Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

A walk in the area where I live (Lagonisi)...

Μία βόλτα στήν περιοχή πού μένω (Λαγονήσι)...

Καλημέρα φίλες μου!Μιά καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!
Ηλιόλουστη η σημερινή ημέρα όπως καί οι προηγούμενες!Ευτυχώς τό Σαββατοκύριακο ήταν υπέροχος ο καιρός!Η κόρη μου μένει σέ μία πολύ όμορφη περιοχή τού Λαγονησίου!Στήν τσάντα λοιπόν η φωτογραφική μου μηχανή,τά κλειδιά τού αυτοκινήτου,καί μαζί μέ τόν αντρούλη μου,φύγαμε νά πάμε νά απολαύσουμε τόν πρωινό μας καφέ στήν όμορφη βεράντα της,νά δούμε καί τά εγγονάκια μας!

 


Στόν μικρό λόφο απέναντι, έβοσκε ένα μικρό κοπάδι μέ κατσικούλες.Νά καί ένα πουλάκι πού κάθετε στόν θάμνο καί νά μάς κοιτάζη!
Πήρα τήν εγγονούλα μου νά πάμε βόλτα,καί βλέπουμε ένα κοπάδι μέ πρόβατα.


Κατεβαίνοντας από τήν βόλτα στόν λόφο,νά καί οι κοπέλες πού επιστρέφουν στό σπίτι τους!!


Αυτές είναι οί απλές χαρές πού απολαμβάνουμε  όλοι εμείς πού ζούμε στήν εξοχή,καί μακριά από τήν πόλη.Είμαι μόνιμη 31 χρόνια στό Λαγονήσι,τό οποίο δέν τό αλλάζω μέ τίποτα φίλες μου! 

My Decoupage Creations...

 Θά σάς δέιξω φίλες μου,ένα δωράκι πού έφτιαξα γιά μία φίλη μου πού έχη σήμερα τά γεννέθλιά της!Υδροχόος καί αυτή όπως καί εγώ!!
Μού είπε πώς τής αρέσουν πολύ τά κουτάκια πού είχα φτιάξη γιά τίς κόρες μου!Τής ετοίμασα αυτό τό τριανταφυλλένιο κουτάκι!Κόλλησα επάνω μοτίβα από δύο διαφορετικές χαρτοπετσέτες,έκανα κρακελέ 2 συστ.,τό πέρασα μέ πατίνα,στό εσωτερικό τού κουτιού,έκανα στένσιλ,τό στόλισα μέ δαντέλα καί κορδελίτσα ροζ,καί έτοιμο τό κουτάκι!!
Ελπίζω νά σάς αρέση!Η φίλη μου ενθουσιάστηκε μέ τό δωράκι της!

My Decoupage...Box with crackle, napkin. and lace...




Τό Σάββατο αγόρασα μπλέ υάκινθους σέ βολβούς. 
Είχα ένα πλαστικό μπώλ από γλυκό πού μού έφεραν,καί τού έκανα decoupage,μέ μικρά μοτίβα μέ μπλέ λουλουδάκια,από μία χαρτοπετσέτα πού μού έφεραν από τήν Ολλανδία. 

My Decoupage... plastic bowl with napkin( bulbs of Hyacinthus ,Blue Star)
Τό στόλισα μέ μικρά βοτσαλάκια πού είχα φέρη τό καλοκαίρι από τήν αγαπημένη μου Λευκάδα!
Περιμένω πότε θά ανθίσουν!!
Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω φίλες μου,γιά τίς επισκέψειες σας καί γιά τά όμορφά σας σχόλια!Μού δίνετε πολλή μεγάλη χαρά!
Σάς εύχομαι νά περνάτε καλά καί νά είστε πάντα αισιόδοξες!!Σάς αποχαιρετώ μέ ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι,καί σάς τό αφιερώνω μέ πολλή αγάπη!!Φιλάκια!!



Dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog.Wishing you  a lovely week!




