Κυριακή, 8 Ιουλίου 2012

Μια ησυχη παραλια για το Σαββατοκυριακο!

Μια ησυχη παραλια!
Κεραμιδι με ριζοχαρτο.
Κεραμιδι με ριζοχαρτο.
Γλαστρα πυλινη με ριζοχαρτο.
Καλημερα φιλες μου!Ανακαλυψα μια πολυ ομορφη παραλια με καταγαλανα και καθαρα νερα!!Και κυριως το Σαββατοκυριακο ειναι σχετικα ησυχη,και χωρις ξαπλωστρες και ομπρελες!!Μαζι με τον αντρα μου,αφου φτιαξουμε το ελληνικο καφεδακι που θα παρουμε μαζι μας,περνουμε τις καρεκλιτσες μας την ομπρελα μας,και φυγαμε!!Σκετη απολαυση!!Βεβαια μιλαμε για πρωινη ωρα,μετα θα γινεται χαμος οπως σε ολες τις παραλιες!!Δεν σας λεω ποια ειναι!!Αφηνω να την ανακαλυψετε εσεις!!Αυτο το Σ/Κ ασχοληθηκα λιγο με το ντεκουπαζ,ετοιμαζοντας δωρακια για αγαπημενες μου φιλες!Εφτιαξα 2 κεραμιδακια με καλοκαιρινα θεματα.Και τα δυο τα εφτιαξα με ριζοχαρτο!Αλλα ηθελα να φτιαξω ενα γλαστρακι μονο για μενα!Ερχεται στο σπιτι μας ενας αλητακος γατος,ο ΘΑΝΑΣΗς!Για τον γλυκουλη μου γατακο,εντυσα το γλαστρακι με ριζοχαρτο,εχοντας ως θεμα,ομορφες μικρες γατες!Απο αυριο περιμενουμε καυσωνα,κανουμε επιδρομη στις παραλιες και καλες και δροσερες βουτιες!Καλη εβδομαδα σας ευχομαι!!Φιλακια!!!

25 σχόλια:

  1. Ντίμι μου έρχομαι!!!!!!!
    Χα χα χα!!!!!!!
    Όμορφες δημιουργίες έκανες πάλι!!!!!!!!!!!!Η γλάστρα απίθανη!!!!!!!!
    Για έλα που σε θέλω..........
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eφη μου,σε ευχαριστω!!Ηρθα απο το ομορφο σπιτακι σου και απο αυριο ξεκιναω για Το παραθυρο με θεα!!Σε ευχαριστω που με επελεξες!!Καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!!Πολλα φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφη δουλειά έκανες, οντως το ριζόχαρτο είναι καλύτερο.
    Η παραλία όμως καλυτερότερη.
    καλές βουτιές φιλενάδα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι,πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου!!Εαν δοκιμασης ριζοχαρτο,θα με θυμηθεις!!Πολλα φιλακια και καλες βουτιες!!Καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  3. Τυχερή είσαι, ένα απέραντο γαλάζιο όλο δικό σου...
    Καλές βουτιές! Και οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μουσε ευχαριστω !!Σου ευχομαι μια δροσερη εβδομαδα!!Σε ευχαριστω που ηρθες απο το σπιτακι μου!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
    2. Είσαι ευπρόσδεκτη και στο δικό μου!

      Διαγραφή
  4. Πάντα μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου! Έτσι και τώρα! Πολύ όμορφα σχέδια, έκανες υπέροχη δουλειά! Αλλά και η παραλία ... όνειρο!!! Καλά μπανάκια και καλή συνέχεια σ'ότι κάνεις! Πολλά φιλάκια! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρι μου σε ευχαριστω πολυ!!Και για τα καλα σου λογια και για την επισκεψη σου εδω!!Ευχομαι και σε εσενα καλες δημιουργιες και καλες βουτιες!!Καλη εβδομαδα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλως σε βρήκα Ντίμη...τυχερή που ανακάλυψες αυτήν παραλία...και εσύ πρωί πας ..έ;; το ίδιο και εμείς..και ποτέ την κυριακή.....χι..χι.. σαν τον τίτλο της ταινίας το έγραψα.... στο ντακουπάζ....έχεις βλέπω πολύ καλά αποτελέσματα ΄΄αν και εγώ απο αυτά δεν ξέρω ...μου φαίνονται πολύ δύσκολα...τα γατάκια πολύ όμοεφα..γίνανε...τωρα ο Θανάσης θα έχει παρέα.......φιλακια και σίγουρα θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Ρουλα!Σε ευχαριστω πολυ!!Ειμαι πολυ πρωινη για μπανιο στην θαλασσα!Μου αρεση η ησυχια!!Σου ευχομαι καλη εβδομαδα!!Φιλακια στην ομορφη Κρητη!!!

