Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Happy February ! !Hearts and flowers .....

 
Καλό μήνα!

Ο Φλεβάρης καί εάν φλεβίση,καλοκαίρι θά μυρίσει!
Καλημέρα φίλες μου!Καλό μήνα καί καλή εβδομάδα!

February flowers

Τήν Παρασκευή,ήταν μιά ηλιόλουστη ημέρα.Η φίλη μου η Έφη,μού είχε πή..έχης τήν θάλασσα δίπλα σου καί βαριέσαι νά πάς μιά βόλτα;
Τήν φωτογραφική μηχανή στήν τσάντα,καί φύγαμε γιά μιά βόλτα στήν θάλασσα!

Saint Nikolaos Lagonisi Beach
   
Πήγα λοιπόν στήν παραλία τού Αγίου Νικολάου,εδώ στό Λαγονήσι.
Καί τί βλέπουν τά ματάκια μου;Έναν χειμερινό κολυμβητή νά κολυμπάη στά παγωμένα νερά,καί δίπλα έναν πιό ηλικιωμένο νά κάνη τό ίδιο καί αυτός!
Στήν βραχονησίδα ήταν διάφορα πουλιά καί λιάζονταν στόν ήλιο.

    
Καί δίπλα,τό όμορφο εκκλησάκι τού Αγίου Νικολάου!

Saint Nikolas Church Lagonisi

Καί αφού ήρθα έως εδώ,πήγα νά βγάλω φωτογραφία ένα άλλο εκκλησάκι επάνω στήν θάλασσα,τόν Αγιο Νικόλαο Αναββύσου.

Saint Nikolas Anavissos

Στήν επιστροφή γιά τό σπίτι,σταμάτησα στό φυτώριο νά πάρω λουλούδια.



 
 Στίς 14 Φεβρουαρίου,είναι η εορτή τού Αγίου Βαλεντίνου,ξενόφερτη εορτή βέβαια,αλλά οι κόρες μου,μού ζήτησαν νά φτιάξω καρδούλες από πηλόα δώσουν στούς αγαπημένους τους!

Hearts with clay
 
My decoupage...Clay hearts with decoupage(rice paper,crackle)
  Στίς καρδιές από πηλό,έκανα decoupage,καί κρακελέ Step one,τό περιβόητο κρακελέ τής φίλης Μαριάν!
Τό δοκίμασα καί σέ ένα μικρό μπουκάλι,αφού τού κόλλησα μοτίφ απο χαρτοπετσέτα,πέρασα μέ τό χέρι επάνω,τό υγρό κρακελέ Step one,καί μετά από δύο ώρες περίπου,πέρασα τά σκασίματα μέ χρυσή πατίνα.Ελπίζω νά σάς αρέση!

My Decoupage...Bottle with napkin  crackle Step one and,gold patina




'Αλλο ένα hobby πού έχω μετά τό decoupage,είναι καί η φωτογραφία.


Μπορείται νά μέ βρίσκετε καί εδώ!
You can follow me here too!

 http://imagesfrommimikaseyes.blogspot.gr/
Μέ μεγάλη μου χαρά,νά τά λέμε καί εκεί!

Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω φίλες μου, γιά τά όμορφά σας σχόλια!Οι επισκέψεις σας μέ γεμίζουν μέ πολύ μεγάλη χαρά!

************************
My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Have a lovely week!

My  hyacinthus bloomed !










   

