Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

Happy family,moments....




Χαρούμενες,οικογενειακές στιγμές....
 
 
 
Καλημέρα φίλοι μου!Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη!
Εύχομαι νά περάσατε πολύ όμορφα μέ τίς οικογένειές σας,τίς Αγιες ημέρες,τού Πάσχα!
 
 
Μεγάλη Παρασκευή,προσκύνημα,στόν Επιτάφιο,στό βυζαντινό εκκλησάκι,τού Αγίου Δημητρίου.
 
 
 
 
 
 
 
Αυτές τίς μέρες,έκλεισε, δύο χρόνια πού έφυγε από κοντά μας,η μητέρα μου.
 
 
 
Τό στεφάνι, πού τής πήγα,τήν Μεγάλη Παρασκευή,φτιαγμένο,από λευκά τριαντάφυλλα καί ορχιδέες.
 
~~~~~~~~~~~~~
 
 
Κυριακή τού Πάσχα!
 
 
 
 Τό παραδοσιακό,κοκορέτσι,φτιαγμένο,από τά χεράκια τού άντρα μου,τό αρνάκι,στόν φούρνο,μέ πατάτες,μαρουροσαλάτα,τζατζίκι,τά κόκκινα πασχαλινά αυγά,σαλάτα,καί παγωμένη μπύρα!
 
 Δωράκι,από τήν αγαπημένη φίλη μας,Ιωάννα!Μού τό έστειλε μέ τήν Φλώ.. μου,αυτό τό κεραμικό, αυγό,γεμάτο από πασχαλινά,σοκολατάκια!Σέ ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!
 
 
~~~~~~~~~
 
 
Χαρούμενα γεννέθλια!
 
 
 
Τήν Τρίτη,γιορτάσαμε τά γεννέθλια τού άντρα μου,μαζί μέ τίς κόρες μου,,καί τά τρία εγγονάκια μου! 
Κοντοσούβλι,σαλάτα χωριάτικη,τζατζίκι,πίτες καί άλλα πολλά πού δέν πρόλαβα νά φωτογραφίσω!
Ολη η εβδομάδα,πού πέρασε,ήταν γεμάτη από όμορφες,οικογενειακές στιγμές,εκτός τής Τετάρτης,πού αποχαιρετίσαμε τήν κόρη μας,πού έφυγε πάλι,πίσω στήν Ολλανδία!
Κάτι,πού δέν μπορώ,ακόμα νά τό συνηθίσω,καί μέ σταναχωρεί πολύ,φίλες μου! 
 
