Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Αutumn gardening...waiting for the autumn rains......

                      Autumn gardening.....waiting the autumn rains...





Kάθε Σεπτέμβρη φυτεύω τούς ανοιξιάτικους βολβούς,τουλίπες πού μού φέρνουν από τήν Ολλανδία,νάρκισσους,υάκινθους,κρινάκια,κλπ...
 Ολα μου τά φυτά τά προμηθεύομαι από τό θερμοκήπιο τού φίλου μας Τάσου,στά Καλύβια.
Decoupage......Γλαστράκια μέ χαρ/τα και ριζόχαρτο...



Decoupage.....Γλαστράκια μέ χαρ/τα καί ριζόχαρτο...



                                Περιμένοντας τίς πρώτες φθινοπωρινές βροχές.......
           Ο καιρός άρχισε σιγά σιγά νά αλλάζη,η παραλία μας άδεια από κόσμο,εγώ όμως συνεχίζω τά μπάνια μου!



                                                           Καί απολαμβάνοντας τόν ελληνικό καφέ μου!!!
                        Σύννεφα αρχίζουν καί μαζεύονται,προμηνύοντας τίς πρώτες φθινοπωρινές βροχές.
                                       Θά ποτιστή τό έδαφος,θά πρασινίσουν τά βουνά καί οι λόφοι τής περιοχής μας.
                                                                                        Βραβεία!
Αλλα δύο βραβεία μού χάρισαν,η Παρασκευή (confusedmindblog),kαί τό Δελφινάκι μας!!Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου!
Βραβείο από τό comfusedmindblog...

Bραβείο από τό ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ..
                                                  Καλορίζικο τό καινούργιο σου blog Δελφινάκι!(oiagioi.blogspot.gr).
                                                      Καί τά δύο βραβεία χαρισμένα σέ όλες εσάς φίλες μου!

                                                                                  I adore this song!!!!!

 

 

65 σχόλια:

  1. γεια σου Δήμητρα
    πολύ όμορφη ανάρτηση μου άρεσαν όλα
    και το σπιτάκι μου η θαλασσίτσα
    συγχαρητήρια για το Βραβείο της Παρασκευής
    σ ευχαριστώ για τις ευχές του νέου μου μπλογκ

    φιλούθκια στην Ελλάδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!!Φιλούθκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Hi Dimi! Gorgeous photos - I can almost smell those hyacinths! Lovely empty beaches; the sea near us is never quite warm enough for me to get in it - I'm not a great swimmer!! Congratulations on your new awards xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ein Blog zeigt vieles was auf der Welt geschieht,
    wie man hier in Deinem schönen Blog auch sieht.

    Lieben Gruß und sonnigen Tag
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα γειά στα πεταχτά ... τέλεια όλα !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hello Dimi
    Nice pictures you show.
    Can see that it is nearing autumn with you.
    Empty beaches, etc. - I like all seasons - extremely fond of autumn.
    The beautiful colors / Snuggle time inside with many candles - allows up to it again until spring.
    Wish you a rich good Thursday :)
    Hugs Hanne Bente

    PS! Congratulations on your prices!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank dear Hanne for your nice comment!Have a great Sunday my friend!

      Διαγραφή
  6. Όμορφα τα γλαστράκια σου! Έτσι βάλε όσο πιο πολλά λουλούδια μπορείς...αυτά είναι που ομορφαίνουν τη ζωή μας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου συνέχεια φυτεύω!Σέ λίγο θά βάλω καί τά λαχανικά!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  7. Εκπληκτικές οι φωτογραφίες,Dimi!Αλλά και τα γλαστράκια σου δεν πάνε πίσω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kalispera Dimi, Your pots are beautiful. As in England, Autumn is heading towards you, it will be time for warm jumpers soon. Your photos are lovely. Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kalispera Daphne!Thank you so much for your lovely commeny!!Night night my friend!

