Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

A bit of everything!.......Λίγο απ΄όλα!

                                                             Καλή εβδομάδα φίλες μου!
Γύρισα από τήν όμορφη Καλαμάτα όπου πέρασα καταπληκτικά!Ευτυχώς πού ό καιρός ήταν καλός καί μπόρεσα νά απολαύσω τήν θάλασσα πού τόσο αγαπώ!

                                                                     A little cow from Holland!

Decoupage...Koυτί μέ χαρτοπετσέτα(Box with napkin)
  Τό κουτάκι αυτό τό έφτιαξα μέ χαρτοπετσέτα πού μού έφεραν από τήν Ολλανδία!Μέ παίδεψε λίγο νά προσαρμόσω τά μοτίβα μέ τήν καρώ μπορτούρα.Αλλά χαλάλι της!Ελπίζω νά σάς αρέση!

                                                                   78 Days Until Christmas !


)
Decoupage....Μπουκάλι μέ χαρτοπετσέτα,ρελιέφ,inka gold(VIVA),(Bottle with napkin)
                                     Ξεκίνησε καί η προετοιμασία τών χριστουγεννιάτικων δώρων.
Αφού τά Χριστούγεννα φεύγη γιά Αυστραλία η κόρη μου,καί  θά τά πάη στόν αδελφούλη μου καί στόν πατέρα μου!Οπως λέει καί η παροιμία μας,[τών φρονίμων τά παιδιά,πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν]!
                                                 Μιλώντας γιά φαγητό,,ορίστε τί μαγείρεψα σήμερα!
         Κεφτέδες μέ σάλτσα, καί μακαρόνια μέ τριμμένη μυζήθρα από τήν Δημητσάνα!Καλή μας όρεξη!
Μinced meat balls with sauce and spaghetti.

Στήν Βέργα Καλαμάτας,μάζεψα πετρούλες καί θαλασσόξυλα από τήν παραλία .Εκανα μέ ντεκουπάζ αυτήν τήν πέτρα,τής κόλλησα άμμο θαλάσσης καί λίγα μικρά βοτσαλάκια.
Decoupage..Πέτρα μέ χαρτ/τα,άμμο θαλάσσης(Stone with napkin,sand)
  
                                                         Planting cyclamen.......Φυτεύοντας κυκλάμινα....


Τό κυκλάμινο είναι φυτό πού φυτεύουμε τόν χειμώνα.Έχω αδυναμία στά κυκλάμινα καί κάθε χρόνο τά φυτεύω σέ γλάστρες!
Decoupage..κασπώ μέ χαρτοπετσέτα καί κρακελέ 1συστ.(flower pot,with napkin,krakele)
                                                                      Αwards......Βραβεία...
Eυχαριστώ πολύ τίς φίλες bloggers πού μέ τιμούν,δίδοντάς μου αυτά τά πολύ όμορφα βραβεία!
                                                                         Από τό Δελφινάκι
 
                                                                          Από τήν Marilise




                                                             Από τήν Mirantas little garden



Kαί εγώ μέ τήν σειρά μου τά χαρίζω στά εξής πολύ όμορφα blogs πού αξίζη νά επισκευθείτε φίλες μου!
                                                                         demiblogg.blogspot.gr
                                                                     fashionadictas.blogspot.com
                                                                      wherefivevalleysmeet.blogspot.com
                                                                    beautyandthemist.blogspot.gr
                                                                     marilenaspotofart.wordpress.com
                                                                       pineliapin.blogspot.gr
                                                                        animadecoupage.blogspot.gr

                                      Σάς εύχομαι μία καλή καί χαρούμενη εβδομάδα φίλες μου!Φιλιά!!




