Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012

Morning coffee on the beach with nice sunshine....

                                Πρωινός καφές στήν θάλασσα μέ ωραία λιακάδα!

Καλημέρα φίλες μου,στήν όμορφη blogoγειτονιά!Πολύ όμορφη ημέρα μέ ωραίο ήλιο καί καλή θερμοκρασία!Βόλτα στήν θάλασσα γιά μπάνιο καί τόν πρωινό μου ελληνικό καφέ!
                         Καί στήν επιστροφή στό σπίτι,κάποιος περιμένη ανυπόμονα νά φάη!Ο γάτος μου ο Θανάσης!

My kitten Thanasis...
Νά σάς κεράσω φίλες μου καί γλυκό κυδώνι πού έφτιαξα τήν Κυριακή! Νομίζω πώς μού πέτυχε!  Τά κυδώνια τά έφερα από τόν Βόλο!

Jams quince...

                                                      Decoupage creations...
My decoupage...Plate,rice paper,snow paste(Πιάτο,ριζόχαρτο,πάστα χιονιού)

My decoupage..Candle,napkin,stencil,gliter(Κερί,χαρτ/τα,gliter,stencil)

My decoupage..Frame,napkin,gliters(Καδράκι,χαρτ/τα,gliters,relief)

My decoupage..Bottles,rice paper,gold paint(Mπουκάλια,ριζόχαρτο,ρελιέφ)
                                                  Τά μπουκαλάκια αυτά είναι από τά τσιπουράκια στόν Βόλο!
Φίλες μου σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας στό blog μου καί γιά τά ωραία σχόλια πού μού αφήνετε κάθε φορά!(Thank you my friends for your visit and for your nice comment!Wish you a lovely and happy week!)
                                        Σάς εύχομαι μία όμορφη καί χαρούμενη εβδομάδα!Πολλά φιλάκια!!



  

59 σχόλια:

  1. Γεια σας Dimi
    Μεγάλες φωτογραφίες - σκέφτονται να πάνε στην παραλία, καθίσετε και να απολαύσετε τη θέα πίνοντας τον καφέ και το πρωινό του ...... Σας ζηλεύω.
    Οι εκτιμήσεις εκτιμά γάτα που έχετε.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Δημητρούλα μου!! Καλά κάνεις και εκμεταλλεύεσαι τον καλό καιρό!!!Μακάρι να κρατήσει κι άλλο!!!
    Τι όμορφα τα Χριστουγεννιάτικά σου!!!Μπράβο σου!!!
    Να σαι καλά και καλή βδομάδα να έχεις!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Dimι..Μου αρέσει που ο καιρός είναι καλοκαιρινός και κάνεις τα μπάνια σου πάλι στην αγαπημένη μας θαλασσα. Και δω καλοκαιρινός είναι, με τα κοντομάνικα είμαστε :) τι γλυκός γατούλης και τι ωραίο όνομα έχει..ευχαριστώ για το γλυκό κυδώνι (αν και τα αγαπημένα μου είναι το καρύδι και το καρπούζι :) ) όλες σου οι δημιουργίες μου άρεσαν.. Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Beautiful photos and wonderful creations, as always, Dimi!!! :)
    And your kitty Thanasis is adorable! My Zoe says hi and meeeeow! :)
    Filakia polla!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ!!!!!
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΤΟΥΜΑΖΕΣΕ!!!!!!!
    ΘΑ ΠΑΡΩ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΙΚΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ 2Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο διπλός καφές ,εκείνο το θεσπέσιο κυδώνι !!
    Όλες οι φανταστικές δημιουργίες , τι να πώ ....
    Γέμισες με απλά πράγματα τη μέρα μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω, εδω επιασαν τα κρυα, εκει ακομα κανετε μπανιο; Ο καφες φαινεται λαχταριστος και οι δημιουργιες σας σταθερα ομορφες!
    Καλο απογευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ελληνικό καφεδάκι, παραδοσιακό γλυκό του κουταλιού, όμορφα τοπία, ωραία χειροποίητα διακοσμητικά χώρου. Όλα συνθέτουν μια ξεχωριστή ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα!!
    Τι να πρωτοθαυμάσω;
    Τη θάλασσα;Το καφεδάκι; ή μήπως το γλυκάκι;
    οι δημιουργίες σου είναι ξεχωριστές και πολύ προσεγμένες..πάντα να έχεις όρεξη για τέτοια όμορφα πραγματάκια!
    (ο γατούλης,γλύκας!)
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θαυμάζω τις δημιουργίες σου, ζηλεύω το καφεδάκι σου δίπλα στην θάλασσα και σερβίρομαι από το γλυκάκι σου που είναι από τα αγαπημένα μου!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο καιρός είναι ακόμα τόσο όμορφος που και εμεις ακόμα μπανια κάνουμε.
    Όμορφες φωτος
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Now I see what you were talking about Dimi - morning coffee on the beach - lovely. A beautiful cat too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πράγματι ήταν πολύ όμορφη μέρα σήμερα Δήμητρα, ιδανική για βόλτες στον ήλιο!
    Και το γλυκό κυδώνι σου φαίνεται υπέροχο, αλλά και αυτό το πιάτο με την πάστα χιονιού το λάτρεψα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπάνιο στη θάλασσα;...ακόμα;....και μετά...ντεκουπάρεις τα χριστουγεννιάτικά σου;.... Όμορφα τα συνδύασες!
    Δημητρούλα μου....πολύ ομορφα τα χειροποίητά σου!...και το γλυκάκι σου σίγουρα πέτυχε!....το βλέπω!...
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δημητρούλα, είδα την ανάρτησή σου μόλις γύρισα κι εγώ από το μπάνιο !!!! ΄Ηταν όμορφα και σήμερα στην θάλασσα άν και λόγω του νοτιά δεν ήταν και πεντακάθαρη ! Τί ωραίο το κυδώνι σου, υπέροχο χρώμα έχει! Βλέπω πως δεν ξέχασες να πάρεις τα τσιπουράκια από τον Βόλο, έ? Τέλεια έγιναν, όπως και οι άλλες σου δημιουργίες!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια με τα χριστουγεννιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. I want a coffee and a walk on the beach now....nice work as always!!!
    Have a good week, Dimi!! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσείς ακόμα μπανάκια κάνετε, βλέπω κι άλλες φίλες στα σχόλια! Τι ωραία ρε κορίτσια!
    Εγώ λέω να μη σταματήσετε, σε λίγο θα γίνετε χειμερινές κολυμβήτριες :))
    Ο Θανάσης είναι κούκλος -και πεινασμένος χιχιχ- !
    Τα μπουκαλάκια σου τα έκανες υπέροχα, μα το μάτι μου έπεσε στο κυδώνι Δημητρούλα! Αχχχχ...
    Καλό βράδυ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να δεις η Κιουρί πώς έκανε σήμερα για φαγητό! Μες τα πόδια μου μπλεκόταν μπας και με συγκινήσει! Το πιάτο είναι υπέροχο και το γλυκό σου έδεσε μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι να πρωτοσχολιάσω??Το ότι πήγατε για μπάνιο??Τον κούκλο Θανάση η τις υπέροχες δημιουργίες??Ολα είναι πολύ όμορφα κυρία Δήμητρα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. DIMI μου, τι όμορφα πράγματα μας έχεις πάλι!!!!!!
    Και γλυκάκι κυδώνι!!!!!!! Και ντεκουπάζ με χριστ. πανέμορφα μοτίβα!!!!!!!
    Και καφεδάκι στην παραλία!!!!!!!!!Μην μου πεις ότι κολύμπησες γιατί θα ζηλέψω...
    Ο Θανάσης πολύ όμορφος γατούλης!!!!!!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Dear Dimi, i love very much your Christmas creations. I'll take a cup of your coffee!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. geia sou koukla
    molis brika to blog sou kai einai pragmatika polu wraio!!!
    mou thimises xristougenna,ti wraia!!:)
    perna kai esy an theleis mia bolta apo to diko mou!
    filakiaa