      Διαγραφή
  9. Γλαστράκια ,λουλούδια φωτογραφίες,θάλασσα, όλα μια ομορφιά ,χρώμα και φως ,γλυκεια μου Δήμητρα τι ωραία ατμόσφαιρα επικρατεί.Και η θάλασσα αν και έρημη έχει μια γλύκα και μια μελαγχολία σαν την εποχή που διανύουμε,φιλάκια πολλά και γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Δήμητρα , τι όμορφη ανάρτηση μάς ετοίμασες πάλι?!! Λουλούδια γεμάτα χρώματα, φωτογραφίες γεμάτες φθινοπωρινά αρώματα, γλαστράκια γεμάτα τέχνη!
    Να'σαι καλά ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου νάσαι καλά φίλη μου!Καλό βράδυ!Πότε θά βρεθούμε?Ολο εμπόδια μπαίνουν!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Τα γλαστράκια σου μου άρεσαν πολύ φιλενάδα. Και εγώ συνεχίζω τα μπάνια, αλλά μάλλον σήμερα πρέπει να ήταν το τελευταίο γιατί άκουσα οτι θα χαλάσει ο καιρός απο σήμερα το βράδυ.
    φιλάκια καλο φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λές Μαράκι τό σημερινό νά ήταν τό τελαιταίο?Δέν θά τό αντέξω!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ ωραία τα γλαστράκια σου! Και τα λουλούδια επίσης! Στα Καλύβια πέρασα σχεδόν 5 χρόνια..
    Πολύ όμορφο το κολάζ σου..Από το μέρος της τελευταίας φωτογραφίας ήρθα πρόσφατα για να δημιουργήσω νέες αναμνήσεις και να ξεχάσω τις παλιές! :) Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ησουν στά Καλύβια?Εχω φίλες εκεί Κατερίνα!!Οσο γιά τήνπαραλία μας,ξέρω!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχα όλα Δήμητρα, enjoy τα χρώματα και τις φθινοπωρινές βουτιές με την ησυχία σου και καλές δουλειές στον κήπο. Ο καιρός μας είναι ζεστός ακόμα με αιρκοντίσιον και παρόλο που έχω να κάνω στον κήπο δουλειές της αφήνω μέχρι να δροσίσει λίγο. Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά και Συγχαρητήρια για τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι γλαστρούλες, Dimi μου.... μου αρέσει κι' εμένα η κηπουρική και χαίρομαι κάθε νέο φυλλαράκι που βγαίνει!!!!
    Αλλά και τα μπάνια το Σεπτέμβρη...... τα ωραιότερα! Κάνε όσα μπορείς!
    Φιλάκια
    ΥΓ Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και ευχαριστούμε που μας τα προσφέρεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλώς σε βρήκα καλή μου και καλό φθινόπωρο απο καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Beat iful pictures! I am following you from Trapani, Sicily. My great-grandfather was Greek:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Dimi μου! Καταπληκτικά τα γλαστράκια σου και με έβαλες στην πρίζα τώρα να εφοδιαστώ βολβούς :)
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Θα αρχίσουν και οι μπόρες! Σε θαυμάζω που συνεχίζεις τα μπανάκια! Μην που πεις πως είσαι και χειμερινή κολυμβήτρια......δεν θα το αντέξω! Μπουρρρρρρρρ! :)
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δημητρούλα μου εγω ανυπομονώ να μυρίσει το χώμα βροχή!!!Τα μπάνια έχουν σταματήσει καιρό τώρα,ο καιρός άλλαξε,περιμένουμε τη βροχή να ξανανοιώσουμε (εγω δηλ.) μαθητούδι πρώτη μέρα στο σχολείο. Ετσι έχω συνδυασει το σχολείο και το Φθινόπωρο.
    Φιλάκια πολλά κι ανθισμένα σαν τα όμορφα γλαστράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hi Dimi, your vases are very very beautiful. The last two are romantic as i love! The pictures of your beach are wonderful!!!I love your Greece.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. What a lovely post - I really like all of your beautiful flowers and your beach looks wonderful. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ερωτεύτηκα τα γλαστράκια σου!!!
    Όσο για τις βροχές από αύριο έρχονται κι αυτές...
    ας είναι βροχούλες κανονικές και όχι ακραία καιρικά φαινόμενα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή μου Δήμητρα,από όλα έχει η ανάρτηση σου,τα πιο όμορφα λουλούδια της άνοιξης,καλοφτιαγμένα με όμορφα μοτίβα ντεκουπαρισμένα γλαστράκια,έρημες ακτές λίγο θλιμμένες αλλά υπέροχες φωτό που σε βάζουν σιγά σιγά στο φθινοπωρινό κλίμα.Μία ρομαντική φθινοπωρινή ανάρτηση!!!!Σου στέλνω βραδινά φιλάκια από την Θεσ/νίκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπέρα Δήμητρα!!! πολύ όμορφες οι γλάστρες!!! όπως και το περιεχόμενό τους!!!!
    εγώ ακόμα δεν την έχω νιώσει αυτή τη γλυκιά μελαγχολία του φθινοπώρου που μου αρέσει(!!!!!)
    αλλά αποχαιρετώ σιγά σιγά το καλοκαιράκι!!!
    σε φιλώ!!! καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα γλαστράκια σου πανέμορφα!! Αλλά και τα φυτά σου δεν πάνε πίσω!! Όαση είναι η αυλή σου!!! Πράγματι Φθινοπώριασε!! Μίκρυνε η μέρα, έβαλε κρύο..
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!
    Καλό βράδυ Dimi!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δημητρα κατι μου θυμιζει η παραλια. Μαλλον ειμαστε γειτονισσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι φωτογραφίες υπέροχες!
    Εγώ δεν καταφέρνω να διατηρήσω λουλούδια. Ίσως δεν έχω βρει τα κατάλληλα.
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Amazing post!!!!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα μπάνια συνεχίζονται κιας βρέξει!!!και εγώ τώρα θα φυτέψω τα λουλουδάκια μου καλά που μου το θύμισες!Τα γλαστράκια σου είναι υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα γλαστράκια σου υπέροχα,όοπως πάντα, με έβαλες σε πειρασμό να πάρω κι εγώ βολβούς!Ωραίες οι φωτογραφίες με την παραλία, αλλα να σου πω την προτιμώ άδεια χωρίς κόσμο με φωνές και αντηλιακάαααα!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ντίμι μου , καλημέρα!!!!!!!
    Υπέροχα τα γλαστράκια σου και όλες οι φωτογραφίες σου!!!!!!!!
    Ζηλεύω αυτήν στην ακρογιαλιά!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dimi μου καλημέρα!
    Σεπτέμβρης = μήνας ανασυγκρότησης!!
    Λατρεμένη κηπουρική...τι καλά να έβρισκα κ εγώ λίγο χρόνο!!

