Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

November is coming...Ερχετε ο Νοέμβριος!!..

Ερχετε καί ο Νοέμβριος....

Καλημέρα φίλες μου,καλή εβδομάδα!
Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω όλες εσάς γιά τίς ευχές σας στήν εορτή μου,εύχομαι νά είστε πάντα καλά! Ερχετε καί ο Νοέμβριος αλλά δέν λέει νά δροσίση λίγο νά καταλάβουμε ότι χειμωνιάζη!

                         Δώρο γιά τήν εορτή μου από τίς κόρες μου!(Present for my Nameday from my daughters!)
                                                                                   Autumn images.....
              Φθινοπωρινή σύνθεση μέ ρόδια καί κουκουνάρια(composition with pomegranate and pine cones).

                                                       Decoupage creations...

My decoupage..Πιάτο,χαρτ/τα,κρακελέ 1 συστ.,ρελιέφ,πάστα χιονιού(Plate,napkin,snow paste,krackle)
                                Δώρο γιά μία πολύ καλή μου φίλη στό Αγρίνιο!!(Ελπίζω νά σού αρέση!!)
My decoupage...Μπουκάλι,χαρτ/τα,ρελιέφ,inka gold,gliter,πάστα χιονιού(napkin,gliter,snow paste)
 
                       Τό ροζουλί μπουκάλι, δώρο στήν φιλενάδα από Θεσσαλονίκη μεριά!!(Ελπίζω νά σού αρέση!!!)

 Μία θαλασσινή πετρούλα ντυμένη μέ χαρτοπετσέτα,καί στολίδια χριστουγενιάτικα μέ πηλό!(A sea stone with napkin and christmas creations with clay)
My decoupage..ρεσώ, ριζ/το,χαρτ/τα,ρελιέφ,πατίνα(teapot,napkin) κασετίνα,χατ/τα.(κουτί μέ πάστα κρακελέ)(bow with krackle paste)
                                                            Καλώς νά ορίση καί ο Νοέμβριος!(Welcome November!)


                                                                             Awards.....Βραβεία... 

Η φίλη MARCELA ,μέ τό πανέμορφο blog γεμάτο μόδα,Fashionadictas,μού χάρισε αυτό τό πολύ ξεχωριστό βραβείο!
  Premio Dardos” means “prize darts” in Italian, and the award is given in recognition of cultural, ethical, literary, and personal values transmitted in the form of creative and original writing.

                                          Τhan you very much Marcela for this special award!I am honord!
Καί εγώ μέ τήν σειρά μου πρέπει νά τό χαρίσω σέ 11 blog,πολύ δύσκολο νά ξεχωρίσω!Διάλεξα τά εξής,αλλά όποια φίλη επιθυμεί μπορεί νά τό πάρη!
 Ολυμπία-memorieswitholdthings
Πέπη-dimiourgieskardias
Παρασκευή-comfusedmindblog
Demi Mist-beautyandthemist.com
evonita-beloved-ideas
ioannasworld (είναι νέο blog,φίλη παιδική τής κόρης μου,περάσετε μία βόλτα νά τό δήτε!)
Marie Anne-latelierdemarieanne
Pinelia- pineliapin
(me-maria)mytripsonblog
wild rose-wildrose-home
Εφη- creationpallete      
                                                           Βραβείο από τήν Spyridoula-handmade-by-spyridoula
                                                        Μέ τό πολύ όμορφο blog,γεμάτο πολύ όμορφες δημιουργίες!   


                                                            Σέ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα γιά τό βραβείο!
                                    Σάς εύχομαι φίλες μία πολύ όμορφη εβδομάδα καί καλό μήνα!Φιλάκια!!
                               Wish to you all, my friends, a lovely week and a wonderful November month!Kisses!!

 

50 σχόλια:

  1. Quantas coisas lindas e idéias trouxeste.Gostei muito! beijos,ótima semana,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαθηκες σημερα και ειχα εγνοια..ευτυχως ειδα αυτη την αναρτηση.. ομορφες ολες οι δημιουργιες παντα μου αρεσουν πολυ..συγχαρητήρια για τα βραβεία..τα λουλούδια (δώρο) από τις κόρες μου άρεσαν πολυ και το χρώμα τους. και δω ο καιρός δε λέει να χειμωνιάσει...λίγες ψύχρες έχουμε μόνο τα βράδυα
    καλώς να έρθει ο Νοέμβριος
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A lovely mix of wonderful creations, beautiful flowers and great photos!!!!
    The image with the bench and lightning reminds me a lot of the landscape here in the Alps!
    Congratulations on the well deserved awards!
    Happy November, dear Dimi! :)
    Polla filia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα κυρία Δήμητρα πολύ όμορφη η ανάρτησή σας.Πήρα και το βραβείο.Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχα χρώματα έχει η σημερινή σου ανάρτηση!!!!!!Και οι δημιουργίες σου πανέμορφες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφα όλα
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεμάτη χρώμα η σημερινή σου ανάρτηση,ομορφαίνει την καθημερινότητά μας!!Να'σαι πάντα καλά,γεμάτη έμπνευση!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kalispara Dimi, You have shown us such beautiful colours today, very uplifting. The "mums" are such a beautiful colour and what a lovely gift from your daughter for your name day. Thank you for brightening my day. Have a lovely week. Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φωτογραφίες, λουλούδια, ντεκουπαζ, όλα υπέροχα. Μπράβο Δημητρούλα μου.
    Οπως λέει και η αγριοτριανταφυλλίτσα χρωματιστή ανάρτηση.
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι δημιουργίες σου πάντα με ενθουσιάζουν, είναι γεμάτες χαρούμενα χρώματα και καλή διάθεση!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη εβδομαδα Δημητρουλα!!!Ομορφη αναρτηση και οι δημιουργιες σου μου αρεσουν πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Dimi μου! Υπέροχα και το δωράκι που πήρες και τα δωράκια που έφτιαξες! Σε ευχαριστώ για το βραβείο...μου το έδωσε και μένα η Marcela αλλά θα το πάρω και από σένα με πολύ χαρά. Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. kalos se brhka moy arrresoun poly h kataskeyes soy. elpizo na ta leme....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όμορφα χριστουγεννιάτικα αντικείμενα. Αχ πόσο θέλω να πάω στο πατρικό μου να φτιάξω λικέρ ρόδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dimi μου , καλησπέρα!!!!!!
    Εχεις δίκιο, όμως δεν πειράζει, άσε να κάνει ζέστη γιατί με το πετρέλαιο που είναι στα ύψη θα μας αδειάσουν πάλι τις τσέπες!
    Τα έργα σου υπέροχα και το κρακελέ σου πολύ μου αρέσει!!!!!!
    Τα βραβεία τα αξίζεις και όχι μόνο αυτά!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάλι με πολύ όμορφες δημιουργίες σε βρίσκω!
    Τα χρυσάνθεμα πανέμορφα ε; κι εμένα πάντα χρυσάνθεμα μου έφερναν στη γιορτή μου στην Ελλάδα...
    Εδώ χιονίσε ήδη!


    σε φιλώ πολύ xoxox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από που να ξεκινήσω...
    Η ανάρτηση από την αρχή μέχρι το τέλος είναι βουτηγμένη στην ομορφιά..
    Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!!
    Μας έβαλες από νωρίς στην ομορφιά των Χριστουγέννων..και το απολαμβάνουμε πραγματικά!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!
    Υπέροχο το χρώμα των χρυσάνθεμων...ωραίο δώρο!!
    Και το τραγούδι από τα αγαπημένα μου από τότε που το πρωτάκουσα..τραγούδι χαρούμενο!
    Σου εύχομαι μια πολύ καλή εβδομάδα..φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σου χαρίζω το πρώτο χαμόγελο της δύσκολης ημέρας μου ( είναι οκτώ το βράδυ )! Σε ευχαριστώ που μου έφερες χαμόγελο με το πανέμορφο βραβείο σου !Οι δημιουργίες σου κλασικά ! πιά υπέροχες ,χαρά στις τυχερούλες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Οι φίλες σου θα χαρούν πολύ!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σ'ευχαριστώ που με σκέφτηκες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα τα λουλούδια που σου έκαναν δώρο και η σύνθεση! Και φυσικά όσα έφτιαξες εξαίσια! Το λέω και το εννοώ! :) Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το όμορφο βραβείο που μου χάρισες! :) φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. I thought I had posted a comment on this but it is not here....

