Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

Flying the kite....a beautiful butterfly in my garden...



Καλή Σαρακοστή!
Μιά ωραία πεταλούδα....στόν κήπο μου!


Admiral butterfly

Καλησπέρα φίλες μου!Καλή Σαρακοστή!
Εύχομαι νά περάσατε πολύ όμορφα μέ τίς οικογένειές σας!
Καί εμείς εδώ οικογενειακά,ωραία καί ήσυχα!Καί τού χρόνου μέ υγεία!
Πετάξαμε τόν χαρταετό πού πήρε ο γαμπρός μου στά εγγονάκια μας,λυσσάξανε νά μήν τόν κόψουμε,αλλά νά τόν κατεβάσουμε πάλι κάτω!!
   
Αυτές τίς ημέρες τριγυρίζουν πολλές πεταλούδες στόν κήπο μου!Αυτήν τήν συγκεκριμένη(Admiral butterfly)(thank you Bob!),κυνηγώντας της,κατάφερα νά τήν φωτογραφίσω!
Chasing the butterfly in my garden..
Κάθε χρόνο,Μάρτη μήνα,έρχετε αυτό τό πουλί στήν περιοχή μας,καί κελαηδάη πανέμορφα!
Πρίν ακόμα ξημερώση ξεκινάη νά κελαηδά έως καί τήν δύση τού ήλιου!
Τόν Ιούνιο φεύγη!
Κάθε χρόνο,μαζί μέ τά χελιδόνια,ψάχνω νά δώ εάν ήρθε!
  
Τήν αγάπη μου γιά τά λουλούδια,τήν έχετε καταλάβει!
Φροντίζω πάντα νά στολίζω τά βάζα μέ τά ανάλογα λουλόυδια κάθε εποχής!
 
  My Spring and Easter Creations...
My Spring and Easter Decoupage...Plate with napkin,crackle,painting
 Εχω ξεκινήση τίς πασχαλινές μου δημιουργίες!
(Τών φρονίμων τά παιδιά,πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν! )
Στό πιάτο αυτό,αφού έκανα κρακελέ 1συστ.,κόλλησα μοτίφ από χαρτοπετσέτα,καί έκανα καί λίγο ζωγραφική γιά ενσωμάτωση τού μοτίβου!
My Spring and Easter Decoupage....Box with napkin and Glitters
  
Σέ αυτό τό χάρτινο κουτί,έκανα κρακελέ 1συστ.,κόλλησα μοτίφ χαρτοπετσέτας,καί ζωγράφισα μέ glitters.
My Spring and Easter Decoupage...Paper Egg with rise paper ,crackle and Glitters
Tό πρώτο μου Πασχαλινό Αυγό!!
Εχω καί άλλα νά φτιάξω,τά οποία θά ταξιδεύσουν γιά τό εξωτερικό!
Είναι ένα χάρτινο αυγόκανα στό επάνω μέρος  κρακελέ 1συστ.,κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,καί στολίστηκε μέ glitters! 
My Spring and Easter Decoupage...Bottle,paper for decoupage and patina
   
Στό μπουκαλάκι από ούζο,κόλλησα χαρτί γιά decoupage,έκανα κρακελέ 2 συστ., καί γέμισα τίς ρωγμές μέ πατίνα. 
Μιά όμορφη βάρκα στόν γυαλό!
My Spring and Easter Decoupage...Bottle with rise paper and Glitters
  
Σέ αυτό τό μπουκάλι,κόλλησα ριζόχαρτο μέ τριανταφυλλάκια,καί στολίστηκε μέ ακρυλική μπογιά glitter. 


Δωράκι....Gift...
Στήν ανταλαγή δώρων γιά τού Αγίου Βαλεντίνου,πού έκανε η φίλη μας Μαρία Έλενα,μέ τό γεμάτο πανέμορφες δημιουργίες μέ κοσμήματα blog,Μαρία Έλενα Δημιουργίες,κέρδισα αυτό τό πανέμορφο βραχιολάκι!!
Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα!! 
Flowers from my garden.
Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου,γιά τίς επσκέψεις σας καί γιά τά πολύ όμορφα σχόλιά σας!!
Μού δίνετε μεγάλη χαρά!!
Σάς εύχομαι Καλή Σαρακοστή,καί καλή εβδομάδα νά έχετε,καί όλα νά τά αντιμετωπίζετε μέ χαμόγελο καί πολύ αισιοδοξία!Φιλάκια!!
 
