Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Flowers everywhere ! !

Λουλούδια παντού!!



My Hyacinthus bloomed so beautiful !

Καλησπέρα φίλες μου,καλή εβδομάδα στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!
Τό ξέρω,χάθηκα!
Αλλά μού συνέβησαν καί ευχάριστα αλλά καί δυσάρεστα!
Τά ευχάριστα είναι ότι είχα επισκέπτη,καί έμπλεξα μέ δουλειές καί μαγειρέματα.Τά δυσάρεστα είναι εκτός τών άλλων,χάθηκε καί ο γάτος μου ο Θανάσης!Ευτυχώς μετά από επτά ημέρες επέστρεψε!
Γιά νά ξεφύγω από όλα αυτά,πήρα τήν μηχανή μου καί πήγα μιά βόλτα στήν γειτονιά νά βγάλω φωτογραφίες μέ λουλούδια.


Όλα τόσο όμορφα ανθισμένα,καί όμως ακόμα είμαστε στήν καρδιά τού Χειμώνα!


Bob,Eileen,do you know what bird is this?

Μέ έχη πιάση μιά μανία νά βγάζω φωτογραφίες μέ πουλιά ,πού τόσο μού αρέσουν!!Όλο μου ξεφεύγη ο κοκκινολαίμης!Πού θά πάη,θά τόν τσακώσω!!
 Άνθισαν καί οι βολβοί μέ τούς υάκινθους,καί τό σαλόνι μου πλημύρισε από τό υπέροχο άρωμά τους!

My decoupage pot with the bloomed Hyacinthus!
  
Καί αφού μάς έφυγε καί ό επισκέπτης μας,ασχολήθηκα λίγο μέ τό decoupage. 

My Decoupage.....  Box with crackle,napkin and patina

Όχι φίλες μου!!!Δέν είναι τό περιβόητο κρακελέ τής φίλης καί γειτόνισσας Μαριάν!!!
Είναι αυτό τών δύο συστατικών πού πάντα βάζω.Αλλά τό άτιμο έσκασε τέλεια!!Ούτε εγώ δέν περίμενα αυτό τό αποτέλεσμα!!
Αλλά η καλή μας φίλη Μαριάν,αμέσως μέ μήνυμά της μού έστειλε τήν μάρκα καί πού νά τό βρώ τό περιβόητο κρακελέ!!Μαριάν μου σέ ευχαριστώ!!Τό παρήγγειλα σήμερα!!!   
Στό κουτάκι αυτό,πού μού έφερε η κόρη μου νά τής φτιάξω,κόλλησα χαρτοπετσέτα,έκανα σκιάσεις μέ δαχτυλοπατίνα,κρακελέ 2συστ,καί γέμισα τίς ρωγμές μέ πατίνα. 

My Decoupage....Box with crackle,napkin and patina

Μού έφερε νά τής φτιάξω καί αυτό μπουκάλι!Μπορώ νά κάνω καί αλλιώς!!

My Decoupage.....Bottle with napkin

΄Ηθελε νά τού βάλω τριανταφυλλάκια,έκοψα μοτίβα από δύο διαφορετικές χαρτοπετσέτες,καί έτοιμο καί τό μουκάλι!!

Αγόρασα πάλι βολβούς μέ υάκινθους,σέ λευκό καί ρόζ χρώμα.Σέ δύο μπώλ γυάλινα,προτίμησα νά κάνω στέσιλ,μέ πάστα κρακελέ,καί νά βάλω γκλίτερ ακρυλικό.Στό ξύλινο κασπώ,έκανα στένσιλ,μέ πάστα διαμόρφωσης,αφού τήν χρωμάτισα μέ ακρυλικό χρώμα.Γρήγορα καί εύκολα!!

