Σάββατο, 28 Ιουλίου 2012

To πρώτο καλοκαιρινό μου giveaway!

Κοντεύη νά κλείσει,2μήνες τό blogoσπιτάκι μου!Καί συμπληρόνωντας 80 μέλη,σκέφτηκα νά κάνω καί εγώ,τό πρώτο μου Summer Giveaway!Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τήν στήριξή σας,καί γιά τά σχόλια σας!






Τό Giveaway,ξεκινάη από σήμερα,καί θά διαρκέση έως τίς 27 Αυγούστου!Τό δωράκι μου είναι,ένα ξύλινο κουτί πού έχω κάνη παλαίωση,κόλλησα ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2 συστατικών,έβαλα πατίνα,καί τό στόλισα μέ stencills.
H διαδικασία γιά τό Giveaway,είναι πάντα η ίδια!Γιά νά διεκδικήσεις αυτό τό κουτάκι,πρέπει νά είσαι μέλος στό blogoσπιτάκι μου καί νά αφήσης ένα σχόλιο κάτω από αυτήν τήν ανάρτηση! (Mόνο σέ αυτήν τήν ανάρτηση)!

Koυτί μέ ντεκουπάζ.

Εάν θέλης,μπορείς νά πάρης τήν εικονούλα μου στόν χώρο σου,γιά νά μάθουν καί άλλοι,γιά τό Giveaway!Περιμένω τό σχόλιο σας!Νά έχετε ένα δροσερό Σ/Κ!!Πολλά δροσερά φιλάκια,φίλες μου!!

229 σχόλια:

  1. Κάνω ποδαρικό λοιπόν ξαδέλφη και σου εύχομαι απο καρδιάς ΠΟΛΛΕΣ-ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ και οι μήνες να μετράνε χρόνια!!!
    Καλό ξημέρωμα, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη,το ξενυχτάμε γιά καλά βλέπω!!Φιλάκια Χαρούλα μού!!!!

      Διαγραφή
  2. Να χιλιάσεις και τους μήνες και τους αναγνώστες σου και να γεμίζεις το blog σου με τις όμορφες δημιουργίες σου! Υπέροχο το κουτάκι! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαιρούλα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Μια γλυκιά καλημέρα Δημητρά μου!!!!!να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και τους μήνες!!!!!πάντα να μας χαρίζεις όμορφες δημιουργίες!!!!!το κουτάκι σου υπέροχο!!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι,σέ ευχαριστώ πολύ!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι το σπιτάκι σου να γεμίσει αναγνώστες και δημιουργίες με ταλέντο,έμπνευση και ενθουσιασμό!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου,ευχαριστώ πολύ!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Kαλημερα!!!Σου ευχομαι και γω με την σειρα μου του χρονου τετοιο καιρο να ξεπερασεις τα χιλια μελη!!!Παιρνω την εικονιτσα σου για να ενημερωσω και τους υπολοιπους.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,σε ευχαριστώ πολύ!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Dimi μου τι όμορφο έργο είναι αυτό!!!!!!!!
    Εύχομαι να συνεχίσεις να μας δίνεις χαρά με τις αναρτήσεις σου που έχουν τόσο ωραίες δημιουργίες και φωτογραφίες με θαλασσινή αύρα!!!!!!Ερχομαι στο μπλογκ σου και ανοίγει η ψυχή μου!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!
    Καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!Πάντα μέ θυμάσαι!!Νάσαι καλά!!Καλό Σ/Κ,πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα! Ήρθα κι εγώ να σου ευχηθώ να μας χιλιάσεις κι εμάς τους αναγνώστες σου αλλά και τους μήνες! Συνέχισε την καλή δουλειά και τις όμορφες δημιουργίες! ΄Πολύ όμορφο το κουτάκι σου, Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι,εύχομαι τό ίδιο καί γιά εσένα!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. καλημερα κι απο εμενα!!!τι ομορφο κουτακι ειναι αυτο?? γεια στα μαγικα χερακια σου!!!τοσο δημιουργικη να εισαι παντα και να μας χιλιασεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!Σέ ευχαριστώ γιά τά καλά σου λόγια!!Φιλ΄κια!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Δήμητρα..Αργησα αλλά ήρθα..τώρα είδα το σχολιάκι σου στο μπλογκ μου και ήρθα τρέχοντας..Ευχαριστώ που πέρασες να με ενημερώσεις. Χρόνια πολλά στο όμορφο σπιτάκι σου..εύχομαι να υπάρχει για πολλά πολλά χρόνια στην όμορφη μπλογκογειτονιά μας και συ να μας κρατάς παρεούλα με τις όμορφες κατασκευές σου..Οπως ξαναείπα πάντα μπαίνω με μεγάλη χαρά εδώ μέσα..
    Μου άρεσε πολύ το κουτάκι σου...πολύ όμορφο και με ωραία χρώματα..
    Τρέχω να βάλω το εικονάκι σου στο σπιτάκι μου
    Φιλούθκια και καλό Σ/Κ σου εύχομαι

