Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Tuesday...a day for a walk on the beach....

      Τρίτη...μία βόλτα στήν παραλία... 


Blue Beach Lagonisi

  Καλημέρα φίλες μου,καλή εβδομάδα νά έχουμε!
Τό πρωί είχα τήν διάθεση νά πάω μία βόλτα στήν παραλία μας.Είχε λίγο κυματάκι,ένας τολμηρός κωπηλάτης έκανε τήν βόλτα του στήν θάλασσα ,στό βάθος ήταν ένα ψαροκάικο καί μάζευε τά δίχτυα του,ένας ψαράς ψάρευε στήν παραλία,καί εγώ νά απολαμβάνω τόν ελληνικό καφέ μου όπως πάντα.

Blue Beach Lagonisi

Blue Beach Lagonisi

Γυρνώντας στό σπίτι, στήν αυλή μου παρατήρησα επάνω στήν Ελιά,ένα παράξενο πουλί.Κλάκ!Τό έβγαλα μία φωτογραφία.Εάν κάποια φίλη ξέρη τί είδος είναι,άς μού πή,πρώτη φορά τό βλέπω στήν περιοχή μας.

In my yard.....

Presents for you!!Δωράκια!!!

Tό Aussi Dimi Decoupage,εορτάζη τούς 7 μήνες blogging!!
Γιά αυτόν τόν λόγο ,όσες φίλες αφήσουν τό σχόλιό τους στήν σημερινή ανάρτηση,καί είναι μέλη,θά γίνη κλήρωση γιά 2 τυχερές,στήν επόμενη ανάρτησή μου!
Τά δωράκια θά τά ανακοινώσω τότε! 
Καλή επιτυχία σάς εύχομαι!!

My Decoupage Creations...

Aυτό τό πιάτο τό έφτιαξα δωράκι στήν κόρη μου τήν μεγάλη.Είχε τά γεννέθλιά της τήν Κυριακή!Μέ ένα μικρό μυστρί,έβαλα επάνω,πάστα διαμόρφωσης,μετά κόλλησα μοτίβο χαρτοπετσέτας,καί έκανα ενσωμάτωση μέ ακρυλικά χρώματα.

My Decoupage...Plate,modelling paste,napkin
Στό μπουκάλι αυτό,αφού τό έντυσα όλο μέ ριζόχαρτο,έβαλα μοτίβα από ριζόχαρτο πάλι,λίγη δαντελίτσα,καί έφτιαξα ένα καπάκι από πηλό.

My Decoupage..Bottle,rice paper,clay cap..
Σέ αυτήν τήν πλαστική γλάστρα,αφού έκανα κρακελέ 1 συστ.,κόλλησα επάνω μοτίβο χαρτοπετσέτας.

My Decoupage,Pottery,crackle,napkin
 
Καί μερικά σαπουνάκια! Aφού τούς έβαλα τρέσσες καί δαντέλα,στά τρία μεγάλα κόλλησα ριζόχαρτο,έκανα στά δύο κρακελέ 2συστ.,αλλά μού βγήκε πολύ μεγάλο καί δέν φαίνετε καί καλά στήν φωτογραφία.Στά δύο μικρά σαπουνάκια,κόλλησα μοτίβο από χαρτοπετσέτα,καί  έβαλα τρέσσα.

My Decoupage...Soaps,rice paper,napkin,lace,crackle,patina
 Ας φτιάξω ένα cappuccino,γιά λίγες στιγμές χαλάρωσης!!Επιβάλετε νομίζω!!Συμφωνείτε?


Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας αλλά καί γιά τά πολύ όμορφά σας σχόλια!Σάς εύχομαι μία χαρούμενη εβδομάδα,καί νά περνάτε καλά!!Πολλά φιλάκια!!
Μy dear friends,thank you all,for visiting my blog,and for your kind comments!Wishing you a lovely week!! 
Take care!
  




