Τρίτη, 8 Απριλίου 2014

Waiting for Easter....Spring preparation and sweet peas.....




Πασχαλινές προετοιμασίες...
 
 
 
 
Καλημέρα καί καλή εβδομάδα φίλοι μου!Τήν άλλη εβδομάδα έχουμε Πάσχα!Πώς πέρασε,γρήγορα,ο καιρός!Οι προετοιμασίες στό σπίτι,άρχισαν,μαζί μέ τίς πασχαλινές δημιουργίες!Περιμένω,μέ μεγάλη,χαρά ,νά υποδεχτώ τήν κόρη μου,πού έρχεται από τήν Ολλανδία,νά δεί τήν μικρούλα ανηψούλα της,πού ομολογώ,πώς έχη μεγαλώσει πολύ!
 
 
 
Μοσχομπίζελα!!Τά αγαπημένα μου!!Μού θυμίζουν,τά παιδικά μου χρόνια,στήν Αυστραλία!
 
 
 
Μού τά έδωσε,η φίλη μου,η Μαρία,καί στόλισα τό βάζο μου!Πράγματι,μοσχομυρίζουν!!
 
 
 
 
 
 
Do you like sweet peas?I do!
 
 
  
Η μικρή μου,η μπιγόνια,άνθισε!
 
 
 
Ανοιξη!!Η ωραιότερη εποχή,τού χρόνου!
 
 
 
 
 
***********
 
 
 
Μy Easter - Vintage,Creations... 



Μέ vintage,διάθεση,μεταμόρφωσα,αυτά τά γυάλινα,βαζάκια,καί τόν μεταλλικό δίσκο,μέ δική μου εκτύπωση,σέ ριζόχαρτο.
 
 
 Μεταλλικός δίσκος,μέ παλαίωση,μοτίφ από ριζόχαρτο καί δαντέλα.
Metal tray,with shabby chic,rice paper and lace.
 
 
 Γυάλινα βαζάκια,μέ παλαίωση,μοτίφ από ριζόχαρτο,καί δαντέλα.
Jars,with shabby cc,rice paper and lace.
 
 
 
 
Πλαστικά,πασχαλινά αυγά,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,ακρυλικά χρώματα καί κορδέλες.
 
 
Plastic,easter eggs with napkin and acrylic paint.  
 
 
 
***********
 
 
Spring in the Netherlands...
 
 
   
Μύρισε Ανοιξη καί στήν Ολλανδία!Φωτογραφίες τής κόρης μου,Flo,πού μού έστειλε,,νά δώ,τήν η πόλη,πού ζεί.
Σάς εύχομαι,φίλες μου,καλή εβδομάδα,καί καλή συνέχεια στίς πασχαλινές ετοιμασίες σας!Φιλάκια!
 
My dear friends,thank you for visiting my posts and for your kind comments!
Wish you all,a happy week!!Take care!Hugs!
 
 
 
 
Dimi... 
 

67 σχόλια:

  1. Dimi, we both love the same! Take a look here: http://zakatekinki.blogspot.com/2013/04/szalenstwo-vintage-i-stylowe-zapaki.html :)))
    Beautiful creations!
    And Amsterdam... I love Amsterdam :)
    xoxo
    Inka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dimi μου καλημέρα
    Η Άνοιξη είναι πανέμορφη με τα λουλούδια της...πανέμορφες και οι δημιουργίες σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πρωτοσχολιασω σαυτη την ανάρτηση;;;Τις ομορφες φωτογραφίες απο τα λουλούδια της Άνοιξης;Τις υπέροχες δημιουργίες σας η την άφιξη της φιλεναδας μου;;Ολα τελεια!!! Καλη σας μερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι κοτούλες υπέροχες είναι αυτές!!! Που τις βρήκες καλέ?? Τις λάτρεψα!! Κοτούλες με στυλ!!!!
    Οι φωτογραφίες σου παρόλη την σκοτεινιά που έχει η σημερινή μέρα μου φωτίσανε το πρόσωπο!! Μπαίνω σε δίλημα κάθε φορά που βλέπω φωτογραφίες σου...είναι πράγματι τόσο ωραία τα λουδούδια ή εσύ τόσο μοναδικά υπέροχη φωτογράφος?? Νομίζω αν τα δω με το δικό μου μάτι δεν θα δω τόσο ομορφιά όση αυτή που μας δίνεις μέσα από τον φακό σου!!
    Με το καλό να ανταμώσεις το κοριτσάκι σου Dimi μου!!!! Υπέροχα να περάσετε και να το χορτάσεις γιατί ξέρω πόσο σου λείπει!
    LOVE YOUUUUU KISSESSSSSS <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα λουλούδια σου, πολύ γλυκές οι κατασκευές σου! Με το καλό να υποδεχτείς την κόρη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello Dimi, your spring flowers are just beautiful. When is Easter, ours is April 20th. Your shabby chic jars are lovely, you are creative! And the Easter eggs are adorable, your grandchidren must love them! Wonderful photos from Amsterdam..thanks for sharing.. Have a happy day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I love your wonderful photos Dimi,they are just beautiful:) I am so looking forward to Easter now! Amsterdam looks fab:) Enjoy your week:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το κάλο να έρθει η Φλόρα !!!!!!
    Τη όμορφες φωτογραφίες και η δίκες σου και της Φλορας ...λουλούδια παντού !!!
    καλα ..και οι δημιουργίες υπέροχες...
    πολλα φιλάκια Δημητρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπέροχες φωτογραφίες Δήμητρα μου!!! Τι εξαίσιες οι δημιουργίες σου!!!! Θερμά συγχαρητήρια! με το καλό να δεχθείς το κοριτσάκι σου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντίμη μου,υπέροχες δημιουργίες,μα τα shabby σου είναι τέλεια,στην απλότητά τους η ομορφιά!!!!
    Υπέροχα λουλουδάκια,ομορφαίνουν τη ζωή μας!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Lindas flores e ovos e desejo ótima espera da Páscoa por aí! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ομορφες οι κατασκευες σου οπως παντα! Και τι ωραια λουλυδια!
    Πολυ ωραιες και οι φωτογραφιες απο την Ολλανδια!
    Δε σου ευχομαι απο τωρα καλο πασχα.
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ είναι υπέροχα όλα αυτά που έχεις φτιάξει...! Και το λουλούδι καταπληκτικό, δεν το είχα ξαναδεί!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dear Dimi, Yes, I do like sweet peas - one of my favourites. Their colours are beautiful and the perfume is wonderful! I also like the pretty begonias in your photos. You have fun with your Easter eggs. So many great ideas with your decoupage!
    Hope your daughter is enjoying Holland. Spring in Amsterdam looks lovely.
    We have some lovely rain today:)
    Happy days.
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kaikki luomukset on tosi kauniita ♥ Myos kevätkukat on ihania. Hyvää viikkoa sinulle ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραία που άρχισες τις προετοιμασίες Ντίμη μου για το Πάσχα αλλά αφού θα έρθει το κοριτσάκι σου να περάσετε παρέα τι χαρά !!!!
    Τα μοσχομπίζελα είναι πολύ όμορφα αλλά δεν έχω ξαναδεί.
    Καλή συνέχεια φιλενάδα μου με πολλά ανοιξιάτικα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το καλό να έρθει η κορούλα σου. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και τα έργα σου. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γέμισε όμορφα χρώματα η οθόνη, όπως πάντα άλλωστε μια και είσαι η χαρά των αναρτήσεως !!!!!
    Με το καλό να δεχτείς την κορούλα σου !!!!
    Πολύ όμορφες και οι πασχαλινές σου δημιουργίες !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Enjoy a happy Easter Dimi with your family from Holland and yes, I love sweet-peas too. This year I have planted some lovely blue ones