My Decoupage....Pots with modeling paste,and crackle paste(Stensills)

Είχα καί δωράκι!!Ένα πανέμορφο γούρι,φτιαγμένο από τά χεράκια τής αγαπημένης μου φίλης Έφης,μέ τό πανέμορφο blog,Παλέτα Δημιουργίας,πού όλες ξέρετε καί θαυμάζετε τίς εξαίσιες δημιουργίες της!!Εφούλα μου γλυκειά,σέ ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

 
Ίσως γιά όλα αυτά,νά φταίη καί η πανσέληνος πού είχαμε αυτές τίς ημέρες!!Ποιός ξέρη;

  
Τήν φωτογραφία αυτή τήν τράβηξα πρωί,πρωί τήν Δευτέρα!Ένα φεγγάρι ολόγιομο!!! 

Καί επειδή η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στά λουλούδια,σάς αφιερώνω αυτήν τήν φωτογραφία!Εύχομαι οι ημέρες σας νά είναι χαρούμενες καί φωτεινές όπως αυτά τά όμορφα κυκλάμινα!

  
Σάς ευχαριστώ όλες φίλες μου, γιά τό όμορφα σχόλιά σας!Οι επισκέψεις σας μέ γεμίζουν κάθε φορά μέ πολύ χαρά! 
Σάς εύχομαι μία χαρούμενη εβδομάδα!Πολλά φιλάκια!!

**************************

Μy dear friends,thank you all,for your kind comments on my blog,and for your visits.
Hope you have a great week!Kisses!








   


80 σχόλια:

  1. Δήμητρά μου, με τις υπέροχες φωτογραφίες σου και τα πολύ όμορφα λόγια σου, μου έφτιαξες τη διάθεση που αυτές τις μέρες δεν είναι και τόσο καλή. φιλιά πολλά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dear Dimi - your flowers are beautiful, particularly that wonderful blue hyacinth, I expect it has a lovely perfume too. I do like your new header, pretty in pink.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντίμη μου ,
    τι να σου πω πάλι!!!!!!!!!Έγραψες!!!!!!
    Οι υπέροχες φωτο σου , το κουτί που μεταμόρφωσες , το μπουκάλι,τα μπώλ, όλα μου αρέσουν τρελλά!!!!!!
    Νάναι καλά και η Έφη μας απο την Κομοτινή που σου έστειλε αυτό το όμορφο δώρο!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια φιλενάδα μου γλυκειά και χρυσοχέρα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!Χαίρομαι πολύ που βρέθηκε ο γατούλης σου..!Οι φωτογραφίες σου είναι απίστευτα ζωντανές!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου, φίλη μου! Τι να πρωτοσχολιάσω;;! Όλες οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες... αλλά ξεχώρισα αυτή με το φεγγάρι (λατρεύω να βλέπω το φεγγάρι) και αυτή με τους μοβ υάκινθους (αν κι έπρεπε να κάνεις έτσι τη λήψη, ώστε να φαίνεται και το υπέροχο decoupage που είχες κάνει στο μπολάκι τους!)

    Η δημιουργία σου με το κρακελέ είναι φα-ντα-στι-κή!!! Απίστευτα όμορφη, τα χρώματα, το κρακελάρισμα, όλα! Μπράβο! Μπράβο και για το μπουκάλι, είναι εξίσου ωραίο.

    Όσον αφορά το Θανάση, ευτυχώς γύρισε!!! Λες να έφυγε γιατί δεν ήθελε να τον βγάλεις φωτογραφία για το διαγωνισμό με τα κατοικίδια;;! (χεχε...)

    Με γεια και το δώρο σου, εύχομαι όλη η χρονιά φέτος να είναι καλή και γεμάτη τύχη.