 

  
  

64 σχόλια:

  1. Καλημέρα, καλή εβδομάδα! Ζηλεύω τις βόλτες στη θάλασσα και στο φρέσκο αεράκι!
    Δυστυχώς για το πουλάκι δεν μπορω να σε βοηθήσω .. δεν ξέρω..
    ..υπέροχα όλα τα πραγματάκια σου! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετρεξα κολυμπώντας γρήγορα διαβάζοντας τον τίτλο γιατί αφορά το σπιτάκι μου, την θαλασσίτσα ..βρίσκομαι ακριβώς στο στοιχείο μου..δεν είμαι έξω από τα νερά μου (είσαι το 2ο μπλογκ σήμερα που γράφω το ίδιο πράγμα-γιατί οι αναρτήσεις είναι σχετικές με την αγαπημένη θαλασσίτσα)..
    Ευχομαι να είχες μια όμορφη βόλτα σήμερα και να είχε καλό καιρό
    Κανα δελφινάκι είδατε; :)))
    Μου αρεσαν οι φωτος της θαλασσας..Τι πουλι ειναι αυτο αραγε, κοράκι; Δεν ξέρω..
    Χρονια Πολλά στο όμορφο μπλογκ σου, οι μήνες να γίνουν χρόνια και να υπάρχει πάντα στη μπλογκογειτονιά μας, να μας κρατά παρέα και το μπλογκ σου και εσυ μαζί με τις όμορφες δημιουργίες σου..Να σου προσφέρει μόνο όμορφες στιγμές και να είναι γεμάτο με καλή παρέα,φίλους,αναγνώστες
    Πολύ γλυκιά η σκέψη για τα δωράκια..ευχαριστούμε..αφήνω το σχόλιο , αλλά ξέρω πως δεν θα είμαι μέσα στις τυχερές , εγώ είμαι ατυχη σ αυτά :)
    Να χαιρεστε την κόρη σας.. Πολύ όμορφες οι δημουργίες...

    Φιλούθκια και καλή συνέχεια
    Να χαρείτε το καπουτσίνο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Dimi!
    Μια βολτα στην παραλια το πρωι... τελειο ακουγεται! Εχω να παω σε παραλια απο τον Αυγουστο!
    Να τα εκατοστησει το μπλογκ σου, συνεχισε ετσι ομορφα και δημιουργικα!
    Καλο απογευμα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μου φίλη είσαι η πρώτη που ενημερώνω για την αλλαγή ονόματος του ιστολογίου μου..το επιχείρησα..ήθελα καιρό να το κάνω και τώρα φυσικά αν πατήσεις στο προηγούμενο ιστολόγιο δεν υπάρχει...
    Το καινούριο είναι αυτό
    http://souzi-efages.blogspot.gr/
    ...ελπίζω να σε έκανα να γέλασες όπως γελάω εγώ κάθε φορά που το διαβάζω...
    φιλιά και πάλι!
    loulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What a beautiful, happy post, Dimi mou! :) I really loved the photos of the sea, they are so beautiful!!! And your work is gorgeous, as always! The texture on the plate is amazing!!!
    Have a lovely day, fili mou, and a wonderful week!!!! It looks like it's going to snow pretty soon here! Polla filakia se sena kai sto glyko sou Thanassi!
    Anna & Zoe :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακούγεται τέλεια η βόλτα στην παραλία!!! Τι κρίμα που ζούμε στην πόλη μακριά από θάλασσα! Να τα εκατοστήσει το blog σου και πάντα τόσο όμορφες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτή η βόλτα στην παραλία, πόσο δελεαστική είναι! Είστε τυχεροι που ζείτε δίπλα της!
    Ευχομαι το μπλογκ να συνεχίσει έτσι δημιουργικά και να αποτελει πάντα πηγη εμπνευσης και για μας τους άλλους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο θα ήθελα να ζουσα κι εγω κοντα στη θαλασσα να κάνω βόλτες στην παραλία!!!Ζηλεύω!!!!!
    Dimi μου σου ευχομαι το μπλόγκ σου να τα εκατοστήσεικαι να μας προσφέρεις πάντα τόσο ομορφες αναρτησεις!!!
    Καλό σου απόγευμα,φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hi Dimi Dear,

    Wow morning walk on the beach what a self pamper. I used to do it as well in my hometown,You have a beautiful beaches around you.
    give away???? oh yes why not, is it worldwide? ;)
    happy to join it.
    have a nice days darl and happy blog anniversary, me I have no idea when is my blog anniversary ha;)LOL
    love to you sweety

