Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

It's a rainy day...

Μιά βροχερή ημέρα....

Καλημέρα φίλες μου,στήν όμορφη blogoγειτονιά μας !
Βρέχη,βρέχη,δέν τήν θέλω άλλο τήν βροχή!!Μουλιάσαμε!!
Πότε θά έρθη η Άνοιξη ?  

From my garden


From my garden


Αnd the winners are....

Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω φίλες μου,γιά τίς επισκέψεις σας,γιά τήν στήριξή σας καί τά σχόλιά σας στό blog μου,όλους αυτούς τούς μήνες!
Η κλήρωση έγινε μέ τό Random Org,τά σχόλια ήταν 57,καί η πρώτη νικήτρια είναι...

  
Η Εύη μας,μέ τό υπέροχο blog,beloved ideas !
Τό δωράκι της είναι αυτό!

My Decoupage....soap with rice paper and lace...bottle with napkin and lace(Vintage)

Ένα σαπούνι καί μπουκάλι(vintage)

Η δεύτερη νικήτρια είναι...

  
Η eleni,μέ τό πολύ όμορφο καί υπέροχες δημιουργίες blog,EΤΣΙ-ΧΩΡΙς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Tό δωράκι της είναι αυτό !

My Decoupage...Soap with rice paper and lace...bottle with napkin and lace(VINTAGE)
   
 Ενα σαπούνι καί μπουκάλι(vintage)
Νά είστε πάντα τυχερές φίλες μου!

Η φίλη Nadezda,η καινούργια φίλη από τήν Αγία Πετρούπολη τής Ρωσσίας,μέ τό γεμάτο υπέροχες φωτογραφίες,blog,Nadezda's Northen Garden,μέ επέλεξε νά συμμετέχω καί νά απαντήσω στίς παρακάτω ερωτήσεις...

Do you garden?If you don't,what's your hobby?
I love gardering,and my hobby is Decoupage.
Your favourite plant.
I love roses,sweet peas and lavender.
What do you dream of?
I dream to visit Ireland and Scotland.
Where have you travelled?
I have travelled in Australia(Melbourne,Sydney),Czech Republic(Prague),Russia(Moscow)and Poland(Poznan)
Wich one has been your best trip?
It was in Prague,it's a fantastic city!!
Your horoscope.
I'm Aquarius
Your favourite artist?
  Several artists 
What kind of music do you like?
Modern music,classic etc..
Your favorite food.
  I like mediterranean cuisinee.
Do you have any pets?
I have a cat(Thanassis)and goldfish

My kitten Thanassis..
       
Thank you so much Νadezda for choosing me to answer these questions!

Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τήν συμμετοχή σας καί γιά τά σχόλιά σας!!
Σάς εύχομαι ένα ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο!Πολλά φιλάκια!

My dear friends,thank you for visiting my blog and for your kind comments!
Have a lovely weekend!



      
  




54 σχόλια:

  1. Ντίμι μου , πολύ όμορφη η βουκαμβίλια σου!!!!
    Πολύχρονος και ο Θανάσης σου!!!!!! Χα χα χα!!!!!!!!Θα με κεράσεις...κι εγώ βέβαια!!!!
    Η Ελένη μας κέρδισε ωραίο μπουκάλι και σαπουνάκι από τα χεράκια σου!!!
    Πολλά φιλάκια και να δω πότε θα πιούμε αυτόν τον καπουτσίνο παρέα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα λουλούδια... μου έφτιαξες τη διάθεση!! Κι εδώ ο καιρός είναι πολύ-πολύ χάλια και μουντός. Τα δώρα που προσέφερες είναι πανέμορφα, θα τα χαρούν οι παραλήπτες τους.

    Υ.Γ. Να πω κι εγώ να χαίρεσαι το γατούλη σου;; Είναι τόσο χαριτωμένος...

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντίμη,δεν ξέρεις πόσο χάρηκα,που ήμουν η τυχερή σε τόσο υπέροχα δωράκια-μου αρέσουν πολύυυυ και ευχαριστώ πολύ!
    Μάλλον με ακολουθεί η τύχη της πρωτοχρονιάς,που κέρδισα το φλουρί,γιατί συνήθως δεν είμαι τυχερή-ευχαριστώ και πάλι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thank you for your nice comment. You have a lovely blog and such a cute little cat. Have a nice weekend.