***********
Μy dear friends,thank you all for your visits,and for your kind comments on my blog!
Hope you have a wonderful week!
Take care! 
  


.....in my next post more details!!!
 
  
   
I dedicate this song to my little daughter F....



 


84 σχόλια:

  1. Γεια σου Ντιμι!
    Ολα υπεροχα οπως παντα αλλα οι ροζ τουλιπες ειναι τελειες!
    Ευχαριστω για την υποστηριξη σου ολη την προηγουμενη βδομαδα! Να περνας παντα καλα με την οικογενεια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Εύη μου!Σού εύχομαι τά καλύτερα!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Dimi μου!!! Καλή Σαρακοστή!!! όμορφος ο χαρταετός σας!!! και μας το ίδιο!!! ο κήπος γεμάτος από πεταλούδες και τα κοτσίφια σαν το δικό σου έρχονται και πάνε στα δέντρα! δε θυμάμαι αν αυτό με την κίτρινη μύτη είναι το θυλυκό ή το αρσενικό κοτσίφι!! το μπουκαλάκι βαρκούλα είναι υπέροχο!!!! δεν θα ξεχωρίσω όμβς και τις υπόλοιπες δημιουργίες σου!! όσο για τις τουλίπες, στα έχω πει!! χι χι.. με γεια και το βραχιολάκι, πολύ όμορφο! :) φιλάκια πολλά!!! Ολλανδία??? πήγες, θα πας? αχ ανυπομονώ!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου,πού νά φανταστώ ότι είναι κοτσίφι!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται ότι η άνοιξη είναι η εποχή σου ! Τέτοια ομορφιά που μας παρουσιάζεις κάθε φορά μας αλλάζεις παντελώς τη διάθεση !Dimi μου ,πάντα χαρούμενη ,αισιόδοξη και δημιουργική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντίμι καλησπέρα , εδώ υπάρχει η ανοιξιάτικη πανδαισία των χρωμάτων και των αρωμάτων που νοητά μυρίζω . Ολόκληρη η ανάρτησή σου αποπνέει αισιοδοξία, ελπίδα και ομορφιά. Ζήλεψα την υπέροχη πεταλούδα που εγκλώβισε ο φακός σου αλλά και το πουλάκι. Με γειά το βραχιολάκι. Οι πασχαλινές δημιουργίες σου υπέροχες .
    Καλή συνέχεια και καλή σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Νικόλ μου!!Νάσαι καλά!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Δήμητρα τι χρώματα είναι αυτά!;....και τι αρώματα;!...Πανέμορφα όλα!!!
    Όσο για τα Πασχαλιάτικα καλά έκανες και ξεκίνησες από τώρα....γιατί σίγουρα θά`χεις πολλά δώρα να ετοιμάσεις...Πολύ όμορφα πάντως όλα όσα μας έδειξες και σήμερα!
    Καλό ξημέρωμα Δήμητρα!..και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή Σαρακοστή Χρυσούλα μου!!Σέ ευχαριστώ!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Καλή Σαρακοστή. Και του χρόνου να πετάξετε τον χαρταετό.Πολύ όμορφες φωτογραφίες και πολύ όμορφες επίσης δημιουργίες. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Γιούλα μου!Καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Dimi μου!!! Καλή Σαρακοστή!
    Πάλι καλά που είδα ένα αετό φέτος. Κοιμόμασταν όλη μέρα την Καθαρή Δευτέρα...χαχαχα αυτά έχουν τα δυο συνεχόμενα ξενύχτια! Πατρινό Καρναβάλι για πάντα........
    Τα μπουκετάκια σου είναι πανέμορφα όσο και οι δημιουργίες σου!! Με γειά το δωράκι σου!
    Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου,περάσετε τελεια στήν όμορφη Πάτρα!!Καί τού χρόνου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Lovely Springy post, Dimi! I love your pretty tulips and the kite. And your spring and Easter creations are beautiful. I love the paper egg! Are you going to Holland, it is another place I would love to see. Lovely post and images. Have a great day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear Eileen!!About Holland,wait until my next post!!Have a wonderful week!