    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οι φωτο σας ειναι παντα πλημμυρισμενες οχι μονο απο χρωματα-θαρρεις κι απο αρωματα κι ευωδιες!!!και να μην πω για το κρακελε...εργο τεχνης!!!καλο βραδυ!!!(ευτυχως που γυρισε ο θανασης γιατι θα στεναχωριομουν.οχι τωρα που τον γνωρισα!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I love flowers this time of year because the sky is so grey. Flowers look great smell lovely and put a smile on my face. Have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανέμορφα χρώματα!!! μου έφτιαξες το βράδυ με τόσες ομορφιές!!! ευτυχώς γύρισε ο Θανάσης, οπότε όλα στο τέλος καλά!!! :) φιλάκια πολλά!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίμη,τι ομορφιές χρώματα,μόνο το άρωμα λείπει από την ολάνθιστη ανάρτηση!Πανέμορφες φωτογραφίες ,αυτή η πανσέληνος μαγική!
    Πάντα με τα πανέμορφά σου!Πραγματικά το κρακελέ σου γίνεται τέλειο.
    Παρήγγειλες ήδη-έστειλε σε όλες η γλυκιά Μαριάννα.
    Για το Θανάση σου μην ανησυχείς,είναι εποχή ζευγαρώματος και τα αρσενικά χάνονται αυτό τον καιρό-έχουν εξαφανιστεί και οι δικοί μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Lovely flowers and photos Dimi! Hyacinths give the feeling of spring in wintertime. Have a lovely week my friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γυριστρούλης ο Θανάσης! Ολόκληρη εβδομάδα! Τα λουλουδάκια σου πανέμορφα! Και τα ζωντανά και τα decoupaρισμένα! Μα και αυτό το φεγγάρι... Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μοσχοβόλησαν τα λουλούδια σου κι αυτοί οι βολβοί είναι οι αγαπημένοι μου, ξέρεις!!! Το κρακελέ σου, εντυπωσιακότατο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες οι φωτογραφίες και το ντεκουπάζ τέλειο.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tί πανέμορφα λουλούδια! Και τί υπέροχες δημιουργίες! Ερχεται η Ανοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aaaaah louloudia!!!!! They are so beautiful, and your wonderful creations too!!! I loved the moon photo as well!
    Lots of love and kisses to you and sweet Thanassis! I hope he will be a good boy now and not make you so worried anymore!!!
    Polla filia!!!! From Zoe too! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γέμισε η οθόνη μου χρώματα από τα λουλούδια και τις πανέμορφες δημιουργίες σου!
    Φιλιά Dimi μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ Δημητρούλα,κάθε φορά ξετρελλαίνομαι με τις όμορφες φωτογραφίες σου!!!! Μόλις έλεγα στον Νίκο ότι θέλω κι εγώ μια καινούργια φωτογραφική μηχανή σαν την δική σου!!!!! Τι όμορφο κουτί είναι αυτό ! Το κρακελέ σου είναι φανταστικό !!!! Ποτέ δεν μπόρεσα να το πετύχω, θα πρέπει να μου δώσεις κι εσύ την μάρκα, αν και τώρα με το καινούργιο είναι πολύ πιό εύκολα, χαχαχα! Ώστε το παρήγγειλες ήδη !!! Χαίρομαι που το βρήκες εύκολα! Και τα γλαστράκια σου και το μπουκάλι ειναι πανέμορφα!!!Κι εγώ σήμερα με λουλούδια έτοιμάζω αλλά οι φωτό μου δεν είναι καλές, σνίφ!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή μου φίλη..λυπάμαι για τα δυσάρεστα που σου έτυχαν , εύχομαι να ξεπεραστούν σύντομα..ευτυχώς γύρισε πίσω ο Θανάσης...Μπράβο στη Μαρίαν για την βοήθεια και στήριξη... Μου άρεσαν όλες οι φώτος,λουλούδια,πουλί,δημιουργίες..το φεγγάρι πολύ όμορφη η φωτο σου...συγχαρητήρια για το δώρο που κέρδισες
    το μπουκάλι με τα ροζ τριαντάφυλλα ειναι πολύ όμορφο..
    ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη κίνηση, τα όμορφα λουλούδια (κυκλάμινα) και την όμορφη ευχή..την ίδια ευχομια και σε σένα... με το καλό να ανθίσουν οι υακίνθου σου, θα τα κοσμήσω στο μπλογκοσπιτάκι μου..
    ο πρώτος μου άρεσε πολύ το χρώμα του (λιλά)
    φιλούθκια και θετικές σκέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια διόρθωση: ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη κίνηση, τα όμορφα λουλούδια (κυκλάμινα) και την όμορφη ευχή..την ίδια ευχομια και σε σένα...θα τα κοσμήσω στο μπλογκοσπιτάκι μου.. με το καλό να ανθίσουν οι υακίνθοι σου

