Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014

Romantic October....



Flowers and Shabby Chic...



Καλησπέρα φίλοι μου!!Σάς εύχομαι μία χαρούμενη εβδομάδα!
Hello my friends!Wishing to you all,a happy week!



 Η πόλη τού Ντέλφτ,είναι γεμάτη από πανέμορφα λουλούδια!
 Delft has so many preety flowers!




  Περπατώντας στά δρομάκια τού Ντέλφτ,αποθανάτιζα,μέ τόν φακό μου,τά λούλουδια πού είχαν στά παζάρια αλλά καί στούς κήπων τών ιστορικών κτηρίων!
 Walking through the streets of Delft,i captured with my lens,(from the Market and the from the gardens of the historical buildings),those beautiful flowers!










Οι υπέροχες ορχιδέες,πού έχη στολίση στό σπίτι της η Φλώρα μου!
My Flora's,orchids flowers,decorating her apparment!




~~~~~~~~~


Pleasant gifts from my beloved friends... 



 Gifts from my talented friend, Demi, (http://www.beautyandthemist.com/)that she made for baby Dimi and for me!A necklace, bracelet and hair clips for little Dimi! Are'nt they cute!!!Thank you Demi!!!



 And from my sweet friend Nikol,(dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr) i resieved this beautiful fabric,floral,bag,and this amazing necklace,made by her!Thank  you Nikol!
I love them!!!



~~~~~~~~



I love Shabby Chic!





My new project!Bottles made with Shabby Chic technique,color aging,rice paper and stamps!
Hope you like them!!I do!!



And the back side of the bottles...




Σάς ευχαριστώ πολύ φίλοι μου γιά τά υπέροχα σχόλιά σας!!Σάς εύχομαι μία χαρούμενη εβδομάδα!Φιλιά!

My dear friends thank you for your kind comments on my posts!
Wishing you all,i happy week!Take care!Hugs!













 




74 σχόλια:

  1. oh, i do like your rice paper bottles! beautiful! nice gifts for you, too. and i love the color of the roses in the first few photos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Parabéns pelas lindas flores e fotos! Adorei! Uma mais linda que a outra! Magníficas! bjs, tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hello Dimi, your shabby chic bottles are lovely.. Well done.. And the flowers from Delft are beautiful. Are you visiting your daughter? Lovely images, have a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα τα λουλούδια! Μου αρέσουν πολύ τα κίτρινα τριαντάφυλλα.
    Με γεια όλα τα δωράκια! Αξίζεις πολλά περισσότερα!
    Και τα καινούρια μπουκάλια φοβερά!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα τα λουλούδια!!!!Τα μπουκαλάκια μας άρεσαν πολύ,όπως πάντα εξαιρετική δουλειά!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. La Hollande est vraiment le pays des fleurs. On ne sait pas lesquelles choisir mais je crois que je préfère le bouquet composé! Comme cela j'ai toute une variété de fleurs dans un seul bouquet!
    Tu as trouvé un très joli style pour tes nouvelles bouteilles. Du Shabby Chic qui parle de la France!
    Bonne soirée chère DIMI.
    Je t'embrasse!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Ντίμη μου .. η Ολανδία μας ενώνει.. έ;.... κόρες πανε κι ερχονται από εκεί ... ενθουσιασμένη και η δική μου απο τα υπεροχα λουλουδια και τα καναλια του Αμστερνταμ.... σαν τις φωτογραφίες που μας δείχνεις καθε φορα.. ολοζώντανες είναι.. φιλεναδα... αλλα και καθε φορα οι υπεροχες και οι δημιουργίες σου στο ντεκουπάζ .στα μπουκαλια.....!!
    Πέρασα και απο τις προηγούμενες αναρτήσεις σου Ντίμη μου. .. τι μου θύμησες με τις φωτογραφίες σου. στην Λευκαδα.. είχαμε πάει για διακοπες εκεί αξέχατες μας έχουνε μείνει ... μου ξαναθύμησες μερη υπεροχαααα!!! να περνάς όμορφα οτι και να κανεις Ντιμη μου φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας έφερες την άνοιξη!τέλειες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Que lindas flores , adoro!!
    seus trabalhos com garrafas são divinos , vou tentar fazer algumas, pois nunca fiz ...
    .se ficar boa te mostro!
    bjssse belo dia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω πάθει πλάκα με τις φωτογραφίες των λουλουδιών. Απλά υπέροχες!!! Πολύ όμορφα τα δωράκια. Να τα χαρείτε γιαγιά και εγγονή. I lovw shabby chic too. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανδαισία λαμπερών χρωμάτων,υπέροχα λουλούδια!!!!
    Τα μπουκαλάκια Shabby Chic είναι υπέροχααααααα!!!!!
    Με γεια τα δωράκια!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ολοζώντανες φωτογραφίες !!!!! Και πόσο όμορφα λουλούδια !!!!!
    Γέμισε η οθόνη ομορφιά, άρωμα και χρώμα !!!!
    Ωραία τα δωράκια σας, αλλά και τα μπουκάλια σου εξαιρετικά !!!!! Ωραία ιδέα το γραμματόσημο στο άσπρο-μαύρο !!!!
    Γεια στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι φωτογραφίες σου Dimi μου καταπληκτικές με πολύ ζωντανά χρώματα. Βγάζεις πολύ όμορφες φωτογραφίες.
    Ενθουσιάστηκα και με τα μπουκάλια σου. Είναι υπέροχα!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου με τα λουλούδια!!!
    Το καθένα με την δική του ομορφιά!!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου Dimi και εσύ και η εγγονούλα, είναι πανέμορφα!!!
    Τα μπουκάλια σου είναι υπέροχα!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τρελάθηκα με τις φωτογραφίες Dimi μου, πανέμορφες! Να είσαστε καλά να χαρείτε τα όμορφα δωράκια σας. Τα μπουκάλια σου απλά υπέροχα, τι αλλο να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια ανάσα άνοιξης μέσα στο φθινόπωρο!!!Τι υπέροχα που είναι!!!!!
    Να χαρείς τα υπέροχα δωράκια σου από την ταλαντούχα Demi μας!!!!
    Τα μπουκαλάκια σου σκίζουν!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dimi, your post is so colorful today ! I love the flowers in such magical colors !
    Greetings :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μια χρωματιστή ανθισμένη ανάρτηση, ομορφιά γεμάτη!
    νασαι καλά!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 'Εχω επισκεφθεί και θαυμάσει τις αγορές λουλουδιών στην Ολλανδία, αλλά οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες!!!! Το μπουκέτο ειδικά έχει καταπληκτικά χρώματα. Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου, Δήμητρά μου, κι εσύ και η μπουμπού σας!!
    Πολύ σικάτα τα παριζιάνικα vintage μπουκαλάκια σου!!!!! Μου άρεσαν πολύ!!!
    Καλή εβδομάδα, φιλενάδα και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dimi, qué belleza de flores encontraste en tu paseo por Delft, un colorido impresionante, mis preferidas las rosas, las amarillas me encantan!
    Recibiste unos regalos muy bonitos de tus amigos, me gustan mucho los collares, y el bolso es monísimo!
    Aissss… y tus botellas decoradas en estilo shabby ….me enamoran!! Un decoupage impecable como siempre, y el papel que eliges es muy lindo, te quedaron preciosas!!
    Un besito, que pases feliz semana!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Παραδεισος των λουλουδιων ειναι αυτη η χωρα και εσυ τα απαθανατισες τοσο ζωντανα ,νομιζα οτι θα αισθανομουν τη μυρωδια τους ,πανεμορφες εικονες ,πολλα φιλια καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οοοοοο ...τη όμορφες φωτογραφίες είναι από πια χωρά είναι ..χαχαχαχα
    μου άρεσαν πολύ τα μπουκάλια ..όμορφα γίνανε !!!
    καλή εβδομάδα Δημητρα μου ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δε μπορω να φανταστώ τι θα γίνεται εκεί την άνοιξη, όταν τώρα έχει τόσο υπέροχα λουλούδια!
    Καλοφορετα κ να χαρείς τα δωράκια σου κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι πανέμορφα λουλούδια, τι απίστευτα χρώματα!
    Με γεια και με χαρά τα δωράκια σου Dimi μου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Definitely the best flowers I've seen, and the things you make, superb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Fantastically beautiful flowers, beautiful photos, cool gifts, and your photos and decorated with bottles of incredibly wonderful and beautiful,
    I greet and wish you a nice warm days