      Διαγραφή
  9. Nice looking butterflies Dimi. And all others as well.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear Bob for the name of the butterfly!Have a lovely weekend!

      Διαγραφή
  10. Καλή Σαρακοστή. Πολύ ωραίες οι Πασχαλινές δημιουργίες σου. Ειδικά το πρώτο πιάτο μου άρεσε πολύ. Τα λουλούδια τα λατρεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή Χριστίνα μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Dimi, nice butterfly in your garden! Spring in all around and I'm glad you enjoy it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για άλλη μια φορά .... υπέροχες οι φωτογραφίες σου Dimi και οι πασχαλινές σου δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Στελλίτσα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν. Λατρεύω τις εικόνες των πεταλούδων σας, ψάχνετε να δείτε πεταλούδες στον κήπο μου.
    Αυτή τη στιγμή ο κήπος καλύπτεται με 4 - 5 εκατοστά χιόνι. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hei Dimi. Kauniita sinun pääsiäis luomuksia ja ihania kukkiakuvia:)Kainis tulppaani banneri. Ihanaa päivää sinulle:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου έφτιαξες τη διάθεση μ'αυτές τις όμορφες φωτογραφίες με τα ωραία λουλούδια. Οι κατασκευές σου τέλειες και βλέπω ξεκίνησες και τα πασχαλινά. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εικόνες γεμάτες άνοιξη και χαρά!
    Και του χρόνου να ξαναπετάξετε χαρταετό! Η πεταλούδα είναι πανέμορφη, άξιζε το κυνηγητό. Το πουλάκι που κελαηδαει πολύ μελωδικά είναι κοτσυφας, τα αρσενικά έχουν αυτη την χαρακτηριστική κιτρινη μυτούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλη Σαρακοστη!!!και υου χρονου να ειστε καλα να πεταξετε τον αετο σας!!!υπεροχες οι πασχαλινες δημιουργιες!!!αχ η ανοιξη ειναι τελεια,λουλουδια,πεταλουδες,κελαηδισματα!!!!καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μόλις είδα τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου και η άνοιξη ήρθε για τα καλά στο σπίτι μου. Οι τουλίπες μοναδικές, τα ζουμπουλάκια υπέροχα.
    καλή Σαρακοστή κορίτσι μου
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Δήμητρα!
    Όπως πάντα μια επίσκεψη στο blog σου μου φτιάχνει τη διάθεση!
    Πεταλούδες, πουλιά, πανέμορφα λουλούδια και οι όμορφες δημιουργίες σου πλημμύρισαν με χρώματα την οθόνη μου!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ, αχ, πάντα μας ξελογιαζεις με τις φωτο κ τις δημιουργίες σου!!!! Τώρα που το έριξα στο ραψιμο ομολογώ ότι μου έλειψε το ντεκουπαζ! Καιρός να ξανά πιάσω τα πινελα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Δημητρούλα μου και καλή Σαρακοστή να έχεις!!!
    Υπέροχες οι φωτό σου όπως πάντα!!!Ανοιξιάτικες!!!
    Τα decoupage σου είναι θαυμάσια!!Εγώ ακόμα δεν έχω αρχίσει με τα πασχαλινά αλλά έχω καιρό!!
