Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

And the winners are......Summer Giveaway.....

                                  And the winners are....Summer Giveaway.....

Εφτασε καί η ημέρα τής κλήρωσης γιά τό πρώτο μου Summer giveaway!Τά σχόλιά σας ήταν 186,καί η κλήρωση έγινε μέ τό Random.ORG.
                                 
                                                             1os) Nικητής.........







                                            Τό νούμερο 9.......τό ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ!!!!!!!

                                           Κερδίζει τό κουτάκι μέ ντεκουπάζ!!



                                                          Ο 2ος) νικητής.........



                      
                                                Tό 135..... είναι τό confusedmind!!!


                                                                                

      Kαί κερδίζει τό 2ο) δωράκι πού ανακοίνωσα στήν ανάρτησή μου στίς 2 Αυγούστου!

  Ενα μπουκάλι μέ ντεκουπάζ!!!!! Συγχαρητήρια γιά τήν νίκη σας Δελφινάκι καί confusedmind!!Πάντα τέτοια σας εύχομαι!!! Περιμένω νά μού στείλετε τά στοιχεία σας μέ email,γιά νά λάβετε τά δωράκια σας!Καλημέρα,καλή εβδομάδα!!!!








                                       

39 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!
    Τα δώρα είναι πολύ όμορφα και σίγουρα θα χαρούν πολύ..
    Έκανες πολύ όμορφο giveaway..μπράβο!!!
    Καλή σου νύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Das ist ja eine nette Idee mit dieser Aktion. Da sende ich auch gerne Glückwünsche an die Sieger...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά συγχαρητήρια στις τυχερές!!Και σε σενα που έφτιαξες όμορφες δωράκια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρήτηρια στα κορίτσια,να τα χαρούν τα δωράκια τους ,και εσύ να είσαι καλά και να κάνεις ωραία πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο στις τυχερουλες!!! μπραβο και σε σενα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο στα κορίτσια, νά'ναι πάντα τυχερές !!!
    Και μπράβο και σε σένα Dimi μου για τα υπέροχα δωράκια σου!
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια και σε σένα που το οργάνωσες,αλλά και στα κορίτσια που κέρδισαν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συγχαρητήρια και στα κορίτσια και σε σένα για την όμορφη σκέψη σου.
    καλημέρα Δημητρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα!
    Συγχαρητηρια στις νικητριες! Τα δωρακια σου ειναι πολυ ομορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Congratulations to the winners.
    Wish you a good day Dimi.
    Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο στις νικήτριες!!! Πάντα τυχερές! Μπράβο και σε σένα για τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Δήμητρα!! Πάντα τυχερές να είναι οι φίλες που κέρδισαν τα όμορφα δωράκια σου και τα χεράκια σου πάντα καλά να είναι να δημιουργούν τέτοιες ομορφιές! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Good morning to you!

    Congratulations to the lucky winners.
    I hope they enjoy their lovely prizes.

    Have a great Tuesday Dimi

    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στις τυχερές μα και σε εσένα για τα όμορφα δωράκια που ετοίμασες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!! Να τα χαίρονται τα υπέροχα δωράκια τους!!
    Καλή σου ημέρα Dimi!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tέλεια! Να τα χαίρονται οι νικήτριες και πάντα τέτοια! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα πανέμορφα δώρα να τα χαίρονται οι φίλες που τα κέρδισαν !Είναι όμως πολύ πιο τυχερές και εγω μαζί, που έχουμε τέτοια ταλαντούχα φίλη !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Congratulations to tha winners!!How lucky they are to win a such beautiful creations.
    Kisses.
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραία δωράκια.
    Μπράβο στις τυχερές:))
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mπραβο στις τυχερες!!!!Και ενα μεγαλο μπραβο σε σενα!!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητητηρια στις τυχερες αλλα και σε σενα για την διοργανωση!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Demi μου σε ευχαριστώ πολύ! Μόλις γύρισα και ήταν πολύ πολύ μεγάλη η έκπληξη ότι κέρδισα μια δημιουργία από τα χεράκια σου! Πω πω δεν μπορώ να το πιστέψω!! Πάντα άξια!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διόρθωση στο Demi πρώτα! Dimi...:) Προσπάθησα να σου στείλω email αλλά ανοίγει το outlook και ζητάει ένα σωρό ρυθμίσεις.Το δικό μου είναι confumind@gmail.com. Στείλε μου αν δεν σου κάνει κόπο ένα email για να μπορώ να σου στείλω και εγώ τα στοιχεία μου.Τώρα που ξεκουράστηκα λιγάκι χαίρομαι ακόμα πιο πολύ που κέρδισα το δώρο σου!!

