Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

Happy May my friends!




Welcome May!      Καλό μήνα! 



Καλημέρα φίλοι μου!Καλό μήνα!Μάης μήνας!Πολύ αγαπημένος!
Γεμάτος μέ λουλούδια καί υπέροχα αρώματα!







Πάμε γιά ουζάκι,στό Λαύριο...

 

Τό Σάββατο,μαζί μέ τόν άντρα μου,πήγαμε βόλτα στό λιμάνι τού Λαυρίου. 



Περπατήσαμε στήν Μαρίνα,η οποία ήταν γεμάτη από τουρίστες,έτοιμοι νά εξορμήσουν μέ τά σκάφη, στά όμορφα Ελληνικά νησιά μας! 



Τά ιχθυοπωλεία στήν πόλη,γεμάτα από φρέσκα ψαρικά! 


Στόν πεζόδρομο,πού είναι τό ψαράδικο, υπάρχουν μεζεδοπωλεία καί ουζερί!
Από τήν παραγωγή,στήν κατανάλωση!



Απολαύσαμε,παρέα μέ τόν άντρα μου, τό ουζάκι μας μέ διάφορους μεζέδες.



 Καί μετά γιά παγωτό καί καφέ,στό γνωστό Παγωτοπωλείο τού Λαυρίου!



 Προτίμησα νά δοκιμάσω,γεύσεις,σέ παγωτό μαστίχα μέ κομμάτια από τσουρέκι!


Κάθε φορά,πού επισκέπτομαι τό λιμάνι τού Λαυρίου,ανακαλύπτω καί νέα φωτογραφικά θέματα!Οπως αυτήν τήν τοιχογραφία επάνω σέ ένα κτήριο!
Καλά αρμενίσματα!




 
Handmade by Dimi...




Ξύλινο καδράκι,μέ πάστα κρακελέ,μοτίφ χαρτοπετσέτας,3D ανάγλυφη λεπτομέρεια,πατίνα καί θαλασσινά κοχύλια.




Σάς εύχομαι,φίλοι μου,καλό καί ευλογημένο μήνα,καί καλή εβδομάδα!Νά περνάτε καλά!Φιλάκια!




My dear friends,thank you all,for visiting my posts and for your kind comments!Wishing you a happy May, full of joy and happiness!Take care!Hugs! 




 



64 σχόλια:

  1. Καλημέρα Dimi μου και καλή εβδομάδα! (σου ξαναγράφω το σχόλιο μου που δεν εμφανίζεται- δεν ξέρω γιατί).
    Το Λαύριο μας μαγεύει πάντα με τις ομορφιές του και εσύ τις αποτυπώνεις τόσο όμορφα στις υπέροχες φωτογραφίες σου!
    Το καδράκι με την πάστα κρακελέ έγινε τέλειο! Βλέπω ότι ξεκίνησες τα καλοκαιρινά θαλασσινά σου θέματα!
    Με το καλό να αρχίσουμε και τα μπανια!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τέτοιο καιρό πως να μην ευχαριστηθείς τη βόλτα στο Λαύριο!Εδώ έχουμε μουλιάσει στη βροχή κι η ηλιοφάνεια έχει γίνει είδηση!Ανησυχώ μήπως φύγει όλος ο Μάης έτσι!Σήμερα πάντως αν και δεν ξεκινήσαμε πολύ καλά, στη συνέχεια βελτιωθήκαμε αισθητά στον ήλιο!
    Το καδράκι με τα ανάγλυφα κοχύλια πολύ όμορφο!Όπως επίσης κι η τοιχογραφία... πολύ ζωντανή!
    Να περνάτε πάντα καλά κι ευτυχισμένα καλή μου Δήμητρα... και στην υγεία σας!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ ζηλεύω το ουζάκι σας Δήμητρα μου. Εγω αρρωστούλα από το Σάββατο. Πολύ όμορφο το κανδράκι - θαλασσινό. Μας υπενθυμίζει ότι έρχεται το καλοκαιράκι.
    φιλάκια και καλές βόλτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Great colours in the first picture!

