Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου 2013

The New Year 2013........with arrival ! ! !

Καλή Χρονιά 2013 ! !
Καλώς ήρθες....
Coffs Harbour N.S.W (sunset on Corindi Beach)
Καλή χρονιά 2013, σέ όλους καί σέ όλες εύχομαι!
Εύχομαι νά περάσατε ωραία αυτές τίς ημέρες μέ τίς οικογένειές σας φίλες μου!  
 Καί εγώ αυτές τίς ημέρες τίς πέρασα μέ τά εγγονάκια μου,καί μέ συγγενείς!
Καλά ξεκίνησε η καινούργια χρονιά γιά εμένα!Μού έπεσαν καί δύο φλουριά από διαφορετικές βασιλόπιτες!
Είμαι πολύ χαρούμενη φίλες μου!Εχθές έφτασε καί η κορούλα μου από τήν Μελβούρνη,γεμάτη δωράκια γιά όλους μας!Σάς ευχαριστώ φίλες μου γιά τίς ευχές σας πού τήν συνόδευσαν στό πολύ μακρινό ταξίδι τής επιστροφής στήν όμορφη πατρίδα μας!

Presents from Melbounrne Australia(and napkins for my decoupage,and lollies!)
Καί χαρτοπετσέτες γιά το decoupage!!
Κάποιες φωτογραφίες από τά μέρη πού επισκέφθηκε στήν Αυστραλία!(μέ τήν φωτογραφική μου μηχανη).
Landscapes from N.S.W Australia

Australian birds

Melbourne's Luna Park (St.Kilda)
Τό λούνα πάρκ πού πήγαινα μικρή μέ τόν αδελφό μου καί τούς γονείς μας!Είναι ακόμα εκεί!!

Μy Decoupage creations...
Μερικές δημιουργίες μέ decoupage.
Στά δύο μπουκαλάκια,αφού έκανα κρακελέ 1 συστ.,κόλλησα μοτίβα
  μέ χαρτοπετσέτα στό πρώτο,καί ριζόχαρτο στό δεύτερο. 

My Decoupage...Bottle,napkin,krackle
My Decoupage...Bottle,rice paper,krackle
Μού αρέση πολύ τό decoupage επάνω σέ αρωματικά σαπούνια,καί νά τά στολίζω μέ τρέσσες καί δαντέλες, φυσικά,όλα πήγαν σέ δωράκια,εύχομαι νά σάς αρέσουν!
My Decoupage..Soaps with lace,krackle,relief

  
Σάς εύχομαι φίλες μου,καλή χρονιά καί όλες οι επιθυμίες σας νά γίνουν πραγματικότητα!
Σάς ευχαριστώ πολύ καί γιά τά ιμέηλ πού μού στείλατε,αλλά καί γιά τίς όμορφες ευχές πού μού αφήσατε μέ τά σχόλιά σας!Πολλά φιλάκια!! 



Wishing you my friends,a Happy New Year filled with love,happiness and plenty of joy!
Take care!


Australia....




  

60 σχόλια:

  1. Ευτυχισμένο το νέο έτος!
    Καλώς τη δέχτηκες την κορούλα σου. Πήρε το ταλέντο σου στις φωτογραφίες!
    Πολύ όμορφα όλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ντέμη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Σε βλέπω !!!! Δεν σταματάς να χαμογελάς απο ευτυχία !!!!!
    Εύχομαι η νέα σου χρονιά να είναι γεμάτη απο χαρές
    και δημιουργίες !
    Καλώς όρισε η κορούλα σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου!Νάσαι καλά!!Ναί χαμογελάω!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη,τύχη κι ευτυχισμένες οικογενειακές στιγμές!!
    Καλώς τη δέχτηκες την κορούλα σου!!
    Έβγαλε υπέροχες φωτογραφίες..κόβουν την ανάσα!!
    Με γεια τα δώρα...οι δημιουργίες σου όπως πάντα φανταστικές!!
    Χόρτασαν τα μάτια μου ομορφιά!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!Καλό Σ/Κ!!ΦΙΛΆΚΙΑ!!

