Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

View from mountain Taygetos and the Messinian Gulf...

Θέα από τό βουνό Ταύγετος καί τόν Μεσσηνιακό κόλπο (Παραλία Βέργας -Vergas Beach).







                                                                    Reflection.....



                                                                    Wavelets......






                                                                 Images.....









                                                     Sunset in Vergas Beach....






                                                                       
                                Από τήν όμορφη Καλαμάτα,πολλά φιλάκια φίλες μου!!!




 

91 σχόλια:

  1. το mee μου άρεσε-)))είσαι κούκλα-))
    σε ευχαριστώ και πάλι για την όμορφη και ευχάριστη εκδρομή που μου χάρισες.Υπέροχες φωτογραφίες
    πολλά φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Χρυσουλίνι μου!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικές φωτογραφίες ! Πολύ χαίρομαι που ξεκουράζεσαι σε τόσο όμορφο τόπο ! Πετραδάκια μάζεψες ?
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάζεψα,μάζεψα Ολυμπία!Σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Φανταστικές φωτογραφίες...Να περάσεις καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λάτρεψα πολύ τις φωτος της αγαπημένης μου θαλασσας και του ηλιοβασιλέματος
    πολύ όμορφα και ρομαντικά , μου αρέσουν πολύ
    και ταιριαζουν και τα δύο με το όνομα μου delfinaki.sunset :))
    χαίρομαι που σε έχω και οπτική εικόνα
    καλά να περνάς στην Καλαμάτα και καλή επιστροφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθα Δελφινάκι!Σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  5. Τι ευλογημένος τόπος!Οκτώβριος και μοιάζει κατακαλόκαιρο!Τέλεια και η φωτογραφιούλα σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Πινελιά μου!Φιλάκια στόν Λίο!!

      Διαγραφή
  6. Wonderful images of sea and mountains (my two big loves!)!!!! I love your photos, they are very poetic!
    Polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι!Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Que lindo lugares e fotos.Lindo por do sol!!beijos, adorei!chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφες φωτογραφίες! Πόση ομορφιά έχει η ελληνική φύση!
    Φιλιά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ερμιόνι μου!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Beautiful photos, especially the one of the sunset...gorgeous!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σούπερ οι φωτογραφίες! Αλλά και το μοντέλο- super model!! Να περνάς καλά, Δήμητρα ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου νάσαι καλά!Καλά νά περνάς!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Αν και δεν μου αρεσουν οι παραλιες με πετραδακια η φωτογραφια που φαινονταί μεσα στο νερο ειναι
    τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα είχε άμμο!Τέλεια παραλία!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Όπως λέει μια θεία μου άμα θέλει να πειράξει κάποιον..." άμα κάνω προς τα κάτω, θα δεις! " χαχαχα
    Οι φωτογραφίες σου είναι πανέμορφες αλλά πιο πολύ μου άρεσε η τελευταία!
    Χαίρομαι πολύ που έχω και εικόνα σου....είσαι νεότατη κουκλίτσα! Μην μου κρατήσεις κακία αλλά πίστευα πως είσαι μεγαλύτερη :)
    Καλά να περνάς!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Παρασκευή μου!Μικρή μικρή δεν είμαι,αλλά ούτε καί μεγάλη!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Die Berge und das klare Wasser haben Ähnlichkeiten mit den Alpen, herrliche Aufnahmen...

    Lieben Gruß und Sonnenschein
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα στο όμορφο σπιτάκι σου!!!Οι δημιουργίες σου είναι εξαιρετικές μου αρέσουν πάρα πολύ!!!Θα σε επισκέπτομαι και ελπίζω να περνάς και εσύ από το σπιτάκι μου να τα λέμε!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφι μου καλώς ήρθες φίλη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!Βεβαίως καί θά τά λέμε!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Hello Dimi . pleased to meet you. These are the most beautiful photos of Vergas.. at the Taygetos and Messinian gulf. I must take time now and read up about this area on widipedia.
    The water is crystal clear.
    Thank you Dimi
    val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το me μου άρεσε κι εμένα πολύ!!!
    Όχι ότι δε με ξετρέλαναν και οι άλλες φωτογραφίες..ειδικά η τρίτη είναι Η φωτογραφία!!!
    Καλά να περνάς...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σέ ευχαριστώ πολύ!Καλά νά περνάς!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Μηπως κάποια είναι όλο ταξιδάκια???Να περάσεις καλά φίλενάδα!Τέλειες οι φώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Την επόμενη φορά που θα περάσεις από τη Σπάρτη στείλε μήνυμα να κανονίσουμε καφεδάκι εντάξει;Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου!! Μία και μία όλες!!! Καλό βράδυ εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ! Να ήμουν τωρα στην τρίτη φωτο σου!!!!!!
    Δημητρούλα μου, τι όμορφο τοπίο!!!!!!!!!
    Αντε , κούκλα είσαι βρε!!!!!!!!!!!!Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τί κάνουμε Εφάκι?Πίσω στήν ρουτίνα!Φιλάκιααααα!!!!!

