Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Γιορταζω! Ενα μηνα εκλεισε το μπλογκοσπιτακι μου!


Γιορταζω φιλες μου 1 ΜΗΝΑ εκλεισε το μπλογκοσπιτακι μου!!Tην Παρασκευη , 13 Ιουλιου ,το μπλογκ μου,Aussi Dimi decoupage,εκλεισε 1 μηνα δημιουργιας!Ειμαι χαρουμενη που απεκτησα φιλες μελη,στις οποιες παρακολουθουσα παντα τα δικα τους μπλογκοσπιτακια!!






Τα αγαπημενα μου λουλουδια,τα μοσχομπιζελα,τα προσφερω σε ολες εσας φιλες μου με πολλη αγαπη!!









Κερναω φιλες μου δροσερο γλυκακι! Μαζι και ενα φανταστικο Μοχιτο!!






Kουτι με ριζοχαρτο.


 
Μπουκαλι με χαρτοπετσετα.


Γυρισα απο την Λευκαδα φιλες μου,πολυ φορτσατη,με πολυ ορεξη για ντεκουπαζ!!Το κουτακι το εντυσα με ριζοχαρτο με το αγαπημενο μου θεμα τις λεβαντες!Το δε μπουκαλι φτιαχτηκε με χαρτοπετσετα.Παντα θα ειστε καλοδεχουμενες στο μπλογκοσπιτακι  μου,και θα σας περιμενω με μεγαλη χαρα!!Και δωρακι απο μενα για το μπολγκοσπιτακι σας!









Με πολυ πολυ αγαπη φιλες μου!!Σας ευχομαι ενα δροσερο 
 καλοκαιρι και καλες διακοπες!!Πολλα δροσερα φιλακια!!




65 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Χρόνια Πολλά στο όμορφο σπιτάκι σου. Ειμαι τόσο χαρούμενη που γνώρισα και σένα και το σπιτάκι σου. Πάντα μπαίνω με πολύ μεγάλη χαρά εδώ μέσα.
    Εύχομαι πάντα όμορφες εμπειρίες και στιγμές να σου χαρίζει το σπιτάκι σου και οι μπλογκοφίλοι σου.
    Ομορφες οι κατασκευες. Ευχαριστώ για το γλύκισμα, πολύ δροσιστικό φαίνεται. Τι γλύκισμα είναι;

    Παίρνω τα δωράκια και τρέχω να τα αναρτήσω.

    Δελφινοφιλούθκια στην όμορφη Ελλάδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ζωγραφιά που είχα την πρώτη μέρα που γνωρίστηκαμε , θέλω να στην προσφέρω ξανά τώρα ως δωράκι ..

      Διαγραφή
    2. Δελφινακι,πες ποια ειναι!!Απο μνημη,αστα να πανε!!Θα ερθω τρεχοντας!!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστω πολυ Δελφινακι για τις ομορφες ευχες σου!Το γλυκο ειναι τζισκεικ!!Πολλα φιλουθκια!!

