Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

Somewhere over the rainbow...skies are blue...



Μετά τήν βροχή,βγαίνη τό ουράνιο τόξο,πού τά φωτίζει όλα μέ τά υπέροχα χρώματά του...



Καλημέρα φίλοι μου!Σάς ευχαριστώ όλους καί όλες γιά τίς ευχές σας,γιά τήν γιορτή μου,καί εδώ μέ τά όμορφα σχόλιά σας στά τηλεφωνήματα αλλά καί στά μηνύματα στό FB!
 Περάσαμε πολύ όμορφα, οικογενειακά,καί μέ αγαπημένους φίλους!



Στήν παραλία μας,απόλαυσα,μετά τήν βροχή,τό ουράνιο τόξο νά προβάλει μέσα από τά σύννεφα,καί νά τα φωτίζει όλα μέ τά υπέροχα χρώματά του!




Ερημη η παραλία μας,αλλά καί έτσι μέ ηρεμεί καί μέ χαλαρώνει!Δέν συμφωνείτε φίλοι μου?



I love birds and birdwatching... 



Δέν είναι όμορφο?Τό πουλί,καρβουνίαρης(Black Redstart,Phoenicurus),πού υπάρχει στήν περιοχή μας, κάθησε καί μού ποζάρισε, κοιτώντας με περίεργα!



Little fluffy bird!He's adorable!









Ξεκίνησα,φίλες μου, καί τίς πρώτες Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου,μέ Decoupage! 



Οπως αυτό τό πιάτο,μέ μοτίφ ριζόχαρτου,κρακελέ δύο συστ.,πιτσιλωτό μέ χρυσό,ακρυλικό χρώμα,χρυσή πατίνα καί glitters!
Επιβάλεται γιά τίς γιορτινές κατασκευές,λίγη λάμψη,μέ χρυσό,ασήμι,καί glitters!
Περιμένω τίς εντυπώσεις σας φίλες μου!


 
Christmas is the most wonderful time of the year! 

Τήν περασμένη εβδομάδα επισκέφτηκα τήν φίλη μας,Marie Anne!Συνάντησα καί τούς αγαπητούς φίλους μας,Marie Paule καί Αχιλλέα!
Ανταλλάξαμε δωράκια,καί η φίλη μας, Marie Anne,μάς σκλάβωσε,γιά άλλη μιά φορά,μέ τήν φιλοξενία της καί μέ τήν γενναιοδωρία της! 
Μάς κέρασε μία υπέροχη σπιτική τάρτα μέ βανίλιες,καί κείκ,φτιαγμένα από τά χεράκια της!



Τό δώρο γιά τήν γιορτή μου,ήταν αυτό τό πανέμορφο ρολόι,πού στολίζει τό σαλόνι μου,καί διάφορες χαρτοπετσέτες γιά τό decoupage!
Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Η φιλιά σου είναι πολύτιμη γιά μένα!Νάσαι καλά!



 Η γλυκειά μου Γαλλιδούλα,Marie Paule,μέ γέμισε μέ πανέμορφα δωράκια,όπως η κεραμική,συλλεκτική,κουτάλα,μέ τήν σαύρα τού Gaudi,(από τήν Βαρκελώνη),μία γυάλινη πιατέλα,φτιαγμένη από τήν ιδία μέ ανάποδο decoupage,ένα ρεσώ μέ ανάγλυφο gel καί πατίνες,χαρτοπετσέτες από τήν Γαλλία,σταχτοδοχείο μέ τά τζιτζίκια τής Προβηγείας,καί παστέλι από τήν Κέα,πού ομολογώ,δέν έχω δοκιμάσει καλύτερο!!!
Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου Marie Paule!Νά είστε καλά εσύ καί ο Αχιλλέας σου!!

Σάς ευχαριστώ γιά τίς επισκέψεις σας καί τά υπέροχα σχόλιά σας!
Σάς εύχομαι καλό υπόλοιπο εβδομάδος!Νά είστε καλά!Φιλάκια!
My dear friends,thank you all,for your kind comments on my posts!
Wish you a happy day!Take care!Hugs!




Autumn beach and my photos.


