Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Easter's on it's way ! Holy Week !



Κυριακή τών Βαίων-Μεγάλη Εβδομάδα!
 
 
 Καλημέρα φίλοι μου!Κυριακή τών Βαίων,σήμερα,καί αρχίζει ουσιαστικά η λεγόμενη,Μεγάλη Εβδομάδα ή Εβδομάδα τών Παθών!
 
 
 
Η φύση,γύρω μας,γεμάτη ανθισμένα χαμομήλια,παπαρούνες καί μαργαρίτες,σκορπώντας,μοναδικά, Ανοιξιάτικα, αρώματα!
 
 
 


Καθώς πλησιάζουν οι μέρες,νά υποδεχτώ τήν κόρη μου,πού έρχεται νά γιορτάσει μαζί μας,τό Άγιο Πάσχα,κάθισα καί τελείωσα, όλες τίς πασχαλινές μου κατασκευές,ώστε νά ασχοληθώ,μόνο τήν προετοιμασία τών κουλουριών μου καί νά βάψω τά κόκκινα αυγά.Φυσικά,δέν παρέλειψα,νά φτιάξω καί μαρμελάδα,φράουλα,πού τόσο άρέση στήν Φλώ.. μου,καί στήν εγγονούλα μου!
 
 
 
 
 
 
 
 
~~~~~~~~~~~~
 
 
 
My Easter Decoupage Creations...
(Handmade by Dimi)
 
 
 
Easter candle,box and candle,made with shabby chic, rice paper,and lace 
Ετοιμη η λαμπάδα τής Φλώ... μου,μαζί καί τό λαμπαδόκουτο!Είναι τό πρώτο πού φτιάχνω,ελπίζω νά σάς αρέση!
 
 ( Λαμπαδόκουτο,παλαίωση μέ ακρυλικά χρώματα,μοτίφ ριζόχαρτο,καί φωτοσκιάσεις.Τό έντυσα καί στό εσωτερικό του,μέ ριζόχαρτο,καί τό στόλισα μέ λουλούδι,φτιαγμένο από δαντέλα.)
(Λαμπάδα μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,φωτοσκιάσεις,καί λουλούδι φτιαγμένο από δαντέλα.)
 
 
 Easter candles,with napkin and lace.

Ετοίμασα καί τίς λαμπάδες γιά τίς πολύ αγαπημένες μου φίλες,αλλά καί γιά τόν άντρα μου,ετοίμασα,αυτήν μέ τά καραβάκια!
(Λαμπάδες μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,ακρυλικά χρώματα καί δαντέλες)
Καί τά τελευταία μου,πασχαλινά αυγά,πού έφτιαξα μέ decoupage!
 
 
 
 
Easter eggs,with napkin and rice paper.
Αυγά φελιζόλ,ντυμένα μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας καί ριζόχαρτου.
 
 
~~~~~~~~
 
Σάς εύχομαι καλή συνέχεια,φίλες μου,μέ τίς πασχαλινές προετοιμασίες σας!Καλή Κυριακή!Φιλάκια!
 
My dear friends,thank you for visiting my posts!Wish you a happy Sunday!Take care!
 
 
 
Dimi...


 
 

62 σχόλια:

  1. Δήμητρά μου σου εύχομαι με το καλό να δεχθείς την Φλώ...σου και να έχεις πολύ χρόνο να περάσεις μαζί της . Να έχετε μια γαλήνια κατανυκτική Μεγάλη Εβδομάδα . Οι λαμπάδες σου και όλα τα πασχαλινά σου έχουν μεγάλη αξία γιατί φτιάχτηκαν με αγάπη για τους αγαπημένους σου .
    Καλή Κυριακή με την αγάπη μου και μια ζεστή αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Śliczne wiosenne kwiaty. I truskawki:)))) W Polsce trzeba jeszcze trochę poczekać na owoce z ogródka:) Piękne świece, szczególnie ta marynistyczna:) Pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικές οι πασχαλινές δημιουργίες σου και το λαμπαδόκουτο επίσης καταπληκτικό κι ας είναι το πρώτο σου !!!
    Σίγουρα τις λαμπάδες θα τις χαρούν οι παραλήπτες τόσο όμορφες που είναι !!!
    Με το καλό να δεχτείς την κορούλα σου και να περάσετε καλό Πάσχα !!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να περάσουμε όμορφα με τους ανθρώπους που μας αγαπουν και αγαπάμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. the candle is lovely. the strawberries look delicious!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dearest Dimi,
    Quite a lovely découpaged box with Easter candle you made and also the eggs are lovely done.
    So glad your daughter will be coming home for this special and big holiday.
    Your strawberries look very sweet and no doubt you made good jam out of them.
    Enjoy a happy Palm Sunday and a meaningful Holy Week leading to a Happy Easter!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με το καλό να δεχθείς την κορούλα σου, Ντίμη μου, και να περάσετε οικογενειακά τις 'Αγιες ημέρες του Πάσχα.
    Η λαμπάδα της με το κουτί της θα την ξετρελλάνει σίγουρα. Και οι άλλες όμως είναι πανέμορφες, όπως και τα αυγουλάκια!!!!
    Ζήλεψα την μαρμελάδα φράουλα, τόσο γευστικά όσο και φωτογραφικά...χαχα!!!! Καλοφάγωτη να είναι!!
    Φιλάκια πολλά, φιλενάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oioi, kuinka kauniita nämä sinun luomukset ovat ♥ Pidän kynttilöistä paljon. Ihanaa kun saat tyttäresi kotiin pääsiäiseksi, mukavaa aikaa teille :)
    Itse tehty mansikkahillo, nam..
    Hyvää Palmusunnuntaita teille :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλό να την δεχθείς.
    Όλα είναι έτοιμα, από την μαρμελάδα έως τα κεριά.
    Καλό Πάσχα με αγάπη σε όλους σας.
    Να περάσετε όμορφες και ευτυχισμένες στιγμές!!!
    Καλή Κυριακή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λάτρεψα τις φωτογραφίες με τις φράουλες Δήμητρα! Φαίνονται τόσο μα τόσο ζωντανές!
    Και οι λαμπάδες σε ρομαντικό ύφος πανέμορφες! Μπράβο σου για ακόμα μια φορά, μεγαλούργησες!
    Καλά ζυμώματα τώρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα όσα φτιάχνεις Dimi είναι πολύ όμορφα, αλλά οι λαμπάδες σου είναι πραγματικά μοναδικές !!! Μου άρεσαν όλες τόσο πολύ, τόσο καλοφτιαγμένες και εκλεπτυσμένες !!! Και το λαμπαδόκουτο πολύ όμορφη και ξεχωριστή ιδέα !!! Καλώς να δεχτείς την κορούλα σου και καλή συνέχεια στις ετοιμασίες της Μεγάλης Βδομάδας !!! Καλημέρα και καλή Κυριακή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα, καλημέρα!!!! Σήμερα μας επεφύλασσες και νοστιμιές! Οι φράουλες δείχνουν υπέροχες. Οσο για τις λαμπάδες σου και το κουτί, φυσικά είναι πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Oh yes, the strawberries, yummy, I love strawberries, but what price they are?????? And the easter eggs, love to see them nicely decorated.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι λαμπάδες σου όλες τέλειες καλή μου Δήμητρα!Όπως φυσικά και τ' αυγουλάκια, αλλά αυτές έκλεψαν την παράσταση.χαχαα!Βέβαια κι οι μαρμελάδες-όπως αυτή με τη φράουλα-είναι απ' τα αγαπημένα μου πρωινά.
    Με το καλό να υποδεχθείτε την κορούλα σας και να περάσετε όλοι μαζί καλό κι ευλογημένο Μεγαλοβδόμαδο!Να 'στε όλοι καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δημητρα μου ευχομαι με το καλο να ερθει η Φλωρα και να περασετε υπεροχα το Πασχα σας!
    Φιλακια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα κυρία Δημητρα!!!Οι λαμπάδες ειναι τελειες!!Ανυπομονω να δω την φιλενάδα μου!!!Με το καλο μα την δεχτείτε!!!Οσο για την μαρμελάδα φαίνεται πεντανόστιμη!!!Θελω κ εγωωωωωω!!!Καλα να περάσετε σημερα κ να έχετε μια όμορφη Μεγαλη Εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hello Dimi, you will have a happy Easter week. With your daughter home and your family all around you! The Candles and Eggs are beautiful.. Lovely post!