   



71 σχόλια:

  1. Τι ωραίες φωτογραφίες!!!! Σε ταξιδεύουν!!!! Το κουτί φανταστικό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το κουτι το ζηλεψα!!!ειναι φανταστικο!!!οσο για τις φωτο σας, δεν παιζονται!οι βολτες στην εξοχη ειναι στιγμες ανεπαναληπτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι Dimi είσαι πολύ τυχερή που μένεις στην εξοχή και μπορείς ακόμα να αντικρίζεις τόσο όμορφες εικόνες.Το δωράκι που ετοίμασες πολύ όμορφο και κομψό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες οι φωτογραφίες Dimi μου αλλά και το κουτάκι από τα πιο όμορφα που έχω δει!!!Η δουλειά σου είναι εξαιρετική!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί όμορφη ανάρτηση!!!! Οι φωτογραφίες υπέροχες, ολοζώντανες!!!Το κουτάκι πανέμορφο!Θέλω κι εγώ κουτάκι κ σαπουνάκι από τα χεράκια της πιο γλυκιάς μου φίλης!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι εικόνες είναι τόσο ζωντανές!!Τα προβατάκια σαν αληθινά!
    Η φίλη σου είναι τόσο τυχερή που έχει το δωράκι σου!!
    Να τη χαίρεσαι!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Geia sou, Dimi mou! :) I love the simple pleasures and the quietness of the countryside and nature too!!! Your photos are so beautiful, and it looks like you had a lovely walk! Your decoupage work is amazing... as always!!! :D Polla filia to you, fili mou, and to dear Thanassis!!!! From Zoe too! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι υάκινθοι πανέμορφοι! Νόμιζα πως ήταν πήλινο το πιατάκι. Και η θέα υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dimi μου πολλή όμορφη η βόλτα που μοιράστηκες μαζί μας.
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα είναι πολύ εντυπωσιακές.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dimi,

    I love the sheep and the goats! I love the country, too and, here in England, I have seen animals (donkeys, pigs, cows) which I had never seen in Italy, when I lived there.

    The landscape is fantastic! We have a house in Italy, near the Amalfi coast, which sits on top of a hill, 600m above sea level, with the Island of Capri in front of us! I love going out 0on the terrace and feeling part of nature and beauty... so much beauty!

    Thank you so much for the Eros Ramazzotti. As you will know, he is Italian, and one of my favourite singers, ever! THANK YOU!

    PS: I LOVE THE BOX AND THE TRAY! YOU INSPIRED ME!

    CIAO!

    ANNA

    XX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Dimi μου! Τι τυχερή που είσαι να μένεις στην εξοχή!! Οι φωτογραφίες που μας μεταφέρεις ειναι υπέροχες! χαχαχα γέλασα με τις κοπέλες που επιστρέφουν σπίτι τους!
    Το κουτάκι πολύ όμορφο αλλά και το μπολάκι από το γλυκό το εκμεταλλεύτηκες άψογα! Με το καλό να ανθίσουν οι υάκινθοί σου! Καλό βράδυ! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Nice photos!!! I love the box!!
    Have a good week, Dimi!!! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Wow I am so jealous of your lovely blue sky and beautiful sea lucky you have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dearest Dimi,
    Lovely countryside, like going way back in time, so peaceful! You made a beautiful gift box with roses and lace for your friend.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. What a beautiful place to live. Nice things you are doing.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας χαίρομαι που ζείτε στην εξοχή, είστε τυχεροί.
    Οι εικόνες καταπληκτικές. Μου είναι γνωστές, έχω
    εξοχικό στον Κουβαρά.
    Συγχαρητήρια για τις όμορφες δημιουργίες σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ντίμη,όμορφη περιοχή και πανοραμική η θέα προς τη θάλασσα-τι ομορφότερο!
    Η βολτούλα στη φύση με την εγγονούλα είναι η πιο γλυκιά δραστηριότητα-οι κοπέλες καμαρωτές επιστρέφουν χιχι..είσαι εκπληκτική!

