Τρίτη, 16 Απριλίου 2013

A new challenge.....Something new and different....



Κάτι καινούργιο...καί διαφορετικό...
 
 
 
A little rag doll for my granddaughter
 
Καλησπέρα φίλες μου!Καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!
Κάτι καινούργιο καί διαφορετικό  έχω νά σάς δείξω σήμερα!
Είχα δεί εδώ καί πολύ καιρό,σέ ξένα ιστολόγια,αυτήν τήν πάνινη κούκλα.Τήν έδειξα στήν εγγονούλα μου,καί η απάντησή της ήταν"γιαγιά εσύ μπορείς νά τήν φτιάξης"?
Τό θεώρησα πολύ μεγάλη πρόκληση,νά καθήσω καί νά τής φτίαξω τήν κούκλα!
 
 
 
   
 Πήγα μιά βόλτα στό Μαρκόπουλο νά προμηθευτώ τά απαραίτητα υλικά.Έβγαλα τήν ραπτομηχανή από τήν ντουλάπα(έχω νά τήν χρησιμοποιήσω,καί εγώ δέν θυμάμαι από πότε, έφτιαξα τό πατρόν,έκοψα τό ύφασμα,καί μετά αφού γέμισα ένα - ένα κομμάτι ξεχωριστά μέ βάτα,συναρμολόγησα τήν πάνινη κούκλα.
Αλλά δέν σταμάτησα εδώ!Η κούκλα χρειαζόταν καί τά κατάλληλα ρούχα.Κάθησα καί τής ετοίμασα κάτι γιά τήν γκαρνταρόμπα της!Τής έπλεξα παπουτσάκια,έναν πλεχτό φιόγκο γιά τό κεφάλι της, καπελάκια,φόρμες,πουκάμισο καί μία εσάρπα γιά νά μήν κρυώνη!! 
 
 
 
 
 
Τό πόσο τό ευχαριστήθηκα,δέν λέγεται!!Αλλά πολύ μπελαλίδικο!!Καί από ότι βλέπω,θά φτιάξω καί άλλες!!Η κόρη μου, στήν Ολλανδία,όταν τήν είδε σέ φωτογραφία πού τής έστειλα,ζήλεψε και θέλη νά τής φτιάξω τήν ίδια!
 
 
 
 
 Δέν τής έχω δώση ακόμα όνομα!Περιμένω νά μού προτείνετε εσείς φίλες μου!
Θά ήθελα καί τήν γνώμη σας γιά τήν καινούργια  καί πρωτόγνωρη δημιουργία μου. 

 
 
 
Spring blossom...
 
 
Apple tree blossoms
 

Poppies

 
 
Camomile
 

Δέμ μπόρεσα νά αντισταθώ στήν ανθισμένη μηλιά,καί νά μήν τήν φωτογραφίσω!
Καί στίς παπαρούνες καί στά χαμομήλια,πού έχουν γεμίση όλα τά χωράφια γύρω μου!Μύρισε Πάσχα φίλες μου!
Θά ήθελα τήν γνώμη σας γιά κάτι πού μού συμβαίνη στίς δύο τελευταίες μου αναρτήσεις.Αργούν πολύ νά προβληθούν,σχεδόν μετά από μία ώρα.Δέν ξέρω τί μπορεί νά φταίη. 
Σάς συμβαίνη καί σέ εσάς τό ίδιο?
Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας καί τά τά όμορφα σχολιά σας πού πάντα αφήνετε σέ κάθε ανάρτησή μου!
Σάς εύχομαι μία καλή καί δημιουργική εβδομάδα νά έχετε φίλες μου!
Πολλά φιλάκια!!
 
 
********
 
 
My dear friends,thank you all,for your visits and for your kind comments on my blog!
Hope you have a wonderful week!
Take care!  
  
 
 
 
 
 
 


101 σχόλια:

  1. Δήμητρά μου φοβερές οι δημιουργίες σου!!
    Μου ήρθαν κάποια ελληνικά ονόματα στο μυαλό αλλά δεν ξέρω αν θα σ'αρέσουν και αν ταιριάζουν! Φαίδρα και Νεφέλη! :) Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Κατερινάκι μου!!Ακόμα δέν αποφασίαμε στό όνομα!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραια η κουκλα!!!!ειλικρινα ειναι πανεμορφη!!!μπραβο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σού αρέση Κατρίνα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Ντίμη,μπορούσες ν΄αρνηθείς στη μικρή!
    Τελικά έχεις πολλά ταλέντα,που μας τα ξεδιπλώνεις σιγά σιγά...
    Πανέμορφη,τέλεια την έκανες!Μ΄αρέσουν πολύ ,τις χαζεύω,αλλά στη ραπτική μηδέν.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου νάσαι καλά!!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ λέω να μην ξανακρύψεις τη ραπτομηχανή, αλλά να την έχεις πρόχειρη γιατί είναι τόσο όμορφη η κούκλα που
    σίγουρα θα φτιάξεις κι άλλες.Μπορείς να την πείς και Πασχαλίτσα μιά και την έφτιαξες τώρα.
    Οπως και να την ονομάσεις είναι απίθανη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τό σκέφτομαι Ράνια μου!!Τώρα έχω άλλες ιδέες σχετικές μέ τό ράψιμο!!Σέ ευχαριστώ καλή μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο χρυσοχέρα! Η κούκλα έγινε πολύ πετυχημένη!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Ω...καταπληκτική η κούκλα σου! Όσο για τις φωτό σου, όπως πάντα υπέροχες. Φιλιά πολλά Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Wow Dimi!!! Your rag doll is perfect and such beautiful. I love very much the dresses...very romantic! I adore the fabrics you used.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα..Λάτρεψα την κούκλα..τι όμορφη...τι όμορφα ρούχα...Οσο για το όνομα, το όνομα της εγγονούλας σου , ή Πασχαλιτσα μια και κοντεύει Πάσχα..Πολύ όμορφα όλα τα λουλούδια και η μηλιά...Οσο για το πρόβλημα σου, εμένα δεν μου έτυχε ούτε στο μπλοκ μου ούτε στο δικό σου... Καλό βράδυ, φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Δελφινάκι μου πού άρεσε!!Τώρα πού πήρα φόρα,ποιός μέ σταματάη!!!Χα χα!!Καλό βράδυ!!Φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  10. Αμ γι'αυτό σε ψάχνουμε!!!!!!Καλά είσαι καταπληκτική!!!!!!Δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από αυτές που βλέπουμε και μάλιστα από επαγγελματίες του είδους..Να μην πω ότι είναι και καλύτερη με όλα τα αξεσουάρ που την συνοδεύουν...ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Εφη μου!!Ναί!!!Χάθηκα λόγω τής κούκλας!!Αλλά νά δείς χαρά η μικρή!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Θέλεις γνώμες και όνομα ε; Εγώ τις λατρεύω αυτού του είδους τις πάνινες... ετσι λοιπόν ενθουσιάστηκα παρα μα πάρα πολύ!!!το κέντημα στο προσωπάκι πολύ πετυχημένο, έτσι το μουτράκι έγινε γλυκό..τα παπουτσάκια υπέροχα υπέροχα!! αλλά η κορωνίδα όλων είναι τα ρουχάκια,πανέμορφα σύνολα πολύ καλοραμμένα μοντελάκι η κυρία! από την πρώτη μέρα.... (είναι αρκετά δύσκολο να
    ράβονται τα μικροσκοπικά) και δεν τα έραψες μόνον αλλά τα κέντησες κιόλας!!!ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ χάρηκα πολύ με την σημερινή σου ανάρτηση... Και...ξέρεις κάτι μου άρεσε φοβερά το τριανταφυλλένιο ύφασμα θέλω κι εγώ από αυτό είμαι Θεσ?νίκη και από μέρες ψάχνω κάτι ανάλογο και δεν βρίσκω τίποτα!! Οσο για το όνομα ...καλύτερα να της δώσει η μικρή σου αυτό που της αρέσει περισσότερο!!! Φιλάκια πολύ χαρούμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,τά λόγια σου μού δίνουν δύναμη νά συνεχίσω!!!Εχω πολύ δρόμο μπροστά μου!!Μέ τιμά η υπέροχη κριτική σου!!Εσύ έχης μάστερ στήν ραπτική όπως καί σέ όλα άλλωστε!!Καί σέ θαυμάζω!!Νάσαι καλά!!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Δε φτάνει που έκανες την κούκλα έκανες και ένα σωρό υπέροχα ρουχαλάκια!!!!!Τέλεια!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όταν μπαίνω στο μπλογκ σου νιώθω ότι είμαι σε παραμύθι!!! Τόσο όμορφες φωτογραφίες πραγματικά θα ζήλευαν πολλοί φωτογράφοι!!! Για την κουκλίτσα δεν έχω λόγια!! Έχω μείνει πραγματικά άφωνη με το πόσο αψεγάδιαστη την έχεις φτιάξει και πόσο όμορφη είναι!!! Εγώ θα την βάφτιζα "Ευτυχία" είναι το πρώτο όνομα που μου ήρθε όταν την είδα! sweet dreams!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Νάσαι καλά!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα κουνέλια της Tilda !
    Να σου φέρω και το δικό μου για παρέα, είναι ολόιδιο,
    δεν τον έχεις δει? Που να τρέχεις τώρα στις ξένες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτιμώ τίς ξένες Σοφία μου!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Και τι όμορφη γκαρνταρόμπα της έφτιαξες. Εισαι πολυτάλαντη. Τυχερή η εγγονούλα σου με τέτοια γιαγιά.
    φιλάκια πολλά Δημητρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφη έγινε η κούκλα σου και της έφτιαξες και ολόκληρη γκαρνταρόμπα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφη η πάνινη κούκλα!! Υπέροχη και για όλες τις ώρες η γκαρνταρόμπα της! Ούτε σταρ να ήταν!!
    Χρυσοχέρα Δήμητρα! Τυχερή η μικρούλα !
    Καλό σου βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dimi καλησπέρα!Μπράβοοο!Είναι πολύ γλυκιά η κουνελίνα.Τα ρουχαλάκια σούπερ!Λογικό που θέλει και η κόρη σου.Ετοιμάσου να φτιάξεις πολλές κούκλες.Έχω δει και εγώ σε πολλά ξένα sites αλλά και σε Ελληνικά πάνινες κούκλες και είναι υπέροχες.Γράφω κάποια ονόματα που με ήρθαν στο μυαλό.Μπάνη,Μάγκυ,Ρόζυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Your dollies are so cute Dimi.
    The photos of your flowers are stunning.. so lovely.
    happy week
    val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dimi, your rag doll is so cute and I love all the cute clothes. You are talented and creative. I am lucky if I can sew a simple hem. And I love all your pretty flowers, poppies are one of my favorites. Thanks for sharing this lovely post. Have a happy day and week ahead, Eileen!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Eileen,thank very much!Ι know that you love poppies!That's why i put the photo!!Take care!

