Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Hello October ! Autumn cοlours...




Καλό μήνα!!!!   Φθινοπωρινά χρώματα....
 
 
 
 
Kαλημέρα φίλες μου!!!Καλό καί ευλογημένο μήνα,σάς εύχομαι!!
Φθινοπωρινή μέρα,η σημερινή!Ο Οκτώβρης μπήκε δυναμικά,κάνοντας τήν εμφάνησή του, μέ τά πρωτοβρόχια,καί μέ τίς πρώτες ψυχρούλες!!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 Παντού,χρώματα Φθινοπωρινά,καί οι πρώτες στάλες τίς βροχής,νά στολίζουν τά φυτά, στόν κήπο μου! 
 
 
 
 
Αλλά καί Φθινοπωρινές αλλαγές στήν παραλία μας,πού ομολογώ,δέν μού αρέσουν καθόλου,αφού μέ σταμάτησαν προσωρινά,από τά θαλάσσια μπάνια μου!! 
 
 
Blue Beach Lagonisi...
 
 
Είδα τήν παραλία μας,μέ αυτά τά πελώρια κύματα,φίλες μου,καί τρόμαξα!!! 
 
 
 
 
 
 
 
********
 
 
 
My Autumn Decoupage Creations...
 
 
 


 
 
My Autumn Decoupage....Potterry with napkin,and brown patina
 
 
 Τό γλυκό μου,κοριτσάκι μού έφερε τρία γλαστράκια,σέ αθλία κατάσταση,καί τά μεταμόρφωσα μέ decoupage!!
Στό πρώτο,αφού ανακάτεψα, ακρυλικό στόκο μέ κόλλα,τό σπατουλάρισα όλο,τό έτριψα μέ γυαλόχαρτο,βάφτηκε μέ λευκό ακρυλικό χρώμα,κόλλησα μοτίφ χαρτοπετσέτας,έκανα ενσωμάτωση μέ εκρού χρώμα καί πατίνα!
 
 
 

 
My Autumn Decoupage....Pottery with rice paper,crackle 2 step,gold patina,brown patina
 
 Αυτό τό γλαστράκι,τό περιποιήθηκα δεόντως!!!
Βάφτηκε μέ εκρού χρώμα,κόλλησα μοτίφ ριζόχαρτου,ενσωμάτωση μέ πατίνα,κρακελέ δύο συστατικών καί χρυσή πατίνα στά σκασίματα!



 
My Autumn Decoupage..Wicker planters with rice paper,lace and Perle Pen (Viva).
  
Σέ αυτό,τό ψάθινο κασπώ,αφού βάφτηκε μέ λευκό ακρυλικό χρώμα,κόλλησα μοτίφ μέ τριαντάφυλλα, καί έκανα ενσωμάτωση μέ ρόζ ακρυλικό χρώμα!!Στολίστηκε μέ δαντέλα καί Perle Pen (Viva).
 
 
******
 
 
 
 
 
Καί πάλι,σάς ευχαριστώ πολύ,φίλες μου,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά σχόλιά σας!!
Σάς εύχομαι έναν χαρούμενο  Οκτώβρη! 
Νά είστε όλες καλά,καί πάντα δυνατές!!Πολλά φιλάκια!!! 
 
 
My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my posts!!
Wishing you all,a happy new month of October!!
Take care!! 
 
 
 
 
 
 
 



140 σχόλια:

  1. Δημητρούλα τι κύματα είναι αυτά;;;; Πιάσανε τα κρύα όντως!! Καλό μας φθινόπωρο!! Οι γλάστρες είναι πολύ πολύ ωραίες!! Ειδικά η δεύτερη με ξετρέλανε!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Μαριλένα μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  2. Autumn is on us, can be aweful and beautiful, the trees dropping their leaves and burnished brown. I love that you have shown us autumn.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό φθινοπωρινό μήνα Δήμητρά μου , πράγματι αγρίεψε η θάλασσα και ο καιρός γενικά , αλλά οι φωτογραφίες σου είναι τόσο μα τόσο όμορφες που χαλάλι! Τι να πω για τα γλαστράκια που τα μεταμόρφωσες και τα έκανες σούπερ τέλεια !
    Φιλάκια και να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλό μήνα Δήμητρα! Τί πανέμορφες φωτογραφίες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I love big crashing waves - but rain - no like - unfortunately we have the rain here today too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Rosemary,here the rain has stoped!!!
      It;s so cold!!!Have lovely weekend!!

