Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

A wonderful day for a walk...

Μιά ηλιόλουστη ημέρα γιά μιά βόλτα στό δάσος τού Κουβαρά,καί στό λιμανάκι τού Πόρτο Ράφτη!

From my camera

Καλημέρα φίλες μου καί καλή εβδομάδα, στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!Τό χριστουγεννιάτικο δένδρο ξεστολίστηκε καί μαζί μέ όλα τά στολίδια φυλάχτικαν γιά τού χρόνου πάλι!Πέρασαν χαρούμενα καί οί εορτές,οί ημέρες ήταν θαυμάσιες καί ηλιόλουστες,καί τήν Παρασκευή,μαζί μέ τόν αντρούλη μου καί τήν κολλητή μου, τήν εγγονούλα μου,ξεκινήσαμε γιά μιά υπέροχη διαδρομή πού είναι καί κοντά στήν περιοχή πού μένω!Ανεβήκαμε στό όμορφο χωριό τού Κουβαρά,

Α small waterfall at Kouvaras village


Απολαύσαμε τήν θαυμάσια διαδρομή μέσα από τό καταπράσινο δάσος τού Κουβαρά,

Forest of pine trees at Kouvara village

καί μπροστά μας ξεπρόβαλε η Ιερά Μονή Τής Μεταμορφώσεως τού Σωτήρος,

Monastery at Kouvara village
 Συνεχίσαμε τήν διαδρομή μας γιά τό όμορφο Λιμανάκι στό Πόρτο Ράφτη.

Port of Porto Rafti(Athens)

Η εγγονούλα μου είχε πάρη μαζί της,κομματάκια από ψωμί νά ταίσουμε τίς πάπιες καί τούς κύκνους,πού είναι στήν μικρή λιμνούλα δίπλα στό λιμανάκι.

From my camera...

From my camera..

From my camera..

Καί φυσικά,αφού ήρθαμε έως εδώ,νά μήν πιούμε καί τό ουζάκι μας,καί νά φάμε καί τό ψητό χταποδάκι μας?

From my camera

Ouzo and grilled octopus at Porto Rafti(Athens)

   Πραγματικά,άξιζε τόν κόπο,μιά τόσο όμορφη καί ηλιόλουστη ημέρα!

 My Decoupage creations

Xειμώνιασε φίλες μου,καί εγώ μέ τόν χειμώνα δέν τά πάω καί πολύ καλά!Θέλω χρώματα καί λουλούδια,θάλασσα,πού τόσο αγαπώ,καί εκφράζομαι μέσω τού decoupage,μέ μοτίβα καί κατασκευές πού νά μού φτιάχνουν τήν διάθεση.Τό κουτάκι αυτό,τό έφτιαξα γιά δωράκι,σέ μία φίλη πού πολύ αγαπώ,καί εόρταζε εχθές,τήν Φανή.


My Decoupage ....box with rice paper,napkin

Αφού περάστηκε μέ αστάρι,τό έντυσα μέ ριζόχαρτο,καί κόλλησα μοτίβα από δύο διαφορετικές χαρτοπετσέτες.
Γία τήν κόρη μου πού έλειπε στίς εορτές,τό δωράκι της ήταν αυτό τό κουτί,νά βάζη μέσα τά κοσμήματά της.Τό έντυσα μέ χαρτοπετσέτα πού μού έφεραν από τήν Ολλανδία,τό στόλισα μέ δαντελίτσα,καί μέ Perlen Pen τής Viva.

My Decoupage...box with napkin and lace..
Τό μπουκάλι τό εφτίαξα γιά μένα,αλλά δέν βλέπω νά τό χαίρομαι γιά πολύ!!Μόλις τό δή η μεγάλη μου κόρη,σίγουρα θά τό θέλη γιά τό σπίτι της!!Τό έντυσα μέ ριζόχαρτο,κόλλησα μοτίβο από χαρτοπετσέτα,ζωγράφισα νά τονίσω τά χρώματα,στολίστηκε μέ δαντέλα,καί στό καπάκι έβαλα πάστα διαμόρφωσης καί βάφτηκε μέ ακρυλικό χρώμα.

My Decoupage...botlle with rice paper,napkin and lace..
  
Καί αυτό τό σαπούνι καί τό κεράκι τό έφτιαξα γιά μιά φίλη πού εορτάζη.Νά ευχηθώ χρόνια πολλά σέ όσους καί όσες εορτάζουν σήμερα!

My Decoupage..candle,with rice paper, and soap with napkin and lace

Μιά καλή εβδομάδα εύχομαι σέ όλες εσάς,νά περάσετε,καλά,καί σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας αλλά καί γιά  τά όμορφά σας σχόλια!!Πολλά φιλάκια!! 