 

 

55 σχόλια:

  1. Hello Dimi, Lovely photos of the rainbow at the beach.. It is a beautiful scene. I hope you enjoyed your name day! I love the cute Redstart, it is a pretty bird..And your decoupage are wonderful creations, I am happy you have a fun time with your friends.. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιάτο σου με κάνει να αδημονώ να έρθουν τα Χριστούγεννα καλή μου Dimi!!! Είναι πανέμορφο!!!
    Οι φωτογραφίες από το ουράνιο τόξο, την παραλία και τον γλυκό καρβουνιάρη είναι υπέροχες! Ευχαριστώ που τις μοιράστηκες μαζί μας!!
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, όπως πάντα Δήμητρα! Με γεια και τα υπέροχα δωράκια. Εγώ πάντως στέκομαι περισσότερο στην έναρξη των Χριστουγεννιάτικων κατασκευών! Φιλιά πολλά και καλημέρα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi Dimi! Your photos are breathtaking, wow! Just love them as well as the video, so impressive! The fluffy bird is too sweet and yes, Xmas is the most wonderful time of the year! Have a good day, many kisses! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Beautiful rainbow and pictures !!! So peaceful.... And you are right, Christmas is really a wonderful time for kids and growing up !
    The decoupage creations are beautiful...all of them !!!
    Have a shinny day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Beautiful pictures, especially the one with the rainbow, fantastic.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Adorei tuas fotos e esse arco-iris,é divino! Teus trabalhos já para o Natal muito bem feitos! beijos, tudo de bom!chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω πως η παραλία είναι πιο όμορφη όταν είναι έρημη!!!!
    Τέλειος ο καρβουνιάρης και κάθισε και για φωτογραφία :))))
    Καλή σου μέρα Δήμητρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Je sens que tu vas faire des merveilleuses photos d'oiseaux avec ton nouvel appareil ma chère DIMI. Tton oiseau est magnifique et l'on voit le détail de toutes les petites plumes. Il va être le premier d'une longue série.
    Très belles aussi les photos de la plage et de l'arc-en-ciel! Tu étais sur la plage au bon moment!!!
    Quant au merveilleux moment passé ensemble chez Marie-Anne, je ne peux que t'approuver pour l'avoir vécu avec toi.
    Grosses bises mon amie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hola Dimi!!! Qué maravillosas vistas… el mar, la arena, el arcoíris… qué envidia poder disfrutar de tan bellos parajes y la tranquilidad de esa playa! Preciosas las fotografías del pajarito, es una dulzura verlo tan cerquita!!
    Me gusta mucho cómo te ha quedado el plato, el motivo del papel es adorable, y el agrietado en oro me encanta! Tienes grandes amigos, los regalos son maravillosos, y las servilletas muy bonitas!
    Un besazo!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχες φωτογραφίες! Σα ζωγραφιά!
    Πολύ όμορφα τα δωράκια που έλαβες!
    Το πιάτο καταπληκτικό! Μου θύμισε κάτι πιατάκια χριστουγεννιάτικα που είχαμε όταν ήμουν μικρή.
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δημητρούλα μου είσαι πολύ τυχερή που χεις κοντά σου την θάλασσα!! Ακόμα και φουρτουνιασμένη να ναι είναι πανέμορφη!! Την λατρεύω!!
    Τα δωράκια σου είναι σούπερ!! Τα θαύμασα και στην Μαριάνν!! Να τα χαρείς γιατί σου αξίζουν φίλη μου!!
    Το δε Χριστουγεννιάτικο είναι μούρλια!! Ζωγράφισες!! Με το καλό να τα υποδεχτούμε!!! Ακόμα δεν έχω ξεκινήσει τα Χριστουγεννιάτικα εγώ!!
    Σε φιλώ με αγάπη γλυκειά μου και να περνάς πολυ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. your spot in the world is just beautiful dimi!! the rainbow is beautiful and seeing it will bring you good luck. your bird images have become spectacular!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρονια σου Πολλά Ντίμη μου! Πωπωπω τι μαγευτικες εικόνες ειναι αυτες;;;; Αρχισες απο νωρίς δουλίτσα με τα Χριστουγεννιατικα, καλή αρχή! Να χαρείς τα δωρακια σου όπως ποθείς! Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάθε φορά χαζεύω τις εξαιρετικές φωτογραφίες σου, έχεις φοβερό ταλέντο Dimi μου, μήπως θα έπρεπε να ασχοληθείς επαγγελματικά??
    Με γεια και με χαρά τα δωράκια σου, είναι πολύ όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι καταπληκτικές φωτογραφίες και της παραλίας και του πουλιού !!!!!!!!!!!
    Είσαι απίθανη !!!! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου και καλή συνέχεια στις Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου που είναι πανέμορφες !!!!!!!
    Πάντα να ανταμώνετε με τις ταλαντούχες φίλες και να περνάτε όμορφα !!!!!! Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανταστικές οι φωτογραφίες σου , και τόσο ζωντανές που νομίζεις θα ακούσεις το κυματάκι να σκάει στα βοτσαλάκια!!!!!
    Όμορφα τα δωράκια σου ,να τα χαρείς!!!!
    Βλέπω άρχισες τα χριστουγεννιάτικα. Υπέροχο το πιάτο με ωραία χρώματα !!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. such sweet gifts! love your quiet, peaceful beach scenes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά σου είπα αν όχι στα λέω τώρα έχει μεγαλώσει πολύ η παρέα μας και δεν θυμάμαι πια σε ποιους λέω και σε ποιους όχι,ελπίζω να με συγχωρέσεις!!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου για άλλη μια φορά σου βγάζω το καπέλο!!!!
    Αρχισες και τα χριστουγενιάτικα μπράβο,έτσι να μπαίνουμε στο κλίμα!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dimi, all the photos are spectacular! I love rainbows! Very pretty!
    Hugs,
    Ailime

