Πέμπτη, 26 Ιουλίου 2012

Η μαγεία τού βυθού καί τής θάλασσας!

  Το αλογάκι τής θάλασσας!(Ιππόκαμπος).


 Ζη στά ποώδη λιβάδια τών ωκεανών.Το ψάρι αυτό,κολυμπάει όρθιο σέ κάθετη στάση!




Μπουκάλι μέ χαρ/τα και κρακελε 1συστατικου.
 Στο μπουκάλι,κόλλησα χαρτοπετσέτα καί έβαλα κρακελέ 1συστατικού,πάνω σε δύο χρώματα ακρυλικού(κόκκινο και μπλέ).

                                    Το δελφίνι!

  Δέν υπάρχη άνθρωπος πού νά μήν συμπαθεί αυτά τά πανέξυπνα ζώα!Ολοι μας ταξιδεύοντας μέ πλοίο,σίγουρα τά απολαμβάναμε πού κολυμπούσαν δίπλα μας καί παίζανε μεταξύ τούς

Γιάλινο πιάτο με κρακελέ 1 συστ.

Σε αυτό τό γυάλινο πιάτο,κόλλησα χαρτί δικής μου εκτύπωσης μέ δελφινάκια.Τα κόλλησα στήν πίσω πλευρά τού πιάτου,έκανα κρακελέ 1 συστατικού,καί τό έβαψα μέ ακρυλικό χρώμα.

Θαλασσινή πέτρα μέ χαρτοπετσέτα.



Τήν πέτρα αυτή,τήν βρήκαμε μαζί μέ τόν αντρούλι μου στήν θάλασσα.Μού ζήτησε να της βάλω μοτίβο μέ καραβάκι,πού τόσο τού αρέσουν!Κόλλησα χαρτοπετσέτα, και έκανα λίγη ζωγραφική επάνω στήν χαρτοπετσέτα(πού είσαι ΜΑΡΙΑ BIΛΛΙΩΤΗ,νά μέ δής μέ τά πινέλα!!). 

Η καλή μου Eri από τόν Καναδά,μέ το υπέροχο μπλόγκ  CAPTAIN COOK, μού χάρισε τό παρακάτω βραβείο!!Eri μου,σέ ευχαριστώ πολύ πολύ!!

 Καί πρέπει νά αναφέρω 7 τυχαία πράγματα γιά μένα!
1ο)Επιθυμία μου είναι να ταξιδεύσω στήν όμορφη Ιρλανδία!
2ο)Αγαπώ πολλή τήν θάλασσα,καί τό κολύμπι!
3ο)Είμαι απρόβλεπτη!
4ο)Δέν μού αρέση ή αχαριστία,καί οι διπρόσωποι άνθρωποι!
5ο)Μου αρέση νά ασχολούμε με τό ντεκουπάζ,γιατί ξεχνιέμαι!!
6ο)Θέλω νά μάθω τήν τεχνική του πυλού.

7ο)Και τελευταίο,θέλω νά μάθω ζωγραφική,πού τόσο μούαρέση.
Kaί εγώ με τήν σειρά μου θέλω νά τό χαρίσω στά παρακάτω blogs!
1o)' l,Atelier de Marie-Anne.
2o)Kάντο με αγαπη.
3ο)Πνοές τεχνης.
4ο)Ανθομέλι
5ο) μικρή κουζίνα
6ο)Σοκακτσου
7ο)Effies Sweet Home Desings.
Σάς εύχομαι ένα καλό Σ/Κ,καί πολλά δροσερά φιλάκια!!
Αφιερωμένο σέ όλες τίς φίλες τής ωραίας μας μπλογκογειτονιάς!!














 




39 σχόλια:

  1. την περίμενα πως και πως αυτή την ανάρτηση για να δω τις κατασκευές σου με τα αγαπημένα μου δελφινάκια
    πάντα με γοητευε ο κοσμος του βυθού...
    μου άρεσαν όλες οι κατασκευές σου ειδικά αυτή με τα δελφινάκια μου και η φώτο με τα δελφινακια μου άρεσε
    συγχαρήτηρια για το βραβείο.

