Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Gone to the beach.....




Summertime's calling me....
 
 
 
 
Καλημέρα φίλες μου,στήν όμορφη καί καλοκαιρινή blogoγειτονιά μας!
 
 
 
 Πού μέ βρίσκης,πού μέ χάνης,βόλτα στήν παραλία,χαζεύοντας κάθε πρωί,αυτό τό σπιτάκι,επάνω στά κύματα,καί ονειρεύοντας κάποτε,νά αποκτήσω ένα καί εγώ!!!!Ίσως!!!Κάποτε!!!
Τά όνειρα ευτυχώς,δέν κοστίζουν!!!
 
 
 
 
 
 
 
 Κάθε πρωί,οι γλάροι,τά αγαπημένα μου θαλασσοπούλια,νά ψάχνουν γιά τροφή,στήν παραλία!!! 
 
 
 
 


Πηγαίνοντας στά Καλύβια γία ψώνια,προτιμώ τόν δρόμο πού περνά μέσα από τά χωράφια καί τά αμπέλια!
 
 
 
 
Καί πάντα,αντικρύζοντας τό παλιό βυζαντινό εκκλησάκι,Τής Παναγίας Τής Μεσοσπορίτισσας,κάνω τόν σταυρό μου.
 
 
An old Byzantine church (Kalivia Thorikou Aticca)
 
 
 
 
*******
 
 
My Summer Decoupage Creations!
 
 
 
My Summer Decoupage....miniatours jars with napkin,rice paper,Perla Pen,she shells
 
Η κόρη ,τής φίλης μου τής Βίκης,μού ζήτησε νά τής φτιάξω αυτά τά βαζάκια-μινιατούρες,μέ decoupage. 
 
 
 
  
 
Καί θέλοντας, νά στολίσω αυτές τίς διακοσμιτικές κολοκύθες,πάνω στό τραπέζι τού κήπου μου,μεταμόρφωσα μέ πατίνα,καί μοτίφ χαρτοπετσέτας,αυτό τό ξύλινο καφασάκι! 
 
 
My Summer Decoupage Creations....wooden box with patina and napkin...
 
Αυτές τίς ημέρες,επικρατεί ένας μικρός πανικός στό σπίτι!
Έχοντας τά εγγόνια συνέχεια στό σπίτι,τήν κορούλα μου νά έχη επιστρέψει από τίς διακοπές πού πήγε στήν Λευκάδα(ζηλεύωωωω!!!!),καί εγώ νά είμαι στήν κουζίνα νά εκτελώ τίς γευστικές επιθυμίες καί τής μικρής μου κόρης αλλά καί τής εγκυμονούσας!!!
 
 
Summer dessert (yogurt,cream fresh,vanilla and pineapple!
  
Ένα επιδόρπιο,εύκολο καί καλοκαιρινό!
Φτιάχνετε μέ γιαούρτι σακούλας,κρέμα γάλακτος, χτυπημένη στό μίξερ μέ βανίλια,λίγο σιρόπι ανανά καί ζάχαρι άχνη,καί κομμένα κομμάτια ανανά κονσέρβας!  
 
Μού ζητήσατε φίλες μου,τήν συνταγή,γιά τήν τάρτα φράουλας.
Μπορείται νά τήν βρήτε εδώ,στίς "Συνταγές Καρδιάς"τής φίλης Ελενας,μέ τήν δικιά μου παραλλαγή,βάζοντας τήν μαρμελάδα φράουλας,καί κρατώντας λίγη ζύμη,άνοιξα φύλλο,έκοψα τίς λωρίδες καί τίς έβαλα επάνω από τήν μαρμελάδα,σταυρωτά.Ελπίζω νά σάς κάλυψα! 
 
 
 



Flowers from my garden(macro shots)
















 
 
 
 Λόγω τόν οικογενεικών υποχρεώσεων φίλες μου,
ίσως νά αργώ νά περάσω από τά σπιτάκια σας!!Καί τήν ανάρτηση τήν σημερινή,τρείς μέρες προσπαθώ νά τήν τελειώσω!!!
Ζητώ,τήν κατανόησή σας!!!
Σάς εύχομαι καλό υπόλοιπο τής εβδομάδος,καλά μπάνια καί καλές διακοπές!!!Πολλά φιλάκια!!
 