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Dimi μου πραγματικά μας ταξιδεύουν!!!!Οι δημιουργίες σου όπως πάντα καταπληκτικές!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι υπέροχο να ζεις κοντά στη θάλασσα..οι βόλτες τώρα τον χειμώνα μου αρέσουν περισσότερο..ειδικά όταν έχεις καφεδάκι και παρεούλα..είναι τέλειες!!
    πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου,αλλά λάτρεψα τα σαπουνάκια!υπέροχα!
    Μπράβο Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βόλτα στην παραλία;Τέλειο ακούγεται!!!Εγώ μπορώ,μόνο να την ονειρεύομαι!!
    Τέλειες οι δημιουργίες σου,γλυκιά μου!Ξεχώρισα το κουτάκι,που έφτιαξες για την κόρη σου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να ζήσει η κορούλα σου και να την χαίρεσαι!!!
    Δήμητρα είσαι τυχερή που ζεις κοντά στη θάλασσα...αυτές τις βόλτες σου τις ζηλεύω....
    Όλες οι δημιουργίες σου έγιναν πανέμορφες!!!...
    πολλές ευχές και για το blog σου!...με πολλές αναρτήσεις!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα, Δήμητρα! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου (δυστυχώς κι εγώ δεν ξέρω την ονομασία του πουλιού για να σε βοηθήσω...), υπέροχες και οι δημιουργίες σου!

    Εύχομαι χρόνια πολλά στο ιστολόγιό σου! Να μας φιλοξενεί και να μας συντροφεύει τόσο όμορφα για πολλά-πολλά ακόμη χρόνια και να είναι γεμάτο πάντα από φίλους, όμορφες εικόνες, εμπνεύσεις, δημιουργίες και ιδέες. Να είσαι καλά κι εσύ! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ζηλεύω τις βόλτες σου στην παραλία Δήμητρα!!
    Παίρνεις μια μεγάλη ανάσα από την καθημερινότητα και αδειάζει το μυαλό!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή βδομάδα Dimi μου, με τις πάντα υπέροχες δημιουργίες σου!
    Να χαίρεσαι την κορούλα, χρόνια της πολλά κι ευτυχισμένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ωραια η βολτα στην θαλασσα!!!!να χαιρεστε την κορουλα σας (εγω ειχα γενεθλια το Σαββατο).
    και να μην πω για τις δημιουργιες σας, θα γινω γραφικη....ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ντίμι μου πολύ την ζήλεψα την βόλτα σου!!!!!!!!!!Το πουλάκι είναι νομίζω ο καρβουνιάρης ή μαυρομάτης!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραίες οι βόλτες σου Dimi μου, λατρεύω τη θάλασσα, με ηρεμεί!!!Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hi Dimi! Everything is so beautiful! I wish I could have been there with you, on that Greek beach! Wonderful!Your decoupage looks great and it has inspired me to have a go at it. My latest project: painting on glass! I can't wait to start doing it, again (I used to do this when I was seventeen, in Italy!)

    CIAO!

    ANNA

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη η βόλτα σου όπως και οι δημιουργίες σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γελώ γιατί έρχομαι με δόσεις....μισή ανάρτηση διάβασα πριν....να ζήσει η κόρη σου και να τα εκατοστήσει με υγεία!!!!!!!!!!!Ωραία και τα έργα σου!!!!!!!!!!!!Ντίμι μου αυτά παθαίνει όποια βιάζεται όπως εγώ....χα χα χα!!!!!!!!!!!!!!Μην με παραξηγήσεις ....με ξέρεις άλλωστε τι παπατρέχας είμαι............Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Dearest Dimi,
    You had certainly a lovely walk and your presentation of decoupage boxes and such is so romantic. You want to capture romance and glue it into eternity... like the music you add which is lovely too.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πόσο θα ήθελα να μένω κοντά στη θάλασσα!!
    Τουλάχιστον μένεις εσύ κι έτσι την απολαμβάνουμε και το χειμώνα με τις όμορφες φωτογραφίες σου!!
    Δυστυχώς δεν ξέρω τι πουλί είναι..δε μου φαίνεται "γνωστό"..χαχα!!
    Για άλλη μια φορά όλα είναι πανέμορφα!!
    Να χαίρεσαι την κόρη σου..
    Χρόνια πολλά και στο μπλογκ..φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το πουλάκι δεν ξέρω τί είναι, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι οι δημιουργίες σου κελαηδούν ! Να είσαι καλά που βάζεις και μία μίνι περιγραφή, για να μαθαίνουμε οι αρχάριες ! Αααα και το ρελιέ, έμαθα τί είναι ! Όπως επίσης ότι το είχα για κάτι μήνες στο συρτάρι μου, χωρίς να το έχω εκτιμήσει ! Εσύ να ΄σαι καλά που μου άνοιξες τα μάτια ! Γειά σου Ντιμάκο μου, να σου ζήσει το Blogάκι σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να μάθω κι όλας ότι το λένε Ρελιέφ και όχι Ρελιέεε !!! χαχαχα τί με γω καλέ !!!