 

116 σχόλια:

  1. Very interesting post Dimi.
    I like the decoupage on the bottle.
    I made meat balls and spagetti for Friday lunch last week..
    lovely pot with the cycleman plant.
    val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ συνονόματη! Δεν έχω σωστό timing. Πριν λίγο μπήκα και δεν υπήρχε αυτή η ανάρτηση κι έτσι πάλι με πρόλαβες.
    Οι δημιουργίες όπως πάντα υπέροχες! Κι εγώ έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι κάποιες χριστουγεννιάτικες κατασκευές.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβεία!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ντέμη μου!Περιμένω τίς δημιουργίες σου!Ειμαι σίγουρη θά είναι τέλειες!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Olá! me encantei com a caixa de vaquinhas! lindda!!!
    a macarronada me deu vontade e fome...kkkk
    tudo lindo
    bjssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου! Τα Χριστούγεννα θα έρθουν πριν καλά, καλά το καταλάβουμε καλά κάνεις και ετοιμάζεσαι! Συγχαρητήρια και για το βραβεία! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!Καλές δημιουργίες σού εύχομαι!Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Now you really have me worried that Christmas is only 78 days away. I am only just getting in to autumn. You are very talented make lots of lovely things.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dear Dimi - I have just translated your blog and realised that you have in fact given me some awards. Thank you so much for your generosity and kindness in think of me.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. You realy decerve them dear Rosemary!I love vissiting your lovely blog and see all those wonderful pictures!Im glad to meet you!Kisses!!

      Διαγραφή
  7. Δήμητρά μου πανέμορφα τα έργα σου!!!μπράβο σου!!!Δεν περίμενα κάτι λιγότερο!!!μου αρέσουν όλα και το κουτάκι σου κουκλίστικο!!!
    Ελπίζω να ξεκουράστηκες και να χαλάρωσες!!! τσίμπησες και θαλασσινά ενθύμια για ντεκουπάζ!!!
    μπράβο!!! καλή προετοιμσία να χει η κορούλα σου για το ταξίδι της!! έχεις να φτιάξεις μπόλικα δωράκια για Χριστούγεννα!!!
    Σε υπέρευχαριστώ για το βραβείο!!!!!Να σαι καλά!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Τό βραβείο τό αξίζης!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Καλώς ήρθες ταξιδιάρα !!!!Ζεστή ζεστή η πανέμορφη πετρούλα με το υπέροχο μοτίβο και ελπίζω το τελευταίο καλοκαιρινό!!!Σιγά σιγά για τα χριστουγεννιάτικα .....Το κουτί είναι υπέροχο και γιορτινό ... το δε μπουκάλι έχει ενα πανέμορφο μοτίβο χριστουγ.Τα νυχτερινά μου φιλάκια και να τα πούμε τηλ/κά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Εφάκι μου!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Γειά σου γειτόνισσα! Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα στην Καλαμάτα! Τα νέα σου έργα είναι όλα τους πανέμορφα! Και το κουτί μιά χαρά το ταίριαξες. Το μπουκάλι πολύ όμορφο, άντε σιγά σιγά να φτιάχνουμε τα χριστουγεννιάτικα δωράκια μας. Κι εγώ προχθές αγόρασα κυκλάμινα ! Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γειτονοπούλα μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. χαίρομαι που πέρασες τέλεια!! οι δημιουργίες σου απίθανες, μου αρέσουν και αυτές!!! αχ δεν αργούν τα Χριστούγεννα, τι όμορφο στόλισμα! καλή εβδομάδα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφα όλα!!!Χαίρομαι που μύρισαν Χριστούγεννα στην γειτονιά!Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά φίλη μου!Καλές δημιουργίες σού εύχομαι!

      Διαγραφή
  12. όλα πανέμορφα αλλά το καλύτερο είναι τα κουτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι σέ ευχαριστώ!Φιλάκια κοριτσάκι!!

      Διαγραφή
  13. Τι να πρωτοθαυμάσω, το μπουκάλι, το κουτί που μου άρεσε τόσο, τα θαλλασινά σου τι;
    Πολύ όμορφα όλα σου Dimi, καλή φθινοπωρινή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρινάκι,σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Γεια σας Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν - όμορφη decoupage.
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σας.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή Τρίτη :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dimi mou,