    Enjoy your day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι ομορφες κατασκευες και λαμπαδες! Εγω τιποτα δεν εφτιαξα, ουτε στολσα.
    Με το καλο να δεχτειτε την κορη σου!
    Καλο Πασχα να εχετε!
    Πολλα φιλια, γλυκα σαν τη μαρμελαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Have a wonderful family Easter Dimi - I shall be in your country very soon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh,really Romemary?Welcome in Greece my friend!!Enjoy your holidays!!
      Dimi...

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά,Ντίμη μου,με χαρά να δεχτείς το κοριτσάκι σου και να περάσετε όμορφο Πάσχα!!!
    Υπέροχες δημιουργίες πασχαλινέςκαι εικόνεςανοιξιάτικες!!!
    Καλοφάγωτη η μαρμελάδα,χτες έφτιαξα και τη δική μου.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Beautiful creations and pictures !!!
    Have a nice week !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπορω να τα εχω ολα ? Και τις φραουλες και τις κατασκευες σου ? :p
    Μα εχω παθει πλακα με τοση ομορφια...
    Καλο μεσημερι Dimi μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. all of your special, made with love, creations are just so beautiful and thoughtful!! i hope you have a wonderful celebration with your daughter!!

    ps....pass me a strawberry!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Chère Dimi tu es effectivement pratiquement prête pour Pâques.
    Tu as vraiment bien travaillé pour ta "petite" Flo et elle va être émerveillée par le cierge et la boîte que tu as réalisés pour elle. Je les adore.
    Tes autres créations sont aussi tès réussies et si la confiture est aussi bonne que les fraises sont appétissantes,les demoiselles vont se régaler.
    Je te souhaite une belle Semaine Sainte.
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή Μεγαλοβδομάδα να έχουμε Dimi μου, είναι μια εβδομάδα που εμένα προσωπικά με αγγίζει πάρα πολύ!
    Με το καλό να δεχθείς την κορούλα!
    Οι λαμπάδες σου είναι όλες η μια καλύτερη από την άλλη!
    Μα και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου, δεν πάνε πίσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απολαυση οι φωτογραφιες σας! Τωρα μου ανοιξε η ορεξη για μαρμελαδα φραουλα! Καλως να δεχτειτε τη Φ κ να περασετε ομορφα κ οικεγενειακα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. What wonderful spring flowers from your garden.
    You showed a beautiful collection of Easter eggs and candles.
    And strawberries look delicious.
    Greetings :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λίγη μαρμελάδα κι εδώ παρακαλώ!!! χαχαχα Δήμητρα επιτέλους απαλλαγμένη των υποχρεώσεών μου είμαι εδώ και κάνω τις επισκέψεις μου στα αγαπημένα σπιτάκια σας!!!! Εχεις κάνει πολύ όμορφα έργα με πολύ φινέτσα όμορφα μοτίβα και έβαλες μεράκι και αγάπη !!!! Χαίρομαι κάθε που έρχομαι στις όμορφες αναρτήσεις σου με τις αψογες φωτογραφίες και τα υπέροχα ντεκουπαρισμένα!!!!! Με το καλό να δεχθείς την Φλώ... και να περάσετε ενα όμορφο Πάσχα με πολύ αγάπη και χαρά!!!! Φιλάκια ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πόσα πράγματα έκανες πάλι!!
