Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

A little bit of Christmas....

                                            Winter birds
                 Waxwing bird (Bombycilla garrulus) - (Photography from Bob Bushell) 

Photography from Bob Bushell

                                                     Καλημέρα φίλες μου στήν όμορφη blogoγειτονιά!
Σήμερα βρέχη από τό πρωί, καί έχη καί  πολύ κρύο!!Επιτέλους χειμώνιασε!!Έπεσαν καί τά πρώτα χιόνια στά βουνά τής επαρχίας,ελπίζω νά έρθουν σύντομα καί εδώ!Νά κάνουμε λευκά Χριστούγεννα!!

                                                       ***********************************************
Παρακολουθώ εδώ καί πολύ καιρό τό υπέροχο blog τού αγαπητού φίλου Bob Bushell  (birdsfod)(Birds and nature in the Forest of Dean and beyond),μού αρέσουν πολύ οί φωτογραφίες πού βγάζη  μέ πουλιά ,καί  μού άρεσε πολύ αυτή η φωtογραφία μέ τό πανέμορφο πουλί Waxwing bird!Τήν έβαλα στήν ανάρτησή μου,αφού πήρα τήν άδεια από τόν φίλο μου Bob!Περάστε μία βόλτα από τό blog τού Bob Bushell,νά δείτε τίς πανέμορφες φωτογραφίες του!
hank you Bob Bushel for your permission, to show to my Greek bloggers friends, your gorgeous photography,with this spactacular bird!You are a real friend!)


                                                   A little bit of Christmas......

Αύριο φίλες μου είναι τού Αγίου Νικολάου,εύχομαι σέ όσες καί όσους εορτάζουν ,χρόνια πολλά!Εορτάζη ο γαμπρούλης μου καί έχουμε ετοιμασίες! Αυτές τίς ημέρες πηγαίνω καί βοηθάω τήν κόρη μου γιά τό αυριανό τραπέζι.Η κόρη μου μέ κέρασε αυτό τό υπέροχο Chai Tea Latte!Ήταν πολύ νόστιμο γιά πρώτη φορά πού τό δοκίμασα!


Μού άρεσαν πολύ φίλες μου, καί τά αγόρασα, αυτόν τόν Άι Βασίλη πού παίζη χριστουγεννιάτικη μουσική,καί αυτά τά στολιδάκια,νά  τά προσθέσω στό δέντρο μας! 

 
  
 
                                     Καί μερικές κατασκευές μέ decoupage.....(Γιατί ψιλοβαριέμαι τελευταία!!)

My christmas Decoupage..
 
  Μιά πιατέλα πού κόλλησα μοτίβο μέ ριζόχαρτο,καί ζωγράφισα μέ Relief.Στό μπουκάλι πού ντύθηκε μέ ριζόχαρτο, κόλλησα χαρτοπετσέτα,καί ζωγράφισα μέ Relief.

My Christmas Decoupage...
 Ενα μικρό ημερολόγιο,γιά τόν αδελφό μου στήν Αυστραλία,νά βλέπη τίς εορτές,γιατί όλο ξεχνάη τήν δική μου!!!!
Στό ημερολόγιο κόλλησα ριζόχαρτο,καί στό ποτήρι,ρεσώ,αφού έκανα κρακελέ 1ος συστατικού,έβαλα ριζόχαρτο,glitters, πάστα χιονιού,καί ακρυλική χρυσή μπογιά.Ελπίζω νά σάς αρέσουν φίλες μου!
                                                 Άρχισε καί η αντίστροφη μέτρηση έως τά Χριστούγεννα!!


The count down has begun!!!
                                                   Η φωτογραφία είναι από τά Αλεξανδινά πού στόλισα τό σπίτι μου!
Σάς εύχομαι φίλες μου καλό υπόλοιπο εβδομάδος καί σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά πολύ όμορφά σας σχόλια,εύχομαι καλές ετοιμασίες στά σπιτάκια σας,καί καλή δύναμη!Πολλά φιλάκια!!




 

 

40 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!! Μου άρεσε πολύ που είπες ο γαμπρούλης μου!! Τελικά οι καλύτερες πεθερές είναι εκείνες που έχουν κόρη!!! Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello Dimi,

    so beautiful winter bird photo.
    wow so many x'mast decoupage..you are very talented.
    for sure Chai tea latte..tasty;)
    happy upcoming X'mast
    hugs my dear friend
    Ayu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. The birdie photo is wonderful!!! I know Bob from my friend Yael's blog!
    All your Christmas creations and ornaments create a lovely and romantic atmosphere, full with peace and beauty! Enjoy this beautiful and cozy time, Dimi! :)
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη η φωτό με το πουλάκι! Χειμωνιάτικη και με φοβερά χρώματα!Να χαίρεσαι αύριο τον γαμπρούλη σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, τι φωτογραφίες βγάζει ο φίλος σου?
    Τρελάθηκα!
    Πήγα μια βόλτα, αλλά θα πάω μετά να γράψω..
    Πάρα πολύ ωραία και η φωτογραφία που διάλεξες...
    Και όλα τα ωραία σου Χριστουγεννιάτικα που μας φτιάχνουν τη διάθεση..και τώρα με το ημερολόγιο ο αδερφός σου δε θα ξεχνάει καμιά γιορτή!!!
    Να χαίρεσαι τον γαμπρούλη σου!!
    Χρόνια πολλά!!
    Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hello, i feel that i saw you visited my web site so i got here to return the desire?
    .I'm trying to in finding issues to improve my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!
    Have a look at my page - drum rolling tobacco

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. No it is'nt!Find your own ideas as i do!I forbid it!!!And i did'nt visit your web side!!