      Διαγραφή
  2. Είναι πάρα πολύ ωραίο το σπιτάκι σου και οι δημιουργίες σου!σε παρακαλώ!Κάνε μας μία ανάρτηση για το πώς γίνεται το ντεκουπάζ με ρυζόχαρτο!Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Πινελια!Σε ευχαριστω πολυ για για τα καλα σου λογια!!Ετοιμαζω αναρτηση με οδηγιες για ντεκουπαζ!Και εγω ασχολουμε μονο 7 μηνες και ειμαι αυτοδιδαχτη!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. Μπραβο κοριτσι μου συνεχισε ετσι και του χρονου να γιορτασουμε και για τον 1 χρονο.ΟΙ κατασκευες σου ειναι καταπληκτικες.Σημερα ενθουσιαστηκα με το κουτακι.Πραγματι αν μπορουσε να δωσεις λιγες οδηγιες γιατι δεν εχω ιδεα απο decoupage.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Μαρακι μου!!Η επομενη αναρτηση θα ειναι με οδηγιες ντεκουπαζ!Εαν ξεκινησεις δεν θα θελης να σταματας!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!!!!!!!!! Να τα εκατοστήσει σε χρόνια το blogοσπιτάκι σου! Πάλι έγραψες με τις δημιουργίες σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιωτα μου,καλως ηρθες!!Πολυ χαιρομαι!!Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου φιλεναδα!!Εχης συμβαλει κατα πολυ με την βοηθεια σου πανω στο ντεκουπαζ!!Νασαι καλα!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλή μου Dimi, το μπογκοσπιτάκι σου θα κλείσει πολλούς μήνες ακόμα γιατί είναι γεμάτο από την θετική σου ενέργεια και αγάπη!!! Χαίρομαι να μπαίνω εδώ μέσα! Είσαι άνθρωπος καλοπροαίρετος και χαρούμενος...ότι πιο όμορφο δηλαδή!!!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνακι μου σε ευχαριστω πολυ πολυ!!Χαιρομαι οταν ερχεσαι!!Δεν ηταν τυχερο να συναντηθουμε με την Αχτιδα μας στην Λευκαδα!!Αλλα απο οτι ειδα στα ιδια μερη περπαταη!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου να τα εκατοστήσει!!
    Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Μαντρινα μου!!Νασαι καλα!!Καλες δημιουργιες ευχομαι και σε εσενα!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Dimi και καλώς σε βρήκα! Σου εύχομαι τα καλύτερα για το σπιτάκι σου και να συνεχίσεις να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική! Οι δημιουργίες σου είναι πάρα πολύ όμορφες! Χάρηκα που σε βρήκα( να ναι καλά το Δελφινάκι). Ευχαριστούμε και για το όμορφο δωράκι! Πάω να το στολίσω στο σπιτάκι μου! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικουλα μου,καλως ηρθες!!Πολυ χαιρομαι!!Σε ευχαριστω πολυ!!Θα περασω και εγω απο το σπιτακι σου!1Φιλουθκια κοριτσακι μου!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Dimi!!Χρόνια πολλά & καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!
    Φιλάκια πολλά & ευχαριστούμε και για το δωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινακι ,καλως ηρθες!!Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!Θα ερθω για επισκεψη!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!!! Να χαίρεσαι το σπιτάκι σου και σου εύχομαι να κλείσει πολλούς, πολλούς, πολλούς δημιουργικούς μηνες ακόμη!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινακι,σε ευχαριστω πολυ!!Το ιδιο ευχομαι και για το δικο σου!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι! Να γεμίσει κι άλλους φίλους και πολλές όμορφες αναρτήσεις γλυκιά μου συνονόματη! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρουλα,σε ευχαριστω πολυ!!Νασαι καλα!!Καλο βραδυ!!Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά!!!!Γεμάτα έμπνευση και δημιουργία!!!Ευχαριστούμε για τα κεράσματα και τα δωράκια!Τα μοσχομπίζελα είναι υπέροχα!
    Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ για τις ομορφες ευχες!!Νασαι καλα!!Να ξαναρθης!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  12. Πολλές-πολλές ευχές!

