Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2014

With festive mood...



Mέ εορταστική διάθεση...



Kαλησπέρα φίλοι μου!Σάς εύχομαι καλή καί χαρούμενη εβδομάδα!
Ο καιρός χάλασε,έπιασε δυνατό κρύο,νυχτώνει καί νωρίς...Χειμώνιασε γιά τά καλά!



Πόσο εντυπωσιακές είναι οι πεταλούδες τού Χειμώνα!Οπως αυτή ,επάνω στά λουλούδια τής μπουκαμβίλιας μου...



 ή αυτή, Vanessa Atlanta,επάνω στόν κορμό τού πεύκου...


  ή επάνω στήν πέτρα τού δάσους!
Οι πεταλούδες πάντα δίνουν χρώμα καί λάμψη ακόμα καί μέσα στήν σκοτεινιά τού Χειμώνα!



Καί ο αγαπημένος μου κοκκινολαίμης(robin),πού τόν αποθανάτισε ο φακός μου,νά κάθεται μέσα στό ψιλόβροχο... 



παρέα μέ τήν χαριτωμένη  δεκαοχτούρα(dove) ! 


  
Μού κέντρισε τό ενδιαφέρον αυτό τό μικρό πουλάκι,πού έψαχνε στό χώμα νά βρεί τροφή...



ακόμα καί επάνω στά φύλλα τής κουνουπιδιάς, πού φύτεψε ο γαμπρός μου,νά βρεί μικρά έντομα ή σκουλικάκια!



Ψάχνοντας,λοιπόν,βρήκα ότι λέγεται δενδροφυλλοσκόπος( chiffchaff) .
 Δενδρόβιο πουλί,από τά ποιό κοινά πουλιά τού Χειμώνα.


~~~~~~~~*~~~~~~~





 
Στό σπίτι επικρατεί γιορτινή διάθεση φίλες μου!
Ετοιμάζονται σιγά-σιγά τά δωράκια γιά αγαπημένες μου φίλες,καί γιά δίαφορα bazzar τής περιοχής μου!
Εφτιαξα αυτό τό ξύλινο κηροπήγιο,νά στολίσει τό σαλόνι μου,μαζί μέ άλλες Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου!



Ξύλινο κηροπήγιο,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,Χριστουγεννιάτικα stencills,λευκή πατίνα γιά σκιάσεις καί λίγο πιτσιλωτό μέ ακρυλικό χρώμα!



Ετοιμο τό " χιονισμένο" μου κηροπήγιο!
Σάς αρέσει φίλες μου?



Snowy wooden candlestick with decoupage



 ~~~~~~~*~~~~~~



Secret Santa 
Η αποστολή τού δώρου μου! 



Συμμετέχοντας στη μυστική ανταλλαγή δώρων για τα Χριστούγεννα, που διοργανώνει μέσω του blog της η αγαπημένη μου Μαριλένα,κληρώθηκα νά στείλω τό δωράκι μου στήν Κατερίνα (Αποψη Τέχνης).
Μία φίλη blogger, πού δέν ήξερα,καί είχα τήν χαρά  νά γνωρίσω,γιά πρώτη φορά!Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!



