Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

Snow,cold and a warm fireplace......

                                 Ήρθαν τά πρώτα χιόνια στήν Αττική!


Καλημέρα φίλες μου σέ όλη τήν όμορφη blogoγειτονιά μας!!
Είδαμε καί τά πρώτα χιόνια στήν Αττική,αλλά ήταν τόσο λίγο,τό κρύο τσουχτερό,αλλά ό ήλιος λάμπει, καί σήμερα η ημέρα είναι υπέροχη!!


 Τό τζάκι ανάβη σέ καθημερινή βάση,


καί μπροστά στήν ζέστη καί τήν θαλπωρή τής φωτιάς ,μπόρεσα καί τελείωσα τό πουλόβερ γιά τά γεννέθλια τής Φλ...,τής μικρής μου κόρης!!  

Μy Knitting.....

Τό ταίριαξα μέ τά γάντια καί τό σκουφάκι πού τής είχα φτιάξη πέρισυ!!

My Decoupage Creations...
Καί επειδή αυτός τό μήνας είναι γεμάτος από γεννέθλια,καί οί δύο οί κόρες μου γεννήθηκαν Ιανουάριο,αλλά καί κάποιο καινούργιο μέλος στήν οικογένειά μας,εορτάζη καί αυτός,(είμαστε τρείς Υδροχόοι στό σπίτι!)έφτιαξα μέ decouage,τό μπουκάλι,μαζί μέ ένα σαπουνάκι καί βοτσαλάκια,μέ θέμα τήν θάλασσα!Ανδρικό δωράκι!!

My Decoupage...Bottle,napkin,krackle,patina (μπουκάλι χαρτοπετσέτα,,κρακελέ 2συστ.,πατίνα)
  

My Decoupage...Soap and sea pebbles.Napkin,krackle,patina,lace(Σαπούνι,βότσαλα,χαρτοπετσέτα,κρακελέ 2συστ.,πατίνα,δαντέλα)

Καί αυτό τό μπουκάλι γιά εμένα,νά φέρω λίγη ανοιξιάτικη διάθεση στό σπίτι μου!!

My Decoupage..Bottle,napkin,patina(μπουκάλι,χαρτοπετσέτα,πατίνα)

Καί ο γάτος μου,ο Θανάσης,κάθεται καί λιάζετε στόν ήλιο!
Γιά αυτόν,ο μήνας έχη εννιά!!!

  Δέν είναι κούκλος??
Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου, γιά τίς επισκέψεις στό blogoσπιτάκι μου καί γιά τά πολύ όμορφα σχόλιά σας!!Σάς εύχομαι νά περνάτε καλά,καί πάντα αισιόδοξες νά είστε!!
La vie est belle..
Η ζωή είναι ωραία..
Πολλά φιλάκια!!
My dear friends,thank you all,for your visits, and for your kind comments on my blog!!
Wish you all the best!Kisses and hugs!!  




 

135 σχόλια:

  1. Dimh τι ωραία που πλέκεις! Τα δωράκια σου φοβερά!!!
    Ο δε γατούλης χουρχουριστός - χουρχουριστός!!!
    Όσο για την χειμωνιάτικη ατμόσφαιρα το τζάκι είναι η τέλεια συντροφιά!!!!
    Χρόνια πολλά εκ των προτέρων από μία Υδροχόο για τους Υδροχόους τους σπιτιού σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθούλα καί εγώ είμαι Υδροχόος!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου, το πουλόβερ είναι υπέροχο!!! Ζήλεψα το χιόνι, εδώ στη Πάτρα δεν χιονίζει ποτέ! Καλά, ο γατούλης είναι πανέμορφος!!!

    ΥΓ. Να σου ζήσει η κορούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!!Εύχομαι νά χιονίση καί στήν αγαπημένη μου Αχαία!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Γεια σας Dimi
    Χιόνι εξωτερική θερμότητα στο εσωτερικό ..... και μια γάτα χαλαρώνει,,,,,, έτσι είναι η ζωή.
    Όμορφη πουλόβερ που κάνατε ..... είστε σούπερ δημιουργικοί. Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό απόγευμα / βράδυ :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi Sweet Dimi,

    the falling snow... amazing!, your knitted sweater so simply gorgeous.
    I wish I can knit my own sweater ;)
    Fire place just perfect with this coldy days
    cute cat Dimi and pretty crafts.
    Have a nice day
    love