75 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα!! Είσαι πολύ τυχερή που μένεις σ'ένα τόσο όμορφο μέρος και μπορείς ανά πάσα στιγμή να χαθείς στην μαγεία της θάλασσας..Μόνο οι φωτογραφίες με ηρέμησαν! Πολύ όμορφες οι καρδούλες από πηλό αλλά για ποιο λόγο να δίνονται μόνο του Αγίου Βαλεντίνου;Οι ερωτευμένοι κάθε μέρα γιορτάζουν!Η απορία μου είναι ρητορική,δεν απευθύνεται σε σενα!! Καλό βράδυ φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερα είμαι πρώτη σε σχολιασμούς σε μερικά μπλόκς Τι χρώματα και αρώματα είναι αυτά!!!Η Φωτογραφική σου μηχανή είναι καταπληκτική και οι φωτογραφίες σου σε επίπεδο επαγγελματικό.Καθαρές φωτεινές και αψεγάδιαστες ,όπως και το μπουκάλι με το νέο κρακελέ όμορφο αποτέλεσμα απο τεχνικής και αισθητικής πλευράς...Φιλάκια πολλά Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα, φίλη μου! Καλά έκανες και πήγες βόλτα, ειδικά πλάι στη θάλασσα είναι ό,τι πρέπει! Φτιάχνει τη διάθεση! Έβγαλες και πολύ όμορφες φωτογραφίες!! (για το χειμερινό κολυμβητή, το μόνο που έχω να πω είναι... μπρρρρρρ....)

    Το κρακελέ έγινε πολύ όμορφο - δυσκολεύτηκες; Ποιο προτιμάς όσον αφορά το τεχνικό μέρος; Αυτό που έκανες ως τώρα, ή αυτό της Μαριάννας; Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ και η γνώμη σου θα μου είναι πολύτιμη.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dearest Dimi,
    You took a lovely walk with your friend. But someone must be very brave for swimming in the sea...
    Love that nursery and your ranunculus flowers in the fist photo.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με ταξίδεψε το μπλε της θάλασσας και τα πανέμορφα κυκλάμινα!
    Όταν κάποια στιγμή θα βρω χρόνο για χειροτεχνία θα σου ζητήσω λεπτομερείς οδηγίες για το υπέροχο κρακελέ γιατί ότι προσπάθεια είχα κάνει παλιότερα δεν είχε αποτέλεσμα...
    Πολύ όμορφες και οι κόκκινες καρδούλες..
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντίμη μου, Δημητρούλα μου και Μιμίκα μου!!!!!!!!!
    Τι έκανες πάλι!!!!!!!Υπέροχες φωτογραφίες και μάλιστα αν σου πω ότι κατακόκκινες νεραγκούλες δεν έχω ξαναδεί.
    Το μπουκάλι σου με αυτό το σχέδιο μου αρέσει πολύ!!!!!Πιστεύω να μείνει και κανένα για μένα....χα χα χα!!!!!!
    Βλέπω και καρδούλες!!!!!!!!Καλά δεν σε προλαβαίνουμε!!!!!!
    Το εκκλησάκι αυτό δεν το έχω επισκεφτεί, είναι μετά τις ψαροταβέρνες; Η Ελληνικότατη αυτή φωτο είναι για τον τουριστικό οδηγό!!!!!!!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια και εύχομαι να συναντηθούμε σύντομα πάλι!!!!!!!!!!!Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oi, miten kauniita kuvia ihanalta siniseltä merenrannalta. Kauniit kuvat kappelista ja paljon kauniita kukkia. Kauniit savisydämet. Hyvää viikkoa sinulle Dimi:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΑΑΑΑΑΑΑ!Οι υάκινθοι φανταστικοί!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίμη,έχεις ταλέντο στη φωτογραφία-πάντα είναι υπέροχες με τόσο φωτεινά χρώματα!
    Βέβαια,το άλλο ταλέντο στα έργα ήταν το πρώτο,που μας αποκάλυψες.
    Γλύκα οι καρδούλες,μα και το μπουκάλι-συμφωνώ με την Έφη-έχει πολύ όμορφο μοτίβο.
    Φιλιά!