    Hugs from Sweden

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What marvellous flowers in your garden! Congratulations on the lucky winners, your gifts-creations are very romantic and gorgeous.
    Kisses, my dear friend.
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Δημητρούλα μου, με τα όμορφα δώρα που προσφέρεις. Οι φωτογραφίες σου θαρρείς που μου έφεραν γρηγορότερα την άνοιξη/
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα δωράκια σου Ντίμη μου, θα τα χαρούν πολύ οι τυχερούλες! Τα μοτίφ στα μπουκάλια είναι πανέμορφα!!!!! Για τον Θανασάκη σου, σου τα είπα ήδη τα χρόνια πολλά, χαχαχα!!!!
    Φιλάκια και υπομονή, έρχεται η άνοιξη όπου νά'ναι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό απόγευμα Δημητρα μου. Εδω εχουμε κρυο και συννεφιες. Απο βροχες καθολου ... Το λουλουδι σου μου αρεσε.. Τι λουλουδι και τι χρωμα ειναι; (δε με βοηθα η οθονη μου στα χρωματα)..Ομορφο λουλουδι φαινεται... Συγχαρητηρια στις νικητριες, να χαρουν και να απολαυσουν τα ομορφα δωρα σου... Καθε επιτυχια στο μπλγοκ σου και να μας κρατας συντροφια και εσυ και οι ομορφες δημιουργιες σου για πολλα χρονια... Οι απαντησεις σου στο παιγνιδι μου αρεσαν... Ο γατουλης σου ειναι ομορφος , τον ειδα και στη συμμετοχη στο πλανητης για ολους..Ειναι και η γιορτη του σημερα να τον χαιρεσαι.. :)
    Καλο υπολοιπο ημερας και καλο σαβ/κο Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. The sun will be back before too long Dimi! Take care! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kalispara Dimi, The flowers are beautiful, it is lovely to see Bourganvillea and Cyclamen flowering in your garden. My garden is covered with snow, so there is no colour apart from white. Congratulations to the winners, they will be so happy to receive their beautiful gifts. Have a lovely weekend, Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα..
    χαίρομαι τόσο πολύ που κέρδισε το ενα σου δωράκι η Ευονίτα μας!
    Πάντα τυχερή να είναι και εσυ πάντα τόσο καλόκαρδη και ταλαντούχα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dearest Dimi,

    congratulation for the winner of your give away,they are lucky Ladies.
    Gosh.. almost spring there?, beautiful bougainvillea making me homesick;)
    have a good days to you
    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα λουλούδια σου Δημητρούλα ομόρφυνε η οθόνη μου με τα χρωματάκια τους!!!!!!χαζεύω τις φωτογραφίες σου εκτός απο το ότι είσαι καταπληκτική με τον φακό και βγάζεις τέλειες φωτογραφίες πρέπει να έχεις και φοβερή μηχανή φτου φτου της μην την ματιάσω....
    Τα δωράκια πανέμορφα μπράβο και μεγεια στις τυχερές!!!σε φιλώ καλό Σ/Κ!!!!!χωρις βροχες;δεν ξέρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχ ξεχασα το κουκλογατουλη σου !!!!θελω να τον χαιδέψεις στο κεφαλακι του και στην κοιλίτσα τον γλυκούλη σου ...μου την κοπάνησε παλι ο γατος μου ο τιτάκος μου και μου λείπει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά συγχαρητήρια στις τυχερούλες νικήτριες, πανέμορφα τα δωράκια τους!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Geia sou Dimi mou!!! :) Your sweet Thanassis is getting more and more lovely and beautiful each day!!!! My Zoe is falling in love hehehe! :D I loved reading the little facts about you... I loved Prague too, and I'm an Air sign too (Libra)! Here it's sunny and a gorgeous blue sky, but very cold! The rest of Italy has rain and snow... and in the weekend we should get snow in my little corner of the Alps too!
    Oh, and congratulations to the lucky winners!
    Have a wonderful weekend, my friend!!! Polla filia to you and sweet Thanassis sou!!!!!! From me & Zoe :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι όμορφα λουλούδια!!!! και τα δωράκια που ετοίμασες υπέροχα. Χρόνια πολλά στο Θανασάκη σου....νιάου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τί όμορφα λουλούδια ! Τί ωραίο χρώμα ! Το πρώτο είναι μπουκαμβίλια (άν δεν απατώμαι) και το άλλο ;;; Παιδί της πόλης είμαι μωρέ Dimako μου, μη με παρεξηγείς ! Και γι΄αυτό το λόγο μάλιστα συχνά, όταν βρίσκομαι στη φύση νιώθω αμήχανα ! Άκου τώρα κάτι άνθρωποι που υπάρχουν ...
    Τα σαπουνάκια είναι η νέα μόδα ; Τα βλέπω σχεδόν παντού ! Ή μήπως επειδή είμαι νέα στα πράγματα (χιχχιχι), δεν το είχα πάρει χαμπάρι νωρίτερα ; Το σίγουρο πάντως είναι ότι θα ντεκουπάρω κι εγώ άμεσα κανένα σαπουνάκι ! Τώρα μην με περιμένεις να βγει στα τα δικά σου ... Ίσια κι όμοια δεν είμαστ' όλοι !
    Σε φιλώ πολύυυυυυυ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλησπερα κι απο μενα!εγω βλεπω απεναντι μου εναν μαυρο βαρυ ουρανο μα με ενα ουρανιο τοξο στη μεση τεραστιο και εντονο.τα δωρακια των κοριτσιων ειναι πολυ ομορφα, τυχερες!!!τα χρονια μου πολλα στον γατο θαναση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου,Δήμητρα!!!Και τα δωράκια σου,φανταστικά!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με τόση βροχή Δήμητρα και κρύο η Άνοιξη φαίνεται πολύ μακριά ακόμη!!!!Οι φωτογραφίες με τα λουλούδια βέβαια δίνουν ένα τόνο αισιοδοξίας και χαρούμενης προσμονής!!!!Συγχαρητήρια στις τυχερές, υπέροχα τα δωράκια τους!!!Πάντα τέτοια κορίτσια!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Dimi μου!!
    Συγχαρητήρια στις τυχερές της κλήρωσης και χαίρομαι πολύ που η Εύη μας είναι η μια!
    Πάντα άξια να δημιουργείς και να κάνεις τόσο όμορφα δώρα!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!! Ξεγελάστηκα για λίγο πως ήρθε η Άνοιξη, αλλά η βροχή έξω συνεχίζεται :))
    Καλό βράδυ! Φιλάκια!