 
My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Hope you have a wonderful week!!!
Take care! 
 
 
 
 
 




71 σχόλια:

  1. Hi Dimi! I would love to be on the beach right now to cool down! Gorgeous photos:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες πάλι που είναι οι φωτό σου Δήμητρά μου!!!
    Τα μινιατουράκια απίθανα!!! Καλά να περνάς με την οικογένειά σου!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες πάντα οι εικόνες σου,Ντίμη!
    Εύχομαι ν΄αποκτήσεις το σπίτι πλάι στο κύμα,που τόσο επιθυμείς!

    Όλα τα προλαβαίνεις,σπίτι επιθυμίες μικρών και μεγάλων και βέβαια μέσα στις υποχρεώσεις και τις όμορφες δημιουργίες!Είναι γλύκα τα βαζάκια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ και ποιος δεν θελει ενα τετοιο σπιτακι, πανω στην παραλια να χτυπαει το κυματακι!!!
    Απολαυσε την οικογενεια σου, το blogging ερχεται δευτερο..
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Wow Dimi
    Your macro photos are incredibly beautiful.
    I think you live in a gorgeous area.. The sea looks wonderful
    you have taken some great photos.
    love your new summer decopage and the lovely tart.
    happy summer days
    val xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dimi μου , με τόση χαρά στο σπίτι λογικό είναι να είσαι απασχολημένη !!όλα προσπαθείς να τα προλάβεις !
    Οι φωτογραφίες υπέροχες όπως πάντα, μας ταξιδεύουν σε άλλα όμορφα μέρη .Να περνάς καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dimi, lovely sea beach, sea gulls, especially I love the picture of pumpkins and shell!
    Your decoupage is quiet pretty, and your dessert I guess is quiet delicious. Nice photos and macros. Is this bougainvillea?
    Рфму ф тшсу цуул!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι μια χρυσοχέρα που τα προλαβαίνει όλα!
    Ολους τους φροντίζεις και τους περιποιείσαι πάντα Dimi μου!
    Πανέμορφες και οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. You are so lucky, to go to the beach, and there is your dream house. Ah beautiful.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I love your new header it is so modern and chic. Lovely photos all rounf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτο το γλυκο το φτιαχνω κι εγω επειδη ειναι τοσο ευκολο! Χιχιχι!

    Να περνατε ωραια με την οικογενεια σας κι ας μενει πισω το blogging!

    Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα φανταστικά!!!!!!!!
    Ντίμι μου ζελέ δεν βάζουμε στο γιαούρτι;;;Δεν το έχω φτιάξει ποτέ, παλιά το έφτιαχναν οι φίλες μου...Μου αρέσει γιατί είναι δροσιστικό!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η πρώτη φωτογραφία απλά μοσχοβολά καλοκαίρι!
    Ένα σπίτι πάνω στη θάλασσα ονειρεύομαι κι εγώ βρε Δήμητρα! Να είμαστε καλά και να το αποκτήσουμε σε μερικά χρόνια εύχομαι!
    Τι ωραία τα βαζάκια που έφτιαξες! Πολύ χαρούμενα!
    Φαντάζομαι τώρα τρέχεις και δεν φτάνεις ε; Έχεις όμως χρόνο να κάνεις ωραία γλυκά και να φωτογραφίζεις τα απίθανα λουλούδια του κήπου σου (αλήθεια πόσα λουλούδια έχεις!)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια Dimi - μεγάλη σειρά εικόνων που δείχνουν.
    Υπέροχη παραλία - νόστιμα σταφύλια - όμορφα πουλιά και αν μη τι άλλο ένα νόστιμο επιδόρπιο. Σας εύχομαι μια καλή ΠΕΜΠΤΗ / καλό Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφες φωτό Δήμητρα και σήμερα ... σε τι υπέροχο μέρος ζεις! Ζηλεύω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου άρεσε πολύ το καφάσι με τις κολοκύθες. Τα λουλούδια σου υπέροχα. Μα τι χρώματα!!!! Το γιαουρτογλυκό σου κάνω την ίδια συνταγή μόνο που βάζω και σπασμένα μπισκότα πτι μπερ μέσα, είναι τέλειο, δροσερό...
    πολλά φιλιά
    Καλά μπάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ!!!!!!ΑΛΗΘΙΝΟΤΑΤΕΣ!!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ! ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ....ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Δήμητρα μου...υπέροχες οι φωτογραφίες στην θάλασσα....χθες κι εγώ παρατηρούσα τους γλάρους στην θάλασσα...!
    Επίσης μου άρεσε και ο ναός της Παναγίας Μεσοσπορίτισσας, η αλήθεια είναι ότι δεν την ήξερα...!
    Όπως πάντα υπέροχες οι κατασκευές σου να έχεις ένα όμορφο απόγευμα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Some of your sea breezes would be really welcome here at the moment as it is so hot. Love your garden macro shots.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ Δήμητρα και γω ονειρεύομαι συχνά ένα σπίτι στη θάλασσα!!!Όλα είναι φανταστικά, τα βαζάκια είναι τέλεια, οι φωτογραφίες σου με ταξίδεψαν και το γλυκάκι που έφτιαξες είναι απο τα αγαπημένα μου!!!Μπράβο σου!
    Καλά να περνάς πάντα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι εγώ ονειρεύομαι ένα σπίτι στη θάλασσα!..
    Όλα είναι τόσο υπέροχα εδώ..να περνάς πάντα όμορφα!!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εγώ θα'θελα ένα τέτοιο σπίτι δίπλα στα κύματα,είναι τέλειο! Οι δημιουργίες και οι φωτογραφίες σου είναι απίθανες!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κι εμείς αυτό το όνειρο έχουμε, ένα εξοχικό στη θάλασσα!!!!!
    Μακάρι να πραγματοποιηθεί κάποια στιγμη....:))) Πανέμορφα τα βαζάκια αλλά και το καφάσι.
    Φαντάζομαι τι χαρά σου που έχεις τα παιδάκια σου και τα εγγονάκια κοντά σου, αυτό είναι ευτυχία!!!
    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dimi...your little jars are marvellous!!! My favourite?! Pink!!!Your photos are just gorgeous and your flowers are very beautiful.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Dearest Dimi,

    where are these magnificent places?. I love so much the old chapel/ church,vineyard...Oh my amazing. that house..I want it too;) not only you LOL
    your decoupages are beautiful
    want to go to the beach too..........
    wishing you a great week my dear