      Διαγραφή
  6. Φαντάζομαι ότι είναι χθεσινά αυτά τα κύματα, Ντίμη μου ! Σε μάς πάλι, φυσούμε βοριαδάκι και η θάλασσα ήταν προς τα μέσα, έτσι κάναμε ένα ωραιότατο μπάνιο! Σήμερα όμως η παραλία ήταν εντελώς έρημη το πρωϊ, χαρήκαμε όμως περπάτημα και μάζεψα και όμορφες αχιβάδες που είχε βγάλει η θάλασσα την νύχτα. Ωραία όμως και η βροχή! Χρειαζόταν! Τα κασπώ σου είνα υπέροχα, ιδιαίτερα το δεύτερο με το κρακελέ είναι πανέμορφο!!!! Γιά τις φωτογραφίες, τί να πώ? είναι για διαγωνισμό!!! Καλό μήνα και πάλι και πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ φιλενάδα!!!
      Η αλήθεια είναι πώς χάλασε πολύ νωρίς ο καιρός!!!
      Θά τά πούμε!!!Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Τι υπέροχη ανάρτηση κοριτσάκι μου..αυτες οι ψιχάλες δροσιάς στα φυτά στην μπουκαμβίλια..στα πράσινα φύλλα και στα πορτοκαλιά..η ομορφιά της φθινοπωρινής φύσης σε όλο της το μεγαλείο.το παράθυρο με το ψιλόβροχο και η αγριεμένη με τα κύματα θάλασσα μαγευτική είκόνα..πως να μην είναι ευλογημένος ο Οκτώβρης Μιμίκα μου μετά,όταν τον βλέπουμε μέσα απο τα δικά σου μάτια..συγκινούμαι πολύ απο τη φύση τιςομορφιές της και τις εξάρσεις της..πρέπει να το έχεις καταλάβει..τα γλαστράκια Θεέ μου τι πανέμορφα και τα δύο απίστευτο αυτό με την λεβάντα..και το δεύτερο με τα ροζ τριανταφυλλάκια και την δαντελίτσα τι έμπνευση τι όμορφα χρώματα..μαγικά τα έκανες κοριτσάκι μου..και μάγεψες κι εμας..ευχαριστώ για τα σχόλια απο καρδιάς στο χώρο μου..τα αισθήματα και η εκτίμηση είναι αμοιβαία..απο την πρώτη στιγμή..το τραγούδι των Eurithmics ταίριαξε απόλυτα..καλό σου απογευματάκι και άπειρα φιλάκια σου στέλνω απο το σκοτεινιασμένο Φάληρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Καιτούλα!!
      Τά λόγια σου μέ συγκινούν!
      Καλό Σ/Κ!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Ντίμη μου,χάλασε ο καιρός σαν χειμωνιάτικος σήμερα,αλλά τουλάχιστον μας αποζημιώνει η εποχή με τα υπέροχα χρώματά της!