    Σε περιμένει βραβειάκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαριτωμενα γλαστρακια!
    ΜΙα φορ απου μου εφερε η ξαδερφη που μενει Ολλανδια βολβους τουλιπων, προσπαθησα να τους φυτεψω με παταγωδη αποτυχια χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πολυ ομορφα κοριτσι..και οι φωτο με τα λουλουδια τελοια..ομορφο το ντεκουπαζ..μου αρεσε πολυ..να σαι καλα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι να πρωτοθαυμάζω.....τα λουλούδια ή τα γλαστράκια!!!!!! Ήρθανε και οι φθινοπωρινές βροχούλες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Beautiful flowers and wonderful beach!!
    congratulations for your awards!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Such beautiful colours enjoy your planting and even better your sun. Have a great fun weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. What a gorgeous beach...I want to be there drinking a coffee too! I haven't heard that song for years and years yet I still knew all the words and had a little sing along! Have a lovely weekend, Lisa x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχες, υπέροχες εικόνες! Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω, τα λουλούδια σου ή τα φανταστικά γλαστράκια! Και η παραλία χωρίς κόσμο πόσο τέλεια! Φιλιά πολλά dimi μου και συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φιλενάδα, με ξεσήκωσες ! Εγώ τις τουλίπες τις φύτευα πάντα Νοέμβριο-Δεκέμβριο ! Είδα όμως χθές ότι οι παλιές μου φρέζιες έχουν ήδη βλαστήσει !! Πολύ όμορφα τα γλαστράκια σου ! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου και για την σκέψη σου να μας τα χαρίσεις! Όσο για τα μπάνια, συνεχίζουμε ακάθεκτοι!!!Σήμερα ήταν πολύ ωραία η θάλασσα...για να δούμε αύριο (?).
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. You take amazing, beautiful photos. Congratulations on your awards.
    You deserve them.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Maravilhosas todas as fotos!Adorei! abraços,lindo fim de semana,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλό φθινόπωρο καλή μου φιλενάδα οι εικόνες σου είναι πάντα τόσο όμορφες φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Gia sou Adelfi, kallo xeimona na exetai, me mpolika mezedakia kai krasi i ouzo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλημέρα Δήμητρα.Η πιο χαρούμενη ανάρτηση που είδα ως τώρα.Υπέροχα λουλούδια,χαρούμενες φωτογραφίες της λατρεμένης μας φύσης.Εχω και εγώ αμοκ με αυτά....φυτέματα...ότι βρώ-)))
    μπράβο ζουζούνα-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου Δήμητρα με τα ωραία σου!!!!έχω κι εγώ κάτι γλάστρες και να ξερες πως τις κοιτάζω;να δω πότε θα τις πιάσω!!!!όμορφες εικόνες!!!!καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. I have loved Greece ever since I saw Zorba the Greek! I found you through saucysiciliana...my mom:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Hello Dimi
    Just right in and wish you a good Sunday evening :)
    Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. πόσο όμορφα είναι τα λουλούδια!! καλά οι τουλίπες, οι κίτρινες για την ακρίβεια είναι το αγαπημένο μου λουλούδι!!! και σκέψου δεν έχουμε στο σπίτι μας.. μάλλον θα έπρεπε!! :) πολύ όμορφα και τα γλαστράκια σου!! και πάλι συγχαρητήρια για τα νέα σου βραβεία! καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ετσι πέρασα για ενα γειά ! Καλή σου εβδομάδα και πολλά φιλάκια από την κρύα και βροχερή Θεσ/νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είσαι καταπληκτική,
    δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ωραία όλα τα decoupage γλαστράκια σου,όμορφα χρώματα και μοτίβα! ...και βέβαια οι βολβοί σου, που θα ομορφήνουν ακόμα περισσότερο το περιβάλλον σου, αυτή κι αν είναι όμορφη απασχόληση!!!!!..αυτό το καιρό, το ίδιο κάνω κι εγώ και βέβαια όλο και προμηθεύομαι χρυσάνθεμα, φέτος σκέφτομαι να γεμίσω όλα τα παρτέρια μου, ανάμεσα από τις τριανταφυλλιές μου.
    Καλές όμορφες δημιουργίες και να "πιάσουν" όλα όσα φυτεύσεις!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...