Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2012

Καινουργιο μελος στην οικογενεια!

Το χρυσοψαρο ο GOLDY
Δισκος με ριζοχαρτο.
.
Μπουκαλι με χαρτι για ντεκουπαζ.
Kαθρεφτης δωρο απο την φιλη MARIE ANNE!
Εχουμε καινουργιο μελος στην οικογενεια μας!!Το χρυσοψαρο GOLDY!Εναι λιγο ζωηρουτσικο,και ολο πειναη!Μου κραταη ευχαριστη συντροφια,δεν μπορω να πω!Ολο το χαζευω!Και εγω για να τιμησω την αφιξη του GOLDY,εφτιαξα εναν παλιο πλαστικο δισκο με ντεκουπαζ,ντυνοντας τον με ριζοχαρτο που εχη σαν θεμα τι αλλο,χρυσοψαρα!!Αλλα εχουμε και συνεχεια με ντεκουπαζ!Εφτιαξα ενα μπουκαλι με χαρτι για ντεκουπαζ με θεμα τον βυθο της θαλασσας!Και εκει ο GOLDY!!Την Τεταρτη ειχα μια ευχαριστη επισκεψη απο την φιλη μας MARIE ANNE ! Η ΜARIE ANNE,ηρθε και περασαμε ενα υπεροχο απογευμα κουβεντιαζοντας για ντεκουπαζ και διαφορα θεματα σχετικα με τα blogs.Μου εφτιαξε εναν υπεροχο καθρεφτη με ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ με τα χρωματα που λατρευω!!Ειναι γειτονοπουλα μου η MARIE ANNE,και παρακολουθωντας το μπλογκ της ανακαλυψα το ντεκουπαζ!Ειμαι πολυ χαρουμενη που απεκτησα καινουργια φιλη blogger!Ευχομαι σε ολες τις φιλες ενα πολυ δροσερο Σ/Κ!!Καλες βουτιες !!!!

29 σχόλια:

  1. καλημερα..καλο παρ/σαβ/κυρ
    ομορφες πολυ οι δημιουργιες
    πολυ γλυκουλη το νεο μελος
    η σημερινη αναρτηση μου αρεσει πολυ γιατι βρισκομαι στο στοιχειο μου στη θαλασσα χεχεχε

    πολυ μου αρεσε που βρεθηκατε γειτονισσες με την ΜαριΑνν,τι ωραια να μιλας καθε μερα με καπιον πισω απο μια οθονη και να ανακαλυπτεις οτι ειστε γειτονισσες

    πολυ ωραιο το δωρακι της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Δελφινακι!!Πραγματι ειναι ωραιο να γνωριζης απο κοντα μελη bloggers!Ιδιως εαν ειστε και γειτονοπουλες!Καλο Σ/Κ σου ευχομαι!!Φιλουθκια στην Κυπρο μας!!

      Διαγραφή
    2. πολυ ωραια... αν θες μπες εδω http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/06/blog-post_2806.html
      υπαρχει αλλαγη στο εικονακι συμμετοχης στον διαγωνισμο

      Διαγραφή
    3. ευχαριστω που με ενημερωσες.φιλακια

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες οι δημιουργίες αλλά και ο Goldy αξιολάτρευτος!!!!!!!!! Να τον προσέχεις και να τον αγαπάς, είναι γλύκας! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρι μου σε ευχαριστω!!!Τον προσεχω και τον αγαπω πολυ!!Του αγορασα σημερα χρωματιστα βοτσαλακια!!Καλο Σ/Κ ευχομαι!!