    Τέλειες οι φωτογραφίες σου,χρώματα και θέματα!
    Τι όμορφα γλαστράκια έφτιαξες,όλα είναι πολύ όμορφα!Ποιο ξεχώρισα;Τις βιολέτες,μου άρεσαν τα χρώματα!
    Καλό απόγευμα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο και επίσημα πια!!! Η φύση είναι στολισμένα με υπέροχα χρώματα αυτή την εποχή, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία για φανταστικές φωτογραφίες!!!! Όσο για τα καλούδια σου είναι μέσα στο πνεύμα!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Κική μου!!!
      Φιλιά στό μωράκι σου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικές όλες οι φωτογραφίες!!!
    Μπορεί οι αλλαγές στην παραλία σας να μη διέκοψαν τα μπάνια σου αλλά σου πρόσφεραν ένα τρομερό τοπίο για φωτογραφίες!!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Πω πω τι ωραια κυματα! Μου αρεσουν πολυ τα κυματα και ο αερας γενικα :)
    Και τα πορτοκαλι φυλλα ειναι θεσπεσια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τις λάτρεψα τις φθινοπωρινές φωτογραφίες σου Δήμητρα!
    Πραγματικά πανέμορφες!
    Νομίζω ότι η εποχή προσφέρεται για πολύ ατμοσφαιρικές λήψεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Ερμιόνη μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Μαρία Ελενα!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφες οι φθινοπωρινές σου φωτογραφίες!
    Καλό Μήνα ... καλό φθινόπωρο εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλίτσα μου,σέ ευχαριστώ!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα...δε μου αρέσει αυτή η εποχή ..με μελαγχολεί...εδώ το πρωί έχουμε ήλιο , κρυφοζέστη, το απόγευμα/βράδυ όμως ψυχραίνει.. υπομονή ως το καλοκαιράκι για τα μπάνια μας...αγαπημένη θάλασσα.. πω πω κύματα... ωραίες όλες οι δημιουργίες σου....μου άρεσαν και οι φωτος του κήπου σου με τις σταγόνες βροχής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε σέ εμένα αρέση Δελφινάκι!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Εντυπωσιακές οι φωτογραφίες της παραλίας σας !Δεν σου αρέσει βέβαια ,αλλά θα κάνει καλύτερες μέρες ...θα χαρείς για λίγο ακόμη τα μπάνια !!!
    Τα κασπώ πανέμορφα και μου άρεσε ιδιαίτερα αυτό με τις βιολέτες !Καλό μήνα Dimi μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου,νάσαι καλά!!!Ευχαριστώ!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Μας έφερες το φθινόπωρο με όμορφα χρώματα και υπέροχες δημιουργίες!
    Αν και είναι μια εποχή που με κάνει να μελαγχολώ, δεν μπορώ να μην παραδεχθώ την γοητεία και την ομορφιά που κρύβει!
    Φιλιά πολλά Dimi μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελενά μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Λάτρεψα τα γλαστράκια και ειδικά το πρώτο το φθινοπωρινό.
    Φιλάκια
    Η ''αφρισμένη'' θάλασσα άκρως τρομακτική....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινούλα μου,σέ ευχαριστώωωωω!!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  19. Dimi μου με τις φωτογραφίες σου αποτύπωσες καταπληκτικά τα στιγμιότυπα της εποχής.
    Όσο για τις δημιουργίες σου είναι φανταστικές όπως πάντα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,σέ ευχαριστώ!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  20. Ντίμη μου καλησπέρα!
    Πολύ κύμα βρε παιδί μου και το ζωγράφισες με τον φακό σου τόσο όμορφα που κάθομαι και κοιτάζω τις φωτογραφίες σου και ρεμβάζω...
    Όσο για τα κασπώ, τι να πω, όλα , και τα τρία είναι καταπληκτικά!!!!!!!Έχεις κάνει μεγάλη πρόοδο και συνεχώς με εντυπωσιάζεις!!!!!!
    Κάθε ανάρτηση σου είναι μία όμορφη ανάσα για μένα!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφηηηηη!!!!
      Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!!
      Νάσαι καλά!!!Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  21. It is very rainy in Ireland today:( I love all your plant pots for autumn Dimi:) Have a great weekend!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι υπέροχες φωτογραφίες είναι αυτές! Και με τις σταγόνες και με τα κύματα, αλλά και με τις κατασκευές! Πολλά μπράβο!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Θα ξεκινήσω απ΄ την κομματάρα στο τέλος που έβαλες καλή μου!Που το θυμήθηκες;Το ΄χα ξεχάσει εντελώς... το ΄βαλα να τ΄ ακούσω κι έγραφα στο σχόλιο!
    Οι φωτογραφίες σου είναι μία προς μία.Τέλειες!Τα φύλλα με τις σταγόνες πάνω τους έτοιμες για διαγωνισμό είναι!Μα τι μηχανή έχεις και φαίνονται τόσες λεπτομέρειες;Τα κύματα κι αυτά φοβερά.Και μόνο που τα βλέπεις σε φωτογραφία έτσι μανιασμένα, νομίζεις κιόλας πως τ΄ ακούς!
    Τα γλαστράκια σου κι αυτά υπέροχα και μ΄ έντονα χρώματα!Πάντα τέτοια DIMI μου!
    Να ΄σαι γερή και να μας δείχνεις όλες αυτές τις ομορφιές!
    Στέλνω τις καλησπέρες μας απ΄ τη Λευκάδα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλε μου!!!
      Για τίς μηχανές,τά είπαμε!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  24. Τι να πρωτοκοιτάξω..τις υπέροχες φωτογραφίες..τα έργα σου..τα χρώματα..όλα υπέροχα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ φίλη μου!!1
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  25. Υπεροχες οι φωτογραφιες σου και τα εργα σου οπως παντα πανεμορφα!!!!!
    Φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Κατρίνα μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και οι γλάστρες Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ κυκλαμινάκι μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  27. Dearest Dimi,
    A post full of autumn colors and your decoupages are accordingly. Very well done.
    Rains are necessary but not pleasant for having to deal with.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Mariette,
      thank you!!!You're so kind!!
      Have a lovely weekend!!