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hi Dimi! All these flowers are gorgeous, love them all! And the gifts you got are so sweet, Demi has been so nice! Also I like your bottles, you are very good! Happy week to as well, kisses! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαρμα οφθαλμων!!!!! Τι ομορφες φωτογραφιες! Τι ζωντανα και δροσερα λουλουδια!!! Τα μπουκαλια πολυ ομορφα καθως και τα δωρα σου! Με το καλο να τα χαρεις! καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχα τα μπουκάλια...τόσο ξεχωριστά!!
    Για τα λουλούδια τι να πω...τα λατρεύω και οι φωτογραφίες σου είναι εξαιρετικές!!
    Να χαίρεσαι τα όμορφα δώρα σου!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. I love shabby chic too and your creations are just gorgoeus! The bottles you made are so romantic, so shabby..very well done Dimi! The gifts are adorable, you deserve them!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Beautiful, such lovely colors!! I always love your bottles!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Amo passear por aqui!!!
    Um doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απίθανα χρώματα!!! Θα έπρεπε οι υπολογιστές να μπορούν να μεταφέρουν και τις μυρωδιές!!! Φαίνονται τόσο ευωδιαστά τα λουλούδια!!!
    Τα μπουκάλια σου είναι το κάτι άλλο! Αγαπώ πολύ το Shabby Chic!!!
    Καλή συνέχεια Dimi και καλορίζικα τα δωράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα!!! Τα λουλούδια είναι το πάθος μου, πολύ θα μου άρεσε να καλλιεργώ χωράφια γεμάτα λουλούδια! Τα μπουκάλια σου είναι εξαιρετικά, αγαπάμε το shabby shic ύφος και χαιρόμαστε όταν μας δείχνεις και τέτοιες δημιουργίες!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Beautiful flowers, lovely gifts and gorgeous bottles !
    Have a great day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να τα χαρεις τα δωρακια σου Ντιμι μου!!!!!!!Και τα μπουκαλακια σου υπεροχα!!!!!!!Να εισαι καλα κουκλα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δημητρούλα μου τι υπέροχα λουλούδια!!! Φτου φτου!! Τα λατρεύω, μα υπάρχει άνθρωπος που να μην του αρέσουν;;; :)))
    Τα χρώματα είναι εκπληκτικά!! Πόσα πολλά!! Τα δώρα σου είναι πολύ όμορφα!! Να τα χαρείτε με την εγγονούλα σου την συνονόματη!!
    Οσο για τα μπουκαλάκια, σκέτα μπιζουδάκια!! Πανέμορφα και με την σφραγίδα σου!!
    Σε φιλώ γλυκά Δήμητρά μου και να χεις μια όμορφη βδομάδα!! Μάκια!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dimi,
    thank you for the fantastic flowers!!! Oh, they are so beautiful! Here blooming almost ends!
    Have a happy time
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι ομορφιά!!Εκπληκτικά σχέδια και χρώματα, η φύση είναι ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης.Να χαρείς τα δώρα σου και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα Ντίμη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γέμισε η οθόνη χρώμα και σχέδια! Μακάρι να μπορούσα και να τα μυρίσω όλα αυτά που μας δείχνεις! Υπέροχα!
    Φιλιά πολλά, Δήμητρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ όμορφα λουλούδια! Σαν ζωγραφιά! Μου άρεσε τόσο πολύ καθώς διάβαζα αυτή την ανάρτηση! Και τα μπουκάλια είναι μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ολάνθιστη ανάρτηση! Πανέμορφα λουλουδια και μπουκαλακια!
    Καλό απόγευμα φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι ωραίοτερο καλωσόρισμα απο τούτη την ανθισμένη ανάρτηση!!!! Τα λουλούδια σου Ντίμι μου είναι ολοζώντανα και σ επροκαλούν να σκύψεις να τα μυρίσεις τουλάχιστον
    Καλό και δημιουργικό Οκτώβριο σου εύχομαι απο καρδιάς
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Woooowww ... όμορφο αφιέρωμα Dimi !! Όμορφα λουλούδια που μας φέρνουν. Πολύ ωραία δώρα!!
    Καλή εβδομάδα ο φίλος μου ;))
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Cudne kwiaty!!! Wspaniałe prezenty!!! Piękne butelki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Lovely decoupage Dimi! The bottles with sealed stamps, wow!
    I agree the dutch people love many flowers everywhere, in window boxes, in vases, in garden, on street lamps etc. This fact decorates their towns much.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν υπάρχει πιο ώραιο πράγμα από τα λουλούδια! Η μεγάλη μου αδυναμία είναι οι τουλίπες αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ και στις λευκές ορτανσίες!!! Μου ανέβασες τη διάθεση με τις όμορφες φωτογραφίες σου !
    Πολλά φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δήμητρά μου πιο αισιόδοξη ανάρτηση δεν πρέπει να έχω ξαναδεί. Μοσχομύρισε ο τόπος με τις ομορφιές που αποθανάτισες με τον φακό σου!!!
    Όσο για τα μπουκάλια σου, νομίζω πως είναι οι αγαπημένες μου δημιουργίες σου μέχρι σήμερα (τουλάχιστον από αυτές που έχω δει).
    Πολλά φιλιά & καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να γράψω μεγειά στο νέο μπάνερ:) Πανέμορφο!

