Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012

Happy December!!

                                                          The count down has begun !!

                                  Christmas decorating....

Via
 
                                                                               Kαλημέρα φίλες μου!Καλό μήνα καί καλή εβδομάδα νά έχουμε!
Ήρθε καί ο Δεκέμβρης!Καλώς όρισε!!Τό Σάββατο  είχαμε ετοιμασίες στό σπίτι ,στολίζοντας τό δέντρο μας !Ήρθαν τά εγγονάκια μου καί μέ τραγουδάκια χριστουγεννιάτικα  νά παίζη στό ράδιο,άρχισαν νά βγάζουν από τίς σακκούλες τά στολίδια ,καί νά στολίζουμε τό δέντρο μας!Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου εορτή!Νοίωθω ξανά καί εγώ παιδάκι!Νά ευχηθώ καί τού χρόνου μέ υγεία φίλες μου!


Christmas decorating...

                                                          Στολίσαμε καί τό τζάκι,βάλαμε καί φωτάκια,καί τό βράδυ πού ανάβουν,είναι πανέμορφα  φίλες μου!


Christmas decorating...


Ή εγγονούλα μου(πολύ ζουζούνα),ήθελε νά τής φτιάξω μέ πηλό στολίδια νά βάλη στό μικρό δεντράκι στό δωμάτιο της.Αφού τά ετοίμασα,τήν έβαλα νά τά ζωγραφίση μέ glitters.Ετοιμα καί τά στολίδια καί κρεμάστηκαν στό μικρό της δεντράκι!!Είπαμε!!Χαλάω εγώ χατήρι στήν εγγονούλα μου?

Christmas decorating with clay..

                                                         Κρέμασα καί τόν Άγιο Βασίλη στήν εξώπορτα,έτοιμος νά υποδεχτή τά Χριστούγεννα πού έρχονται!

  

Μέ τό decoupage ασχολήθηκα πολύ λίγο λόγω τού στολισμού.Ετοίμασα δύο πιάτα καί ένα μπουκαλάκι δώρο στήν φίλη μου Σοφία ,μέ λικέρ τριαντάφυλλο πού τόσο τής αρέση!

My Christmas Decoupage...
                         Τό έβαψα μέ ακρυλικά glitters,καί κόλλησα ένα μικρό μοτίβο μέ ριζόχαρτο,καί στολίστηκε μέ τόν κόκκινο φιόγκο !Ελπίζω νά σάς αρέση!!

My Christmas Decoupage..


                                          Στό πιάτο κόλλησα μοτίβο από ριζόχαρτο,έβαλα πάστα χιονιού,πατίνα,glitters,καί τήν ακρυλική μπογιά μέ glitter.

My Christmas Decoupage...

                                 Στό πιάτο αυτό,αφού τό ζωγράφισα ,κόλλησα μοτίβο από ριζόχαρτο,έβαλα πάστα χιονιού,Perlen Pen τής Viva,καί relief χρυσού.

Θά θυμάσται  φίλες μου τόν Goldy τό χρυσόψαρο από τό καλοκαίρι .Αφού τού πήραμε καινούργιο σπιτάκι,γιατί στήν γυάλα ήταν λίγο στεναχωρημένος,τού φέραμε  καί παρέα τόν φίλο του τόν Πιτσιλωτό!



                                                                                 Awards.....Βραβεία...

Η καλή μας φίλη Marcela,μέ τό γεμάτο μόδα καί ζωγραφικές δημιουργίες blog,Fashionadictas,μού χάρισε αυτό τό βραβείο,thank you my dear friend Marcela for this beautiful award!  


H φίλη μας μέ τό πολύ όμορφο blog ,Τετράδιο συνταγών ,μέ τί πολύ όμορφες παραδοσιακές συνταγές,μού χάρησε αυτό τό βραβείο!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου! 

 Καί εγώ αυτά τά δύο πολύ όμορφα βραβεία,τά χαρίζω σέ όλες εσάς φίλες μου,καί σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά πολύ όμορφα σχόλια πού μού αφήσατε μέ τίς ευχές σας γιά καλή ανάρρωση από τό κρυολόγημα πού μέ ταλαιπώρησε τήν προηγούμενη εβδομάδα!!
                                    Σάς εύχομαι φίλες μου μία χαρούμενη εβδομάδα,καί καλές ετοιμασίες στά σπιτάκια σας!!Πολλά φιλάκια!!