    Τα κρακλέ σου είναι τέλεια!Μπράβο!!!
    Καλά να περνάς!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ντίμη,πάντα υπέροχες,φωτεινές οι φωτογραφίες σου σαν τη φύση αυτή την εποχή-η πεταλούδα μοναδική!
    Ωωω,τι πανέμορφα έργα,πασχαλιάτικα!
    Κι εδώ έρχεται ένα πουλάκι-δεν το έχω δει-κάθεται στη δάφνη μας και τραγουδά μ΄ένα γλυκό,κοφτό σκοπό και σημαίνει την απαρχή της άνοιξης,ακολουθούν τα χελιδόνια.
    Να είσαι καλά,καλή σαρακοστή-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μια ωραία πεταλού-ουδααααααααααααααα!!!!
    ΤΙι όοοοομορφη ανάρτηση!!!Σε ζηλεύω πάρα πολύ που μπορείς και φωτογραφίζεις αυτά τα πανέμορφα πλάσματα(κρίμα που ζουν μόνο μέχρι 30 ώρες)
    Και ο χαρούμενος αετός...εμ,τα παιδιά δεν θέλουν να χαλάσει αυτό που αγαπάνε.
    Τα λουλούδια τόσο μυρωδάτα(εγώ έχω ζουμπούλια τώρα και μυρίζει παντού τόσο όμορφα)
    Τα πασχαλιάτικά σου απίθανα,λατρεύω το αυγό!!!!Εύγε Ντίμι μου,είσαι τόσο χαρούμενος άνθρωπος!!!!
    Καλοφόρετο το αγαπησιάρικο βραχιολάκι που κέρδισες!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή Σαρακοστή..Πολύ όμορφα όλα,πεταλούδες,λουλούδια,δημιουργίες..Περιμένω την επόμενη ανάρτηση για τις λεπτομέρειες (είδα και τον Πύργο του Αιφελ) :) ΜΟυ άρεσε πολύ ο ανοιξιάτικος στολισμός που έκανες στην αρχή του μπλογκ σου...Να χαρείς το όμορφο δωράκι της Μαρίας Ελενας
    Και του χρόνου με υγεία να πεταξετε και πάλε τον χαρταετό σας
    υγ-ευχαριστώ για την αγάπη και τη συμπαράσταση στην Κύπρο..
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα!Γεμάτη όμορφιά η ανάρτηση σου!Μου άφησε μια πολύ γλυκιά αίσθηση!Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και οι πασχαλινές σου δημιουρίες τέλειες!Κι εδω έρχετε ενα πουλάκι,κοτσύφι πρέπει να είναι και κελαιδάει όμορφα!Υπέροχο και το δωράκι σου,καλοφόρετο!Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ολα τελεια οπως καθε φορα!το αρωμα της φρεζας ηρθε μεχρι τα ρουθουνια μου!!!οι πασχαλινες δημιουργιες σουπερ, θελουμε να δουμε κι αλλες!!!!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. What a wonderful post filled with the beauty and cheerfulness of Spring!!!! I love all the images, the butterflies are so beautiful and so are the flowers! I love the blackbird's song too... it is the sweetest! Your Easter-Spring creations are amazing!!! Thank you for the sweet wishes for my beloved Zoe!!!!
    Polla filia from us!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οι φωτογραφίες σου αλλά και οι δημιουργίες σου, όπως πάντα υπέροχες Dimi μου!!
