Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!...Happy Easter !




Καλό Πάσχα!Καλή Ανάσταση φίλοι μου!



Καλημέρα φίλες μου!Τό απόγευμα καλωσορίσαμε τήν κόρη μας,πού ήρθε,από τήν Ολλανδία, νά κάνη Πάσχα μαζί μας!



 Τήν Μ.Δευτέρα είχα έτοιμα τά πασχαλινά,Σμυρνέικα,κουλουράκια!



Τήν Μ.Πέμπτη,έτοιμα καί τά κόκκινα, πασχαλινά αυγά!





Καί τά τελευταία,πασχαλινά δωράκια,γιά τίς αγαπημένες μου,φίλες!


 
Ενα ξύλινο κασπώ,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας καί φωτοσκιάσεις μέ ακρυλικά χρώματα,


καί δύο κεράκια,μέ μοτίφ ριζόχαρτου,glitters,καί δαντέλα.

~~~~~~~~~~

Σάς χαιρετώ,φίλες μου,μέ φωτογραφίες από τά ανθισμένα,αγριολούλουδα,τής περιοχής μας!






Αγαπημένοι μου φίλοι,σάς εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ καί ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
Καλά νά περάσετε μέ τίς οικογένειές σας!


~~~~~~~~

My dear friends ,wishing you a HAPPY EASTER,with your families! Enjoy your hilidays!


 




Dimi...



 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...