 
                         Thank you my friends for your visits  and for your lovely comments!Wishing you all a happy December month!Kisses!!







48 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλή εβδομάδα καλό μήνα καλές γιορτές με υγεία χαρά ευτυχία και ωραιες στιγμές με τους αγαπημενους ανθρώπους.Οπως πάντα λάτρεψα τις δημιουργίες σου (ειδικά τα δύο πιάτα μου άρεσαν πολύ),να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου φίλη μου,λάτρεψα το δεντράκι της εγγονούλας και τις δημιουργίες από πηλό.Συγχαρητήρια για τα βραβεία
    Τα ψαράκια είναι πόλύ όμορφα και τα ονόματα τους τους ταιριάζουν απόλυτα (όνομα και πράμα που λέμε χεχε)(θα ήθελα να μάθω πιο αναλυτικά πώς τα φτιάχνεις όλα αυτά γιατί εγώ εδώ μεσα στη μπλογκογειτονιά έμαθα κι άκυσα πρωτη φορά τα decoupage και ότι άλλο σχετικά με αυτά)
    σ ευχαριτώ πολυ για τις ευχές στη χθεσινη αναρτηση των 5 μηνων,σ ευχαριστω για την στήριξη σε όλα τα μπλογκ μου φίλη μου
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Dimi,
    This is a lovely post for christmas. With all your lovely decorations now ready.
    I will be decorating on wednesday.. Just simple this year.
    Its not long now..
    I am getting excited, as all my children and grandchildren will be together this year.
    happy monday
    val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφες εικονες. Μπραβο στην εγγονουλα για τα στολιδακια. Μηπως να συμμετεχει στον διαγωνισμο μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. It's so much fun decorating with children helping. You have some beautiful ornaments.
    It's cooler here today Dimi:)
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου Dimi μου! Νά'σαι καλά, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και ιδιαίτερα τα εγγονάκια σου! Πολύ όμορφα τα στολίδια σου, ειδικά αυτά που έφτιαξες με τον πηλό ! Και τα πιάτα είναι καταπληκτικά! Όσο για το λικέρ τριαντάφυλλο, εάν το έφτιαξες μόνη σου, να μου πείς την συνταγή!!!! Εύχομαι να σου πέρασε εντελώς το κρυολόγημα!
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και του χρόνου και πάντα χαρές και γιορτινή ατμόσφαιρα!
    Το ίδιο έκανα χτες,μόνη βέβαια περιμένοντας τον εγγονό τις μέρες των εορτών.
    Όλα είναι υπέροχα για μια γιορτή τόσο λαμπερή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, μα εισαι εισαι γρηγορη.
    Ακομη δεν εχω ανεβει στο παταρι να δω που εινα τα στολιδια χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Wonderful Christmas decorations and atmosphere!!!! And your Christmas-inspired creations are gorgeous, as always!!! It's lovely that your gold fish has a new friend! :)
    Have a great December, a beautiful week and a cozy, lovely Advent time, dear Dimi!
    Polla filia from me and Zoe, to your sweet Thanassis too! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και του χρόνου με υγεία!!!!Να είστε καλά να ξαναστολίσετε Δήμητρά μου!!!
    Πολύ όμορφα το στολίσατε το δέντρο σας!!!!
    όπως πάντα τα έργα σου άκρως γιορτινά και Χριστουγεννιάτικα!!!!Πανέμορφα!!!
    Συγχαρητήρια για τα όμορφα βραβεία και πολύ γρήγορα περαστικά σου εύχομαι!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί πανέμορφα όλα!! Και του χρόνου να'στε καλά!!Καλό μήνα και καλές γιορτές να χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Happy December to you! Your tree and ornaments are lovely. Christmas does make you feel young again. A very festive time of the year. Love your cute goldfish and photos. I wish you well, have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δημητρα οπως παντα καταπληκτικες οι δημιουργιες σου.Με μεγαλη μου χαρα διαπιστωσα πως ο κουμπαρας που επελεξα ηταν δικος σου.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και του χρόνου Dimi μου να είσαι καλά, να στολίσεις παρέα με τους αγαπημένους σου!
    Πανέμορφα όλα τα έφτιαξες!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλές γιορτές, με υγεία! Και του χρόνου! Ο στολισμός σας είναι φανταστικός! Μ' αρέσει που λες ότι ασχολήθηκες... λίγο... με το decoupage (κι έφτιαξες του κόσμου τα καλούδια!!) Πάρα πολύ όμορφα όλα, θα το ξαναπώ, γεια στα χέρια σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφη η νέα εμφάνιση του blog σου!
    Τα ψαράκια είναι πολύ χαριτωμένα!