      Διαγραφή
  4. Καλή Χρονιά!!! Όλες οι δημιουργίες σου υπέροχες, αλλά αυτά τα σαπουνάκια είναι απίθανα! Δεν ήξερα ότι γίνεται decoupage και σε σαπούνια!!!!!! Μπράβο!! Καλώς τη δέχτηκες την κορούλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!Καλή Χρονιά!!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΥΡΩ.
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ,...ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Νένα μου,χαίρομαι πού σού άρεσαν!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Dimi, I loved the Australia photos, especially the birds and the pretty beach. I wish you and your family a very HAPPY & HEALTHY New Year!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δήμητρα Καλή Χρονιά!!!Ευλογημένο το 2013!!!
    Καλώς την δέχτηκες την κορούλα σου!!!..
    Μπουκαλάκια και σαπουνάκια έγιναν πανέμορφα!
    Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά Δημητρούλα μου!!!!!!Άντε γύρισε και η μικρή!!!!!!
    Υπέροχα όλα, όμως εγώ θα σταθώ στο λούνα παρκ!!!!!Για σκέψου...είναι ακόμα εκεί το ίδιο που πήγαινες μικρή!!!!!!Εδώ συγκινήθηκα εγώ που το είδα...φαντάζομαι εσύ....
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά Μιμίκα μου!!!!! Όμορφη και δημιουργική να είναι!!!!! Η υγεία και η αγάπη ποτέ να μη σου λείψουν!!!! Καλώς την δέχτηκες πίσω την κόρη σου... πανέμορφες οι φωτογραφίες από την Αυστραλία!!! Το decoupage με κρακελέ μου άρεσε πάρα πολύ!!!!! Πολλά μπράβο!!!! Ισως το δοκιμάσω κι εγώ κάποια στιγμή!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dearest Dimi,
    Thank for some sweet impressions that did bring back fond memories. Above all the temperature at this moment. We miss being in the southern hemisphere for winters. Working and living for three winters in Indonesia did spoil us...
    Hugs to you and a Happy 2013,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη χρονια, τυχερη χρονια!Με δυο φλουρια στην τσεπη, ολα θα πανε τελεια!οι κατασκευες ειναι πολυ πολυ ομορφες και οι φωτο της κορης μουρλια!καρτ ποσταλ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν - το αγαπούν πρώτα.
    Νίκαια που έχετε στο σπίτι η κόρη σας από την Αυστραλία - και ό, τι πολλά όμορφα πράγματα που έπρεπε να γυρίσουν στην πατρίδα τους.
    Σας ευχόμαστε μια καλή και σας Παρασκευή. Αγκαλιές Hanne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλημερα Ντίμι μου , καλή χρονιά με υγεία και αγάπη για σένα και την οικογένεια σου. Οτι επιθυμείς να αποκτήσεις. Καλύτερες στιγμές στις χώρες μας. Καταρχήν λάτρεψα την αρχική εικόνα με την κορόνα και το γλυκό ρροζούλι, καλορίζικο... Η αρχική φώτο με το ηλιοβάσιλεμα μου άρεσε (μου αρέσει το ηλιοβασίλεμα, για αυτό και το μπλογκ μου delfinaki sunset) Καλώς δέχτηκες την κόρη σου. Τυχερή, βρήκες δυο φλουριά, ευχομαι να είναι μια τυχερή χρονιά για σένα.. (κι εγώ βρήκα τα λεφτά στη δική μας βασιλόπιτα) Να χαρείς τα δωράκια που σου φέρε η κόρη σου..ΟΙ δημιουργίες σου όπως πάντα μου αρέσουν πολυ και τα μπουκάλια και τα σαπούνια (μακάρι να μπορούσα να κάνω κι εγώ τέτοια, αλλα δε γνωρίζω την τεχνική του ντεκουπάζ, πρωτη φορα στη ζωή μου εδω μεσα στα μπλογκ της μπλογκογειτονιας εμαθα για το ντεκουπάζ) ΟΙ φωτογραφίες που έβγαλε η κόρη σου , ειναι τοσο ομορφες , φαινεται τοση ομορφη η Μελβούρνη..Πιο πολύ με συγκίνησε που πήγε στα μέρη που πήγαινες μικρή εσύ και στο λουνα παρκ...Φανταζομαι ποσες αναμνήσεις θα σου έφερε αυτή η φώτο...ευχομια σύντομα να πας ξανά κι εσύ εκεί στα μέρη που πήγαινες μικρή..και στο πατρικό σου σπίτι... Η βασιλόπιτα σου ωραία, χιονισμένη ... το βίντεο θα περάσω ξανά αργότερα να το δω με την ησυχία μου... Φιλούθκια φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά χρονιά γεμάτη υγεία και αγάπη!! Καλώς την δέχτηκες!! Πολύ όμορφες και αυτές οι κατασκευές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς τη δέχτηκες!!!
    Οι φωτογραφίες είναι τόσο όμορφες! Θέλω πολύ να πάω Αυστραλία!!! Αλλά μου πέφτει λίγο μακριά...
    Τέλειες οι δημιουργίες σου για μία ακόμη φορά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μοσχοβολάνε τα σαπουνάκια-)))
    καλώς την δέχτηκες!!!Εύχομαι μια χαρούμενη χρονιά με υγεία και αγάπη
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά,Ντίμη,με υγεία ,χαρά και όλα τα καλά στο σπιτικό σου!
    Καλώς τη δέχτηκες την κορούλα!
    Τι όμορφες εικόνες!

