Δευτέρα, 6 Μαΐου 2013

Easter traditions....A Monday walk in the Port of Lavrion....



Χριστός Ανέστη!
Χρόνια πολλά!

 Εύχομαι η Ανάσταση τού Θεανθρώπου νά φέρη ανάσταση στίς καρδιές καί στά όνειρά μας!
Ελπίζω φίλες μου, νά περάσατε πολύ όμορφα εχθές μέ τίς οικογένειές σας καί τούς  φίλους σας!


Μy Easter eggs...


Τήν Μεγάλη Δευτέρα ,φτιάχτηκαν τά πασχαλινά κουλουράκια!
Τήν Μεγάλη Πέμπτη,έβαψα τά αβγά,καί έτοιμασα τά πασχαλινά μου τσουρέκια!Φούσκωσαν πολύ γρήγορα μέ τήν ζέστη πού είχε!


My easter brioche
   
Τήν Μεγάλη Παρασκευή,προσκυνήσαμε τόν Επιτάφιο,στό εκκλησάκι τής Παναγίας,στόν Άγιο Δημήτριο,κοντά στήν περιοχή πού μένω.

Church of Virgin Mary (Lagonisi)

Δίπλα ακριβώς,βρίσκεται τό Βυζαντινό παρεκκλήσι τού Αγίου Δημητρίου,μέ τίς παλιές τοιχογραφίες.


Old byzantine church of St. Dimitrios


Τό Μεγάλο Σάββατο τό πρωί,αφού πήγα στήν εκκλησία μας στά Καλύβια καί κοινώνησα,γυρνώντας στό σπίτι,ασχολήθηκα μέ τά γλυκά γιά τήν Κυριακή τού Πάσχα.
Ετοίμασα τά μελετίνια,πού έφτιαχνε η πεθερά μου,καί πού φτιάχνουν στίς Κυκλάδες.


   
Άνοιξα σπιτικό φύλλο,καί τά γέμισα μέ μείγμα από ανθότυρο,αυγά,ζάχαρι καί μαστίχα.
Έφτιαξα καί cheesecake μέ τήν μαρμελάδα φράουλας πού είχα ετοιμάσει.


Cheesecake with my home made jam
   
Τό απόγευμα ασχολήθηκα μέ τήν προετοιμασία τής παραδοσιακής μαγειρίτσας.
Ανάσταση κάναμε στά Καλύβια,όπως κάθε χρόνο!

Τήν Κυριακή τού Πάσχα,πήγαμε στήν οικογένεια τού γαμπρού μου, μαζί μέ τήν κόρη μου καί τά εγγονάκια μας,στήν εξοχή στά Καλύβια,καί ψήσαμε αρνί καί κοκορέτσι,από δικά τους πρόβατα πού έχουν!!Βιολογικής εκτροφής!   



Easter  Barbeque  with  lamb and kokoretsi


Ή κόρη μού ζήτησε νά φτιάξω λαμπάδες γιά τήν κουνιάδα της καί τόν άντρα της,Επειδή τήν λένε Ειρήνη καί γιόρταζε τήν ημέρα τού Πάσχα,τής έφτιαξα ένα κεράκι,καί ένα σαπουνάκι,μέ ριζόχαρτο,καί επειδή περιμένη τό πρώτο παιδάκι της,διάλεξα τό ανάλογο μοτίφ!Κοριτσάκια!


My Decoupage....Candles and soap with rice paper and lace


************


Δευτέρα πρωί,βόλτα στό Λιμάνι τού Λαυρίου...



Port of Lavrion

Σήμερα τό πρωί,μαζί μέ τόν αντρούλη μου,επισκεφτήκαμε τό λιμάνι τού Λαυρίου.


Port of Lavrion




Καθήσαμε στό λιμανάκι, σέ μία πανέμορφη ταβέρνα,καί μετά από τόν ελληνικό καφέ,καί ύστερα από τήν χθεσινή κρεατοφαγία,απολαύσαμε καί τού ουζάκι μας!


Greek coffee and ouzo with  kalamari

Φεύγοντας,μού τράβηξε τήν προσοχή καί τό φωτογράφισα,αυτό τό καταπράσινο παλιό σπίτι.




 
 Θά ήθελα ,φίλες μου,νά σάς ευχαριστήσω γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τίς ευχές σας!Καί τού χρόνου μέ υγεία!
Καλή εβδομάδα νά έχουμε!Πολλά φιλάκια!


