Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015

First signs of Spring in my area ( Life Images # 11 )


Τής Ανοιξης η κόκκινη ανεμώνη !


Καλημέρα καί καλή εβδομάδα σέ όλους!Τά πρώτα σημάδια τής Ανοιξης,άνθισαν στήν περιοχή μας!
Good morning and a happy week to all !The first signs of Spring in the area that i live!



The red anemones bloomed so beautiful in the fields!



The yellow wild lilies,too!



And the orange daisies dancing in the wind!


  
The first yellow daisies are blooming too!



Among the stones bloomed a poppy! 



  Two beautiful horses grazing in the fields!




  Is'nt Spring superb my friends?


  


************


My Decoupage Creations...


   
Wooden frame with napkin,3D Decoupage ,crackle effect and brown patina.
 
 

Ξύλινο καδράκι μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,3D ανάγλυφο decoupage,κρακελέ δύο συστ.,καί καφέ πατίνα.


*********

Μέ τήν σημερινή μου ανάρτηση,συμμετέχω μέ μεγάλη χαρά,ξανά, στό (Life Images # 11),τής φίλης μας,Μαρία (My Trips On Blog).




Σάς εύχομαι καλή καί αισιόδοξη εβδομάδα φίλοι μου!!
Νά είστε όλοι καλά!Φιλιά!

My dear friends,wishing to you all a happy new week with joy !
Take care!Hugs!


Dimi...


 

 



57 σχόλια:

  1. Πανέμορφες φωτογραφίες γεμάτες άνοιξη !!!!!!!!
    Υπέροχα τα έργα σου πάντα με συναρπάζουν!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νοστάλγησα τις παπαρούνες! Εδώ ανάμεσα στο μπετόν της πόλης, οι πιθανότητες να δω καμία είναι μηδαμινές!
    Νοστάλγησα μαζί τους και τις παπαρουνόπιτες της μητέρας μου!! :)
    Τα δώρα της φύσης πλουσιοπάροχα και οι φωτογραφίες σου Dimi μου κάτι παραπάνω και από υπέροχες!!
    Ο αρκούδος σκέτη γλύκα!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η άνοιξη έφτασε εκεί, γιατί εδώ ξημερωθήκαμε με χιονι σήμερα! Ελπίζω να είναι το τελευταίο για φετος.
    Τα έργα σου εξαιρετικά!!
    Φιλιά, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τυχεροί είστε εσείς!!! Εδώ ακόμη μας τυραννά ο καιρός. Λατρεύω τις παπαρούνες! Ευχαριστούμε για την όμορφη ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφα λουλουδια! Δεν εχω κυκλοφορησει αυτες τις μερες κι ετσι δεν εχω νιωσει ακομα ανοιξη.
    Τι γλυκο καδρακι!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι αναρτήσεις σου είναι η χαρά της ζωής !!!!!! Τι φωτογραφίες !!!! Τι χρώματα !!!!! Και τα καταπληκτικά άλογα !!!!!!
    Το δε αρκουδάκι ντεκουπάζ, άψογο, τέτοια επιτυχία !!!!!
    Μπράβο Δήμητρα !!!
    Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello Dimi, I love your pretty flowers.. Beautiful signs of spring. The horses are pretty too. A lovely post and images. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lovely spring captures. Wonderful horses, I like the freedom with which they are grazing.
    A delightful creation by you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Primavera chegando, dando seu sinal...Flores lindas! Cavalos também! bjs, tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου !! Φωτεινές και χαρούμενες!! Με ταξίδεψαν σε ανθισμένα λιβάδια!! Είδα και εγώ χθες τις παπαρούνες κοντά στο σπίτι μου στην καταχνιά και την παγωνιά και τις λυπήθηκα !! Άντε να φτιάξει πάλι ο καιρός!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μας έβαλες καλά στο υπέροχο κλίμα της άνοιξης Ντίμι μου μ'αυτές τις μοναδικές φωτογραφίες....τέλειες όσο και οι κατασκευές σου...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όσο και αν κλαίει ο Μάρτης η Άνοιξη έχει πατήσει για τα καλά πόδι και φοράει τα λουλουδάτα φορέματά της κλείνοντάς του το μάτι λέγοντάς του τσαχπίνικα" Που θα μου πάει θα σε διώξω κλαψιάρη Μάρτη!!!"
    Καταπληκτικές φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Spring is here too !!!
    Your pictures are beautiful and your little bear really cute !!!
    Have a shinny day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Spring is in the air in Italy too. How many beautiful flowers! Your frame is adorable. The teddy is very sweet, so lovely.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπω γεμίσαμε χρώματα!!! Είναι όλα υπέροχα! Κι οι φωτογραφίες κι οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ομορφιές!!! Τυχερούλα! Η Άνοιξη ήρθε εκεί, εδώ ακόμα την περιμένουμε...
    Το αρκουδάκι επίσης πολύ όμορφο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kataplhktikew fvto! και ειδικα τα αλογακια πο τα λατρευει και η κορη μου! αντε να σταματησουν και οι βροχες και να απολαυσουμε τη φυση!!!