      Διαγραφή
  21. Οι κουνελο-οικογένειες είναι μεγάλες, οπότε σίγουρα πρέπει να φτιάξεις πολλές ακόμα...χαχαχα!!!!!
    Εγώ πάντως, ξετρελλάθηκα με την γκαρνταρόμπα που έραψες/έπλεξες/κέντησες. Τέλεια είναι τα ρουχαλάκια!!!!
    Η εγγονούλα σου θα την αγαπήσει πολύ!
    Φιλάκια πολλά φιλενάδα με τα κρυφά ταλέντα! Τί άλλο θα μας δείξεις ακόμα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν μου!!Τόν μπελά μου βρήκα μέ τήν κούκλα!!Μού ζητάνε καί άλλες!!Τήν ραπτομηχανή δέν τήν φύλαξα γιά καλού κακού!!Χά χα!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. My dear Dimi, how very sweet this bunny is!!!! And her clothes are so lovely!!! I love it! And I loved your gorgeous photos of the flowers... we have poppies and chamomile here in Rhodes too (I don't think apple trees grow here, but we have them in my area in Italy)! Love and hugs from Rodos!!! Polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My sweet Annuk thank you so much my friend!!Have fun in Rhodes!!Filakia!!

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφη η κουκλιτσα ... Εχεις ταλέντο! Θελει ταλέντο για να φτιάξεις κάτι τόσο όμορφο :)
    Θα χαρεί πολυ η εγγονούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλίτσα μου σέ ευχαριστώ!!!Ενθουσιάστηκε η μικρή!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Τα ρούχα της μ αφησαν κατάπληκτη ,πολυ προσεγμένα στις λεπτομέριες ,εγω λεω να την πείς Χαιντι,έτσι μου βγήκε μόλις την είδα..πολυ όμορφα και τα λουλούδια σου Ανοιξη η ομορφότερη εποχή του χρόνου.Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μού άρεσε τό όνομα Νέλη μου!!Τής τό είπα!!Ακόμη δέν αποφάσισε η μικρή!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Τι τέλεια κούκλα και τι υπέροχα ρούχα...
    Κι ύστερα τι ονειρεμένα λουλούδια
    Είσαι απίθανη !!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστ΄ω Σόφη μου!!Νάσαι καλά!!