    I love all your photos
    and wish you a good week

    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητηρια για τα βραβεια! Με εχει μαγεψει η κασετινα! Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα και εύχομαι χρόνια πολλά!!!
    Μεγειά τα δωράκια και τα βραβεία !!!
    Υπέροχες δημιουργίες φτιαγμένες με αγάπη και πολύ ταλέντο!!!
    Μπράβο σου:):)
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mimi, you have lovely mums, the color is pretty. And your creations are all beautiful, very talented. Wishing you a happy week ahead.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ,,,,
    ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ,,,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Xρόνια πολλά κατόπιν εορτής Δήμητρα, οι δημιουργίες σου υπέροχες και ρομαντικές!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι όμορφη ανάρτηση ! Και τι ωραία δωράκια έφτιαξες για τις φίλες σου! Οσο για το βραβείο που μου χάρισες, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλό βράδυ να'χεις! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η φίλη Θεσσαλονικιά έχει κατενθουσιαστεί!!!!Ειναι Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο Δήμητρα!!!!Αχ πόσο πολύ σε ευχαριστώ!!!!Και τα χριστουγεννιάτικα στολίδια τι υπέροχα!!!!!Μπράβο χρυσοχέρα μπλόγκερ!!!Συγχαρητήρια και για το βραβείο!!!
    φιλάκια φιλενάδα μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Congratulations on the awards...you deserve all of them! Your decoupage is always fantastic. The sea stone with Christmas decors is marvellous.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολυ όμορφες οι δημιουργίες σου,και οι χριστουγεννιάτικες,ωραια και τα λουλουδια απο τις κορες,συγχαρητηρια για τα βραβεια σου ,καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όμορφα τα δωράκια για τις φιλενάδες σου! Να είναι καλά να τα χαρούν!
    Πολλές ευχές για τη γιορτή σου, αν και λιγουλάκι καθυστερημένες, λόγω μίνι εκδρομής!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Dimi μου, τί ομορφιές έφτιαξες πάλι!!! Είναι όλα υπέροχα!! Να χαίρεσαι και τα βραβεία σου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που μου χάρισες κι εμένα το βραβείο της Marcela!!!!Θα το αναρτήσω το συντομότερο στο blog μου.
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δήμητρά μου τι ωραία ανάρτηση κι αυτή!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!
    Τα αξίζεις!!Μπράβο και στα κορίτσια που θα στολίσουν
    τα blogάκια τους!!!
    Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου!!!
    Έτσι γιορτινές και Χριστουγεννιάτικες!!!
    Μπράβο!!Συνέχισε έτσι!!!
    Φιλάκια πολλά καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν και λίγο καθυστερημένα πολύχρονη Δήμητρα.
    Να'σαι πάντα γερή, ευτυχισμένη και δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια Πολλά κι από μένα αν και καθυστερημένα...οι δημιουργίες σου όπως πάντα ξεχωριστές!!!!με έχεις κάνει να αγαπήσω αυτή την τεχνική!!!!!τα φιλιά μου!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δέχεστε ετεροχρονισμένα χρόνια πολλά; Τουλάχιστον πρόλαβα πριν αλλάξει ο μήνας! Όλες σου οι δημιουργίες είναι ξεχωριστές και μου αρέσουν πολύ. Έχεις και την ικανότητα να τις απογειώνεις με την φωτογράφηση...μπράβο κορίτσι!!!Πολλά φιλιά και μια σου εύχομαι να'χει μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σας Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν - όμορφη decoupage έχετε κάνει.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα.
    Ο καιρός εδώ Κυρ. + 3,0 βαθμούς ΚΡΥΟ!
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια σου πολλά κι απο μένα λίγο καθυστερημένα, ότι επιθυμείς!!!Εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική, γερή και ευτυχισμένη!
    Για ακόμη μια φορά με εκπλήσεις ευχάριστα, οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες, μπράβο!!!Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Hello Dimi,
    Your posts always brighten my day with their colour, beautiful craft work and wonderful photos.
    Congratulations on your award. Well deserved!
    Thanks for your comments. Hope you receive some lollies from Coles:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι δημιουργίες σου είναι πέρα για πέρα υπέροχες!Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω, μου αρέσουν όλα πάρα πολύ!!!Οι φίλες σου που θα λάβουν τα δωράκια σου θα καταχαρούν!Μου αρέσει που οι κατασκευές σου είναι χριστουγεννιάτικες, συμπαθώ πολύ τους ανθρώπους που ανυπομονούν για τα Χριστούγεννα!Το βραβειάκι πανέμορφο!Σε υπερευχαριστώ που με διάλεξες ανάμεσα σε τόσες γειτονοπούλες!Να είσαι καλά και με ωραίες δημιουργίες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με το καλό να έρθει και ο Νοέμβριος Dimi. Να είναι όμορφος όπως και οι δημιουργίες σου που είναι στο πνεύμα της εποχής, αλλά και της Χριστουγεννιάτικης προσμονής. Να δούμε επιτέλους πραγματικό Φθινόπωρο, γιατί όπως δείχνουν τα πράγματα, θα πάμε απ΄ευθείας στον χειμώνα.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. τέλειες οι δημιοργίες σου Δημητρούλα μου-)))
    με γειά και για το όμορφα δώρα που πήρες-)))
    πολλά φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Να 'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι το όνομά σου! Οι δημιουργίες σου είναι αξεπέραστες! Αχ, αυτό το κρακελέ, εγώ δεν το πέτυχα ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Οι κατασκευές σου όλες είναι πολύ όμορφες... Ασφαλώς και θα αρέσουν πολύ!!! Αλλά ο ωραιότερος πίνακας, το δώρο των κοριτσιών σου!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. What great crafts. I love the bottle. Glad to hear you have had some rain sadly it seems to rain here every day. Have a great week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά..αν και ήρθα καθυστερημένα!!Πολύ όμορφες δημιουργίες!!!Συγχαρητήρια και για τα βραβειάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΄Οπου βλέπω χριστουγεννιάτικα τρέχω,
    όμορφα όλα,
    φιλιά και καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τώρα είδα το καγκουρό!!!!!!Πολύ μου αρέσει!!!!!!!!!!!!!!!Δήμητρα, φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολύχρονη! Γερή και χαρούμενη! Μπορεί να είναι καθυστερημένες οι ευχές μου....είναι όμως από καρδιάς...
    Dimi πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου! Έχεις μπεί για τα καλά στο πνεύμα των χριστουγέννων...εγώ ακόμα δεν άρχισα... Τα βραβειάκια σου να τα χαρείς!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια πολλά γεμάτα ευτυχία γλυκιά μου!!Τα όνειρά σου, ευχές μου!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...