Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2015

Oh no !It's snowing again !

 
Καλημέρα!Πάλι χιονίζει!
 
 
 
Καλημέρα φίλοι μου!Καλή καί χαρούμενη εβδομάδα σάς εύχομαι!
Οι φωτογραφίες είναι από τήν περασμένη εβδομάδα αλλά επίκαιρες,λόγω ότι πάλι χιονίζει στήν Αττική,σήμερα!
 
 
 
 Εφέτος είναι ο χειρότερος Χειμώνας μετά από πολλά χρόνια!
Αυτός ο καιρός μέ ρίχνει ψυχολογικά,αλλά όπως λέει η παροιμία.. ο Φλεβάρης άν φλεβίσει,Καλοκαίρι θά μυρίσει!
Δέν ισχύει  βέβαια στήν προκειμένη περίπτωση!
 
 
Τό γατάκι μου ο Γκριζούλης,απολαμβάνει καί αυτό τίς νυφάδες χιονιού!
 
 
Καί πάλι τό χιόνι σκέπασε τίς κορυφές τών γύρω βουνών!
 
 
 
 
 Καί ο κοκκινολαίμης νά ψάχνη μέσα στό κρύο νά βρεί τροφή,καί νά μού ποζάρει όλο νάζι!
 
 
 
**********
 
Τό Σάββατο, κάποιοι από εσάς γίορτασαν τήν ημέρα τών ερωτευμένων(Αγίου Βαλεντίνου) καί κάποιοι όχι!
 
 
 
 Εχοντας αναλάβει τήν φύλαξη τών εγγονιών μου,ώστε η κόρη μου μέ τόν άντρα της νά απολαύσει τήν βραδυά,περιποιήθηκα τίς σοκολατένιες καρδούλες πού ήταν δώρο από τόν άντρα μου...



 
 .....καί γελώντας,μαζί μέ τήν εγγονή μου,έπλεξα μέ τό βελονάκι αυτές τίς μικρές καρδούλες!
Προσπαθώ νά τήν μάθω νά πλέκη μέ τίς βελόνες!Θέληση έχη πολύ! Χα χααα!!
 


Καί επειδή ο Χειμώνας ευνοεί τό πλέξιμο...

έφτιαξα γιά τήν μεγάλη μου εγγονή ένα σκουφάκι...
 


(Λεπτομέρεια μέ πλεκτό λουλούδι καί λευκή πέρλα)

....καί γιά τόν εγγονό μου μέ αυτό τό  tweed νήμα,ένα σκουφάκι.
 
 
 

*********
 
 
Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω γιά τίς ευχές σας,στά γεννέθλιά μου,καί νά σάς ευχηθώ νά έχετε μία αισιόδοξη καί χαρούμενη εβδομάδα!Νά είστε όλοι καλά!Φιλιά!
 
My dear friends,thank you for your kind comments on my posts!
Wishing you all a lovely week!Take care! Hugs!
 
 
 
 
 
 
Dimi...
 
 
 
 

 


61 σχόλια:

  1. μα τι εικονες φοβερες...τα χιονισμενα χορταρακια....η γατουλα...κ φυσικα ο γλυκος μου κοκκινολαιμης...τελειααααααααααααα....
    και ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ...απαιχτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι χιόνι....μα πότε επιτέλους θα ρθει ο ήλιος μόνος του!!!!
    Φανταστικές οι φωτογραφίες σου.... :))))
    Λες να αρχίσω να μαθαίνω κι εγώ πλέξιμο;;; Τα αποτελέσματα είναι υπέροχα!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Δήμητρά μου!! Τί υπέροχες φωτογραγίες είναι αυτές!!!!!!!!! Ας ελπίσουμε ότι είναι το τελευταίο χιόνι της χρονιάς γιατί εφέτος το παράκανε!! Λάτρεψα τον κοκκινολαίμη που σου πόζαρε σχεδόν επαγγελματικά! χαχαχα
    Τί υπέροχες καρδούλες είναι αυτές... δεν μας γράφεις ένα tutorial για το πώς γίνονται;;;; Κι όσο για τα σκουφάκια ... είναι πανέμορφα!!!
    Πολλά φιλιά και να περνάς καλά μπλογκοφιλενάδα μου χρυσοχέρα!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα τα πλεκτά σας! Η μικρή θα πάρει το ταλέντο της γιαγιάς!
    Εμένα μου αρέσει πολύ το χιόνι! Αχ, να το στρώσει για μια μέρα!
    Πολλά φιλιά!!!
    Υ.Γ. Είδα νιφάδες το πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δήμητρα καλημέρα έστω και χιονισμένη...
    Υπέροχα τα σκουφάκια, ότι πρέπει για τις κρύες ημέρες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mais neve? Lindas as fotos, perfeitas ,mas imagino que já estejam cansados da neve,desejando um calor!