    ΥΓ Χρόνια πολλά στον Θανασάκη :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Dimi μου ήρθα κι από δω να μεταφέρω τη χαρά μου!!! είμαι κατενθουσιασμένη!!!! πόσο όμορφα είναι τα δωράκια!!!! είναι τέλεια και τα δυο!!!! και κοίτα να δεις ετοίμασες και σαπουνάκι που τόσο πολύ ζήλευα!!! :) τη θαυμάζω αυτή την τεχνική, εγώ δεν το έχω δοκιμάσει! :) συγχαρητήρια και στην άλλη κοπέλα που κέρδισε!! είμαι πολύ ευτυχισμένη που θα έχω κάτι τόσο όμορφο από σένα και πάλι ευχαριστώ πολύ!!!!! να σου πω επίσης πως η άνοιξη δεν θα αργήσει να έρθει, θα το δεις.. πανέμορφες οι φωτογραφίες σου, μου άρεσε πολύ και ο γατούλης σου στη φωτό, να τον χαίρεσαι, χρόνια του πολλά!! :) Ρωσία και γω θα ήθελα πολύ να πάω!! Φιλάκια πολλά, ευχαριστώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια στα κορίτσια!!! Ο Θανάσης είνα άπαιχτος!!! Να τον χαίρεστε!!! Πολλά φιλιά!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Lovely post, Dimi!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες ! Τι βροχή DIMI μου , μας έφερες την άνοιξη !Τα δωράκια αριστουργήματα .
    Να χαίρεσαι και το Θανάση σου σήμερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Beautiful photos of the Beuganville.. its so vivid. You must be having some good weather there , where you are Dimi.
    congratulations to your winners.
    happy weekend
    val x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφα Δήμητρα τα δώρα σου!...Η Εύη και η Ελένη να τα χαρούνε και να είναι πάντα τυχερές!...
    Μου αρέσει που πάντα μας χαρίζεις όμορφες φωτό από τη φύση....όπως σήμερα τα λουλούδια σου...
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μας έφερες την άνοιξη στην καρδιά του χειμώνα..!!
    Συγχαρητήρια στις τυχερές που κέρδισαν τις όμορφες δημιουργίες σου..είμαι σίγουρη ότι θα τις ευχαριστηθούν!!
    Χρόνια πολλά στον Θανασάκη σου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχα τα δωράκια σου ,εύχομαι να τα χαρούν οι τυχερές,εδώ να δεις βροχή dimi μου,με τα τουλούμια,Χειμώνας είναι τι να γίνει?Φιλάκια και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ ωραίες φωτογραφίες και τέλεια τα δωράκια. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hello Dimi, I love your bougainvillea. It is lovely. MY hubby is the gardener in the family, he has the green thumb. I get to enjoy his plantings. Congrats to all your friends and winners. Lovely post. I wish you a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχα όλα! Είδα το δωράκι και στης Εύης :))
    Γιόρταζε και ο γάτος σου ο Θανάσης ε; είναι κούκλος!
    Καλό ξημέρωμα Dimi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Hello Dimi, Such beautiful colour in your lovely photos. Bouganvillia must do well in your area!
    Your gifts for the winners are delightful. I'm sure they will be very happy to receive.
    Enjoyed your lovely walk at the beach (last post).
    Enjoy your day,
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σας Dimi.
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν με μερικά αρκετά λουλούδια - έχετε κάποια τέτοια τώρα;
    Έχουμε χιόνι, χιόνι και περισσότερο χιόνι, περιμένουμε να έχουμε άνοιξη.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!Ε΄πιναι πολύ όμορφα τα δωράκια σου Δήμητρά μου!!!Ο Θανάσης σου γιόρταζε χθες;;;; Να το χαίρεσαι το κουκλάκι!!!!! Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μοσχοβολάνε τα λουλούδια!!!-)))
    συγχαρητήρια στο κορίτσι,που κέρδισε τα υπέροχα δώρα σου!!!
    Τα φιλιά μου από την ηλιόλουστη καλοκαιρινή σήμερα Χαλκιδική-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συγχαρητήρια στις νικήτριες
    Τα δώρα εινια τέλεια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πανέμορφα τα λουλούδια σου!!
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες για τα δωράκια τους!! Να τα χαρούν! Είναι υπέροχα!!! Συγχαρητήρια και σε εσένα Dimi που τα πρόσφερες τόσο απλόχερα!!
    Κουκλάκι ο γάτος σου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Very cool blog. Interesting posts. ;)
    Nice atmosphere guests with you here on the blog. ;]
    Yours. Have a nice day. !

