Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012

Βολτα στο χωριο Αθανασιος Διακος.

Καλημερα  φιλες μου, στην ομορφη μπλογκογειτονια!Σημερα θα παμε βολτα στο ομορφο χωριο Αθανασιος Διακος στον νομο Φωκιδος.Βρισκεται σε υψομετρο 1050μ.,στις πλαγιες των Βαρδουσιων.Ειναι ενα πανεμορφο χωριο με πλουσια δαση απο ελατα,και θεα την
Γκιωνα,τα Βαρδουσια και την Οιτη.



Αθανασιος Διακος,Ν.Φωκιδας



Ειναι η γενετειρα του Αθανασιου Διακου,του ηρωα του 1821.
Το ποταμι που διασχιζει το χωριο,δημιουργη μια υπεροχη βλαστηση  απο πανυψηλα ελατα,πλατανια,βελανιδιες,καστανιες,καρυδιες και μηλιες!

Το ποταμι που διασχιζει το χωριο.

Στην κεντρικη πλατεια του χωριου θα βρειτε διαφορα ψητα,αλλα κυριως το γνωστο παγωτο ΡΑΒΑΝΗ,που φτιαχνετε απο γαλα προβατων που βοσκουν στα λιβαδια των Βαρδουσιων!

Πλατεια Αθανασιου Διακου.
 

Το δασος με ελατα.





Εγω φιλες μου το επισκευθηκα περισυ το καλοκαιρι,και ξετρελαθηκα με την ομορφια του τοπιου!Την νυχτα μπορεις να ακουσης το γλυκο κελαηδισμα των αηδονιων!


Μετα την βολτα που πηγαμε στο ομορφο χωριο Αθανασιος Διακος,εχω να σας δειξω μπουκαλια φτιαγμενα με ντεκουπαζ ,εχοντας ως θεμα ,TO ΧΩΡΙΟ!


Ντεκουπαζ σε μπουκαλι με χαρτοπετσετα.



Ντεκουπαζ σε μπουκαλι με ριζοχαρτο.





Ενα ξυλινο κουτακι το μεταμορφωσα με ντεκουπαζ,βαζοντας χαρτι δικης μου εκτυπωσης,κανοντας κρακελε 2 συστατικων,γεμιζοντας το κρακελε με πατινα,και το στολισα νε stencills!











Σε αυτο το κερακι,εβαλα χαρτι για ντεκουπαζ,βοτσαλακια,και εκανα φωτοσκιασεις!









Σας ευχομαι καλη εβδομαδα φιλες μου,και πολλα δροσερα φιλακια!!!








 



26 σχόλια:

  1. Καλημέρα συνονόματή μου! Καταπληκτικές φωτογραφίες, πολύ όμορφο μέρος. Επίσης φοβερές και οι δημιουργίες με θέμα το χωριό! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας ταξιδεψες μες την τεχνη!!!
      Να εισαι καλα! Ευχομαι να ταξιδευεις και να μας δειχνεις τοσο ομορφα τοπια συνοδευομενα με τοσο καταπληκτικα εργα!
      Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα!Τι όμορφα που είναι όλα!!!!οι φώτο υπέροχες και τρελάθηκα με τα μπουκάλια!!πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου καλή μου Δήμητρα..λάτρεψα όλη την ανάρτηση και την βόλτα στο χωρίο και την ιστορία που γράφεις για το χωριό, πολύ μου αρέσουν αυτά. Πρώτη φορά ακούω γι αυτό το χωριό
    είσαι πολύ ρομαντική ψυχή αυτό καταλαβαίνω ήθελες τις ομορφιές του χωριού να τις βάλεις στα μπουκάλια

    λάτρεψα και τις δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες.

    δελφινοφιλούθκια

    υγ-χθες έκανα την πρώτη μου ανάρτηση με τα βιβλία μου, σου άρεσε το βιβλίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημητρούλα μου, με δρόσισες με τις ωραίες φωτογραφίες απο το ορεινό χωριό. Τα μπουκάλια σου τέλεια.
    φιλάκια και καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί έφτιαξες πάλι!!!!!!!!! Εκείνο με το γατάκι...τί όμορφο!!!!
    Δεν έχω πάει ποτέ σ'αυτό το χωριό... πρέπει να είναι πανέμορφα!!! Οι φωτογραφίες σου εκπληκτικές, μιλάνε από μόνες τους!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά καλή μου Dimi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Δημητρα!Ιστορικο το χωριο σου,αλλα και το τοπιο του,χαρμα οφθαλμων!Οσο για τα μπουκαλια ΣΟΥΠΕΡ!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΣΚΑΛ.,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!Πρεπει να προβαλουμε τα ομορφα μερη της πατριδος
    μας!Ευτυχως και αλλες φιλες μπλογκερς κανουν το ιδιο!!Φιλακια!!

    @Εlli,Kαλως ηρθες!!Σε ευχαριστω πολυ!Καλο βραδυ!!Φιλακια!!

    @Δελδφινακι,σε ευχαριστω πολυ!!Καλη συνεχεια!!Φιλουθκια!!

    @maria μου,σε ευχαριστω πολυ!!Ο ΑΘ..ΔΙΑΚΟς ειναι το χωριο συγγενικου μου προσωπου!!Φιλακια πολλα!!Καλη εβδομαδα!!

    @Εirini μου,καλωςτην!Νασαι καλα φιλεναδιτσα μου!πραγματι ειναι ενας παραδεισος!!Φιλακια!!!!