    Adorei os tricos e corações! bjs, lindo dia! chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello Dimi, I am ready for spring flowers and warmer days.. No more snow! I love the cute hats, you are talented at knitting.. I hope the sun is shining and you have warm days !! Enjoy your day and the rest of the week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα αγαπημενη μου! εδω δε χιονιζει αλλα τρωμε ολο το κρυο!
    υπεροχα τα πλεκτα σου και οι φωτο σου!
    φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I don't believe it, snow, in Greece again. Beautiful photos Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφες φωτό οι χιονισμένες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Morning Dimi! Oh, there is lots of snow, so magical!The photos are beautiful and dreamy, just love the knit stuff and the little heart pillow, too sweet! Happy Wed dear, hugs! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφες οι στιγμές σου!! Χρειάζεται και το χιόνι πού και πού για να σκοτώνει και τα μικρόβια!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι φωτογραφίες σου τέλειες, αν και με το χιόνι δεν είμαστε φίλοι, το έχεις τόσο χαρισματικά φωτογραφίσει που μέχρι κι αυτό το βρίσκω χαριτωμένο!

    Οι πλεκτές δημιουργίες σου είναι υπέροχες, όπως άλλωστε κάτι τέτοιο περιμένω από σένα χρυσοχέρα μου!

    Φιλάκιαααα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Amazing shots with the snow! Your creations are wonderful and the hats are so warm and delicate
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Such cute hats, very colorful. I loved seeing the snow shots.
    It will be spring soon.
    Have a great day! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στην πραγματικότητα, ο χειμώνας είναι μακρύς μαζί σας και ποτέ δεν θέλουν να φύγουν. Robin είναι το αγαπημένο μου πουλί. Νίκαια serdeszka πήρε. Καπέλα για τα εγγόνια είναι πολύ όμορφη. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έτσι είναι η παροιμία Δήμητρα, αλλά δυστυχώς έχει και συνέχεια ....... Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει Καλοκαίρι θα μυρίσει και αν κάνει και θυμώσει μες το χιόνι θα μας χώσει, πράγμα το οποίο ισχύει απ ότι φαίνεται χαχα !!!!!!!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι σκέτη απόλαυση και ειδικά ο κοκκινολαίμης με ξετρέλανε !!!!!
    Οι καρδούλες και τα σκουφάκια, σκέτη γλύκα !!!!! Με γεια τους των εγγονών σου !!!!! Να τη μάθεις τη μικρή να πλέκει από τώρα για να το αγαπήσει !!!!!!
    Σε φιλώ και σου στέλνω μία χιονισμένη .... ε ζεστή αγκαλιά ήθελα να πω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μακάρι να έβλεπα χιόνι και εγώ. Τρώμε όλο το κρύο αλλά πέρα από 10 νιφάδες, τίποτα! Τα καπελάκια τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι εικόνες σου είναι μαγικές! Και τα σκουφάκια ότι χρειαζεται κανεις με τέτοιο καιρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημερα δημητρα μου!!! οι εικονες πανεμορφες το ιδιο και τα πλεκτα σου!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. such cute little hearts. i bet you had a great time with your grandchildren for the night. :) the up/down weather is all over this year! very odd winter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τουλάχιστον με το χιόνι διακρίνεις την άσπρη μέρα!:-)Εμείς εδώ τα βλέπουμε από μακριά και τρώμε το κρύο τσάμπα!Αλλά που θα πάει, θα 'ρθουν κι οι ζέστες... υπομονή να 'χουμε!
    Οι φωτογραφίες σου καλή μου φίλη Δήμητρα-όπως πάντα άψογες-αποτύπωσαν την εικόνα του χειμωνιάτικου τοπίου της περιοχής!Η καρδούλα σου πάντως παραμένει ζεστή-κι αυτό είναι που μετράει-με την στοργική αγάπη που μεταφέρεις να πρωταγωνιστεί και την αφήνεις ν' αντανακλάται στις πλεκτές δημιουργίες σου!
    Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου και να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Beautiful pictures !!! Lovely hearts and hats !!!
    Have a cosy day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Nice hearts, Dimi. Is it difficult to knit?
    I liked this video, very melodic song, although did not know about it is.
    Happy week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πράγματι έχουμε πολύ κρύο φέτος. Τα πλεχτά σου υπέροχα!!!!! Πολύ χαίρομαι που προσπαθείς να μάθεις στη μικρή να πλέκει. Αυτές οι εικόνες θα τις 'εχει για πάντα στο μυαλό της μάθει να πλέκει η όχι. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. και πάλι χιονιά ..και εδώ είχαμε χιονιά Δημήτρια μου !!! και σημερα ήλιο με δόντια ...
    πολύ όμορφες δημιουργιες ...και με μου άρεσαν η καρδουλες σου ...
    Αφήσαμε το ντεκουπάζ και πιάσαμε της βελόνες χαχαχα μια χαρά τα πας και με της βελόνες ..
    πολυ όμορφα τα σκουφάκια ....πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι γλυκούλες οι φωτογραφίες σου!!
    Χαίρομαι πολύ που υπάρχει ακόμα ρομαντισμός και που περνάς ωραίες στιγμές με τα εγγονάκια σου!
    Φιλάκια κι αγκαλίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hi dear friend !! Parece que el invierno no quiere irse !! Lindas imágenes y esos corazones están preciosos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Just amazing views ! Lovely winter photos !
    Dimi, I love your little colorful hearts !
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. υπέροχα σκουφάκια και εικόνες!!!! θέλω να έρθει η Άνοιξη!!! με κούρασε λιγάκι ο χειμώνας φέτος! :) φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα όλα, Δημητρα!!!! Εμένα πάντως με ξετρελλαίνουν οι καταπληκτικές φωτογραφίες σου!!!! Σαν ζωντανές !!!!
    Ας ελπίσουμε ότι θα ξανανοιξει ο καιρός γιατι και μένα με εχει κουράσει αυτό το πολικό ψύχος!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ θα ήθελα να το έστρωνε λιγάκι και σε μάς!!!!!!!!!!!!
    Ήρθε και σε μένα ο κοκκινολαίμης, αλλά από την βιασύνη μου μην φύγει, βγήκαν φλού οι φωτογραφίες μου, όχι σαν τις τέλειες δικές σου!!!!!!!!!!!!!
    Πολύ όμορφα τα πλεκτά για τα εγγονάκια σου, Ντίμη μου, με γειά τους!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Olá Dimi,
    primeiro te desejando um feliz e alegre mês de aniver, não estou podendo checar todas as postagens
    pois estou na casa do mato e lá não pega telefone nem internet....e é só 8 km da cidade, estrads ruins e serviços públicos péssimo.
    Gostei dos coraçõezinhos...acho linda as imagens e fotos de neve e frio , mas prefiro o verão!

