Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2013

Παναγία Φανερωμένης Λευκάδος......Mother of God Μonastery ( Lefkada)





Καλό Δεκαπενταύγουστο !






 Καλημέρα φίλες μου!Χρόνια πολλά νά ευχηθώ σέ όλους τούς εορτάζοντες!
Τό Σάββατο τό πρωί,πήγαμε μέ τόν άντρα μου νά επισκεφτούμε τό ιστορικό μοναστήρι Τής Παναγίας Τής Φανερωμένης,στό Φρύνι Λευκάδος.
Σκοπός τής επίσκεψης αυτής,ήταν νά εκπληρώσω ένα τάμα.












Η θέα από τό μοναστήρι, είναι εκπληκτική σέ ομορφιά!



Φεύγοντας,είδαμε πολλά σπάνια είδη πουλιών,αλλά αυτό πού μού τράβηξε τήν προσοχή,ήταν ένα πανέμορφο παγώνι!



 Few kilometers from Lefkada, breathtaking scenery, onto a green hill, is built the monastery of the Virgin Mary.








********


Αη Γιάννης(Μύλοι)
Saint John Lefkada (Windmills) 




Κατηφορίζοντας από τό μοναστήρι,αντικρύζεις νά απλώνονται στήν παραλία τού Αη Γιάννη, μήκους 4,5 χλμ,τούς ανεμόμυλους!
Η παραλία τού Αη Γιάννη,είναι ιδανικώς τόπος γιά wind surfeers,καί kite surfers.







*******

Sailing in Lefkada...




Reflection...


 
  
Relaxing...




Sunrise in Lygia Lefkada...




*******

Σάν σήμερα,φίλες μου,εόρταζε μαζί μέ τήν κόρη μου,καί τόν εγγονό μου,η μητέρα μου.


  
(I miss you mum).. 

Καλό Δεκαπενταύγουστο φίλες μου!
Εύχομαι η χάρη τής Μεγαλόχαρης νά είναι πάντα κοντά σας.Καλά νά περάσετε!!!Φιλάκια!!!


*******

My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Wish you all a wonderful week!!
Take care!!





  




 

65 σχόλια:

  1. Ωραίες φωτογραφίες! Δε σου λέω ακόμα καλό χειμώνα, νωρίς είναι!
    Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ντέμη μου!!!Νά χαίρεσαι τόν πατερούλη σου!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι φωτογραφιες σου,αγαπημενο μου νησι η Λευκαδα,να χαίρεσαι τους εορταζοντες σου και να θυμασαι με αγαπη τη μητερα σου παντα,χρονια πολλα.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Νέλη μου!!Χρόνια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Μα τι καταπληκτικές φωτογραφίες !!! Βοήθειά σου που εκπλήρωσες το τάμα σου, να χαίρεσαι τους εορτάζοντες και
    πάντα να θυμάσαι με αγάπη τη μητέρα σου !!
    Καλό βράδυ και καλή αυριανή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!!Νά χαίρεσαι τήν οικογένειά σου!!!