 
~~~~~~~
 
 
 Μικρά δωράκια,πού ετοίμασα,γιά φίλες αγαπημένες. 
 
 
 
Vintage,soaps,with crackle paste,rice paper and lace.
 
Vintage,σαπουνάκια,μέ πάστα κρακελέ,μορίφ ριζόχαρτο καί δαντέλες.
 
Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς ευχές σας!Σάς εύχομαι ένα όμορφο καί χαρούμενο Σ/Κ!Φιλάκια!
 
My dear friends,i hope you had a wonderful Easter Sunday!
Thank you for your visits and your kind comments on my posts!
Wishing you a happy weekend! Take care!Hugs!
 
 
 
 
Dimi...


57 σχόλια:

  1. Dimi, fiquei babando de vontade de tanta coisa boa naquelas comidinhas por aí! Lindo post, lindos momentos,ADOREI! beijos,tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Dimi μου με υγεία και του χρόνου να είσαστε όλοι καλά Πολύχρονος ο αντρούλης σου, γερός και δυνατός, να τον χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beautiful chapel and things you have made, utterly fabulous, thanks Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. so glad you had a nice easter with your daughter! and how lovely to remember your mother. i love the church, too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αληθώς Ανέστη και χρόνια πολλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και πάντα να περνάτε τόσο όμορφες στιγμές όλοι μαζί !!!!
    Χρόνια πολλά και για το σύζυγο και μην στεναχωριέσαι για την κόρη που φεύγει, εάν είναι εκείνη ευχαριστημένη να είσαι κι εσύ !! Άλλωστε πάντα οι γονείς θέλουμε την ευτυχία των παιδιών μας, όσο κι αν μας πονάει η απόσταση !! Οι φωτογραφίες σου έχουν καταγράψει πλήρως το κλίμα των ημερών και τα δωράκια σου ... τρέλα !! Σε φιλώ .... και του χρόνου να είσαι καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά για το έτερον ήμισυ Ντίμι μου! Τι όμορφες που είναι αυτές οι οικογενειακές στιγμές! Αυτά μένουν τελικά, οι στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα! Το εκκλησάκι πόσο γραφικό πρέπει η Ανάσταση εκεί να έχει άλλη ομορφιά από τις μεγάλες εκκλησίες που πηγαίνουμε..Να σου πω να μην στεναχωριέσαι για την μίκρη σου θα μου φανεί ψεύτικο τώρα που είμαι μανούλα και σε νιώθω ακόμη περισσότερο. Μακάρι η στεναχώρια της απόστασης που έχεις γιαυτήν να είναι ευτυχία στην ζωή της εκεί!!! Όσο για τα σαπουνάκια σου και τα δωράκια σου είναι super!!!! Όπως πάντα βεβαίως βεβαίως! Φιλιά πολλά φιλεναδίτσα μου σε σκέφτομαι και σε αγαπάω!!! Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρονια του πολλα Ντιμι μου να τον χαιρεσαι και παντα να περνατε καλα!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλα και να τα εκατοστησει ο συζυγος σας! Μη στεναχωριεστε, σε λιγο καιρο θα την ξαναδειτε την κορη σας!

    Να ειστε καλα και να περνατε παντα ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hello Dimi, I am so happy that you had a lovely Easter with your family and your daughter home from Holland.. I love the photos, especially the pretty church and the food looks all so YUMMY! Happy Birthday to your husband! I hope everyone had a great time! Love the pretty photos. Have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dearest Dimi,
    So glad you had a very special Easter; religious and as a family together.
    Wish I could attend Mass with you as the traditional use of candles brings back the mystic that is so much needed.
    Sending you hugs,
    Mariette

    PS if your daughter did go back to The Netherlands, she will have to wear orange today for Kingsday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια πολλα Dimi! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου κ τον αντρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dimi, your photos are amazing, wonderfull moments...
    Wish you nice weekend! And more happy moments :)