      Διαγραφή
  7. Φίλη μου καλησπέρα. Να χαίρεσαι τον γαμπρούλη σου. Μεγάλη γιορτή και μεγάλη η Χαρη Του. η φωτο με το πουλί μου άρεσε πολύ και επιεδή μου αρέσει να γνωρίζω μπλογκς θα το επισκεφτώ. Εκεί βροχερή εδώ παγωμένη Κϋπρος (πάγωσε απότομα και το δελφινάκι γριππώθηκε, μιας κι ο χειμώνας δεν ειναι καιρός για δελφινάκια)
    ο Αη Βασίλης και τα στολίδια και οι δημιουργίες σου και τα αλεξανδρινά μου άρεσαν
    το ημερολόγιο επίσης
    το τραγούδι επίσης
    τι ειναι το chai tea latte, πρώτη φορά κι εγώ το ακούω
    ευχομαι να ξαναβρεις την ορεξη σου σύντομα
    καλό υπόλοιπο εβδομάδας, καλά να περάσετε αύριο στην γιορτή του γαμπρούλη.
    καλά να περνάς , φιλούθκια στην αγαπήμένη Ελλάδα
    φιλούθκια και σε σένα φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά για τον γαμπρούλη σου, μεγάλη γιορτή αύριο Dimi μου!
    Η φωτογραφία του φίλου σου με εντυπωσίασε αφάνταστα, θα επισκεφτώ οπωσδήποτε το blog του
    Πλησιάζουμε ολοταχώς πια στα Χριστούγεννα, καλές γιορτές να έχουμε όλοι!
    Φιλιά!

    ΥΓ. Το τσαγάκι σου πολύ το ζήλεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά στον γαμπρούλη σου! Γερός δυνατός, να σας αγαπάει και να τον αγαπάτε!!!Τα καλούδια σου είναι πολύ όμορφα!!! Καλό μήνα και χρόνια πολλά και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να χαίρεσαι το γαμπρό σου,Δήμητρα! Πολύ ομορφα αυτά που έφτιαξες, και ας μην έχεις κέφια!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι! Να'στε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλα σε όλους!!!! Να τον χαίρεστε το Νίκο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I love the bird picture you are definitely the best Christmas blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δήμητρα μου χαθήκαμε για λίγο ,μόλις γύρισα από την Θεσ/νίκη μετά τον κουμπαροχαλασμό γεμάτη από όμορφα συναισθήματα, χαρούμενη ευχαριστημένη.... και πάλι στη ρουτίνα της καθημερινότητας...Καλή ευκολία στις ετοιμασίες της γιορτής του γαμπρού σου ... Να τον χαίρεστε και νάναι πάντα ευτυχισμένος με την όμορφη οικογένειά του!!!Καλό Χριστουγεννιάτικο μήνα και μην με ξεχνάς.....Πολλά φιλιά και πολύ αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dear Dimi - I do know Bob he is also one of my followers and he lives quite near to me. His bird photos are wonderful. These Wax Wing birds are beautiful and they visit us every winter now.
    If you want to see some more fantastic Wax Wing pictures take a look at http://fair-isle.blogspot.co.uk/2012/11/henry-waxwings-hand-feeding-again.html
    If you go into the post on the right sidebar showing Wax Wings you will see the most incredible video showing Wax Wings eating apples from the blog owners sons hands.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χροόνια πολά στο γαμπρούλη σου να τον χαιρόσαστε και να έχει πάντα υγεία ,πολυ όμορφες οι κατασκευές σου όπως πάντα και τα στολιδάκια σου πολύ ωραία.Με το καλό να γιορτάσετε αύριο.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ta les anta toso wraia Dimi mou! Xronia polla na ton xairesai to gampro sou
    Se filw poly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη φίλες μου που δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο στα blog σας. Δεν έχω ούτε τηλέφωνο σταθερό ούτε Internet. Έχει μεγάλη βλάβη το κάφαο του ΟΤΕ επειδή έπεσε ένα αυτοκίνητο πάνω του. Όταν επισκευαστεί θα τα πούμε.... Ελπίζω σύντομα!!!Dimi!!