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Dimi, I hope you and the family are having a great time at the beach. I wish I could be there too, it is a lovely beach. Your photos of the water, gulls and your decoupage are beautiful. Your garden flowers are gorgeous too. Have a great weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εχεις την κατανόηση μας...τα αγάπησα όλα σ αυτή την ανάρτηση...πολύ όμορφη ανάρτηση..γεμάτη ομορφιές....εύχομαι να πραγματοποιηθεί το όνειρο σου...πολύ ομορφοι γλάροι.... το εκκλησάκι όμορφο..μου αρεσουν τα μικρά εκκλησάκια,παρεκκλησάκια.... η φωτο που γραφει the waves μου αρεσε πολυ...πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου και χαρουμενα χρωματα...λιλά το αγαπημένο μου ...πολύ γλυκύ το συγκεκριμένο λιλά....αυτό μου αρέσει.... το καφασάκι σου...το γλυκισμα σου....τα λουλουδια σου..πάλι στο αγαπημένο μου λιλά :)
    να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι , καλές διακοπές... η Λευκάδα σε περιμενει, αν θυμούμαι καλά πηγαινεις κάθε καλοκαίρι έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ντίμη μου και τι δεν έχει η ανάρτησή σου , τόσο Λαγονήσι που το αναγνωρίζω αμέσως , ομορφιά , δημιουργίες , χαρούμενη διάθεση , υπέροχες φωτογραφίες , αχ και το σπιτάκι !!!!!!! τέλειο!!!!
    Να περνάς καλά με τις κορούλες σου .
    Σε φιλώ με αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφα όλα,να είσαι καλά και να τα προλαβαίνεις ολα ,οι αγάπες μας οποιες και αν είναι αυτες εμψυχες και άψυχες αξιζουν να τρεχουμε για να τα καλυψουμε ολα ,πολλα πολλα φιλιά,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για μια ακόμη φορά πανέμορφη ανάρτηση! Εγώ σαν λιχούδα δεν θα το κρύψω το λιγουρεύτηκα το ανανογλυκό χιχιχι και οιδικές μου οι επισκέψεις έχουν περιοριστεί πολύ λόγο καλοκαιριού .φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα τι κα τα πλη κτι κές φωτογραφίες είναι αυτές !!!!!
    Να χαίρεσαι την ωραία παρέα σου κι ας είναι λιγότερες οι αναρτήσεις σου.
    Όλες κάπως έτσι είμαστε . Καλά να περνάς !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Muito bonito seu poste, mostrei para o meu neto a areia dessa praia grossa e com pedras, ele tem 11 anos e só conhece praia de areia fina!
    achei bonitas as abóboras, e o caixote com découpage.
    lindas flores! aproveita os netos e a filha! vbjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Dearest Dimi,
    Love the beach but your pink Oleander blossoms are incredible so healthy and full.
    You had a lot to show and your decoupage work looks lovely and you certainly made the daughter of your friend happy.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Την καλημέρα μου!!! Ομορφιές όπως πάντα! Καλη συνέχεια στο καλοκαιράκι σας και keep dreaming! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι ομορφα τα λουλουδια σου!
    Αχ αυτα τα σπιτακια πανω στο κυμα... ολοι μας ονειρευομαστε ενα τετοιο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όμορφες οι φωτος σου.
    Ελπίζω κάποτε να πραγματοποιηθεί το ονειρό σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα!Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου μαγευτικές!Ενα τέτοιο σπιτάκι δίπλα στη θάλασσα ονειρεύομαι κι εγω με ενα κηπάκο και εύχομαι κάποια στιγμή να το αποκτήσουμε!Φιλάκια πολλά,καλό Σαββατοκύριακο και να περνάτε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλημέρα Δήμητρα
    με θάμπωσες πάλι με τις απίθανες φωτογραφίες σου-)))Τα κολοκύθια....τρέλα-)
    Ολοι έχουμε τελικά το ίδιο όνειρο,ε?Ενα σπίτι στη θάλασσα-)))
    πολλά φιλιά και καλή συνέχεια
    Α...ΝΟΣΤΙΜΌΤΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ ΓΛΥΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μας ξεσήκωσες πάλι με τις φωτογραφίες και τις δημιουργίες σου!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Στο εύχομαι να το αποκτήσεις το σπιτάκι των ονείρων σου!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το ίδιο όνειρο έχουμε ξαδέλφη κι επειδή δε το βλέπω να πραγματοποιείται,δεν παίρνουμε ένα μισιακό; Μια καλύβα έστω, αλλά μεσ τη θάλασσα! Να ξυπνώ το πρωί και να βουτάω,να πίνω τον καφέ μου τ απόγευμα και να χάνομαι στο μπλε.Ζητάω(-με) πολλά; οχι ρε γαμώτο.
    Τλπ άσε τα όνειρα για πιο εύκαιρο καιρό κι απόλαυσε την κόρη σου και τη θάλασσα εν αναμονή του νέου εγγονιού δημιουργώντας!!!Φιλάκια πολλά και δροσερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ντιμη μου τι πανεμορφη δημοσιευση, οπως ολες αλλωστε.
    Και μενα ειναι το σπιτι των ονειρων μου αυτο. Ονειρεμενες φωτογραφιες. Η δε πρωτη ειναι καλλιτεχνικη.