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My sweet Ayu,thank you for your kind words!!Have a lovely weekend!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα από την παγωμένη και χιονισμένη Κύπρο.Αυτεές τις μέρες πολύ παγωνιά έχουμε. Χθες είχαμε τη πιο κρύα μέρα του χειμώνα..Στα ορεινά στοίβαξε το χιόνι, δρόμοι, σχολεία κλειστά....Πολύ παγωνιά...ΠΟλύ χιόνι...Πολύ κρυο...Ωραιες οι φωτος με τα χιόνια..Να χαιρεσαι τις κόρες σου και το νεότερο μέλος..Τι ωραια και οι δυο σου οι κορες Ιανουαριο...ΟΜορφο το πουλοβερ...Τι ωραιο το τζάκι...Οι δημιουργίες όλες μου άρεσα, τις λάτρεψα....Ο Θανασούλης μια γλύκα..Μου αρεσε που έβαλες την ελληνική σημαία
    ΠΟλύ όμορφη η ευχή σου στο τέλος..Ευχαριστούμε
    Πάντα περιμένω πως και πως την νεα σου ανάρτηση, πάντα μπαίνω εδώ μέσα με μεγάλη χαρά και βγαίνω με ακόμη μεγαλύερη..Φιλούθκια και να περνάς όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου,σέ ευχαριστώ πολύ,χαίρομαι πού σού άρεσαν φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και να χαρούν τα δωράκια τους. Εγώ είδα το τζάκι και κάθισα λίγο να ζεσταθώ.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελένη μου γιά τίς όμορφες ευχές σου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Δήμητρα, με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργικές στιγμές!
    Να χαίρεσαι τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Νά μού φιλήσης τίς ζουζούνες σου!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν στο σπιτάκι σου!
    Τα δωράκια είναι πολύ χαριτωμένα!Είμαι σίγουρη οτι θα αρέσουν πολύ!!
    το τραγούδι είναι αγαπημένο μου!!
    καλή συνέχεια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Αχ! Πως ζήλεψα αυτό το χιονάκι!Εμείς πάλι μόνο το κρύο έχουμε. Να χαίρεσαι όλους όσοι γιορτάζουν και όλη σου την οικογένεια!Το πουλόβερ χιονάτο και αφράτο σαν σύννεφο, υπέροχο είναι. Όλες οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρετούλα μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Geia sou fili mou Dimi! :)
    The cold weather reached us here too, but the snow is only up in the mountains! It's amazing to see snow and Mediterranean plants on the same photo! I enjoyed all your lovely pictures, and your decoupage work gets more beautiful and amazing by the day!!! And... last but NOT least... sweet Thanassis is adorable!!!! My Zoe is sending him lots of love, she says that he is "POLY kouklos", and I do agree! :D Enjoy the sun, sweet Thanassis, and lots of love and kisses to you and your Mommy!!! Stay warm! :) Thank you for all your sweet comments, Dimi mou, I love reading them! Polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μy sweet Annuk,thank you so much for your lovely word!!My love to you and little Zoe!!Pola filakia fili mou!!

      Διαγραφή
  11. Nτίμη,τελικά λίγο χιονάκι είδατε και σεις,αλλά όπως λες παγωνιάαα!
    Σήμερα ο ήλιος μας ζέστανε,αλλά τώρα και πάλι δυνατό κρύο-μέσα,λοιπόν,στη ζεστασιά μας.

    Πάντα όμορφα πράγματα φτιάχνεις,πολύ κέφι και μεράκι έχεις.Τι να πρωτοθαυμάσω:το πουλοβεράκι υπέροχο,στο αγαπημένο λευκό και τα decoupage πολύυυ όμορφα!

    Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου τό χιόνι ήταν λίγο ευτυχώς!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό Σ/Κ!!φΙΛΆΚΙΑ!!

      Διαγραφή
  12. Όλα όμορφα Ντίμη μου αλλά αυτό το τρυφερό και ομορφοδουλεμένο πουλόβερ της Φλ. με σαγήνεψε!