      Διαγραφή
  4. What a beautiful Monastery, Dimi mou! And the view from there is amazing!!! I also loved the windmills and the amazing photos of the sea! Thank you for sharing these wonderful places, my dear friend! Have a wonderful week! Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά,Δήμητρα!!Να τους χαίρεσαι,γλυκιά μου.Όπως πάντα οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ρόζα μου!!!Χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. DIMI μου, μας ταξίδεψες πάλι με τις υπέροχες φωτογραφίες σου !!!!Να χαίρεσαι την κόρη σου και τον εγγονούλη σου,
    να 'σαι καλά και να θυμάσαι την αγαπημένη μανούλα σου !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!!Χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Καλή Dimi πρωί - μεγάλες εικόνες που δείχνουν από την όμορφη χώρα σας.
    Ρώτησα Eileen σχετικά με το πουλί στο blog μου, που είναι γνωστή Δυστυχώς δεν υπάρχουν πουλιά στη χώρα μου, οπότε δεν θα μπορούσε να με βοηθήσει ...... ευχαριστώ για την παραπομπή. Ευχόμαστε να έχετε μια Μεγάλη Πέμπτη :) Kus Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dimi, kiitos taas ihanista kuvista, ne on todella kauniit :)<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Δήμητρά μου!! Χρόνια πολλά!! Να χαίρεσαι την κορούλα σου και τον εγγονό σου!!Πάντα με υγεία!Να σαι καλά να θυμάσαι και την μανούλα σου!
    Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφες και καλοκαιρινές! Να περνάς τέλεια στην πανέμορφη Λευκάδα!!
    Πολλά φιλάκια Δήμητρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαριλένα μου!!!Νά σέ χαιρόμαστε!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Dimi, what a gorgeous place to visit. The monastery, coastline, windmill are all lovely scenes. Your mother was a beautiful woman, lovely photo. Is it your birthday, I wish you a happy birthday. Gorgeous post and photos. Enjoy your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A beautiful trip around the island, the photos are astounding, and the one of your mother, she was BEAUTIFUL, she was something else. Just as much as you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό δεκαπενταυγουστο και σε σενα DIMI μου!
    Να περνας τελεια και να χαιρεσαι κορη & εγγονο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντίμι μου να τους χαίρεσαι, πολύχρονες!!!!!!!!!!
    Δεν το ήξερα και μάλιστα ήθελα να σε ρωτήσω...Υπέροχες οι φωτό σου και του χρόνου νάσαι καλά να ξαναπάς!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Εφη μου!!!Σέ ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  14. Όμορφες οι φωτος.
    Πολύχρονοι οι εορτάζοντες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρία Ελενα!!Πολύχρονη!!!Σέ ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  15. So many beautiful pictures and you have photographed a peacock.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, Μιμίκα!!!!! Καταπληκτικά τοπία! Βοήθειά σου να είναι πάντα η Παναγία. Χρόνια πολλά για την κόρη σου και το εγγονό σου και να θυμάσαι την μανούλα σου πάντα με αγάπη! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Dimi μου με υγεία, να χαίρεσαι τα καμάρια σου. Καλές διακοπές, να περάσεις όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mimika mou
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ να χαίρεσαι τους αγαπημενους σου που γιορτάζουν και να θυμάσαι τη μανούλα σου εκεί που βρίσκεται και ο,τι σου χάρισε!
    Και του χρόνου με Υγεία και με όμορφες εικόνες πάντα γεμάτη η ζωή σου.
    Φιλάκια πολλά ξαδέλφη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δημητρα μου καλο δεκαπενταγουστο να εχουμε και να χαιρεσαι την οικογενεια σου που γιορταζει!
    Λατρεψα τις νεες φωτος σου μα εντυπωσιαστηκα απο το νεο header! τι ομορφια ειναι αυτην!!!