    ta dekoupaz sou einai katapliktika, mou arese idiaitera afto me to votsalo
    S'efxaristw para poly pou me timas me to vraveio. Kalosyni sou : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σέ γνώρισα Ντέμη μου!Καί εγώ έχω δικούς μου στήν Αυστραλία,καί σέ νοιώθω φίλη μου!Καλά νά περνάς!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Dimi μου! Αν ξεκίνησες έτσι για τα Χριστούγεννα μακάρι να μπορούσα να φανταστώ τι όμορφες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες θα μας δείξεις μέχρι τότε! Το κουτάκι σε παίδεψε αλλά άξιζε τον κόπο.
    Οι κεφτέδες με σάλτσα είναι από τα λίγα φαγητά που θα μαγειρέψω και θα φάνε όλοι εδώ μέσα.
    Φανταστικά τα κυκλάμινα! Εγώ δεν αγόρασα ακόμα. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Wow that works most pretty! the box is beautiful and I love the stone all very creative as always Dimi!!!
    Congratulations on your well deserved awards! and thank you very much for your generosity!!!!:))
    Have a good week!!! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my friend!You decerve them!I like to visit your lovely blog full of fashion!Kisses!!

      Διαγραφή
  18. Μου άρεσε αυτό το λίγο απ όλα! Αλλά περισσότερο απ όλα οι κεφτέδες και τα κυκλάμινα! Πέρυσι δεν φύτεψα περιμένοντας να βγούνε τα προπέρσυνα αλλά δεν τα κατάφεραν τελικά! Φέτος σίγουρα θα ξαναφυτέψω!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy σέ ευχαριστώ!!Καί εγώ αγόρασα καινούργια!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  19. Ein wunderschöner bunter und würziger Bericht über viele schöne Dinge...

    Lieben herbstlichen Gruß und einen sonnigen Tag
    Cloudy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου αρέσει πολύ το ντεκουπάζ αλλά δεν το κατέχω και θαυμάζω εσάς που κάνετε αυτά τα αριστουργήματα!!!Μου αρέσει πάρα πολύ και το κουτάκι και το μπουκάλι και η πετρούλα!!!Όσο για τους κεφτέδες με τα μακαρόνια,αγαπημένο φαγητό!!!Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!Νάσαι καλά φίλη μου!

      Διαγραφή
  21. Καλώς ήλθες ! Ούτε στις διακοπές σταμάτησες τη δουλειά ?
    Υπέροχα όλα ! Απο εκείνο το φαγητό που έφτιαξες πόσα πιάτα
    νομίζεις ότι μπορώ να φάω ?Με τα σημερινά σου έργα μάλλον
    πάνω απο δύο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία!Μήν φάς άλλο!!Σέ παρακαλώ!!Καί εγώ πήρα κιλά στήν Καλαμάτα!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Δήμητρα!
    Υπερπλήρης η σημερινή σου ανάρτηση! Με χαρούμενα βραβεία, πεντανόστιμο φαγάκι και όμορφες δημιουργίες!
    Το χριστουγεννιάτικο μπουκάλι πάρα πολύ σικ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου Ερμιόνη!Ολα καλά σού εύχομαι!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Sempre tantas coisas lindas,belos trabalhos aqui,Dimi! abração,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dimaki μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Είναι πραγματική τιμή για μένα αυτό το βραβείο!!Και δεν υπερβάλλω, είναι το πρώτο μου, οπότε έχω και ένα λόγο παραπάνω να το χαίρομαι!!
    Τα κεφτεδάκια σου φαίνονται μούρλια!! Μακάρι να είχα και γω δύο τρία από αυτά!!
    Τώρα όσο για τα decoupage σου .. τα λόγια είνα φτωχά για να τα περιγράψουν!!
    Σου στέλνω kisses & hugs!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία μου σέ ευχαριστώ!Περίμενε καί άλλα !!!!Καλές δημιουργίες μέ ντεκουπάζ σού εύχομαι φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. πωπω τι καταπληκτικο ντεκουπαζ στο κουτι!
    απιστευτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φιλενάδα, βάλε γρήγορα μία μερίδα από το φαγάκι σου το μυρωδάτο και ζηλευτό!!!!!!!!!
    Καλά !!!!!!!Οι δημιουργίες σου με ντεκουπάζ , είναι απίθανες!!!!!!!!!
    Είσαι αεικίνητη και δεν σε προλαβαίνουμε!!!!!!!!!!!!!!Μπράβο και πάλι γιά τα όμορφα ποστ που μας δίνεις!!!!!!!!!!Οι φωτο σου θαυμαστές!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα!!!Σέ περιμένω Εφάκι μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφα που είναι όλα!!!!(και τα κεφτεδάκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριλένη μου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Your creations are wonderful, Dimi!!! And I love cyclamens too!
    Have a lovely week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Unfortunatly I didn't like that food...but I live the bottle and the music :)