      Διαγραφή
  22. These are beautiful photos! I particularly like the sunsets:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δημητρούλα μου, απίθανα τα τοπία σου αλλά κι εσύ είσαι φοβερή!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η πιό όμορφη φωτογραφία ήταν η δική σου,όχι ότι οι άλλες πήγαιναν πίσω αλλά αν δεν υπήρχε αυτή ουτε και οι άλλες θα υπήρχαν ,νάσαι γερή πάντα και τυχερή στη ζωή σου ,φιλιά πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα καλή μου Δήμητρα!!! Υπέροχες φωτό!!! Κι η φύση και η θάλασσα λατρεμένα τοπία!!!
    Να περνάς καλά και ξέγνοιαστα σου εύχομαι!!!!! Ξέρω ότι στην Καλαμάτα γίνεται χαμός με τις μπεζοπούλες-γουρουνοπούλες!!!! βουρ στο ψητό λοιπόν!!!:-) εγώ που δεν είμαι φίλη του χοιρινού, εκεί το τρώω!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφαγα καί γουρουνοπούλα Μαριλένα μου!Πήρα κάτι κιλάκια!Αστα!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  26. You always have some beautiful pictures to show us.Thank you for that :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πού είσαι χρυσό μου τέτοιο καιρό,
    ζηλεύουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είμαι τώρα Σοφία μου νά λές!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Dimi σευχαριστω για την επισκεψη στο μπλογκοσπιτακι μου
    χαιρομαι που εχουμε κοινα ενδιαφεροντα και αγαπημενους φιλους -Marilise-
    εφετος το καλοκαιρι απολαμβαναμε την αγρια ομορφια του Ταυγετου απο διαφορετικη πλευρα
    Καλαματα εσυ Σπαρτη εγω
    οι φωτογραφιες και τα ντεκουπαζ σου που προλαβα να δω ειναι υπεροχα
    να εισαι καλα και θα τα ξαναπουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ειρήνη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!Θά τά λέμε!!

      Διαγραφή
  29. Υπέροχες φωτογραφίες Dimi μου.... Να περνάς καλά!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σας Dimi
    Όμορφες εικόνες που δείχνουν ...... μου θυμίζει "διακοπές".
    Εδώ έχουμε μόνο βροχή + 6 βαθμούς.
    Σας ευχόμαστε μια καλή Παρασκευή :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φιλενάδατο email μου είναι ellisaist20@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Dimi,που μένεις γλυκειά μου στην Καλαμάτα?
    Το σπίτι μου είναι Κορώνης, λίγο πιο μέσα από την Φαρών, ήμουνα εκεί όλο το καλοκαίρι,
    αλλά δεν σε ήξερα.
    Τώρα είμαι Αθήνα, αλλά θα κατεβούμε για λίγο πάλι.
    Στείλε μου μέιλ για να τα πούμε:
    maria_vrahati@hotmail.com
    Προς το παρόν φιλιά στην αγαπημένη μου Καλαμάτα ( πατρίδα του άντρα μου,αλλά κι εγώ την λατρεύω)
    Σε φιλώ πολύ..
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου βόλτα πήγα δέν μένω εκεί!Πολύ θά ήθελα!Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Υπεροχες φωτογραφιες!
    Απ Ότι βλέπω είσαι μια πολύ νέα και όμορφη γιαγιά!

    σευχαριστω που μου δίνεις την δυνατοτητα να ταξιδέψω στην Ελλάδα μας.
    έστω κι από μακριά...

    Πoλλα φιλιά xoxox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ντέμη μου!Χαίρομαι!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Your photography is wonderful Dimi! Such beautiful places to visit. I love the sunset shots. Nice to see you:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hallo Betty!Glad to see you dear!Thank you !Wish you the best!My love to Melbourne!Tara!!!

      Διαγραφή
  35. Πανέμορφες φωτογραφίες!!Πόσα εκπληκτικά τοπία έχουμε,πραγματικά αναρίθμητα!!
    Μ'άρεσε που έβαλες και δική σου φωτογραφία..Πλέον προτιμώ να συνομιλώ περισσότερο με όσους βλέπω το πρόσωπό τους,μου δημιουργείται περισσότερη εμπιστοσύνη έτσι!
    Σ'ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τόσε ομορφιές από το ταξίδι σου!!Καλό σαββατοκύριακο να περνάς τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Κατερίνα!Καί εγώ ήθελα νά μέ δήτε,αλλά τήν έβγαλα!Φώναζαν οι κόρες μου!Φιλιά!

      Διαγραφή
  36. ΠΟλυ ομορφα μερη!
    Καλοπερνας εκειπερα απ οτι βλεπω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Tι όμορφες φωτογραφίες!!!!!τι ομορφιές έχουμε!!!!και συ μια κούκλα!!!!καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Τι νέα γιαγιά!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ντέμη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. Beautiful photos and post!!!
    Thank you for your sweet comment!!!
    Have a wonderful weekend, dear! and my G+..

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σας Dimi
    Ακριβώς μέσα να σας ευχηθούμε καλό Σαββατοκύριακο :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ όμορφες φώτο για ακόμα μια φορά! (αλλά καλύτερα απέφυγε λίγο αυτό το περίγραμμα γιατί χάνουν την αίγλη τους! ) kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Beautiful pictures and wonderful places to visit. The sea is so clean and blue I really miss it in this rain and darkness.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Oh, these are so beautiful, Dimi! (And 80 Days 'til Christmas, oh my!!)
    Hugs,
    Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αχ θαλασσίτσα!! Ηδη μου έλειψες!!
    Ωραίες εικόνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αχ αυτές οι θέες..σαν όνειρο είναι!
    Καλό βράδυυ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. There is still sunshine and warmth in your lovely images Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. The scenery you've shown in your photos is so beautiful! I like the header photos as well.
    -Karen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι καταπληκτικές εικόνες είναι αυτές?Γεια στα χέρια σου Dimi!Πέρασε αν θες από το ταπεινό μου blog γιατί έχεις δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δημητρα η τριτη φωτογραφια ειναι απιστευτα μαγικη! Να την πιεις στο ποτηρι που λενε!
    Φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τι ωραίες εικόνες! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...