    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΤΙΜΙ ΜΟΥ! Καλές γιορτές στο σπιτικό σου, κι όπως τις επιθυμείς!!! Σου στέλλω την αγάπη μου και φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφο και πολύ γιορτινό το κλίμα που μας μεταφέρεις Δήμητρα!
    Ζεστές και οικογενειακές εικόνες, αυτό είναι άλλωστε και το νόημα των Χριστουγέννων!
    Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και τα εγγονάκια σου. Η μικρή Παρασκευούλα σε ρίχνει πάντα :)
    Όμορφος ο στολισμός σας... και του χρόνου να το χαρείτε το ίδιο!
    Το μπουκάλι με το λικέρ είναι απλά υπέροχο! Το πρώτο πιάτο επίσης μου άρεσε πάρα πολύ!
    Να σας ζήσει ο πιτσιλωτός! Έχω και εγώ ενυδρείο με 4 ψάρια που μετράνε φέτος 3 χρόνια ζωης.
    Συγχαρητηρια για τα βραβεία!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα φιλενάδα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα και καλη εβδομάδα,να είσαι καλά να ξαναστολίσεις του χρόνου έτσι χαρούμενα με την οικογένεια σου,πανέμορφα όλα οπως πάντα και τα στολίδια και τα πιάτα ,μπράβο dimi μου,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λάτρεψα το στολισμό σου..ζεστός, όμορφος και μαγικός!!
    Τα στολιδάκια είναι φανταστικά και η εγγονούλα σου έκανε πολύ καλή δουλειά..μάλλον σου έμοιασε ε?
    Όλα είναι πολύ όμορφα Dimi μου...καλές γιορτές να έχεις και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία..
    ο Πιτσιλωτός μου φαίνεται λίγο θυμωμένος..χαχα!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα DIMI μου!!!Μα τι όμορφες εικόνες!Ο στολισμός είναι καταπληκτικός!Να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου και την οικογένειά σου!Ευχομαι να έχεις καλές γιορτές και πάντα υπέροχες και χαρούμενες στιγμές!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα όλα!!Και το τραγουδάκι στο τέλος σταθερή αξία!! :) Καλή εβδομάδα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και του χρόνου Dimi μου, να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις την όμορφη και ζεστή ατμόσφαιρα που μας έδειξες!
    Οι δημιουργίες σου πολύ πολύ όμορφες και γιορταστικές! Να είστε όλοι καλά!
    Φιλάκια και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και του χρόνου Δήμητρα να ξαναστολίσεις το δέντρο με τα εγγονάκια σου ...πολύ όμορφα όλα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μία ανάρτηση γεμάτη αγάπη , ομορφιά ,παράδοση ,ζεστασιά και οικογενειακή ευτυχία !
    Εύχομαι και του χρόνου τα ζουζουνάκια σου, να σου χαρίσουν τόση χαρά και ταλέντο !
    Της χρυσοχέρας γιαγιάς μοιάζουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και του χρόνου, Δήμητρα! Να είσαι γερή και δυνατή να ξαναστολίσεις το όμορφο δεντράκι σου , να δημιουργήσεις αυτή την τόσο ζεστή αλλά και λαμπερή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Δήμητρά μου, πολύ όμορφα όλα σήμερα, γιορτινά και χαρούμενα.
    σου εύχομαι καλό μήνα και σου στέλνω πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μπράβο στην εγγονούλα που σου κάνει παρέα στολίζοντας!!!!!Πολύ όμορφες φωτογραφίες...χαρούμενες-)))
    και του χρόνου Δήμητρα με υγεία-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πω πω!!!Μας έβαλες στο κλίμα των Χριστουγέννων γλυκιά μου!!Πανέμορφα στόλισες το σπίτι σου!!Τώρα περιμένεις...Φιλάκια και καλό σου μήνα!!Τρέχω να στολίσω κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όλα είναι πανέμορφα
    Μπράβο σου
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Wow!!!Wonderful Christmas atmosphere!!!I love everything and your decoupage is amazing. The bottle and the plates are gorgeous.Congratulations on the awards..you deserve them!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλό μήνα και καλή εβδομάδα Dimi μου!!!! πολύ όμορφα στολίσατε, και του χρόνου με υγεία!! αυτή η εγγονούλα σου πρέπει να είναι πολύ τσαχπίνα!! :) να τη χαίρεσαι! είμαι σίγουρη πως το λικέρ και το μπουκαλάκι θα της αρέσουν πολύ!!! οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες, το πιάτο φοβερό!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Kaloo mina se olous!! Yperoxes xristougeniatikes fwtografies pou mas bazoun akoma pio polu se xristougenniatiki diathesi! Great post!