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα,Dimi!!!!Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω!!!!Τα κατάφερες να φτιάξεις μια υπέροχη κούκλα!!!Καλή συνέχεια,λοιπόν, με νέες δημιουργίες!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ φίλη μου!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Huomenta. Ihana, kaunis nukke ja paljon kauniita vaatteita <3. Mukavaa päivää sinulle:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hello Dimi
    Sweet "κούκλες κουνέλι" έχετε κάνει. Για κάποιους που μπορείτε να αγοράσετε σε αυτή τη χώρα, είναι πολύ δημοφιλής.
    Ευχόμαστε να έχετε μια Μεγάλη Τετάρτη :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα Δήμητρα!!!!!υπέροχες οι κούκλες σου!!!!!να τη χρησιμοποιείς πιο συχνά τη ραπτομηχανή σου!!!!!καλή συνέχεια!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η κούκλα είναι υπέροχη. Όπως και όλη η γκαρνταρόμπα της. Μπράβο και ήθελε τόσο λεπτομέρεια !!!! Η εγγονή σου θα την κατευχαριστηθεί. Κρίμα να μην σκαμπάζω απο ραπτομηχανή :(
    Όσο για όνομα μου αρέσει πολύ το Λουλουδένια αλλά και το Πασχαλίνα είναι ωραία ιδεα μιας και έρχεται Πάσχα. Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά, εσύ δεν πιάνεσαι πλέον!!
    Και κούκλα για την εγγονούλα??? Τέλεια την έκανες!!

    Οσο για τις αναρτήσεις Dimi μου, ο blogger έχει αρχίσει πάλι τα τρελά του, κατά καιρούς τον πιάνει και μας ταλαιπωρεί.
    Κάτι παροδικό θα είναι, μην ανησυχείς!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πανέμορφη και πολύ γλυκιά η κουκλίτσα που έφτιαξες..
    Και τα ρουχαλάχια της είναι είναι μια ζωγραφιά..
    Σου εύχομαι μια πολύ καλή μέρα..
    Πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια στα χέρια σου, είναι πανέμορφη!!!!!!!!!!! Μην ξανακρύψεις τη..μαγική ραπτομηχανή σου, κάνεις θαύματα!! Φαντάζομαι τη χαρά της εγγονούλας σου, για την...Κρινιώ της (είναι λευκή σαν το κρίνο και αυτό το όνομα είναι το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό όταν της είδα). Εύχομαι σύντομα να αποκτήσει πολυμελή συντροφιά η Λαγουδένια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είσαι χρυσοχέρα Δημητρούλα!!!
    Πως να μην ξετρελαθεί κι η κόρη;;;
    Μπράβο σου για το ταλέντο και το μεράκι σου!!!
    Θα φτιάξις κι άλλα πολλά κουκλάκια!!
    Είμαι σίγουρη!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αχού τι όμορφη κούκλα Δήμητρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Υπέροχη είναι,και τόσο γλυκιά ντυμένη.Μπράβο ταλεντάρα μου!!
    Φανταστικές ανοιξιάτικες μυρωδιές εδώ(όμορφες οι φωτογραφίες σου)
    πολλά πολλά ανοιξιάτικα φιλιά-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χθες ο υπολογιστή μου έκανε νάζια και δεν μου επέτρεψε να σχολιάσω το μουτράκι της κούκλας σου , με τη γκαρνταρόμπα της τα πλεκτά της . Κάνε όσες κουκλίτσες μπορείς είναι πολύ ωραίες και η εγγονούλα σου θα την αγαπήσει τρελά. Τώρα τα άνθη της μηλιάς , οι παπαρούνες και το αρωματικό χαμομήλι συνυπάρχουν ονειρεμένα με το κουκλάκι σου .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βρε Δήμητρα μπράβο σου! Πολύ μου αρέσει που ότι βάλεις στο μυαλό σου το φέρνεις σε πέρας! Είσαι χρυσοχέρα!
    Μηλιά είναι το δέντρο της πρώτης φωτογραφίας;; Ουάου! Δεν έχω ξαναδεί ανθισμένη! Σκέψου πόσο παιδί της πόλης είμαι... :(
    Δεν κατάλαβα αυτό που έγραψες για τις αναρτήσεις σου... εννοείς ότι αργεί να στις φορτώσει ο blogger; Μήπως έχει κάποια πρόβλημα η σύνδεση σου;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αυτες τις κουκλες τις εχω δει κι εγω σε πολλα ξενα αλλα και ελληνικα μπλογκς!μ'αρεσουν πολυ και η δικια σας κα.Ντιμι ειναι φοβερη!!!και με γκαρνταρομπα;τι να πω; φανταστικη, η εγγονουλα θα την κατευχαριστηθει!!!
    οσο για το ονομα....Μηλια ηταν το δεντρο στην φωτο;γιατι οχι λοιπον και το ονομα της κουκλιτσας!εγω εχω μια θεια Αιμιλια και την φωναζουμε Μηλια.ο γιος μου δε,Μηλιτσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μπραβο Dimi!!ειναι πολυ ομορφη η κουκλα και η γκαρνταρομπα της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχη η κουκλίτσα και τα ρουχαλάκια της, μπράβο σου!!!!
    Περιμένω να δω κι άλλες, αφού το'χεις.....
    Φιλάκια πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Απιστευτη η κουκλα! Μπραβο!!
    Και οι φωτογραφιες με τα λουλουδια πανεμορφες!
    Με τις αναρτησεις μεχρι στιγμης δε μου εχει συμβει κατι αναλογο, αλλα απο,τι εχω καταλαβει ο μπλογκερ τρωει κολληματα πολυ συχνα.