********


 Μy dear friends,thank you for your visits and for your kind comments on my blog!
Have a wonderful week!Take care!




 


  








 

111 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!!!!!Μας άνοιξες την όρεξη με τα φαγητά και τα γλυκά(όχι ότι δεν φάγαμε αρκετά,αλλά είναι η ώρα που...ξαναπεινάμε)!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!!Σάς ευχαριστώ!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Lindo tudo! Fiquei com fome,rs beijos,linda semana,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη
    Σου εύχομαι πάντα να περνάς μοναδικά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαρία Ελενα!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Xρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!!!
    Πάντα να περνάς όμορφα Dimi μου, και του χρόνου με υγεία!!
    Υπέροχα τα φαγητά και τα γλυκάκια σου, τα δε μελιτίνια σου είναι σωστό "κέντημα"!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Ελενά μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά με υγεία!! Τα έκανες πάλι τα θαυματάκια σου, έφτιαξες πολλές λιχουδιές, καταπληκτικά αυγά και λαμπάδες! Και το κερί με το σαπουνάκι τέλεια,πολύ ξεχωριστά! Και του χρόνου να είστε καλά! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κατερινάκι!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  6. Kalispara Dimi, Happy Easter to you and your family. What wonderful food you prepared for your family and I could taste the Greek coffee.... oh how I miss it.
    The Port of Lavrion is beautiful. I love how the sun shone on the sea and made it sparkle.
    Oh yes.... and I love cheesecake Dimi and yours looked fabulous.
    I am glad you had a wonderful weekend with your family.
    Best Wishes to you,
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά! Και του χρόνου, με υγεία, χαρά και ευτυχία! Ομορφες και οι τελευταίες πασχαλινές σου δημιουργίες αλλά και όλα τα καλούδια που ετοίμασες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Πέπη!!Σέ ευχαριστώ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Και του χρόνου με υγεία . Να είστε πάντα καλά και συ ακούραστη και δημιουργική , να χαρίζεις χαρά και ευτυχία με τις παντός είδους δημιουργίες σου ! Χρόνια Πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ολυμπία!Σέ ευχαριστώ!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά με υγεία,ευτυχία και όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Oh Dimi...your photos are more and more beautiful. i love to know the greek easter tradition. Your easter eggs are very colored and cheerful.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά και του χρόνου! Υπέροχα φαγητά και γλυκά ! Γεια στα χέρια σας! Φαίνονται νοστιμότατα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Πέγκη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Happy Birthday and I know you had a Happy Easter! Lovely photos of the buns and the colorful eggs. All the food looks delicious. I have never tried Ouzo, maybe someday. Beautiful post, Dimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dear Eileen!Waiting you to come for ouzo!I'm sure you love it!!

      Διαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη ,Χρόνια πολλά ,και του χρόνου ναμαστε καλά, όπως παντα όλα υπεροχα,καλό βράδυ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Νέλη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. How busy you have been Dimi - all that delicious food and the cheesecake looks so delicious.
    Thank you for showing us the lovely little Byzantine chapel of Agios Dimitrios and the old wall paintings.
    Glad you had a lovely walk and saw so many interesting things.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Rosemary for your kind comment!It is a beautiful chapel!

      Διαγραφή
  15. Woww your post is very interesting and wonderful, great job. I love the eggs and your cake. Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά Δημητρούλα μου, και του χρόνου να είσαι καλά και να ξαναφτιάξεις τις υπέροχες λαμπάδες σου και τα λαχταριστά σου γλυκάκια. Μα προπάντων να συνεχίσεις τις όμορφες περιηγήσεις σου με τον αντρούλη σου στην όμορφη Αττική μας.
    φιλιά πολλά φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαράκι μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Hello Dimi
    Happy birthday - μεγάλες εικόνες σας δείχνουν τον γιο πάντα. Σας ευχόμαστε και σας καλή Τρίτη :) Αγκαλιές Hanne Bente