    um grande abraço!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Dearest Dimi,
    Looking at your snow makes me feel cold here in front of my PC... Brrrr!
    Let's hope that was the last one you get to see as nature can get damaged and it is hard for birds and animals out there.
    Love your sweet crocheted hearts and knitting wear for the little ones in your family.
    Sending you hugs and let's hope spring is coming soon!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα κι από μένα, Δήμητρα χρυσοχέρα!! Τα πλεχτά σου είναι το κάτι άλλο! Μπράβο, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εγώ πάλι λατρεύω το χιόνι και χαίρομαι πολύ με τα χιονισμένα βουνά τριγύρω :) Οι καρδιές γλυκύτατες!
    Καλά να περνάς Δήμητρα! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπέροχες οι φωτογραφίες Ντίμη μου μα μέχρι εκεί θαυμάζω το χιόνι-εμείς γλυτώσαμε αυτή τη φορά.Τα πλεκτά σου τέλειααα,άξια,όχι σαν εμένα,πάει το έκρυψα,δεν το μπορώ.
    Τα σοκολατάκια τέλεια-φιλιά Ντίμη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαγευτήκαμε από τις εικόνες και τις δημιουργίες Dimi!!! Πανέμορφες! Χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου, με υγεία και χαμόγελο. Από τον καφέ της Δήμητρας ήρθαμε...
    Καλό απόγευμα
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. oooo śnieżek nabroił i zepsuł u was wiosnę;(
    Cudne serca.
    Pozdrawiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι όμορφες φωτογραφίες και πάλι Δήμητρά μου!!! Συμφωνώ μαζί σου για τη διάθεση μέσα στον Χειμώνα. Ανυπομονώ να καλυτερέψει λιγάκι ο καιρός! Πανέμορφες οι πλεκτές καρδούλες σου και τα σκουφάκια! Φιλιά Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Hello,
    You have a nice blog :)
    Do you want to follow each other? :)
    Kisses ! <3
    My blog: www.mehtapslifestyle.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχες φωτογραφίες !!! Αχ κι εγώ περιμένω πότε ο καιρός θα ζεστάνει καθόλου χειμωνιάτικος τύπος δεν είμαι!!! Μα πως έτσι στο πι και φι σκαρώνετε πλεκτά;;;;; Είναι από τα λίγα πράγματα που δεν έχω ασχοληθεί! Καλή συνέχεια :)
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ όμορφα όλα Dimi μου !!! Και τα πλεκτά σκουφάκια και οι καρδούλες και η φοβερή close-up του κοκκινολαίμη!!! Ο φετινός χειμώνας μας προέκυψε πολύ κυκλοθυμικός ... τη μια μέρα χιόνι και παγωνιά την άλλη ζέστη και ήλιο!!! Να δούμε που θα το πάει...!!! Καλό σου βράδυ !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Wow, wonderful winter photos!
    And your craft work is so beautiful!
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πόσο όμορφη ανάρτηση!!! Νιφάδες λευκές... παίζουν με τον Γκριζουλι... ο κοκκινολαιμης σχεδόν να χαϊδεύει την φωτογραφική σου και περίτεχνα σκουφάκια πλεγμενα όλο αγάπη στο τέλος να μας ζεστάνουν από τις κρύες μέρες... ευχαριστώγ Ντιμι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. To πλεξιμο ειναι η παρεα μου ολο το χειμωνα,μ αρεσει πολυ,πολυ ομορφες οι εικονες σου,εμεις χιονι μονο απο φωτογραφιες ειδαμε,πολλα φιλια ,καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλοφόρετα τα πλεκτά σου, Ντιμη μου - πολυ όμορφα !!!!!!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες όπως πάντα - οι αγαπημένες μου : ο χιονισμένος Γκριζούλης και ο κοκκινολαίμης - τι ωραία που σου ποζάρει !!!!!!
    πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. εκπληκτικες οι φωτογραφιες σου Δημητρα για αλλη μια φορα! απλα τελειες!