      Διαγραφή
  19. Μας δίνεις με τις φωτογραφίες σου ζωή , αισιοδοξία και ομορφιά !! Ευτυχώς που γύρισε και ο Θανάσης σου !
    Που ήτανε ο ατιμούλης τόσες μέρες ?? Εσύ πάντως μας προετοιμάζεις για την άνοιξη άσχετα αν το κρύο μας τρυπά τα κόκαλα ....Καλή βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Gorgeous flowers, gorgeous photos, gorgeous decoupage!!!The pink bottle with the roses is amazing.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφα λουλούδια...και τι όμορφες δημιουργίες. Δήμητρα πάντα τα καλύτερα βλέπουμε εδώ. Φιλιά πολλά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Dimi, I could smell the fragrance of your flowers right here... Everything was so beautiful! You brought such a smile to my face! May you also have a blessed week and a wonderful and blessed night!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Oh how pretty! Your flowers are all so beautiful. Your creations are lovely too, well done! I wish you a happy week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι όλα τους καταπληκτικά ! Μα πιο πολύ αγάπησα
    τα μπολάκια με τους βολβούς που έκανες, είναι τρέλα !
    Μπράβο για όλα Dimi !
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Dimi, I'm glad you found your cat Thanassia and all your flowers are blooming! I love cyclamen very much and have the white one at my home too. We all wait for spring!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Kauniita kuvia ja ihanat käsityöt, pullo ja rasia on kaunis. Täysikuu on kaunis. Täällä satanut paljon lunta ja on huono sää. Hyvää ja ihanaa päivää sinulle:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σας Dimi.
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν ορισμένα όμορφα λουλούδια. Όμορφη decoupage. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente & Περισπωμένη.
    PS! "Μικρό snehund" Περισπωμένη έχει λιώσει - έχουμε +5,3 βαθμούς εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σας και πάλι Dimi
    Σας ευχαριστούμε για kommentan σας - το χιόνι έχει λιώσει έχουμε «πράσινη χειμώνα" + 5,3 βαθμούς τώρα ..... ίσως έχουμε χιόνι και πάλι για το Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Hi Dimi, your flowers are very nice!!! and I love your decoupage!!!
    Have a good week! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα Dimi μου!! Τι όμορφες εικόνες μας έφερες! Χαίρομαι που γύρισε ο Θανασάκης! Φαντάζομαι πόσο στεναχωρήθηκες! Με το ντεκουπάζ κάνω ένα μικρό διάλειμμα περιμένοντας να έρθουν τα υλικά που έχω παραγγέλει.
    Σε ευχαριστούμε για τα όμορφα κυκλάμινα και την ευχή σου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Good Morning Sweet Dimi,
    So beautiful flowers, love those colors. Oh My.... the moon between the branches so amazing .
    What a little cute birdy.
    Your decoupages are beautiful as always.
    have a nice week ahead my dear
    love ya