    υγ-θα μπορούσα να πάρω την φώτο και το πιατάκι με τα δελφινάκια να τα βάλω στο σπιτάκι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέλφινακι!!Καί πού στόλισες τό πιάτο μου στό όμορφο σπιτάκι σου!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Φιλούθκια στήν όμορφη μας Κύπρο!!

      Διαγραφή
  2. Το απεραντο γαλαζιο παντα γοητευει.Πολυ ομορφες δημιουργιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ!!!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Δήμητρα..βοήθεια μας και να μας προστατεύει πάντα η Αγία Παρασκευή..να χαίρεσαι την εγγονούλα σου..
    Ευχαριστώ πολύ για την φώτο και το πιατάκι..Τρέχω να τα αναρτήσω..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου Δελφινάκι!!Φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  4. Ο ιππόκαμπος...τί όμορφο πλασματάκι της θάλασσας που είναι αυτό!!!
    Και τα δελφινάκια...και ποιός δεν τα αγαπάει!!! Θυμήθηκα και την φίλη μας το Δελφινάκι!!!
    Dimi μου οι δημιουργίες σου άκρως καλοκαιρινές με χρώματα ζωντανά! Το μπλογκ σου αξίζει κάθε βραβείο!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου,κουκλίτσα μου όμορφη,σε ευχαριστώ πολύ γιά τα τόσο καλά σου λόγια,καί πού μέ θυμάσαι πάντα!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι,και καλά να περνάς!!Πολλά φιλάκια ομορφούλα μου!!!