    PS! Σας ευχαριστούμε για την πάντοτε γλυκιά σχόλιά σας στο blog μου - εκτιμώ τους ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,ξαδέλφη χαίρομαι που τα περάσατε τόσο όμορφα και το μετέδωσες και σε μάς.
    Ολα τα πρόλαβες στην εντέλεια.Νάσαι καλά και του χρονου να ξαναφτιάξεις όλα τούτα τα καλούδια που έφτιαξες.Το cheesecake λαχταριστόόόό,μας τρέχουν τα σάλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά ξαδέλφη!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και καλά! Τα μελιτίνια ζήλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια Πολλα και του χρόνου να σαι καλά να ξανάφτιάξεις όλα αυτά τα καλούδια!
    Τα μελετίνια μοιάζουν με τα λιχναρακια που φτιάχνουμε εμείς στο Ρέθυμνο και ειναι πεντανόστιμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Στέλλα μου!! Ναί μοιάζουν!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά Δήμητρά μου!! Χριστός ανέστη!!
    Και του χρόνου με υγεία!!! Υπέροχα τα δωράκια σου και τα φαγητά σου
    φαίνονται πεντανόστιμα!!!
    Να σαι καλά!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαριλένα μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Dimi μου χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελένη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά!! Υπέροχες φωτογραφίες!!! Μαγευτικές εικόνες! Να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Χριστός Ανέστη! πολύ ωραίες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Και του χρόνου Δήμητρα με υγεία, να είσαστε καλά και να περνάτε πάντα όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Χρόνια Πολλά με υγεία. Υπέροχες δημιουργίες και φαγητά.Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά κυκλαμινάκι μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Wszystkiego najlepszego Dimi ! Piękne zdjęcia i wykonane prace!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. My dearest Dimi, I SO enjoyed your wonderful photos!!!!!!!! Thank you for taking us with you on your beautiful walks, and for sharing the great Easter sweets! They look so yummy!!! I can see you had a wonderful Easter, my dear friend! Have a lovely week! Polla filakia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Fili mou Annuk,thank you so much for your sweet words!Have a lovely week!

      Διαγραφή
  29. Χριστός Ανέστη Ντίμι μου!!! Πωπω πανδαισία γεύσεων , χρωμάτων, μοσχοβολιών και μια ανάρτηση με υπέροχες φωτογραφίες σαν και εσένα!! I love Dimi's bloghouse sooooooooooo much!!! kissesssssss :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!Μέ κάνης καί κοκκινίζωΣέ ευχαριστώ,πάρα πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  30. Lovely post!!! nice photos, Dimi!!!
    Have a good week, dear friend!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χριστός Ανέστη Μιμίκα μου!!! Πολύ απολαυστική η ανάρτησή σου με τα έθιμα του Πάσχα... Και του χρόνου, να είσαι καλά!!!
    Οσο για τη βόλτα σου στο Λαύριο, οι φωτογραφίες είναι τόσο ζωντανές, που είναι λες και τα βλέπω από το παράθυρό μου!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Φωτεινούλα μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  32. Χρόνια πολλά, Dimi! We have Easter now too.
    I love your decoupage: tube-box with old fashioned girl face and lace, lovely!
    Your trip to port is interesting, old walls, icons, and good Greece coffee.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Nadezda,happy easter to you too!!Thank you for your wishes!Take care!

      Διαγραφή
  33. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΟΥ , ΦΩΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ..ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΟΛΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ, ΜΥΡΙΖΕΙ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ...ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ..ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΣ... ΟΙ ΦΩΤΟΣ ΤΟΥ ΛΑΥΡΙΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ , ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΕΚΕΙ..ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΠΟΧΗ,ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ... ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ, ΠΟΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ; ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Δελφινάκι!!Ελπίζω νά πέρασες πολύ όμορφα αυτές τίς ημέρες!Καί τού χρόμου μέ υγεία!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!(Γιά τό άγαλμα,μάλλον μία γοργόνα!)

      Διαγραφή
  34. Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Και του χρόνου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ντέμη μου!Σού εύχομαι τά καλύτερα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  35. Πανέμορφα όλα
    (γλύκα το εκκλησάκι!)

    Εμείς στο φούρνο το αρνί φέτος.
    Του χρόνου που πέφτουν μαζί, θα ψήσουμε στη σούβλα ;)

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ντέμη μου!!Καί τού χρόνου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  36. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και περισσότερη αισιοδοξία!!! Από την ανάρτηση σου κατάλαβα οτι περάσατε όμορφα και του χρόνου λοιπόν τα ίδια καικαλύτερα!!! Φιλάκια πασχαλιάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Εφη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Καί τού χρόνου!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  37. This place looks so nice. Are you visiting or is this where you live??
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά!!!!!!
    Αυτές οι ομορφιές σου !!!!!!Ολα υπέροχα!!!!!!Και του χρόνου με υγεία!!!!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Εφη μου!!Σέ ευχαριστώ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  39. Αληθώς Ανέστη!!! Σ' ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις μέρες σου μαζί μας!!! Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες και οι δημιουργίες σου το ίδιο!! Να είσαι καλά!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαράκι μου!!Σέ ευχαριστώ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  40. Theses photos remind me why I love greece so much it was where I went on my first holiday with my husband. The intense blue of the sea coupled with the white buildings how lucky are you to live in such a stunning country. Have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hallo Inge!!This is the best season in my area!Thank you for visiting my blog!My love to Ireland!