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δήμητρά μου πανέμορφη ανάρτηση!!!Ευτυχώς βρήκε τον γατούλη σου!!
    Το κρακελέ εκπληκτικό!!!Μπράβο σου!!!
    Να περνάς όμορφα καλή μου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα!Τέλειος ο Υάκινθος.Φαντάζομαι ευωδία παντού.Ευτυχώς βρήκες τον γατούλη σου.Οι γάτες είναι τετράποδα με τα οποία ταυτίζομαι.Όμορφες οι δημιουργίες με το decoupage.Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με ανοιξιάτικο αέρα η ανάρτησή σου Δήμητρα!
    Γέμισε η οθόνη μας χρώματα πανέμορφα!
    Λουλούδια παντού, ακόμα και στις δημιουργίες σου!
    Τι καλά που γύρισε ο γατούλης!
    Και το φεγγάρι τι όμορφο! Πολύ ωραία φωτογραφία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ τα λατρεύω τα λουλούδια.
    Οι κατασκευές σου τέλειες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dimi λατρεύω τα ζουμπούλια και* μεθώ * με το άρωμα τους τα αποτύπωσες φανταστικά σχεδόν τα μυρίζω!!! Το ντεκουπαρισμένο κουτί ιδιαίτερα πετυχημένο." Οσο για τον Θανάση έπρεπε να το περιμένεις ο Γενάρης και ο Φεβρουάριος είναι οι μήνες του έρωτα για τους γάτους ,κάποια θα του γυάλισε!!!..Θαυμάσια η φωτο με τα κυκλάμινα!!!!Πολλά φιλάκια! και ένα από την Αλκηστη που κάθεται δίπλα μου αλλά ησυχία δεν έχει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Dimi η φωτογραφια με το ολογιομο φεγγαρι ειναι υπεροχη! Μου αρεσει κ εμενα πολυ να ειμαι κοντα στην φυση!
    ΚΑι αφου γυρισε και ο γατος ολα καλα!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δήμητρα γέμισε η οθόνη χρώματα!!!πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!!!Χαίρομαι που γύρισε ο γάτος σου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχες δημιουργίες ! Και ΝΑΙ αυτό το κρακελέ είναι ΤΕΛΕΙΟ ! Και τί φεγγάρι είν' αυτό ;;; Έμεινε μέχρι το πρωί για να το απαθανατίσεις ! Τυχαίο ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχα λουλούδια!!!!!!!!!!
    Ο υάκινθος το αγαπημένο μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Your creations are gorgeous! I love that photo of the moon too! Hope you are having a good week:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τέλειες και οι φωτογραφίες σου και όλα..κι εγώ σήμερα λουλούδια φωτογράφιζα μια και ο ήλιος που είχε ήταν κατάλληλος...ακόμα και τα ζουμπούλια μου στο σημερινό φως ήταν αλλιώς....και πως μοσχομυρίζουν!!
    Το φεγγάρι είναι πραγματικά υπέροχο!!
    Μπορώ να καταλάβω τι πέρασες με το γάτο..ευτυχώς ήρθε πάλι...και το δωράκι σου είναι πολύ όμορφο..να είσαι πάντα τυχερή...φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Lovely photos, Dimi, and your art work is amazing!
    Φιλάκια πολλά!
    ☼☼☼
    (And of course it was a nice finish of your post with Loreen from Sweden...♫♪♫)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πανεμορφες φωτογραφιες και οι δημιουργιες σου πολυ ομορφες αυτο με το κρακελε ειναι ενα μικρο εργο τεχνης!!!!!!!Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αχ..κάθε φορά μας ξετρελαίνεις με τις φωτογραφίες και τις δημιουργίες σου!!!!πανέμορφα όλα!!!!αυτό το κρακελέ δεν το έχω πετύχει ποτέ!που θα πάει όμως θα το πετύχω!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τί όμορφες φωτογραφίες Δήμητρα μου!!!Το ζουμπούλι είναι το αγαπημένο μου φυτό!!!Ευτυχώς βρέθηκε ο γατος σου!!!πολύ εντυπωσιακές δημιουργίες φίλενάδα, μπράβο!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Dear Dimi, I love your blue hyacinth and the lovely wattle too:) Today we have had some wonderful rain! The garden has been so very dry for a few months. I will need to pull some weeds tomorrow while the earth is soft.
    Have a nice day,
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Υπέροχες οι δημιουργίες σου DIMI μου και οι φωτογραφίες σου μοναδικές! Όσο για το γατούλη σου νομίζω ότι ξέρω το λόγο που εξαφανίστηκε, υποθέτω ότι είναι η εποχή που ζευγαρώνουν οπότε θα πήγε να κάνει την βόλτα του..χιχι. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλό μήνα Ντίμη μου, με τις τόσο όμορφες αναρτήσεις!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλό μήνα Δήμητρα!!! ανοιξιάτικο τον κάνεις να φαίνεται με τις φωτογραφίες και τις δημιουργίες σου και αυτό είναι πολύ αισιόδοξο!!!! φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου φανταστικές!Καλό μήνα σου εύχομαι και χαίρομαι πολύ που γύρισε ο γατούλης σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το εύκολα και γρήγορα εκεί στο τέλος τι το ήθελες; Μου λες; Για να μας πικράνεις; Χα χα χα. Στα λόγια όλα εύκολα είναι.. :Ρ Πφ, συγγνώμη που χάθηκα, καλή μου. Μόνο αναρτήσεις κάνω, κι αυτές με δανεικό στικάκι, γιατί εκεί που είμαι δεν έχω ούτε ίντερνετ, ούτε σήμα πολλές φορές. Για αυτό και αργώ ν'απαντήσω στα σχόλιά σας.
    Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία και σε ευχαριστώ πολύ που περνάς από το κουτουκάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλό μήνα Dimi μου με υγεία και χαρά.Οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως και οι φωτογραφίες σου,να είσαι καλά και πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Λουλουδάτος ο κουτσοφλέβαρος; κι όμως Δημητρούλα έγινεμε τις φωτογραφίες σου !!!!πανέμορφα τα λουλούδια της γειτονιάς και τα δικά σου!!το πουλάκι υπέροχο και το φεγγαρι τέλειο!!!!χαιρομαι που γυρισε ο γατούλης σου !!!φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. What a beautiful post, Dimi! I just adore your flower pictures, so clear, colourful and showing so much detail!