      Διαγραφή
  5. Χαχα...μπράβο!!!Πιάσαμε πινέλα; Έτσι ξεκινάει η ζωγραφική...τώρα ποιος σε πιάνει! Όμορφα και πολύ καλοκαιρινά όλα. Ευχαριστώ πολύ και για το βραβειάκι...Το παραλαμβάνω με χαρά. Έχω πει πολλά για μένα...θα δούμε με την επιστροφή αν έχω κάτι καινούριο...χαχα...Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω μέ αγωνία τί θά μας παρουσιάσης Μαράκι ,όταν μέ τό καλό γυρίσεις!!Εγώ,στό μεταξύ θά πειραματίζομαι μέ τά πινέλα!!Χα χα!!Νάσαι καλά Μαράκι,να περνάς καλά!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  6. Η πέτρα έγινε φανταστική! Σ ευχαριστούμε και για το βραβείο!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τες!Σας ευχαριστώ κορίτσια μου πού πάντα μέ θυμάστε!!Τό αξίζετε τό βραβείο,όπως καί οι άλλες φίλες!!Καλό Σ/Κ,καί πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Παντα ο ιππόκαμπος μου κινούσε τον θαυμασμό μου....οπως και τα δελφίνακια....αλήθεια και σε πιόν δεν αρέσουν DIMI μου...τα εφιαξες τόσο όμορφα..αλλα και ο φαρος σου επάνω στην πετρα....τι σου λέει... πως ζηλευω τόσο όμορφες δημιουργίες απο ζωγραφική μεχρι ντεκουπαζ..κρακελε..λεξεις άγνωστε σε μενα πρίν απο λιγο καιρό..και επειδή ειχα να περασω καιρό απο εδώ με το πρόβλημα του σήματος που δεν εχω παντα.. εκανα και μια βόλτα παρακάτω και θαυμασα την μεταμόρφωση στο ποτιστήρι της εγγονούλα σου... χαρά που θα πήρε!!!!!!!σου εχωμαι και άλλα πολλα βραβεία...και παντα να φιαχνεις ομορφα πράγματα...φιλακια πολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ,Ρούλα μου!!Δέν τό έχη δη η μικρή ακόμη!Νάσαι καλά,καλό Σ/Κ σού εύχομαι,νά περνάς καλά!!Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  8. Dimi μου , καλησπέρα!!!!!!
    Υπέροχα πάλι τα δημιουργήματά σου με την ντεκουπάζ!!!!!Ζωγράφισες κιόλας ε; Αυτό είναι!!!!!!
    Ο ιππόκαμπος αγαπημένος όπως και τα δελφίνια!
    Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο !!!!!!!!!
    Λατρεύω κι εγώ το νερό και το κολύμπι!
    Ιρλανδία; Α!!!!!Πως έτσι; Εγώ θά ήθελα να πάω στην Αυστραλία!!!Να μην σου πω ότι θα μπορούσα να ζήσω κι εκεί..........Φυσικά λόγω καρχαριών, θα κολύμπαγα στην τεράστια πισίνα μου!!!χα χα χα!!!!!!!!!!!
    Αντε, σε ζάλισα.......Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,σέ ευχαριστώ πολύ πολύ!!!Μού είπε η Βιλλιώτη νά πιάσω τά πινέλα να μάθω ζωγραφική!!Καί εγώ σάν καλή μαθήτρια τήν άκουσα!!Τώρα τί θά βγή,θά μας πη τό Μαράκι!!Χα χα!!Καλο Σ/Κ σού εύχομαι φιλεναδα!!Τό βραβείο τό αξίζετε όλες!!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Dimi μου πολύ όμορφα έγιναν όλα. Εύχομαι η επιθυμία σου να ταξιδέψεις στην Ιρλανδία να γίνει πραγματικότητα.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Από τό στόμα σου, καί στού Θεού τό αυτί,νά πάω Ιρλανδία!!Πολύ θά ήθελα!!Καλο Σ/Κ,νάσαι καλά!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Ντίμη μου χίλια ευχαριστούμε(Kathy & Callie). Το έχεις καταλάβει ότι και για εμάς είσαι μια σχεδόν καθημερινή μας επίσκεψη!!! Θέλουμε να δούμε τι καινούργιο σκαρφίστηκες. Οσο για την Ιρλανδία... αν θέλεις παρέα έρχομαι εγώ!χιχι!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Callie,καί εγώ περιμένω πότε θά μπή η αναρτησή σας,νά έρθω μέ μεγάλη χαρά νά τήν διαβάσω!!Πάμε αλήθεια ΙΡΛΑΝΔΙΑ?Τώρα πού 'εχω φίλη μέλος από εκεί,φύγαμε Callie!!!Καλο Σ/Κ,πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Ξαδέλφη ήρθα θαύμασα και βραβεύτηκα κιόλας! Είσαι πράγματι απρόβλεπτη!!!χαχαχα
    Απ όλα ξεχώρισα την πέτρα,όχι για κανένα άλλο λόγο μην υποτιμηθούν τα υπόλοιπα,απλά εκμεταλλεύτηκες άριστα το σχήμα και το μοτίβο αναδείχθηκε άψογα.
    Σ ευχαριστώ πολύ-πολύ για το βραβείο θα ανταποκριθώ άμεσα μια και θάμαι στις επάλξεις όλο το καλοκαίρι.
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου.