Rose that blooms in winter(from my garden)

My dear friends,thank you all for your kind comments!Take care! 


 

 

63 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες φωτος.
    Να περνάς πάντα καλα με την εγγονούλα σου.
    Όσο για τις κατασκευές σου όπως πάντα τέλειες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελενα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Geia sou, Dimi mou! Kalimera kai kali ebdomada, fili mou!!! It's always such a joy for the eyes and heart to visit your beautiful, sunny blog with your wonderful photos and your soulful, poetic creations! Thank you for sharing these wonderful pictures of a lovely day! What a wonderful nature, forest, sea and animals!!! And your creations... awesome as always! :) Have a beautiful, smiling week, my friend!
    Polla filia se sena kai sto Thanassi sou!!! Anna & Zoe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My deer friend Annuk,thank you for your kind words!!You're so sweet!!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες ηλιόλουστες μέρες έκανε αλήθεια την περασμένη εβδομάδα!!!
    Ιδανικές για υπέροχες βολτίτσες σαν αυτή που απόλαυσες!!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα, εξαιρετικές!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. πανεμορφες φωτο! με ξετρελλανε το καρο κουτακι με τη δαντελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας Dimi
    Όμορφη σειρά φωτογραφιών που δείχνουν ..... τώρα έχω καιρό για την άνοιξη.
    Ο καιρός εδώ είναι γκρι / θολό και DMI έχει υποσχεθεί χειμώνα again στα τέλη της εβδομάδας.
    Ευχόμαστε να έχετε μια ωραία μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφες φωτογραφίες! Σαν ψεύτικες!
    Κι εγώ ξεστόλισα ήδη.
    Υπέροχες οι κατασκευές σου! Κι εγώ έχω τρέλα με τα κουτιά!
    Χρόνια Πολλά στη φίλη σου και όποιον άλλον έχεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή εβδομάδα Δήμητρα μου. Ξεστολίσαμε κι εμέις, πάνε κι οι γιορτές :(
    Η σημερινή σου ανάρτηση μύρισε Ελλάδα και καλοκαιράκι , την αγαπημένη μου εποχούλα, καλός καιρός, θάλασσα, τα αγαπημένα και των δυο μας...Ουτε γω συμπαθώ τον χειμω΄να, δε μου αρέσει αυτή η εποχή...Πολύ όμορφες οι φωτος απο την βόλτα σας..Και οι παπιούλες...Χταπόδι δε μου αρέσει, δεν έφαγα ποτέ στη ζωή μου...Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου..Και το μοναστήρι έτσι μέσα στο πράσινο μου άρεσε πολύ..Βοήθεια μας...Τα δύο κουτάκια, το σαπούνι,το κερί, το μπουκάλι τα λάτρεψα πολύ...Και το τριαντάφυλλο του κήπου σου , τι ωραίο χρώμα, φούξια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου,σέ ευχαριστώ κοριτσάκι μου!!Φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  8. Όμορφη η βόλτα σας καθώς και οι δημιουργίες σου.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλή σου εβδομάδα Δήμητρα!!!!όμορφες φωτογραφίες!!!!μα και οι δημιουργίες σου μοναδικές!!!!να σαι καλά καλή μου!!!!!καλά να περνάς πάντα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου σέ ευχαριστώ!!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα που περάσατε...να είστε καλά και να το ξανακάνετε!...Τα δωράκια που ετοίμασες πολύ όμορφα!...να τα χαρούν οι παραλήπτες!...Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Dimi μου! Καλώς σας βρήκα! Καλή χρονιά!!
    Τι όμορφες φωτογραφίες! Μύρισε καλοκαίρι για λίγο στην μπλογκογειτονιά.
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!
    Άρχισα να πειραματίζομαι με ντεκουπάζ! Στόλισα ήδη μερικά κεριά που είχα. :)
    Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε Παρασκευούλα μου,μέ τό καλό τό ντεκουπάζ!!Οτι θέλης είμαι εδώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Τί πανέμορφες φωτογραφίες!!! Σ' ευχαριστούμε που μοιράστηκες την βόλτα σας μαζί μας!!! Για λίγο ξέφυγα και ήταν σαν ήμουν κι εγώ κάπου εκεί κοντά να απολαμβάνω την φύση ξανά... Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές και είμαι σίγουρη ότι οι παραλήπτες θα ξετρελλάθηκαν!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ Ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Kalispara Dimi, You have brought a ray of sunshine in to my day. Here in England it is grey and raining, so to see to beautiful village of Kouvaras was such a treat. I wish I could have joined you on your walk as it reminded me so much of happy days living in Cyprus. Have a wonderful week. Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η βολτα σας πρεπει να ηταν απολαυστικη, ομως αυτα τα χταποδακια μου δημιουργησαν σιελορρια.πωωωωωωπω να'χα ενα κομματακι ψητο χταποδακι....
    οι δημιουργιες σας ειναι φανταστικες, ξετρελαθηκα με το καρουδενιο κουτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφη ανάρτηση Δήμητρά μου!!
    Υπέροχα εκεί τα μέρη!!Τι τυχερή είσαι να χεις κοντά σου θάλασσα!Ευτυχώς μένει ο παππούς μου εκεί και τον επισκέφτομαι συχνά!!
    Είναι υπέροχα τα δώρα σου!!Θα ενθουσιαστούν σίγουρα!!!
    Να σαι καλά Δημητρούλα και καλές δημιουργίες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ..υπεροχες φωτο..τι χρωμα σε ηρεμη τοση ομορφια..να σαι καλα..πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέτοιες φωτογραφίες βλέπω και άντε να συμμαζέψουμε το μυαλό μας !!!
    Ο χειμώνας τώρα σχεδόν αρχίζει αλλά εμείς αλλού τις σκέψεις !
    Περάσατε μία υπέροχη μέρα ,όμορφη η βόλτα , ήμουνα και γώ μαζί σου !!!!
    Οι δημιουργίες σου θα χαροποιήσουν τα αγαπημένα πρόσωπα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dearest Dimi,
    You did have a lovely walk and ended with delicious octopus!
    Enjoy the rest of this year and keep creating your beautiful decoupage boxes and bottles.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφη βολτούλα,Ντίμη,σε μια ηλιόλουστη,χειμωνιάτικη μέρα!
    Ας ελπίσουμε,ότι δε θα αγριέψει ο καιρός από απόψε,όπως προβλέπουν.