    ΥΓ-Το Λογική και Ευαισθησία και εγώ το διάβασα (φυσικά) και έχω δει και γω την ταίνια, έχω σπίτι μου το dvd..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι,νάσαι καλά!Σέ ευχαριστώ γιά τά καλά σου λόγια!!Καί πού έβαλες τό εικονάκι μου στό σπιτάκι σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  10. Συνονόματή μου Δημητρούλα πανέμορφη δουλειά! Να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου και τα μέλη σου και να μας χαρίζεις όμορφες εικόνες!!! Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα,νάσαι καλά κοριτσάκι!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Δημητρούλα μου, δηλώνω επισήμως συμμετοχή γιατι το θέλω το κουτάκι πολύ. Είναι καταπληκτικό.!!!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι,πώς τά περνάς στάς εξοχάς?Χαίρομαι πού σού αρέση!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Καλά δεν το συζητώ ..το θέλω ..είναι απίθανο ..να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου και εννοείται να μας χιλιάσεις ..φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι ,νάσαι καλά!Εχω νά δώσω καί άλλα δωράκια αργότερα!!ΚαλόΣ/Κ !!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο κουτάκι. Ευχαριστούμε για το giveaway Dimi μου...εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά γιατί... κάνεις πολύ ωραία πράγματα!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα μου επιτρέψεις να λάβω μέρος και για την αδερφούλα μου που λείπει διακοπές. Είμαι σίγουρη ότι θα το θέλει πολύ. Σε φιλώ εκ μέρους της. Callie by Anthomeli (kathy)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέ μεγάλη μου χαρά kathy!Ενοείτε καί γία τήν αδελφόυλα σου!!Καλά νά περνάτε κορίτσια!!Ισχύη η πρόταση γιά Ιρλανδία?Θά έχη πολύ φάση!!!ΧΑ ΧΑ!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια φίλη μου!!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα!!Πολύ όμορφο το έφτιαξες,τρελαίνομαι για αυτά!!
    Πέρασα να σου πω επιπλεον ότι σε περιμένουν 2 βραβειάκια στο blog μου!
    Αν θέλεις μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή και στο δικό μου giveaway!!
    καλή συνέχεια!!


    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινουλα σε ευχαριστώ γιά τα δύο βραβεία πού μου χάρισες!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Προτείνω να φτιάξεις πολλά, πολλά κουτάκια και να κληρώσεις για όλους/-ες από ένα!:)
    Τί λες; Όλες θα μείνουμε πολύ ευχαριστημένες!
    Σε πειράζω Ντίμη μου.
    Καταλαβαίνω τον κόπο και το χρόνο που χρειάζεται για να γίνει αυτό το αντικείμενο, αλλά είναι τόσο όμορφο!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου,μακάρι νά μπορούσα νά τό κάνω!!Θά ακολουθήσουν καί άλλα giveaways αργότερα!!Μήν αφήσω καμμία παραπονούμενη!!Νάσαι καλά και πού ήρθές!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα! Dimi μου!!! Ωραίο το δωράκι σου!! φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Κωνσταντίνα μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Όμορφο το δώρο της ....μέλλουσας τυχερής.
    Να είσαι καλά, να βλέπεις τους αναγνώστες σου συνεχώς να αυξάνονται και να κάνεις συχνά διαγωνισμούς .
    Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ μου.Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Έυχομαι να εισαι πάντα δημιουργική και το φιλόξενο σπιτακι σου να μας ταξιδεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου,νάσαι καλά κοριτσακι μου!Ολά καλά σού εύχομαι!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. Να μας χιλιάσεις Δημητρούλα !! Χρόνια πολλά στο πανέμορφο σπιτάκι σου! Τυχερή αυτή που θα κερδίσει το κουτάκι!!!!!!
    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάν μου,σέ σκέπτομαι συνέχεια!!Να προσέχετε!Θά τα πούμε από Δευτέρα!!Καλό καί ήσυχο βράδυ σου εύχομαι!!Πολλά Σαρωνικιώτικα φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Τι να κάνω εγώ; πρέπει να δηλώσω παρούσα ...εγώ δεν θέλω μόνον το κουτί θέλω και τον δημιουργό του!!!Ζητώ πολλά.....Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου γλυκειά,τί κάνη η κουκλίτσα σου?Μέ θέλης νά έρθω?Πολύ θά τό ήθελα!!Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια στήν μπεμπούλα καί στήν Μελίτα μας!!