    Inka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη,και πάντα τετοιες οικογενειακές στιγμές με ευτυχία και χαρές να έχετε,να τους χαίρεσαι όλους και να έχετε πάντα υγεία,πολλα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xρόνια πολλά με υγεία για να θυμάσαι όσους λείπουν και να αγαπάς όσους είναι δίπλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και του χρόνου, Δήμητρά μου!!!!
    Χρόνια σας πολλά κι όμορφα, γεμάτα υγεία κι ευτυχία!!!
    Δεν μου έφτανε που ζήλευα φύση και καλλιτεχνίες από τη ματιά σου, τώρα με βρήκε και μια λιγούρα...!!!!!!! χαχαχαχαχα
    Φιλάκια σου πολλά - πολλά και πάντα χαρές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Δήμητρα να χαίρεσαι το σύζυγό σου. Πολύ όμορφες εικόνες και αυτό το κοκορέτσι πολύ το ζήλεψα....
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Δημητρούλα!
    Να χαίρεσαι και τον άντρα σου, τι ωραία που ήταν και η κορούλα σας εδώ!
    Πολύ όμορφο το εκκλησάκι του Αγίου Δημητρίου.
    Οι δε φωτογραφίες σου μου άνοιξαν την όρεξη πρωί πρωί!
    Να είστε καλά και να περνάτε πάντα έτσι όμορφα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά καλή μου φίλη Δήμητρα!
    Αυτές οι όμορφες και ξένοιαστες οικογενειακές στιγμές είναι ένα απ' τα θαύματα της ζωής.Να χαίρεσαι το σύζυγό σου... πολύχρονος!Οι λιχουδιές του με τα σουβλιστά μου άνοιξαν την όρεξη!:-)
    Τα ξεχασμένα ερημικά εκκλησάκια και μοναστήρια πάντα με συγκινούσαν!Εμείς στην Παναγία Φανερωμένη πηγαίναμε!
    Καλώς δέχθηκες και την κορούλα σου και μη στεναχωριέσαι, πάλι θα ξαναβρεθείτε!Έτσι κάνουμε όλοι με τα παιδιά που μένουν μακριά.Να ευχόμαστε μόνο και να χαιρόμαστε να είναι και να περνούν καλά!!!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, όπως και τα δωράκια σου επίσης.Να τα χαρούν οι παραλήπτριες κι είμαι σίγουρος πως θ' αρέσουν πολύ!
    Οι απώλειες ξυπνούν αναμνήσεις.Να ζήσετε και να θυμάστε τη μητέρα σου!
    Αφήνω την καλημέρα με την αγάπη μου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά καλή μου!!! Να χαίρεσαι το σύζυγο και όλη την οικογένεια βέβαια!! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά, Δημητρούλα μου, καλή μου φίλη και γειτονοπούλα!!!! Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφες οικογενειακές στιγμές με όλους τους αγαπημένους γύρω σου! Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου, πολύχρονος να είναι και πάντα με υγεία και χαρά!! Τα σαπουνάκια σου είναι χάρμα! ΄Εμαθα κι εγώ από σένα και τώρα φτιάχνω συνέχεια, αφού όπου τα δώρισα άρεσαν πολύ!!! Με το καλό να ξαναγυρίσει η Φλώ σου, αρκεί που είναι ευτυχισμένη εκεί που βρίσκεται! Και του χρόνου, να είστε όλοι καλά!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά , Χρόνια καλά και ευτυχισμένα !!!
    Χριστός Ανέστη !!!
    Και του χρόνου με το καλό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Xρόνια πολλά ,Dimi,να είστε πάντα καλά να γιορτάζετε όλοι μαζί ,να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Beautiful places, pictures, crafts and delicious food !!! You are right, those are happy moments !
    Hug
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ομορφες οικογενειακές στιγμές που δεν ανταλλάσονται με τίποτα Δήμητρά μου . Πάντα έτσι να είστε δεμένοι και ευτυχισμένοι και η μανούλα από ψηλά να σας προσέχει Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ομορφα που περασατε DIMI μου! Ζηλεψα το τραπεζι σας.. πεινασα τωρα. Χιχιχιχιχ
    Να χαιρεσαι τον αντρουλη σου. Πολυχρονος και υγιης παντα !
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστω παρα πολυ για τα ομορφα λογια σας!!!! Κι εγω ευχαριστω επισης πολυ γι αυτο που μου στειλατε! Να χαιρεστε τον κυριο Χρ.. πολυχρονος με υγεια και απεραντη ευτυχια!! Να χαιρεται την ομορφη οικογενεια του και τα εγγονακια του. Η εκκλησια του Αγιου Δημητριου ειναι πολυ ομορφη και πρεπει να την επισκεφτω οπωσδηποτε!!! Καλα τα φαγητα σας ειμαι σιγουρη οτι ηταν πεντανοστιμα, εχω και αντικειμενικη αποψη γιατι τα εχω δοκιμασει!!! Οσο για την Φλω... μας κι εγω ποτε δε θα το συνηθισω γιατι οποτε μας αποχαιρετα παντα στεναχωριεμαι και συγκινουμαι! Ευχομαι να γινει κατι πολυ καλο και συντομα να ειναι κοντα μας γιατι λειπει σε ολους! Σας αγαπω πολυ!!! Φιλακια πολλα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά! Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Ελπίζω να περάσει σύντομα ο καιρός και να ξαναδείς σύντομα την κόρη σου!
