Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Autumn colours....




Φθινοπωρινά χρώματα παντού !


Καλησπέρα φίλοι μου!!Φθινοπώριασε γιά τά καλά!
Αλλαξε απότομα ο καιρός,σύννεφα σκέπασαν τόν ουρανό,έπεσε καί η Φθινοπωρινή βροχούλα,καί η φύση γύρω μας,γέμισε μέ υπέροχα χρώματα,κίτρινο,πορτοκαλί,καί χρυσό!


Ανθισαν καί τά χρυσάνθεμα(Αγιοδημητριάτικα)καλωσορίζοντας τήν πρώτη επίσημη,Φθινοπωρινή εορτή,τού Αγίου Δημητρίου! 


Καί η πρώτη Φθινοπωρινή ,δημιουργία μου,δώρο γιά μιά πολύ καλή μου φίλη,πού είχα τήν χαρά νά τήν συναντήσω πάλι!
Περισσότερα στήν επόμενη ανάρτησή μου,γιά τήν συντάντηση αυτή,αλλά καί γιά τά δωράκια πού ανταλάξαμε μεταξύ μας!



Ξύλινο κουτί,παλαίωση μέ κάσια,κρακελέ άσπρο τής Viva Croco Crackling,μοτίφ χαρτοπετσέτας, σκίασεις μέ καφέ πατίνα...





....λεπτομέρια μέ ανάγλυφο στένσιλς(πάστα κρακελέ)ξύλινο διακοσμητικό,δαντέλα....



....ξύλινη καρδία,στό μέσον τού κουτιού,μέ χαρτοπετσέτα,κρακελέ πάστα καφέ πατίνα,καί στένσιλς. 




Ενα Φθινοπωρινό,ξύλινο κουτί,φτιαγμένο μέ πολύ αγάπη γιά τήν αγαπημένη μου φίλη!Εύχομαι νά αρέσει καί σέ εσάς φίλοι μου!


Τήν Κυριακή γιορτάζουμε,την μεγάλη εορτή,τού Αγίου Δημητρίου!
Σάν Δήμητρα καί εγώ, έκανα ένα δωράκι στόν εαυτό μου!



Φεύγοντας από τήν Ολλανδία,χάρισα στήν Φλώρα μου,πού γιόρταζε,τήν φωτογραφική μου μηχανή,Nikon! 
Οφειλα,λοιπόν,νά τήν αντικαταστήσω μέ τό νέο μοντέλο τής Nikon P 600.


 Οι περισσότεροι φίλοι μου,ξέρουν πόσο αγαπώ νά φωτογραφίζω τά πουλιά καί νά τά παρατηρώ!Οι αγαπημένοι φίλοι μου, blogger,Eileen,Bob,Tex,καί η Debbie,έχουν βάλει καί αυτοί τό λιθαράκι τους,μέ τίς καταπληκτικές τους φωτογραφίες στίς αναρτήσεις τους,πού μέ μεγάλη μου χαρά,τούς παρακολουθώ!



Ελπίζω καί εύχομαι νά φτάσω στό δικό τους επίπεδο φωτογράφησης! 



Σάς ευχαριστώ πολύ ,φίλοι μου,γιά τό όμορφα σχόλιά σας!
Νά ευχηθώ στίς Δημητρούλες τής blogoγειτονιάς μας,Demi καί Δήμητρα,χρόνια πολλά μέ υγεία καί κάθε ευτυχία!
Νά είστε όλοι καλά!Καλό βράδυ!Φιλάκια!

My dear friends,thank you for visiting my posts and for your kind comments!Wishing you all a lovely evening!
Take care!Hugs!






 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...