    Σήμερα δεν ήρθε ειδοποίηση από το ταχυδρομείο-θα σε ενημερώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα φίλη μου!!! Μας ταξίδεψες με τις θαλασσινές φωτογραφίες... Ζηλεύω τους χειμερινούς κολυμβητές γιατί μπορούν να απολαμβάνουν τη θάλασσα όλο το χρόνο!!! Και οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες φωτογραφίες!
    Το κρακελέ σου πέτυχε, έγινε πολύ ωραίο!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες οι καρδούλες που έφτιαξες!!!
    Καλό μήνα Dimi μου, και καλή εβδομάδα να έχουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν και τρελαίνομαι για τα λουλούδια, πρώτα από όλα θα σχολιάσω το τελειότατο μπουκάλι σου, με αυτό το υπέροχο κρακελέ!!!!!! Οι καρδιές εξαιρετικές για τα ρομαντικά κορίτσια σου και τα λουλούδια, και δη οι νεραγκούλες ευωδιαστό όνειρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ.......ΤΕΛΕΙΟ ΚΡΑΚΕΛΕ!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΟΙ ΚΟΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ....ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, ωραίες εικόνες, είναι ωραίο να ζεις στην εξοχή 1
    ΄Οπως πάντα, όμορφες οι δημιουργίες σου. Ξεχώρισα τις
    καρδούλες !
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Beautiful beautiful vibrant red flowers just right for St Valentines and those lovely hearts. Very creative!

    Many thanks for these wonderful photos which gives me an insight into your country.