      Διαγραφή
  22. Σ'ευχαριστώ που περνάς από το μπλογκοσπιτάκι μου. :) Ποια τυχερή θα το πάρει άραγε αυτό το λουλουδένιο ξύλινο κουτάκι;

    Φιλιά από την βροχερή Μελβούρνη. Σας στέλνω λίγη δροσιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιώ μου,καί εγώ σε ευχαριστώ πού μέ θυμάσαι!!Νά είσαι καλά!!Νά προσέχης!!Πολλά φιλάκια στήν μακρυνή ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ!!

      Διαγραφή
  23. Καλημέραααααα!!!!! Να μας χιλιάσεις Δημητρά μου και να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και ευδιάθετη όπως σε γνωρίσαμε!!! Το κουτί είναι πολύ όμορφο και θα είναι πολύ τυχερή όποια το κερδίσει!!!!! Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σέ ευχαριστώ!!Καλή τύχη εύχομαι σέ όλες σας!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Εύχομαι να χιλιάσεις τους φίλους σου γρήγορα για να βλέπουν όλο και περισσότεροι τα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Οπως είδες έκανα ανάρτηση προβάλοντας τίς ομορφιές τής πατρίδος μας!!Νασαι καλά φίλη μου!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ DIMI ΜΟΥ!!!!!ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ !!!ΘΑ βαλω ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΤΟ Giveaway!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτολαμπίδα μου,σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό εικονάκι μου!!Καί γία τίς όμορφες ευχές σου!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  26. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου!!! Χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε....το σπιτικό σου είναι πανέμορφο!!!! Το κουτί έγινε τέλειο....μου αρέσει πάρα πολύ!!!!! Θα τα λέμε.....φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ελενα!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Θά τά λέμε!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  27. Πάρα πολύ όμορφο είναι!!!
    Εύχομαι να γίνουν χιλιάδες οι αναγνώστες!!
    Πάω να βάλω στο μπλογκ μου το Giveaway...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό εικονάκι μου!!Καί γιά τίς όμορφες ευχές σου!!Θά τά λέμε!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  28. τα ροζ τριανταφυλλα η αγαπη μου.... μου ελειψαν οι συζητησεις μας
    ....στο αλλο σαιτ..δεν σε βρισκω πια...
    καλες δημιουργιες κ καλη δυναμη σε ολες μας για αυτα που ερχονται...
    σοφια θεσνικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου,καί εμένα μου έλειψες!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς όμορφες ευχές σου!!Σέ περιμένω!!Καλά νά περνάς!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  29. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΟΥ!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Περιμένω νά βρεθούμε καί από κοντά!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  30. απίστευτο!!!πολύ μ αρέσουν τα κουτια και τα κουτάκια!!και έχω και ροζ δωματιοοοο.......!!!τέλειο!!!φιλακια!!(το φαντάζομαι ήδη σε ρόλο μπιζουτιέρας!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου,χαίρομαι πού σού αρέση!!Καλή τύχη σου εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα Δήμητρα! Καλώς σε βρίσκω! πολύ όμορφο το κουτί σου!!! Την τεχνικη πααλαίωσης δεν την ξέρω δύσκολη? Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ώρισες φίλη Αγαθή!Σέ ευχαριστώ πολύ!Δέν είναι δύσκολη η παλαίωση!Θά προσπαθήσω στό μέλλον νά τό δείξω!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  32. Μπορω να πω οχι σε ενα τετοιο δωρακι!!!!
    Να εισαι καλα και με πολλους πολλους αναγνωστες το "σπιτακι" σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Deppy,σέ ευχαριστώ πολύ!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  33. πόσο όμορφοοοο!!!!!! να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφη δουλεία & εξαιρετικη αισθητικη !
    Aγαπάς αυτό που κάνεις συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ώρισες,dominoart!!Σέ ευχαριστώ γιά τά καλά σου λόγια!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  35. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
    ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!! ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.
    ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ GIVEAWAY ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!Καλό καλοκαιρι σού εύχομαι!!Καλο βράδυ!!