      Διαγραφή
  6. Δήμητρα, νομίζω ότι την ξέρω την παραλία!!!! (Κάπου στο Θυμάρι???)
    Οσο για τις δημιουργίες σου, είναι εξαιρετικές!!!! Με άρωμα καλοκαιρινό, με θαλασσινή μυρωδιά!!!
    Να'σαι καλά, καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπηηηηη να ερθης να σε παω!!Δεν ειναι στο Θυμαρι!Ειναι λιγο πιο κοντα μας!!Μαντεψε!!Σε ευχαριστω πολυ Πεπη μου και που παντα περνας απο το μπλογκοσπιτακι μου!Νσαι καλα!!Καλη εβδομαδα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
    2. Εμένα μου κάνει για Σαρωνίδα, πρίν πλακώσει ο κόσμος...,έ???? Το μάθαμε ότι η Δήμητρα είναι πολύ πρωϊνή στην θάλασσα, εγώ δεν θα μπορούσα με τίποτα να πάω τόσο πρωϊ !!!!

      Διαγραφή
  7. Δήμητρα...την παραλία δεν την ξέρω,αν και μοιάζουν λίγο πολύ ολες-)))
    Τα κεραμιδάκια σου είναι πα΄ρα πολύ όμορφα,και με τρέλλανε το βάζο με την γάτα(τις λατρεύω)Είναι εξαιρετικά ωραία-)))Εύγε κοριτσάρα!!!
    φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Χρυσουλα,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!!Σε ευχαριστω για την επισκεψη σου!!Καλη και δροσερη εβδομαδα σου ευχομαι!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  8. Θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολες ,που με αγκαλιασατε,και σε καθε νεα μου αναρτηση,ολες μα ολες θα περασετε απο το μπλγκοσπιτακι μου να με χαιρετησετε!Χαιρομαι που απεκτησα καινουργιες φιλες,πολυ θα ηθελα να τα πουμε απο κοντα!!Το σπιτι μου ειναι ανοικτο σε ολες σας!!(Στο Λαγονησι!).Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημητρα γειά σου γειάσου!!!! Τι κάνεις; εχουμε καιρό να τα πούμε! Ειμαι στο Φανάρι και κατεβαίνω κάθε 3 ημέρες για τις εδώ ανάγκες !! Τα σκυλάκια (η Μελιτα θα ηθελε) δεν κάνουν διακοπές .. και οι κότες επίσης(εχω και μία κλώσσα τώρα πουλάκια θα βγάλει η βραστά αυγά ,θα δείξει) και τα φυτά μας ειναι απαιτητικά το νερό που ρίχνουμε ξεραίνεται εν ριπή οφθαλμού...Ημπέμπα μας ομως απολαμβάνει τις διακοπές της φορά την πάνα βρακάκι και απο πάνω το μαγιό και ρίχνει κατι ύπνους στα δροσερά μπαράκια των παραλιών του χωριού...πω πω θεέ μου! Ομορφα τα εργα σου ,το 1ο κεραμίδι μου άρεσε ιδιαίτερα και η κουπα γλάστρα με τον γατούλη και καταπλικτική.... Δεν ζηλεύω καθόλου την έρημη παραλία σου γιατί εγώ κολυμπώ κάθε μέρα
    σε ερημικές παραλίες(3-4)ολημερίς χα χα χα!!! με υπεροχες καθαρές θάλασσες,ο Άλκης για ψαροτούφεκο και γώ παραλία μάζεμα θαλασόξυλων κοχυλιών και ματακίων θα κάνω μία σχετική ανάρτηση να βρώ χρόνο πρώτα!!!!
    Εύχομαι να έχεις μιά ευχάριστη και δροσερή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ..τι όμορφα που τα φτιάχνεις!!!!!που βρίσκεις χαρτιά;πάντα να περνάτε όμορφα!!!!!!δεν τη ξέρω την παραλία εμένα μου φαίνονται όλες ίδιες!!!!χιχιχι!!!!τα φιλιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπάρχουν ακόμα τέτοιες παρθένες παραλίες;;; Υπέροχηηη!!
    Και τα έργα ακόμα μια φορά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!
    Φιλάκια πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφη μου νασαι καλα!Να περνας καλα και να απολαμβανης τις ερημικες σας παραλιες!!Να απολαυσης την συντροφια της εγγονουλας σου!!Θα ειναι στα φορτε της!Φιλησε μου την και την Μελιτα βεβαιως!!Φιλακια!!

    Δεσποινακι μου τι κανης?Καλα μπανια!!Τα χαρτια ειναι απο τις ΜΟΡΦΕς.Μπες στο eshop να τα δης!Πολλα φιλακια στην Νεαπολη!!!

    kathycallie,καλησπερα!!Να περνατε καλα!!Φιλακια!!

    Χαρουλα μου,σε ευχαριστωωωωω!!Που κανης τα μπανακια σου?φιλακια δτην Ζακυνθουλα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το πρώτο κεραμιδάκι !!! και το δεύτερο είναι καλό αλλά.....είναι του γλυκού νερού, χαχαχα !!!!
    Η γλαστρούλα έγινε πολύ καλή! Δημητρούλα έχεις προοδεύσει πολύ στο ντεκουπάζ, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μarie Anne,υποκλινομαι!!!Ειναι η Σαρωνιδα!!Μετα της 10 θα εχη σιγουρα κοσμοσηροη και εκει!!Σε ευχαριστω!!!Καλα μπανια στην ομορφη Φωκαια μας!!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...