      Διαγραφή
  49. Dearest Dimi,
    You almost make me homesick by showing all those flowers from The Netherlands!
    Lovely vases with those stamps on.
    I'm using my iPad in the hospital... Got a swollen hand from a cat bite in my finger; rescuing a chipmunk from our Bandido. Oh he hurt me so bad!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Λατρεύω τα λουλούδια και όλα τα αποτύπωσες εξαιρετικά Dimi μου !!! Με ολοζώντανα χρώματα, γεμάτα φρεσκάδα!!! Όσο για τα μπουκάλια νομίζω ότι είναι το κάτι άλλο !!! Πραγματικά πανέμορφα και τόσο chabby chic ... λατρεύω επίσης αυτό το στυλ !!! Δεν θα μπορούσε το blog σου να έχει πιο όμορφη ανάρτηση για τον Οκτώβρη!!! Καλό σου βράδυ !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου... καταπληκτικά χρώματα και απίστευτη ομορφιά γέμισαν το νου και την ψυχή μου Δήμητρα. Μοναδικά όμορφα τα μπουκάλια και τα δωράκια (κυρίως τα μπουκάλια)!!! Σ' ευχαριστώ γιατί με τις αναρτήσεις σου μας γεμίζεις ομορφιά τη ψυχή!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές, τι χρώματα και τι λεπτομέρειες!! Μπράβο!
    Μπράβο και για τα μπουκάλια σου, που είναι υπέροχα για άλλη μια φορά!
    Να χαρείτε τα δωράκια σας!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αυτά τα όμορφα λουλούδια που μας παρουσιάζεις μαζεμένα είναι γεμίζουν τα μάτια μας τόσα χρώματα , τόσα πολλά λουλούδια που το μάτι δεν χορταίνει να τα βλέπω!!! Τα μπουκάλια σου με την τεχνική shabby shic είναι πανέμορφα και τώρα που μαθαίνω αυτήν την τεχνική έχω ξετρελλαθεί!!!!
    Δήμητρά μου είσαι υπέροχη ότι και αν κάνεις και χαίρομαι που έχω τη μορφή σου στη σκέψη μου !!!
    Σε φιλώ με πολύ αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Απίστευτα τα λουλούδια, Ντίμη!! Φοβερές οι φωτογραφίες σου !!
    Οσο γαι τα μπουκαλάκια σου είανι τέλεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ολάνθιστη και μυρωδάτη δημοσίευση που όσο η ψυχούλα σου κρατάει την Άνοιξη, τότε το Φθινόπωρο δε θα φανεί σε καμιά υπέροχη φωτογραφία σου!
    Όλες εξαιρετικές οι φωτογραφίες... τα τριαντάφυλλα με μάγεψαν, ενώ κι οι ορχιδέες ήταν φανταστικές καλή μου Δήμητρα!
    Τα δωράκια κι αυτά ξεχωριστά και να τα χαρείτε!Τα μπουκαλάκια κι αυτά πετυχημένα κομψοτεχνήματα!
    Να 'σαι πάντα καλά, για να κλείνεις ολοένα την Άνοιξη μέσα σου κι εμείς να την απολαμβάνουμε μαζί σου απ' τις όμορφες δημοσιεύσεις σου!!!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσετε!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι ομορφες λουλουδάτες φωτογραφιες!
    ΑΝτε ποτε θα κανεις λίγο ψυχρα να στολίσουμε τa βάζα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τι όμορφα λουλούδια με φανταστικά χρώματα!
    Και πάντα τα φωτογραφίζεις μοναδικά καλή μου Δήμητρα!
    Και τα μπουκαλάκια μου άρεσαν πολύ! Διαφορετικά από αυτά που μας έχεις συνηθίσει!
    Πάρα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. very beautiful flowers and the bottle work is AMAZING! I wish I could do like this!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μα τι χρώματα, μα τι ομορφιές!
    Αναζωογονητικές ανάσες από τόση ομορφιά!