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραίες δημιουργίες απόλυτα ταιριαστες με τα χρώματα και το πνεύμα της εποχής!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν εχω λογια να περιγραψω τις ομορφιες αυτης της αναρτησης. Να αρχισω απο τις δημιουργιες σου η απο απο τις ομορφιες των φωτογραφιων? :) πολλα μπραβο! Καλως να δεχτεις την κορουλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. love the easter egg chickens! :) so glad your daughter is coming to visit!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα βαζάκια κι ο δίσκος έγιναν Υ π έ ρ ο χ α!!!!
    Μπράβο Dimi μου πάντα σκορπάς ομορφιά....
    Με το καλό να δεχτείς, το ξενιτεμένο σου...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Lovely flowers. The collage is very nice
    I have a difficult week Dimi. Come to the hospital, Salamanca, we operate Paco hernia. ;)
    Have a good time;)
    A kiss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτή τη φορά μας ξετρέλαναν τα βάζα και ο δίσκος,υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τα λουλούδια είναι φανταστικά ,οι φωτογραφίες με τα μοσχομπίζελα είναι καταπληκτικές!!!!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να σου πω την αλήθεια Dimi μου, κι εγώ ούτε που κατάλαβα για πότε έφθασε το Πάσχα φέτος!
    Οι πασχαλινές δημιουργίες σου είναι υπέροχες, θαύμασα ιδιαίτερα τις vintage δημιουργίες σου, εξαιρετικές!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτα τα μοσχομπιζελα πανεμορφα και ουτε που τα εχω ξανακουσει Dimi μου !!! ο δισκος και τα βαζακια εχουν πολυ ωραιο στυλ !και οι κοτες σου ειναι πολυ φιρμες , αερατες , σωστες σταρ! με το καλο να ερθει η κορη σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Piękny komplecik stworzyłaś i bardzo wesołe jajeczka :) Pozdrawiam wiosennie :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχες οι φωτογραφίες με τα λουλούδια, μοσχομπίζελα έχω πολλά χρόνια να δω παλιά φύτευα και εγώ. Οι vintage δημιουργίες σου το κάτι άλλο, πανέμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Beautiful photos and your Easter eggs are adorable. I love your colorful flowers !
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δήμητρα γεια σου Ομορφος,ο προπομπός σου για το Πάσχα!!!!Τέλεια τα βάζα και ο δίσκος !! ακρως επαγγελματική δουλειά και φινετσάτα !!!Με το καλό να έρθει η κορούλα σου και να περάσετε ομορφα το Πάσχα !!!! Φιλάκια από την κατάκοπη μπλοκοφίλη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα Δήμητρα!! Υπέροχες γι' άλλη μια φορά οι δημιουργίες σου. Ειδικά οι γυάλες κι ο δίσκος σου είναι το κάτι άλλο. Καλώς να δεχτείς τα αγαπημένα σου πρόσωπα και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Dimi μου για ακόμη μια φορά κάθομαι και χαζεύω τις εξαιρετικές φωτογραφίες σου και τις υπέροχες δημιουργίες σου, λατρεύω ότι έχει σχέση με Vintage !!!Μπράβο σου!Όλα τέλεια!!!Καλώς να τη δεχτείς τη κορούλα σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά εντάξει!!
    ΟΙ πασχαλινές δημιουργίες σου είναι το κάτι άλλο!
    Και τα shabby chic βαζάκια + δίσκος, αλλά και τα χαρούμενα αυγουλάκια είναι φοβερά!
    Μπράβο βρε Δήμητρα!
    Άντε με το καλό να υποδεχτείς και την κορούλα σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου Δήμητρά μου!! Ο κήπος σου είναι αξιοζήλευτος!! Τι χρώματα είναι αυτά???
    Οι φωτό από την Ολλανδία είναι πολύ όμορφες κι αυτές!! Ωραία άπλα και πράσινο έχουν!! Την άνοιξη θα το γλεντάνε εκεί!!
    Μπράβο σου για τα πασχαλινά και την παλαίωση στα αντικείμενα!! Μούρλια!!
    Να την χαρείς την κορούλα σου τώρα με το καλό που θα σου ρθει!!!
    Σε φιλώ γλυκά!! Καλή μας βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αχχχ Δήμητρά μου!!! Πανέμορφες φωτογραφίες μια και λατρεύω τα μποσχομπίζελα κι εγώ!!!!! Όλα όμως τα λουλούδια τα εχεις φωτογραφήσει υπέροχα!!! Οι φωτό από την Ολλανδία με ταξίδεψαν και οι φωτό από τις δημιουργίες σου με ξετρέλλαναν!! Είσαι μοναδική!!!!!
    Φιλάκια πολλά και με το καλό να δεχθείς την κορούλα σου από την Ολλανδία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπράβο φιλενάδα!!!! Οι vintage δημιουργίες σου είναι φανταστικές!!!!! Τέλεια η εκτύπωση στο ριζόχαρτο και η παλαίωση!!!! Και πώς να μην μου αρέσουν αφού είναι στα γαλλικά?? Τα αυγουλάκια σου έγιναν κι αυτά πολύ όμορφα. Τα δε μοσχομπίζελα είνα από τα λατρεμένα μου λουλούδια, μου θυμίζουν τον κήπο της γιαγιάς μου, έχω βάλει σπόρο αλλά δεν φαίνεται να προκόβουν στον κήπο μου!
    Με το καλό να δεχθείς την κορούλα σου! Καλή συνέχεια στις πασχαλινές προετοιμασίες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Oh...your shabby chic jars are just gorgeous...i love them!!!! The easter eggs are very funny. And what about the flowers?...marvellous!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. A lovely picture from Flo, she shoots as well. The easter eggs was clever, and flowers, beautiful.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι υπέροχες εικόνες!!! Τα vintage σου τα λάτρεψα!
    Με το καλό να δεχτείς την κόρη σου και να περάσετε υπέροχα!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με το καλό να δεχτείς το κοριτσάκι σου και όλοι μαζί να απολάυσετε το μικρό σας αστεράκι!!!! Όλα σου υπέροχα Δήμητρά μου, καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Dimi από τα λουλούδια σου, αλλά αυτή τη φορά οι δημιουργίες σου είναι ανεπανάληπτες !!! Μου άρεσαν τόσο πολύ όλες !!! Και τα βαζάκια και ο δίσκος και τα αυγουλάκια ... όλα εξαιρετικά !!! Καλό σου βράδυ και καλά να περνάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πραγματικά μόνο μια εβδομάδα έμεινε μέχρι το Πάσχα.
    Με το καλό να δεχθείς την κόρη σου.
    Τα μοσχομπίζελα άνθισαν κιόλας ;
    Όμορφες οι δημιουργίες σου.
    Καλό βραδάκι σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Lovely pictures! And your eggs...fantastic! Thanks, Dimi!
    Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εντάξει,...... τι να πω????????
    Οι country κότες καταπληκτικές !!!!!!!!!
    Αλλά και οι vintage δημιουργίες σου τέλειες
    Δήμητρά μου !!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανοιξη ,Ανοιξη παντού όμορφες εικόνες ολο χρώμα και χαρά,απιθανες Πασχαλιατικες δημιουργιες και πανέμορφα λουλούδια,μπράβο Dimi μου,ειδικά τα μοσχομπιζελα μ αρέσουν και μενα πολύ,με το καλο να δεχτείς την κορούλα σου,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Adoro ovos pintados , lindos!
    as flores são mto belas...
    um ótimo dia bjs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. spring really is the most wonderful time of the year!! i adore sweet pea. it, along with every other spring bloom, is my favorite!! your easter creations are so pretty, i really like the jars!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μα τι όμορφα μπουμπουκάκια!
    Χαριτωμενα τα αυγουλάκια σου
    και τα βάζα με τον δίσκο ειναι απο τα πιό όμορφα που έχεις φτιάξει :)
    Καλώς να δεχτείς την κορή σου DIMI μου.