    xo
    Anastasia
    Natbee'sFashion
    Shop my closet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Happy birthday dear friend. What wonderful atmospheric photos from the monastery to the peacock and the gorgeous beach with the sparkling blue water.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μας τρέλανες με τις φωτογραφίες,λατρέψαμε την πρώτη,απλά τέλεια!!!!!!!Να είσαι καλά,να χαίρεσαι τους εορτάζοντες και να θυμάσαι πάντα τη μανούλα σου!!!!!Φιλιά...βραδινά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Dearest Dimi,
    Oh, I would have really LOVED to be with you inside that monastery. What a beautiful building, full of artwork and ikons. Your country's religion has so much more of the old mystic and you always capture that very well in your photos. Thank you very much. August 15, Mother of God's Assumption day. For sure, your dear Mother will be united with her heavenly Mother and for her family it is only a matter of time for being re-united again.
    Tight hug,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχομαι με όλη μου την ψυχή η Παναγιά να σας προστατεύει και να σας χαρίζει υγεία!!! με το καλό και το νέο σας μωράκι !!!Να περνάς όμορφα και απολαυστικά!!! Φιλάκια Δημητρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. The monastery is beautiful Dimi:) Gorgeous photos! Have a lovely weekend!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μύρισε Λευκάδα!!!
    Και μόλις πρόσφατα κοίταζα κάτι παλιές φωτογραφίες με φιλμ ακόμα από τους ανεμόμυλους για κάτι που ήθελα να βάλω στο μπλογκ...κι εσύ έφερες πρόσφατες...οι φωτογραφίες σου τέλειες, αλλά με λύπη βλέπω πως τους άφησαν τους ανεμόμυλους στην τύχη τους!!!
    Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες και να περνάς όμορφα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά Dimi μου!! Να ξερες τι όμορφες αναμνήσεις και τι ωραίες εικόνες μου φέρνεις απόψε στην μνήμη μου με τις φωτογραφίες σου! Μπορεί το καλοκαίρι μου φέτος να πέρασε πολύ δύσκολα αλλά είμαι τόσο χαρούμενη που μέσα από δικές σου στιγμές μπορώ να απολαμβάνω την αγαπημένη μου Λευκάδα!! Να περάσεις όμορφα!!!Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χαίρομαι που περνάς όμορφα στο υπέροχο νησάκι!! Οι φωτογραφίες σου γεμίζουν την ψυχή και έβγαλα έναν αναστεναγμό!! Η μητέρα σου ήταν πολύ όμορφη γυναίκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dimi μου, βρίσκεσαι σ' ένα ονειρεμένο νησί..... οι φωτογραφίες σου, για άλλη μια φορά, με γοήτευσαν!!!!
    Να τους χαίρεσαι τους εορτάζοντες και να τους έχεις πάντα δίπλα σου χαμογελαστούς και γερούς!
    Πόσο σε καταλαβαίνω που αποθύμησες την μανούλα σου..... κι' εγώ το ίδιο νιώθω σε κάθε μεγάλη γιορτή!!!!
    Να περνάς υπέροχα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Que maravilhosas fotos. Dá pra ver e rever! Lindo demais! beijs, ótimo fim de semana,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dimi, I love this church! The ceiling is blue, as sky!The icons are wonderful! How relaxing are your photos, I'd like to swim in this warm sea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Olá amiga, lindas imagens!!!Belas inspirações!Amo tudo isso.
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχες οι καλοκαιρινές φωτογραφίες σου, Δήμητρα! Να χαίρεσαι και τους εορτάζοντες σαν τα ψηλά βουνά!
    Και να περνάς πολύ πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μα τι εικόνες είναι αυτές; Γεμίζει το μάτι μας φως και γαλάζιο χρώμα!
    Να περνάτε καλά και να χαιρεστε τους αγαπημένους σας, χρόνια τους πολλά! Η θύμηση όσων λείπουν τους φέρνει κοντά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Dearest Dimi,