    keep well

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τί όμορφες φωτό, Ντιμάκο μου ! Γεμάτες χρώμα και χαρά ! Και αυτό το κρακελέ είναι υπέροχο ! Θα ζητήσω κι εγώ πληροφορίες ! Όσο για τους χειμερινούς κολυμβητές, τί να πω, Μπράβο τους !!! Εγώ από την άλλη, πάλι κρυωμένη είμαι ! φφφφφ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!!
    Χορταίνω ομορφιά κάθε φορά...για τον χειμερινό κολυμβητή θα τηρήσω σιγή ιχθύος..χαχα!!
    καλό μήνα..φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. A beautiful post Dimi.
    You really live in a magnificent area of Greece.
    That sea is pure magical and the whale too!
    Great photos of the flowers.
    It looks like your weather is getting better.!
    your little decopage hearts are so sweet.
    wishing you a happy tuesday
    val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου τέλειες.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Que coisas lindas! Adorei! De volta das férias, beijos, chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν έμενα εγώ κοντά στη θάλασσα.....Χειμώνα ,Καλοκαίρι μπλουμ θα έκανα!!!!!!!!!Διακρίνω την αδυναμία σου για τα λουλούδια!!!!!οι καρδιές από πηλό όλα τα λεφτά!!!!!Καλή εβδομάδα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω πω μύρισε αν όχι καλοκαίρι, σίγουρα άνοιξη.Υπέροχες φωτογραφίες ....καλές βόλτες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Beautiful, sunny photos, they make me smile and really happy. Thank you Dimi and Happy February for you too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Geia sou Dimi mou! :) Your blog is always a joy for the eyes and a delight for the heart!!! I loved all your photos, the sea is so beautiful and the landscapes look so peaceful... And the flowers are wonderful! I also loved the hearts, both the red ones (lovely pendants!) and the decoupaged ones! The bottle is AMAZING, it looks like an ancient vase with real gold!!! You are so talented, my friend!!!! Oh, and one thing I really love about your blog is the wonderful photography... the bright light, the gorgeous colors... absolutely wonderful!!!!!! Have to check your new one! :D
    Have a wonderful February and a great week! Polla filia and lots of love to you and your sweet Thanassis from the two of us! :)
    Anna & Zoe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Loving the flowers and hearts how romantic you are. Have a lovely week Dimi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Dear Dimi, your hearts are fantastic especially your decoupage hearts with cracklè..very romantic! Your beach is gorgeous!!!!and your photos too!!!!What about the flowers? Wonderful!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Oι φωτογραφίες σου όπως πάντα υπέροχες. Θα έπρεπε να τις στείλεις στο Υπουργείο Τουρισμού για να διαφημιστούμε και λίγο στο εξωτερικό.
    Και οι καρδούλες σου όμορφες όπως ότι φτιάχνουν τα χεράκια σου.
    καλό βράδυ και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όντως φωτογραφίζεις πολύ ωραία έχω παρατηρήσει!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ah, to go out in February into the sea, yuck, it was too cold, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. I wonder, do the churches like this one, how many go to church?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό μήνα και σε σένα.
    Όμορφες οι φωτογραφίες που μοιράστηκες μαζί μας αλλά και τα έργα σου δεν πάνε καθόλου πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Kalispara Dimi, You live in a beautiful part of the world....the colours are beautiful. I always enjoy your photographs, they make my heart sing.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό μήνα Dimi μου! Δεν θα σταματήσω να σου λέω για τις υπέροχες φωτογραφίες σου!! Είσαι πραγματικό ταλέντο!
    Οι καρδούλες σου πολύ όμορφες όλες! Και στο μπουκάλι, το πέτυχες όμορφα το νέο κρακελέ! Είδες, που σας το έλεγα, πόσο διαφορετικό είναι? Τα ζουμπούλια στο βαζάκι με την δαντελίτσα είναι φανταστικά!!!!
    Καληνύχτα φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι ομορφες φωτογραφιες! Τελευταια φορα που ειχαμε παει στον αγιο Νικολαο Αναβυσσου ημουν πολυ μικρη..
    Μου αρεσαν πολυ οι καρδουλες απο πηλο!
    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Dimi, Happy February to you! What a beautiful post. I love the beach and pretty chapel. The scenery is just gorgeous there. And your bottle is lovely, the blue decorations are pretty. Blue is my favorite color. Gorgeous photos, I wish you a happy day and week ahead! Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Belissimas fotos, adorei a capela de São Nicolau, linda !
    suas decóupage são perfeitas!
    bela semana!
    bjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μπορει να ξεπαγιασα βλεποντας τον ηρωα να κολυμπαει, αμεσως ομως ζεσταθηκα απ'τα χρωματα των λουλουδιων και την ηρεμια που εκπεμπουν φωτο οπως αυτες με τα εκκλησακια.Ωραιες βολτιτσες στη φυση!!!καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλό μήνα Δημητρά μου!!!!οι φωτογραφίες σου με ταξιδεύουν κάθε φορά!!!υπέροχα και τα δωράκια!!!!!τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Νίκαια εικόνες που δείχνουν τόσο τα λουλούδια και τη φύση. Σας ευχόμαστε μια μεγάλη μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα και καλό μήνα!Μαγευτικές οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου όπως πάντα φανταστικές!Ειδικά τις καρδούλες τις λάτρεψα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 'Εχει απόλυτο δίκαιο η φίλη σου !Τέτοιο πανέμορφο μέρος αξίζει καθημερινές βόλτες ,παντός καιρού !
    Οι καρδούλες γλυκύτατες !Καλό Μήνα Dimi μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα Dimi μου!! Τι ομορφιές είναι όλες αυτές! Τι να πω για τις φωτογραφίες και για τις δημιουργίες σου;
    Μια ανάρτηση τόσο πλούσια σε χρώματα! Νομίζω δεν λείπει κανένα!
    Έχω μια γνωστή που κάνει χειμερινό κολύμβι και με προκαλεί να την ακολουθήσω!! Και μόνο που το ακούω τρέμω!
    Πάω να σε βρω στο mimika's eyes! Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα Καλό Μήνα Καλή εβδομάδα
    μου άρεσε η παροιμια στην αρχή..όλες οι φώτος από την αρχή ως το τέλος μου άρεσαν πολύ και οι λουλουδένιες και οι θαλασσινές...αυτά τα εκκλησάκια τι όμορφα που είναι!! ευχαριστούμε πυ τα μοιράστηκες μαζί μας και τα εκκλησάκια και όλα...αγαπημένη θαλασσίτσα μου τι όμορφη που είσαι..όσο και να σε αγαπω ,ποτέ δεν έκανα ούτε θα κάνω χειμερινό κολύμπι.μπρρρ και μόνο στη σκέψη παγώνω :) τα λουλούδια που αγορασατε μου φαινονται ομορφα και ωραια...να τα χαρειτε...τι λουλουδια ειναι; Μου αρεσαν και οι δημιουργιες σας (πήλινες καρδούλες,καρδούλες ντεκουπάζ,μπουκάλια)....να χαρείτε τον όμορφο υακινθο σας με το ωραιο χρωμα... Καλές επιτυχίες και στο νέο σου μπλογκ...Και μένα μου αρέσει πολύ να βγάζω φωτογραφίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Good Morning Dimi,
    OMG so beautiful place, the Ocean, the nature, chapel... incredible beautiful.Beautiful decoupages.
    hearts everywhere, so romantic.
    happy to have a kind blogger friend
    wishing you a beautiful week too