    Stewart M - Melbourne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Fotos maravilhosas, flores lindas! Desejo um MAIO muito lindo por aí! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hola Dimi, precioso paseo en este mes de Mayo el mes de las flores cuando todo esta en su mejor momento, precioso paseo el que me he dado de tu mano ,las fotos lindas ,besitos y feliz semana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello Dimi, Happy month of May! Your roses are lovely.. What a pretty place to spend the day.. The marina scenes are beautiful. I have never tried ouzo. Your decoupage creations are pretty too. Wishing you a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Quel plaisir de te suivre à Lavrio. Je vous aurais bien accompagné à la taverne et chez le glacier! Une balade très gourmande comme je les aime tant en Grèce.
    Bravo pour ton cadre aux senteurs marines. Le craquelé est top top.
    Un bien beau billet consacré à un bien beau pays.
    Gros bisous et bonne semaine chère Dimi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lovely places ! Yummy food ! Beautiful flowers ! And découpage !
    Happy May to you too !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντα ομορφιές,φως χρώμα γεμάτο το σπιτάκι σου-καλό μήνα και πάλι,Ντίμη μου!!!Το θαλασσινό σου πολύ όμορφο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ γιατί δεν με πήρατε μαζί σαςστη όμορφη βόλτα σας; Θα ημουν ησυχή ,θα έπινα το ουζάκι με λίγο καλαμαράκι και αυτό ηταν όλο!!! αλλά ελπίζω την επόμενη φορά... ετσι μη με ξεχνάς!!!! Οπως και να μα δείξεις το καδράκι σου και πολύ κοντα και πολύ μακρυά είναι όμορφο και ΑΨΟΓΑ δουλεμένο όσο για το κρεκελέ και μας κάνεις μερικά μαθήματα ..... εμένα όμως δωρεάν !! καλά; Φιλάκια πολλά λίγο ξεκουράστηκα και τώρα φούλ απασχόληση στην αυλή μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Έφη μου και εγώ μαζί!!!!!!Δήμητρα τι μας κάνεις!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Τι καλογραμμένο το κείμενό μου!!! ήσυχη το σωστό, δεν μας κάνεις, το σωστο και του φούλ χωρίς τον τόνο!!!! πιστεύω να το έσωσα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο το καδράκι σου Dimi μου αλλά η βόλτα με ξεσήκωσε! Άντε τώρα μετά τα μεζεδάκια σου να φάω τα φασόλια που μαγείρεψα για σήμερα! Πως να πάνε κάτω; :) Καλό μήνα Dimi μου και πάντα τόσο όμορφες εξορμήσεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω, μας ξετρέλανες με τα χρώμα, τις γεύσεις, τις μυρωδιές! Σ' ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου στο Λαύριο, το πιστεύεις ότι δεν έχω πάει ποτέ; Τες πα... :-))) Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα κυρια Δημητρα! Μπορει να μαρεσουν τα λουλουδια αλλα μεσα απο τις φωτογραφιες σας απλα τα λατρευω. Οτι φωτογραφιζετε μποιαζει να ναι αληθινο κι οχι φωτογραφια! Οσο για το Λαυριο δε το συζητω ειναι υπεροχο και ειδικα το Σαββατο που το επισκεφτηκατε μαζι με τον υπεροχο καιρο που ειχε πρεπει να το απολαυσατε πολυ. Αχ αυτοι οι ουζομεζεδες και το ουζο μυρωδια απο Ελλαδα! Μας γλυκανατε και με το παγωτο! Δεν εχω δοκιμασει την γευση που φαγατε οποτε τωρα μου εξαψατε και την περιεργεια! Οι δημιουργιες σας οπως παντα υπεροχες! Ειναι πολυ σημαντικο αυτο που κανετε γιατι συνδυαζετε ταλεντο, τεχνη και φαντασια. Αλλωστε γι αυτο βγαινουν και τοσο ομορφα. Πραγματικα χαιρομαι τοσο πολυ καθε φορα που διαβαζω αναρτηση σας! Καλη εβδομαδα να εχετε με υγεια και πολυ δημιουργια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφη ανάρτηση!!! Χαρούμενη, αισιόδοξη, χρωματιστή και δροσερή! Ευχαριστούμε πολύ, πολύ!!! Μου έφτιαξες τη διάθεση!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια ανάρτηση γεμάτη Ελλάδα !!!!
    Χρώματα, μυρωδιές, παραλία, ουζάκι και τόσο όμορφες εικόνες !!!
    Μπράβο που μας φτιάχνεις τη διάθεση !!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. just beautiful blooms and i love all of the blues and whites of your countryside! sounded like a great day for you two.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Dearest Dimi,
    Lovely marine decoupage you show here.
    Love your roses and summery photos. Enjoy this gorgeous May month.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τι ωραία βόλτα στη λιακάδα ήταν αυτή!!!!
