Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

A winter sunny day.... (Christmas joy)



Μιά ηλιόλουστη μέρα τού Χειμώνα..
 
 
Varkiza Athens
Καλημέρα!Καλή εβδομάδα φίλες μου!
Τήν περασμένη εβδομάδα,οι μέρες,κρύες,μέ βροχή καί,η διάθεσή μου,έπιασε πάτο.Δέν είμαι καθόλου λάτρης τού χειμώνα φίλες μου!!!
Τήν Πέμπτη,βλέποντας τόν ήλιο νά ξεπροβάλλει, ξεκίνησα γιά βόλτα στήν Βάρκιζα.
 
 
 
Η θάλασσα,γαλήνια, καί νά λαμπυρίζει από τίς ακτίνες τού ήλιου!
 
 
Varkiza Athens
 
 
 
 
 
 
Απόλαυσα τόν καφέ μου,κάνοντάς μου παρέα,τό σπουργιτάκι,επάνω στό τραπέζι, καί ένα περιστέρι,δίπλα μου,νά απολαμβάνει τόν ζεστό ήλιο.
 
 
 
~~~~~~
 
 
Στολίσατε? Καί τού χρόνου! 
 
 
My Christmas tree....
 Τήν Κυριακή,στολίσαμε,επιτέλους,καί εμείς τό Χριστουγεννιάτικο δέντρο,περιμένοντας,μέ χαρά,τήν κόρη μου πού θά έρθη από τήν Ολλανδία,νά περάση μαζί μας,αυτές τίς Αγιες ημέρες!!
 
 
 
 
~~~~~
 
My Christmas Creations..
(Handmade by Dimi)
 
 
  
Χριστουγεννιάτικες κάρτες,μέ χαρτόνι,χαρτί εκτύπωσης,ριζόχαρτο,
φιγούρες 3D,stencills,καί κορδέλες.
 
 
  
Είχα πολλά χρόνια νά φτιάξω εορταστικές κάρτες.Κάθε χρόνο,όταν τά κοριτσάκια μου,ήταν μικρά,καθόμασταν καί φτιάχναμε κάρτες ,αγγελάκια,καί αστεράκια,χάρτινα.
Η κόρη μου,πού μέ τό καλό,τόν άλλο μήνα περιμένουνε νά γεννήσει,μού ζήτησε νά τής φτιάξω,δύο κούτσουρα, μέ Decoupage,νά τά κάνη δώρο σέ φίλες της.Τής άρεσε πολύ,τό πρώτο πού είχα φτιάξη.
 
Handmade by Dimi (firewood with napkin from Holland,crackle and gold patina)
 
Ξύλινο κούτσουρο,μέ χαρτοπετσέτα Ολλανδική,croco κρακελέ,δύο συστ.,χρυσή πατίνα καί χρυσό contour.
 
 
Handmade by Dimi...(firewood with napkin and patina)
Ξύλινο κούτσουρο,μέ χαρτοπετσέτα,croco κρακελέ δύο συστ.,καφέ πατίνα καί χρυσό contour.
Ευχομαι νά σάς αρέσουν φίλες μου!
 
 
 
 
Αγαπημένο μου,χριστουγεννιάτικο τραγούδι,πού άκουγα ,μικρή,στήν Αυστραλία. 
Καλή εβδομάδα φίλες,φίλοι μου!!Νά περνάτε καλά!!Φιλάκια!
 
Wish you,all,a happy and jolly week my friends!Take care!!Hugs!
 
 
 
 
 

65 σχόλια:

  1. Great pictures! I don't suppose you have a spare air ticket to hand???!

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ντίμη μου κι εγώ καθόλου δεν τον θέλω το χειμώνα-τι χαρά βγαίνει από τις φωτογραφίες σου,μεγάλο δώρο ο ήλιος και η θαλπωρή του!!!
    Και του χρόνου,να είστε καλά,να δεχτείτε την κορούλα,να περάσετε όμορφες,χαρούμενες γιορτές και με το καλό το μωράκι!
    Υπέροχες καρτούλες και τα ξύλα της κόρης σου-όλα όμορφα,γιορτινά,πολύ μου αρέσουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lindas fotos e tua árvore bem especial! Que tenhas um lindo e feliz Natal! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρεις Dimi πόσο χαίρομαι κάθε φορά που βλέπω αυτές τις θαλασσινές φωογραφίες σου!!!
    Λατρεύω τη θάλασσα το χειμώνα ακόμα πιο πολύ!!!
    Τα ξύλα σου έγιναν υπέροχα, με το καλό να δεχτείς τη κορούλα σου και να έχετε πανέμορφες γιορτές σας εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το δέντρο σας! Και του χρόνου!
    Και τα κούτσουρα τέλεια! Με το καλό να υποδεχτείτε το μωράκι! Το καλύτερο πρωτοχρονιάτικο δώρο!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφες οι φωτό σου Δημητρούλα μου!! Καλέ τι ήλιο είχατε;;; Εδώ κρύο κρύο και συννεφιά!!!
    Τα κούτσουρα είναι πανεμορφα!!! Μπράβο σου!! Θα τα λατρέψουν οι φίλες της κόρης σου!!
    Με το καλό να υποδεχτείτε και το μωράκι σας!! Και του χρόνου οι στολισμοί με υγείες και χαρές!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια Δήμητρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια χαρα DIMI!
    Εμενα μου αρεσει και ο Χειμωνας.
    Την Πεμπτη εκανα και εγω τις βολτες μου στην Βουλιαγμενη... πολυ ομορφη μερα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lovely islands in the winter, and those xmas cards, wow, I love them.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ είμαι λάτρης του χειμώνα και μ αρέσουν οι φωτογραφίες στη θάλασσα γιατί αυτή την εποχή έχει άλλο φως και καθαρή ατμόσφαιρα !!!!
    Οι κάρτες σου καταπληκτικές επίσης και τα κούτσουρα !!!
    Με το καλό να δεχτείς την κόρη σου και να περάσετε όμορφες γιορτινές μέρες !!!!
    Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναστολίσετε !!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Very nice photo's and x-mas creations.....always nice to see Dimi.

    Warm greetings from Holland, Joop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακου το τραγουδάκι και σε γράφω......και τη να γράψω...?????? Που μου άρεσαν πολύ η καρτουλες σου..... η να γράψω ????? για τα κούτσουρα που το ένα είχε τα ολλανδικά σπιτάκια ...η να γραψω....για το όμορφο δεντράκι σου ????? δεν γράφω τίποτα...!!!!!! μόνο σε ευχηθώ με το κάλο να έρθει το μωράκι σας ..όλα να πάνε καλά ..
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή μου Δήμητρα μπορεί να μη σ' αρέσει ο χειμώνας, αλλά οι φωτογραφίες σου τον έκαναν να φαίνεται για καλοκαίρι.Έχει κι αυτός ο άτιμος τις ομορφιές του.Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες... φαίνονται σαν καλοκαιρινές!Το χριστουγεννιάτικο δέντρο υπέροχο, όπως κι οι κατασκευές σου με το ξύλο.Είμαι σίγουρος πως θ' αρέσουν!Οι κάρτες πάλι αριστούργημα!Με το καλό τον άλλο μήνα να υποδεχτείτε και το εγγονάκι σας!Να 'στε πάντα καλά και χαρούμενες γιορτές να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι φωτογραφίες όπως πάντα εξαιρετικές.
    Πανέμορφες οι κάρτες και οι κατασκευές όλες.
    Η ώρα η καλή για την κόρη σου και χιλιάδες ευχές για σένα και για όλους σας, για τις άγιες αυτές μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dimi μου και του χρόνου! Υπέροχα πράγματα έφτιαξες και πάλι. Με το καλό να υποδεχτείς την κόρη σου και το νέο μέλος που περιμένετε.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Δήμητρά μου... τί υπέροχες φωτογραφίες!!! Εκεί όμως που θα σταθώ είναι στις καταπληκτικές σου δημιουργίες που είναι μοναδικές!!!!!!!! Φανταστικές... έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα και τις χαζεύω εδώ και ένα πεντάλεπτο... δεν μπορώ να ξεκολλήσω!!!!!!!!!!!!!! Χϊλια μπράβο ταλαντούχα χρυσοχέρα μου!!!! Με το καλό να δεχτείτε την κορούλα σου και να περάσετε υπέροχα τα Χριστούγεννα!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lovely photos Dimi with the sun sparkling on the water - all of your Christmas preparations look well underway. So pleased to hear about the baby and that your daughter will be with you from Holland over the festive holidays.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου. Στόλισες και του χρόνου. Οι κάρτες καταπληκτικές Με το καλό να έρθει η κόρη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και του χρονου να είστε καλα να ξαναστολισετε και με το καλο να δεχτεις το κοριτσι σου,αλλα και με το καλο να ερθει το μωρο σας,πανεμορφα ολα ,απο φωτογραφιες μεχρι κουτσουρο,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με το καλο να ερθει το κοριτσακι σου!!!!!!!!!
    Το δεντρο πανεμορφο και του χρονου να ειστε καλα!!!!!!!Φιλια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Beautiful pictures and it don't look like december. I like your Christmas cards.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφο το δέντρο σου!
    Και του χρόνου Dimi μου!
    Καλώς να δεχθείς την κορούλα και να περάσετε τέλεια τις άγιες μέρες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Your sunny winter day is gorgeous! I love your Christmas tree...so beautiful!!!! And your cards are marvellous.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι θαλασσινές σου φωτογραφίες είναι μαγικές Ντίμη μου . Τα κούτσουρα ,τι όμορφα κούτσουρα!! Ομορφιές πολλές εδώ μέσα , τα ντεκουπαρισμένα σου , το σπουργιτάκι , το δέντρο σου , η άφιξη της κόρης σου
    Καλό βράδυ φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι απίστευτο το ότι οι φωτογραφίες στη θάλασσα είναι χειμωνιάτικες! Πόσο μας ξεγελά αυτός ο υπέροχος ήλιος!
    Το δέντρο σας μου αρέσει πάρα πολύ! Κομψό, λιτό και ομοιόμορφο!
    Μου άρεσαν πολύ οι χριστουγεννιάτικες κάρτες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρόλο που όλοι μας, λίγο πολύ, έχουμε μπει στο πνεύμα των Χριστουγέννων και του χειμώνα γενικά, βλέποντας τις φωτογραφίες σου, ανυπομονούμε για το καλοκαίρι...απίστευτο!!!...Είναι υπέροχες, μπράβο σου, όπως επίσης υπέροχες είναι και οι καρτούλες και τα κούτσουρά σου!!!Με το καλό να υποδεχτείς την κορούλα σου!!!Καλό βράδυ να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. hi dimi! so good to see you again! i had been wondering about you and thinking you might be busy with family and the holidays. glad to have this blog site. :)