    Πάντα με τις υπέροχες δημιουργίες σου-καλές δημιουργίες τη νέα χρονιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. I recognise some of the places from Melbourne - and I recognise the chocolate!

    Nice pictures.

    Stewart M - Melbourne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά!!!!Ευτυχισμένο και αισιόδοξο το 2013 Δήμητρά μου!!!!
    Καλώς όρισε η κορούλα σου!!!Πολύ ωραίες φωτογραφίες τράβηξε και είναι πολύ ωραία τα μέρη που πήγε!! Αχ κι εμένα μου αρέσουν τα ταξίδια αλλά φοβάμαι τα αεροπλάνα!!! :)
    Τα μπουκαλάκια σου είναι υπέροχα!!Πολύ μου αρέσει το κρακλέ!!!Και τα σαπουνάκια σκέτη γλύκα,πολύ τσαχπίνικα!!!Να σαι καλά Δήμητρά μου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Good Morning Sweet Dimi,

    Welcome back for you lovely daughter. I bet she enjoyed so much Melbourne. Beautiful Melbourne.
    The beach so beautiful,quite the same abit like in Bali only deferent temperature.
    so many sweets ;)
    Beautiful creation as always ;)
    Warmly hug to you and family

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ..Ευλογημενη χρονια..να σαι καλα ματια μου..υπεροχες φωτο..φιλια πολλα..τα λατρεψα τα μπουκαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά με υγεία πανω απ ολα!Καλως δέχτηκες την κορούλα σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σου έυχομαι όπως όμορφα ξεκίνησε η χρονιά έτσι όμορφα να πάει όλη ,καλως τη δέχτηκες την κορουλα σου,πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύχομαι από καρδιάς όλη η χρονιά σου να κυλίσει όμορφα Dimi μου!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. What a beautiful, heartwarming post, Dimi mou!!!! The sunset photo is A-M-A-Z-I-N-G!!!!!! And I loved the photos from Australia too! Lovely gifts you got in the mail! :) And as usual, your creations are wonderful!!!
    Enjoy the time with your beautiful family, my friend!
    Lots of love and polla filia to you and your fluffy boy Thanassis, from Zoe and me! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οπως υποσχέθηκα , ξαναπέρασα για το βίντεο..Ευχαριστούμε για το ωραίο βίντεο. ΜΟυ άρεσε πολύ. Μου άρεσαν οι καταρράκτες. Στο αεροπλάνο πρόσεξα ότι πάνω υπάρχει το ζώο σύμβολο της Αυστραλίας, το καγκουρό, όπως και μας στο αεροπλάνο μας υπάρχει το ζώο σύμβολο της Κύπρου, το αγρινό. Μου αρεσαν και τα καγκουρό , το ζώο το πραγματικό που είδα στο βίντεο. ΜΟυ άρεσε η Αυστραλία τη νύχτα. ΜΟυ άρεσε το τοπίο με το πλοίο το μεγάλο μπροστά από τη γέφυρα και γύρω γύρω του πιο μικρά πλοιαράκια , αυτό μου άρεσε πολύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλώς το δέχτηκες το κοριτσάκι σου Dimi.Τα μπουκαλάκια σου είναι πολύ όμορφα αλλά και τα σαπούνια σου είναι υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή Χρονιά με υγεία προπάντων και όμοεφες δημιουργίες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά, Δήμητρα! Το 2013 να σου φέρει μόνο χαρές!
    Και την πρώτη χαρά, καλώς τη δέχτηκες !!!!!
    Τα μπουκαλάκια όμορφα! Τα σαπουνάκια είναι γλύκα!
    Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Oh Dimi, your photos are wonderful especially the first one. Your decoupage is amazing!!!The bottles and the soaps are very romantic and gorgeous...i love them!!!Happy Epiphany!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. I'm here again to say that i love this new look of your blog!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά, καλή μου!!! Καλώς δέχτηκες την κορούλα σου,που είναι τόσο περιποιητική που σου έφερε και χαρτοπετσέτες!!!! Οι φωτό υπέροχες, τί πράσινα λιβάδια είναι αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλώς τη δέχτηκες!!! Τυχερούλα μου και 2 φλουριά μαζεμένα? :) φιλάκια πολλά!!!! να είσαι πάντα τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή χρονιά! Τι όμορφες εικόνες! Τυχερή η κόρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλή χρονιά,Dimi,με αγάπη,υγεία και ευτυχία!!!Ώστε δυο φλουριά τυχερούλα;Μπράβο!!Έτσι τυχερή να είσαι όλη τη χρονιά!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλώς τη δέχτηκες την κορούλα σου, φορτωμένη με δωράκια σαν τον Αη Βασίλη.... ακόμα και χαρτοπετσέτες σου έφερε!!!! Πάντα τυχερή να είσαι Dimi μου!
    Θαυμάζω το κρακελέ σου!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Such lovely presents I have never been to Australia would love to go. Have a lovely evening