    Σε φιλώ γλυκιά Ντίμη.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ καλη μου Ζαμπια που ηρθες!!Καλες μαγειρικες συνταγες σου ευχομαι!!Περιμενω καινουργια αναρτηση!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  13. Η ζωγραφιά με την Κύπρο Αυστραλία Δελφινάκι Καγκουρό
    την έχεις στο δεξί πλαίσιο του μπλογκ σου στην αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ ,καταλαβα!!!Σε ευχαριστω πολυ!!!Νασαι καλα Δελφινακι!!!Θα την εχω παντα στο σπιτακι μου!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  14. Γειά σου Δημητρούλα !!! Πολύχρονο να είναι το σπιτάκι σου και σύντομα να πολλαπλασιάσεις τους επισκέπτες σου !!!! Πάντα με ωραίες δημιουργίες και με πολύ κέφι !!! Χάρηκα που σε γνώρισα κι από κοντά κι ελπίζω να ξαναβρεθούμε σύντομα. Ευχαριστούμε για το υπέροχο κέρασμα και για τα αγαπημένα και σε μένα μοσχομπίζελα που τρέχω να αναρτήσω στο δικό μου σπιτάκι. Πολλά πολλά φιλάκια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξαναπέρασα να σου πώ ότι το κουτάκι έγινε πολύ όμορφο αλλά το μπουκάλι μου άρεσε πάρα πολύ!!!!!!! Μπράβο και στο Δελφινάκι που σου αφιέρωσε ολόκληρη ανάρτηση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ καλη μου φιλη!!Εχουμε τα ιδια γουστα βλεπω!!Οντας και οι δυο υδροχοοι!!Ειδα που τα στολισες και πολυ χαρηκα!!Να ερχεσαι οσες φορες θελης!!Ειναι και δικο σου σπιτακι!!Ολη η βοηθεια που ειχα απο εσενα στο να στηθη αυτο το μπλογκ,ειναι ανεκτιμητη!!Σε ευχαριστω για ολα!!Συντομα θα εχουμε καινουργια συναντηση!!Να ξερης τις συμβουλες σου τις ακουω παντα!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  16. Δημητρούλα μου χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτάκι σου. Εχεις κάνει νομίζω ρεκόρ για ένα μήνα λειτουργίας και στις αναρτήσεις και σε αναγνώστες και σε μας που σε αγαπάμε.
    Πολλά φιλιά και να χιλιάσης γρήγορα και τους μπλογκοφίλους σου και τις αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου,καλως ηρθες!!Παντα σε περιμενω να περασης απο το σπιτακι μου!!Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!Καλο βραδυ!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  17. Τα Ανθομελάκια σου ευχόμαστε να έχεις πάντα ένα τόσο όμορφο και ανοιχτό σπιτάκι! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως τα ομορφα κοριτσακια μας!!Σας ευχαριστω πολυ για τις ομορφες ευχες σας!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ Τ ΟΜΟΡΦΟ!!!ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΤΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια μου,τι κανης?Σε ευχαριστω!!Νασαι καλα!!Και σε εσενα ευχομαι καλες και πολλες δημιουργιες!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ ΤΑΚΤΟΠΟΙΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΑΘΗΚΑ.ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΛΑΓΟΝΗΣΙ ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!

      Διαγραφή
    3. ΝΑΣΙΑ μου,οποτε θελης!Ελα με το καλο και θα πιουμε το καφεδακι μας παρειτσα!!Καφε ελληνικο παρακαλω!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  19. Πολύχρονο να είναι το blog σου με πολλές πολλές δημιουργίες!!Το γλυκάκι σου φαίνεται νοστιμότατο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινακι μου,σε ευχαριστω πολυ!!Καλη διαμονη στην Σουηδια σου ευχομαι!!Να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!Πολλες και καλες αναρτησεις σου ευχομαι!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  20. Δήμητρα, να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου και να αποκτήσει πολλούς πολλούς αναγνώστες από όλα τα μερη της γης! Γιατι η ομορφιά που προσφέρεις μεσα από τις δημιουργίες σου, συνοδεύεται από αγάπη, μεράκι, γούστο!Να'σαι καλά, και ευχομαι να τα πούμε και από κοντά!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπη μου,σε ευχαριστω πολυ που παντα θα περασης να πης τα καλα σου λογια!!Ευχομαι το καλυτερο για την οικογενεια σου,και σε εσενα πολλες φανταστικες δημιουργιες!!Θα τα πουμε πολυ συντομα!!Φιλακια Πεπη μου και σε ευχαριστω!!