    Μου αρέσει τόσο πολύ που χαίρεσαι το κάθε τι και απολαμβάνεις την ζωή σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πανέμορφη ανάρτηση όπως πάντα!!! Καλή Σαρακοστή!!! Οι πασχαλινές σου δημιουργίες είναι τέλειες και το τραγούδι που διάλεξες καταπληκτικό!!! Πολλά φιλιά και στον Θανάση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα, Dimi μου, καλή Σαρακοστή! Μου έφτιαξες τη διάθεση με τις ανοιξιάτικες ομορφιές σου - πεταλούδες, λουλούδια, υπέροχες κατασκευές... Σ' ευχαριστώ!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τι ομορφια ανοιξιατικη είναι τούτη χλιες ευχες για τουπέροχο δωρακι σου και πανεμορφα και τα πασχαλιατικα σου σε φιλώ ανοιξη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αχ Δήμητρα όταν έρχομαι επίσκεψη στο μπλογκακι σου ξετρελαίνομαι με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου αλλά και από τις κατασκευές σου.Τα πασχαλινά σου τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχες δημιουργίες...
    Μας γέμισες χρώματα...
    Να σαι καλά,πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή μου Dimi, κάθε φορά απολαμβάνω τις φωτογραφίες σου και θαυμάζω τις δημιουργίες σου! Τι όμορφες πεταλούδες και τι υπέροχα λουλούδια! Όσο για τις κατασκευές σου, τι να πώ; Πάντα φοβερές! Μπράβο!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι όμορφες φωτογραφίες! Και οι δημιουργίες σου,όπως πάντα, εξαιρετικές!
    Καλή Σαρακοστή, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες!
    Μου αρέσει πολύ και η καινούρια εικόνα του μπλογκ.
    Πω πω, μας έβαλες και στο πασχαλινό κλίμα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φανταστικές φωτογραφίες DIMI μου!!!!!!Οι δημιουργίες σου για ακόμη μια φορά είναι τέλειες, μπράβο!!!
    Καλή Σαρακοστή!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Wow!!!Your photos are gorgeous Dimi. The butterfly is wonderful and the flowers are such beautiful. Your Easter decoupage is fantastic and romantic. I love the plate with the bunny and the box is very delicious.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπέροχες φωτογραφίες που μυρίζουν άνοιξη και ζωή...η πεταλούδα είναι υπέροχη..είχα καταφέρει κι εγώ κάποτε να φωτογραφίσω μία στα ίδια χρώματα, αλλά όχι από τόσο κοντά..μου έφευγε συνέχεια!
    Για τις δημιουργίες σου δεν έχω λόγια..ή μάλλον έχω πολλά καλά λόγια..είναι φανταστικές!!
    Να χαίρεσαι και το δωράκι σου..φιλιά πολλά!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή Σαρακοστή dimi μου και του χρονου να ξαναπεταξετε τον αετό, πολύ όμορφα τα λουλούδια σου,και η πεταλούδα,τι όμορφα και λαμπερα τα φτερά της!!!! οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες .Να το χαρείς το βραχιολάκι σου πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Dimi μου, τι όμορφο το header σου το ανοιξιάτικο με τις ροζ τουλίπες!
    Σου ανοίγει την καρδιά :) Και η πεταλουδίτσα, την πέτυχες από πολύ κοντά,
    με τα χρώματά της στα φτερά, είναι σαν ζωγραφιστή!
    Όμορφα όλα! Το πιάτο με το κουνελάκι, αγαπημένο μου :)