    και λατρεψα και τις καρδουλιτσες!!! πολυ γλυκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Hello Dimi, I love your crochet hearts! It's really nice when we can be with our grandchildren isn't it :D) Beautiful photos and post... the snow looks so pretty and the Robin is sweet. Cheerio now and have a lovely weekend!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ντιμη, καλημερα! Τι πανεμορφες καρδουλες ειναι αυτες φιλη μου. και τα σκουφακια, επισης. ενα μεγαλο μπραβο.
    χαρηκα τις φωτογραφιες σου, ολες εκπληκτικες, ιδιαιτερα μου αρεσαν τα πουλακια και η στεγη πολυ καλλιτεχνικη.
    Να εισαι καλα και Καλο Σαββατοκυριακο και Καθαρη Δευτερα!
    Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κάνε χώρο και για μένα θα μετακομίσω Αθήνα για να βλέπω και να απολαμβάνω χιόνι..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ Δημητρούλα μου καθυστερημένα αλλά από την καρδια μου!!!!! Είμαι Θεσ/νικη και έχω πολύ χρόνο για σερφάρισμα και βόλτες . Αυριο όμως επιστρέφω σπίτι και ξαναμπαίνω στην ρουτίνα της πλήρους απασχόλησης!!! Πανέμορφα τα σκουφάκια τα ζήλεψα λιγουλάκι! Φιλάκια πολλά και να έχεις μία όμορφη Κ.Δευτέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι ομορφα που είναι να χιονίζει!!!! και μονο που αλλάζει χρώμα το τοπίο γύρω είναι πανεμοφα..!! βέβαια το λεμε εμεις εδώ που δεν βλέπουμε χιονι .. για να το δεις πρέπει να πάρεις τα βουνα... λατρεψα τις φωτό σου... μεσα απο τον φακό σου απολαμβανουμε και εμεις τις ομορφιες της φύσης γύρω σου...ο κοκκινολέμης όνειρο..!!! να είσαι καλα φίλη μου και να σου πω ότι ζηλεψα τις πλεχτες καρδούλες σου.. τι ομορφες που είναι;;θα προσπαθήσω να τις πλεξω...και εγώ αλλα μου έκλεψαν και την καρδια τα σκουφακια των εγγονιών και κυρίως το περιεργο στένεμα στην κορυφή...να είσαι παντα καλα και να περασεις ομορφα κούλουμα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. DIMI,voltei pra agradecer e desejar um lindo domingo e ótima nova semana! bjs, chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Very cold here too Dimi....gorgeous photos and creations:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Hello Dear <3 Great post and your blog is wonderfull ! <3
    Maybe we can follow each otcher via GFC or facebook? http://kasjaa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι ομορφες που ειναι οι χιονισμένες φωτογραφίες σου!!!!

    Καλή Καθαρα Δευτέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πανεμορφη αναρτηση!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πώς έχασα τόσο χιόνι? χαχα!
    Ο γατούλης με τις νιφάδες όλα τα λεφτά, αλλά κι ο κοκκινολαίμης μια γλύκα!
    Τα σκουφιά απλά υπέροχα και οι καρδούλες που έφτιαξες με την εγγονή σου είναι τόσο όμορφες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ότι πουλί που φαινόταν πολύ προσεκτικός ;))
    Πολύτιμα καλύμματα !!
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...