      Διαγραφή
  3. Δήμητρα το ψαράκι σου είναι κουκλάκι!!!!!!!
    Όσο για τις δημιουργίες σου , μου αρέσουν πολύ!!!!!!!!!Μπράβο και στην Μαριανν , για το όμορφο δωράκι!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!Καλο Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ γλυκούλης ο Goldy σου, Δήμητρα! Ο δίσκος σου έγινε πανέμορφος, αλλά και το μπουκάλι δεν πάει πίσω !!
    Χάρηκα που περάσαμε τόσο όμορφα το απόγευμά μας και που σου άρεσε το καθρεφτάκι μου. Νά'σαι καλά που έβγαλες και ωραία φωτογραφία γιατί οι δικές μου δεν ήταν καθαρές!
    Καλό Σαββατοκύριακο και φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΑΝ μου,εγω σε ευχαριστω που ηρθες, και που με βοηθας σε οτι αποριες εχω με το μπλογκ μου και με το ντεκουπαζ!!Ειληκρινα ειμαι πολυ υποχρεωμενη απεναντι σου!Κανονισε απο την αλλη εβδομαδα να παμε στην εκθεση βιβλιου στην Π.Φωκαια μας!!Σε ευχαριστω που σου αρεσαν τα εργα μου!!Πηρα αφροστοκο!!!Πολλα φιλακια,καλο Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, χαρούμενες και καλοκαιρινές.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ελενη μου!Καλα να περνας,καλο Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  6. Καλό απόγευμα Δήμητρα μου, μου άρεσε η ιδέα ντεκουπαζ στο πλαστικό. Δεν ξέρω πως γίνεται αλλά θα προσπαθήσω να μάθω. Είπαμε ανευ διδασκάλου προσπαθώ χιχιχι
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου σε ευχαριστω που με θυμασαι και περνας απο το σπιτακι μου!Αφου μενεις Θεσσαλονικη,ειμαι σιγουρη οτι η Φανη θα σε βοηθηση σε οτι αποριες εχης!Εδω ειμαι και εγω για οτι θελης!!Πολλα φιλακια και καλο Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ χαριτωμένο το ψαράκι! Οσο για τον καθρέφτη-δώρο, με γειά σου ! Είναι πολύ όμορφος! Ελπίζω, Δήμητρα, να τα καταφέρουμε να τα πούμε και εμείς από κοντά! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΠΗΗΗΗ ποτε θα σε γνωρισω?Νασαι καλα!!Πολλα φιλακια!!!Καλο Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  8. Φιλάκια και καλό Σ/Κ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέσα από τα μπλόγκ έχω κάνει φιλίες και σχέσεις ζωής!!! Και το εννοώ αυτό που σου λέω!!! Δεν είναι τυχαίο που παντρεύτηκα άνθρωπο που γνώρισα μέσα από δω...
    Τί όμορφο το ψαράκι σου!!!! Τα ζωάκια είναι η καλύτερη παρεϊτσα!!!!
    Οι δημιουργίες σου για άλλη μια φορά καταπληκτικές!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά γλυκιά μου Dimi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου το ξερω!!Πρωτη φιλη ηταν η μητερα σου!!Χαιρομαι που γνωριζω απο κοντα φιλες που ημουν μια απλη αναγνωστρια για αυτες!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια κουκλιτσα μου!!Να εισαι παντα ευτηχισμενη,και κριμα που χασαμε την συναυλια των DURAN DURAN!!Απο οτι ειδα,ηταν ΤΕΛΙΟΙ!!Καλο Σ/Κ σου ευχομαι!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Δήμητρα!!!!!το ψαράκι σου χαριτωμένο!!!!οι δημιουργίες σου φανταστηκές!!!!!και το δωράκι σου τέλειο!!!!!!φιλιά!!!!!!καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ Δεσποινακι!!!Πολλα φιλια στη ομορφη Νεαπολη και στην παραλια του Σιμου!!Καλες δημιουργιες σου ευχομαι!!Καλο Σ/Κ!!φιλακια!!!

      Διαγραφή
  11. ζουζουνιάρικο το ψαράκι σου.Αν και έχω μιά απορία-))πως σε κρατάει παρέα αφού έχει μνήμη(ψαριου)...
    αλλά ίσως καλύτερα,γιατί δεν θα σε βαρεθεί ποτέ!!!Ο δίσκος και το μπουκάλι είναι ΠΑΡΑ πολύ όμορφα.Να τα χαίρεσαι όλα ,και καλά μπάνιααααααααααααα-)φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Χρυσουλα μου!!Εχης το ονομα που εχη και το ψαρακι μου!!Καλο Σ,Κ σου ευχομαι!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  12. Να χαίρεσαι τόν Goldy σου και ειμαι σίγουρη οτι θα περνάς ευχάριστα μαζί του , ε! λίγο φαγητό παραπανω τι πειράζει δεν θέλει ούτε ρούχα, ούτε παπούτσια είναι οικονομικός ειναι οικονομικός !!!!!!Πόλυ ομορφος ο δίσκος μα ωραιότερο το μπουκάλι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,τι κανης?Πως περνας στο φαναρι?Σε ευχαριστω !Νασαι καλα!1Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  13. Καλορίζικο το ψαράκι!!!
    Και τα συνοδά εργα επίσης!!!
    Οσο για την συνάντηση με την Μαριάννα, μην αφήνετε χρονο κενό κορίτσια,οι κοντινές κάντε παρέα, βγαίνουν όμορφα πράγματα και περνούν ευχάριστες ώρες τόσο που δε το πιστεύεις. Τόσο άγνωστοι και τόσο γνωστοί!!!
    Φιλάκια έστω και ζεστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλα μου,πατριωτισσα μου,καλως ηρθες!Σε εχασα!!Εμαθα οτι ησουν Αθηνα!!Εχης δικιο,πολυ ομορφη εμπειρια να συναντας καποιον που μεχρι εχθες μονο μεσω σχολιων μιλουσες!!Νασαι καλα Χαρουλα μου!Φιλακια στο ΖΑΝΤΕ μας!!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...