    lovely holiday creations! so very pretty - the logs are really nice! sweet dove and beautiful sparkles on the water!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και του χρόνου, Ντίμη μου!!!! Πολύ ωραίο το δέντρο σου αλλά και οι χριστουγεννιάτικες κάρτες !!! 'Οσο για τα κούτσουρα, θα τα λατρέψουν οι φίλες της κόρης σου...υπέροχα έγιναν. Το περιστέρι στην φωτό είναι τέλειο!!!! Καλώς να δεχθείς την Φ.σου και με το καλό να έρθει και η εγγονούλα σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hello, Dimi, I love your scenic views of the sea. I can see you in a cafe with your coffee enjoying the sun. With the birds keeping you company, I wish I could be there too. Your tree and creations are lovely. Beautiful photos! Wishing you a happy week ahead, Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dearest Dimi,
    You are such a great entertaining tour guide for your lovely country! And I LOVE your Delft blue style napkin decoupage! Left you a link on your FB where you can see part of the collection in our veranda from KLM Royal Dutch Airlines. So funny when coming here to get via your daughter a Dutch touch! You will love her visiting for Christmas again.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dimi μου,
    Με το καλό να έρθει και πάλι η κορούλα σου και να περάσετε όμορφα όλοι μαζί τις γιορτές...
    Με το καλό να έρθει και το μωράκι σας και να χαρείτε το νέο ζουζούνι σας στην οικογένεια...
    Οι κάρτες σου έγιναν υπέροχες..θα χαρεί όποιος τις λάβει!!
    Τα κούτσουρα όντως είναι μαγικά και η μεταμόρφωσή τους απίθανη!!
    Σε φιλώ καλή μου, να τα περνάς όμορφα εύχομαι...
    **Αννιώ**
    ♥Το περιστεράκι στη φωτογραφία σου είναι τόσο γλυκό!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ουτε κι εγω ειμαι λατρης του χειμωνα αλλα αλλη η χαρη του!
    Με το καλο να συναντησεις την κορη σου κ με το καλο να ερθει το μωρακι της οικογενειας!
    Ολες οι δημιουργιες σου υπεροχες οπως παντα! Λατρεψα την καρτουλα με το μουσικο χαρτι! Μου θυμιζει vintage!
    Και του χρονου! Καλες γιορτες να εχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οι φωτογραφίες σου φανταστικές ,όπως φανταστικές είναι και οι δημιουργίες σου . Τέλεια δουλειά μπράβο σου , μου άρεσαν όλα.
    Καλές γιορτές φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Beautiful photos Dimi....your blog posts always lift the spirits! Hope you are having a great week:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Beautiful photos, as always!!! I love your Christmas cards.
    Have a good week, dear Dimi!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και του χρόνου με υγεία! Οι φωτογραφίες σου νομίζεις ότι είναι καλοκαιρινές με τον ήλιο μας που είναι παντός καιρού και δεν καταλαβαίνει από χειμώνες, οι δε καρτούλες σου η μία καλύτερη από την άλλη!
    Με το καλό να την δεχτείς και να περάσετε τέλεια αυτές τις άγιες μέρες - Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οι φωτογραφίες δείχνουν την γαλήνη και την ηρεμία της εποχής ! Εύχομαι γερή ,δυνατή και δημιουργική !
    Καλές γιορτές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δήμητρά μου με το καλό να δεχτείς το κοριτσάκι σου!...
    και με το καλό να γεννηθεί το μωράκι σας!.
    Τα Χριστουγεννιάτικά σου έγιναν πολύ όμορφα!..σου εύχομαι με καλή διάθεση να περιμένεις τις γιορτές!