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφα χρώματα, με τις φωτογραφίες σου τα απογείωσες!!!!!!!!!!!!!!!!Το γλαστράκι με το κρακελέ το λατρέψαμε!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοροτσάκια μου,ευχαριστώ!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  29. Dimi, you are a great photographer...your photos are amazing!! And what about your autumn decoupage?...Just adorable and sweet
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. KALO MHNA GLIKIA MOY TH .WMWRFA POY EINAI TA LOYLOYDIA SOY KAI ME THN BRWXH EPANW EINAI MAGIA OSW GIA THN FOYRTOYNIASMENH UALLASA DEN EXW LOGIA EISAI POLI TYXERH POY MPORHS NA BLEPHS THN XARA THS FISHS FILAKIA POLLA..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Βασσούλα,νάσαι καλά!!!
      Πολλα φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  31. Hello, Dimi! I hope the rain has stopped and the sun is out now. Lovely images of the pretty leaves and the beach with the big waves. MY hubby love to watch the big waves and ocean. I love your sunflower (brown patina and pot) it is gorgeous! You are so creative! Have a happy day and weekend ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δε λέω,θαύμασα τις δημιουργίες σου!Αλλά έπαθα πλάκα με τις φωτογραφίες σου!!!!!
    Κι επειδή διαβάζοντας την "υπογραφή σου " επάνω τους θυμήθηκα το τραγούδι,σου αφιερώνω με αγάπη το "Betty Davis eyes"!
    Φιλάκια και καλά ξημερώμτα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίνα μου,σέ ευχαριστώ!!!
      Πολύ αγαπημένο τό τραγούδι!!!
      Νάσαι καλά κούκλα μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  33. υπεροχες φωτο, καταπληκτικες δημιουργιες!αλλωστε σ'αυτα μας εχετε συνηθισει κα.Ντιμι μου!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οι φωτογραφίες αντιπροσωπεύουν ακριβώς την εποχή, τα χρώματα του ουρανού και της φύσης υπέροχα.
    Τα γλαστράκια δε τα έφτιαξες όπως πάντα υπέροχα!
    ......και απόλαυσα Roxette.....αγαπάω τη φωνή της Lenox!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Ράνια μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  35. Dimi, I think the sea is beautiful in any weather, in storm as well. Love your new fall decoupage, nice pink roses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλά οι φωτογραφίες ένα ποίημα!!!!!!!!!!!
    Με συγκινεί πάντα όταν σκέφτομαι πως μια φωτογραφία
    παγώνει μια στιγμούλα της ζωής μας...ότι μας άρεσε ότι μας συγκίνησε ότι αγαπήσαμε...σε ότι στάθηκε το βλέμμα μας...
    Καμάρωσα και τις δημιουργίες σου!
    Dimi μου υπέροχα!