    Your decoupage is beautiful and very inspiring. I'm thinking that I would love to learn. Maybe I should attend a class... I'll see what I can find.

    The bottle I absolutely love, Demi! You are so creative! WONDERFUL!

    HAPPY WEEKEND!

    ANNA

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Λες και μύριζα τον υάκινθό σου!!
    Χαίρομαι που επέστρεψε ο Θανάσης! Αν κρίνω από τα νιαουρίσματα της γειτονιάς μου, πρέπει να είναι η εποχή τους!!! χιχι!
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!!!! Αυτό το κρακελέ στο κουτί σου τόσο μα τόσο όμορφο!!!! Πολλά μπράβο για όλα!!!
    Και σε ευχαριστούμε για τη φωτογραφία που μας αφιέρωσες :)
    Καλό σ/κο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αυτά τα λουλούδια οι υάκινθοι ( η αδυναμία μου) , τα τριαντάφυλλα , η ακακία Κων/λεως ,μου χάρισαν ένα υπέροχο συναίσθημα ονείρου και αρωμάτων. Καλό μήνα καλη μου.Περιμένω με ανυπομονησία να ανθίσουν και τα δικά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Beautiful photos and beautiful box you made! Happy February!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Gorgeous flowers Dimi! Always lovely to visit your blog and see your beautiful creations xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ωραίες φωτογραφίες και πανέμορφα λουλούδια,άνθισαν και οι δικοί μου βολβοί,δεν έχει πανέμορφο και μεθυστικό άρωμα το ζουμπούλι?Ομορφα όπως πάντα και αυτά που έφτιαξες ,καλό μήνα,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Θα μας τρελάνεις με τις φανταστικές φωτογραφίες σου...... Αλλά και με το φανταστικό κρακελέ σου!!!!!!
    Πώς πετυχαίνει το άτιμο πότε πότε, ε; Καλά, οι βολβοί σου είναι άπαιχτοι!!!!
    Όσο για τον Θανάση...... Γενάρης είναι, τι να κάνει ο γάτος...... έχει κι' αυτός τις ανάγκες του!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. your photo's are beautiful. I m sorry I don' speak your language

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χαίρομαι που επέστρεψε ο Θανάσης!
    Τα λουλούδια είναι όλα πανέμορφα. Για μένα το κοντράστ είναι τεράστιο με το άσπρο παγωμένο τοπίο εδώ...
    η φωτο με το φεγγάρι δε σα ζωγραφιά!

