Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

Let's go shopping.......

                                                  Βόλτα στό IKEA.....

                                          Καλημέρα φίλες μου στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!!
Πήγαμε μία βόλτα μέ τά εγγονάκια μας στό IKEA στά Σπάτα, νά δούμε τό χριστουγεννιάτικο δέντρο καί νά ψωνίσουμε καί στολίδια πού όπως κάθε χρόνο,εάν δέν πάς τώρα,τόν άλλο μήνα δέν βρίσκης τίποτα! 

 

Τά εγγονάκια μου ήθελαν νά φάνε λουκουμάδες πού φτιάχνουν στό ΙΚΕΑ,καί μπορώ νά πώ είναι πάρα πολύ ωραίοι!!

                                                                        My decoupage creations......


My decoupage,,Plate,napkin,gliter(Πιάτο,χαρτ/τα,gliter,relief  πάστα χρυσού)


Μy decoupage..Bottle,napkin(Mπουκάλι,χαρτοπετσέτα,relief)


My decoupage..teapot,riseparer(Ρεσώ,ριζόχαρτο,κρακελέ 1συστ,relief)

Τό Δελφινάκι μας, μάς κάλεσε νά συμμετέχουμε στήν κατασκευή γιά τό ημερολόγιό μας!Δέν πρόλαβα νά τό τελειώσω καί τό πήρε η εγγονούλα μου γιά τό δωμάτιό της!Χαλάω εγώ χατήρι  στήν μικρούλα μου?





My decoupage...Ριζόχαρτο,κρακελέ 1συστ,gliter,relief,πατίνα
 Τήν φωτογραφία αυτή,μού τήν έστειλε ο αδελφός μου από τήν Μελβούρνη,είναι η παραλία πού πηγαίναμε όταν είμαστε παιδάκια!
                                                              Ηθελα νά τήν μοιραστώ μαζί σας φίλες μου! 

St.Kilda Beach Melbourne Australia(From Adam)

           Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω γιά τίς επισκέψεις σας αλλά καί γιά τά όμορφα σχόλιά σας φίλες μου!
                                         Thank you my friends for your visits and for your nice comments!
                               Σάς εύχομαι ένα χαρούμενο Σαββάτο-Κύριακο φίλες μου! Καλά νά περάσετε!Φιλάκια!



 


56 σχόλια:

  1. Ντίμι μου καλησπέρα..μου άρεσαν όλα σ αυτή την ανάρτηση, και οι πρωτες δυο φωτος με τα ψωνια σας και οι λουκουμάδες και οι δημιουργιες σου και η φωτο με τη παραλια της Μελβουρνης..συγκινητικο και ομορφο η παραλια που πηγαινατε παιδια..
    μου αρεσε πολυ πολυ και το ημερολογιο , σ ευχαριστω για τη συμμετοχη και το ομορφο ημερολογιο...τρεχω να το αναρτησω μαζι με τα αλλα
    καλο υπολοιπο ημερας και καλο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και φτανουν Χριστουγεννα κι ακομη δεν το εχω συνηδητοποιησει..
    Γιατρευτικη φανταζομαι η βολτα με τα εγγονακια.
    Καλο σκ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρα καλησπέρα
    Όλες οι δημιουργίες σου είναι πολύ ωραίες, αλλά το πιο σημαντικό είναι η βόλτα με τα εγγονάκια σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω ενα λουκουμα θα πάρω..αχ..πόσο καιρό έχω να φάω!!
    τι ωραία να πηγαίνεις βόλτα με τα εγγονάκια ε;
    αντε έρχονται χριστούγεννα..καιρός για χαλάρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βολτίτσα στο ΙΚΕΑ ε; Κι εγώ θα ήθελα μια δόση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I can't believe how quickly Christmas is approaching! I'm sure you found lovely things at Ikea (I can see that from your photo hehehe)!
    Your creations are so inspiring and beautiful!!! And that Australian beach is dreamy!
    Have a nice evening and a wonderful weekend, my friend!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dimi μου
    το μεγάλο απωθημένο μου είναι που δεν έχω βρεθεί ποτέ γιορτές στην ΑΘήνα και δη στα μεγάλα Πολυκαταστήματα.
    Είμαι παιδί των Χριστουγέννων και με ξετρελαίνει σαν παιδί η χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.Σας Ζηλεύω που το μπορείτε!
    Οσο για τις δημιουργίες σου ,μ αρέσουν πάντα πολύ!!Η δε παραλία της Αυστραλίας,αν δεν το έλεγες κάλλιστα θα την παίρναμε σαν κάποια απο τις δικές μας.
    Φιλάκια πολλά και καλές προετοιμασίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ πόσο μου αρέσει το ΙΚΕΑ πολύ ωραία βολτίτσα κάνατε μπράβο!Οι δημιουργίες σου όπως πάντα εκπληκτικές!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο ΙΚΕΑ πηγαίνω κάθε φορά που ανεβαίνω Αθήνα αλλά σε γιορτινή ατμόσφαιρα δεν έτυχε να βρεθώ ποτέ.
    Εγώ ταράζω τα χοτ-ντογκ :)
    Με γειά τα ψώνια σας...αυτά τα κόκκινα έλκηθρα πολύ μου άρεσαν.
    Θαυμάζω πάντα τις δημιουργίες σου! Και το ημερολόγιο για το δελφινάκι έγινε πολύ ωραίο!!
    Τι συγκινητική η φωτογραφία από την Μελβούρνη και τι όμορφες αναμνήσεις! Σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Καλό Σαββατοκύριακο Dimi μου! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παιθένω για τα λευκά αλογάκια καρουζελ! Τους λουκουμάδες πως τους πετυχαίνεις έτσι πλήρως σφαιρικούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δήμητρα πολύ όμορφα όλα όσα ετοίμασες για τα χριστούγεννα!... να τα χαρείτε!...θα φτιάξεις
    πολύ όμορφη ατμόσφαιρα...
    Καλά...οι βόλτες με τα εγγόνια μας...είναι οι καλύτερες!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δήμητρα, τι όμορφη εποχή που είναι τα Χριστούγεννα! Είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις πολλά και φανταστικά πράγματα! Χαίρομαι που περάσατε όμορφα στα ΙΚΕΑ και οι λουκουμάδες φαίνονται πολύ καλοί!
    Μας άφησες και με τραγουδάρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. I love your decoupage Dimi.