      Διαγραφή
  23. συχαρητήρια στις τυχερούλες που κέρδισαν αυτά τα πολύ όμορφα δώρα!!!
    πολλά φιλιά και πάντα τέτοια-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπράβο στις τυχερές!!!για εμας τις άτυχες τι γίνεται ρε παιδιά??? ρε Δήμητρα κάνε κάτιιιιιιιιιι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια στις τυχερές και από εμένα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια στις τυχερές!! Πανέμορφα τα δωράκια σου!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κορίτσια, συγχαρητήρια. Τα δωράκια σας είναι πανέμορφα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dimi καλησπέρα!Ήθελα να σε ενημερώσω ότι το Δελφινάκι μας λείπει διακοπές και δεν έχει ιντερνετ καθημερινά για να δει ότι νίκησε! Μου είχε στείλει e-mail μια μέρα πριν τα γενέθλιά μου να μου ευχηθεί λόγω του ότι τις επόμενες μέρες δεν θα είχε πρόσβαση στο ιντερνετ! Σκέφτηκα να στο πω σε περίπτωση που καθυστερήσει να επικοινωνήσει μαζί σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi συγνώμη που απαντώ εκ μέρους σου.. ελπίζω να μην σε πειράξει..δεν το κάνω με κακία απλά επειδή αναφέρετε σε μένα, ήθελα να ευχαριστήσω την Κατερίνα που σε ενημέρωσε..

      Ευχαριστώ Κατερίνα

      εύχομαι να δει αυτό το σχόλιο μου και η Κατερίνα

      Διαγραφή
  30. Thank you all,my friends for your nice commemts,and for the congrats for the winners!

    Σας ευχαριστώ όλες φίλες μου,καί γιά τίς ευχές σας στίς φίλες νικήτριες,αλλά καί γιά τά καλά σας σχόλια πρός εμένα!!Καλή συνέχεια σέ όλες εύχομαι!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα καλή μου Δήμητρα
    το είχα στην έγνοια μου να δω τα αποτελέσματα του πρώτου σου διαγωνισμού
    επέστρεψα σήμερα από τις διακοπές μου
    και τώρα μόλις μπόρεσα να μπω στον υπολογιστή μου
    ήρθα τρέχοντας να δω τα αποτελέσματα
    ξέροντας σίγουρα ότι η νικήτρια θα είναι άλλη, γιατί εγώ είμαι άτυχη σ αυτά
    (εννοώ δεν με πειράζει, εγώ χάρηκα την συμμετοχή μου έτσι κι αλλιώς)
    συγχαρητήρια για τον πρώτο σου διαγωνισμό και στην φιλενάδα confusedmind

    και τι να δω; τι όμορφη έκπληξη..δεν το πίστευα όταν είδα το όνομα μου
    ακόμη δεν το πιστεύω , είμαι πολύ χαρούμενη που κέρδισα αυτό το όμορφο κουτάκι

    ευχαριστώ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι,καλώς ήρθές!!Συγχαρητήρια γιά τό δωράκι σου καί γιά τήν νίκη σου!!Περιμένω τά στοιχεία σου νά μού τά στείλης μέ ιμέηλ,νά σού τό στείλω στήν Κύπρο μας!!Πολλά φιλούθκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλή Δήμητρα ξέχασα να σου πω ότι είναι πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου
      είμαι πολύ χαρούμενη...σήμερα είναι και τα γενέθλια μου
      και βλέπω ότι κέρδισα στον διαγωνισμό σου
      χάρηκα πολύ πολύ..

      σου στέλνω τα στοιχεία μου στο εμαιλ σου

      πολλά φιλούθκια

      Διαγραφή
  32. Τα συγχαρητήρια μου στις νικήτριες! Μπράβο Δελφινάκι και Παρασκευή! Αλλά μπράβο και σε εσένα Δημητρούλα για την όμορφη διοργάνωση και τα υπέροχα δωράκια σου! Καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...