Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

October! Where am i?A few relaxing days away from Athens!!

Where am i?....A few relaxing days away from Athens....
Καλό μήνα φίλες μου σέ όλη τήν όμορφη blogoγειτονιά!Όπως κάθε χρόνο,έτσι καί εφέτος έφτιαξα τό καθιερωμένο γλυκό τού κουταλιού,σταφύλι!
 Μού έφεραν καί δωράκια από τήν Ολλανδία!Χαρτοπετσέτες μέ πολύ όμορφα μοτίβα!Ότι πρέπει γιά δημιουργίες μέ decoupage!Δέν άφησα ευκαιρία καί στρώθηκα νά ετοιμάσω κάτι πού νά μοιάζη μέ τά Βlue Delft.
Decoupage...Πιάτο μέ χαρτοπετσέτα..
                               My decoupage creations....

Decoupage....Ψάθινο κασπώ μέ χαρτοπετσέτα...

Decoupage.....Βάζο μέ χαρτοπετσέτα,ρελιέφ χρυσού καί πάστα χρυσού....
 Kαί κάτι γιά νά απαλύνω τήν στεναχώρια πού πέρασε η φίλη μας Pinelia,μέ τήν περιπέτεια τού γατούλη της Λίο,,έφτιαξα αυτό τό ρεσώ !Ο γάτος μου Θανάσης ,παρέα μέ τόν Λίο!
Decoupage....ρεσώ κερί μέ ριζόχαρτο,κρακελέ 2συστ,πατίνα..
 Where am i?...Πού είμαι?Στήν όμορφη Καλαμάτα γιά λίγες ημέρες χαλάρωσης καί ξεκούρασης φίλες μου!Στό πανέμορφο χωριό Παραλία Βέργας!


                             Awards......Βραβεία...
Ευχαριστώ πολύ τίς φίλες bloggers πού μέ τίμησαν μέ αυτά τά βραβεία!
Η φίλη Marcela,μέ τό πανέμορφο blog, γεμάτο μόδα,Fashionadictas,μού χάρισε αυτό τό βραβείο!

                            Τhank you so mush Marcela!!!
Η Βασσούλα μέ τό γεμάτο όμορφες δημιουργίες μέ κοσμήματα,blog,dimiourgies,μού χάρισε αυτό τό γλυκούλι βραβείο!Σέ ευχαριστώ Βασσούλα!
                             Οί απαντήσεις είναι εδώ!
Βραβείο από τήν φίλη Αρμονία,μέ τό πανέμορφο blog!!Σέ ευχαριστώ πολύ Γεωργία!
 Βραβεία από τήν φίλη Demi Mist,μέ τό γεμάτο όμορφες ιδέες γιά εμάς τίς γυναίκες!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!

 Βραβείο από τήν φίλη Μαριλένα,ένα όμορφο blog γεμάτο φανταστικές δημιουργίες,σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!

Η φίλη μας Μαρία,sokaktsou,χάρισε αυτό τό βραβείο σέ όλες εμάς πού τήν παρακολουθούμε!Σέ ευχαριστώ Μαράκι!
                Ολα αυτά τά βραβεία,τά χαρίζω σέ όλες εσάς φίλες μου!
                               Σάς εύχομαι καλό μήνα! 


 

98 σχόλια:

  1. καλημέρα καλό μήνα
    μου άρεσαν όλα σ αυτή την ανάρτηση
    καιη θαλασσίτσα μου
    συγχαρητήρια για τα βραβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Die Trauben schauen so lecker aus und es ist ein großer und schöner Beitrag mit herrlichen Fotos...