    Oh my..the monastery so stunning.definitely amazing. The blue ocean no compared.
    your pics so relaxing summer for us.
    by the way, your Mom so beautiful. surely you miss her so much.
    happy weekend to you my dear
    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πανεμορφες φωτογραφιες αγαπημενη φιλη Ντιμη.

    Να περνας καλα με τους δικους σου και να εισαι παντα ευτυχισμενη!

    Χρονια Πολλα για την κορουλα σου κ τον εγγονο σου.!

    Φιλια +++++++Πολλα++++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχες...
    Εύχομαι να περνάς όμορφα και επίσης σου στέλνω τις ευχές μου για τους αγαπημένους σου...
    Πολλά φιλιά
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Such beautiful photos Dimi. The Monastry is amazing both inside and out. I loved the photos of sea and windmills. It truly is a wonderful place. Birthday wishes to your family members. Your Mother was a beautiful woman.
    Kindest wishes from Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Tudo tão lindo!!
    o mosteiro, o moinhos, uma visão incrível
    adorei...se um dia tivesse oportunidade, com certeza iria visitar por esses lados
    onde tive a oportunidade de conhecer através de seu blog, através da sua lente...obrigada!
    tenho um ferro antigo igual esse...
    mostrei seu blog e suas imagens ao marido que também adorou os lugares!
    adoro seu cantinho!
    Bom dia!
    abraços com carinho!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Beautiful a walk, dear Dimi!!
    I love your post!!!
    Have a good week, dear friend! my g+ for you!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Hello Dimi
    Χαμόγελα από το σχόλιό σας ..... πώς θα μπορούσατε να δείτε ότι είχα κάνει μια κάρτα για Αθήνα - επόμενη διαδρομή μου ...... μια βόλτα με. 2,996 χιλιόμετρα - που έχω θέσει τον εαυτό μου ως στόχο να φτάσει τελευταία 15 Μάιος 2014 - μόλις ενημερώθηκε με τις θέσεις ..... ελπίζω ότι θα είναι στην Αθήνα και κουνώντας την ελληνική σημαία, όταν έρχομαι στο δίχτυ. Ευχόμαστε να έχετε μια ωραία μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα Dimi μου!Υπέροχες οι φωτογραφίες στο καλωσόρισμα καθώς μπήκα στο blog σου.Πολύ ωραία ανάρτηση και πάλι.Η φωτογραφία με το παλιό παράθυρο με άρεσε πολύ.Μελαγχολικό και κρύβει ιστορία.Κάπως έτσι αλλά με γαλάζια παντζούρια ήταν το παράθυρο από το δωμάτιο μου στην εφηβεία μου όταν έμενα στο Καρπενήσι.Να χαίρεσαι την κόρη σου και τον εγγονό σου.Η μαμά σου γιόρταζε και καμάρωνε από ψηλά όπως ο δικός μου μπαμπάς όταν γιορτάζει ο εγγονός του(ο γιος μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πόσο υπέροχη φαίνεται απ΄ τις φωτο η Λευκάδα!Την έχω συνηθίσει τόσο πολύ κι όλα μου φαίνονταν βαρετά, αλλά οι φωτο σου την έχουν ζωντανέψει πολύ!Κι η ξενάγηση που έκανες θαυμάσια..!
    Στην Παναγία Φανερωμένη βάφτισα τη μεγάλη μου κόρη κι εκεί έκανα τη δέηση και το τάμα για το Σοφάκι μου!Από κει περνούσα κι άναβα τα κεράκια, πριν πάω να τη δω στην εντατική στα Γιάννενα.Είναι θαυματουργή, αρκεί να το πιστέψουμε.Πάντα να ΄ναι δίπλα σας και να σας βοηθάει!
    Όσες πληροφορίες έδωσες έχουν μεγάλη βαρύτητα στις εικόνες σου.Κι όσοι δεν την έχουν ζήσει είναι ευκαιρία να τη γνωρίσουν μέσα απ΄ τις φανταστικές εικόνες σου.Έχει πολλές ομορφιές τελικά η Λευκαδίτσα μας και σας περιμένει και του χρόνου να τις γνωρίσετε!
    Χρόνια πολλά στ΄ αγαπημένα σου πρόσωπα... να ζήσεις και να θυμάσαι την πανέμορφη μητέρα σου!
    Να περνάτε υπέροχα και πάντα με υγεία!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Pretty photos and the church is cute and adorable.
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πω πω....τι απίθανες φωτογραφίες Δήμητρα!!!!!ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ-))))))
    Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις πάντα το κέφι σου
    Πολλά φιλιά και ευχαριστώ για το γλυκό σχόλιο-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ωχ ,ξέχασα
    Χρόνια πολλά και για την κόρη-εγγονούλα και μανούλα-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Wspaniałe zdjęcia Kościoła i jego okolic! Wszystkiego dobrego! Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Olá amiga, obrigada por compartilhar tão belas fotos,
    todas lindíssimas!
    Beijos, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. βοήθεια σου η Παναγία (τάμα)..όμορφες όλες οι φώτος του μοναστηριού και το παραθυρο με την κουρτίνα...η θέα είναι πανεμορφη
    μου άρεσαν πολύ οι φώτος με τους μύλους και οι μύλοι οι φώτος θάλασσας, βάρκα, παγκάκι, ηλιοβασίλεμα πολύ όμορφες
    αυτή με το παγκάκι μου ειναι πολύ ρομαντική , το παγώνι πανέμορφο και η πόζα του επίσης
    εχουμε και μεις εκκκλησία Παναγίας Φανερωμένης ., δεν ήξερα ότι έχει και η Λευκάδα και η Ελλάδα
    όμορφη η μαμά σου , να την θυμάσαι με αγάπη , να χαίρεσε την κόρη και τον εγγονό σου
    το όνομα σου στην άμμο μου αρέσει πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...