    πολύ χαίρομαι που συναντηθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου,καλώς σέ βρίσκω καί εδώ!!!
      Σέ ευχαριστώ!!!!Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  37. Θα μείνω στις φωτογραφίες!!!! Είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ !!!!! Δεν μπορώ να το περιγράψω αυτό που νοιώθω αντικρύζοντας τις υπέροχες φωτο, με τις βρόχινες σταγόνες , τον λευκό αφρό των κυμάτων!!!!
    Ιδιαίτερα καλαίσθητες και οι δημιουργίες σου!
    Να'χεις ένα γλυκό φθινοπωρινό Σαββατοκύριακο, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Πέπη μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  38. Οι φωτό σου είναι ανεπανάληπτες! Τί χρώματα κι ερεθίσματα που μας μεταδίδεις! Τα δε γλαστράκια, σκέτο κόσμημα! Θα μας κάνεις κι ένα μάθημα με κρακελέ στο μέλλον; Το φτιάχνεις τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Ευγενία!!!
      Θά κάνω!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  39. Μ' αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες...και το γλαστράκι βγήκε πολύ ωραίο.... :))))
    Καλή σου μέρα....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Ωραιοζήλη μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  40. I think it is so lovely to look at the sea in autumn it has so much more personality than the summer and is so calming to sit and look at. Have a lovely weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. The close up photos are very good Dimi. I like the wild wave photos very much.
    When I saw the violets decoupage, I thought that was my favourite, then I saw the roses! I like them both.
    The opening scenes of The Eurythmics video is photographed in the Orkney Islands, such wild and beautiful scenery.
    Have a nice week- end. The rain and strong wind has stopped here today!
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear Betty!
      The Orkley island is the one you visit!!!
      Have a lovely weekend!!!

      Διαγραφή
  42. Καλησπέρα, Dimi μου! Καλό μήνα!
    Οι φωτογραφίες σου είναι εκπληκτικές! Υπέροχα χρώματα... και τι ωραία που "έπιασες" με το φακό σου τις σταγόνες!!
    Τα γλαστράκια έγιναν πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελλη μου!!!
      Νάσαι καλά!!!Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  43. Οι φωτογραφίες σας είναι πάντα μια ευχαρίστηση να τις βλέπει κανείς... Μου αρέσει ιδιαίτερα η θυμωμένη θάλασσα. :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όμορφες εικόνες φθινόπωρο θα δείξει Dimi. Σας ευχόμαστε καλό βράδυ της Παρασκευής / καλό Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μου αρέσει βλέποντας τη βροχή, ΔΗΜΗ ... και η μυρωδιά από βρεγμένο χώμα ... Η βροχή έχει αφήσει μερικές υπέροχες φωτογραφίες ... και η θάλασσα βλέπετε κάθε μέρα. Ευχαριστίες για τη διανομή :))
    Έχετε ένα μεγάλο Σαββατοκύριακο. φίλος ... Εμείς πάμε με το μηχανάκι από το βράχο της Γαλλίας ένα όμορφο μέρος.
    Buen fin de semana.
    Un beso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Laura,
      i hope you enjoyed your trip to France!!
      Have a happy weekend!!!