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dimi, I hope you had a nice trip to the sea. How people can swim in cold water! When I stayed at a hotel in Agios Nikolaos in Crete the water wasn't warm and I didn't swim. Your decoupage is wonderful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πλούσια ανάρτηση, σε χρώματα, αρώματα, όμορφες δημιουργίες, εξαιρετικές φωτογραφίες!!
    Να'σαι πάντα καλά, Δήμητρα, και πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλό μήνα Δήμητρα!
    Τι να πρωτοσχολιάσω!
    Τις υπέροχες φωτογραφίες στη θάλασσα, τα γεμάτα χρώματα λουλούδια που γέμισαν την οθόνη μου ή τις γλυκύτατες καρδούλες;
    Τόσο όμορφη ανάρτηση πάλι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Happy February for you too!!! beautiful photos!!!
    I love the flowers and hearts!!!
    Have a good week, Dimi! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολύ όμορφη η βόλτα σου!
    Στο πρώτο εκκλησάκι πρέπει να έχω πάει σε γάμο-βάφτιση.
    Πολύ όμορφες οι καρδούλες και όλα!
    Και φυσικά τη σελίδα σου την ξέρω ήδη!
    Καλό μήνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Amazing pics! Everything looks so beautiful!

    Check out my blog: http://theprintedsea.blogspot.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. τι όμορφη βόλτα!!!! είναι τόσο ζωντανές οι φωτογραφίες σου πάντα!!! πανέμορφες και οι καρδουλίτσες!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλό Φλεβάρη να έχουμε,ωραίες φωτογραφίες έχεις βγάλει,και οι καρδούλες πολύ γλυκειές αν και πιστεύω ότι ο Ερωτας πρέπει να εκφράζεται κάθε μέρα και με κάθε τρόπο,και όχι να έχει ειδική μέρα.Καλό μήνα και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πολύ όμορφα όλα.
    Έχεις το χάρισμα ότι φτιάχνεις να γίνεται πολύ όμορφο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πόσο ζηλεύω τους χειμερινούς κολυμβητές που μπορούν να απολαμβάνουν τη θάλασσα όλο το χρόνο...
    Μας έβαλες για τα καλά στο πνεύμα του Αγίου Βαλεντίνου με τις καρδούλες σου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πραγματικά, ΜΕΓΑΑΛΗ ανάρτηση, ξέχασα τι ήθελα να σου γράψω!!! χαχα
    Πολύ ωραία η βόλτα σου είναι λες και ήμουν μαζί σας!!!
    Το μπουκάλι με την χρυσή πατίνα, τέλειο!!!
    Και οι καρδούλες μου αρέσουν!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλό μήνα!!!! Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα απολαυστικές και δημιουργίες σου φανταστικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Οι φωτογραφίες υπέροχες, είναι πραγματικά ευλογία να ζεις κοντά στη θάλασσα!
    Ξετρελάθηκα με τις καρδούλες και το μπουκάλι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. What a beautiful post. It remind me of spring. We have a lot of snow here.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. αχ βρε Dimi,πολυ με συγκινησες με το εκκλησακι του Αγ Νικολαου στο Λαγονησι...εκει παντρευτηκα!!!οι δημιουργιες σου ειναι τελειες...οι καρδουλες ειδικα μου αρεσαν πολυ!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Dimi μου τι ωραίες φωτογραφίες είναι αυτές;Πωπω κάθε φορά που μπαίνω εδώ φτιάχνεται η διάθεσή μου!!!οι δημιουργίες σου εκπληκτικές για ακόμη μια φορά!!!Μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Οι φωτογραφίες σου πάντα εντυπωσιακές Dimi μου!!! Διαλέγεις και μέρες λαμπρές και μας κάνεις να νιώθουμε την άνοιξη που έρχεται!!!