    και το αρκουδακι σου...μα ποσο γλυκο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μοσχοβόλησε Άνοιξη στο blog σου!!!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες με δύο αγαπημένα θέματα τα λουλούδια και τα άλογα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Morning Dimi! All the flowers are truly gorgeous and the horses are too sweet! Im in love with the wooden frame, the bear is super tender <3 Have a great week my dear, hugs! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. So nice to see signs of spring Dimi! Looking forward to the sunshine and longer days:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. cute little bear! :) LOVE your blooms! so much color! thanks for sharing it as our spring is delayed this year. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεμάτη ομορφιές για μιαν ακόμη φορά η ανάρτησή σου Dimi μου!
    Αυτό το αρκουδάκι, μου κλεψε την καρδιά!!
    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωωω ναι, η Άνοιξη είναι πλέον εμφανής στην φύση! Πάντα τέτοιες ομορφιές Δήμητρα μου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από την άνοιξη πλησιάζει Δύμη. Και έρχεται πίσω γεμάτο ομορφιά. Υπέροχο εικόνες :))
    Καλή εβδομάδα.
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. U nas nie widziałam pomarańczowych stokrotek , zawilce i maki , lilie .....pięknie, pozdrawiam ciepło:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κι έβαλες και κόκκινη ανεμώνη!! Πόσο χαίρομαι!!
    Όλες σου οι φωτογραφίες είναι καταπληκτικές, γεμάτες άνοιξη!!
    Και η δημιουργία σου είναι τόσο τρυφερή και γλυκιά!

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Dimi μου!
    Φιλιά πολλά και καλή ευωδιαστή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα χρώματα της άνοιξης ξεμυαλίζουν Δήμητρα!
    Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες με τα αλογάκια! Η πρώτη ειδικά είναι εντελώς καρτποσταλική!
    Και το αρκουδάκι πόσο γλυκό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφες όλες οι φωτογραφίες σου , Ντιμη μου - τα άλογα η αδυναμία μου !!!!!!!! Το καδράκι ΤΕΛΕΙΟ !!!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφα χρώματα ,Dimi,τα αποτύπωσες τέλεια με την φωτογραφική σου!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άραγε, να το πιστέψουμε ότι ήρθε η Άνοιξη;; Εσύ σίγουρα μας την έφερες, Δήμητρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dear Dimi - you have captured the wild flowers perfectly - they are beautiful, red flowers in particular are difficult to photograph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έχω τέτοια λουλούδια που ανθίζουν πια μαζί σας, έχω ακόμα να περιμένουμε δυστυχώς. Έτσι, είμαι ευτυχής με τις φωτογραφίες σας. Teddy Bear είναι χαριτωμένο. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι ομορφες λουλουδάτες φωτογραφιες!
    Καλό βραδυ DIMI :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφη ανοιξιάτικη ανάρτηση Δημητρα μου !!!!
    όμορφες φωτογραφίες .....άλλα και το αρκουδάκι και 3D decoupage ..
    τελεια ..μπράβο σου ..καλή επιτυχια με την ανάρτηση !!!!
    πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Magnificent pictures!!! Wonderful to see all those beautiful flowers appearing and to have that Spring feeling everywhere!
    That little blue bear is so cute, what a beautiful creation!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Ταΐζεις" τα μάτια μας στην αρχή με πανέμορφες φωτογραφίες για να καταλήξεις σ ένα δικό σου έργο τέχνης !!! Απλά υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Με χαλαρωσαν και με ταξιδεψαν οι φωτογραφιες σου Ντιμη μου, αλλά 3d ανάγλυφο ντεκουπάζ! Τι ειπες τωρα;;;;
    Καλό ξημέρωμα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πανέμορφα τα ανοιξιάτικα λουλουδάκια, Ντίμη μου και τα άλογα...υπέροχα!!!!
    Το 3D αρκουδάκι ...σκέτη γλύκα έγινε!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Hi dear Dimi a,, que bonitas imágenes primaverales ,, Que tengas un buen día
    Cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Piękną masz wiosnę:) Zawieszka z misiem przesłodka:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Tes fleurs annoncent le printemps qui arrive enfin!!!
    J'aime beaucoup les chevaux et les tiens sont vraiment tres beaux chère Dimi!
    Les ours je les préfère en découpage !!! C'est plus prudent! Le tien est adorable!
    Bonne journée et gros bisous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σ' εσάς η άνοιξη έφτασε ενωρίς, σ΄εμάς ακόμα το παλεύει... λες να το μετανιώσει στο τέλος και να μην έρθει καθόλου; :(