      Διαγραφή
  17. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για το γαμπρό σου ξαδέλφη μου,να τον χαίρεσαι και να καμαρωνετε την οικογένειά τους!
    Αύριο με καλό!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου, φίλη μου! Χρόνια πολλά για τον γαμπρούλη σου, να τον χαιρόσαστε και να είναι πάντα ευτυχισμένο το ζευγάρι! Με γεια και τα καινούρια σου στολίδια. Οι κατασκευές σου, όπως πάντα, σκίζουν!!! Φανταστικές!! Όσο για τη φωτογραφία με το πουλί, είναι απίστευτη - μπράβο στο φωτογράφο! Τα χρώματα και ο τρόπος που έχει διαμορφώσει το κάδρο είναι υπέροχα. Όσο για το κρύο... κι εδώ τα ίδια κάνει... υπομονή!! Καλά μας πήγε μέχρι τώρα... Τα φιλιά και την αγάπη μου! Να περάσετε όμορφα αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Thank you for putting up my photo, it is nice, also, happy birthday!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακούραστη και αστείρευτη απο δουλειά και υπέροχες ιδέες !
    Ειλικρινά σε θαυμάζω για την ενέργεια και τη δημιουργικότητα σου !
    Πάντα γερή και χαρούμενη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Your decoupage has no limit!Everything amazing, my dear friend. The photo is very beautiful.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Dimi μου....
    Κι' εμένα γιορτάζει ο γαμπρούλης μου αύριο, που αγαπώ πολύ! Να τους χαιρόμαστε!!!
    Μου αρέσει η ατμόσφαιρα του blog σου, πολύχρωμη και εορταστική.... με τις ωραίες δημιουργίες σου πάντα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Hello Dimi!
    Thank you for this lovely post my friend! It already feels like Christmas when looking at your amazing decoupage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να χαίρεσαι τον γαμπρό σου Δήμητρά μου και φυσικά την κορούλα σου και τα εγγονάκια σου! Καλά να περάσετε! Η φωτό με το πουλάκι είναι καταπληκτική !!! Τί ψιλοβαριέσαι μου λές... εσύ φτιάχνεις ασταμάτητα,χαχαχα! Πολύ όμορφα όλα!! Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σούπερ οι δημιουργίες σου πάλι Δημητρούλα!!!!
    Μπράβο σου!!!Να χαίρεσαι και τον γαμπρό σου!!!Με υγεία!!!
    Η φωτό με το πουλάκι είναι συγκλονιστική!!!Μοιάζει με ζωγραφιά!!!
    Σε φιλώ!!!Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σας Dimi
    WAU - όπου μια μεγάλη εικόνα δείχνει ένα όμορφο πουλί.
    Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό Πέμπτη :)
    Ο καιρός εδώ σήμερα: Κυρ - 9,6 βαθμούς..
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα και χρόνια πολλά για τον γαμπρούλη σου!!!!!!
    Υπέροχη η φωτο με το πουλάκι!!!!!!!
    Οι δημιουργίες σου βλέπω συνεχίζονται και μας φτιάχνουν την διάθεση!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια Δημητρούλα μου γλυκειά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να τον χαίρεσαι τον γαμπρούλη σου! Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι η φωτογραφία με το πουλάκι είναι υπέροχη και μοιάζει με ζωγραφιά!
    Μακάρι να έφτιαχναν όλοι τέτοια φανταστικά πράγματα όταν ψιλοβαριούνται...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Happy Birthday to your gamprouli! I also love Bob's Waxwings, he takes awesome bird photos. I love your pretty Christmas ornaments, you are so creative. Have a happy day :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ωραιες η διμιουργιες σου διμιτρα μου αρεσουν πολυ .φαιη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι όμορφη Blogoεμφάνηση είναι αυτή!!Επίσης δεν έχω λόγια για την ανάρτηση!!!Να χαίρεσαι το γαμπρό σου!τα ντεκουπαζ δημιουργήματα είναι υπέροχα... αλλα ένα ροζουλί είναι σούυυυυυυυπεεεεεερρρρρ!!!!
    Το αγαπώ!!!
    ευχαριστω!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να χαίρεσαι το γαμπρούλη σου, πολύχρονος!!!!Μα τι ωραίες φωτογραφίες είναι αυτές πάλι!!!Αυτή με το πουλί είναι εξαιρετική!Οι δημιουργίες σου είναι τέλειες!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. να τον χαίρεστε!!!! πολύ όμορφη η φωτογραφία με το πουλί!!!! με γεια και τα νέα στολίδια!! λίγες μέρες μείνανε μέχρι τα Χριστούγεννα!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπέρα Dimi μου!
    Να χαίρεσε τον γαμπρούλης σου!! Και του χρόνου!
    Μμμ....ψιλοβαριέσαι λες στο ντεκουπάζ, αλλά δεν είδα και λίγα :)
    Πολύ μου άρεσαν τα στολιδάκια που αγόρασες! Με γειά σας!!
    Με το καλό να έρθουν τα Χριστούγεννα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφα όλα!
    Χρόνια Πολλά στο γαμπρούλη σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια Πολλά στον γαμπρούλη σου, ελπίζω να περάσατε όμορφα ! Και του χρόνου λοιπόν ! Κουράγιο για το Ιντερνετ, εμείς θα σε περιμένουμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...