    Lieben Gruß und Sonnenschein
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μεσημέρι να περνάς καλά πάντα, πανέμορφα όλα όπως πάντα αλλωστε ,καλοφάγωτο το σταφύλι σου ,εγω ακόμη δεν έκανα φέτος,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Νέλη μου!Καλό βράδυ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιες οι φωτο, συγχαρητηρια κ για τα βραβειακια σου!
    Καλο μηνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΑΚΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχεις σισταγιά ξαδέλφη (όπως θάλεγε κι η γιαγιά μου) δε στρώνεις κ... κάτω,όλο ταξιδάκια μου είσαι! Ευχομαι να τ απολαύσεις,σε πειράζω,αλλοίμονο νάταν αλήθεια... Μεταξύ μας προς στιγμή πίστεψα οτι ο πρόλογος οδηγούσε προς Ολλανδία,αλλά τελικά ήταν ένα πέταγμα δρόμος απο εδώ. Πολύ όμορφες όπως πάντα οι δημιουργίες σου!
    Φιλάκια πολλά ταξιδιάρικο και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέ τόν αντρούλι μου ήρθαμε γιά δική του δουλείά,καί τσούπ καί εγώ μαζί!!Σέ ευχαριστώ πολύ ξαδέλφη!Ολα καλά σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου όπως πάντα. Να περάσεις όμορφα στην Βέργα, είναι υπέροχο χωριό με πολλή ωραία θέα στον Μεσσηνιακό κόλπο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Ελένη μου!Εχω ξετρελλαθή μέ τήν ομορφιά τού τοπίου εδώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα!!Τί όμορφες δημιουργίες έκανες πάλι!!Χαμογέλασα με την γλυκιά σου κίνηση στην Πινελιά! Φαίνεται πολύ ωραίο το μέρος που πήγες, να περνάς τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα!
    Δημητρούλα μου είσαι απίθανη!!!!!!
    Πάλι μας χαρίζεις μία πανέμορφη ανάρτηση με ξεχωριστές δημιουργίες καμωμένες με το μεράκι σου, καθώς και υπέροχες φωτο από τις μίνι διακοπές σου!!!!!!!!
    Χθές ήμουν στην Ανάβυσσο για μπάνιο. Ηταν υπέροχα!!!!
    Καλά να περάσετε, πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου σέ ευχαριστώ!!Καλά μπάνια όσο κρατάη ακόμα ο καιρός!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένη μου Ντίμη
    είσαι πολυπράγμων και υπέροχα ευχάριστος άνθρωπος!
    Σου ευχομε να περάσεις όμορφα στiς διακοπές σου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντέμη μου,σέ ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!Καλά νά περνάς!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Dear Dimi - the grapes look so delicious, and all of your photos are like wonderful greeting cards. Congratulations on so many awards from your blogging friends.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for droping by my dear Rosemary!And for your lovely comment!Be well!!

