Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

Forest animals with clay....-Zώα τού δάσους μέ πυλό!

                           Forest animals with clay....Ζώα τού δάσους μέ πυλό...






                                                                             Δημιουργίες μέ πυλό......

Zώα τού δάσους μέ πυλό καί ζωγραφικη....



Ζώα τού δάσους μέ πυλό καί ζωγραφική...


   Queeen Elizabeth of Austria [ Sissy ]...Βασίλισσα Ελισάβετ τής Αυστρίας [ Σίσσυ ]...
 Η καλή φίλη Ολυμπία, πού έχη τό blog ..oldthings,καί συμμετέχουμε παρέα στό Green Day τής φίλης Fiona από τήν αγαπημένη μου Ιρλανδία,μαζί μέ άλλες χαρτοπετσέτες πού μού έκανε δώρο από τήν απίστευτη συλλογή της,ήταν καί μία πού αγόρασε από τό μουσείο τής Βιέννης!Απεικονίζη επάνω τήν Βασίλησσα Ελισάβετ τής Αυστρίας [ Σίσσυ },πού κάποιες φίλες όπως καί εγώ έχουμε δή τήν ζωή της στήν τηλεόραση μέ πρωταγωνίστρια τήν Ρόμυ Σναίντερ.....  Σάς τήν παρουσιάζω μαζί μέ κάποια κομμάτια τής συλλογής μου μέ LIMOGES,όπως αρμόζει σέ μία αυτοκτάτειρα....
Decoupage...πιάτο μέ χαρτοπετσέτα καί χρυσή ακρυλική πάστα...





Decoupage...καδράκι μέ ανάγλυφη ασημένια πάστα καί χαρτ/τα..




Aλλη μία δημιουργία μέ ντεκουπάζ σέ μπουκάλι..
Χαρτοπετσέτα,κρακελέ 2 συστατικών,καί γέμισμα στό κρακελέ μέ πατίνα..
Decoupage...κρακελέ 2 συστ,.καί πατίνα....



Decoupage...xαρτοπετσέτα,κρακελέ ,ρελιέφ χρυσού....
 Eλπίζω νά σάς άρεσαν οί καινούργιες δημιουργίες μου!Σάς εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, άν καί πλησιάζη τό Φθινόπωρο ...Πολλά φιλάκια φίλες μου!!

 

83 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Φιλάκια!1

      Διαγραφή
  2. Oh Dimi, i love Sissi ! I read books about her and i saw all the old films about her. Your plates with Sissi' s decoupage are amazing!
    Kisses.
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα dimi μου ,και εγω έχω δει τη ζωή της Σισυς και μάλιστα δύο φορές ,ωραία ιστορία.Νά είσαι καλά και να μας φτιάχνεις όμορφα πράγματα,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπαρχει ανθρωπος που δεν θα του αρεσουν αυτα τα δημιουργηματα?
    Καταπληκτικη δουλεια ..οπως παντα!
    Συγχαρητηρια και φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύχρονη Αλεξάνδρα μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. Tolle Aufnahmen, und Sissi, ja, das ist Kult...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lindos trabalhos!!beijos,tudo de bom, daqui do Brasil,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοβερή έμπνευση με τα ζωάκια!!! αλλά και τα βάζα απίθανα με το decoupage!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μπουκάλια εννοώ.. μάλλον το μπουκάλι.. :)

      Διαγραφή
    2. Σέ ευχαριστώ πολύ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Πήρες φόρα και με τον πηλό βλέπω, έ? χαχαχα ! Πολύ όμορφο το πιάτο με την Σισσυ, αλλά και το κρακελέ του μπουκαλιού πολύ πετυχημένο.
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ DIMI ΜΟΥ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Όταν είδα τον τίτλο λέω να δω τι έφτιαξε πάλι!!!!'οτι και να φτιάξεις είναι πανέμορφο!!!!και το ντεκουπαζ απίθανο!!!!!μας αρέσει τρελά!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκιααααα!!!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κοριτσάκια μου!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Nice things you show ..... you are super creative.
    Wishing you a great Wednesday :)
    Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so mush for your lovely comment my dear Hanne!Good night!!