    Μας γέμισες ομορφιές και ζηλέψαμε το ουζάκι και τα μεζεδάκια σας!!!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα Dimi μου♥
    Φιλιά !!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Και το καδράκι υπέροχο!
    Καλή εβδομάδα!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν ξερω απο που να αρχισω :(
    Υπεροχος τοπος, υπεροχες φωτογραφιες αξιοζηλευτες και υπεροχες κατασκευες,
    Νομιζω τα καλυψα ολα. Χαχαχα
    Καλη εβδομαδα και καλο μηνα DIMI μου καλη.
    Πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα Δήμητρα
    Οι φωτος σου είναι τόσο όμορφες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα, Δήμητρα και καλή εβδομάδα!
    Τέλειες οι φωτογραφίες σου, με ταξίδεψαν! Να είσαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή εβδομάδα και καλό μήνα Dimi μου γεμάτο με όμορφες στιγμές και χαρούμενη διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή βδομάδα Dimi μου, καλό μήνα να έχουμε!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, πανέμορφες οι δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ooohhhh I really enjoyed all these bright, beautiful, colorful images!! The sailboats were my favorite, reminds me of my home at the shore!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό μήνα Dimi!!!!Μας γέμισες με χρώματα ,μυρωδιές ,γεύσεις!!!!!!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Aπόλυτα απολαυστική η δημοσίευση σου, δεν ξέρω γιατί δεν έβρισκα το blog σου τον τελευταίο καιρό!
    Να περνας καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γέμισε η οθόνη με ομορφιά και χρώματα του Μαΐου ! Πανέμορφη η βόλτα σου και απολαυστική !
    Καλό και δημιουργικό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πανέμορφα όλα Ντέμη μου Καλό μήνα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό μήνα με υγεία
    Ζηλεύω το τραπέζι με το ούζο και τα θαλασσινά!!
    Υπέροχη η βόλτα σου στο Λαύριο !!!
    Και του χρόνου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό μήνα καλή μου Δήμητρα!
    Μας ταξίδεψες πάλι με τις γεμάτες χρώμα φωτογραφίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Happy may to you! I really love to see your photos of your marvellous country. At the same time, i love your creations
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Piękną masz wiosnę u siebie:))) No i te żaglówki w marinie:) Deseczka marynistyczna urocza. Pozdrawiam majowo:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Happy May Dimi. Beautiful photos and creations all made by you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θαλασσινή αύρα γέμισε σήμερα η ανάρτηση..θάλασσα λουλούδια και καλαμαράκια (εστιάζω όμως σε σημαντικά πράγματα...χαχα)...μου πήραν τα μυαλά!
    Όλα όμορφα και ανοιξιάτικα με μια δόση καλοκαιριού να μας κλείνει το μάτι!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλο μηνα με ομορφιες παντα και ωραιες ξεγνοιαστες βολτες και με παντα καλοφτιαγμενες δημιουργιες,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλό μήνα Dimi μου !! Αυτή είναι η Ελλάδα μας γεμάτη ομορφιές !!!! Πανέμορφη και απολαυστική!!!
    Υπέροχο το καλοκαιρινό καδράκι σου !!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Συνδύάσες όμορφα το καδράκι με την βόλτα σας....... και εγώ
    λατρεύω το Λαύριο....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλό Μάη, Δήμητρά μου!!!!!
    Παρόλο που έχω βγάλει ρίζες από το "μέσα" εσύ με πας βόλτες με τη ματιά σου, με κερνάς ούζο και μεζέ κι έπειτα έχω να θαυμάζω των χεριών σου τους θησαυρούς!!!!!!!
    Φιλιά σου , καλό μου, κι όλα γύρω σου να 'ναι πάντα ανθισμένα κι ηλιόλουστα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλό μήνα αν και καθυστερημένα, Δήμητρα οι βόλτες σου είναι πολύ ωραίες,καθώς και το υπέροχο καδράκι σου....φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό μήνα!Το καδράκι σου μοναδικό και μέσα στο κλίμα της ανάρτησης, αλλά αυτή η βόλτα και το ουζάκι έχουν αξία ανεκτίμητη!Καλές ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές βόλτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πήγες βόλτα και ήταν σαν να πήγα και εγώ μαζί σου! Να περνάτε πάντα όμορφα και να τα μοιράζεσαι μαζί μας! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απολαυστική ανάρτηση,χαρά θεού!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. What a lovely may post Dimi. Drinking ouzo after a walk at the port in Greece how lucky you are brings back great memories. Have a happy May filled with joy and fun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να'σαι καλά, Δήμητρα, που μας βάζεις σε mοοd καλοκαιρινή!! Θαλάσσα, ουζάκι, καλαμαράκι !!! Ομορφες στιγμές σε μια τόσο δύσκολη εποχή για τη χώρα μας!! Φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ωραία η βολτούλα. σου..και όμορφες εικόνες ...Πολύ greek εικόνες .η εκκλησιά ,θάλασσα και ουζάκι .... αν δεν είναι αυτό Ελλάδα !!!!!!