    Να είσαι καλά Ντίμη μου να μας καλομαθαίνεις, με την ποιότητα των φωτογραφιών σου και την όμορφη θεματολογία σου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. LOVELY post!!! I love the flowers!!! nice work, dear friend!!!
    Have a nice day!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. What lovely presents you received. The flower photos are so beautiful. I love orchids and the best thing of all is they last so long

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Dimi, querida!

    Seu olhar é bonito.

    Quantas flores maravilhosas...eu amo!!

    Ah essas garrafas são um luxo!

    Muito belas.

    Parabéns pelos presentes. É tão bom ter amigos!

    beijinhos, tenha um final de semana bem bonito!

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Κήπος έγινε το λάπτοπ! Θαυμάσιες φωτος!
    Μου αρέσουν πολύ αυτά που έφτιαξες. Δεν την ξέρω αυτή την τεχνική θα ψάξω να μάθω.
    Καλό Σ/Κ να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Χρωματική πανδαισία οι φωτογραφίες σου, Δήμητρα!! Με μιας, μεταφερθήκαμε από το Φθινόπωρο στην Άνοιξη!! Τι όμορφα!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ρομαντική μου Δήμητρα θα σταθώ στα υπέροχα μπουκάλια σου με τα όμορφα μοτίβα και την άριστη τεχνική σου ΘΑΥΜΑΣΙΑ & ΖΗΛΕΥΤΑ!!!! Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. πραγματικα ρομαντικη παρουσιαση, Ντιμη μου.
    Εξαιρετικες οι δημιουργιες σου-οπως παντα αλλωστε- και οι φωτογραφιες των λουλουδιων ονειρεμενες. δεν ξερεις τι να διαλεξεις.
    να εισαι καλα, καλη μου φιλη.
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Φανταστικές όλες οι φωτογραφίες με τα λουλούδια Dimi μου, πολύ ρομαντική παρουσίαση!
    Τα μπουκαλάκια σου είναι απίθανα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Belíssimas flores Dimi...amei seu colar , belo presente!
    as garrafas um show sempre!
    bjs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Λουλόυδιασε ο κόσμος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...