    Πολλά φιλιά!!! Καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Je suis si heureuse pour toi chère Dimi de voir que les fêtes de Pâques se sont passées avec toute ta famille autour de toi, une famille heureuse de se retrouver.
    Bien sûr Flo a dû repartir mais c'est pour mieux revenir un jour prochain. Si elle est heureuse dans sa vie, sois toi aussi heureuse de son bonheur.
    Prends bien soin de ton cher mari à qui je souhaite moi aussi un bel anniversaire et la santé, surtout la santé.
    Tes petits savons sont adorables et ont dû être très appréciés. Bravo pour ton talent.
    Plein de bisous à toi chère DIMI!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όμορφες στιγμές Dimi μου, γεμάτες αγάπη!!
    Ετσι όμορφα να περνάς πάντα με τους αγαπημένους σου!
    Πολύχρονος ο αντρούλης σου να είναι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά Δημητρούλα μου αγαπημένη!! Χριστός ανέστη!!
    Χαίρομαι που πέρασες πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!! Και του χρόνου με υγεία εύχομαι!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περνάτε μαζί ευχάριστες στιγμές!!!
    Αχ τα σαπουνάκια σου αυτά!!! Τα μπιμπελάκια!! Τα λατρεύω!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα στα μαγουλάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάντα έτσι χαρούμενα και ξεχωριστά να περνάτε Δήμητρά μου! Να χαίρεσαι το Γιώργη σου!!! Φιλιά πολλά και ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. A beautiful post Dimi,
    How I love the Greek Orthodox churches. I visited a couple on Corfu.
    Your decopage is so lovely too.
    Looks like you had a great Easter feast..
    sending you best wishes.. val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έχει ένα ήσυχο Πάσχα. Paco είναι σε κατάσταση ηρεμίας.
    Συγχαρητήρια στον άντρα σου Dimi. Θα περάσει μια μεγάλη μέρα.
    Έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο.
    Ένα φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρονιά πολλα αγαπητή μου Δημητρα !!!! να χαιρεσαι και το άντρα σου ...
    Τη όμορφη εκκλησιά είναι αυτί ...από της φωτογραφίες φαίνεται που πέρασες καλά...
    περιμένω και εγώ παρέα αυτές οι μέρες από την Ολλανδία..
    κάλο Σαββατοκυριακο ...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά !!!!Δήμητρα μου κράτα στην ψυχή σου τις όμορφες μέρες που περνατε είναι ανεκτίμητες ,όσο για την αναχώρηση της κόρης και την στεναχώρια σε καταλαβαίνω απόλυτα και συμπάσχω διότι κι εγώ μετά από 22 χρόνια πάνε έλα της Βιβής (και κοντινη απόσταση) δεν μπορώ να το συνηθίσω με τίτοτε,κάποτε της είπα.. καλύτερα να μην έρχεσαι δεν αντέχω τον αποχωρισμό!!!!Ολες σου οι εικόνες αποτυπώνουν πόσο όμορφα ηταν η Πασχαλινή οικογενειακή συγκέντρωση!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Piękna kaplica:) A jedzenie wygląda na pyszne:) Pozdrawiam na niedzielę:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά. Να χαιρεσαι τον αντρουλη σου και ευχομαι συντομα η κόρη σου να καταφέρει να γυρίσει στην πατρίδα. Να της παρουσιαστεί η καλυτερη επαγγελματική ευκαιρία και να ερθει κοντά σου. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Hola Dimi, que entrada tan hermosa ,felicicdades por el cumpleaños, las fotos son preciosas todas y las vintage me encantan, te dejo un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Dear Dimi, your photos are wonderul! Your vintage soaps are just gorgoeus, romantic and sweet.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πόσο σε καταλαβαίνω!..είναι δύσκολες οι ώρες του αποχωρισμού...να είναι καλά τα παιδάκια μας να πετάνε κι ας φεύγουν μακριά!