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Le printemps et le soleil semblent s'etre bien installes et nous allons pouvoir vivre une belle semaine de Paques!
    L'occasion d'avoir toute ta famille autour de toi et de profiter tous ensemble de la toute petite derniere.
    Magnifiques tes dernieres creations chere Dimi! Est-ce toi ou moi qui reveins de France car ces creations me parlent une langue bien connue!
    Grosses bises et douce soiree.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τι ομορφιές είναι αυτές???Δεν ξέρεις τι να πρωτοθαυμάσεις....Τα λουλούδια σου???Τις δημιουργίες σου??Όλα υπέροχα!!!Μπράβο σου...
    Καλώς να δεχτείς την κόρη σου, από την όμορφη , όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε από τις φωτογραφίες, Ολλανδία...
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ να έχεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Απίστευτα όμορφες οι φώτος με τα μοσχομπίζελα!
    Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου με την παλαίωση, μου αρεσουν πολύ.
    Με το καλό να δεχθείς την κορούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν παραλείπω να περνάω και να βλέπω τις όμορφες φωτογραφίες με τις υπέροχες δημιουργίες σου καλή μου Δήμητρα... αν και καθυστέρησα αυτήν τη φορά!Ούτε που κατάλαβα πότε έφθασε το Πάσχα!Καλώς να δεχθείς την κορούλα σου, να 'στε πάντα καλά και να περάσετε χαρούμενα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Lovely work, as always dear Dimi!!!
    Have a nice day!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Hi Dimi! It's me, Anna! I just came to let you know that I am back, after a long absence. I posted today and I feel happy to back amongst you, friends. Your post is magnificent, with so many good ideas!