    Filiaa Christina
    http://2stylemates.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να απολαύσετε τις μέρες κ του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό μήνα Μιμίκα μου... πολύ όμορφες εικόνες!!!!! Να τη χαίρεσαι την εγγονούλα σου!!! Πώς να μην σας έχουν αδυναμία μετά τα εγγονια, που δεν τους χαλάτε κανένα χατίρι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ όμορφος ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός σας!Και του χρόνου!Υπέροχες και οι δημιουργίες σου όπως πάντα!Φιλάκια πολλά και καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Και του χρόνου!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Μου αρέσει αυτό το τραγούδι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Hello Dimi...let's count down..
    wow very nice decoupage and x'mast ornaments,compliments for all those awards that you've received. you deserve them;)
    I love December too...
    happy Dec my dear friend
    big hugs from Rome

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Lovely!!!!
    Have a good week, Dimi! and my G+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. υπεροxα όλα όπως πάντα Dimi μου (εγώ ακόμα τίποτα άστα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δημητρούλα μου καλησπέρα!!!!!!
    Τα πιάτα σου υπέροχα με τις χριστ. παραστάσεις!!!!!
    Ολα στο σπιτικό σου είναι ζεστά και φιλόξενα!!!!!!Στολισμένα με μεράκι!!!!!!!!!!!!Και του χρόνου με υγεία!!!!!Καλές γιορτές λοιπόν!!!!!!!!!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΑΑΑΑΑΑ! Τα ψαράκια ξέχασα....ΓΛΥΚΟΎΛΙΑ!!!!!
    Μου αρέσουν τα βοτσαλάκια, είναι σαν καραμελλίτσες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χαζεύω τα στολιδάκια σας και τι να πρωτοπώ δεν ξέρω! Για το δεντράκι που είναι μια γλύκα (άμα βάζει και η εγγονούλα το χεράκι είναι ακόμα πιο όμορφο!), για τις δημιουργίες σου στα πιάτα που βγήκαν τόσο πετυχημένες που ζήλεψα (θέλω κι εγώ!)... ή για το μικρό καινούριο σας φίλο που κάνει παρεούλα στον Goldy!
    Όλα υπέροχα και με αγάπη φτιαγμένα! Και του χρόνου Dimi μου ** Φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. I want to to thank you for this good read!! I definitely enjoyed every bit
    of it. I've got you book marked to look at new things you post…
    Review my web blog ; erinmore balkan mixture

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το πόσο μου αρέσουν οι Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις δε λέγετε. Και όταν μάλιστα είναι όλα τόσο προσεγμνένα δε τις χιρταίνω. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. dimi kalispera pragmatika iperoxa ola i xristoygeniatikes dimioyrgies einai trela ta egkoniasoy 8a trela8oyn filakia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...