    I cannot believe how fast time is going
    before we know it Christmas will be here!

    I love the postcard it is beautiful.

    I have never been to Ikea but would love to go and have a look around.

    Wishing you a lovely weekend.

    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλενάδα είναι υπεροχα όλα τα καινούρια ψώνια !!και φυσικά τα καινούρια πράγματα που έφτιαξες!!μπράβοοοο!!!καλό σ/κ φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ωραια πραγματα πηρες και ακομα πιο ομορφα δημιουργησες! οπως παντα αλλωστε!!
    η βολτα στο ΙΚΕΑ τετοιες μερες επιβαλλεται, αν δε συνοδευεται και απο τα εγγονακια ειναι απλα τελεια!!
    καλο σου σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλο και πιο κοντά στα Χριστούγεννα μας φέρνεις...με μια μελωδία από το χτες μας ταξιδεύεις στο αύριο...
    Μου αρέσει!!
    Με γεια τα στολίδια σου!
    Υπέροχες δημιουργίες για άλλη μια φορά και το ημερολόγιο δεν απορώ καθόλου που το ήθελε η εγγονούλα σου...
    Η φωτογραφία που σου έστειλε ο αδερφός σου πολύ όμορφη...φαντάζομαι πόσες αναμνήσεις θα σου ξύπνησε...
    Καλό Σαββατοκύριακο...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφη ανάρτηση, με χριστουγεννιάτικο άρωμα !!! Να'σαι πάντα καλά, Δήμητρα ! Καλό Σ/Κ να'χεις και με πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Beatles kai loukoumades!!!
    Dimi me pe8anes...sta IKEA edw den kanoun loukoumades :(

    POlu omorfa ta stolidia!!
    kisses,
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικά Δήμητρα!!!!Πρέσβειρα των Χριστουγέννων είσαι με τόσες δημιουργίες!!!!
    Είναι πανέμορφα όλα!!!!!
    Καλά να περάσεις το σ/κ σου με όμορφες εμπνεύσεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ομορφα πραγματακια που πηρες Δήμητρα!!!!! Και τα εφτιαξες ακομη πιο ομορφα!!!
    Το τραγουδακι αγαπημενο και all time classic!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μμ..τέλεια χριστουγεννιάτικη ανάρτηση!!!!!!!!!!!!!!!!
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέτοιες γλυκές στιγμές μας περιγράφεις και μετά άντε να συμμαζέψω το μυαλό μου !
    Μπορείς άραγε να χαλάσεις χατήρι σε αυτά τα γλυκά πλασματάκια ? ΠΟΤΕ !
    Με ταξίδεψες στο μέλλον !!! Οι δημιουργίες έχουν άρωμα Χριστουγέννων και αγάπης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έγκαιρα ψώνια και έγκαιρες προετοιμασίες.
    Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός.
    Πότε ήταν καλοκαίρι και πότε ήρθαν τα Χριστούγεννα.
    Τι να πρωτοδεί κανείς -όπως πάντα -στην ανάρτησή σου.
    Μπράβο Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Beautiful creations, Dimi!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα τα ψώνια σου Δήμητρα, αλλά ακόμα πιό όμορφα τα έργα σου, και φυσικά τα πιό τέλεια είναι τα εγγονάκια σου !!!
    Το πιάτο με την κορδελίτσα το λάτρεψα! Μου θύμισε το σερβίτσιο πάστας της γιαγιάς μου. Το μπουκάλι κι αυτό πανέμορφο! Πολύ χριστουγεννιάτικη ατμοσφαιρα!
    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλάκια! Και χαιρετισμούς στήν όμορφη Μελβούρνη!
    Θέλω να σβήσω το κομπιούτερ και δεν ξεκολλάω από το Yesterday!!!! Τρελλαίνομαι για Beatles...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημερα Dimi! Τι ομορφα πραγματα και σημερα! Και η φωτο απο την Αυστραλια πολυ ωραια!