    Have a nice week,
    Portugal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπράβο, Μπράβο, Μπράβο !
    Η ολλανδέζικη χαρτοπετσέτα στα χεράκια σου έγινε θαύμα !
    Κι εγώ τώρα που ήρθα σπίτι καιέχω φακές για μεσημέρι, πώς θα τις φάω βλέποντας το άλλο, το κοκκινιστό σου θαύμα ;;; Με κατέστρεψες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου,χαίρομαι νά διαβάζω τά σχόλιά σου!Νάσαι καλά γλυκειά μου!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  31. μου άρεσσαν όλα σ αυτην την αναρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!!Φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  32. Demi μου, καταρχήν σε υπερευχαριστώ για τα βραβειάκια, θα τα ανακοινώσω στην επόμενη ανάρτηση μαζί με κάτι άλλα που είχα πάρει τις προάλλες......Όσο για τα δωράκια που θα στείλεις στη μακρινή Αυστραλία, είναι υπέροχα και φτιαγμένα με αγάπη!Περισσότερο από όλα βέβαια, μου άρεσε ο αντίστροφος μετρητής Χριστουγέννων!Τρελαίνομαι για τα Χριστούγεννα!(Και ας μας έκοψαν οι άτιμοι τα δώρα!!)Πολλά φιλάκια και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί εγώ Πινελία μου κάνω σάν μικρό παιδί γιά τά Χριστούγεννα!Σέ ευχαριστώ κοριτσάκι!Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Dimi, I am happy that you had such a lovely time on your trip. your creations are lovely and the spaghetti and meatballs looks delicious. Thanks for sharing, have a great day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Eilleen,thank you so much for your lovely words!Be well my dear!

      Διαγραφή
  34. Δημητρα μου πανεμορφα ολα τα εργα σου!!!!Να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατρίνα!Χάρηκα πού ήρθες!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  35. Α και τα κεφτεδακια σου λαχταριστα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι όμορφα που είναι όλα Δήμητρα!!! Καλά οι κεφτέδες δεν το συζητώ...χαχα. Φιλιά πολλά κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πω πω υπέροχα Δημητρα!!!Μπραβο σου !!Μας ανοιξες και την όρεξη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λίγο απ' όλα κι όλα εξαιρετικά!
    Οι νοστιμιές, τα αγαπημένα κυκλάμινα και τα τόσο όμορφα δωρα! Ξεχωρίζω ιδιαίτερα το χριστουγεννιάτικο μπουκάλι!
    Συγχαριτήρια για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σέ γνωρίζω Νίκη μου!Θά τά λέμε!!

      Διαγραφή
  39. Είναι όλα Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α !!!!!! Μπράβο και πάλι μπράβο, ακούραστη Δήμητρα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καλές δημιουργίες σού εύχομαι!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Πιο πολλά συγχαρητήρια αξίζεις βέβαια για τα πανέμορφα πράγματα που δημιουργείς!
    Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω..άσε που μας έφερες και άρωμα Χριστουγέννων!
    Η φωτογραφία της παραλίας είναι φανταστική!!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!Φιλιά!

      Διαγραφή
  41. Dear Dimi, your decuopage is always beautiful!!The box is gorgeous and the bottle too. Congratulations on the awards!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αχ και να ειχα ενα κεφτεδακι!
    Πολυ ωραιο το αγελαδινο κουτι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι όμορφα! Τι όμορφα που τα συνταιριάζεις.
    Φωτογραφίες + Φύση + γεύσεις + δημιουργίες!

    Φιλάκια σου, πολλά!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. I love cyclamen and the pot is gorgeous:) Have a lovely week:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ,,,,ΤΟ ΚΟΥΤΙ....ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ,,...ΤΟ ΦΑΓΑΚΙ ΣΟΥ ....ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ....ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  46. Καταπληκτικά όλα Δημητρα μου απο τα κεφτεδακια μέχρι τα λουλουδια και το κουτί ,τελειες και οι φωτο σου μπράβο,φιλια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τι να πρωτοθαυμάσω δε ξέρω!!!!!όπως πάντα υπέροχα ότι και να φτιάξεις!!!!!μπράβο σου!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ όμορφα όλα!!!Οι δημιουργίες σου με το ντεκουπάζ φανταστικές, το φαγάκι φαίνετε πεντανόστιμο και οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες!Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου σέ ευχαριστώ!!!Φιλάκια κοριτσάκι!!