    Τι όμορφο κουτάκι,είμαι σίγουρη,ότι θα άρεσε πολύ-όμορφο μοτίβο,ρομαντικές παστέλ αποχρώσεις,τέλειο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι πραγματικά πολύ τυχερή που ζεις στην εξοχή και απολαμβάνεις τέτοιες ομορφιές!
    Το κουτάκι πανέμορφο, μου άρεσε πολύ!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ,αυτό το τριανταφυλλένιο κουτάκι!Ομολογώ,ότι το ζήλεψα!!Να'σαι καλά,Δήμητρα να κάνεις πάντα τόσο υπέροχες δημιουργίες!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Δήμητρα μου...Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου. Τα λάτρεψα όλα.. καταρχήν αν και έχω έρθει σε πολλές πόλεις και νησία της αγαπημένης Ελλάδας , το Λαγονήσι από σένα το άκουσα...Ειναι στην εξοχή λες; Εξω από το κέντρο της πόλης δηλαδή;;Τυχερή... Η πρώτη φώτο μου άρεσε πολύ, την λάτρεψα!!! Αλλά και οι υπόλοιπες φωτος από το Λαγονήσι μου άρεσαν...τυχερή η εγγονούλα έχει μια γλυκιά γιαγιά που την αγαπά και της μαθαίνει πολλά και διάφορα..και πάνε και τις βόλτες τους...μου άρεσε πολύ εκεί πυ έγραψες οι κοπέλες επιστρέφουν σπίτι τους (οι κατσικούλες) :))Να χαίρεσαι την φίλη σου...μπράβο σου που της έκανες αυτό το όμορφο δώρο..ειναι πολύ όμορφο και ως κουτάκι και τα χρώματα του..μου άρεσε πολύ η δαντέλα και το ροζ φιογκάκι, ταιριαζει και με το μπλογκ σου, τα εικονάκια που έχεις με το ροζ φιογκάκι..να χαρείς τους υάκινθους σου..η πιατέλα που τους έκανες και τους έβαλες μου άρεσε...αγαπημένα επτάνησα...τα αγαπούμε και οι δύο (διαφορετικό νησί) και χαίρομαι πολύ ...στη τελευταία παράγραφο με συγκινησαν τα λόγια σου...καλό βράδυ και φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ομορφιά αντικρίζει η κόρη σου απ' τη βεράντα της!!!!! Σε πολύ όμορφη περιοχή ζείτε και ασφαλώς δεν την αλλάζεις!!!! Κι' εγώ εκτός πόλεως είμαι αλλά όχι σε θάλασσα.... σε βουνό!!! Θα το άλλαζα όμως με θάλασσα.....
    Το κουτί που έκανες για τη φίλη σου είναι θαυμάσιο... και τόσο ρομαντικό, ο συνδυασμός με τις δυο χαρτοπετσέτες τέλειος! Και ο δίσκος, ωραιότατο κασπό για τους βολβούς σου....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου και τα μέρη που ζεις!! Αυτές οι αναπάντεχες συναντήσεις με τα "ζωντανά" είναι τέλειες!! Έχω κι εγώ!! χαχα!
    Υπέροχες και οι δημιουργίες σου!! Πως να μην της αρέσει τέτοιο κομψοτέχνημα! Είναι τέλειο!! Αλλά και οι βολβοί σου, δεν θα μπορούσαν να φανταστούν πως θα φύτρωναν σε τόσο όμορφο μπολ/γλαστράκι!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φανταστικές φωτογραφίες,νομίζεις πως είσαι εκεί,όμορφο το κουτακι σου,τα δικά μου ζουμπούλια ενα ένα ανθίζουν και περνάνε για να δωσουν θέση στους επόμενους βολοβους, παντα υπαραχουν στο παράθυρο της κουζινας μου απο Οκτώμβρη ,μεχρι Μαρτη,και μυρίζει ωραία, μετά παιρνουν τη θέση τους στην αυλή να είσαι καλά και να κάνεις κι άλλες τετοιες ωραίες βόλτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχες οι φωτογραφίες, αλλά και το δώρο..λογικό να ενθουσιαστεί η φίλη σου...χρόνια της πολλά!!
    Αύριο θα πάω εγώ για βολβούς..ήταν να πάω σήμερα, αλλά άλλαξαν τα σχέδια..πάντως οι δικοί σου βρήκαν υπέροχο σπίτι...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Oh Dimi...i tell you again...you live in a wonderful country...Greece!!!Your box is gorgeous, i love the roses, the cracklè, the lace, the colors. And i love Eros Ramazzotti!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Dearest Dimi,