      Διαγραφή
  36. Έχω πάρει ήδη ένα υπέροχο δωράκι που στολίζει το σπιτάκι μου!!!!! Το συγκεκριμένο κουτάκι είναι πανέμορφο και είμαι σίγουρη πως όποια φίλη το κερδίσει θα το χαρεί πολύ!!!
    Dimi μου να είσαι πάντα καλά!!!
    Εύχομαι καλή εβδομάδα με πολλά φιλιά από μένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου,σέ ευχαριστω πολύ κοριτσάκι μου!!Καλή εβδομάδα,καί γρήγορα νά απαλαγείτε από τόν δυσάρεστο επισκέπτη!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. Οχι, που δεν θα δηλωνα συμμετοχή... γι' αυτο το υπεροχο κουτακι !!!!!!
    Dimi μου, τα καλυτερα για σενα και το μπλοκοσπιτακι σου!!!!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη Κλείω,σέ ευχαριστώ γιά τίς ευχές σου!!Καλή τύχη σου εύχομαι!!Καλά νά περνάς!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  38. Moλις εγινα το νεοτερο μελος!
    Υπεροχο δωρακι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,σέ ευχαριστώ πού ήρθες!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. Να' μαι και εγώ! Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου και με μεγάλη χαρά δηλώνω συμμετοχή στο giveaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ώρισες φίλη Βέφα!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό βράδυ σου εύχομαι!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  40. Καλή μου Δήμητρα εύχομαι να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να συνεχίσεις να μας κρατάς συντροφιά με το όμορφο σπιτάκι σου! Πολύ όμορφο το δωράκι! Καλή συνέχεια να έχεις! Πολλά φιλούθκια ¨)
    *παίρνω και την εικονούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα μου,σέ ευχαριστώ γιά τά καλά σου λόγια,καί γιά τό εικονάκι μου!!Νάσαι καλά κοριτσάκι μου!!Πολλά φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  41. Εύχομαι να μας χιλιάσει το όμορφο blogάκι σου!!!
    Νάσαι καλά πάντα και μεις να θαυμάζουμε τις δημιουργίες σου!!
    Σε ευχαριστώ για την ειδοποίηση, δεν το είχα δει λόγω περιορισμένου χρόνου!!
    Το δωράκι πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρινάκι μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Εχω νά ανακοινώσω τό εξής,επειδη η συμμετοχές γιά τό πρώτο μου giveaway,είναι πολλές,θά προσθέσω καί δεύτερο δωράκι!!Ενα μπουκάλι μέ ντεκουπάζ!!Θά σας τό δείξω στήν επόμενή μου ανάρτηση!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  42. Hello Dimi

    Thank you for your comments on my latest post
    I would love to enter your giveaway and do Hope I'll be lucky to win this beautiful box you've made. It has the most gorgeous colours.
    Would you like me to past this image and a link on my blog?

