Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Happy family,moments....




Χαρούμενες,οικογενειακές στιγμές....
 
 
 
Καλημέρα φίλοι μου!Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη!
Εύχομαι νά περάσατε πολύ όμορφα μέ τίς οικογένειές σας,τίς Αγιες ημέρες,τού Πάσχα!
 
 
Μεγάλη Παρασκευή,προσκύνημα,στόν Επιτάφιο,στό βυζαντινό εκκλησάκι,τού Αγίου Δημητρίου.
 
 
 
 
 
 
 
Αυτές τίς μέρες,έκλεισε, δύο χρόνια πού έφυγε από κοντά μας,η μητέρα μου.
 
 
 
Τό στεφάνι, πού τής πήγα,τήν Μεγάλη Παρασκευή,φτιαγμένο,από λευκά τριαντάφυλλα καί ορχιδέες.
 
~~~~~~~~~~~~~
 
 
Κυριακή τού Πάσχα!
 
 
 
 Τό παραδοσιακό,κοκορέτσι,φτιαγμένο,από τά χεράκια τού άντρα μου,τό αρνάκι,στόν φούρνο,μέ πατάτες,μαρουροσαλάτα,τζατζίκι,τά κόκκινα πασχαλινά αυγά,σαλάτα,καί παγωμένη μπύρα!
 
 Δωράκι,από τήν αγαπημένη φίλη μας,Ιωάννα!Μού τό έστειλε μέ τήν Φλώ.. μου,αυτό τό κεραμικό, αυγό,γεμάτο από πασχαλινά,σοκολατάκια!Σέ ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!
 
 
~~~~~~~~~
 
 
Χαρούμενα γεννέθλια!
 
 
 
Τήν Τρίτη,γιορτάσαμε τά γεννέθλια τού άντρα μου,μαζί μέ τίς κόρες μου,,καί τά τρία εγγονάκια μου! 
Κοντοσούβλι,σαλάτα χωριάτικη,τζατζίκι,πίτες καί άλλα πολλά πού δέν πρόλαβα νά φωτογραφίσω!
Ολη η εβδομάδα,πού πέρασε,ήταν γεμάτη από όμορφες,οικογενειακές στιγμές,εκτός τής Τετάρτης,πού αποχαιρετίσαμε τήν κόρη μας,πού έφυγε πάλι,πίσω στήν Ολλανδία!
Κάτι,πού δέν μπορώ,ακόμα νά τό συνηθίσω,καί μέ σταναχωρεί πολύ,φίλες μου! 
 
 
~~~~~~~
 
 
 Μικρά δωράκια,πού ετοίμασα,γιά φίλες αγαπημένες. 
 
 
 
Vintage,soaps,with crackle paste,rice paper and lace.
 
Vintage,σαπουνάκια,μέ πάστα κρακελέ,μορίφ ριζόχαρτο καί δαντέλες.
 
Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς ευχές σας!Σάς εύχομαι ένα όμορφο καί χαρούμενο Σ/Κ!Φιλάκια!
 
My dear friends,i hope you had a wonderful Easter Sunday!
Thank you for your visits and your kind comments on my posts!
Wishing you a happy weekend! Take care!Hugs!
 
 
 
 
Dimi...


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...