      Διαγραφή
  13. I love the animals and clay and the bottle is lovely. Beautiful display.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much my dear eileen!!Im happy you like them!!Have a good Thursday my dear!xxx

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω λόγια να πώ ! Επιβεβαιώνω ξανά το e-mail που σου έστειλα ...Τον χαρισματικό άνθρωπο φλούδες να του δώσεις χρυσό θα το κάνει !Να μη σας έχω κοντά ... τουλάχιστον να έβλεπα πως δημιουργείς με τόση τέχνη και φαντασία !( σήμερα τα πιάτα θα τα κάνω τρία !!!)
    Καλή σου μέρα
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία,μήν φάς τρίτο πιάτο!!!!Σέ παρακαλώ πολύ!!Δέν θέλω νάμαι η αιτία γιά επιπλέον κιλά φίλη μου!!Χαίρομαι πού σού αρέσουν!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα!!!!!!
    Μα τι όμορφες δημιουργίες έκανες πάλι βρε Ντίμι μου!!!!!!
    Ολα μου αρέσουν πολύ!!!!!!Για ποιό να πρωτοπώ...όλα!!!!!!!!!!!
    Σου στελνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Νάσαι καλά φίλη μου!Πότε θά βρεθούμε?Πολλά φιλάκιαααααα!!!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Dimi μου!
    Οι δημιουργίες σου είναι πάντα υπέροχες αλλά και ο τρόπος που τις παρουσιάζεις κάνει την καθεμιά απλά μοναδική!
    Σου έστειλα το email.Το πήρες;
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί πάλι συγχαρητήρια Παρασκευή μου!1Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Χαίρεται,χαίρεται!!!Βλέπω πολύ κι όμορφη δουλειά μαζεμένη!!!Μπράβο κορίτσι...Όλο και κάτι τσιμπάμε σε ζωγραφική...χαχα.Μπράβο,τέτοια να βλέπω να χαίρομαι!!!Φιλιά πολλά και θα τα λέμε...γύρισα,φάνηκε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαράκι!!Μάς έλειψες!!Προσπαθώ μέ τά πινέλα σιγά σιγά,αλλά Πικάσο δέν πρόκειτε νά γινω σίγουρα!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Δημητρούλα μου, ότι και να φτιάχνεις έχει το γούστο σου, την φαντασία σου και το δημιουργικό σου μεράκι. Μπράβο φιλενάδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι σέ ευχαριστώ πολύ φίλη καί πατριώτισσα!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  19. Αλήθεια πόσο μεγάλη βιτρίνα πρέπει να έχεις για να τα βάλεις όλα αυτά μέσα. Φαντάζομαι το σπίτι σου θα το έχεις στολισμένο! Η Σίσσυ πανέμορφη... έχω πάει στο παλάτι της! Σε φιλώ και καλές δημιουργίες. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τά περισσότερα τά έκανα δωράκια!!Αλλά πήραν οι κόρες μου!!Κάποια αγαπημένα ναι τά έχω στολίση!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  20. Όμορφα τα ζωάκια που έφτιαξες με τον πυλό!! Ειδικά ο σκαντζόχοιρος!!! Τα ντεκουπάζ τέλεια όπως πάντα!! Για εμένα καλύτερο το κάδρο της Σίσσυ αλλά και το μπουκάλι τέλειο!!
    Όμορφη ημέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα ο σκαντζόχειρος μού άρέση πιό πολύ!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Lovely blog...thanks for visiting and following mine! Delighted to follow back:)
    ~Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Anne,im glad to have friends from my beloved Ireland!Your always welcome here!Have a nice Thursday my dear!!xxxxx

      Διαγραφή
  22. Dimi μου μετά το τηλεφωνικό καλημέρα, καλησπέρα διαδικτυακά .Αυθεντία στο κρακελέ ! αψεγάδιαστο το ντεκουπάζ! τόλμησες και πηλό; μπράβο σου Χαίρομαι που έχω μία γλυκιά φίλη τόσο δημιουργική....Καλό σου απόγευμα με πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί εγώ χάρηκα Εφη μου!Μακάρι νά ήσουν κοντά μου!Τήν καλύτερη παρέα θά κάναμε!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό βράδυ καί πολλά φιλάκια στήν Αλκηστη!!!

      Διαγραφή
  23. Τέλεια τα μπουκάλια!!!!!!! και τα ζωάκια σκέτη γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Thank you my dear Chloe!You had a nice post today!!I love it!!Good night!!Greetings to Cornweel!!