    @ΒEAUTY FOLLOWER,σε ευχαριστω πολυ κοριτσακι!!Καλη συνεχεια!!Φιλακια!!

    @Starhomecraft,σε ευχαριστω!Νασαι καλα Αναστασια μου!!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα συμφωνησω μαζι σου Dimi μου, πολυ ομορφο χωριουδακι... ωραιος τοπος και το παγωτο τους αν και λιγο βαρυ, πολυ νοστιμο!!!!
    Ομως και οι δημιουργιες σου πολυ ομορφες!!!! Τα μπουκαλια, συμφωνα με το θεμα της εκδρομουλας που μας πηγες... τοπια της Ελληνικης επαρχιας... το κουτακι σκετη γλυκα και ενα κρακελε υπεροχο (καποια στιγμη πρεπει να μου πεις πως το κανεις) και το κερακι, ακρως καλοκαιρινο!

    Περασα ωραια Dimi μου, πολλα φιλια, και καλη εβδομαδα αν εχουμε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kλειω μου,απο οτι καταλαβα,εχης παει στο χωριο,και γευτηκες το νοστιμο παγωτο του ΡΑΒΑΝΗ!!
      Σε ευχαριστω για την επισκεψη σου!Και για τα ομορφα σου λογια!!Οποτε θελης να σου πω για το κρακελε!!Στειλε μου το ιμεηλ σου!!Νασαι καλα!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
    2. Πέρασα για να σου πω ενα γειά και τα κάνω 2 ενα για την Κλειώ την γλυκιά Ταξιδεύεις αρκετα και σε σύγκριση με μένα που σπάνια θα εκδράμω , αλλά και όταν γίνει αυτό ο νους μου ειναι να κοιτώ κάτω για συλλογή και χάνω της υπόλοιπη ομορφιά ,ομορφα τα μπουκάλια με ομορφα μοτίβα που εγω δεν εχω ξαναδεί.... Αρχισα νέα τρεξίματα,(ε βαρέθηκα πιά) για την βάπτιση της μικρής και επειδή η νονά ειναι η μεγάλη μου κόρη όλη η φροντίδα έπεσε σε μένα.....Καλή εβδομάδα ,ευχάριστη και δημιουργικη...

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο χωριουδάκι!Σιγά σιγά όλοι σκεφτόμαστε να μετακομίσουμε σε ένα χωριουδάκι σαν αυτό!Όσο για τις κατασκευές σου...πολύ χαριτωμένες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνφωνω μαζι σου Pinelia!!Mακαρι να ειχαμε ενα σπιτακι σε χωριο!!Θα ειμασταν εκει τωρα!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  11. Ομορφες ελληνικες εικονες.Πως να μην δωσουν εμπνευση για δημιουργια.Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλα κοριτσακι!!Φιλακια στα μωρα σου!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφη ανάρτηση Ντίμη μου!!!!!!!!
    Άργησα αλλά γνωρίζεις τον λόγο.........
    Τα μπουκάλια σου όπως πάντα τα ζήλεψα!!!!!!!!!!
    Η εκδρομή τέλεια!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εφη μου,ευχομαι ολα να ειναι καλα.Σε ευχαριστω!!Περιμενω μαζι με την Νασια,να σας γνωρισω απο κοντα!!Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άργησα αλλά ήρθα φιλενάδα! Πολύ όμορφος ο Αθ.Διάκος !!! Καταπράσινο χωριό ! Πολύ χαίρομαι που 'το δικό μου χωριό' στόλισε τόσο όμορφα το μπουκάλι σου!!! αλλά και το δεύτερο μπουκάλι είναι πανέμορφο! Μπράβο και για το κουτάκι και το κερί, όλα είναι πολύ ωραία !!
    Πάω για ύπνο...Καλό ξημέρωμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την γειτονοπουλα μου!Πραγματι,η χαρτοπετσετα σου εδεσε πολυ ομορφα με το μπουκαλι!!Νασαι καλα Μαριαν!Καλο βραδυ,φιλακια!!!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα...Στην λίστα ιστολογίων μου μου δείχνει ως τελευταία ανάρτηση αυτήν To παλιο μεταλλικο ποτηστηρι!
    αλλά πατόντας δεν μου τη δείχνει. Μου βγάζει αυτή με τον Αθ.Διάκο

    Γιατί;Τι έγινε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το ποτιστήρι ήρθα να δω κι εγω στον Αθανάσιο Διάκο έπεσα,αλλά καλώς διότι δεν είχα σχολιάσει.
    Μ αρέσει που πάντα άλλο ξεκινάς κι αλλού κάνεις την έκπληξη!Δένεις τις αναρτήσεις με τα εκθέματα.
    Μ αρεσαν πολύ και τα μοτίβα ιδιαίτερα και όχι πολυφορεμένα.
    Φιλάκια πολλά ξαδέλφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδελφη,μου αρεση ο τροπος που τα λες!!σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,και για την επισκεψη σου!!Φιλακια στην Ζακυνθουλα μας!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα. Από μια γρήγορη ματιά που έριξα και σε παλιότερες αναρτήσεις σου διαπίστωσα πολύ όρεξη για δημιουργία και άφθονη φαντασία. Λόγω διακοπών δε έχω συχνή επαφή με τον υπολογιστή, όμως θα σου έρθω πάλι σύντομα. Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Κατερινακι!!Σου ευχομαι καλο καλοκαιρι,σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!Με το καλο να ξαναρθης!!Φιλακια!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...