    Υ.Γ. Γιορτάζει η εγγονή σου σήμερα; αν ΝΑΙ Χρόνια της πολλά με υγεία,να τη χαίρεστε (κι εμένα η κόρη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδελφούλα,νά χαίρεσαι τό κοριτσάκι σου καί ανιψούδι μου!!Πολύ μου αρέση τό όλο σκηνικό!!!Χα χα ξαδέλφη!!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Τό αξίζης τό βραβείο!!Τό blogoσπιτάκι σου,είναι από τα αγαπημένα μου!!!
      Φιλάκια Χαρούλα μου,χαιρετίσματα στό χωριό μας!!Καλό Σ/Κ!!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλοκαιρινές οι δημιουργίες της σημερινής σου ανάρτησης.
    Και η φωτογράφησή τους και αυτή μέσα στο κλίμα των ημερών.
    Όσο για το ταξίδι στην Ιρλανδία, νομίζω ότι πολλές θα σε ....ακολουθήσουν.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ,σέ ευχαριστώ πού ήρθες,καί γιά τά καλά σου λόγια!!Ερχεσαι νά πάμε ΙΡΛΑΝΔΙΑ?Από ότι ακούω θά είμαστε μεγάλη παρέα!!Πάρε παλτό΄γαλότσες καί ομπρέλλα και φύγαμε!!Καλο Σ/Κ,καί πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Δήμητρά μου, σευχαριστώ για την τιμή, το παίρνω και φεύγω. Θα λείψω και γω λίγες μέρες.
    Περιμένω καινούργια έργα όταν γυρίσω. Βλέπεις μαθαίνω και θέλω να βλέπω όμορφα πράγματα.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Μαριά,καλά νά περάσετε!!Καλές διακοπές σού εύχομαι!!Με το καλό ναρθήτε!!Με γεία τό βραβείο!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ μου αρέσουν οι καλοκαιρινές δημιουργίες σου!Ειδικά αυτή με τον καμαρωτό ιππόκαμπο!Μας δίνεις ωραίες ιδέες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου,κοριτσάκι μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Χαίρομαι πού σού αρέσουν!!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Good Morning Dimi

    I am delighted to have found your blog
    it is lovely.

    Well done on your award
    it is certainly deserved.

    I am laughing at the difference in the temperatures
    here and in Athens.
    The Temp in your sidebar says 34 degrees -
    it is 13 here!!
    If you come to Ireland you must bring your heavy coat
    and your umbrella!

    Thanks for visiting me today.

    I am following you now.

    Take care and have a good weekend.

    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome Fiona to my blog!Im so happy seeing you here,and that now i have a friend from my precious IRELAND!!!I know about the weather there,i,ll bring my boots,my raincoat and ofcours my unbrella!!
      I wish you a happy weekend!!xxxxSee you again!!

      Διαγραφή
  16. Είμαι φαν της θάλασσας και ειδικά του βυθού! Με ταξίδεψες σε βαθιά, κρυστάλλινα νερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου,πώς τά περνάς στήν όμορφη Λευκαδίτσα?Δώσε χαιρετίσματα!!Νά εισαι καλά!!Καλές διακοπές σού εύχομαι!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  17. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΕΣ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοτοβολίδα μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Σού εύχομαι ένα καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Δημητρούλα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο ! Πρώτη με ανέφερες, τελευταία σου έρχομαι, χαχαχα!
    Να ξεπεράσω λίγο το σόκ της διάρρηξης και θα το αναρτήσω στο σπιτάκι μου!
    Καλά να περάσετε και ελπίζω να τα πούμε από εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οπωσδήποτε θά τά πούμε!Ναστε καλά!1Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γειά! γειά! ειμαι σπίτι και προσέχω την μπέμπα, η μαμά και μπαμπάς της είναι σε γλέντι γάμου .Βρήκα λοιπόν την ευκαιρία να σχολιάζω τις αναρτήσεις(έχω χάσει αρκετά επεισόδια) και να ευχαριστήσω τις φίλες....Τι κάνεις χαθήκαμε αλλά εσύ συνεχίζεις ακάθεκτη να δημιουργείς ,πόσο θα το ήθελα κι εγώ.... όμορφα τα έργα σου, αξιοποιημένα κατάλληλα, είσαι άξια θαυμασμού!!!! Σου στέλνω πολλά φιλιά καλή και δροσερή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Good Morning
    and Greetings from Ireland

    I just wanted to pop by and wish you
    a very Happy St. Patrick's Day.

    May you always have
    Walls for the winds,
    A roof for the rain,
    Tea beside the fire,
    Laughter to cheer you,
    Those you love near you,
    And all your heart might desire!

    Fiona


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...