Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

H επιστροφη απο την Λευκαδα!

Η ομορφη παραλια του Μικρου Γιαλου!
 Το τι βοτσαλα μαζεψα για ντεκουπαζ,δεν λεγεται!!

 
Η ομορφη θεα απο το δωματιο μας!
Ο κηπος το βραδυ!
Η ομορφη μπουκαμβιλια του κ.Δημητρη!
Τον ομορφο κηπο του ξενοδοχειου που μεναμε, ROUDA BAY,τον εχη επιμεληθη ο ιδιοκτητης του,ο Δημητρης!Καθε χρονο και πιο ομορφο τον βρισκουμε!

Πρωινο μπανιο,λιγο πριν φυγουμε!

Μια ομορφη παραλια πριν τον Αστακο!



Μαγευτικη θεα!
Βοτσαλα με ντεκουπαζ!
Δεν αντισταθηκα στον πειρασμο,να φτιαξω με ντεκουπαζ,αυτα τα κατασπρα βοτσαλα που μαζεψα απο την παραλια του Μικρου Γιαλου στην Λευκαδιτσα μου!!Καλο βραδυ φιλες μου και πολλα δροσερα φιλακια!!!

43 σχόλια:

  1. Ντίμι μου καλη εβδομάδα!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες όπως πάντα!!!!!!!!!!!
    Ζήλεψα την όμορφη παραλία του γιαλού!!!!!!!!!
    Τα βότσαλά σου έγιναν φανταστικά!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,σε ευχαριστω πολυ!!Ολα καλα σου ευχομαι!!Καλο βραδυ!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  2. Όμορφη η Λευκάδα...Στο πόρτο κατσίκι και στους εγκρεμνούς θα μπορούσα να ζήσω για πάντα...Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οστρια,και εγω το ιδιο εαν μπορουσα!!Ονειρο μου ειναι να μεινω για παντα Λευκαδα!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. καλωσορισες καλη μου Δήμητρα
    τι ρομαντική ανάρτηση..λάτρεψα πολύ τις φωτογραφίες..πόσο μου αρέσει η θάλασσα και ο συνδυασμός θάλασσα και πράσινο στα Επτανήσα ...τα λατρεύω
    πολύ όμορφες οι κατασκευές σου

    δελφινοφιλούθκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελδινακι μου,καλως σε βρηκα!!!Σε ευχαριστω που πρωτο πρωτο τρεχης να με βρης!!Πολλα φιλουθκια!!!

      Διαγραφή
  4. Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναπάς.
    Όμορφες εικόνες , όμορφα και τα βότσαλα που έφτιαξες.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ!!Να εισαι καλα!Καλες διακοπες σου ευχομαι!!Καλο βραδυ!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  5. Τί υπέροχες παραλίες είναι αυτές ???!!!! Ειδικές για ντεκουπατζούδες είναι ????? Καταπράσινη η Λευκάδα !!!!
    Μπορεί να ήταν λίγες οι ημέρες αλλά είμαι σίγουρη ότι το καταχάρηκες !!!! Και τα βοτσαλάκια σου πολύ όμορφα!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαν μου εχης πολυ δικιο!!Πολυ το χαρηκα εστω και αυτες τις λιγες μερες!!Φοβερο τοπιο και απιθανο το ξενοδοχειο!!Σου εφερα βοτσαλακια!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  6. Θέλω να βουτήξω στις φωτογραφίες!!! Η Λευκάδα και γενικώς το Ιόνιο, έχουν καταπληκτικά νερά!!! Πιο μπλε δεν γίνεται!!! Και του χρόνου λοιπόν να πάτε και περισσότερες μέρες! Τέλεια τα βοτσαλάκια...το είπαν και οι ειδικές από πάνω...χαχα.Φιλιά πολλά...Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Μαρια για την επισκεψη σου!!Με νοιωθης!!Την Λευκαδα την νοιωθω σαν πατριδα μου!!Πρεπει να μαθω γρηγορα να ζωγραφιζω βοτσαλακια!!Ζητω τα φωτα σου!!Καλο βραδυ,και καλες διακοπες σου ευχομαι!!Χαρηκα που ηρθες!!Σε περιμενω ξανα!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
    2. Πάρε πινέλα και μπογιές και πειραματίσου! Κι όπου δυσκολευτείς κι ό,τι απορία προκύψει,λειτουργώ εικοσιτετράωρο...χαχα! Μόνο τρεις βδομαδούλες τον Αύγουστο θα λείψω κι από Σεπτέμβρη πάλι εδώ...Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Μαρακι μου,σε ευχαριστω πολυ!!!Αλλα δεν πιανη το χερι μου!Και μου αρεση πολυ !!Θα προσπαθησω!!Θα σε εχω στα υποψιν!!Καλες διακοπες,και καλα να περασης!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. Πως μπορεις να γυρισεις απο μια τετοια παραλια!!!Καλα οι πετρουλες η μια καλυτερη απο την αλλη! Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ!Μετα δυσκολιας την εγκατελειψα την γαλαζοπρασινη παραλια!!Ισως παω ξανα!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  8. Καλώς μας ήρθατε πάλι πίσω... Οι φωτογραφίες ιδιαίτερα λιμπιστερές... αχ, θαλασσίτσα. Οσο για τα βότσαλα... πρέπει να σου πω ότι τρελάθηκα με αυτό με τον φάρο. Μπράβο Ντίμη μου. Σε φιλώ και μην ανησυχείς... όπως λέει και η ΕΜΥ, αύριο τέλος ο καύσωνας. Την κατάλληλη ώρα γυρίσατε!χιχι! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω κοριτσακια μου!Σας ευχομαι συντομα καλες διακοπες!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  9. καλωσόρισες πίσω στη γειτονιά μας Δημητρούλα μου, εδώ στη δικιά μας παραλία ούτε δείγμα απο βότσαλα μόνο αμμος και λίγα μικρούτσικα κοχυλάκια.
    Τρελάθηκα με το ντεκουπαζ που έκανες.
    Η Λευκάδα καταπληκτική!!!!! Πότε θα πάω και γώ???
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου ευχομαι Μαρακι μου συντομα να την επισκεφτης!!Θα σε ξετρελλανη!!Σε ευχαριστω πολυ!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  10. καλημέρα Δήμητρα,και καλώς γύρισες-))Ολα κάποτε τελειώνουν,και μένουν οι αναμνήσεις τις οποίες θα έχεις από την όμορφη Λευκάδα και θα ''τρέφεσαι'' -))
    φανταστικές παραλίες,πανέμορφες φωτογραφίες.
    Φιλάκια και καλή ξεκούραση-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλα μου σε ευχαριστω πολυ!Απο αναμνησεις αλλο τιποτα!!Καλως σε βρηκα!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  11. Δημητρά μου
    Μετά απο τέτοιο γέμισμα μπαταριών,τι θα κάνεις θα υπομείνεις τον καύσωνα...
    Πραγματικά υπέροχες οι φωτό, μπορώ να καταλάβω πως περάσατε...
    Καλό κουράγιο μεχρι το τέλος του κόκκινου συναγερμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλα μου,σε ευχαριστω πολυ!Απο εχθες που γυρισαμε ειμαι μεσα στο σπιτι!!Θα σου αριβαρω κατα Ζαντε μερια συντομα!!Να σε δω εσενα και την μοναδικη Κικητσα μας!!Καλο βραδυ,φιλακια πατριωτισσα!!