    Kisses
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου σέ ευχαριστώωωω!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το πουλόβερ είναι όνειρο!!!!!!!!Γειά στα χέρια σου!!!!!!!!!
    Δημητρούλα μου, ο Θανάσης είναι κούκλος και τα πάω καλύτερα με τους γάτους παρά με τις γάτες......
    Τα έργα σου ντεκουπάζ πετυχημένα!!!!!!
    Πολλά φιλάκια , θα σου τηλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου περίμενα νά μέ πάρης!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Γειά σου! Γειά σου! Με τόσο καλοπλεγμένο πουλόβερ και τα υπέροχα ντεκουπαρισμένα έργα με κάνουν να σε θαυμάζω και να χαίρομαι που σε γνωρίζω έστω και διαδικτυακά Σου στέλνω ενα φιλάκι απο την παγωμένη Κομοτηνή και μια ζεστή αγκαλιά!!!(Ξέρω το νέο μέλος... Χα Χα Χα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Είχατε καί εσείς χιόνια εκεί?Εδώ ευτυχώς έπιασε νοτιάς!!Φιλάκια!!Καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
    2. ΥΓ.Ξέρης!!Ξέρης!!Μάς έρχετε!!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Dimi, I'm sorry you have cold weather in Attica, near a wonderful warm sea!
    But I'm sure this cold will go away and the warmth will be. Your white and thick sweater can warm you in cold evenings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dear friend!Have a lvely weekend!

      Διαγραφή
    2. DIMI,
      I have something for you here:
      http://northern-garden.blogspot.ru/2013/01/walking-at-weekend.html

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφο το πουλόβερ, να το χαρεί η κορούλα!
    Αλλά και το αντρικό δωράκι πολύ σικάτο!
    Πολλά φιλιά Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Τί όμορφες φωτογραφίες! Και πώς τα προλαβαίνεις όλα! Πολύ όμορφο το πουλόβερ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα έχης πρόγραμμα,όλα τά προλαβαίνης Λούλου μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Good Evening Dimi, By now I hope you are snuggled up in front of your warm fire. You knit beautifully, your daughter will love her new cable knit jumper. Your little cat, Thanasis is so cute and has found a warm piece of sunshine to curl up and fall asleep....how happy he must be. Have a lovely week, Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Daphne,thank you so much for your kind comment!Wish you all the best!!

      Διαγραφή
  19. Ότι φτιάχνεις είναι πολύ όμορφο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία Ελενα,σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Dimi μου!!
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!! Να τους χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου!
    Εδώ δεν έριξε ούτε μια νυφάδα χιονού και ζηλεύω λιγάκι :). Μόλις μου περάσει το κρύωμα θα πάρω τα βουνά να πιάσω λίγο χιόνι!!
    Ο θανασάκης καλοπερνάει! Και η Νάλα μου βγαίνει και απολαμβάνει τον ήλιο! Ο μήνας έχει εννιά και για αυτή! Ωραίο το τραγουδάκι που έβαλες!
    Σε ευχαριστώ που προθυμοποιήθηκες να με βοηθήσεις με το ντεκουπάζ. Έφτιαξα σήμερα και ένα καδράκι. Μένει να το βάψω. Όταν μπω στα δύσκολα θα σε χρειαστώ στα σίγουρα :)
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου καλή αρχή μέ τό ντεκουπάζ!!Οτι χρειαστής εδώ είμαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. πολυ ομορφο το πουλοβερ...χιονατο!!!να περνατε καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Τι όμορφη ανάρτηση... ωραίες δημιουργίες... ωραίες φωτογραφίες... και τι γλυκός γατούλης!!! Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες του μήνα, ένα χάδι στο γατούλη και φιλιά σε εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελλη μου,καλό Σ/Κ!!ΦΙΛΆΚΙΑ!!

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφα όλα,αλλά αυτός που ξεχωρίζει είναι ο Θανάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Κούκλος δέν είναι?Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Καταπληκτικη αυτη με τα κεραμιδια, το χιονι ειναι σαν ζαχαρη αχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχο το πουλόβερ της κόρης σου!!! Γειά στα χέρια σου Dimi μου! Εγώ δεν τα καταφέρνω στο πλέξιμο, προτιμώ το βελονάκι... Σήμερα έχει γενέθλια η δική μου κόρη!!!! Να τις χαιρόμαστε τις κοράκλες μας!!! Και βέβαια, υδροχόος είμαι κι εγώ, χαχαχα!!!! Τα 'ανδρικά' σου δωράκια είναι πολύ πετυχημένα όπως και το δικό σου μπουκαλάκι. Εδώ είχαμε μόνο λίγες νιφάδες χιόνι...ούτε κάν στα κεραμίδια δεν στάθηκε για λίγο...
    La vie est belle!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν πολύ λίγο,κρίμα!!Σέ ευχαριστώ Μαριάν μου,νά χαίρεσαι τήν κορούλα σου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Dear Dimi, i love the bottle with the roses...very romantic! The sweater for your daughter is fantastic and your cat is so cute! I love Dirty Dancing!!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Dearest Dimi,
    You are a great knitter too! Love your meticulous work.
    Wow, snow and cold... Here it is in the twenties C and I had to take a break from cleaning the bathroom; so hot!
    LOVED the video from my all time favorite guy Patrick Swazey. Too bad that he had pancreatic cancer and died way too young. He was a fighter though and a person with high morals, staying with his wife, the love of his life.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dear Mariette for your kind comment!!He was my favorite too!!Have a lovely weekend !!