    Καλο βραδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dimi, μας απέδειξες ότι τα καταφέρνεις μια χαρά να τα βγάζεις πέρα με τις προκλήσεις! Με πολύ καλό αποτέλεσμα, μάλιστα! Καταπληκτική η πάνινη κούκλα! Η εγγονούλα σου, θα την χαρεί πραγματικά!! Με γειά της!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καταπληκτική δουλειά, προσεγμένη και όμορφη!! Εντυπωσιακή πραγματικά η κουκλίτσα σου. Να συνεχίσεις, γιατί το'χεις, φίλη μου! Τώρα εμένα γιατί με το που την είδα μου ήρθε στο νου το όνομα Ηλιόχαρη; Ίσως γιατί στις φωτογραφίες σου φαίνεται τόσο λαμπερή, τόσο φωτεινή... Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. I love the doll, she is so cute! Lovely pictures of the flowers. Have a nice evening.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΚΟΥΚΛΑ ΣΟΥ.....ΚΙ Η ΚΑΡΝΤΑΡΟΜΠΑ ΤΗΣ? ΖΗΛΕΥΤΗΗ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολυ όμορφη η κουκλα και τα ρουχαλάκια αρκετα ρομαντικά θα ελεγα. Αλλά όνομα μάλλον η εγγονούλα πρέπει να δώσει τώρα. Αλλωστε αυτή σε παρακίνησε.Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημέρα Dimi μου!!! Όχι μόνο σε θαύμασα για την δημιουργία της κούκλας αλλά να φτιάξεις και τόσα διαφορετικά ρούχα; Μπράβο Dimi μου!! Έχεις πολύ μεράκι με ότι καταπιάνεσαι! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γεια σου, καλώς σε βρίσκω κι εγώ. Τι τέλειες φωτογραφίες είναι αυτές; Καλά η κουκλίτσα απίθανη! Πολύ ωραίο blog... χάρηκα που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Dimi, you are very creative lady!
    I could not make such rag doll, you could and it is beautiful!
    You are very good granny for your granddaughter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλα Δημητρα πολυ ομορφη η κουκλα! Νομιζω ομως πιο δυκολο ηταν να κανεις τα ρουχα κ τις λεπτομεριες παρα το ιδιο το σωμα της κουκλας!!!

    Αυτο για την καθυστερηση των αναρτησεων δν το εχω παθει ποτε! Καντο ενα google στα αγγλικα μπας κ βρεις την απαντηση..

    Οσο για τις ανθισμενες μηλιες τι να πρωτοπω! ειναι τοσο μα τοσο ομορφες!