    Να περνάς καλά πάντα δημιουργική και χαρούμενη Dimi μου

    α! και το πεταλάκι με τα "ποδαράκια" στραμμένα προς τα πάνω να μη φεύγει η τύχη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλή μου Μιμίκα, πόσες όμορφες φωτογραφίες βλέπω!!!! Τα λουλούδια σου είναι πανέμορφα και μοσχοβόλησαν ως εδώ!!! Αλλά και αυτή με το φεγγάρι απίστευτη!!! Το ντεκουπάζ που έκανες με κρακελέ μπορώ να πω πως είναι από τις ωραιότερες δημιουργίες σου!!!
    Ευτυχώς γύρισε και ο γατούλης σου...τα κάνουν κάτι τέτοια οι γάτοι, είναι στη φύση τους... Να χαίρεσαι και το δωράκι σου!!!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ντίμι, οι φωτογραφίες των λουλουδιών που είναι δημιουργίες της φύσης, εναλλάσσονται τόσο αρμονικά αυτές των δικών σου δημιουργιών!! Πλυμμήρισαν την οθόνη μας! Εξαιρετικές!
    Καλό μήνα και δημιουργικό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Πω πω ομορφιές και υπέροχα χρώματα και αρώματα!!!Μύρισε Ανοιξη και μας έστειλες ένα μήνυμα αισιοδοξίας και καλής διάθεσης!!!Ενα μεγάλο μπράβο για τις φωτογραφικές σου ικανότητες!!Το δε ολόγιομο φεγγάρι φανταστικό!Θαρρείς από επαγγελματία φωτογράφο!! Καλά για το κρακελέ δεν έχω λόγια!!και το μπουκάλι υπέροχο και χαρούμενο!!!
    Με υγεία να χαρείς το δωράκι της Εφης μας !!
    Ο Θανάσης σου επέστρεψε χαρούμενος και ικανοποιημένος!!χαχα
    Πολύ ωραίο και το νέο template!!
    Tην καταευχαριστήθηκα την σημερινή σου ανάρτηση.Χάρμα οφθαλμών!!!
    Υ.Γ.Το γαλάζιο λουλουδάκι είναι διπλό ζουμπούλι και όχι υάκινθος !!!
    Φιλάκια γλυκειά μας DIMI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλημερα Dimi και καλο μηνα! Ποση ομορφια σ'αυτη την αναρτηση! Εδω βρεχει κ φυσαει και οι φωτο σου ειναι οαση. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Σχέσεις με τα λουλούδια δεν θα έλεγα ότι έχω ιδιαίτερα.
    Αλλά μου αρέσει να τα θαυμάζω σε άλλα σπίτια:)
    Πολύ οπμορφα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ευτυχώς που τον βρήκατε το γάτο!
    Πολύ όμορφα τα λουλούδια και οι δημιουργίες!
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. μυρωδάτα όμορφα λουλούδια και όμορφες δημιουργίες-))))
    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Γεια σας Dimi - Ευχαριστώ για το σχόλιό μου στο blog σας σήμερα. Πρόκειται για μια λίμνη Vedsø, που βρίσκεται λίγο έξω από το Βίμποργκ.
    Ο καιρός εδώ σήμερα είναι γκρι - το οποίο είναι περίπου. 1 - 2 ίντσες του χιονιού. Ønser μια καλή Κυριακή :) Αγκαλιές Hanne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Kalispara Dimi, You have made me so happy seeing the photographs of your beautiful flowers. They are all the flowers I love, Mimosa, Hibiscus and Roses, they have made me smile.
    Your decoupage, as usual, is beautiful. I especially love your decoupage box....gorgeous.
    Have a lovely evening.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. I love your blog! It's great :) Feel free to my blog :)) Maybe, you follow my blog ? ♥ (If you like it)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Τι όμορφα τα λουλουδάκια!! Πλησιάζει η άνοιξη και θα βλέπουμε παντού ανθισμενα λουλούδια!!
    Μόνο ευχάριστα από δω και πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. kalispera glikia moy th omorfa poy einai ta loyloydia glika xrwmata oniremena omws kai to koyth ths koroylas soy einai panemwrfw gia to mpoykalh telio eisai xrisoxera mprabw soy epishs sai eyxaristo kai gia to sxolio soy filakia............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Muito linda as flores...amo!!!
    a caixa ficou show!
    bjsssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τελειες οι φωτογραφιες Dimi μου, τοση ομορφια και χρωμα μες στον Χειμωνα!Οι δημιουργιες σου εξαιρετικες οπως παντα!Να εισαι γερη, χαρουμενη και δημιουργικη, σου ευχομαι και να χαιρεσαι και τα δωρακια σου!Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...