    Πολύ ωραίο το κρακελέ της Μαριάννας, σου πέτυχε και οι καρδούλες έγιναν υπέροχες, όπως και το μπουκάλι!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Την απόλαυσα αυτή σου την ανάρτηση πάρα πολύ! Ομορφη μπλε η θάλασσα και ο κολυμβητής... μπράβο του πραγματικά, τους θαυμάζω όταν τους βλέπω να κολυμπάνε στο καταχείμωνο. Φανταστικό το μέρος εκεί φαίνεται από τις εικόνες που μοιράστηκες, δεν έχω έρθει ποτέ μου στο λαγονήσι!
    Μα και οι καρδούλες που έκανες, τι γλυκό ... αλλά το μπουκάλι έγινε τέλειο!! Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός του μπλε με το χρυσό, ταίριαξε γάντι !!
    Καλό βραδάκι Dimi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Hi Dimi! Lovely to see blue skies! Wish it would warm up over here:) The hearts are gorgeous, as are all your wonderful creations!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Γεια σας Dimi.
    Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας στο "Crow πάνω σε λεπτό πάγο"
    Με φίδια και οχιές κρανίο του Γύρου της λίμνης. Η προσθήκη είναι το μόνο δηλητηριώδες φίδι στη Δανία ..... Δεν μου αρέσουν τα φίδια φοβούνται τους.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :) Αγκαλιές Hnne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλησπέρα, φίλη μου! Σε περιμένω από το ιστολόγιό μου, έχω ένα βραβείο για σένα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Όμορφες φωτογραφίες γεμάτες φως.Οι καρδουλες σου υπέροχες, ότι πρέπει για του Αγίου Βαλεντίνου όσο για το κρακελε είναι πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πολυ ομορφες φωτογραφιες και οι δημιουργιες σου πανεμορφες οπως παντα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καλά σου είπε η φίλη σου...και ωραία η βόλτα που πήγατε!...έτσι είχαμε κι`εμείς την ευκαιρία να δούμε αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες!!!Δήμητρα το κρακελέ σου μου άρεσε πολύ!...με την πρώτη ευκαιρία θα το προσπαθήσω κι`εγώ...Πολύ όμορφες οι καρδούλες των κοριτσιών σου!....Να είσαι καλά Δήμητρα και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. πωωωωωωωω τι όμορφες φωτογραφίες βρε Δήμητρα!!Μου πήρες το μυαλό πρωί πρωί!!Και στο τέλος καρδιές και ζουμπούλι με αποτέλειωσες!
    Καλό σ/κ φιλενάδα!ΦΙλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ήρθα κι εγώ Dimi μου!!!
    Πόσο μου αρέσουν οι βόλτες στη φύση, τρελαίνομαι... Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και οι κατασκευές σου, μπράβο.
    Φιλάκια πολλά και καλό Σ/Κ.
    Θα τα λέμε τώρα ε? :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Absolutely love your blog ^_^

    Follow each other?
    Follow me via GFC : http://kalapalette.blogspot.in/
    Facebook : http://www.facebook.com/Kalapalette

    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.

    Spread some love.

    Apurva
    http://kalapalette.blogspot.in/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Τι υπέροχοι οι ανθισμένοι σου υάκινθοι στην τελευταία φωτογραφία!!! Για τις πρώτες φωτογραφίες σου και την βόλτα που πήγες τι να πω! Άφωνη έμεινα!!! Υπέροχα χρώματα και μέρη!! Και οι κατασκευές σου τέλειες!! Οι καρδούλες πολύ γλυκές, και όσο για το κρακελέ τι να πω! Δούλεψε τέλεια!!! Πραγματικά σου έγινε σαν πορσελάνη! Υπέροχο!!!
    Καλό βράδυ και καλό σ/κο!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Dearest Dimi,
    For tomorrow I wish you a very happy birthday! Many more in sunshine, in happiness and with your family together with your lovely crafts and flowers...
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...