    wwww.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχα όλα...ο Θανάσσης είναι σκέτος κούκλος!!
    Το γλυκό κυδώνι θα το ονειρεύομαι απόψε!
    Πήρα και την απαραίτητη πια δόση μου από τις απίστευτες δημιουργίες σου!!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ντιμάκο, η γειτονιά φοράει τα γιορτινά της σιγά σιγά ! Κι εσύ φροντίζεις με μεγάλη επιτυχία γι΄αυτό ! Τα σέβη μου και καλή συνέχεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. No no no no no, it's christmas again. I love your music video.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μα τι κούκλος αυτος ο Θανάσης Ντίμι μου, αλλα όπως πάντα όλα τα πραγματάκια που φτιάχνεις τέλεια! Μου φαίνεται αθ το ψάξω κ εγώ αυτο το ντεκουπαζ. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τρελαίνομαι για τέτοιες αναρτήσεις από την καθημερινότητα!! ταυτίζεσαι, ταξιδεύεις.... πολύ όμορφες εικόνες! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αχ τι κούκλος ο Θανάσης!!!Εχω μερικά θυληκά,αν θέλεις να γίνουμε συμπεθέρες!!-)))
    Ολες οι δημιοργίες σου,είναι μούρλια,ειδικά τα κεριά!!!
    Πολλά φιλια και να ξυπνάς πάντα ετσι χαρούμενη-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ,,,,ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δήμητρα, είναι όλα τέλεια! Οι δημιουργίες σου πανέμορφες! Να'σαι πάντα καλά και να προσέχεις τον ..Θανάση!!! χαχα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχη Δημητρούλα μου Καλημέρα με όλη την ψυχή!!!Μπήκα για να πάρω γεύση των Χριστουγέννων.. Ολα είναι τόσο όμορφα!!!!! και τα ντεκουπαρισμένα έχουν τέλεια εφαρμογή τεχνική και έκανες άριστη επιλογή μοτίβων.Ενα απαλό χαδάκι στον Θανασάκη σου τον πρωταγωνιστή της ανάρτησης..... Πρωινά φιλάκια με πολύ αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σας Dimi
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.
    Έχουμε φωτογραφήθηκε ελάφι σε ένα μικρό άλσος περίπου. 500 μέτρα από όπου ζούμε ..... δεν ελάφι στον κήπο.
    Είναι ντροπαλός και λίγο δύσκολο να φωτογραφία.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα.
    Ο καιρός εδώ: άνεμος + 7,0 βαθμούς .... αισθάνεται πολύ κρύο!
    Αγκαλιές Hanne Bent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αχ τι ομορφες δημιουργιες ειναι αυτες. Ολες ειναι τελειες!Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι πιο όμορφο και απολαυστικό, καφεδάκι με θέα τη θάλασσα και μετά γλυκό κυδώνι!Το βάζο που το έβαλες, απλά πανέμορφο,όσο για το decoupage τι να σου πω? μπράβο σου και καλή δημιουργική συνέχεια.Φιλάκια και μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dimi, τέτοιες ημέρες τις εκμεταλευόμαστε, για κάνουμε αυτά που μας αρέσουν. Χειμώνας έρχεται, από ότι λένε τουλάχιστον, θα λιγοστέψουν τέτοιες ευκαιρίες. Ωραιότατες οι δημιουργίες σου και αυτές της ζαχαροπλαστικής αλλά και του ντεκουπάζ. Τα χριστουγεννιάτικά σου μου αρέσουν πολύ.
    Κουκλάκι ο γατούλης ο Θανάσης!! Σωστό μοντέλο!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αχ, μου αρέσει πολύ το γλυκό κυδώνι και έχω χρόνια να φάω.
    Δεν έχω λόγια για τις υπέροχές δημιουργίες σου!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Mou aresei o Gatos sou,
    Kai thelo glyko Kydoni,
    Filakia, Adam,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ι'll sent you my brother a jar with kidoni gliko!!Filakia Adamako mou!!Have a nice day in Melbounrne!!