    Incredible Nature. Amazing you are so lucky my dear to see everyday those blue skies, wild animals, sheep,wild hills. Oh I am so jealous too (positive ones;))
    beautiful captured photos.
    you love Eros too;)
    have a nice days my dear

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. είναι υπέροχο που μένεις στην εξοχή!!! πώς να θες να το αλλάξεις!! τόσο όμορφες εικόνες, χορταίνει το μάτι σου!!! και η θέα της θάλασσας να σε ξεκουράζει! πανέμορφα τα decoupage σου!! και οι βολβοί ταίριαξαν απίστευτα μέσα εκεί! να μας το δείξεις ξανά και ανθισμένο! να χαίρεσαι και τη φίλη σου, πολύχρονη, ενθουσιάστηκε, είμαι σίγουρη!!!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το Λαγονήσι είναι πολύ όμορφη περιοχή! Μένουν εκεί οι κουμπάροι μας και όποτε πηγαίνουμε σπίτι τους ζηλεύουμε τη θάλασσα, τη θέα και γενικότερα την αίσθηση εξοχής! Είσαι τυχερή Δήμητρα!
    Το κουτί φανταστικό, γεια στα χέρια σου για ακόμα μια φορά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. What a gorgeous view! Being an animal lover, the goats and sheep are wonderful! Always love your creations and beautiful photos. Lovely post, Dimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλημερα Dimi ,καλως σε βρηκα κ εδω!!!το κουτι ειναι πανεμορφο,να μας βαλεις κ τα λουλουδια μολις ανθισουν!!ζηλεψα τη βολτα στο Λαγονησι..ερχομαστε συχνα το καλοκαιρι.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γεια σας Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν από το όμορφο περιβάλλον σας. Οι όμορφο περιβάλλον μου που καλύπτεται με ένα λευκό στρώμα χιονιού. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα.
    Ευχαριστώ για την βόλτα.
    Αγκαλιές Hanne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Δήμητρά μου!!! Είναι πολύ ωραίες οι φωτό σου!!Κι εγώ πάω συχνά Λαγονήσι γιατί μένει ο παππούς μου κι ούτε που το σκέφτεται για επιστροφή μέσα στην πόλη!!Είναι ωραία η εξοχή και η θάλασσα,κακά τα ψέματα!!!
    Είναι φανταστικό το κουτί της φίλης σου!!!Θα ξετρελαθεί, να σαι σίγουρη!!Πολύ ιδιαίτερη μεταμόρφωση και στο μπωλ για τους βολβούς σου!!!Μπράβο σου Δήμητρά μου!!Καλή συνέχεια να έχεις!!Σε γλυκοφιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Που να αφήσεις τέτοια ομορφιά Δήμητρα μου !! Άλλοι προσπαθούν να τη βρούνε με οποιαδήποτε μορφή φυγής από την πόλη !Τέλεια καθημερινή μέρα ! Το δε κουτάκι πανέμορφο ! Να χαίρεσαι τη φίλη σου και εκείνη εσένα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι ωραία που στόλισες τους βολβούς και τι όμορφο το κουτάκι σου! Για τη βόλτα δεν θα πω τίποτα! Ζηλεύωωωωω... :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. δημητρα μου τι ωραια τοπια ειναι αυτα? μου θυμιζουνε Κρητη ενα χωριουδακι που ειχα παει περυσι.
    φιλακια,
    Αναστασια
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. amazing box!!