      Διαγραφή
  21. Ωωωω τι γλυκό,να τα χιλιάσει το μπλογκόσπιτό σου:)
    καλως σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ!!Καλα να περνας στο ομορφο Παρισι!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  22. Καλησπερα Dimi μου, να τα χιλιασει το γλυκο φιλοξενο σπιτακι σου!!!!!!!!
    Η αληθεια ειναι πως δεν ''περναω'' συχνα, και κακος κανω, γιατι ο χωρος σου ειναι χαρα Θεου... πραγματικα ανοιγει η καρδια μου!
    Το γλυκακι σου φαινεται νοστιμο... και το ποτακι σου δροσερο... οσο για τις δημιουργιες σου, ειναι πανεμορφες!!!!
    Το κουτακι... τι να πεις; ...ονειρο! και το μπουκαλακι... οτι ροζουλι σε τριανταφυλλακια και κορδελιτσες... η αδυναμια μου!!!!!
    Να εισαι καλα Dimi μου, παντα τετοιες ομορφιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλειω μου,καλως ορισες!!Μου δινης μεγαλη χαρα που με επισκεπτεσαι!!Παντα με τον καλο σου λογο!!Σε ευχαριστω Κλειω μου!!Καλες διακοπες σου ευχομαι και περιμενω να δω την καινουργια σου δημιουργια!!Θα ειναι τελεια οπως παντα!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα καλή μου πρέπει να είσαι ενας πολύ γλυκός άνθρωπος αυτό καταλαβαίνω απο το blogοσπιτάκι σου να σαι πάντα καλά κ να μας χαρίζεις την αγάπη σου φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασω μου,καλως ορισες!!Σε ευχαριστω πολυ!!Σου εκανα επισκεψη στο σπιτακι σου!!Ειναι φαντστικο!!Καλο βραδυ!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  24. Καλως σε βρήκα Ντίμη, να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου! Ειναι η πρώτη μου φορά εδώ, ελπίζω να τα λέμε συχνά!
    Καλημέρα απο το Τορόντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Ερη απο το μακρυνο Τοροντο!Χαιρομαι που ηρθες!!Σε ευχαριστω πολυ!Το μπλογκ σου ειναι υπεροχο!!Καλα να περνας στο Τοροντο!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  25. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΞΑΔΕΛΦΗ,να τα εκατοστήσει σε χρονια το μπλογκοσπιτάκι σου και να μας κερνάς πάντα όμορφες δημιουργίες, όπως ξέρεις και κάνεις μεχρι τώρα.
    Φιλάκια πολλά, κερνιέμαι και φεύγω (τα μοσχομπίζελα λατρεμένα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλα μου, χαρα να σε βλεπω να ερχεσαι!!!Σε ευχαριστω για τις ομορφες ευχες σου!!Ευχομαι να ειμαστε ξαδελφακια!!Πολυ θα το ηθελα!!Μαθε και πες μου!!Φιλακια πολλα στο ΖΑΝΤΕ μας!!

      Διαγραφή
  26. Να τα εκατοστησεις!
    Αχ Λευκαδα... μαγικες παραλιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ κοριτσακι!!Εχης παη Λευκαδα?Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  27. Καλως σε βρηκα!Καλοριζικο!Σου ευχομαι αμετρητα χρονια για το μπλογκ και αμετρητους φιλους.Πολυ ωραιες δημιουργιες!Ευχαριστω για το κερασμα!Σιγουρα θα ξαναρθω!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες!!Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!Θα σε περιμενω Αναστασια μου!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  28. καλώς γύρισες Δημητρούλα μου!!!
    Να τα ''χιλιάσει''το σπιτάκι σου,και να έχει πάντα τόσο όμορφες δημιουργίες όσο οι σημερινές σου.Σλούυυυυυυυυυρπ!!!Γειά μας!!!
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλινι μου,σε ευχαριστω πολυ!!Ευχομαι και σε εσενα καλες δημιουργιες!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!Στην υγειά σου!!!!!!!!!!Πίνω το μοχίτο σου!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΚΟΥΤΊ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΆΛΙ ΤΈΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,ολα καλα?Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!Καλο βραδυ!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια πολλά στο όμορφο σπιτάκι σου φίλη μου!!!!! Οι δημιουργίες σου πανέμορφες πραγματικά! Πολύ ωραία τα σχέδια που διαλέγεις και ρομαντικά, τα λατρεύω! Στην υγειά μας! Ήπια και το κέρασμα, παίρνω και το δωράκι και πολύ σύντομα θα το βάλω στο σπιτάκι μου! Πολλά φιλάκια και καλή σνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Μαρι για τις ευχες σου και για την επισκεψη σου!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια Πολλά στο φιλόξενο σπιτάκι σου!!!!!!ότι και να φτιάξεις είναι πανέμορφο!!!!ευχαριστούμε για το κέρασμα!!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινακι σε ευχαριστω κοριτσακι μου!Καλα να περνας!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...