    keep well

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Good morning Amanda!Ofcoures you can take my image!!I.ll be very happy!!My greetings to beautiful Spain!Have a nice day!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να χιλιάσεις τους μήνες και τους αναγνώστες σου!! Πολύ όμορφο το κουτί σου, όπως και όλες οι δημιουργίες σου! Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθές!!Καλό μήνα!!Ερχομαι καί εγώ γιά επίσκεψη!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  45. Να μας χιλιάσεις γλυκιά μου!!!Πανέμορφο το δωράκισου!!!Χαίρομαι που παίρνω μέρος στον διαγωνισμό σου!!Μακάρι να είμαι η τυχερή!!! φιλάκια και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  46. Beautiful!!!!!!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φυσικά και θα πάρω μέρος. το κουτάκι είναι υπέροχο όπως και γενικά οι δημιουργίες σου. Καλό μήνα και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. anna tsagkarakh
    ειναι τελειο
    annatsag@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είναι υπέροχο ! συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολυ ομορφο δωρακι...ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ευχομαι να σου πανε ολα καλ στο μελλον
    GFC titamou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. τι τελειο δωρακι !!
    ka8rin18041992@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    anastasiagiou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ειναι πολυ ομορφο αυτο το κουτι,ακριβως στο στιλ μου....................
    συγχαρητηρια για το blog σου!
    zisioanna@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. υπέροχο, ευχαριστούμε πολύ!!
    GFC: deb_oro

    ΔΕΣΠΟΙΝΑ
    deb_oro@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ γλυκιά δημιουργία! Πάντα να έχεις έμπνευση!
    GFC: Morbid_Girl
    alcmenestrator@hotmail.com
    Αλκμήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σου εύχομαι να πάνε όλα όπως ακριβώς τα έχεις ονείρευτει!!!!!!!!!!!!!!
    k_fakinou@yahoo.gr
    k_fakinou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πάρα πολύ ρομαντικό!
    mariameint@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
    GFC mkiriakou
    mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. πανεμορφο κουτακι!!!
    gfc : popi cyrus
    popikaulitz@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πάρα πολύ όμορφο κουτακι! :)
    mariaf190@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. φανταστικό δώρο!!!!!!!!!!!!!!καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ευχαριστούμε για τον όμορφο διαγωνισμό! Το blogoσπιτάκι σου είναι κουκλίστικο, συνέχισε έτσι!!
    mail: zina_flee@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΔΩΡΟ......ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!
    amillidespina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ευχαριστουμε !!!! ειν αι υπεροχο !καλες δημιουργιες :) :)

    evitabak2012@mail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. είναι φανταστικό,μπράβο
    gfc katerina katsanevaki
    katsanevakiaik@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. πολυ ομορφο δωρακι!
    gfc:Basw Tzimopoulou
    e-mail:baswtzimopoulou@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. το κουτί είναι υπέροχο...μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. TELEIA DOULEIA!
    GFC GEORGIA
    GEORGIA.PAPAVASILI@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. polu wraio blog!!!!! kai to dwraki panemorfo! GFC thesecretofwomen.blogspot.vom
    mail kartsonakixristol@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. xronia polla.. yperoxo..heleng891@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Υπέροχη δουλειά κ στο κουτάκι κ στο blog.
    Εύχομαι οι blogers σου να γίνουν χιλιάδες
    κ να δημιουργείς με την ίδια αγάπη κ με
    πολύ μεράκι τις τόσο όμορφες κατασκευές σου!!!
    gfc: aggelikh999
    aggelikh999@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. einai pragmatika panemorfo!!! kali mas epituxia loipon!!!!
    gfc xrusa
    e mail balantou_22@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. μου αρέσει πολύ ο σχεδιαμός της σελίδας σου,και η πρωτοτυπία του δώρου σου.Χάρηκα που σε γνώρισα,καλή συνέχεια!!!!στο fb είμαι σαν Συμώνα Δότσικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΦΙΛΙΩ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
    filioant@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Σου εύχομαι κάθε μέρα να έχεις καινούργια μέλη μακάρι να το κερδίσω εγω το δωράκι μου αρέσει πολύ φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. να τα χιλιασεις τα μελη σου..(γιατι απ'οτι βλεπω τα εκατοστησες ηδη!!):Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. πολυ ομορφο... ευχαριστουμεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. χρονια πολλα!!
    may15th1977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ευχαριστούμε πολύ, πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. χρονια πολλα!!!!σου ευχομαι το καλυτερο!!!!!
    πολυ ομορφο το blog σου!!!
    dora.dk@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ....ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΓΙΝΕ!!!
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. GFC taniamitro
    e-mail amitrosili@yahoo.com