      Διαγραφή
  28. The snow wasn't wanted then. Nor I. Freezing and cold. I love the Magpie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Bob,thank you for your visit and for your comment on my blog!!Take care!!

      Διαγραφή
  29. τώρα εξηγείται γιατί σε πάω!!! :) Λατρεύω αυτό το ζώδιο (όχι επειδή έχω ωροσκόπο Υδροχόο)!!! είναι και ο ανιψιός μου Υδροχόος και μια πολύ καλή μου φίλη!! μου αρέσει γιατί είστε πάντα εύθυμοι, έχετε χιούμορ, λατρεύω την ανεμελιά σας και τις καλλιτεχνικές σας ανησυχίες!! πολύ μου αρέσει το χιόνι!! το πουλοβεράκι που το έκανες και σετάκι είναι απίθανο!!! μου έφτιαχνε και μένα η μαμά μου πολλά, κρίμα που δεν πρόλαβε να μου μάθει την τέχνη.. :( σε φιλώ, καλό βράδυ Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Αλλά καί οι δικές σου κατασκευές είναι πανέμορφες!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ πολύ για τα πάντα όμορφά λόγια στα σχόλιά σου! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Γλυκειά μου Εύη ,αυτό πού νιώθω τό εκφράζω καί στά σχόλιά μου!!Νάσαι καλά κοριτσάκι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  30. Love the magpie? The snow looks pretty and it must be cozy to warm up next to the fireplace. Lovely photos.. I wish your daughter a very happy birthday. Have a happy weekend! Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. My dear Dimi,
    The snowy Athens is attractive, especially the red roof covered with a thin layer of snow! Your decoupages are beautiful!!! And I'm amazed to know that you can not only make decoupages but kit a sweater. Looks cozy! Happy Birthday to your daughters!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Kate,thank you for your kind comment on my blog!!Have a lovely weekend!!

      Διαγραφή
  32. Τώρα κατάλαβα γιατί έχω πάθει κατάθλιψη. Η αιτία; ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΣΟΥ!!!!!! Θα με σκουτώσ' τ' άτμο!!!! Τι τέλειο κρακελέ είν' αυτό και γιατί εγώ δεν το κατάφερα ποτέ έτσι; Πανέμορφα τα δώρα των εορταζόντων και το δικό σου μπουκάλι.... Και το αναμμένο τζάκι, απ' τις ωραιότερες εικόνες!!!!!
    Φιλάκια πολλά πρωινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω έργα σου μέ κρακελέ,2συστ,Φιλία μου!!Είμαι σίγουρη θά είναι μοναδικά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  33. Τι ωραία η φωτογραφία με το τζάκι:))
    Ήρθε ήρθε τελικά και σ' εσάς!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Χρυσοχέρα μου!!!!τι υπέροχες εικόνες!!!!οι ντεκουπαζιές σου μοναδικές!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ..να σαι καλα ματια μου..υπεροχες φωτο..και οι δημιουργιες σου..οσο για το βιντεο ειχα πολυ καιρο να το δω..και το απολαυσα..ειναι απο τις αγαπημενες μου ταινιες..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  36. Thank you for your kind thoughts. They are predicting snow here next week. Love the knitting. Have a lovely fun filled weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Inge,thank so much for your kind comment!!My love to Ireland!!

      Διαγραφή
  37. What is happening to the weather. You have snow in Athens, but we have no snow and neither do they in Norway - the land of snow. The world has gone made.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Rosmary,that is true!!The weather is gone mad!!Thank you for your visit!!