    Σου ευχομαι γρηγορα να αποκτησεις το σπιτι των ονειρων σου.

    Φιλια πολλα, καλο υπολοιπο απο το Καλοκαιρι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα Dimi μου!! Μόλις είδα και την προηγούμενη ανάρτησή σου!! Καλώς δέχτηκες την κορούλα σου! Οι φωτογραφίες σου ζωντανότατες!! Τα όνειρα δεν κοστίζουν και σου εύχομαι ολόψυχα να αποκτήσεις μια μέρα το σπίτι των ονείρων σου!
    Κάθε φορά μένω έκπληκτη για το πως τα προλαβαίνεις όλα!! Μπράβο σου Dimi μου!! Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Beautiful pictures and so summery. You may have a really nice weekend.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Geia sou Dimi mou!!! :) What a great summer post, filled with amazing images of sea and flowers! Enjoy your happy summer days!!!!!
    Lots of love and filakia from the Alps!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τα όνειρα πραγματοποιούνται συχνά γιατί όχι και το δικό σου;!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Στο εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να το πραγματοποιήσεις!! (έχουμε κοινό όνειρο!)
    Το ξέρεις πως αν άνοιγες μαγαζάκι με τις δημιουργίες σου θα γινόταν ανάρπαστο;; Είναι τόσο όμορφα και για δώρα!
    Να περνάς όμορφα και μην ανησυχείς εμείς θα σε περιμένουμε φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Your photographs of summer are beautiful. I love the seagull and waves. It must be lovely there. Lovely summery decoupage as well. I think I should use your recipes for next summer, not yet for a while:)
    Thank you for sharing these lovely images of your life in Greece - a beautiful country.
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα γλυκιά μου Δήμητρα, λάτρεψα την ανάρτηση σου όπως τις δημιουργίες σου! Οι φωτογραφίες σου μοναδικές!!! Αχ όντως το σπίτι είναι όντως ονειρικό! Εύχομαι να το αποκτήσεις!
    Με το καλό να απολαύσεις την οικογένεια σου!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Dimi μου εύχομαι να χαρείς τις οικογενειακές σου στιγμές.Πολύ όμορφη ανάρτηση για άλλη μια φορά.Χωρίς όνειρα δεν ζούμε και που ξέρεις μια μέρα...ίσως πραγματοποιηθούν.Τα βαζάκια έγιναν πανέμορφα.Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τη συμμετοχή στο Giveaway.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Την αγαπω πολυ τη θαλασσα και οι φωτογραφιες μου την εφεραν για λιγο κοντα μου ;)
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Hello Dimi
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σας στο blog μου.
    Δεν κολυμπούν - είχε ως παιδί ωθείται σε μια λίμνη, και έχει «λύσσα» / φοβάται.
    Είμαι μερικές φορές έξω στο φιόρδ στο μηχανοκίνητο σκάφος μας ...... αλλά πρέπει να ξεπεραστούν μου πρώτα, όπως και εγώ επίσης να λαμβάνει ξηρό καγιάκ αν πλεύσει μέχρι την ακτή.
    Ο καιρός εδώ είναι ζεστό - καυτό ήλιο και 27 βαθμούς, δεν νοιάζονται για. Τη Δευτέρα, υποσχέθηκαν έως + 30 βαθμούς.
    Ευχόμαστε να έχετε ένα μεγάλο και ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Απίθανες φωτογραφίες, όμορφες δημιουργίες!! Το σπιτάκι πάνω στη θάλασσα , υπέροχα τέλειο!!
    Να χαρείς την όμορφη συντροφια της οικογένειάς σου ! να περνάτε πολύ πολύ καλά! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού με πολλές βουτιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Να χαίρεσαι την οικογένεια σου Dimi. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και τα βαζάκια. Το γλυκό είναι το αγαπημένο μου.
    Σου εύχομαι να αποκτήσεις το σπιτάκι που επιθυμείς Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Λένε ότι αν θέλεις κάτι πολύ γίνεται. Σου εύχομαι λοιπόν να αποκτήσεις το σπίτι των ονείρων σου!
    Κι εγώ θέλω ένα σπίτι στη θάλασσα, λες να γίνουμε γειτόνισσες;
    Πολύ όμορφα όλα!
    Καλή εβδομάδα!
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Lindos pássaros, flores, decoupages e comidinhas apetitosas! beijos praianos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλημέρα καλή μου Dimi! Τι όμορφη και πλούσια ανάρτηση! Όλες οι φωτογραφίες είναι μαγευτικές!! Τι ωραίο αυτό το σπίτι- είναι ονειρικό!!Και οι κατασκευές σου όπως πάντα τέλειες!! Καλή συνέχεια εύχομαι και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το καλοκαιράκι σου με αυτούς τους όμορφους τρόπους! Πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Very beautiful photos ;) I very love sea!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλή και όμορφη εβδομάδα να έχεις Dimi μου.Να είσαι καλά να μας χαρίζεις τις τόσο όμορφες εικόνες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 'Οταν βλέπω κι εγώ σπίτια κοντά στην θάλασσα, τα ζηλεύω! Τί όμορφες οι φωτογραφίες σου!! Μου θύμισες και την Μεσσοσπορίτισσα, καιρό έχω να περάσω από εκεί!!!! Το ντεκουπάζ καλά κρατεί, όπως βλέπω!!! Μπράβο φιλενάδα, όλα τα προλαβαίνεις. Καλά να περνάς με τις κορούλες σου και τα εγγονάκια σου!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Your post are always precious, dear Dimi! I would love to make that cake looks delicious!
    Have a good week, dear!! g+for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Olá amiga,obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Volte sempre!!!