    Οι δημιουργίες σου πάντα υπέροχες και φροντισμένες με κάθε λεπτομέρεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  20. Ω! Εσείς κάνατε μια πολύ πολύ όμορφη βόλτα απ'ο,τι βλέπω στις φωτογραφίες,αλλά και τα έργα σου Dimi υπέροχα.Καλή και όμορφη εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ωραία που ήταν η βόλτα σας!!Τα τελευταία 4 χρόνια πηγαίνω πολύ συχνά Πόρτο Ράφτη..Εδώ σήμερα ρίχνει χιονόνερο και έχει τσουχτερό κρύο..Φιλιά καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και πολύ όμορφες δημιουργίες!!!!! Τα φιλιά μου, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Great blog! I would like to invite you to me :) Let's follow each other =]
    xxx from Spain
    ♥ mydope.net ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dimi μου καλώς σε βρίσκω και στο δικό σου σπιτάκι! Ψήσε καφέ γιατί θα μείνω πολύ ώρα να το σεργιανίσω,ν' απολαύσω τις υπέροχες φωτογραφίες σου και τις άψογες δημιουργίες σου! Καλή και δημιουργική εβδομάδα εύχομαι! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Oh Dimi, how lucky you are to live in a so beautiful country. I love Greece!!!Your creations are wonderful, as usual. I like especially the first box and the bottle...very romantic!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ωραίες εικόνες είναι αυτες;
    Σα να μυρισε καλοκαιρακι μέσα στο χειμώνα, εδω πάνω μας έχει λειψει η θάλασσα!
    Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες, ειδικά το μπουκαλάκι με το τριανταφυλλο, μεταξυ μας κι εγω στη θέση της κόρης σου θα το΄περνα!
    Να έχετε μια όμορφη χρονιά, γεματη τέτοιες στιγμές ξενοιασιάς και δημιουργίας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. What a gorgeous walk. You are so lucky it looks so sunny and bright. Have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είμαστε τόσο κοντά, κι όμως δεν έχω πάει ποτέ στον Κουβαρά !!! Τί όμορφα που είναι! Μέχρι και καταρράκτη έχει !? Απίστευτο ! Πολύ ωραία βόλτα κάνατε Dimi μου και οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες !!!! Τα δε έργα σου πανέμορφα όλα αλλά το μπουκαλάκι με ξετρέλανε !!
    Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχη η βόλτα σας dimi μου!! Την απόλαυσα πραγματικά!! πολύ όμορφες εικόνες!!! το μπουκαλάκι είναι υπέροχο!!! είμαι σίγουρη πως θα το πάρει η κόρη σου μόλις το δει!!! :) φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφη η βόλτα σας και πολύ καλά δοσμένη μέσα απο τις ωραίες φωτογραφιες σου ,για αλλη μια φορα τα εργα σου πολυ όμορφα,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. How beautiful scenery, Dimi! I envy you to live in such a beautiful country. Thank you for sharing:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχη η βόλτα σας! Σαν τις αξιολάτρευτες δημιουργίες σου! Το ουζάκι σας το ζήλεψα...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μες την παγωνιά μας έφερες μια ιδέα από καλοκαίρι με τις φωτογραφίες σου και τις δημιουργίες σου...
    Μας πήγες όμορφη βόλτα..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή χρονιά φιλενάδα μου και χρόνια πολλά!!Υγεία, χαρά και δημιοργίες πάντα μοναδικές και υπέροχες!!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. A bit late, I think, but hope you had a wonderful birthday!
    Such beautiful, clear blue water. You must have enjoyed that lovely walk. Your photos are gorgeous.
    More lovely creations. Love the first box with roses. In fact I love all of them. You are very talented.