    Today on my blog, you're more than boots or booties? some ideas of how to wear them
    http://eltrasterodecris.blogspot.com.es

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Dimi μου, καλησπέρα! Υπέροχες οι εικόνες που μας μετέφερες από τη βόλτα σας... Πώς να θέλει κανείς να αλλάξει τέτοια ομορφιά, για να κλειστεί στην πόλη; Σε καταλαβαίνω, ούτε εγώ θα ήθελα να φύγω στη θέση σου!

    Το κουτί που ετοίμασες, είναι ένα θαύμα, όπως πάντα! Το ίδιο και το ταπεινό, πλαστικό μπολάκι, που μεταμορφώθηκε καταπληκτικά! Πολύ μου άρεσε ο τρόπος που το αξιοποίησες, του έδωσες ζωή για να φιλοξενήσει τη ζωή - τους βολβούς! Η χαρτοπετσέτα από την Ολλανδία έχει πολύ ωραίο θέμα, με όμορφα χρώματα, νησιώτικα... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ ωραία η βόλτα σας DIMI μου, χαίρομαι κάθε φορά που βλέπω τις φωτογραφίες γιατί μας μεταφέρεις και μας εκεί!!!Το κουτάκι έγινε φανταστικό, μπράβο σου!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Dimi, I love your vase with hyacinths,especially the blue decoration!
    Thank you for your answers to my challenge,I am always glad to know more about friend bloggers!
    I'm Aquarius and I love classic music too! I've been to Prague and loved this city too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τέλεια η βόλτα! Και το τραγούδι επίσης μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dear Dimi,
    Thank you for your kind comments on my post.
    The area where you live is stunning. What fantastic views..
    Great photos you have taken. I am in love with your decopage rose box.. its lovely.
    happy days
    val x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    Το κουτί έγινε απίθανο!
    Το δε τραγούδι, απλά, υπέροχο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. teleio kouti !!!!!!!!!!se euxaristo gia tin episkepsi kai kurios gia ta kala sou logia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όμορφες φωτος
    Ότι φτιάξεις είναι τοσο όμορφο
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα και από το δικό σου blog.Πολύ όμορφα όλα με έναν αέρα ρομαντισμού!Οι φωτογραφίες απλά τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δημητρούλα μου τι όμορφα ρομαντικά κουτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τι ωραίες φωτογραφίες! Λες και είναι από μακριά κι όμως τόσο κοντά στην πόλη.
    Το δώρο της φίλης σου υπέροχο! Χρόνια της Πολλά!
    Μου αρέσει και το τραγούδι του Eros!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θα χαιρετίσω Dimi και από εδώ! Το site σου είναι πολύ όμορφο και έχει ακριβώς ότι μ' ενδιαφέρει! Όμορφες δημιουργίες με decoupage, θάλασσα, όμορφες φωτογραφίες και ένα γάτο! Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Με χαρά θα τα παρακολουθώ και θα τα λέμε και από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ti ανεπανάληπτη θέα!! τυχερή όλη η οικογένεια ....Εντυπωσιάστηκα με το κουτί άψογο σε όλα και σε εμφάνιση και σε τεχνική...όσο για την βάση των βολβών την πέρασα για μεταλλική από το ΙΚΕΑ αλλά εσύ το απλό πλαστικ'ο το μεταμόρφωσες κυριολεκτικά!!!!Εγινες εξπέρ καλή μου!!! Φιλάκια
    Υ.Γ.το πήρες το δεματάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ντίμη μου τι θέα είναι αυτή!!!!!!!!!
    Όμορφη βόλτα για καφεδάκι!!!!! Η σύνθεση σου τέλεια!!!!!!!! Να μας την δείξεις κι όταν ανθίσουν , θα είναι φανταστική!!!!!!!!! Το κουτί υπέροχο!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Είδες πόσες ζηλεύουν την όμορφη περιοχή μας? χαχαχα !! Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ πετυχημένες ! Τυχερή και η κόρη σου που έχει τέτοια θέα !!!!!!Το κουτάκι για την φίλη σου είναι πολύ όμορφο! Και η εσωτερική του διακόσμηση. Το δε μπολάκι με τους βολβούς μοιάζει πράγματι σαν Delft Blue!!! Μπράβο φιλενάδα! Πάντα όμορφα αυτά που φτιάχνεις! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ax den me afinei na ginei melos sto blog sou....prospa8isa k afotou sou afisa to proto mou sxolio...alla eipa as ksanadokimaso k oso k an dokimasa ksana k ksana ...den ta katafernooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Hi Dimi! I'm excited to see your photos! What a beautiful plase you live!! Come to think of it, I've never seen REAL sheep. They're cute:) The combination of our work and hyacinths is great!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εγώ μένω μόνο 7 αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου. Και ας μου φεύγουν τα λεφτα στην βενζίνη. Θα έρθεις στην συνάντηση της Βερας; Μηπως πάμε όλες απο την περιοχή παρέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Είναι τόσο ζεστά και υπέροχα σ αυτό το blog, τα έργα σου εξαιρετικά και στη λεπτομέρεια , αλλά οι φωτογραφίες σου είναι ζωντανές και οικείες σε μένα. Να είσαι καλά και να βλέπουμε όμορφες δημιουργίες και εικόνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. I love the box! Its really amazing :)