    Πολύ όμορφο! Λατρεύω αυτού του είδους τις δημιουργίες! Πάντα να έχεις έμπνευση!
    Αναστασία Μητροσίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Εύχομαι να χιλιάσεις τους φίλους σου
    GFC Nnsy
    e-mail Nansy-1970@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Χρόνια Πολλά και Καλά, με πολλές επιτυχίες Δημητρούλα και πολλούς αναγνώστες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ξέχασα να γράψω το e-mail : e.karanika@dei.com.gr
    fb Eirini Karanika
    gfb e.karanika

    ευχαριστώ πολύ και πάλι χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Υπέεεεροχο δωράκι! Πραγματικά πολύ όμορφο! Και ήθελα τόσο καιρό να αποκτίσω κάτι στην τεχνική decoupage! Ελπίζω να φανώ τυχερή!!!!
    Dimi σε ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο giveaway!
    Φυσικά σε ανακοινώνω και στο δικό μου μπλογκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. φανταστικόόόόόό!!!!!! καλώς σε βρήκα!! ευχαριστούμε πολύ και καλά να περνάς στις διακοπούλες σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Καλώς σε βρήκα!Πολύ ωραίο το σπιτάκι σου!Καλή επιυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Μοναδική περίπτωση να αποκτήσω ένα όμορφο αντικείμενο με αυτή την τεχνική, μιας και δεν έχω καταφέρει ακόμα να την μάθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Καλώς σε βρήκα!!!! Τι εύκολα τα λέτε εσείς που ασχολείστε με το decoupage...κόλλησα την χαρτοπετσέτα, το ρυζόχαρτο έκανα φωτοσκιάσεις, λίγη τεχνική παλαίωσης κλπ κλπ....στην πράξη γιατί είναι πολύ πιο δύσκολο;;;; Ευχαριστούμε για το δώρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθένας στό είδος του Αντριά μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  94. stella vasiliou
    ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!
    ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ 1000ΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ.
    ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Συγχαρητήρια ειναι πολυ ομορφο το Blog σου. Σου ευχομαι οι 2 μήνες να γινουν πολλά χρόνια και δημιουργηκά παρεα με φίλους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ!
    despetrid@yahoo.gr
    ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Τέλειο δώρο!
    email:evi-21@windowslive.com
    gfc:evi-22

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ειναι πολυ γλυκο!!!!μπραβο στην δημιουργο!!!
    olgaristani@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ειναι πάρα πολύ όμορφο!!!!μπράβο!!!!!!!
    xanthopoulouk@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Χαιρομαι που είμαι μέλος της παρεας σας
    karahaliouf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Hello Dimi
    I would very much like to be with in your Give-away.
    I'm sitting right moment and look / scrolller your blog through.
    Good Sunday :)
    Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Χρόνια πολλά!!!Εύχομαι να 1000σεις τους αναγνώστες σου!!!Το δωράκι σου είναι υπέροχο!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Πως μου ξέφυγε το giveaway σου; Να τους χιλιάσεις Dimi μου! Βάζω την εικονίτσα στο μπλογκ μου έστω και για τις λίγες μέρες που έμειναν...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Το ωραίο σου κουτάκι ήταν η αφορμή να ανακαλύψω το blog σου και τις όμορφες κατασκευές σου, και πολύ χαίρομαι γι' αυτό...
    Καλές κατασκευές σού εύχομαι, και πάντα τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΜΕ ΔΗΜΟΙΥΡΓΙΕΣ & ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ
    ΓΩΓΩ ΝΙΑΦΑ
    niafageorgia@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ !!!!!
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΕΓΓΕΝΙΔΟΥ
    mail katerinamegenidou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ma ti omorfo doraki...trelathika...niki vasilisal@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Καλά είναι απίστευτο! :O Έχω την κραβατοκάμαρά μου ακριβώς έτσι! Ροζ με τριαντάφυλλα και τα πορτατίφ είναι όπως είναι το κουτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. poli oraio to koutaki...!!!
    ma pio poli zilevo pou to eftiaxes moni sou!!!
    bravo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...