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, Δήμητρά μου!!!! Το πουλάκι είναι πανέμορφο και τόσο αφρατούλικο!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το ρολόϊ και σ'ευχαριστώ και πάλι για τα δικά σου όμορφα δωράκια! Το δε πιάτο είνα πολύ ιδιαίτερο και το πράσινο κρακελέ του άκρως χριστουγεννιάτικο!!! Καλή συνέχεια με τα χριστουγεννιάτικα, φαντάζομαι πόσα θα μας δείξεις μέχρι τις γιορτές!
    Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Beautiful photos of the beach Dimi and the birds are so pretty! Have a good weekend:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι έρημες παραλίες είναι η αδυναμία μου (χειμώνα-καλοκαίρι!!)
    Οι φωτογραφίες με το ουράνιο τόξο και με το χνουδωτό πουλί είναι πολύ όμορφες!
    Μας βάζεις στο κλίμα των Χριστουγέννων με την τέλεια δημιουργία σου... και πολύ μου αρέσει. Πότε φτάσαμε κιόλας στο Νοέμβριο, ούτε που το κατάλαβα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μ' άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες με το ουράνιο τόξο!
    Και ο μικρούλης καρβουνιάρης πολύ χαριτωμένος!
    Ξεκίνησες τις χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες; Καλές δημιουργίες λοιπόν! Είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις φανταστικά πράγματα πάλι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. How nice to look at so gorgeous rainbow :)
    Cinderellas I know, I'm at the outlet in the garage under the roof.
    Sincerely wishing you beautiful moments by the sea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια σου πολλά Dimi μου για ακόμη μια φορά !!! Η σημερινή σου ανάρτηση είναι γεμάτη όμορφες εκπλήξεις !!! Λάτρεψα τις φωτογραφίες με τον καρβουνιάρη ... είναι από αυτά που δεν έχω ακόμη επιχειρήσει στην φωτογραφία !!! Και οι decoupage δημιουργία είναι τέλεια !!! Νομίζω αυτός ο συνδυασμός σκούρου πράσινου με χρυσό την κάνει πολύ γιορτινή και αριστοκρατική !!! Η εικόνα στο κέντρο "έδεσε" απόλυτα!!! Να χαρείς τα πανέμορφα δωράκια σου και το Παρασκευοσαββατοκύριακο που πλησιάζει!!! Πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I love your shots!!! The bird is so sweet and the rainbow is fantastic. I agree with about Christmas and your decoupage creations are just gorgeous.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δήμητρά μου θα αρχίσω από το ουράνιο τόξο που πάντα μας φέρνει μια αίσθηση μαγείας και ελπίδας !!! Εκείνο που θέλω να σου πω με το χέρι στην καρδιά χαίρομαι που είστε αγαπημένες φίλες με τη Μαριάν !!! Το καλοκαίρι που σας είδα το κατάλαβα και δεν σου κρύβω ότι ανυπομονώ να ξαναβρεθώ κοντά σας γιατί μέσα μου ένιωσα οικεία και γλυκά !!!! Η πρώτη σου Χριστουγεννιάτικη δημιουργία σου μου αρέσει πρώτον το υπέροχο μοτίφ στο κέντρο αλλά και το γλυκό πράσινο χρώμα !!! Τέλειο φιλενάδα μου τέλειο !!! Και τα δώρα σου όμορφα όπως σου αξίζουν !!!!
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φανταστικές φωτογραφίες και όπως πάντα τα έργα σου ξεχωριστά! Μου αρέσει πολύ που ξεκίνησες τα Χριστουγεννιάτικα!Χρόνια πολλά και για την γιορτή σου κορίτσι μου!!