      Διαγραφή
  12. Dear Dimi, your decoupage is always amazing. Congratulations on the awards...you deserve all! Beautiful photos!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μμμ...νοστιμότατο το σταφύλι-)))
    και εννοείται πως θαυμάζω το γατορεσό-)))!!!!!Ξέρω την περιπέτεια του καημενούλη
    πολλά φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλίνι μου σέ ευχαριστώ!!Καλά νά περνάς φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Γεια!! καλα το σταφυλι θες να το φας απο την εικονα ε?!
    κ εχω κ καιρο να φαω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαμός από βραβεία τελυταία στα blogs!!! Όμορφες οι φώτο σου!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια χαρά σε βρίσκω Δήμητρα! Πολύ καλά κάνεις και απολαμβάνεις τον ήλιο και τη θάλασσα για όσο περισσότερο μπορείς!
    Το ολλανδέζικο πιάτο πολύ χαριτωμένο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνι μου σέ ευχαριστώ!Νάσαι καλά γλυκειά μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Έτσι όμορφα να περνάς πάντα Δήμητρα! Το γλυκό σου φαίνεται πολύ ωραίο! Οι άλλες δημιουργίες σου είναι όπως πάντα τέλειες!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφες δημιουργίες!
    Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά του κουταλιού (και τα γλυκά γενικώς!).
    Συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία!
    Καλή ξεκούραση στην Καλαμάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Δήμητρά μου!!!!τι έφτιαξες πάλι;;;;
    Είναι κουκλίστικα τα έργα σου!!!Ειδικά το πιάτο και τα γατουλάκια!!!!!
    Καλά να περνάς φἰλη μου και αν μπορείς κάνε καμιά εξόρμηση στη φύση
    μήπως βρεις καμιά ωραία πετρούλα ή ξύλο για decoupage!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα βρήκα πετρούλες καί κάτι ξύλα τό πρωί!Σέ ευχαριστώ φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. Τι όμορφο που είνα αυτό το πιάτο...σαν τα πορσελάνινα αντικέ της γιαγιάς μου!!Πολύ σε ζηλεύω που σου φέρνουν τέτοια όμορφα δωράκια! Και καλοπερνάς,έτσι;; Μια στην Ανάβυσσο και την Π. Φώκαια, μια στη Καλαμάτα, ποιος στη χάρη σου!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία! You deserve them!!Καλό μήνα DIMI μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hi Dimi! Loving that Delft Blue and your kitty tealight :-) Looks like you're having a lovely break xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολα όμορφα, καλή μου, αλλά ξεχώρισα το βάζο σου!!! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τρέξε φιλενάδα σου έχω και γω κέρασμα καλό μήνα σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να πώ! Τα λέει όλα η πλούσια ανάρτηση!! Και γλυκό σταφύλι, και όμορφες δημιουργίες , και ταξιδάκι και βραβεία! Μπραβο και πάλι μπράβο! Καλά να περνάς , καλό μήνα ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχ γλυκο σταφυλι!!!!ποσο μου λειπει!!!
    φιλακια Δημητρα μου:)
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ακόμα κι από μακριά μας γεμίζεις ομορφιές!!!
    Γλυκό σταφύλι έφτιαχνε πάντα η μαμά μου τέτοια εποχή, εγώ δεν έχω φτιάξει ποτέ...μη ρωτάς γιατί..δεν ξέρω!!
    Οι δημιουργίες σου μια και μια πάλι!!!
    Καλά να περάσεις στις διακοπές σου και συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Where are you dear Dimi?
    Στην Καλαμάτα βρέθηκες;
    Μπράβο, η πιο όμορφη εποχή για διακοπές . Να περνάς καλά.
    Το σταφύλι -μείνε ήσυχη-θα σου το προσέχουμε εμείς , όσο καιρό λείπεις.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα Dimi μου! Ζήλεψα φιλενάδα που άκουσα για Καλαμάτα.Έφαγα τον άντρα μου όλο το καλοκαίρι να πάμε προς τα εκεί. Που θα πάει όμως! Αν δεν τον αναγκάσω να κάνουμε τον γύρο της Πελοποννήσου χειμωνιάτικα να μην με λένε Παρασκευή. :) Καλά τι άνοιξα τέτοια ώρα και είδα το σταφύλι; Τρέχουν τα σάλια μου. Ευτυχώς σήμερα είχα τα γενέθλιά μου και έχω ακόμα δυο κομμάτια τούρτα.
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Για τα έργα σου τι να πω, που δεν έχω πει πια! Θα είσαι υπεύθυνη που θα ξεκινήσω το ντεκουπάζ η άσχετη! Καληνύχτα! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Lindos teus trabalhos e que maravilhoso lugar esse!! Relaxar é bom!!beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dear Dimi your decoupage is wonderful!!!
    Congratulations for your awards! and good holidays!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. At first, Congratulations for your awards!
    You always have really nice work or pictures to show us! Thanks :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μεγάλη ποικιλία στην οκτωβριανή ανάρτησή σου!!!Πω!Πω! τι σταφύλι γλυκό(τρώγεται και από την φωτό!!!)τι δωροχαρτοπετσετάκια (σετάκι το ντεκουπαρισμένο πιάτο με τον ολλανδέζικο μύλο ,απόλυτα ταιριαστό)Υπέροχα τα άσπρα τριαντάφυλλα τα λάτρεψα!!Το ντεκουπάζ σε πλήρη οργασμό, ξεχώρισα όμως το μπωλ-ρεσώ του Θανάση -Λίο που θα βγεί νικητής ...και στο τέλος μίνι διακοπές στην μακρινή (για μένα ) Καλαμάτα!!!! 'Ολα υπέροχα!!!να περνάς καλά και να απολαύσεις την κάθε στιγμή...'Οσο για τα δωράκια σου τι να πω τα εχεις πάρει όλα!είσαι όμως γλυκιά και το αξίζεις... Φιλάκια πολλά και καλό σου μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Δέν έχω λόγια καλή μου!!Φιλάκια στήν Αλκιστη καί στήν Μελίτα!!

      Διαγραφή
  33. ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΘΗΚΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΣΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ DIMI ΜΟΥ!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου σέ ευχαριστώ πολύ!Χαθήκαμε!!Θά τά λέμε!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Γεια σας Dimi
    Όμορφα πράγματα που έχετε κάνει - και συγχαρητήρια σε όλους βραβείο σας.
    Ευχόμαστε να έχετε κάποιες καλές χαλαρή μέρα.
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank so much my dear Hanne!Wish you all the best my friend!!Kisses and hugs!!

      Διαγραφή
  35. Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  36. Hello Dimi, I hope you are having a relaxing getaway! It looks beautiful there. Lovely gifts and awards from your friends. Lovely photos, I wish you a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Eilleen it is so beautiful here!Thanks for your nice comment1Kisses!!

      Διαγραφή
  37. Έχεις Βραβείο
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό βραβείο Δελφινάκι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  38. Γεια σου Dimi! Θα πάρω και γω μερικά από τα βραβειάκια που δεν έχω!Ευχαριστώ πολύ!Μα πιο πολύ ευχαριστώ για το ρεσώ με το Λίο και το Θανασάκο!Είσαι πολύ ευγενής!Ωραίες και οι φωτογραφιούλες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου χαίρομαι πού όλα πήγαν καλά μέ τόν γλυκούλι Λίο!Περαστικά του!!