    Άλλα και το παγωτό τελεια ,,μου αρέσει πολύ το παγωτό ..άλλα δύστυχος μένω πάντα στην ίδια γεύση !!!! λες να δοκιμάσω ?????
    Όμορφα και το καδρακι ταιριάζει με την βολτούλα...
    κάλο μηνά να εχεις Δημητρα μου ...πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. LOVELY post!!! great photos, dear friend!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!! Καλό μήνα να χεις καρδιά μου!!
    Αχ είναι θαυμάσιο το Λαύριο!! Εχω πολύ καιρό να πάω αλλά έχω τσακίσει.. ε, έχω τιμήσει θέλω να πω δεόντως τους ουζομεζέδες του!!!
    Χαχαχαχα!!! :))))
    Λατρεμένη θαλασσίτσα μου!!!
    Καλά τα λουλούδια σου είναι εκπληκτικά!! Ολοζώντανα!!
    Για το κρακελέ!!! Ουάου!!!
    Να σαι καλά Δημητρούλα μου!!
    Φιλάκια ολόγλυκα!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχα χρώματα του κόσμου για να μοιραστούν. Χάρη DIMI!
    Και ευχαριστώ για το παγωτό;)
    Καλή Τετάρτες.
    Ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δήμητρα μου καλησπέρα!!!!!!
    Τι ομορφιές είναι πάλι αυτές!!!!!!!!Τα καδράκια σου πολύ όμορφα και της εποχής!!!!!!!!
    Χαίρομαι που δημιουργείς , χαίρομαι που μας βάζεις τόσο όμορφες φωτογραφίες και να σου πω την αλήθεια μου τις πολλές φιλοσοφίες δεν τις μπορώ...Αν θελήσω ανοίγω ένα βιβλίο και πέφτω στην μελέτη...χαχαχα!!!!!!!!!!Το μπλογκ σου για αυτό έχει τόσο μεγάλη επιτυχία , γιατί ερχόμαστε και χαιρόμαστε!!!!!!!!!!Νάσαι πάντα καλά και να μας δίνεις τις υπέροχες αναρτήσεις σου!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια ψυχή μου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ωραία βόλτα μας πήγες , Ντίμη μου , με υπέροχες φωτογραφίες !!!!! Υπέροχες οι κατασκευές σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Kalo mina, Dimi mou!!!!!! Thank you for sharing these wonderful images from your little paradise!!! And amazing artwork, as always!!!
    Polla filia, my dear friend!!!!!!! Have a wonderful month!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Βόλτα κανονική κάναμε κι εμείς μαζί σου!
    Τι θαυμάσιες φωτος!
    ...και τι νόστιμες λεπτομέρειες!
    Οι δημιουργίες σου πάντα ξεχωριστές και όμορφες.
    Καλό μήνααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι όμορφο μέρος Dimi μου και τι εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου !!! Όσο για το καδράκι απίστευτα ωραίο και τόσο καλοκαιρινό !!! Ενώ για την τοιχογραφία που ανακάλυψες, απλά δεν έχω λόγια .... !!!! Μια υπέροχη ανάρτηση !!!! Καλή σου μέρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Nάσαι καλά Μιμίκα και Καλό Μήνα, έτσι όμορφο,.χρωματιστό και μυρωμένο με την αύρα της θάλασσας,όπως μα ςτον παρουσίασες!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Υπέροχη η βόλτα σας και απίστευτα χαριτωμένο το λιμανάκι του Λαυρίου!
    Πολύ αναβαθμισμένο από την εποχή που το επισκεπτόμασταν, χάρις σε φίλους που έμεναν τότε εκεί!

    Καλό μεσημέρι Ντίμη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Wonderful landscape, Dimi! Sea, sun, roses, seafood. I love it, and watching felt I'd eat some seafood on the beach!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Wonderful flowers and landscape pictures!

    Greetings
    Rose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ουζάκι , καλαμαράκια και χωρίατική!!! Υπάρχει τίποτα πιο καλοκαιρινό; Φανταστικά!!!
    Σου έυχομαι ένα καταπληκτικό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  62. Que bonito post, me he paseado por tu bloc y ha estado un regalo visitarlo, te invito a ver el mio, y esta semana encontraras trucos para hacer una limpieza ecológica del baño que espero te sea útil. Espero tu visita y si no eres seguidora me encantarías que te hicieras y así compartir nuestros blocs. Elracodeldetall.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...