      Διαγραφή
  25. Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σέ ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  26. The Empress Elizabeth of Austria was a truly beautiful woman.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτικά τα πήλινα ζωάκια!
    Οσο για τα decoupago-πράγματα..., για άλλη μια φορά υποκλίνομαι !!!
    Φιλάκια, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Τήν άλλη εβδομάδα κανόνισε σύναξη παραλιακή γιά μπυρίτσα!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. ΘΑΥΜΑΖΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφηηηηηηηηηηηηη!!Σέ ευχαριστώωωωωωω!Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  29. Πάρα πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!Μου αρέσει πάρα πολύ ωραίο το decoupage σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Πινελιά μου!Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  30. Demi μου, πολύ όμορφες οι φιγούρες από πηλό, σε κάποια παιδικά χεράκια, θα καταλήξουν!όσο για το decoupage, τι να πω? Το μπουκάλι και το κρακελέ του εξαιρετικό, τα δε πιάτα με το θέμα που διάλεξες αριστοκρατικά,αν και θα προτιμήσω αυτό με την ασημένια πάστα.Πάλι ΜΠΡΑΒΟ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Γεωργία μου!Εβαλα κλωστή γιά νά τά κρεμάσω τά ζωάκια μου!Στήν εγγονή μου έφτιαξα άλλα που ήθελε!!Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  31. DIMΙ χρυσοχέρα !!! Τι αριστουργήματα είναι αυτά που μας παρουσίασες πάλι...Τα ζωάκια σου σκέτη γλύκα, χαριτωμένα, αγαπησιάρικα, το κρακελέ σου 2 συστατικών με πατίνα αψεγάδιαστο!!! Και το χρώμα....εκπληκτικό !!! Οσο για τη Σίσσυ την τίμησες αυτοκρατορικά...τα πορτραίτα της αντάξια της προσωπικότητας και της ομορφιάς της...!!! Μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ Χρυσομέλισσες!!Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  32. Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  33. ηταν να μη παρεις μπρος με τις χαρτοπετσετες τωρα ποιος σε πιανει..μονο που τις φοβοσουν....σοφια θεσσαλονικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου καλώς ήρθες!!Ακόμα τίς φοβάμαι!!Καλό μήνα!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Πολύ πολύ όμορφα....... το μπουκάλι το ερωτεύτηκα!
    Και βέβαια είμαι απ' αυτές που έχουν δει τη Σίσυ με τη Ρόμι Σνάιντερ! Τι γλυκιά κουκλίτσα που ήταν....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου σέ ευχαριστώ!Καλό μήνα σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  35. Τα ζωακια απο πηλο ειναιι τελεια για παιδικο δωματιο αλλα εχω μεινει αφωνη με τη Σισσυ. Απιστευτο πιατο! Μπραβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου σέ ευχαριστώ!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  36. καλησπέρα Δήμητρα...
    τι να πω....είναι τέλεια ΟΛΑ!!!Αλλά το πιάτο είναι όλα τα λεφτά!!!!Συγχαρητήρια-))))))
    πολλά φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλίνη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό μήνα σού εύχοαι!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. Όλα μου άρεσαν, αλλά η Σίσσυ μου πήρε την καρδιά...
    από τα ζωάκια ερωτεύτηκα το σαλιγκάρι....αλλά όλα είναι φανταστικά!!!
    Φιλιά πολλά!
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εκτός κι άν είσαι επαγγελματίας του είδους !!! Δεν ξέρω, έχω μπερδευτεί ! Καινούρια, μη με παρεξηγείς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Φωτεινή!Επαγγελματίας δέν είμαι,είμαι αυτοδίδακτη!Λίγους μήνεςασχολούμε μέ τό ντεκουπάζ,αλλά μέ ενδιαφέρουν καί άλλες τεχνικές.Οπως ο πυλός!Ακόμα μαθαίνω,αλλά μέ τό πείσμα καί τήν θέληση πού έχω,μέχρι κεντάω καί χάντρες καί πλέκω!!Ισως πιάνη καί λίγο τό χέρι μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Με παίδεψες μέχρι να σε βρω ,αλλά χαλάλι σου DIMI μου.Μέ το profil d1pouliou που γράφτηκες αναγνώστρια στο μπλογκ μου, ήταν αδύνατον σε σε εντοπίσω αφού δεν έχεις βάλει το σύνδεσμο του μπλογκ σου στο προφίλ αυτό.Ας είναι καλά το FB,που ψάχνοντας βρήκα ότι έχεις και άλλο προφιλ σαν DIMI και βρήκα την άκρη.Εκτός και αν κάνω λάθος και η d1 pouliou είναι άλλο πρόσωπο!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!Το κρακελέ φανταστικό!!!
    Χαίρομαι που ανταμώσαμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ σωστά Χρυσάνθη μου ήρθες!Καλώς όρισες!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Θά τά λέμε τώρα πού βρεθήκαμε!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή σου μέρα Dimi, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και την εγγραφή σου στο blog μου! Ήρθα κι εγώ να δω τις ομορφιές που φτιάχνεις και ενθουσιάστηκα! Γειά στα χεράκια σου, οι δημιουργίες σου είναι η μια καλύτερη από την άλλη, αλλά δηλώνω κι εγώ fun της πριγκίπισσας...
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...