      Διαγραφή
  38. Οι δημιουργίες σου πάντα υπέροχες! Απορώ πότε προλαβαίνεις και τα φτιάχνεις όλα αυτά τα όμορφα πράγματα!
    Το πουλόβερ πανέμορφο! Πολύ ωραία πλέξη!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου,κάτι βραδυνά ξενύχτια,κάτι ο καλός προγραμματισμός,όλα τά προλαβαίνης!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου το κάτι άλλο!!!Μου άρεσαν όλα τόσο πολύ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Σπυριδούλα μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Όλα υπέροχα!!! Μπράβο χρυσοχέρα!!!
    Οι φωτογραφίες με το χιόνι φανταστικές! Εγώ ακόμη να δω! Που θα μου πάει;; χιχι!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!Θά έρθουν καί άλλα χιόνια,έχε υπομονή!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  41. χρονια πολλα και καλα

    σε περιμενω στο σπιτακι μου να μου λες την παοψη σου για οσα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου,θά έρθω!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  42. Gosto da beleza e capricho da garrafa e dos seixos que são muito decorativos.
    Adoro a cor da blusa. Quanto ao gato, muito fofo mesmo!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°✿✿♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome dear Magia to my blog!!Thank you for your kind comment!!Have a lovely weekend my dear!!

      Διαγραφή
  43. Το χιόνι ηταν και εδώ λίγο και απογοητεύτηκα ,ελπίζω να ξαναχιονίσει,όμορφο το έκανες το πουλόβερ,και μένα μου αρέσει το πλέξιμο δίπλα στο τζάκι ,να είναι καλά όσοι γιορτάζουν και να τους χαιρόσαστε,ο Θανάσης είναι ίδιος με ένα γάτο που έχουμε υιοθετήσει στην αυλή μας και τον έχω βγάλει Ηρακλή.Καλό μας απογευμα dimiμου, φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νελάκι μου φιλιά στόν Ηρακλή σου!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Νάσαι καλά!!

      Διαγραφή
  44. The photo of the fireplace is beautiful. I have tried to capture one and haven't. I really like your crown header.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for your kind commend my friend!!Have a lovely weekend!Take care!!

      Διαγραφή
  45. Σκέψου ότι χιόνισε ακόμα και στη Χίο. Κι όσο για το Θανάση, τα ίδια ισχύουν και για την Κιουρί μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυγενία μου φιλιά στήν όμορφη Κιουρή!!Λές νά συμπεθεριάσουμε!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  46. Να την χαίρεσαι την κόρη σου Μιμίκα μου!!! Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες!!!!
    Το ευχαριστηθήκατε το χιόνι??? Εμείς στα Γρεβενά κάναμε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά χωρίς χιόνι!!!! Σκέφτομαι όμως και τους χιλιάδες άστεγους, ας μην ξαναχιονίσει καλύτερα!!!!! Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινούλα μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Πόσο δίκιο έχης φίλη μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  47. it is getting very cold over here too...will light the fire and relax for the weekend! I love the sweater... gorgeous cable stitch:) enjoy your weekend Dimi!
    ~Anne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Anne,thank you for your lovely comment!Have a great weekend!!

      Διαγραφή
  48. Καλημέρα Δήμητρά μου!!!Καταρχήν χρόνια πολλά στους αγαπημένους σου εορτάζοντες!!!Ωραίο ήταν το χιονάκι αν και λίγο αλλά δεν πειράζει!!!Οι δημιουργίες σου πολύ ωραίες όπως πάντα εξάλλου!!!Θα τα χαρούν πολύ τα δωράκια σου,είμαι σίγουρη!!!
    Εμένα ακόμα δεν με έχει πιάσει επιθυμία για την άνοιξη!! :)
    Φιλάκια πολλά γλυκειά μου και καλό σ/κ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!!Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσης!!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  49. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, οι φωτογραφίες υπέροχες και ο Θανάσης κούκλος!!! Πολύ όμορφος γατούλης και τί γλυκιά φατσούλα!!! Να τον χαίρεσαι!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου,καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  50. Το ενα καλυτερο απο το αλλο μπραβο σου Δημητρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατρίνα μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  51. Να χαίρεσαι όλους σου τους αγαπημένους!!
    Εδώ δε χιόνισε καθόλου, αλλά μας πάγωσε..πήραμε το κρύο, αλλά την ομορφιά του χιονιού δεν την είδαμε!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!!
    Ο γατούλης σου είναι πανέμορφος!!..τον θυμάμαι από προηγούμενες αναρτήσεις..(λατρεύω τα γατάκια)!!
    Καλή Κυριακή..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Μαρία μου!Ακόμα δέν είδαμε Χειμώνα!!Θά έρθουν καί άλλα χιόνια!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  52. Εσείς Dimi μου είδατε και λίγο χιόνι εμείς μόνο κρύο έχουμε προς το παρόν.Τα δωράκια σου υπέροχα και το σχέδιο του πουλόβερ πάρα πολύ όμορφο γεια στα χέρια σου.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  53. Piękne prace!
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za miłe słowa.Pozdrawiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome Donia on my blog!I'm so glad to meet you!!Have a lovely week!!