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. πολύ όμορφη την έκανες. Νονά νομίζω ότι θα είναι η εγγονούλα σου.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι άλλο να πω από συγχαρητήρια..υπέροχη φίλη μου υπέροχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τι ευχάριστη έκπληξη αυτή η ανάρτηση !!! Οι Χρυσομέλισσες θαυμάσανε την υπέροχη κούκλα σου και τη φανταστική γκαρταρόμπα της !!! Τι καλά να μας έδειχνες βήμα-βήμα την κατασκευή μιά απλής πάνινης κούκλας και ίσως ένα απλό ρουχαλάκι. Σίγουρα η εγγονή σου θα ξετρελλαθεί και δικαίως !!Τη ραπτομηχανή να την έχεις σε ετοιμότητα γιατί προβλέπεται να ραφτούν πολλά πανέμορφα κουκλιά !!! Γειά στα χέρια σου !!! Φιλιά απο όλες μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πόσο τυχερή είναι η μικρούλα που έχει αυτή τη σούπερ γιαγιά να της φτιάχνει τόσο όμορφα πράγματα!!!
    Πολλά φιλάκια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Oh, Dimi! So cute! Your granddaughter will kiss and hug you for it! You are definitely a talent!!!! It seems spring in Greece is getting on! It looks like summer to me! Here everything is still brown, leaves have not appeared yet! Although... the daffodils opened last Tuesday and the tulips are on their way. For the weekend the weather will deteriorate - cold and snow come back! Very ugly! - However, we were lucky in Scotland! It rained when we left and when we landed the sun shone! On the Isle of Skye the weather was immaculate! Absolutely beautiful! Scotland is magic, a paradise! Next time I will visit the Outer Hebrids - I believe they are really wild! Enjoy the sunshine and hug your granddaughter as much as possible! xxxx Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Christa,i'm so glad you had a wonderful time in Scotland!!I would love to visit it one day!!Have a great weekend!xxxxx

      Διαγραφή
  56. Όχι μόνο έφτιαξες μια πανέμορφη κούκλα αλλά και μια γκαρνταρόμπα που θα τη ζήλευε το καλύτερο μοντέλο!!!!!! Είσαι πολύ ταλαντούχα, με ό,τι καταπιάνεσαι το αποτέλεσμα είναι άψογο!!!! Η εγγονή σου ασφαλώς θα ενθουσιάστηκε όπως και η κόρη σου όταν δει τη δική της. Ανασκουμπώσου Ντίμη μου, έχεις πολλή δουλειά ακόμα απ' ό,τι φαίνεται.... Καλό κουράγιο!!!!!!! Αυτή είναι η μοίρα των ταλαντούχων γιαγιάδων! Αλλά και η χαρά της προσφοράς δεν ανταλλάσσεται με τίποτα!!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Φίλη μου, είναι απίστευτο τι έφτιαξες για τη μικρή σου εγγονούλα!!! Και να σκεφτείς ότι είναι η πρώτη σου προσπάθεια!!! Είναι υπέροχη η κυρία Μπέμπα!!! (Αυτό το όνομα μου ήρθε στο μυαλό!!!)
    Αλλά και η γκαρνταρόμπα της, πανέμορφη!!!
    Πολλά φιλιά Μιμίκα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Dimi you are so incredibly talented what a gorgeous rabbit, I love your new header on the blog so modern and colourful. Lots of hugs from Ireland

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είναι υπέροχη η κούκλα! Μπράβο!
    Τι τυχερή που είναι η εγγονούλα σου!
    Αυτό με τις αναρτήσεις δε μου έχει τύχει, αλλά κάποιες φορές δε με αφήνει να γράψω ανάρτηση και με πετάει έξω χωρίς να έχω αποθηκεύσει ό,τι έχω γράψει!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπέροχη η λαγουδίνα και η γκαρνταρόμπα της Δήμητρα αλλά και οι φωτό σου λατρεμένες!! Αυτό με τις αναρτήσεις δεν μου έχει συμβεί!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Prześliczne lalki! Wspaniałe zdjęcia! Pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τόσα ταλέντα μαζεμένα !! Τέτοια γλυκύτατη γιαγιά να μη χαλά χατήρι στην εγγονούλα της !
    Η λαγουδίνα υπέροχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μια κουκλίτσα ειναι και γω νομιζα πολλές.....ειναι τελεια και αψογα τα ρουχαλάκια της !!!!!!!!μπραβο σου!!!!!!!!!!!!!!!τα υφασματα τα πήρες απο το Μαρκόπουλο ;πανεμορφα ειναι!!!!!!!!!!!!!!
    αν μπορεις ,Δημητρούλα μου , γραψε μου την διευθυνση... ειναι δυσκολο με την μικρη να παω Αθήνα και θελω να πάρω μερικά υφασματακια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Είδες αν το βάλεις πείσμα τι κάνεις; Μπελαλίδικη δουλειά όντως.
    Κι εμένα αργεί να μου τις εμφανίσει τις φωτογραφίες, ίσως είναι αργό το σήμα στην περιοχή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...