      Διαγραφή
  49. You have such great talent from the box to the painted stone. Have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χαίρομαι πάντα όταν «βρίσκω» στο δρόμο τον blogs
    Ελληνίδες !!!
    Πολύ ενδιαφέρουν ότι έχεις φτιάξει και πολύ δημιουργική!
    Καλό βράδυ!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί εγώ χαίρομαι πού σέ γνωρίζω!Αλλωστε βρισκόμαστε πολλές φορές σέ φίλους μας κοινούς!Φιλιά!

      Διαγραφή
  51. Πολύ πλούσια ανάρτηση! Απ' όλα έχει ο μπαχτσές.... Εμπνευσμένα και καλοφτιαγμένα έργα, μαγειρική πετυχημένη, κηπουρική..... Είσαι πολυτάλαντη!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φιλία μου!Νάσαι καλά !

      Διαγραφή
  52. Τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις... Καλώς σε βρήκα Δήμητρα!!! οι χειροτεχνίες είναι πανέμορφες, αλλά και η μαγειρική φαινεται τέλεια! Μπράβο σου που προσπαθείς για το καλύτερο!!! Φιλιά!!!
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου καλώς ήρθες!Σέ ευχαριστώ πολύ!Θά τά λέμε!Φιλιά!

      Διαγραφή
  53. Δήμητρα όλες οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες, δεν χορταίνω να τις κοιτάζω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. θα χαρω να σε δω στο σπιτακι μου να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι ηθελα και το ειδα τωρα αυτο με τα κεφτεδακια?
    Μου ετρεξαν τα σαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,σού στέλνω ντιλίβερυ!!Φιλάκια κοριτσάκι!!

      Διαγραφή
  56. Αααααα!!!! Εδώ ήρθαμε όχι μόνο για να δούμε αλλά και να φάμε!!!! Με ξεσήκωσες με το πιάτο...!!!! Χα χα χα!!!! Όλα είναι πολύ όμορφα και προφανώς πολύ νόστιμά!!! Φιλιά και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σέ ευχαριστώ κοριτσάκι!Φιλιά!

      Διαγραφή
  57. DIMI, πραγματικά λίγο από όλα! Όχι μόνο ωραίες δημιουργίες, αλλά και ωραίο φαγητό. Χρυσοχέρα!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου χαίρομαι πού ήρθες!Σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  58. ΚΑΛΗΜΕΡΑ DIMI ΜΟΥ,ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!Η ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΕΛΑΔΙΤΣΑ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ [ΚΑΘΟΤΙ ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ]
    ΤΟ ΔΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΦΕ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΤΣΑΛΟ,ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΩ,ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΟΛΑ!!!!!!ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΑ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γεια σας Dimi
    Ανακαλύφθηκε χθες ότι δεν έχω εγώ προστεθεί ως εξής στο blog σας .....
    Σας ευχόμαστε μια καλή Παρασκευή / Σαββατοκύριακο :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πολύ όμορφη και πλουμιστή ανάρτηση , γεμάτη χρώματα και αρώματα !!Γαργαλιστικά τα κεφτεδάκια σου , μου πέσαν τα σαγόνια!!!Το κουτάκι πανέμορφο και παιχνιδιάρικο!!!Το μπουκάλι το λάτρεψα!!!Η πετρούλα φανταστική αλλά και το κασπώ πολύ χαριτωμένο!!! Μπράβο Δήμητρά μου!!!Ολα πολύ όμορφα και προσεγμένα!!!
    Υ.Γ Οταν ανάβασες την ανάρτηση ήρθα και τα θαύμασα και μάλιστα νόμισα ότι άφησα και σχόλιο!!Αλλά τις μεταμεσονύκτιες ώρες που μπορώ και σας επισκέπτομαι ,με το ένα αμάτι ανοιχτό και το άλλο κλειστό από την νύστα τι περιμένεις.Μάλλον ονειρεύτηκα το σχόλιο!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...