Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

[ Green Day 12 ]

                                                                       [ Green Day 12 ]

                                 I love flowers..these photos are from my garden....

















             In  Sofias garden,( my friend),you can find red peppers and watermelons......





                                         I had a gift from Istanbul..Green apple tea..........


Every day driving to the village for shopping ,i see this beautiful bell at the byzantine church...


                            Varkiza....a Cafe bar near the sea ,taking my greek coffee....






                                            I am linking for Fiona,s Green Day 12
                                                        Raindrops and Daisies
                                                          raindropsanddasys
 

                                              Have a lovely weekend my friends....



 


87 σχόλια:

  1. Ein Wochenende voll Sonnenschein für Dich...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τωρα που μεγαλώσατε, θα πρέπει να μάθουμε και ξένες γλώσσες να σας παρακολουθούμε μανδάμ; τρομάξαμε στην Ελληνική,όχι και άλλες!
    Φιλάκια λουλουδιαστά Dimi!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη,είπαμε διεθνή καριέρα!!!Χρειάζετε καί τό αγγλικό στοιχείο νά σπάη τήν μονοτονία!!!Σέ ευχαριστώ Χαρούλα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφος φαίνεται ο κήπος σου! Θα μου άρεσε πάρα πολύ να έχω και εγώ έναν παρόμοιο! Προς το παρόν βολεύομαι με τις γλάστρες μου :). Όμορφο Green day!
    Έχεις βραβείο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Very nice pictures and collages showing.
    I also love flowers pt. I have not many only a few roses.
    Wishing you a great weekend :)
    Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι μόνο καφέ , Ντίμι μου, αλλά και μπανάκι!!!!!!!!Στις Αλκυονίδες άμα δεν έχει κύμα , είναι όνειρο τα νερά!!!!!!! Λες να κάνουμε βραδυνό; Χαχαχα!!!!!!!!!!!
    Τα λουλούδια σου μου αρέσουν πολύ!!!!!!Το καπέλο, ανθοστόλιστο, όλα τα λεφτά!!!!!!!!!!!!!!!!!Η τσίκα σου καμαρώνει φουντωτή!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τό καπέλο είναι από τόν γάμο πού πήγα στό Πόρτο Ράφτη Εφη μου!!Πάρε καί μαγιώ!!Πού ξέρης?Περιμένω εν αγωνίως νά συναντηθούμε φιλενάδα!!Φιλάκιαααα!!!!

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφη ανάρτηση φιλούθκια και καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Dimi μου πολύ ωραίος ο κήπος σου και όλες οι φωτογραφίες, μα πιο πολύ μου άρεσε το καπέλο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελένη!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Μα μέχρι και μηλιές έχει αυτός ο παράδεισος!?
    Υπέροχες φωτογραφίες, όμορφα τοπία.

    Καλό σου Σ/Κ Ντίμη μου, γλυκιά και τρυφερή!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεμονιές Ζαμπία!!!!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφες φωτογραφίες!! Σωστός παράδεισος ο κήπος σου με όλα αυτά τα πολύχρωμα λουλούδια!! Το στολισμένο καπέλο μου άρεσε πολύ!!! χιχι!
    Καλά να περνάς, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ!!Είδες πέραση τό καπέλο?Σέ πολλόύς άρεσε!!Καλή Κυριακή φίλη μου!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφος κήπος ! Αυτός κι αν θέλει τέχνη !!! Και το καπέλο, τί ωραίοοοο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό βράδυ φίλη μου!!

      Διαγραφή
  11. Με βάζεις σε μεγάλο δίλημμα ! Τι να θαυμάσω ,τον υπέροχο κήπο η τα έργα σου ?
    Αχ ! αυξάνονται τα πιάτα ...
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία,όχι άλλα πιάτα σέ παρακαλώωωω!!!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικα λουλούδια ο κήπος σου dimi μου,το καπέλο μου άρεσε επίσης πολύ οι φωτογραφίες υπεροχες ,καλά είπαν οι προλαλήσασες,τι να θαυμάσω πρώτα? φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφες φωτογραφίες..τι χρώματα είναι αυτά!!!
    Το καπέλο δε, από τα πιο ρομαντικά που έχω δει!!
    Υπέροχα όλα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο..φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι τό καπέλο ήταν ντεκόρ σέ γάμο!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Μπραβο φιλενάδα μου, πολύ ωραίο και μερακλίδικο κήπο έχεις. Βλέπω έχεις και συ Λέιλαντ στον κήπο. Εμένα δυστυχώς αρώστησαν και αρχίζουν να ξεραίνονται. Να τα προσέχεις πολύ ρίχνε λίπασμα και οχι πολύ νερό.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπώ τα λουλούδια!!!! Να τον χαίρεσαι τον κήπο! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Dear Dimi, your flowers are marvellous! I like very much the place where you live...how lucky you are!!!I' d like to have a cup of greek coffee in your cafe bar too!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Alessandra,Your welcome for that cup of coffee my friend!!Kisses!!