    Χρόνια πολλά Dimi μου!
    Με υγεία και οικογενειακή ευτυχία!
    Εκατόχρονος να είναι ο σύζυγος....να τον χαίρεσαι!
    Όλα είναι πανέμορφα όπως πάντα!
    Και του χρόνου....φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ooohhhh dimi, it looks like you had a wonderful Easter celebration!! The food looks so festive and yummy!! It sounds like Easter is a very special holiday for your family, I am so happy that everything was so beautiful!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Wonderful post, dear Dimi! Χρόνια Πολλά κούκλα μου και να χαίρεσαι τον άνδρα σου, που είχε γενέθλια. Φιλάκια♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτές οι στιγμές είναι ο αληθινά πολύτιμος θησαυρός μας!
    Και του χρόνου! Χρόνια πολλά σε ολους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όμορφες οικογενειακές στιγμές γεμάτες αγάπη , φαντάζομαι όλη η οικογένειά σου γύρω από το πασχαλινό τραπέζι!!!!!!!! Πόση χαρά μπορείς να νοιώσεις!!! Αυτή είναι η ευτυχία!!!
    Χρόνια πολλά και για τον άνδρα σου !
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Oh such gorgeous food you are making me hungry and I just ate my dinner. I think the picture of the white church against the blue sky defines the beauty of Greece for me

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δημητρούλα μου όλα πανέμορφα και μου άνοιξες και την όρεξη τώρα...χαχαχα!!!!!!Και του χρόνου με υγεία να γιορτάσετε και πάλι τις άγιες αυτές μέρες!!!!!!!!!!!!!Τα δωράκια σου υπέροχα και όλα τα είχες τέλεια φτιαγμένα!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Όμορφες στιγμές.
    Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 'Ομορφες φωτογραφίες που απεικονίζουν τις όμορφες στιγμές που περάσατε!
    Χρόνια πολλά, πολύχρονος ο σύζυγος και με το καλό να συναντηθείτε με την κόρη σου και πάλι σύντομα!
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ωραιες στιγμες ...ομορφα δωρα ....παντα εστι να περνας Dimi μου τις γιορτες και μη λυπασαι που εφυγε η κορη σου αρκει να περναει καλα οπου κι αν ειναι...πολλα φιλια και καλη Πρωτομαγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Gorgeous Dimi and I hope you are having a lovely weekend:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ντίμη μου , Χρόνια πολλά με υγεία , ευτυχία και πολλές όμορφες δημιουργίες !!!!! Πολλές ευχές για τα γενέθλια του άντρα σου !!!!
    Ωραίες δημιουργίες και ........ωραίες λιχουδιές !!!! Και του χρόνου με υγεία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρόνια Πολλά κι από ΄δω Ντίμη μου!
    Πολύχρονος ο σύζυγος και πάντα με υγεία να καλοπερνάτε!

    Φιλιά
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές Dimi μου !!! Αποτυπώνουν ένα παραδοσιακό ελληνικό και ευτυχισμένο Πάσχα !!! Το εκκλησάκι του Αγ.Δημητρίου πανέμορφο !!! Να χαίρεσαι και τον σύζυγο !!! Πολλές ευχές για ότι καλύτερο και με υγεία !!! Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ωραίες οικογενειακές στιγμές, ανεκτίμητες στιγμές! Πολύ χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα με την οικογένεια σου!
    Οι φωτογραφίες με τα φαγήτα... κλασσικό ελληνικό Πάσχα! Κάθε φορά μετά την Κυριακή του Πάσχα λέω στον εαυτό μου όχι κρέας για πολλές πολλές μέρες :D
    Πολλές πολλές ευχές για την οικογενειά σου με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρόνια πολλά, Δήμητρα, Χριστός Ανέστη!!
    Και του χρονου να'στε όλοι καλά να περάσετε το ίδιο όμορφα και χαρούμενα οικογενειακά με υγεία, αγάπη και χαρά!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Obrigada querida, pela visita carinhosa!
    Como sempre encanto-me com suas belas postagens !
    Um doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αληθώς ο Κύριος! Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...