      Διαγραφή
  12. Το έχω πει πολλές φορές αλλά θα το ξαναπώ...δεν υπάρχουν πιο όμορφες παραλίες από αυτές του Ιονίου!!! Το γαλάζιο της θάλασσας απλά δεν υπάρχει!!!
    Ζήλεψα αφόρητα πρέπει να σου πω!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου,επρεπε να ησουν εκει μαζι με την Αχτιδα μας!!Προλαβαινης!!Τρεξε!!Περνανε φανταστικα!!Ειρηνουλα μου καλο βραδυ και καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  13. DIMI ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΣ!!!!!!ΤΑ ΒΟΤΣΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη εβδομαδα γλυκεια μου!!!Σε ευχαριστω!!!Καλες διακοπες σου ευχομαι!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφη η Λευκάδα,Δήμητρα!Εκπληκτικές οι φωτογραφίες σου!Αναδεικνύουν τα τοπία!Όχι, ότι δεν είναι όμορφα και από μόνα τους!!
    Κι απ' ότι βλέπω άρχισες κιόλας να δημιουργείς.Μας γύρισες ξεκούραστη και ανανεωμένη,γεμάτη έμπνευση.
    Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω!!Χαιρομαι που σου αρεσαν οι φωτο μου!!Σου ευχομαι και σε εσενα καλες δημιουργιες!!Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη!Καλες διακοπες!Φιλακια!

      Διαγραφή
  15. Την τίμησες την πατρίδα μου, βλέπω και χαίρομαι που σου αρέσει. Τέλος εβδομάδας θα βρίσκομαι εκεί για περίπου 1 μήνα. Ομορφες και οι δημιουργίες σου, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Ευγενια μου!!Πως μπορεσες να φυγης απο την Λευκαδιτσα μας?Φροντισε να περασης καλα τωρα που θα πας!!Την Παρασκευη στο Συβρο εφαγα φριγαδελη απο τα χερακια του ξακουστου ΝΙΟΝΙΟΥ!!Σε ευχαριστω για την επισκεψη σου!!Σε περιμενω ξανα να ερθης!!Καλες διακοπες!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  16. Νομίζω οτι έκανες..την καλήτερη επιλογή για την Λευκαδα...εχει πανέμορφα μερη ήμουν εκεί πέρσι και εμεινα καταγοητευμενη..οσο για τα βότσαλα ..τα εκανες αγνώριστα...πρός το καήτερο έ!!!!χι..χι.. φιλακια..πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρουλα μου,παω καθε χρονο τα τελευταια 22 χρονια!Μονο Λευκαδα!!Και παντα δεν την χορταινω!!Σε ευχαριστω που σου αρεσαν τα βοτσαλακια!!Καλα να περνας!!Καλο βραδυ!!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. poli wraio blog!!!!!simera se anakalipsa...kalws se vrika!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα τα βοτσαλάκια σου!!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες,πρέπει να είναι πολύ όμορφο νησί,δεν έχω πάει!!!
    Καλώς βρεθήκαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ρενα!!Καλω ηρθες!!Καλο καλοκαιρι!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  20. Oh my God…This is so so cool. Your blog totally rocks!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. welcome to my blog dear Miss Margaret!!Thank you for coming!!I wish you all the best!!I will come to yours very soon!!Many kisses darling!!

      Διαγραφή
  21. τι όμορφες εικόνες! Οι πέτρες έγιναν φαντασικές! Εξάλλου DIMI και decoupage πάνε πακέτο! Έτσι δεν είναι;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ωραια βοτσαλακια σοφια θεσνικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φανταστικές φωτογραφίες!!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hello Dimi.
    WAU - Incredibly beautiful nature images, and where is it some beautiful stones you have made.

    Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...