      Διαγραφή
  46. Olá Dimi!
    adorei os vasinhos,
    sentar e apreciar esse marzão deve ser muito bom!
    belo outono! bjss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα Dimi μου!!!
    Τι υπέροχες φθινοπωρινές εικόνες!!! Τι υπέροχες φθινοπωρινές δημιουργίες!!
    Δεν χορταίνω να τις κοιτάζω!!
    Καλό κι ευλογημένο μήνα να χουμε!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  48. Ειλικρινά, απίστευτες εικόνες και καταπληκτικά τα γλαστράκια που δημιούργησες με τόση φαντασία! Είναι όλα λες και ξεπήδησαν από κάποιο όμορφο και άκρως φθινοπωρινό, βέβαια, παραμυθάκι.
    Άλλωστε, κάθε μέρα, κάθε εποχή έχει τη δική της, μοναδική ομορφιά, αρκεί να ξέρουμε να την κοιτάζουμε με τον κατάλληλο τρόπο ;)
    Να 'χεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο κι έναν μήνα γεμάτο ζωηρά χρώματα και χαμόγελα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σέ βρίσκω φίλη μου!!!
      Σέ ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  49. Happy autumn, dear Dimi!!! great photos and wonderful works!!!
    I love the colors of the autumn!!!
    Have a wonderful weekend!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το φθινόπωρο ήρθε για τα καλά. Μας το ομόρφηνες με τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες! Μία και μία, τις κοιτάζω ξανά και ξανά! Τα γλαστράκια επίσης, άλλαξαν εντελώς, χάρη στο ταλέντο και τα μαγικά σου χέρια! Καλό Φθινόπωρο λοιπόν, που και αυτό όπως όλες οι εποχές, έχει πολλές ομορφιές!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Ειρήνη μου!!!Νάσαι καλά!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  51. Πανέμορφες οι φθινοπωρινές σου φωτογραφίες!!! Με μάγεψαν!!! Και οι δημιουργίες σου φανταστικές!!! Χίλια μπράβο!!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Σπυριδούλα μου!!!
      Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  52. Καταπληκτικές φωτογραφίες γέμισε η οθόνη μου φθινοπωρινή ομορφιά!!!!!!Οι δημιουργίες σου όπως πάντα εξαιρετικές!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χαρουμενο Οκτωβρη και σε σενα Dimi , αυτο το καλαμποκι ποσο μου αρεσε με τα κιτρινισμενα φυλλα , ειναι ονειρο για φθινοπωρινο γλαστρακι, η θαλασσα σου θα ηρεμησει φανταζομαι, φετος πολυ αποτομα μας εβαλαν στο κρυο, φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Λάτρεψα τις φθινοπωρινές σου φωτογραφίες , Ντίμη μου !!!!! Οι σταγόνες της βροχής επάνω στα φύλλα σαν αληθινές !!!!!! Και τα έργα σου ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ !!!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Υπέροχες φθινοπωρινές εικόνες και δημιουργίες!!
    Καλό μήνα σου εύχομαι...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Οι φωτογραφίες σου,ξέρω στο έχω ξαναπεί,είναι απλά συγκλονιστικές!
    Ο κήπος σου πρέπει να είναι εξίσου τέλειος,με όλα αυτά τα χρώματα,(θέλω κι άλλες φωτογραφίες)
    και οι γλάστρες σου μοναδικά έργα τέχνης!
    Καλό δροσερό μήνα να έχεις!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Μιράντα μου!!!
      Θά έχης πολλές στό άμεσον μέλλον!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  57. We had lots of spring weather this week - wind, rain, some sun and then more rain! Pictures to follow. I do like your autumn colours.