      Διαγραφή
  17. Beautiful photos of your garden. You must have similar weather to mine
    because I have a lemon tree(unless that is a lime tree) and two tiny saga palms, too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχος ο κήπος σου Δημητρούλα μου!!! Είσαι άξια και να τον χαίρεσαι τον υπέροχο κήπο σου!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραιος κηπος... βλέπω και ενα μπέιμπι τσίκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!Λατρεύω τα λουλούδια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολυ ομορφα λουλουδια ,με ομορφα χρωματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. DIMI,you have a beautiful garden. Lovely flowers. I enjoyed your post and photos, thanks for sharing your Green Day. Have a wonderful weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 彡♡` Olá, amiga!

    Lindas flores!
    Belas fotos.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil ♡彡.
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ ωραιες ολες οι φωτο αλλα μου αρεσε ιδιαιτερα αυτη με το πρασινο τσαι!
    Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου σέ ευχαριστώ!!Δέν τό δοκίμασα τό τσάι ακόμα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Suas flores alegraram minha noite!
    e seu chá pode ser um calmante para dormir em paz!
    Obrigada pelas flores!

    ZiziSantos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ DIMI ΜΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ!!ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Believe me: every thing here is absolutely gorgeous!!!!
    Thank you for letting us share these beauty!
    xoxo
    BShell

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Gorgeous photos!I hope you have a lovely weekend:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έχεις γίνει εξπέρ στις φωτογραφίες φιληνάδα.Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φίλη μου!!Νάσαι καλά καί σιδερένια!!Καλό καί ήσυχο βράδυ σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια Γεωργία μου!!

      Διαγραφή
  30. Δεν ξέρω τι διαγωνισμός είν' αυτός - κυκλοφορούν τόσοι πολλοί..... Θαύμασα όμως τις φωτογραφίες σου και τον απίθανο κήπο σου με τα φανταστικά χρώματα των λουλουδιών του... Να τον χαίρεσαι!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φιλία μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. πολύ όμορφα λουλούδια έχεις στον κήπο σου!! και το δωράκι που έλαβες πολύ πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  32. yperoxes fotografies pragmatika!
    GIVEAWAY on my blog!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δημητρούλα μου, μου έριξαν το ιστολόγιο πριν από λίγο καιρό και πλέον θα με βρίσκεις εδώ. Οι φωτογραφίες από τον κήπο σου είναι πανέμορφες, ποικιλία χρωμάτων και λουλουδιών γεμίζουν το μάτι μου. Εδώ δειλά-δειλά μπαίνει η άνοιξη, αλλά τόσο δειλά που έχει και ξαφνικά μπουρίνια που μας έχουν τρελάνει. Φιλιά από Μελβούρνη, Αγριμιώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιώ μου στεναχωρέθηκα φίλη μου,αλλά ήρθα καί σέ βρήκα!1Καλή συνέχεια!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Hi Dimi, what a beautiful garden you have! And a lovely gift of green apple tea - delicious! Hope you are having a great weekend x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Oh Dimi the photos are amazing.
    Such wonderful flowers you have
    and your friend too.

    Thanks so much for linking up

    Have a great week.

    x Fion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Lots of lovely flowers Dimi along with peppers and watermelons too. Enjoy your cup of green apple tea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Rosemary!I wish i could share it with you my dear!Have a lovely week!!

      Διαγραφή
  37. You are so lucky to live close to the sea. I wish I was... How does that tea taste? Really from green apples? Yummy... Lovely photos from your pretty garden and that bell is really cute! Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I havent taste it yet dear Emilie!!I tell you then!!Thank you so much!!Have a grate week!!

      Διαγραφή
  38. Τέλειες φωτογραφίες! Τι όμορφα μέρη! Ένα βραβειάκι σε περιμένει εδώ:http://basilikis-art.blogspot.com/2012/09/photo-day-graffiti-greco-news.html
    Καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Gia sou Aderfaki, poly mou aresoun oi Fotografies pou evales apo ton kypo sou kai apo tin Varkiza, thymase ekei eixame paei gia Cafe to 2006,
    Eyxome na ERTHO TOU XRONOU.
    Filia se olous
    O Aderfos sou Adam xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πανεμορφο το μπλογκ σου μπραβο σου!!!
    Καλως σε βρηκα ελπιζω να τα λεμε καλη σου εβδομαδα!!!
    http://nostimessyntagesthsgwgws.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Lindas imagens de flores e verde!
    adorei ver o sino de igreja bizantina
    lindo lugar para o café!
    abraços!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. I love flowers too and you have some wonderful pictures of them :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...