    Καλό βράδυ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kαταπληκτικες οπως παντα οι φωτογραφιες σου,και τα χριστουγεννιατικα που αρχισες να φτιαχνεις μας βαζουν σε μια γλυκια προσμονη ,για τις γιορτες πολλα φιλια καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dearest Dimi,
    Lovely post at the end of my day.
    Had to attend a funeral of a dear friend (65 years) today and drove over one hour; and back of course. Plus a doctor's appointment, the one I see regularly since I got paralyzed in January of 2010.
    Glad I'm back home and trying to catch up on my PC!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ένιωσα τόση ανυπομονησία ξαφνικά για να έρθουν τα χριστούγεννα! Επίσης, οι φωτογραφίες σου, πάντα με ταξιδεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι φωτογραφίες σου ως συνήθως ταξιδιάρικες, Δήμητρά μου... Ειδικά η τρίτη μου άρεσε τόσο πολύ...
    Αχ, οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές με κάνουν να ανυπομονώ ακόμη περισσότερο για τα Χριστούγεννα! Τι ωραία που τις ξεκίνησες νωρίς!
    Σε φιλώ! Να έχεις μια υπέροχη μέρα και ένα ακόμη πιο όμορφο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Από τα όμορφότερα πράγματα του χειμώνα θεωρώ ότι είναι το ουράνιο τόξο! Μου αρέσει που σιγά σιγά περνάμε στα χριστουγεννιάτικα!
    Τα δωρακια σου πανέμορφα, να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι υπέροχες οι φωτογραφίες!!!
    Αγαπάμε Χριστούγεννα και συγκεκριμένα την προετοιμασία!!χαχα
    Σε καλή μεριά όλα σου τα δωράκια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!ΦΙλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. OOOOOO Somewhere over the rainbow, skies are blue
    And the dreams that you dare to dream,really do come true
    oooooo συνεχίσω το τραγουδάκι σου ....που είναι τόσο όμορφο σαν της φωτογραφίες σου ....
    Δημητρα μου άρχισες της χριστουνιατικες δημιουργίες ???? πολύ όμορφες...
    πολλα φιλιά και κάλο σαββατοκυριακο !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μα τί υπέροχες δημιουργίες είναι αυτές Δήμητρα μου!!!! Κι εγώ ακόμα δεν σου είπα "χρόνια πολλά και καλά γλυκιά μου φίλη"! Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς γεμάτη ευτυχία!!! Υπέροχο είναι το ουράνιο τόξο!!! Κι όσο για τα Χριστούγεννα τώρα με ξεσήκωσες!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι φωτογραφίες με την καινούργια φωτογραφική μηχανή είναι υπέροχες και ξεκίνησαν με ένα πολύ όμορφο και ελπιδοφόρο θέμα: το ουράνιο τόξο!!!
    Είναι πανέμορφο, όπως και οι άλλες με το πουλάκι που πόζαρε!!!
    Η χριστουγεννιάτικη δημιουργία σου είναι καταπληκτική!!! Μας ξεσήκωσες, να πάμε να φτιάξουμε κι εμείς γιατί θα έρθουν τα Χριστούγεννα και δεν θα προλάβουμε!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου, είναι πολύ όμορφα!!!
    Καλό μήνα!!
    Φιλάκια!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλημερα! περασα να ευχηθω καλο μηνα! να ειναι χαρουμενος και δημιουργικος! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Dimi, querida,