      Διαγραφή
  26. Όλα,όλα,Ντίμη,όπως πάντα εξαιρετικά!
    Θαυμάσιες οι φωτογραφίες σου-για το πουλάκι θα ρωτήσω τον άντρα μου-και τα έργα σου πολύ όμορφα!
    Ξέρεις, έμεινα στο πιάτο,μου άρεσε,όπως έβαλες την πάστα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hello lovely Dimi! Wonderful photos of the sea and blimey, that cappafrappamochachoca chino looks YUM!! I agree with Fotini's very sweet comment about your creations xxxx thank you for always leaving such warm-hearted comments on my blog xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. How lucky you are Dimi...you live in a beautiful country!!Your decoupage is fantastic...i love the plate and soaps, they are gorgeous and very romantic.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Dimi μου! Να χαιρεσαι την κορουλα σου,που γιορτάζει και να εχει καλή συνέχεια το blog σου να του κάνεις και ταπρώτα γενεθλια! καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα φιλενάδα μου!! Ζήλεψα το καφεδάκι μπροστά στην θάλασσα!! Πλάκα στην πλάκα καιρό έχω να πιώ ένα καφεδάκι δίπλα στην θάλασσα!!
    Εκατοχρόνη η κόρη σου!! Να την χαίρεσαι! Το πιάτο είναι άπαιχτο αλλά και τα υπόλοιπα πολύ όμορφα!! Κάθε φορά που περνάω από δω με γκαζώνεις περισσότερο για το ντεκουπάζ! Μακάρι να σου μοιάσω στο μισό.
    Να τα εκατοστήσει σε χρόνια και το όμορφο μπογκοσπιτάκι σου!
    Όσο για το πουλί δεν έχω ιδέα τι είναι!
    Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Beautiful photos!!! I love the sea!!!
    Congratulations on the blog and for your nice work!
    Have a good week, Dimi! and mi g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν πίνω καπουτσίνο και γενικά καφέ (έχω άλλες κακές συνήθειες) εγω θέλω σοκολάτα παχιά και γλυκιά σαν λυωμενη κουβερτούρα!!!Που είσαι ;;;;; αλλαξες αριθμό τηλεφώνου; δεν σε βρίσκω θέλω την δ/νση σου.....Από την ανάρτηση σου που τα περιέχει όλα ,μα όλα όμως, κατάλαβα οτι μένεις στην παραλία....Το πουλάκι είναιμαυροπούλι και εδω έπάνω υπάρχουν πολλά και κατεβαίνουν κατά σμήνη όταν η οροσειρά είναι χιονισμένη.στα προάστια της πόλης και επειδή η αυλή μας ειναι για αυτά κάτι σαν τα συσσίτια της Εκκλησίας μαυρίζει ο τόπος από δαύτα... οι ντεκοπαζοδημιουργιεςόμορφες και ατελειώτες.... Φιλάκια και αν θες μου τηλεφωνείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ωραία βόλτα,όμορφες δημιουργίες,το πουλί πολύ όμορφο και αυτό αλλα δεν το ηξερε ούτε ο συζυγος μου που είναι παλιός κυνηγός,καφεδάκι εγω μόνο Ελληνικό πίνω,αλλά όντως μετά απο μιά ωραία βόλτα πάει μιά χαρά,φιλάκια καλό μας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Hello Dimi, I would love to be there walking along your beach. Very pretty photos. I wish I could help with the bird id. It is a pretty bird, great shot! Lovely post, have a happy week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σας Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν από την παραλία - decoupage όμορφη όπως πάντα. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή Τετάρτη από τις χιονισμένες χώρα μου (Δανία)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα Δήμητρά μου!!Την λατρεύω την θάλασσα!!!Τικαλά που μας δείχνει πολλές φωτό!!!Είναι τόσο ωραία!!