    I will come back later to take a closer look. So many comments, Dimi!

    CIAO!

    ANNA

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πανεμορφα όλα
    Ότι και να φτιάξεις εσύ είναι τέλειο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Bardzo ładne fotografie kwiatków, po polsku: groszek pachnący, begonia i kalanchoe:) Śliczne prace decoupage:) Pozdrawiam serdecznie:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τι ωραίες φωτογραφίες!!!!!! Θελω το αυγο με την κοτουλα που τραγουδα κρατώντας μια βούρτσα! χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι να πρωτοθαυμασω τι τελειες φωτογραφιες σου η τα υπεροχα εργα σου!!!!!!
    Να εχεις ενα ομορφο βραδυ φιλακια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπέροχα σχέδια (η κότα που κάνει γιόγκα όλα τα λεφτά...χαχα) και ξετρελάθηκα με τα βαζάκια...πόσο όμορφα έγιναν!!
    Είναι όλα τέλεια!!
    Τα μοσχομπίζελα πραγματικά μοσχοβολάνε...και οι φωτογραφίες που σου έστειλε η κόρη σου είναι πολύ ωραίες...με το καλό να τη δεχτείς!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. τι ωραία χρώματα!! τι όμορφα λουλούδια!! Οι δημιουργίες σου τέλειες όλες!!
    Φιλιά

    υγ. το ιστολόγιο μου το κατάργησα γιατί μου δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα, ελπίζω να επανέλθω σύντομα...θα σας παρακολουθώ όμως!!

    Φιλιά
    Κωνσταντίνα (...και χείρα κίνει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Beautiful pictures and blog !!!
    Thanks for following mine but you have to put your link with your profil...
    Have a nice weekend !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Υπέροχες φωτογραφίες, όμορφες οι vintage δημιουργίες, ταιριασμένες στο πνεύμα των ημερών!
    Με το καλό να δεχτείς την κόρη σου και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα το Πάσχα!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο, αν και προβλέπεται μάλλον βροχερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Dimi, I did not know you make vintage things, I love them!
    Your photos of sweet peas are beautiful, can imagine the sweet fragrance!
    I do prepare to Easter too, on 20th April and look for interesting and simple recipe of Easter cake.
    Have a nice day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Είδα και εγώ την κότα που κάνει γιόγκα!! Πραγαματικά αστεία Ντίμη μου, αλλά και η κότα-τραγουδίστρια με την βούρτσα δεν πάει πίσω!!!! Χιχιχί!! Τα μοσχομπίζελα ξυπνούν παιδικές μνήμες από το εξοχικό στην Σαλαμίνα, όπου τα έσπερνε η θεία μου! Μοσχομύριζε ο τόπος όταν άνθιζαν!!
    Με το καλό να υποδεχθείς την κόρη σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ελειπα κ εχασα μπολικες αναρτησεις...

    Ο δισκος ειναι φανταστικος!

    Μεγαλωνει γρηγορα το μωρακι σας, ε; Παντα υγεια ευχομαι κ να περνατε καλα ολοι μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλό Μεγαλοβδόμαδο, Δήμητρά μου!!!!
    Εσένα άνθισε η μπιγόνια, κι εσύ άνθισες τις οθόνες μας με φώτο και δημιουργίες!!!!!!
    Να είσαι πάντα καλά, κι ελπίζω, τώρα που γράφω, να κρατάς αγκαλιά και το ξενιτεμένο σου!!!!!!!
    Φιλιά πολλά και κατάμουτρα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...