Τά δωράκια μου,πού έτοιμασα γιά τήν συμμετοχή μου,ήταν,ένα ξύλινο,vintage,καδράκι,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,κρακελέ δύο συστ.,σκιάσεις μέ καφέ πατίνα καί glitters,διακοσμητικό σαπούνι μέ μοτίφ χαρτ/τας,καί κορδέλα.
Μαζί μέ αυτά έφτιαξα καί  γιορτινές,καρτούλες-tags!
Περιμένω,καί εγώ μέ μεγάλη χαρά νά παραλάβω τό δωράκι μου από τήν ανταλλαγή!


~~~~~~~*~~~~~~

Σάς εύχομαι καλό βράδυ φίλοι μου,καί καλή εβδομάδα!
Καλή συνέχεια μέ τίς γιορτινές ετοιμασίες σας!Φιλιά!
My dear friends thank you for your kind comments on my posts!
I really appreciate it!Have a lovely evening and a happy week!
Take care!Hugs!






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

56 σχόλια:

  1. Η φύση, αγαπημένο θέμα! Και το κυριότερο, χάρη στις αναρτήσεις σου μαθαίνουμε και κάτι καινούριο, όπως οι ονομασίες των πουλιών και των πεταλούδων. Πράγματα, που δε θα έμπαινα στη διαδικασία να ψάξω να μάθω μόνη μου. Υπέροχες οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου, όπως και το δωράκι που ετοίμασες! Καλό Βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sweet birds you have visiting! i LOVE that wooden candle holder! really wonderful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ πώς καταφέρνεις και κάθονται για φωτογραφία τα πουλάκια!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες!
    Το κηροπήγιο υπέροχο!
    Και τα δωράκια καταπληκτικά! Είμαι σίγουρη ότι η παραλήπτρια θα ξετρελαθεί.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ DIMI ΜΟΥ.....ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕΣ ΤΕΛΕΙΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω και εγώ αυτή την απορία .... αυτά τα πουλάκια μήπως σε γνωρίζουν ?? !!!!
    Τι καταπληκτικές φωτογραφίες !!!!!
    Το θέμα του κηροπήγιου πολύ ωραίο και τα δωράκια σου ... άψογη δουλειά !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Dimi μου!!! Ο κοκκινολαίμης στη βροχή με μελαγχόλησε λιγάκι!!!
    Είναι μικρούλης και μοναχούλης και φαίνεται σκεφτικός...
    Τρομερή λήψη!!!
    Με το κηροπήγιο σου ξετρελάθηκα!!! Το μοτίβο με τους τάρανδους το κάνει μοναδικό!!!
    Όσο για το καδράκι τι να πω; Επιτυχία 100%!!! Τυχερή η παραλήπτης!!!
    Καλό βράδυ σου εύχομαι Dimi μου και καλό υπόλοιπο εβδομάδας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello Dimi, lovely images.. And your butterflies and bird photos are wonderful. They are sweet visitors.. The Secret Santa gifts sound like fun.. Great post! Enjoy the rest of your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hi Dimi! The burtterflies pics are so sweet, as well as the bird. You have a great talent, is like your photos talk!:) Beautiful candle and Xmas gift too! Have a lovely evening dear, many kisses! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα απολαυστικές! Αλλά σε αυτή την ανάρτηση εγώ ξεχώρισα το υπέροχο κηροπήγιό σου!
    Πολλά φιλιά & καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απιθανες οι φωτογραφίες σου, Ντίμη μου! Πολύ ωραίο θέμα τα πουλάκια στο Φθινοπωρινό τοπίο! Και πάλι βρήκες χρόνο για τις όμορφες δημιουργίες σου, που μου αρέσουν όλες! Μπράβο!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hola Dimi!! Es increíble como a pesar del frío se siguen viendo revolotear mariposas, la amarilla es preciosa, y con la otra me he quedado impresionada, qué bonito el pelo que tiene! Que maravillosas fotografías en las que se aprecian los colores de estos pájaros!!
    El candelabro te ha quedado muy bonito con esa servilleta y los stencils, y los regalitos del intercambio son encantadores! Me pasaré a conocer a Katerina!
    Besos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. DIMI,que lindas tuas fotos e cada vezmais lindos teus trabalhos agora, de Natal! bjs, chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Christmas time is here. Beautful the birds, and the things that you made. Superb images Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lovely post!!! nice candle and gifts!!!! I love your work, always!!!
    Have a wonderful weekend!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. I love your photos, Dimi of butterflies and robin! Lovely decoupage, especially candle sticks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. What is with you still summer climate, beauty, butterflies with us no longer, in my area yesterday was the first snow for this time of year the weather is in our very gracious.
    I like your candlestick Christmas season.
    Best wishes :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Brrrr! tu as raison Dimi le froid est bien là et Noël approche à grands pas!
    J'espère que les jolis oiseaux que tu as photographiés sont moins frileux que moi... Tes photos sont vraiment très belles!
    Je prépare moi aussi quelques petites décorations. C'est une excellente activité d'intérieur!