    Beijos do Brasil, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eu gostaria de sua opinião sobre as minhas fotos e minhas criações! Obrigado!
      Dimi...

      Διαγραφή
  63. Αυτό το καλοκαίρι το ΄χω χάσει ήδη, όπως γενικά τις εποχές.Ευτυχώς που ορισμένες φωτογραφίες μου το θυμίζουν ακόμα... όπως κι οι δικές σου... όλες πανέμορφες!Οι γλάροι μου αρέσουν και σε μένα.Όσο για τις δημιουργίες σου... τι να πω..!Μακάρι να ΄χε καταπιαστεί με κάτι και το Σοφάκι μου!
    Ο Θεός να σας έχει και να περνάτε καλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχεις υγεία κι αγάπη, μην ονειρεύεσαι ποτέ σπίτι σε κύματα, γιατί το σπίτι κάποτε θα πέσει απ΄ τα "κύματα", ενώ η υγεία κι η αγάπη ποτέ!
      Μαζί με τις καθυστερημένες ευχαριστίες μου για τη συμπαράστασή σου σε περιμένει κι ένα βραβειάκι απ΄ το ιστολόγιό μου!
      Καλό σου ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Σέ ευχαριστώ πολύ Νίκο γιά τό βραβείο!!Μεγάλη μου τιμή πού μέ επέλεξες!!!
      Σάς εύχομαι τά καλύτερα σέ εσένα καί στήν Σοφούλα σου!!!
      Καλό μεσημέρι!!!

      Διαγραφή
  64. Εύχομαι να το κάνεις πραγματικότητα το όνειρό σου Dimi, και να το αποκτήσεις το σπίτι στην παραλία που τόσο θες!!
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα, οι γλάροι, τα αμπέλια, το εκκλησάκι, τα λουλούδια του κήπου σου..
    Αλλά και οι δημιουργίες σου απίστευτες!! Σαν γλυκατζού, θα σταθώ στο γλυκάκι περισσότερο! χαχα
    Φιλάκια!! Να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Dear Dimi, this post makes my heart bleed! My holidays are not yet here but your pictures make me crave for it! The colors and subjects make me longing for it! I love, yes i do, those pink jars! Great! I hope you are well and enjoying every moment! Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...