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πανέμορφο !!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. μοναδικο το καινουριο ξεκινημα για το life images 11 και τα αλογα μια ζωγραφια σε φιλω πολυ πολυ φιλεναδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dearest Dimi,
    Wow, you got wild poppies blooming; that is a HUGE bonus as their color is stunning!
    Also the wild lilies are lovely and all else.
    Love your découpage bear and hope you get to enjoy more spring weather soon.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου με τα λουλούδια και τα άλογα!!!
    Πολύ όμορφο το 3D decoupage!!!
    Καλό βράδυ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Όμορφες φωτος με πολλά χρώματα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πάντα όμορφες και ζωντανές οι φωτογραφίες σου!!! Όσο για το 3d καδράκι νομίζω ότι κερδίζει τις εντυπώσεις στην ανάρτηση!!! Καλό ΣΚ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Your blue bear is so cute, Dimi!
    Love your pictures of vernal flowers, they remind me that spring always comes after cold winter. Here the snow almost melted, some crocuses sprouted and wait for warmth.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οι φωτογραφοι Ντιμη μου..θα ζήλευαν τις ομορφες φωτοτογραφίες σου τις γεματες ανοιξη και χρώματα...περασα εστω και καθυστεριμένα να αφήσω τον θαυμασμό μου .. για τις τοσο καλιτεχνικκες φωτό σου... και δεν ειναι μονο αυτό αλλα και το αναγλυφο ντεκουπαζ με το κρακαλε στο κανδρακι σου ΄το εκνανε υπεροχο... να έχεις μια ομορφη Κυριακή φιλη μου... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ντιμι μου έφερες την άνοιξη στο "πιάτο" μας!!! Απίστευτο το φως και η ευκρίνεια των φωτογραφιών!!! Ο κύριος αρκούδος θα χαίρονταν τη φύση τρώγοντας λιχουδιές δίπλα στα άνθη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΟΠως πάντα , εντυπωσιακές οι φωτογραφίες σου και πανέμορφος ο αρκούδος σου, Δήμητρα!! Καλή Κυριακή, και καλή εβδομάδα να'χεις!! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πανέμορφα όλα τα λουλούδια και ειδικά οι ανεμώνες Dimi μου !!! Τα χρώματα είναι τόσο ζωντανά και όμορφα στις λήψεις σου!!! Και το decoupage καδράκι το λιγότερο υπέροχο !!! Καλό βράδυ σου εύχομαι και μια υπέροχη βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οι φωτογραφίες σου μοναδικές και πανέμορφες μοσχομυρίζουν Άνοιξη .Το αρκουδάκι σου γλυκό και τρυφερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Είπα κι εγώ Ζήλεψε η Δήμητρα και πήρε κότες στρουμπουλές!!! Τυχερές που θα τις δουν παγκοσμίως!!! Γλυκιά μου φίλη όμορφες και κομψές οι αυγουλένιες δημιουργίες σου!!! Μου άρεσαν πάρα πολύ ,εγώ δεν ξέρω αν θα μπορέσω να κάνω κάτι πολύ χλωμό το βλέπω..... είμαι πιο λάσκα τώρα αλλά ..... Καλό σου Μήνα και καλό Πάσχα!!!!1 Φιλάκια αγάπης πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...