      Διαγραφή
  39. Tι να πρωτοσχολιάσω.....είμαι λάτρης όλων των γλυκών κουταλιού (τέλεια η δαντελίτσα στο καπάκι)......οι δημιουργίες με τις χαρτοπετσέτες πανέμορφες μία προς μία .......με γεια και τα βραβειάκια.....καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Έλειψα για λίγο και σε έχασα !Το σταφύλι -γλυκό το κερνάς σε όλες μας ? Χρυσοχέρα Dimi !
    Nα περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς !Σε περιμένει πολλή δουλειά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολο δικό σου τό γλυκό Ολυμπία μου!Σέ ευχαριστώ!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  41. Amazing!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Olá!
    lindos guardanapos de découpage, diferentes.
    aqui não se encontra tão bonitos!
    belas imagens desse lugar parasidíaco...
    boa semana! bjsssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now!!!
    If you want we can follow also on Facebook!! Let me know!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τί έφτιαξες πάλι, βρε κορίτσι ; Υποκλίνομαι για πολλοστή φορά ! Λουμπάγκο θα με πιάσει, να μου το θυμηθείς ! Καλά να περνάς στις διακοπές και Καλό Μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο τό σχόλιό σου Φωτεινή μου!Γέλασα πολύ!!Νάσαι καλά φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  45. Looks like a lovely place to relax in. Your work is beautiful :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φέτος δεν μπορώ να βρω σουλτανίνα όπως τη θέλω...

    Γλυκιά μου Ντίμη, καλοφάγωτο...θα έρθω να πάρω από το δικό σου ένα κέρασμα, που μ΄αρέσει τόσο πολύ!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. What a lovely post, Dimi!!!
    Your decoupage creations are AMAZING!!!!! I love them all, but I especially love the enchanting candle holder with the sweet two kitties! :) Thank you for sharing the wonderful photos, what a beautiful place!
    And congrats on the awards!
    Kalo mina!!!!!
    Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear Annuk for your lovely comment!I have a kittie!!Kisses!!

      Διαγραφή
  48. Χρυσοχέρα μου Dimi, οι δημιουργίες σου με decoupage ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!! Φαντάζομαι πως υπέροχο θα είναι και το γλυκό σου!
    Να περάσεις τέλεια στην όμορφη Καλαμάτα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Νάσαι καλά!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  49. Dimi you are so talented the tea light is so cute what a great gift.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν έχω πάει ποτέ στην Καλαμάτα! Ζηλεύω !!! Πολύ χαίρομαι για σένα Dimi μου που κάνεις αυτό το ταξιδάκι! Και απ΄ότι βλέπω, χωρίς το laptop δεν πας πουθενά ! Τί όμορφες δημημιουργίες μας δείχνεις πάλι ! Πολύ ωραίο το ολλανδικό ! Και το ψάθινο κασπώ, και το βάζο, όλα είναι πολύ όμορφα αλλά και το ρεσω με τα γατάκια είναι μοναδικό ! Καλοφάγωτο το σταφυλάκι σου, και του χρόνου νά'σαι καλά να ξαναφτιάξεις ! Να χαίρεσαι και όλα σου τα βραβεία !!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάν μου σέ ευχαριστώ!Ευτυχώς έχη ίντερνετ εδώ!!Χαίρομαι πού σού άρεσαν!Κερνάω γλυκό σταφύλι!Πρέπει νάρθης στά μέρη εδώ!!Είναι πανέμορφα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  51. Καλημερα Δημητρα!Εκανα και γω σταφυλακι για τον χειμωνα.Μου αρεσε η συσκευασια σου.Κιμπαρικη!!!!Για το ντεκουπαζ σου δεν εχω λογια.Οπως παντα ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!Καλα να περασεις στην εκδρομη σου!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ φίλη μου!Θά τό μοιράσω σέ μικρότερα νά δωθή σέ φίλους!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  52. Καλημέρα!!!Για άλλη μια φορά τέλειες οι δημιουρφίες σου!!!Πολύ πολύ όμορφα όλα!!!Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σπυριδούλα μου σέ ευχαριστώ πολύ!Νάσαι καλά!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Kalispara Dimi, What a beautiful place to sit and relax, beautiful blue sea and sky. Your Blue Delft decoupage is so lovely. Have a restful week. Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...