    O mar é maravilhoso!!

    Um arco -íris sobre o mar...divino!

    Você sabe tirar lindas fotos.

    Que amor esse passarinho, parabéns...um momento mágico.

    Ah! que encontro adorável...e os presentes são muito bonitos.

    Também adoro o Natal.

    beijinhos, tenha um final de semana bem bonito!

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το ουράνιο τόξο είναι μια τόσο ελπιδοφόρα εικόνα, όμως εκείνο το πουλάκι είναι που το κοιτάς και σου κλέβει την καρδιά!
    Τα δώρα σου είναι όλα πολύ ξεχωριστα και με αγάπη διαλεγμένα κι ευχομαι πάντα τέτοια να παίρνεις!
    Κι όσο για τα πρώτα χριστουγεννιάτικα, νομίζω όλοι συντονιστήκαμε κι αρχίζουμε σιγά σιγά... Η πιο όμορφη γιορτή πλησιάζει!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΛΑΤΡΕΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!!!
    ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Palavras gentis podem ser curtas e fáceis de falar, mas seus ecos são
    verdadeiramente infinitos.
    (Madre Tereza de Calcutá)
    Um abençoado inicio de mês!!!!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλό μήνα Dimi μου με υγεία και χαρά. Καλή αρχή με τα χριστουγεννιάτικα έργα σου, να είσαι καλά να χαρείς και τα όμορφα δωράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Οι παραλίες καλή μου φίλη Δήμητρα είναι ένα απ' τα θαύματα της φύσης που μ' αρέσουν πολύ!Προσφέρουν κι ηρεμία όταν δεν έχουν πολυκοσμία!Οι φωτογραφίες με το ουράνιο τόξο και τον καρβουνιάρη μου έφεραν στο μυαλό την ελπίδα!Με το υπέροχο γιορτινό πιάτο σου έφερες πιο κοντά τα Χριστούγεννα!Η φιλία που έχετε αναπτύξει με την αγαπημένη φίλη Marie-Anne είναι συγκινητική!Είστε πολύ τυχερές!Να χαίρεσαι τα πανέμορφα δωράκια σου... και πάλι να 'σαι πολύχρονη!Να 'σαι πάντα καλά και χαρούμενη βραδιά να περάσετε!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ευχαριστώ Dimi για το δώρο του Ουράνιου Τόξου και την ομορφιά της θάλασσας !!
    Πουλιά σου είναι θαυμάσια.
    Καλή εβδομάδα, ο φίλος μου :))
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Kali Spara Dimi, I am so pleased you enjoyed your name day..... you sound like you had a wonderful time. The photographs of the calm sea is so restful and the rainbow is so very beautiful.
    I love bird watching as well and your little bird is quite gorgeous. I spotted two Robins in my garden last week..... that means winter is around the corner.
    Have a lovely day.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !!!!!!! και ζητω ΣΥΓΝΩΜΗΝ ...Δεν τόχω με γιορτές και γενέθλια, δεν μπήκα και στο ιντερνέτ αυτές τι ημέρες διότι έραβα για την αλκηστη ενα φόρεμα για παρανυφάκι και είχα απορροφηθεί σάυτό.Καί τώρα στεναχωρήθηκα με αυτό...... Σου ευχομαι λοιπον καθυστερημένα αλλά με πολύ αγάπη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ να είσαι γερή και να απολαμβάνεις στην ζωή σου μόνον χαρές και ευτυχία!!! Αγαπώ το ουράνιο τόξο και κάθε που το βλέπω γεμίζει την ψυχή μου χαρά γίνομαι παιδί και θέλω να το πιάσω!! Υπέροχη η φωτό με το δικό σου Ουρ.τοξο.Πάντα πρωτοποπόρος με δημιουργίες όμορφες και αρτιες τεχνικά !!!Φιλάκια πολλά και ελπίζω να μην μου θύμωσες....αν και δεν σε θυμήθηκα εκείνη την μέρα πάντα σε έχω στην καρδιά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Piękna jest Twoja plaża, a zdjęcie ptaka jest niesamowite:) Bardzo podoba mi się też świąteczny talerz. Widzę, że czas już zacząć przygotowania do Bożego Narodzenia:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Lovely decoupage Dimi! Especially I like the plate with green - golden edges! Yes, the Christmas is over the corner..
    The rainbow was very long that day, do you have a legend that if you can run from one side of rainbow to another ---you will be happy all your life?
    Ha. ha! nobody can...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...