    Οι ντεκουπαζιές σου πάλι άψογες!!!Μπράβο σου!!Χαρά που θα έκανε η κόρη σου με το πιάτο!!!
    Με το καλό να σου χρονίσει και το blogaki σου!!!
    Φιλάκια πολλά με όμορφες εμπνεύσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!! ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΟΨΗ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΙΔΈΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ !!!
    ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Tι όμορφες φωτογραφίες για μια φορά ακόμα!!!!και εγώ λατρεύω τη θάλασσα!!!το λέω:δε θα μπορούσα να ζήσω σε μέρος που δεν έχει θάλασσα!!και είμαστε τυχεροί γιατί τη έχουμε κοντά!!!!οι ντεκουπαζιές σου μοναδικές!!!!σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑ!!!ξέχασα!να τα εκατοστήσει το πανέμορφο μπλογκάκι σου!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  39. καλημέρα!!! τι όμορφη βόλτα ήταν αυτή!!! πολύ όμορφη η θάλασσα! να χαίρεσαι την κορούλα σου, πολύχρονη!!!! πανέμορφα όλα, θα έχεις κουραστεί να στο λέω, αλλά πάντα με ενθουσιάζουν οι δημιουργίες σου, δε μπορώ να το κρύψω. όσο για το καφεδάκι, είναι ότι πρέπει, αλλά και το μπισκοτάκι δίπλα! καλή συνέχεια με τις αναρτήσεις σου, να είναι πάντα τόσο όμορφες και δημιουργικές! φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και βόλτα στη θάλασσα, και υπέροχες δημιουργίες! Μα πώς τα προλαβαίνεις όλα; Πάντα αναρωτιέμαι και θαυμάζω την ενέργειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δημητρούλα μου, μόλις διάβασα την ανάρτησή σου ζήλεψα και τηλεφώνησα σε μιά φίλη, να πάμε για καφέ στην παραλία. Εδώ σήμερα έχουμε μιά καταπληκτική μέρα, ανεβασμένη θερμοκρασία και ότι πρέπει για καφεδάκι στη θάλασσα. Φεύγω....
    Να χαίρεσαι την κορούλα σου.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dearest Dimi,
    Yes, I am originally from The Netherlands! From the Province Limburg in the South. Delft is famous for its Delft Blue pottery and is in the Province of North Holland. Our Liz lives in Rotterdam, South Holland.
    We have been 63 to The Netherlands to visit family. Either from Italy (by car in 12 hours one way) or from Indonesia and from the USA... Long journeys.
    Hugs to you and 'goede reis' to your daughter!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Great and interesting post. I like it.
    I also invite you to my blog. ;)
    Yours. Have a nice day.
     
