Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012

Green Day 9!

These photo,s are taken by me ,from the country side near in Athens.
                                               [ Lagonisi-Trabouria }.
                                                      Green Day 9!


Pine tree.




Goats on the road!Aren,t they cute!




Lemon tree.


                         I am linking at Fiona,s Green Day 9 at Raindrops and Daisies.

                                                             raindropsanddaisys.blogspot.com                                       



 

52 σχόλια:

  1. Πολύ διασκεδαστική η δεύτερη φωτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ θα ήθελα να ήμουν μαζί σου όταν πήρες αυτές τις φωτογραφίες ! Θα εστίαζα στην δεύτερη λέγοντας σου : υπέροχη η φωτογραφία αλλά μήπως έχεις υπόψη σου κάποια καλή συνταγή ; Αυτές τις βόλτες σου πραγματικά τις ζηλεύω !Εύχομαι χαρούμενο Σαββατοκύριακο !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου!Είναι κοντά στό σπίτι τής κόρης μου!Οποτε πάω τά βλέπω καί τρελλάινομαι!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Yes, the goats are cute - different varieties, looks like.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τhank you for your visit and for your nice comment!Have a nice weekend!!

      Διαγραφή
  4. Sehr schön gewachsene Bäume, einen Zitronenbaum hätte ich auch gerne...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love your photos! It looks the complete opposite of here - hot and dry! Want to move to Athens now!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου στο Green Day όπως και οι φωτογραφίες σου!!! Σκεφτόμουν κι εγώ να συμμετάσχω αλλά από χθές έχω πρόβλημα με το ανέβασμα των φωτογραφιών μου !!!!! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν!Οσο ποίο πολύ Ελληνίδες τόσο τό καλύτερο γιά τήν προβολή τής χώρας μας!!Περιμένω νά σέ δώ στό Green day 10 εάν γίνη!Πολλά φιλάκια φίλη μου!!

      Διαγραφή
  7. Ωρία βόλτα στην εξοχή ε DIMI μου?έχω κι εγώ μια παρόμοια φωτό με κατσίκες ,μονο που τότε δεν το είχα διασκεδάσει και τόσο,ήμουν καινούρια οδηγός μου είχαν κλείσει το δρόμο και παρόλα τα νεύρα που είχα επειδή έχω πάθος με τη φωτογραφία έβγαλα μια ,τώρα τη βλεπω και γελάω ,φιλιά πολλά και εύχομαι όλο ωραίες βόλτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Νέλλη μου!Εδώ κοντά μου είναι τά κατσικάκια!Τά έχη μία φίλη μου!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Αγαπημένο Λαγονήσι!! Να περνάς όμορφα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Η δεύτερη φωτογραφία είναι πολύ όμορφη.Όταν είμουνα μικρή είχα τρέλα με τα κατσικάκια...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!Καλές διακοπές!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Πολυ ωραιες φωτογραφιες! Η μιση μου καταγωγη ειναι απο Αναβυσσο οποτε αυτες οι εικονες ειναι γνωριμες. Καλο Σαββατοκυριακο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι γειτονοπούλα Εύη μου?Σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. lovely photos!
    wanna follow each other?yes no?
    uuuum..yeah
    cheers!

    http://fashion-babel.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. It is great to have a lemon tree and I love the goats. Great entry for Green Day. Have a wonderful weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου...οι κατσίκες απίστευτες...
    Είναι υπέροχα να κάνεις βόλτες στην εξοχή!!
    Η λεμονιά είπαμε...είναι από τα αγαπημένα μου δέντρα!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι,σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Ανταποδίδω την επίσκεψη,μπαίνοντας και εγω στην παρέα..Οι εικόνες είναι πολύ όμορφες..Μου αρέσει πολύ που όλα τα μπλογκ που επισκέπτομαι έχουν υπέροχες εικόνες απο όλο το κόσμο,αλλά και απο την αγαπημένη Ελλάδα!
    Ελπίζω να τα λέμε συχνά!
    Όσον αφορά το παραμύθι,να το αγοράσεις οπωσδήποτε..Θα το λατρέψετε**)
    καλό σου απόγευμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ!Θά ψάξω νά τό βρώ!Μού άρεσε πολύ!Καλή συνέχεια!Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Dimi μου γειά σου!
    Ομορφες φωτο και με τις κατσικούλες απίθανες!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!Καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eφη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. γεια σου dimi, καλώς σε βρίσκω κι εγώ! σε ευχαριστώ που πέρασες από το σπιτάκι μου.. πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου.. φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς ήρθες φίλη evonita!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Θά τά λέμε!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δημητρούλα μου, έχω χάσει επισόδια μου φαίνεται, πρέπει να μελετήσω για να επιστρέψω πληροφορημένη.Προς το παρόν σε φιλώ και ψάχνω για φωτογραφίες. Εχω τραβήξει εκατοντάδες αυτόν τον καιρό.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μας ηρθες Μαράκι μου!!Μού έλειψες!!!Καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Hello Dimi
    Thank you linked your blog address to me.
    Very nice blog you have, I have added me as a result of your blog and have added your blog address on my list of blogs I follow.
    Wish you a great Sunday.
    Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα καλή Κυριακή,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα σού εύχομαι φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. φανταστικό Λαγονήση Δημητρούλα μου-)))
    έχω μιά παρόμοια της δεύτερης εικόνας σου,με αγελάδες...χιχι
    είσαι καταπληκτική φωτογράφος-)))
    φιλάκια και καλή εβδομάδα,και ευχαριστώ για την επίσκεψή σου-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θά ήθελα νά συγκρίνω τίς αγελάδες σου μέ τίς κατσικούλες μου καλή μου Χρυσούλα!ΧΑΧΑΑ!!Σέ ευχαριστώ πολύ !!Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...