      Διαγραφή
  41. Χριστός Ανέστη φίλη μου , υπέροχα όσα φτιάχνεις όπως πάντα και θα έτρωγα από τα μελετίνια σου ένα ταψί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά!Αληθώς Ο Κύριος!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  42. Γλυκιά μου Dimi, με όλα αυτά τα υπέροχα καλούδια που ετοίμασες μας αποδεικνύεις για άλλη μια φορά ότι είσαι χρυσοχέρα και αεικίνητη! Μπράβο σου και να μείνεις πάντα έτσι!!! Ειδικά αυτά τα μελετίνια σου πολύ τα ζήλεψα!!! Και του χρόνου!!! Να είσαι καλά και να φτιάξεις τόσα κι άλλα τόσα!
    Πολλά φιλάκια και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  43. Χρόνια πολλά Δημητρούλα, Χριστός Ανέστη!
    Μα πόσο αεικίνητη είσαι πια!! Τι να πω, ειλικρινά σε θαυμάζω που κάνεις τόσα πολλά και ωραία πράγματα με τόσο όρεξη και μεράκι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ερμιόνη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  44. Αληθώς ο Κύριος Dimi μου!Πολύ όμορφες φωτογραφίες μας χάρισες και πάλι.Κάθε φορά που μπαίνω στο blog σου ανυπομονώ να δω εικόνες από τοπία και δημιουργίες.Είσαι χρυσοχέρα και στη κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Σοφία μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  45. Beautiful pictures and so much good to eat. I just love the pictures from the habor. Have a nice evening.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Dimi μου τι όμορφα που πέρασες!!!
    Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη καλή μου και του χρόνου με υγεία.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ρούλα μου!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  47. Δημητρούλα μου χρονια πολλά και καλά σε ολη την οικογένεια!Χριστός Ανέστη!!!!!!!!!!υπέροχα ολα τα πασχαλινα σου!μελιτινια φτιαχνουμε κι εμεις ειναι εθιμο απο την Σαντορινη που ειναι η μαμα μου...ηρθες στα μερη μας την Δευτερα ε; κι εμεις ειχαμε παρει τα βουνά.....πολύ ωραιες οι φωτό σου μαγευτικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Δημητρούλα!Ναί ήρθαμε Λαύριο!!Τί όμορφα πού είναι!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  48. Χριστος Ανέστη!
    Πω πω τα γλυκα σου ειναι άπαιχτα.
    ΠΟλυ ωραιες βολτες βλέπω οτι έκανες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη φιλενάδα!!Thanks!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  49. Χριστός Ανέστη Δήμητρα μου!Υγεία και αγάπη!!!
    Βλέπω πέρασες τέλεια !!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες και τί ωραίο παρεκκλήσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελλη μου!!Σέ ευχαριστώ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  50. You seems to have nice holidays, Dimi! Your cookies and cakes make me hungry! And how lovely the white church!! Seeing your blog, I always want to go to Greek. You live in a beautiful contry!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my sweet Keity!Maybe one day you'll visit Greece!
      Take care!

      Διαγραφή
  51. Χρόνια πολλά Δήμητρα!!!!!!
    Πωπω τι να πρωτοσχολιάσω!Όλα όσα έφτιαξες δείχνουν φανταστικά, γεια στα χέρια σου!!!Οι φωτογραφίες σου για ακόμη μια φορά είναι καταπληκτικές!Χαίρομαι που περάσατε όμορφα και του χρόνου με υγεία!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελένη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  52. Gorgeous photos and yummy food:) Have a lovely weekend!
    ~Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Thank you Anne!Hope you have a wonderful weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Και του χρόνου Dimi μου..... Να είσαστε καλά να ξαναγιορτάσετε τη Μεγάλη Γιορτή!!!!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Φιλία μου!Καί τού χρόνου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  55. Χριστός Ανέστη ,Χρόνια πολλά ,και του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατρίνα μου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  56. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χριστός Ανέστη!Χρόνια πολλά!Και του χρόνου με υγεία!Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα!Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες αλλά και οι φωτογραφίες σου φανταστικές!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...