    Grosses bises et bonne fin de semaine.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφο το κηροπήγιο!!
    Οι δημιουργίες σου μας βάζουν κι εμάς σε εορταστικό mood!
    Τι όμορφα που οι γιορτές είναι πια τόσο κοντά!
    Φιλιά πολλά Dimi μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σκέτη γλύκα οι όμορφες πεταλούδες και τα πουλάκια!!!! Βλέπω κι εγώ κάποια που μοιάζουν με σπουργιτάκια αλλά δεν είμαι σίγουρη, θα το ψάξω....
    Το κηροπήγιο με τους τάρανδους έγινε πολύ ωραίο και 'χιονισμένο'. Αλλά και το δωράκι που έφτιαξες για την Κατερίνα, είναι πανέμορφο!!!! Χάρη σε σένα, την γνώρισα κι εγώ!!!! Με το καλό να λάβεις κι εσύ το δικό σου!!!
    Φιλάκια πολλά, Δήμητρά μου και καλή συνέχεια....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ολες μας τελικά αναρωτιόμαστε πως κάθονται τα πουλάκια και οι πεταλούδες και τα φωτογραφίζεις!!! Με κάτι τα ψεκάζεις ~!!!!! Δε μπορεί!!!
    Το δώρο της Χριστίνας το θαύμασα στο μπλογκ της και είναι τέλειο από κάθε πλευρά !!! Το κηροπήγιό σου μέσα στο κλίμα των Χριστουγέννων !!!
    Να είσαι καλά με ότι κάνεις !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Xειμωνιατικες ομορφες εικονες και ομορφες δημιουργιες σε βαζουν σε ενα γλυκο ολο θαλπωρη κλιμα,πολλα φιλια ,καλο ξημερωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Dearest Dimi,
    You show us lovely butterfly and bird photos and at least that does warm up the soul.
    Your wooden votive candle holder is also done very lovely in découpage.
    Sending you hugs and warm thoughts.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ,ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΦΥΣΗ ΟΠΩΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ,ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΕΝΟΥΝ!!!!!
    ΤΟ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΚΗΡΟΠΗΓΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
    ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Dimi μου!! Οι φωτός σου είναι ξεχωριστές όπως πάντα! Τις χάζευα, με τα ωραία τους χρώματα. Μπράβο και για τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου που μας βάζουν στο κλίμα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Piękne motyle i ptaki, szczególnie ten na ogromnych liściach. I świecznik mi się podoba:) Pozdrawiam serdecznie:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ εντυπωσιακές όπως πάντα οι φωτογραφίες σου και οι κατασκευές σου!
    Καλημέρα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι φωτογραφίες σου είναι εξαιρετικές, μας φέρνουν μπροστα στα μάτια μας την ομορφιά της φυσης!
    Πολύ μου άρεσαν οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου, ειδικά το χιονισμένο κηροπήγιο, είναι παραμυθένιο!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. υπεροχες οι φωτογραφιες!!! σε ευχαριστω για την εκπληκτικη βλτα στη φυση!!!

    και το κερακι σου, ανεπαναληπτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφα τα δώρα σου,πιστεύω θα ξετρελάνουν την παραλήπτρια τους!Τα πουλάκια μαγευτικά,να πω βέβαια πως η χνουδωτή στρουμπουλή δεκαοχτούρα με κέρδισε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Nτίμη μου πανέμορφες οι πεταλούδες σου,τα πουλάκια υπέροχα!!!
    Πολύ όμορφα δωράκια μεσα στο γιορτινό κλίμα-εγώ παραμένω στη ζωγραφική μου μόνο
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή εορταστική ατμόσφαιρα. Dimi !!
    Μεγάλες φωτογραφίες. Το 8ο είναι ειδικά με αυτό το πουλί σχεδόν κρυμμένο ανάμεσα στα φύλλα.
    Καλή Πέμπτη ;))
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Lovely pictures ....Love your candlestick...You are weel prepared for Christmas !!!
    Hug
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ...΄Ομορφες εικόνες όπως πάντα! Ιδιαίτερα αυτές με τα πουλιά, που αγαπάς να φωτογραφίζεις...
    Οι κατασκευές σου απίθανες! Τυχερή η Κατερίνα που δέχτηκε τόσο όμορφα δώρα...
    Πολλά φιλιά...♥
    **Aννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φανταστικές όπως πάντα οι φωτογραφίες σου !! Είναι τόσο ζωντανές που νομίζεις ότι θα ακούσεις και το κελάηδεμα τους.
    Υπέροχες οι κατασκευές σου!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Piękne zdjęcia!!! Wspaniały świecznik!!! Cudowne prezenty!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, Δήμητρα!!
