Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

Happy September to all 🍁



Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο 🍁


Πέρασαν τρείς μήνες από την τελευταία μου ανάρτηση φιλοι μου! Εύχομαι όλοι σας να είστε καλά και να είχατε ένα θαυμάσιο Καλοκαίρι!


Τι με κράτησε λοιπόν,μακριά από το Blogging?
Πρώτα από όλα,τα μπάνια στην θάλασσα!Ήρθε και η κόρη μου με τον εγγονό μου απο Ολλανδία,τον Ιούνιο και τώρα τέλος Αυγούστου!
Αλλά είχα και επισκέπτες απο την Μελβούρνη Αυστραλίας,τον αδελφό μου και την γυναίκα του!


Μικρές κοντινές αποδράσεις!
Καμμένα Βούρλα!




Παύλιανη, Νομός Φωκίδας!
Θαυμάζοντας τις πανέμορφες ορτανσίες και τα αγαπημένα μου ηλιοτρόπια!








Αθανάσιος Διάκος,πρώην Άνω Μουσουνιτσα.Το χωριό του γαμπρού μου,σε υψόμετρο 1.050 μ.




Ενα πανέμορφο χωριό,πού βρίσκεται σκαρφαλωμένο στούς πρόποδες τών Βαρδουσίων,μέσα σέ πυκνό δάσος από έλατα καί πλατάνια,καστανιές καί βελανιδιές.



Ο ξενώνας τού κουμπάρου μας,τό "Μετερίζι"




Το χωριό βρίσκεται στις ανατολικές πλαγιές των Βαρδουσίων,γεμάτο έλατα,καί πλατάνια!





Κίσσα - Eurasian Jay









Στίς επόμενες αναρτήσεις μου,θά σάς δείξω περισσότερες φωτογραφίες φίλοι μου από τον Αθανάσιο Διάκο!Πολύ σύντομα θα επισκεφτώ τά bloggoσπιτάκια σας να διαβάσω τά νέα σας και πώς περάσατε το Καλοκαίρι!Σάς εύχομαι καλο ΣΚ καί πάντα μέ θετική σκέψη καί πολύ αισιοδοξία!Πολλά φιλάκια!💛💛


Dear friends,thank you for your concern about me and my family,about the fires we had in Jyly,at my region.
It was a big decaster and 98 people died.
Something i'll remember for all my life 😢


Wiching you a lovely weekend!Have fun!




h

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...