Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Somewhere over the rainbow...skies are blue...



Μετά τήν βροχή,βγαίνη τό ουράνιο τόξο,πού τά φωτίζει όλα μέ τά υπέροχα χρώματά του...



Καλημέρα φίλοι μου!Σάς ευχαριστώ όλους καί όλες γιά τίς ευχές σας,γιά τήν γιορτή μου,καί εδώ μέ τά όμορφα σχόλιά σας στά τηλεφωνήματα αλλά καί στά μηνύματα στό FB!
 Περάσαμε πολύ όμορφα, οικογενειακά,καί μέ αγαπημένους φίλους!



Στήν παραλία μας,απόλαυσα,μετά τήν βροχή,τό ουράνιο τόξο νά προβάλει μέσα από τά σύννεφα,καί νά τα φωτίζει όλα μέ τά υπέροχα χρώματά του!




Ερημη η παραλία μας,αλλά καί έτσι μέ ηρεμεί καί μέ χαλαρώνει!Δέν συμφωνείτε φίλοι μου?



I love birds and birdwatching... 



Δέν είναι όμορφο?Τό πουλί,καρβουνίαρης(Black Redstart,Phoenicurus),πού υπάρχει στήν περιοχή μας, κάθησε καί μού ποζάρισε, κοιτώντας με περίεργα!



Little fluffy bird!He's adorable!









Ξεκίνησα,φίλες μου, καί τίς πρώτες Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου,μέ Decoupage! 



Οπως αυτό τό πιάτο,μέ μοτίφ ριζόχαρτου,κρακελέ δύο συστ.,πιτσιλωτό μέ χρυσό,ακρυλικό χρώμα,χρυσή πατίνα καί glitters!
Επιβάλεται γιά τίς γιορτινές κατασκευές,λίγη λάμψη,μέ χρυσό,ασήμι,καί glitters!
Περιμένω τίς εντυπώσεις σας φίλες μου!


 
Christmas is the most wonderful time of the year! 

Τήν περασμένη εβδομάδα επισκέφτηκα τήν φίλη μας,Marie Anne!Συνάντησα καί τούς αγαπητούς φίλους μας,Marie Paule καί Αχιλλέα!
Ανταλλάξαμε δωράκια,καί η φίλη μας, Marie Anne,μάς σκλάβωσε,γιά άλλη μιά φορά,μέ τήν φιλοξενία της καί μέ τήν γενναιοδωρία της! 
Μάς κέρασε μία υπέροχη σπιτική τάρτα μέ βανίλιες,καί κείκ,φτιαγμένα από τά χεράκια της!



Τό δώρο γιά τήν γιορτή μου,ήταν αυτό τό πανέμορφο ρολόι,πού στολίζει τό σαλόνι μου,καί διάφορες χαρτοπετσέτες γιά τό decoupage!
Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Η φιλιά σου είναι πολύτιμη γιά μένα!Νάσαι καλά!



 Η γλυκειά μου Γαλλιδούλα,Marie Paule,μέ γέμισε μέ πανέμορφα δωράκια,όπως η κεραμική,συλλεκτική,κουτάλα,μέ τήν σαύρα τού Gaudi,(από τήν Βαρκελώνη),μία γυάλινη πιατέλα,φτιαγμένη από τήν ιδία μέ ανάποδο decoupage,ένα ρεσώ μέ ανάγλυφο gel καί πατίνες,χαρτοπετσέτες από τήν Γαλλία,σταχτοδοχείο μέ τά τζιτζίκια τής Προβηγείας,καί παστέλι από τήν Κέα,πού ομολογώ,δέν έχω δοκιμάσει καλύτερο!!!
Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου Marie Paule!Νά είστε καλά εσύ καί ο Αχιλλέας σου!!

Σάς ευχαριστώ γιά τίς επισκέψεις σας καί τά υπέροχα σχόλιά σας!
Σάς εύχομαι καλό υπόλοιπο εβδομάδος!Νά είστε καλά!Φιλάκια!
My dear friends,thank you all,for your kind comments on my posts!
Wish you a happy day!Take care!Hugs!




Autumn beach and my photos.


 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...