    Οι λαμπάδες σου είναι όλες καταπληκτικές!!...μου άρεσαν όλες!
    Και τα αυγά όμως είναι τόσο όμορφα!!
    Με το καλό να υποδεχτείς την κόρη σου!
    Φιλιά πολλά και καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφες οι κατασκευές σου,ζηλευτη η μαρμελαδα,καλοφαγωτη,οι λαμπαδες τελειες ,αντε καλη επιτυχια στις ετοιμασιες τις Πασχαλιατικες και καλη Μεγαλη εβδομαδα,φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις!
    Και πότε τα προλαβαίνεις όλα;;;
    Το λαμπαδόκουτο είναι αριστούργημα!
    Οι μάκρο φωτος στις φράουλες, φανταστικές!
    Να χαρείς κάθε λέπτο της Μ. Εβδομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου αλλά της Φλ... ομορφότερη!!! Πανέμορφα και τα αυγουλάκια σου!!!! Καλοφάγωτη η μαρμελάδα σου!! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλό Πάσχα να έχουμε. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Dimi μου καλώς να δεχτείς την κορούλα σου !!!!
    Πανέμορφες οι λαμπάδες σου αλλά και τα αυγουλάκια σου υπέροχα!!!!!
    Πάντα ενθουσιάζομαι ότι κι αν κάνεις !!!!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα. Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αξιοθαύμαστες όλες οι δημιουργίες σου, Dimi μου! Καλώς να ορίσει η κορούλα σου, ο δικός μου είναι ήδη εδώ, μαζί μας. Δεν υπάρχει πιο γεμάτο αίσθημα από το να είναι όλη η οικογένεια μαζεμένη. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλώς να τους δεχθείς, γλυκιά μου!Μου αρέσουν τόσο πολύ αυτές οι μαμακίστικες προετοιμασίες.Η μαρμελάδα φαίνεται υπέροχη, αν μπορούσα θα έμπαινα στην οθόνη.Όσο για τις λαμπάδες και το λαμπαδόκουτο, τι να πω? το ένα καλύτερο από το άλλο!(...μμμμ μια μικρή αδυναμία σε αυτή της Φλ..τη διακρίνω).Τα αυγουλάκια υπέροχα.Με τη βόλτα στο σπιτάκι σου κατάλαβα κι εγώ ότι έρχεται το Πάσχα.Να είσαι πάντα καλά, όπως και οι αγαπημένοι σου.Υγεία, χαρά και ευλογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου και αυτή την φορά.
    Όσο για το γλυκό φαίνεται πεντανόστιμο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Beautiful Header Dimi,
    Also the flowers you have shown.
    Strawberries are in our shops here now.. so much one can do with them.
    Your Easter decopage candles and eggs are so lovely.
    This year Orthodox and Roman C.. Easter Sunday is on the same day.
    Wishing you a blessed Holy week.
    love val xxx x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφες λαμπάδες έφτιαξες..τελείες ... και τα αυγά σου πολύ όμορφα .
      καλοφαγωτη και η μαρμελάδα..
      Δημητρα κάλο Πάσχα να εχεις ..να περάσεις καλά με την οικογενια σου
      πολα φιλία