    You can also find me on the fanpage and keep track of my work:
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856?ref=stream

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. This is a lovely post Dimi.
    Your weather doesn't look too bad!
    Its nice to once in a while take in the fresh sea air.
    I do like your little pill box decopage boxes... ever so sweet.
    You work very hard.. all nice
    happy week
    Thank you for always leaving a comment over at my blog..
    val xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Την λατρεύω τη θάλασσα χειμώνα καλοκαίρι και όταν είμαι καλά εκεί πηγαίνω βόλτες.
    Όσο για τις κατασκευές σου όμορφες όπως πάντα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μιμίκα μου είσαι πολύ τυχερή που μένεις σε παραθαλάσσιο μέρος!!! Τη λατρεύω τη θάλασσα!!!!!
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες και το τραγούδι που μας αφιέρωσες ταξιδιάρικο...
    Φιλιά πολλά!!!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. να τα χιλιασει το μπλογκακι σου!!!για μια ακομη φορα καταπληκτικες φωτογραφιες και κατασκευες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγαπημένη DIMI λίγες μέρες δεν πέρασα από την γειτονιά μας και έχασα τρεις υπέροχες αναρτήσεις σου!!Οι φωτογραφίες σου πάντα φανταστικές καλύπτουν όλη της γκάμα του μετεωρολ.καιρού!!Λίγο χιόνι,γαληνεμένη σμαραγδένια θάλασσα και άγρια ,φουρτουνιασμένη!!!Οπως πάντα τα έργα σου πολλά και πανέμορφα.Ευτυχείς οι φίλοι σου που τα χάρισες!!Μπράβο Dimi μου θαυμάζω τα έργα σου αλλά και την ταχύτητά σου!!Πολύχρονοι και οι τρεις υδροχόοι σου.Τους εύχομαι υγεία και ευτυχία!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Οπως πάντα, με εκπληκτικές φωτογραφίες από τη φύση!! Αλλά και με υπέροχες δημιουργίες!
    Να χαίρεσαι την κόρη σου σαν τα ψηλά βουνά! Οσο για το δημιουργικό σου blog, να τα χιλιάσει και εσυ να'σαι πάντα καλά!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. τι ωραία βόλτα στη θάλασσα-)))Λαχταρώ να έρθει η άνοιξη ,μετά το καλοκαίρι.Οι δημιουργίες σου πάλι ''έγραψαν".Τα σαπουνάκια σου πάντα μου μένουν στο μάτι.Χρόνια πολλά για την κόρη σου,και για το μπλογκ σου.Να τα χιλιάσουν και οι 2-)))
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μα τι όμορφη ανάρτηση!!! Έχει απ'όλα!!! Πανέμορφες φωτογραφίες, υπέροχες δημιουργίες, γενέθλια ΚΑΙ διαγωνισμό!!! Μέσα κι εγώ! Και φυσικά να χαίρεσαι την κόρη σου και όλη την οικογένειά σου! Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Όλες οι δημιουργίες είναι πανέμορφες αλλά τα σαπουνάκια είναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δημητρούλα καλή χρονιά με υγεία!!!νομίζω δεν σου εχω δώσει ευχες ...δεξου τις έστω και με καθυστέρηση....
    σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια !!!!
    ΤΈΛΕΙΑ η βολτούλα σας στη θάλασσα εμεις εχουμε καιρό να πάμε ...αλλα αν τυχει καποια μέρα με καλό καιρό θα πάρω την μικρή να πάμε να μαζεψουμε ξυλαρακια που βγαζει η θάλασσα...
    οι δημιουργίες σου καταπληκτικές μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου! Ακόμη και Χειμώνα, η θάλασσα σε "τραβάει" με έναν περίεργο τρόπο! Και οι δημιουργίες σου, όμως απίστευτες!! Μπράβο!! Καλή επιτυχία σε όσες σχολιάσανε και πήραν μέρος στον διαγωνισμό σου! Ωραία ιδέα αυτή της μιας ημέρας! χιχι! Χρόνια πολλά για την κόρη σου! Ότι επιθυμεί! Αλλά και στο μπλογκοσπιτάκι σου χρόνια πολλά!! Πολλές όμορφες στιγμές εύχομαι να σου/μας χαρίσει ακόμη!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι ωραίες φωτογραφίες!!!! Το τσίου δεν το ξέρω... Η αλήθεια είναι πως δεν τα γνωρίζω τα πουλιά γενικώς!!!
    Και οι δημιουργίες σου όπως πάντα εντυπωσιακές και καλοδουλεμένες!!!!
    Χρόνια πολλά και γεμάτα δημιουργίες στο blogoσπιτάκι σου...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Hi Dimi! Lovely photos:) Your soaps are beautiful and I love the beach even in Winter! Hope you have a great weekend!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Is wonderful your blog and your work, you are a great artist, congratulations. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χρόνια πολλά Dimi μου, να χαίρεσαι το blogάκι σου αλλά και τον γάτο σου τον Θανασάκη που γιορτάζει σήμερα, χαχαχα!!!!!
    Οι φωτό σου είναι υπέροχες, ιδιαίτερα η πρώτη έχει κάτι χρώματα...Το πουλάκι δεν το έχω προσέξει, και ούτε ξέρω πως λέγεται. Να χαίρεσαι και την κόρη σου, πολύ όμορφο το πιατάκι που της έφτιαξες. Τα δε σαπουνάκια σου είναι πανέμορφα! Α, και το γλαστράκι μου άρεσε πολύ, όπως και το μπουκαλάκι. Και βέβαια, τρελλαίνομαι για καπουτσίνο, κάποια μέρα θα με κεράσεις, έτσι ?
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πολύ όμορφα όλα!
    Τα σαπουνάκια είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...