      Διαγραφή
  39. Dimi, what a perfect day! Great weather and a walk on the beach. Enjoying your coffee and your pretty kitty. Your creations are beautiful, I love the plate. Wishing you a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι δημιουργίες σου είναι πάρα πολύ ωραίες!Πάντα με καλό γούστο και μεράκι, μου αρέσουν πολύ!Το Θανάση τον βλέπω να έχει θολώσει το μάτι του από τη λιγούρα!!!Γλύκας όμως!Πολλά φιλιά, είμαι σίγουρη ότι το κυδωνάκι θα είναι λαχταριστότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μόλις θαύμασα και την προηγούμενη ανάρτησή σου! Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες όλες. Γέλασα με τα μπουκάλια από το τσίπουρο. Στην μια ανάρτηση γυμνά και στην επόμενη μια σκέτη ομορφιά.
    Ο θανάσης είναι σκέτη γλύκα!!
    Κυδώνι αν και μου αρέσει έχω πολλά χρόνια να φτιάξω! Θα ήθελα λίγο τώρα :) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εγω παντως θα παρω ενα (μη σου πω και δυο) κυδωνακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Such lovely things that you have made Dimi..
    I love the christmas decoupage plate with the birds..
    You are so talented.
    wishing you too a happy week
    val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όλες σου οι δημιουργίες μου αρέσουν πάρα πολύ, μπράβο σου!!!Ο γατούλης είναι υπέροχος, λςτρεύω τα ζωάκια.Πριν φύγω θα κεραστώ και απο το γλυκό κυδώνι που τρελαίνομαι!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καλησπέρα Δημητρούλα μου, εδώ μέχρι είχαμε πολύ ωραίο καιρό για μπάνιο και καφεδάκι στη θάλασσα αλλά σήμερα νομίζω αλλάζει ο καιρός. Φιλεν΄δα μπράβο για τις δημιουργίες σου, συμπεριλαμβάνεται και το κυδώνι.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Dimi μου οι δημιουργίες σου μας έφεραν πιο κοντά στην ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων! Ένα φως και μια ζεστασιά που τόσο έχουμε ανάγκη αυτό τον καιρό! Όλα πολύ όμορφα, μπράβο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Hello again, dear Dimi! :)
    Thank you for your sweet comment!!!
    I will soon have a guest post with Zoe's story on the Greek animal lovers blog Planitis Gia Olous! When it's online, I will link to it on my blog!
    I discovered Hanne Bente's lovely blog thanks to your blog and I love it! It's full with wonderful images of nature (which I so love!), and now we are following eachother! It's lovely how friendships spread! :)
    Have a wonderful week, my friend!
    Polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πως κατάφερες να διατηρήσεις το κυδωνάκι ξανθούλικο???Μπράβο!!Ο γατούλης θανάσης πανέμορφος και καλοταϊσμένος!!
    Πολύ όμορφα όλα τα έργα σου!!Μας έβαλες για τα καλά στο πνεύμα των χριστουγέννων!!!Να περνάς όμορφα Δημητρούλα μου!!!!!Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα..Πόσο σας χαίρομαι τους χειμερινούς κολυμβητές!Ο καιρός ήταν μαζί σας φέτος.. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου..Βρήκα λίγο χρόνο πριν πάω νοσοκομείο και μπηκα να σας διαβάσω όσες μπορώ!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλή μου Dimi τί oμορφή μέρα! Ο θανάσης κούκλος!

    Φιλια xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τι όμορφα να μπορείς να απολαμβάνεις το καφεδάκι σου δίπλα στη θάλασσα!Και ο γατούλης σου μια γλύκα!όσο για το γλυκό σίγουρα θα είναι πεντανόστιμο!Οι δημιουργίες σου φανταστικές και όπως πάντα πολύ πολύ όμορφες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι ωραία να πίνεις καφέ δίπλα στην θάλασσα!!!! Οι χριστουγεννιάτιες δημιουργίες σου φανταστικές!!! Μου αρέσει που σιγά σιγά μπαίνουμε σε αυτό το κλίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Φιλενάδα μου τι όμορφα χριστουγενιατικα είναι αυτά!?>?υπέροχα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μ' αρέσει που δεν είμαι η μόνη που άρχισα νωρίς νωρίς τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες! Όμορφα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. It looks like your cat is trying to talk to you. I love that photo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    DIMI μου σε παρακαλω γραψε κατω απο την αναρτηση του διαγωνισμου το mail σου καθως και το ονομα σου στο facebook για να τσεκαρω οτι εγιναν ολα τα βηματα του διαγωνισμου
    προσπαθησα να βρω το μειλ απο την σελιδα σου αλλα δεν το βρισκω

    http://talibanoulla.blogspot.gr/2012/11/blog-post_1878.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...