    Φιλιά πολλά ανοιξιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχες και πολύ ανοιξιάτικες οι φωτό σου Dimi μου, τέλειο το header αλλά και οι δημιουργίες σου καταπληκτικές! Μπράβο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όμορφες εικόνες και οι κατασκευές σου τέλειες
    Καλή Σαρακοστή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλή Σαρακοστή καλή μου Dimi!!!
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες, υπέροχα χρώματα.
    Και οι πασχαλινές κατασκευές είναι υπέροχες μου άρεσε πάρα πολύ το αυγουλάκι.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. What a lovely post! looks as if we like the same things! I get wonderful butterflies in Italy, amongst which Red Admirals and I love taking photos of them!
    Lovely, lovely tulips and freesias!
    As always, I LOVE your decoupage and one day... I'M GOING TO DO IT!

    CIAO!

    ANNA
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Anne,thank you for your sweet comment!Have a lovely weekend!

      Διαγραφή
  48. Ολα ομορφα ,ολα χαρούμενα και φωτεινά!! υπέροχες οι εικόνες με τις ροζ τουλίπες!!! Και όπως πάντα πρωτοπόρος στις πασχαλινές όμορφες κατασκευές!!! Να'σαι καλά Dimi μου με τις ανοιξιάτικά σου χρώματα !!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Oh I love to watch butterflies I think they are so camping and beautiful. Have a lovely weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Hi, DIMI!!!
    Thank you for remembering me:) What beautifrl decoupages you've made!!! Among them, I especially like the Paper Egg with rise paper. The baby chick's face is cute and adding the orange ribbon is nice!! Love your top images, too. It reminds me that spring has come:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Περασα να πω μια καλημερα και ειδα μια λουλουδενια αναρτηση!!!!!Να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Beautiful post, Dimi!!! Happy spring!!!
    i love the bottles work!
    Have a wonderful weekend, dear friend! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. καταπληκτικές φωτογραφίες και πολυ ωραίες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Φετος δεν ειδα ουτε ένα χαρταετό στην γειτονιά μου :(

    Loipon με ta loyloydia (ποτε δεν θυμαμαι το ονομα τους) poy einai κατω απο τις τουλιπες
    στολισα το μπανιο μου χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι ωραία και γεμάτη υπέροχα χρώματα ανοιξιάτικη ανάρτηση!!!!!!
    Καλά κάνεις Dimi μου και ξεκινάς νωρίς...... Πολύ όμορφες οι Πασχαλινές δημιουργίες σου!
    Φιλάκια και καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δίκιο έχουν τα παιδιά, γιατί να τον κόψετε τον αετό;;; ΑΑΑ!!!!Μην πήγαινε και σε κάτι σύρματα και μέναμε χωρίς ρεύμα...χαχαχα!!!!!!!
    Όλα πανέμορφα όπως πάντα!!!!!!!Φωτογραφίες και έργα ντεκουπάζ με μεράκι!!!!!!!!
    Σε φιλώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. It's a beautiful butterfly and I love the pink tulips. Here we have very cold and snow. Have a nice weekend.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  58. Υπέροχη ανοιξιάτικη ανάρτηση!!!! Μπράβο Dimi μου, χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα. Κι εμείς εδώ είχαμε πάρα πολλούς αετούς αλλά είχε αρκετή συννεφιά. Τα λουλούδια σου είναι τρέλλα! Έμαθα και το όνομα της πεταλούδας! Φωτογράφισα κι εγώ μία ίδια στον κήπο ! Τα πασχαλινά σου έργα είναι πολύ όμορφα, φαντάζομαι πόσα θα φτιάξεις μέχρι το Πάσχα !!
    ΠΟλλά φιλιά, καλή Σαρακοστή και καλό τριήμερο!!!

    Προσπαθούσα από προχθές να σου γράψω αλλά το πρόβλημα συνεχίζεται!!!! Ελπίζω να τα καταφέρω τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλή σαρακοστή Dimi μου!!!Τι ομορφες ανοιξιάτικες εικόνες !!!!
    Τα πασχαλινά σου έργα ειναι φανταστικά!!!
    Καλό τριήμερο,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Kali Sarakosti kai se sena Dimi! (edw exoume Pasxa to allo savatokuriako!)
    Oi foto me ti peralouda teleies!!!


    Filia : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλη Σαρακοστη γλυκεια Ντιμη.

    Μαρεσαν παρα πολυ οι φωτογραφιες σου, και ιδιαιτερα οι τουλιπες καθως και το κολαζ στο τιτλο του μλογκ σου.
    Λαγουδακια κιαυγα, ενα υπεροχο ποστ, γεματο ομορφια κ προσμονη για το Πασχα.
    Χαρηκα τα παντα εδω.

    Ευχομαι μια καλη εβδομαδα!

    Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Piękne prace! Zdjęcia prześliczne!
    Serdecznie pozdrawiam!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. th omorfies einai aytes yperoxh petaloyda kai omorfes dimioyrgies mprabw glikia moy telia doylia kali sinexia se oth kanhs filakia.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τι όμορφες φωτογραφίες που μοιράστηκες μαζί μας, εντυπωσιάστηκα φίλη μου!!!
    Και οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Οπως πάντα οι δημιουργίες σου εντυπωσιάζουν. Και καλύτερα να ξεκινάνε νωρίς γιατι ο χρόνος τρέχει χωρίς να τον καταλάβουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...