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ακου !!! δύο φορές τυχερή!!!εγώ ΑΝ κέρδισα δύο φορές σε όλη μου την ζωή!!!Εύχομαι να είσαι έτσι όχι μόνο το 2ο13 αλλά τυχερή για πάντα!!!Να περνάς όμορφα τις μέρες σου να δημιουργείς με φαντασία και κέφι και να χαρίζεις χαρά σε μας τους φίλους σου!!! φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχες οι φωτογραφίες!
    Καλή Χρονιά:))
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ahhh! You visited Australia? I especially love Melbourne <3 :D
    -------
    Visit my fashion/beauty blog at Your Daily Dose of Girl Power!
    If you follow me and let me know, I'll follow back!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Great post Dimi! Have you stopped talking yet?:)
    It's been so hot here, as you probably have heard. My son and his wife, with their two cats came to stay with me on Friday. Where they live is in an extreme fire danger area. They are back home now, but Tuesday is going to be extreme again!
    I love your daughter's picture of Luna Park. I havn't been there for a long time. I see you have some Cherry Ripe and chocolate Koalas ....mmm
    Have a great week Dimi.
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημερα Dimi!
    Απιστευτες οι φωτο, θα ηθελα παρα πολυ να παω στην Αυστραλια!
    Παντα τυχερη να εισαι! Καλη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλη χρονια Δημητρα μου! Ζηλευω τοσο πολυ την κορη σου θελω να παω παρα πολυ Αυστραλια και εγω και κυριως Μελβουρνη γτ εμαθα οτι ειναι πολυ ομορφα! Πριν απο 3 χρονια ειχα βραβευτει με υποτροφια απο το δημοσιο πανεπιστημιο της Μελβουρνης για να κανω διδακτορικο. Με το που μου το ανακοινωσαν ειχα πεταξει απτην χαρα μου. Το ανακοινωνω στους γονεις κ αντι να χαρουνε αρχισανε την γκρινια κ που να πας, ειναι μακρυα κλπ κλπ. Τελικα πηρα υποτροφια και για Αγγλια και κατεληξα εκει ομως ακομα μεσα μου θελω παρα πολυ να παω Αυστραλια. Ευτυχως φετος μετακομισε ενας φιλος μου για μονιμα οποτε τωρα θα εχω καποιον να επισκεφτω καποια στιγμη. Εσενα πηγε για μονιμα η μονο για τις διακοπες?
    φιλακια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πήραμε γεύση από Αυστραλία! θα ήθελα κι εγώ κάποια στιγμή να ταξιδέψω για κει!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. I love your bottles, are wonderful. Australia is very nice country, you have interesting photos, Dimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλώς την δέχτηκες την κορούλα σου. Όσο και να μεγαλώνουν ποτέ δεν κάνουμε μακριά τους. Απίθανες οι φωτογραφίες της. Ταξιδέψαμε και εμεις λιγάκι. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλή χρονιά και πάλι Δήμητρά μου ! Καλώς την δέχθηκες την κορούλα σου! Πανέμορφες οι εικόνες από την Μελβούρνη. Τα δε νέα έργα σου είναι πολύ όμορφα ειδικά τα σαπουνάκια!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλώς την δέχθηκες την κόρη σου που ήρθε φορτωμένη σαν ένας άλλος Άγιος Βασίλης.
    Όμορφες όπως πάντα οι δημιουργίες σου.
    Να είσαι πάντα τυχερή στην ζωή σου, με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλή χρονιά με υγεία!
    Είναι το μόνο που χρειαζόμαστε για να παλέψουμε!!

    Συγνώμη για την απουσία μου τις τελευταίες ημέρες!
    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Βλέπω ο Αγιος Βασίλης φέτος ήρθε απο τη Μελβούρνη!χαχαχαχα Δημητρούλα μου Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά σου εύχομαι,απο την καρδιά μου,εύχομαι να άσχημα που πέρασες(και τώρα περνώ κι εγω) το 2012 να είναι μια σκληρή ανάμνηση και να μην ξανάρθουν.Το 2013 νάναι χαρούμενο κι αισιόδοξο,όπως εσύ βγαίνεις μέσα απο όσα μας κερνάς
    Φιλιά πολλά και ευχές για υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...