    Καλο δημιουργικο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πήρες και τις χαρτοπετσετούλες σου!!!!υπέροχες δημιουργίες!!!!όλα υπέροχα!!!!και η παραλία τι όμορφο από τον αδερφούλη σου!!!!καλή σου μέρα φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όλα είναι υπέροχα
    Ιθ κατασκευές μου μοναδικές
    Το ημερολόγιο μοναδικό
    Και η παραλία πολύ όμορφη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ντίμι μου, καλημέρα!!!!!!
    Κάνατε ωραία βολτίτσα και χριστ. αγορές!!!!!!!Πολύ όμορφα και τα ντεκουπάζ σου!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η παραλία αυτή!!!!!!! Ξέχασα να σου πω πόσο μου αρέσει!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα Dimi
    Νίκαια εικόνες.
    Υπέροχο να έχουν τα εγγόνια ψώνια.
    "Σχετικά με εμένα"
    Έχω 14 εγγόνια που κυμαίνονται στην ηλικία από 1 έτους έως 23 χρόνων ........ 4 παιδιά ενήλικα 2 x 2 (blended) λεπτά, το παλαιότερο είναι 48 χρόνια στην 21.novbember.
    Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό Σάββατο.
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βολτίτσα και Χριστουγεννιάτικες αγορές! Τι καλύτερο; Πολύ όμορφα τα έργα σου!!! Η φωτογραφία με τη θάλασσα, μαγική!!! Καλό ΣΚ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αχ, μου αρέσουν πολύ οι μπάλες με το χιόνι!
    Πολύ όμορφη και η παραλία που πήγαινες μικρή!
    Τα τελευταία χρόνια στολίζω από το Νοέμβριο. Άντε, με βλέπω σε λίγες μέρες να βγάζω χριστουγεννιάτικα.
    Καλό σαββατοκύριακο! Φιλάκια στα εγγονάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Hello, Dimi! I have not even thought about Christmas shopping yet. I hope they do not run out before I get there. I do love your beautiful creations, you are talented. The photo of the beach is beautiful, I wish I was there now. Have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. MΟυ αρεσουν πολυ οι βολτες στο ΙΚΕΑ και οι λουκουμαδες χα χα!
    Βλεπω στολιδια και δεν εχω καταλαβει ακομη οτι σε μισο μηνα μπαινει ο Χειμωνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Από όλα, όπως κάθε ανάρτηση! "Χορταστική", εορταστική, χαρούμενη!

    Μα όλοι πήγατε εκτός από εμένα; Ελπίζω να προλάβω να πάω εγκαίρως.:(
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βόλτα με τα εγγονάκια για χριστουγεννιάτικα, τι υπέροχη εμπειρία!!!!!
    Και τι τυχερά τα εγγονάκια, και βόλτα με την γιαγιά και ψώνια και λουκουμάδες!!
    Να περνάς πάντα όμορφα Dimi μου!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ωραίες οι δημιουργίες σου και το μπουκάλι ξεχωριστό! Ζήλεψα τη βόλτα στο ΙΚΕΑ "μετ' εγγονίων", μα πιο πολύ τους λουκουμάδες!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. λατρεύω βόλτα στα ΙΚΕΑ, τι ωραία που θα περάσατε!! :) πολύ όμορφες και οι δημιουργίες σου! Η φωτογραφία από Μελβούρνη πανέμορφη! φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ, Δημητρούλα, δεν προλαβαίνεις να κάνεις ανάρτηση κι αμέσως έχεις τόσα σχόλια! Χάθηκα έως ότου να τα διαβάσω όλα!! Άλλη φορά πρέπει να τρέχω πρώτη-πρώτη, αλλά είναι κι αυτή η ρημάδα διαφορά ώρας που δεν το επιτρέπει.