      Διαγραφή
  54. τέλειο πουλόβερ Δήμητρα,και εννοείται...τέλεια όμορφος γάτος-))))))
    τζάκι.....και εγώ δεν το σβήνω(μου αρέσει η φωτογραφία σου)
    όσο για τις κατασκευές σου....αριστούργημα-)))
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου!!Καλη εβδομάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  55. hi there - I like the magpie and the snow on the roof tiles.

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hallo Stewart!I'm so glad for visiting me from my beloved Melbourne!!I'm happy you like my photos!!Have a lovely week!!

      Διαγραφή
  56. Dear Dimi,
    You are very talented with your creative work. I'm sure your daughter will love the sweater, it looks cosy.
    The fire and cat look cosy too. Hope it doesn't get too much colder there in Athens. You may know what the weather is like in Melbourne - a lovely day today, but not for long! Getting very hot by Thursday.
    Enjoy every day,
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dearest Betty,thank you for your wishes and for visiting my blog!!I'm glad you like my work,hope you enjoy your Summer in my beloved Melbounre!As you can see,i have a new friend from Melbounre!!Stewart!!You must visit his blog!!He's a great photographer!!Wishing you a very happy week!!Kisses and hugs!!

      Διαγραφή
  57. Χιονάκι και στα πεδινά ! Φαντάζομαι τη χαρά σας !Αλλά η κορούλα τη χαρά θα κάνει με το υπέροχο πουλόβερ !
    Χρυσοχέρα σε όλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου!!Τό φόρεσε κιόλας!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  58. Άργησα, αλλά ήρθα!
    Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες! Πολύ όμορφο το πουλόβερ!
    Κι εδώ χιόνισε, αλλά δεν το έστρωσε δυστυχώς.
    Δεν πιστεύω να περάσανε τα γενέθλια σου και να τα έχασα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ντέμη μου για τίς ευχές!!Εγώ τόν άλλο μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  59. Molis xionise shmera Londino! Epitelous!!!
    Latrepsa to pouloveraki :)

    filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,φαντάζομαι τήν χαρά σου!!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  60. Σαν τα χιόνια και εγώ Δημητρούλα μου, πάντα όμορφες οι δημιουργίες σου. Χρόνια Πολλά και καλά σε όσους δικούς σου έχουν γενέθλια αυτόν τον μήνα. Για τον άλλο που γιορτάζεις εσύ, θέλουμε γλυκάκι.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώς όρισες Μαρία μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!!Γλυκάκι θέλης?Οτι θέλης Μαρία μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  61. Φανταστικές φωτογραφίες!!!!!!Όσο για τις δημιουργίες σου , τι να πω!!!Κάθε φορά με εκπλήσουν ευχάριστα, τέλειες!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  62. to plekto soy skizh alla kai o gatos olla ta leytafilakia............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασσούλα μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!!!Κούκλος ο Θανάσης μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  63. Such gorgeous photography. I love the duck in your previous post. I love photography too so I am following your blog on GFC. Hope you have the time to visit my blog and see whether you like it too.
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Paps,thank you for following my blog,and for your kind comment!

      Διαγραφή
  64. Thanks for visiting me and following.
    Www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Βρε βρε.. Υδροχοάκι κι εσύ; Δεν το περίμενα... Για αυτό ταιριάζουμε παιδί μου εμείς οι δυο, το ίδιο ζώδιο. Δεν εξηγείται αλλιώς!! :) Αχ, προσπάθησα να κλέψω λίγη από την τέχνη σου, αλλά δεν τα κατάφερα ακόμη. Κάνω φιλότιμες προσπάθειες πάντως, δεν μπορείς να πεις; Τις είδες τις φωτογραφίες που σου έστειλα με την γλαστρούλα και το αρκουδάκι μέσα στις γιορτές; Δεν έλαβα απάντηση στο η-μειλ μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί εσύ Υδροχόος Αγριμιώ μου?Τί σύμπτωση!!!Σού έστειλα ιμέηλ ,πάρα πολύ όμορφη η γλαστρούλα σου!!Τήν λάτρεψα!!Φιλιά στήν μακρινή Μελβούρνη!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...