    Μου άρεσε πολύ και το ξύλινο κηροπήγιό σου, δείχνει πράγματι σαν χιονισμένο. Και τα δώρα που ετοίμασες για την Κατερίνα τέλεια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Hola Dimi, que entrada tan encantadora, las fotos son preciosas y los regalos de intercambio maravillosos me alegro que os encontrarais las amigas eso es genial, el porta velas es precioso con esas ilustraciones de navidad me gusta muchísimo te ha quedado muy bonito , te dejo un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα. Οι φωτογραφίες σας είναι όμορφες. Δεν βλέπετε ο χειμώνας :) όμορφα δώρα. Μου αρέσει πολύ η εικόνα με το άλογω. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μόλις επέστρεψα από φωτογραφίες με τον κοκκινολαίμη(απ' του Αλέξανδρου) και πραγματικά είστε εκπληκτικοί.Και για να μάθω το πόσο δύσκολο είναι να πετύχει κάποιος τέτοιες πόζες, θα πρέπει ν' ασχοληθώ μόνος μου!:-)Όλες οι φωτογραφίες σου πανέμορφες κι ενημερωτικές!Το κηροπήγιο κι αυτό υπέροχο, όπως επίσης εντυπωσιάστηκα με το δωράκι σου(το καδράκι με το άλογο)... τυχερή η κυρία που θα το παραλάβει κι είμαι σίγουρος ότι θα το χαρεί!!!Οι δημιουργίες τελικά κάνουν το χειμώνα να περνάει ξένοιαστα κι ευχάριστα!Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου φίλη Δήμητρα και να χαμογελάς!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Your shots make me always dream! And your sweet, beautiful, perfect creations too!!! How sweet they are!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι όμορφες φωτογραφίες Dimi μου !!! Ειδικά αυτή με την κίτρινη πεταλούδα φανταστική!!! Όπως και το κεράκι και το καδράκι που έφτιαξες ... υπέροχες Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!!! Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Να χαρώ εγώ γιορτινό κλίμα!!! Πανέμορφα!! Τα πουλάκια κι οι πεταλούδες λες και σε περιμένουν ποζάτα κάθε φορά Δήμητρά μου!!!
    Το δώρο σου ήταν τέλειο!! Το Κατερινάκι το λάτρεψε!!!
    Οσο για το κηροπήγιο!!! Τρέμε Nikulina!!!! Σούπερ λέμε!!! Μπράβο σου καλή μου!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλό σ-κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Α τι ωραια ρεσώ κεράκια!

    Καλό, χουχουλιάρικο Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Από που να αρχίσω?!
    Το κηροπηγιο ειναι ΘΕΙΚΟ όπως και όλα τα χριστουγεννιάτικα που έχεις ετοιμασει!!
    Όσο για τις φωτογραφίες εκείνη με την πεταλούδα στο ξύλο πρέπει να την κάνεις κάδρο!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Pássaros são minha paixão, gostei do que capitou com suas lentes...
    Seu trabalho é muito bonito, e gostei da troquinha de mimos...


    bom findi
    bjs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η Robin είναι και το αγαπημένο μου πουλί και πεταλούδες όμορφο. Δικός σου θερμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Wonderful photos!!!
    So beautiful creations!!!
    Happy weekend.:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κάλο απόγευμα Δημητρα μου !!! δεν ξέρω από που να αρχίσω ....
    Από τα δωράκια που έφτιαξες,(,και καποια τυχερή θα τα χαρεί )..
    της όμορφες εικόνες από τα πουλάκια ... Η το υπέροχο κηροπήγιο ..
    ήταν μια πολύ όμορφη ανάρτηση..
    πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. τελεια ολα το κηροπηγιο σου εξυπακουεται πως θα στο κλεψω Δημητρα μου οι φωτογρεφίες μοναδικές , τα δωρα σου τελεια και κατι πολυ πολυ σπουδαιο εισαι η νικητρια της β κληρωσης του πανηγυριού παντα τυχερή κοριτσι μου !!!!!!! Περιμενω την διευθυνση σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Olá Dimi!
    Obrigada pelo carinho e comentários lá nas minhas garrafas , de tanto apreciar suas decóupage fiquei tentada
    então começei a fazer minhas experiências, foram as primeiras e pretendo melhorar.
    eu admiro muito o seu trabalho , uma arte...tu tem mãos de fada!
    bjssssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. όντως άρχισε να χαλάει ο καιρός! Πόσο όμορφα οι πεταλούδες και τα πουλάκια !!!!!!!!!! Οι συμμετοχές σου ανεβαζουν τον πηχη! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δημητρούλα μου Καλημέρα!!!!!!Καλό μήνα γεμάτο χριστουγεννιάτικη μαγεία και διάθεση!!! ΥΠΈΡΟΧΟ το ξύλινο κηροπήγιό σου με άριστη τεχνική επεξεργασία!!!Είσαι μεγάλη τεχνίτρα και κάνεις τα πάντα όμορφα και με πολύ αγάπη!!!!Το αλογάκι -καδράκι είναι υπέροχο (εψαχνα να βρώ αυτήν χαρτοπετσέτα ) Μία γλυκιά καλημέρα και ενα πρωινό φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα Dimi! Έχω αρκετό καιρό να επισκεπτώ το blog σου καθώς επίσης και γενικότερα όλη την Blogoγειτονιά. Έχω απορροφηθεί σε ορισμένες δραστηριότητες εκτός διαδικτύου και μπήκε σε δεύτερη μη πω τελευταία μοίρα το blog μου. Τι όμορφες φωτογραφίες!!! Της φύσης αλλά και των δημιουργιών σου! Εύχομαι καλό μήνα και καλές γιορτές να έχουμε με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Υπέροχο το κηροπήγιο, αλλά και τα δώρα που χάρισες στην Κατερίνα...το καδράκι όνειρο σκέτο!
    Για τις φωτογραφίες σου τι να πω?
    Κατάφερες να πιάσεις με το φακό σου τόσο ξεχωριστές εικόνες...!!!
    Καλό μήνα να έχουμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλό μήνα ,Dimi!!!!Το κηροπήγιο μας άρεσε πολύ,είναι πολύ όμορφες οι αποχρώσεις του!!!!!!!Πανέμορφα και τα δωράκια σου!!!!Καλό βράδυ ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...