    Happy days to you and your family,
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να τι έμαθα, ότι στον Κουβαρά έχει καταρράκτη!!! Ποιός θα το πίστευε!
    Πολύ όμορφη η βολτούλα σας! Απίθανες οι φωτογραφίες!
    Πάντα τέτοια, Δήμητρα! Οι δημιουργίες σου, για ακόμη μια φορά, εξαιρετικές!
    Α, εγώ ακόμη δεν ξεστόλισα! Και έτσι σήμερα, είδα καθυστερημένα ..λευκά Χριστούγεννα!!!!!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία και δημιουργικότητα!!!Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές, χαίρομαι που περάσατε καλά!Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Gorgeous photos! wishing you and your family a very Happy New Year Dimi:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα,Dimi!Όμορφες οι φωτογραφίες σου,παραπέμπουν στο καλοκαίρι.Αντίθετα εμείς εδώ ,έχουμε λευκά χειμωνιάτικα τοπία.
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι ωραίες φωτογραφίες!!!!! Εμείς εδώ στο βορά, από χθες το πρωί είμαστε ντυμένοι στα άσπρα. Όπως καταλαβαίνεις, αδύνατη η μετακίνηση - σήμερα είναι πάγος!
    Και οι δημιουργίες σου, όπως πάντα μοναδικές και πολύ προσεγμένες!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όπως πάντα οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες!!!! Οι δημιουργίες σου φανταστικές!!! Καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Beautiful photos and place!!! I love the photo of the octopus!! and lovely works as always!!!
    Have a good week, dear!! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μιμίκα μου τι όμορφες φωτογραφίες!!!!! Καλοπερνάτε βλέπω!!! Εύχομαι πάντα να περνάς ετσι, όμορφα!!!! Και οι δημιουργίες με το ντεκουπάζ εντυπωσιακές όπως πάντα!!!! :D
    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ήρθε το καλοκαίρι?????-)))
    ονειρεμένες φωτογραφίες Δημητρούλα μου,και τι χαρα με το εγγονάκι σου!!!!!
    Δημιουργίες ντεκουπάζ,,,,απλώς...φανταστικές!!!!
    πολλά φιλιά και να περνάς πάντα τόσο όμορφα-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλή χρονιά Dimi μου, με υγεία, χαρά και δημιουργία!!
    Ζηλευτή η βόλτα σας!! Τι ωραίες εικόνες!! Λιγουρεύτηκα και το χταποδάκι..Μιαμ!!

    Ωραίες οι νέες δημιουργίες σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. xronia polla kai kala o kainoyrgios xronos na soy xarhsi oth esh epiuhmis filakia mas tajideces pali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γεια σας Dimi
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σας στο blog μου.
    Περισπωμένη έχει εντάξει και πάλι - αλλά είμαστε Παρατηρήσεις πάνω της.
    Δεν είναι για μεγάλες βόλτες ακόμα - αλλά είναι πιο "πατάτα καναπέ".
    Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό Πέμπτη :) Αγκαλιές Hanne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Good Morning Dimi,

    sorry for my late,I have a problem with my slowly molly internet ;(.
    wow..so gorgeous place,the photos are stunning indeed, the Monastery, the octopus
    mmmm grilled so yummy...making me missing the seafood grilled in Bali ;)

    your roses box so pretty, you are talented in crafting
    very interesting day walk.
    wishing you a beautiful day
    love to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. kalymera, gyrisame apo to Gold Coast, kalla perasame, thymame ekei sto Porto Rafti pou eixame paei kai ypiame ouzo, Adam xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...