    Follow me on facebook fanpage and blog
    I'm very concerned about this, please. :)
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πανέμορφες οι φωτογραφίες απο τα λουλούδια σου!!!Συγχαρητήρια στις νικήτριες για τα δωράκια τους!!!Είναι υπέροχα!!! Συγχαρητήρια και σε εσένα για τις δημιουργίες σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι όμορφα λουλούδια γλυκιά μου Δήμητρα, έχεις στον κήπο σου!!!Πω πω!!τα λάτρεψα!!!Να χαίρεσαι και τον γατούλη σου τον Θανάση, γιόρταζε χθες!!!Συγχαρητήρια και στις τυχερές!!Πάντα έτσι να είναι!!Φιλάκια πολλά γλυκιά μου, να περνάτε υπέροχα, όλη η οικογένεια!!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Hello Dimi. Thank you - swans are really beautiful birds. Fortunately, I have just heard that swans can survive 6 weeks without food ...... seemed to feel sorry for birds / animals out in the open, it can be difficult to find food ..... I am SO SOFT towards animals.
    Tilde is doing well, but we take care of her, because she can still coughing a little.
    Wish you a good Sunday :) Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γεια σας και πάλι.
    Ακριβώς ένα χαιρετισμό στα ελληνικά ...... Σας ευχόμαστε μια και καλή σας Κυριακή :) Αγκαλιές Hanne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Hi Dime,
    Congratulations to the winner of your give away. Your decoupage works look so beautiful! You're talented!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τι όμορφα δωράκια! Μπράβο στις τυχερές!
    Ο Θανάσης σκέτος κούκλος και τα λουλούδια σου υπέροχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Συγχαρητήρια στις τυχερές που κέρδισαν τα όμορφα δώρα σου!
    Οι χώρες που θέλεις να πας - και έχεις δίκιο να το ονειρεύεσαι - είναι πανέμορφες!
    Υδροχόος είσαι κι' εσύ; Κι' εγώ... μια απ' τα ίδια!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συγχαρητήρια στις νικήτριες! Είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελάθηκαν με τα όμορφα δώρα!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!Τέλεια τα δωράκια και θα τα χαρούν σίγουρα!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μπράβο στους τυχερούς.Καλή εβδομάδα να έχεις, όμορφη,γλυκιά και πολύ δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπραβο στις τυχερες !!!!!Τα δωρακια ειναι πανεμορφα!!!!Καλη εβδομαδα να εχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!! Θα τα χαρούν σίγουρα τα δωράκια!!!
    Φιλιά πολλά Μιμίκα μου, καλή συνέχεια!!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...