    Have a nice sunday :p

    And

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τη θέα είναι αυτή! Καταλαβαίνω ότι δεν θέλεις να μετακομίσεις από Λαγονήσι,Dimi...
    Love your decoupage! So beautiful box your friend got and the flower bowl is wonderful.
    Regards from Glyfada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γλυκιά μου Δήμητρα, τι όμορφες φωτογραφίες από το Λαγονήσι... Δεν έχω περάσει ποτέ μου απο κει... Χαίρομαι που περνάς όμορφα με την εγγονούλα σου!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!! Σ'ευχαριστούμε για την αφιέρωση με τον Ramazzotti!!!
    Οταν ανθίσουν οι υάκινθοι, περιμένουμε φωτογραφιες!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τέλειο το Λαγονήσι!!Πως να μη σου αρέσει;;!!! Υπέροχη και η θέα από το μπαλκόνι της κόρης σας!! Να είσαστε γεροί να την απολαμβάνετε!! Τυχερή και η φίλη που θα έχει το πανέμορφο δωράκι σου Ντίμη μου!! Πανέμορφο, όπως και όλα όσα φτιάχνεις!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Yπέροχες φωτογραφίες από το υπέροχο Λαγονήσι!
    Οι κατασκευές σου πάντα μοναδικές!Φιλιά πολλά, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πολυ ομορφες φωτογραφιες και το κουτακι ακομα ποιο τελειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Lovely box and love the goat photo.
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Γεια σου Dimi
    Πανέμορφο το Λαγονησι και όπως πάντα οι δημιουργίες σου!

    Εξαφανίζομαι καμία φορά αλλά μόνο επειδή δεν έxω χρόνο. Όσο μεγαλώνουν τα ζουζούνια τόσο πιο πολλές οι υποχρεώσεις... Ωραία περνάμε όμως!

    Σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Υπέροχο το λαγονήσι και οι φωτογραφίες σου!Οι δημιουργίες σου άπαιχτες!Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τι όμορφες φώτο...Ελλάδα και πάλι Ελλάδα!Και οι δημιουργίες σου μοναδικές,συγχαρητήρια!
    www.handmadeladylikes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλέ πού χάθηκες εσύ Dimi μου? Όλα καλά ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Βρε Ντιμάκο, μου ξέφυγαν οι δύο τελευταίες αναρτήσεις σου ! Πωπωωωω, τί έχω χάσει ο άνθρωπος !!!
    Ωραίο το Λαγονήσι σας, δε λέω αλλά επίτρεψέ μου να επιμείνω στις δημιουργίες σου ! Ζηλεύω τη φίλη σου που σε έχει φίλη και εξασφαλίζει τέτοια κομψά δώρα ! Τί ωραίο κουτί, βρε Ντιμάκο !!! Πολύ μου αρέσουν οι συνδυασμοί των χρωμάτων ! Να ΄σαι καλά, βρε κοριτσάκι μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...