      Διαγραφή
  38. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα,με το καλό να υποδεχτείς την κόρη σου,Dimi!!!!Οι λαμπάδες σου έγιναν πολύ όμορφες!!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Happy holy week to you! I really love your easter creations, the eggs, the candles are gorgoeus. But the shabby chic box is my favourite!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Lovely post, dear Dimi!!!
    Have a good week!!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Gorgeous photos and creations Dimi.....looking forward to Easter now:)
    ~Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανεμορφα λουλουδια!
    Πολύ γουστόζικες οι λαμπαδες σου, μου αρεσει ιδιαιτέρως η μεσαία με τις ανεμώνες.
    Έφτιαξα και εγω μαρμελάδα φράουλα.
    Καλές ετοιμασίες να έχεις την Μεγάλη βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολλές ευχές Ντίμη μου για ένα όμορφο, ανοιξιάτικο Πάσχα για όλη την οικογένεια!
    Καλοφάγωτα τα καλούδια που θα ετοιμάσεις!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχες οι Πασχαλινές δημιουργίες σου , Ντίμη μου !!!!! Οι φωτογραφίες σου μαγικές !!!!!!
    Ευχομαι ολόψυχα ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε σένα και την οικογένειά σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dimi σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Είμαστε σπίτι, Paco πηγαίνει καλύτερα!
    Preciosa νέα κεφαλίδα σας. .. Uummmmm. Αυτές οι φράουλες είναι νόστιμα.
    Καλή Τρίτη.
    Besos ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εξαιρετικές δημιουργίες, Ειδικά οι λαμπάδες είναι ονειρεμένες!
    Με το καλό να τους δεχθείς και να περάσετε όμορφα τις άγιες μέρες!
    Φιλιά, καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  47. Πάντα ξεχωριστές οι δημιουργίες σου Dimi μου. Με το καλό να δεχτείς το κοριτσάκι σου. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να έχεις με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μα πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου Δήμητρά μου!!!! Αλλά κι αυτές οι δημιουργίες σου ...ειδικά οι λαμπάδες με ξετρέλλαναν!!!! Τί να πώ!!! Με το καλό να δεχθείς το κοριτσάκι σου και να περάσετε ένα πανέμορφο Πάσχα, με υγεία και χαρά!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. telika mas exeis trelanh kai fwto kai kalitexnhs th panemwrfa einai olla ayta poy ftiaxnhs paradinhs mauimata poy kai pote filakia kalo pasxa.na perashs me toys agaphmenoyssoy filakia polla........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  50. "O que mais importa não é correr, mas prosseguir com determinação.Aos poucos, chega-se longe.Devagar
    também se chega lá. Então, vamos.(Marcio Mendes)
    Linda Semana Santa, fica com Deus!!!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ωραίες εικόνες και ωραίες δημιουργίες όπως πάντα!!!Οι λαμπάδες με ξετρέλαναν!Πολύ ιδιαίτερες!Με το καλό να δεχτείς το κορίτσι σου!Πολλά φιλιά,Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι δημιούργησες πάλι καλιτέχνη μου!!! Καλά του χρόνου θέλω να έρθεις να φτιάξουμε λαμπάδες!! Υπέροχες!!!! Καλή Ανάσταση φιλεναδίτσα μου και Καλό Πάσχα να έχετε όλη η οικογένεια!!! Να περάσετε τέλεια!!! Σας φιλώ όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημέρα Dimi μου, απο το όμορφο Πήλιο! Σύγνώμη που χάθηκα τόσες μέρες, άλλα έτρεχα πριν την Μεγάλη Εβδομάδα να τα προλάβω όλα και να έρθω με τα ζουζούνια μου στο χώριο! Με το καλό να δέχτείς την κόρη σου και την εγγόνη σου και να γιόρτασετε τις Άγιες μέρες μαζί και να απολάυσουν όλες τις δημιουργίες σου και τα εδέσματα σου (Λατρεύω την μερμελάδα φράουλα, είδικά την σπιτική!)
    Οι λαμπάδες σου είναι υπέροχες και το κούτι που έτοιμασες επίσης! Με τις καλύτερες ευχές μου κα θα προσπαθήσω να σε ξαναεπισκεφτώ σύντομα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλη Ανασταση και χαρουμενο κι ευλογημενο Πασχα !!!!!!!!Φιλια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δήμητρά μου είναι εξαίσιες οι λαμπάδες σου!!! Θα τις καταευχαριστηθούν όλι τους οι παραλήπτες!! Με το καλό να υποδεχτείς και τυην κορούλα σου να γιορτάσετε μαζί!!
    Καλά η μαρμελάδα φαίνεται πεντανόστιμη με τις φράουλες τις ζουμερές!! :)))
    Να σαι καλά αγαπημένη μου Δημητρούλα!! Καλό Πάσχα να περάσεις με τους αγαπημένους σου!!
    Καλή Ανάσταση με υγεία κι αγάπη!!
    Φιλάκια ολόγλυκα!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Geia sou Dimi mou!!! Such beautiful and inspiring images of Spring and Easter atmospheres!!! Your photos always fill my eyes and heart with bright, joyful feelings! And your Easter inspired work is amazing!!!!! As you can see, I'm still way behind with checking blogs, but yours is always one of the very the first I check, and I miss being more regular with my own posts too... but it's been such a busy time, and next month I'm moving to a new apartment AND going to Rhodes... so you can imagine! ;)
    Lots of love to you, polla filakia and have a wonderful Easter week!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Dimi, seus ovinhos de pintinhos arrasaram ..
    bjss e Feliz Páscoa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Happy Easter, Dimi! I love your Easter decoupage with candles, especially lovely is lace.
    Happy Good Friday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ✿⊱°•
    Gostei das flores e dos trabalhos de decoupage.
    As velas e os ovos estão maravilhosos.

    F░E░L░I░Z

    P░Á░S░C░O░A !!!
    ¸.•°✿✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...