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    PS: sorry for slow reply - I have been out of phone / internet range for most of the week - rather nice if the truth be told!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Απόλαυσα τις φωτογραφίες σου μία μία!!!!!!!!!!!!
    Θαύμασα τα decoupage γλαστράκια σου!!!!
    Είσαι πολυτάλαντη!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου,σέ ευχαριστώ!!!!
      Νάσαι καλά!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  59. Dimaki μου εμείς εδώ έχουμε χειμώνα σήμερα!!! Πολύ κρύο.
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρύο Ρουλάκι μου!!!!
      Σέ ευχαριστώ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  60. Autumn is very special and I am equally impressed every year by all the beautiful and bright colors. Beautiful pictures and have a nice start to the week.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Υπέροχες φωτογραφίες και δημιουργίες! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχα χρώματα!
    Το blog σου είναι μαγευτικό.

    Ακολουθώ!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Φρόσω μου!!!Θά τά λέμε!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  63. Im SO sorry to hear about your mothers death:( Its so hard to watch someone you love be eaten by the cancer monster...I really hate cancer and I dont understand why It must exist. I thank you for your sweet words last week..It really moved me.

    Im now back from a WONDERFUL vacation in France, we lived outside Antibes city, with a looong beach nearby the hotel. If you havent been there I must recomend you to do so:) you can see pics from our fab. trip on Monday.

    Have a lovely week dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I'm sure you had a wonderful trip to France Maria!!!
      Thank you so much for your comment!!!

      Διαγραφή
  64. Ό,τι και να πω Δήμητρα είναι λίγο!!! Έχω μείνει έκθαμβη με τις εκπληκτικές φωτό και τις πανέμορφες δημιουργίες... γέμισαν μάτια και ταξίδεψε ο νους και η καρδιά!!! Να είσαι καλά μου χρειαζόταν αυτή η υπέροχη φυγή στο φθινόπωρό σου!!!!!
    Ευχαριστώ!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Κική μου!!!Σέ ευχαριστω!!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  65. Geia sou Dimi mou!!! :) How I enjoyed this wonderful post, filled with the atmosphere and colors of Autumn! Your photos of the rain drops on the leaves and flowers are amazing, and they really convey the feeling of these first rainy days! It's raining here too! The photos of the stormy sea are amazing too! Your decoupage work is once again stunning, and it truly expresses the feelings of the season so well!!!
    Thank you for your sweet comment, Zoe is sending you a kitty kiss too! Wishing you a wonderful week, fili mou!!! POLLA FILAKIA!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Annuk mou,thank you so much for your sweet comment!!
      Hugs and kisses to you,Zoe and Lilli!!!

      Διαγραφή
  66. Tudo tão lindo dá pra ver e rever! Linda semana, beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. °º °º✿✿
    º✿

    Suas fotos estão cada vez mais lindas!!!!
    Seus vasos são encantadores.
    Bom início de semana semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♫ ¸.•°♫♫♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Υπέροχες κατασκευές, φανταστικές φωτογραφιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Thank you my friend!!!!
    Have a great new week!!!! Kisses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δημητρούλα μου !! Τι κύμα σηκώθηκε εκεί; Που να δεις τα κύμματα εδώ, εγώ δε πίστευα ποτέ ότι μπορεί να πνιγεί κάποιος από κύμα, αλλά μόλις είδα το τσουνάμι που σηκώνεται εδώ άλλαξα γνώμη χεχε! Ελπίζω σύντομα να ξαναηρεμίσει και να συνεχίσεις ακάθεκτη τις βουτιές σου :)
    Τα χρώματα στις φωτογραφίες σου και στα βαζάκια άκρως φθινοπωρινά, μου άρεσαν Όλα !!
    Φιλιά πολλά, καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Θα με κάνεις να αγοράσω μία μεγάλη μα μία πάρα ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ μόνο και μόνο για να απολαμβάνω
    τις φωτογραφίες σου και να νοιώθω πως είμαι και εγώ κάπου εκεί και μπορώ να αγγίξω ό,τι βλέπω!!!!
    Τι να το κάνω το laptop μου??
    Έχω κολλήσει την μουσουδίτσα μου πάνω του! ahahahhah

    Είσαι απίστευτη...!!Απλά το αγαπημένο μου blog!!!!
    Σε φιλώ όμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...