    Δήμητρα το "croco" αναφέρεται στο κρακελέ;...έτσι το ζητάμε;...μου άρεσε το αποτέλεσμα που βλέπω....
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Χρυσούλα μου!!Ναί,croco τής Viva!Εχη σέ πολλά χρώματα!!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Καλές εορτές σού εύχομαι!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  38. Τι ωραία που στολίσατε! Και του χρόνου!!! Και με το καλό να υποδεχτείς την κόρη σου!!!
    Όσο για τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές σου, έχω να πω τα καλύτερα! Πολύ πολύ πολύ όμορφες!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μου αρέσει να έρχομαι εδώ και να δει τη θάλασσα ... Η 4η φωτογραφία είναι όμορφη DIMI με ασημί αντανακλάσεις στο νερό.
    πολύ ωραίο κάρτες Χριστουγέννων.
    Καλή Τετάρτες.
    Ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Lovely Christmas tree, Dimi! It's so high and has many toys and decoration, stunning!
    I love your Christmas cards of children and music. Have a nice week, dear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Bonsoir DIMI et merci pour toutes tes merveilleuses photos. Tu as bienfait de profiter de cette belle journée pour profiter d'une promenade à la plage. La pluie ou le vent nous donnent davantage envie de rester dans la maison depuis quelques jours!
    Tes créations magnifiques comme toujours!
    Bonne préparation de Noël et vivement l'arrivée de ta fille!
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Preciosas fotos son una belleza, y los trabajos de cartonaje son maravillosos unas postales lindas, me encantan y una entrada de lo más completa, besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ενθουσιαστήκαμε με τις καρτούλες σου ,πολύ όμορφες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Με το καλό να ρθει η κόρη σου!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ότι φτιάχνεις Δήμητρα
    Είναι τόσο όμορφα
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Olá Dimi!!!
    Dia perfeito e lindo mar.
    Tenho impressão que aí é o Paraíso.
    Lindas as suas artes de Natal, e sua árvore também....tudo arrumado para a alegria de receber a filha
    isso é muito bom, família!!!!
    Que tenhas um Natal maravilhoso na presença de Cristo e um ano novo com muita alegria,saúde e paz!
    Boas Festas!!

    bjssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Οι κάρτες σου και το δέντρο σου είναι τέλεια!!!
    Και του χρόνου!!!
    Οι φωτογραφίες σου όλο φως και ομορφιά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. KAΛΗΣΠΕΡΑ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΓΩ ΝΑ ΠΕΡΝΩ..ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕ ΞΕΧΝΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΤΙΜΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΜΕ Τις ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥς ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΑΥΤΕςΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΒΓΗΚΑ ΕΚΤΟΣ ΡΥΘΜΩΝ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ... ΑΠΟΨΕ ΑΝ ΚΑΙ ΓΡΙΠΠΩΜΕΝΗ ΚΑΘΗΣΑ ΝΑ ΔΩ ΟΣΑ ΕΧΑΣΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΣ.
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΣ ΣΟΥ...ΟΥΤΕ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΘΕΛΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
    ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΟΥ..ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΡΤΕΙ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΕΣ
    ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΕΣ....
    ΕΧΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΠΙΑ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ...ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΤΙΣ ΕΒΑΖΑ ΕΚΕΙ...
    ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...
    ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ όμορφο το δεντράκι σου Dimi !! Και του χρόνου!!
    Καλώς να τη δεχτείς την κόρη :) Η θάλασσά σου ήρεμη ε; Και τι λιακάδα!
    Φιλιά πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•

    Meu agradecimento pelos carinhos todos nesse ano e desejos de FELIZ NATAL e lindo, iluminado e com muita garra 2014 ! beijos,chica

    ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Η δεύτερη φωτογραφία....είναι μαγεία!!!!!!!!
    Τι όμορφη..ζεστή και χριστουγεννιάτικη ανάρτηση!!!
    I love you,girl!!!! :)