    Έκανα κι εγώ μια προσπάθεια ντεκουπάζ, σε κεραμίδι, δεν έμεινα και πολύ ικανοποιημένη. Αν κι εκείνη η αναλυτική ανάρτηση που είχες κάνει πριν από λίγους μήνες με βοήθησε πάρα πολύ. Εξάσκηση θέλει, που θα πάει; Θα το πετύχω!! :Ρ

    Θυμάμαι που μου είπες ότι θα έρθει η κόρη σου τα Χριστ/να. Σε παρακαλώ, επικοινώνησε μαζί μου (agrimio@hotmail.com) για να κανονίσουμε να βρεθούμε - μένω δίπλα σχεδόν από τον αδερφό σου. Δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 λεπτά απόσταση. Ευκαιρία είναι! :)

    Σε φιλώ από την μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δημητρούλα και από εδω να χαρώ τις χριστουγεννιάτικες εικόνες στο ΙΚΕΑ τις όμορφες δημιουργίες σου και την συγκινητική καρτούλα του αδελφού,τι όμορφα που θα πέρασες με τα εγγονάκια σου.... ποτε θα μπορέσω κι εγώ να απολαύσω μία τέτοια εξόρμηση....Πάρε τηλέφωνο!!!!Καλό ξημέρωμα με φιλάκια από την κρύα -κρύα Κομοτηνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ ωραία θα πέρασες στη βόλτα φανταζομαι ,ολες οι δημιουργίες σου τέλειες,τα Χριστούγεννα είναι τόσο ωραια γιορτή με τόσο χρώμα και ομορφιά!!!!!!!!Πολύ με συγκίνησε ο αδερφός σου με την κάρτα που σου έστειλε,καλό βράδυ dimi μου και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ,ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΟΡΤΑΙΝΩ!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΗ!
    ΕΙΣΤΕ ΤΥΧΕΡΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ!!!
    ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!! ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΟΝΗΣ ΣΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!
    ΥΓ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εγώ είμαι συχνή στο ΙΚΕΑ γιατί μένω και πολύ κοντα! Τους λουκουμάδες δεν τους ήξερα. Προχθές πήγα μια γρήγορη βόλτα αλλά έπρεπε να φύγω γρήγορα κι έτσι δεν χόρτασε το μάτι ούτε και ψώνισα! Αυτή την εβδομάδα θα ξαναπάω!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Hello, congratulations on your blog!
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    If you can visit this blog:
    Thank you for your attention

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όπως πάντα οι δημιουργίες σου πανέμορφες!

    Σήμερα φτιάχνω χριστουγγενννιατικές καρτούλες με τα παιδιά, είναι
    και η ανιψια μου εδώ , χαρές μεγάλες!

    Εδώ το IKEA δεν έχει λουκουμάδες : (

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Dear Dimi,
    Your Decoupage is lovely. I especially like the blue mug.
    I enjoy visiting IKEA, especially with the Christmas items and decorations on display. I think your grand-children
    would be excited to go out with you:)
    St.Kilda beach looks very calm and pretty. Must bring back happy memories for you.
    Have a good week, Dimi.
    Hugs, from Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Dimaki μου! Με τα εγγόνια από δίπλα μπήκες από νωρίς στο κλίμα! Κρίμα να μην ξέρω ότι ήρθες στο ΙΚΕΑ... πιο κοντά μου δεν γινόταν! Στην επόμενη επίσκεψη, ωραία θα ήταν να τα λέγαμε!
    Η παραλία στη Μελβούρνη είναι πανέμορφη.. με τέτοιες παιδικές αναμνήσεις πως να μην γίνεις ευτυχισμένος και δημιουργικός άνθρωπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Και του χρόνου να'στε καλά να ξαναπάτε Δήμητρα! Τι πιο όμορφο από μια βόλτα στα στολισμένα μαγαζιά! Βέβαια να μη πούμε για το πόσα απέμειναν...ούτε για τους στολισμούς που όλο και φτωχαίνουν.Ας μη χαλάσουμε την όμορφη ατμόσφαιρα που μας μετέφερες!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πέρα απ' το ότι οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενο και αισιόδοξο άτομο!!!Αυτό μου βγάζουν κάθε φορά οι αναρτήσεις σου!! Καλή εβδομάδα DIMI μου!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΑΛΏΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΝΤΙΜΙ.ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ.Η ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΓΓΟΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ.
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ,ΔΗΜΗΤΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Started my Christmas list you keep reminding me of how close Christmas is with your lovely pictures and crafts. Have a great week Dimi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. dimi moy ciasoy pali entiposiasespoli omorfa ta xristoyceniatikamas efales sto klima ton xristoycenon ta enckonakiasoy kamaronoyn cia tin ciacia toys filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...