Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Η μαγεία τού βυθού καί τής θάλασσας!

  Το αλογάκι τής θάλασσας!(Ιππόκαμπος).


 Ζη στά ποώδη λιβάδια τών ωκεανών.Το ψάρι αυτό,κολυμπάει όρθιο σέ κάθετη στάση!




Μπουκάλι μέ χαρ/τα και κρακελε 1συστατικου.
 Στο μπουκάλι,κόλλησα χαρτοπετσέτα καί έβαλα κρακελέ 1συστατικού,πάνω σε δύο χρώματα ακρυλικού(κόκκινο και μπλέ).

                                    Το δελφίνι!

  Δέν υπάρχη άνθρωπος πού νά μήν συμπαθεί αυτά τά πανέξυπνα ζώα!Ολοι μας ταξιδεύοντας μέ πλοίο,σίγουρα τά απολαμβάναμε πού κολυμπούσαν δίπλα μας καί παίζανε μεταξύ τούς

Γιάλινο πιάτο με κρακελέ 1 συστ.

Σε αυτό τό γυάλινο πιάτο,κόλλησα χαρτί δικής μου εκτύπωσης μέ δελφινάκια.Τα κόλλησα στήν πίσω πλευρά τού πιάτου,έκανα κρακελέ 1 συστατικού,καί τό έβαψα μέ ακρυλικό χρώμα.

Θαλασσινή πέτρα μέ χαρτοπετσέτα.



Τήν πέτρα αυτή,τήν βρήκαμε μαζί μέ τόν αντρούλι μου στήν θάλασσα.Μού ζήτησε να της βάλω μοτίβο μέ καραβάκι,πού τόσο τού αρέσουν!Κόλλησα χαρτοπετσέτα, και έκανα λίγη ζωγραφική επάνω στήν χαρτοπετσέτα(πού είσαι ΜΑΡΙΑ BIΛΛΙΩΤΗ,νά μέ δής μέ τά πινέλα!!). 

Η καλή μου Eri από τόν Καναδά,μέ το υπέροχο μπλόγκ  CAPTAIN COOK, μού χάρισε τό παρακάτω βραβείο!!Eri μου,σέ ευχαριστώ πολύ πολύ!!

 Καί πρέπει νά αναφέρω 7 τυχαία πράγματα γιά μένα!
1ο)Επιθυμία μου είναι να ταξιδεύσω στήν όμορφη Ιρλανδία!
2ο)Αγαπώ πολλή τήν θάλασσα,καί τό κολύμπι!
3ο)Είμαι απρόβλεπτη!
4ο)Δέν μού αρέση ή αχαριστία,καί οι διπρόσωποι άνθρωποι!
5ο)Μου αρέση νά ασχολούμε με τό ντεκουπάζ,γιατί ξεχνιέμαι!!
6ο)Θέλω νά μάθω τήν τεχνική του πυλού.

7ο)Και τελευταίο,θέλω νά μάθω ζωγραφική,πού τόσο μούαρέση.
Kaί εγώ με τήν σειρά μου θέλω νά τό χαρίσω στά παρακάτω blogs!
1o)' l,Atelier de Marie-Anne.
2o)Kάντο με αγαπη.
3ο)Πνοές τεχνης.
4ο)Ανθομέλι
5ο) μικρή κουζίνα
6ο)Σοκακτσου
7ο)Effies Sweet Home Desings.
Σάς εύχομαι ένα καλό Σ/Κ,καί πολλά δροσερά φιλάκια!!
Αφιερωμένο σέ όλες τίς φίλες τής ωραίας μας μπλογκογειτονιάς!!














 




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...