    Have a wonderful and peaceful day!!!
    Kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Οι δημιουργιες σας ειναι τοσο ομορφες, οπως και το δεντρο!
    Με το καλο να τη δεχτειτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι ομορφιά πλημμύρισε την οθόνη μου!! Να είσαι καλά, Dimi μου, να δημιουργείς και να αποτυπώνεις στιγμές στο φακό σου!
    Με το καλό να δεχτείς την κόρη σου, και με το καλό να έρθει στην οικογένεια το νέο σας μέλος!
    Πολλά φιλιά, καλές γιορτές και με υγεία του χρόνου να ξαναστολίσετε!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δήμητρά μου,μας συναρπάζεις με τις όμορφες εικόνες σου!!!!Με το καλό να δεχτείς την κόρη σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γειά σου Δημητρούλα μου απίθανη!!!!!!και του χρόνου με υγεία να στολίσετε το δεντράκι και το σπιτικό σας και να είστε πάντα χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι στην οικογένειά σου!!απόλαυσα την γαλήνη απο τις μαγευτικές φωτογραφίες σου γτης Βάρκιζας,ξετρελάθηκα με το περιστεράκι και το σπουργιτάκι-και τα δυό φουσκωμένα απο το κρύο-και φυσικά τις παραμυθένιες κάρτες σου και τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!!με το καλό να υποδεχτείς την κορούλα σου στην αγκαλιά σου και να περάσετε μαγικά και ονειρεμένα Χριστούγεννα..και θείο δώρο σας έρχεται με το μωράκι!!με το καλό να έρθει!!!!!!!!!!!φιλάκια άπειρα και την αγάπη μου σου στέλνω γλυκιά μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Με το καλό να υποδεχθείς την κόρη σου, Ντίμη. Τα Χριστούγεννα θέλουν την ζεστασιά της οικογένειας. Στόλισες όμορφα το δένδρο σας. Να είστε καλά. Και του χρόνου με υγεία!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αααα, πολύ όμορφες οι κάρτες σου, Δήμητρα. Ξεχωρίζω αυτήν με την παρτιτούρα !!!!
    Πολλές ευχές, να περάσετε όλοι μαζί χαρούμενες γιορτές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Great post!
    Would you like to follow each other?
    Let me know!
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μαγικές οι φωτογραφίες σου , Ντίμη μου !!!! Τα Χριστουγεννιάτικα σου υπέροχα !!!!! Το κούτσουρο ντεκουπάζ φανταστική ιδέα !!! Να δούμε σε τι άλλο υλικό θα κάνεις ντεκουπάζ !!!!! Με το καλό να υποδεχτείτε το μωράκι στην οικογένεια !!!!
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πόσες ομορφιές, καλή μου φίλη!!! Να είσαι καλά και να περάσεις υπέροχα τις μέρες των γιορτών!!!
    Καλώς να την δεχτείς την κόρη σου, φαντάζομαι πόσο θα σου έχει λείψει!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. όμορφες φωτογραφίες,όμορφα στολίδια,όμορφες δημιουργίες Δήμητρα!!!Πάντα σε απολαμβάνω-))
    Σου εύχομαι για τα Χριστούγεννα…
    Το καλύτερο που μπορεί να υπάρχει,,,
    Υγεία, ευτυχία, ικανοποίηση.
    Και αυτό - για όλη την αιωνιότητα!
    Και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2014!
    Θα τα πούμε του χρόνου,πολλά φιλιά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Love the contrast of photos the beautiful sea views and the Christmas tree. Enjoy the Christmas preparations.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. My dear Dimi, I had missed this wonderful post due to my super busy week... Thank you for sharing these amazing photos, they are so beautiful and magical! You live in a wonderful place, Dimi mou!!!! And your photos always fill my heart with beauty, light, joy and a feeling of peace and warmth!
    I'm so happy to hear that you will have your lovely daughter visiting at Christmas again!!! Your Christmas inspired creations are magical, and so is your tree!!!!! Polla filakia from the Alps!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Γεια σου Dimi μου! Είμαι η Πηνελόπη!
    Έχω πολύ καιρό να γράψω στο σπιτάκι μου γιατί αυτή την περίοδο μου έχει πάρει τα μυαλά η μπεμπούλα μου! Και τώρα που σου γράφω την έχω αγκαλιά! Όμως μπαίνω συχνά και παρακολουθώ τα σπιτάκια σας!
    Στείλε μου αν θέλεις τη διεύθυνσή σου στο pinelopi_1266@yahoo.gr να σου στείλω ένα μικρό δωράκι!Kαλές γιορτές με υγεία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...