Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

November Into December....

                     Christmas spirit....

                             Καλησπέρα φίλες μου!
Έχη λίγο ψυχρούλα,τό τζάκι ανάβη συνεχώς,οι ετοιμασίες συνεχίζονται γιά τά Χριστούγεννα πού φτάνουν,καί μέ ταλαιπωρεί ένα μικρό κρυολόγημα πού κόλλησα από τά ζουζουνάκια μας!Τό καλύτερο φάρμακο,ένα φλυτζάνι ζεστό τσάι,μέ λίγο λεμόνι!!!

From my camera...

Οί ελιές μαζεύτηκαν από τά δέντρα μας,μπήκαν στό νερό νά ξεπικρύσουν,καί έτοιμες στά βάζα μέ λάδι,ξύδι,ρίγανη καί φέτες λεμόνι.
                 Έτοιμες νά τίς φάμε μέ μία ωραία ζεστή φασολάδα!!

From my camera...
  
 Ο Δεκέμβρης μπαίνη σέ λίγες ημέρες,έρχετε καί ο Χειμώνας!Οι κατασκευές μου δόθηκαν σήμερα γιά τό bazzar τής Γαλιλαίας,καί εγώ συνεχίζω μέ decoupage χριστουγεννιάτικα δωράκια γιά φίλες,συγγενείς,καί φυσικά νά στείλω μέ τήν κόρη μου, πού φεύγη σέ λίγες ημέρες γιά τήν μακρυνή Αυστραλία,λίγα δωράκια στούς δικούς μου εκεί!!Στήν Μελβούρνη έχουν Καλοκαίρι!Αντίθετα από εδώ!!Μέ τό καλό νά πάη τό κοριτσάκι μου,καί μέ τό καλό νά γυρίση.
Στό μπουκάλι αυτό,έκανα κρακελέ 1 συστ.,ριζόχαρτο,gliters,έβαλα τρέσα ,καί γιά καπάκι,έκανα μέ πηλό ένα αστέρι!

My christmas decoupage...
 

 
My christmas decoupage...

Στό ποτήρι(ρεσώ)αφού τό έντυσα μέ ριζόχαρτο,κόλλησα μοτίβο από ριζόχαρτο,στήν βάση έβαλα στόκο ακρυλικό,καί glitter.

My christmas decoupage...

Στά κασπώ,κόλησα μοτίβα από ριζόχαρτο,καί είναι έτοιμα νά υποδεχτούν τά αλεξανδινά πού τόσο αγαπώ νά έχω σπίτι κάθε Χριστούγεννα!

My christmas decoupage...
 
 Αυτά τά μικρά μπουκαλάκια μού τά έδωσε η φίλη μου η Σοφία,καί στό πρώτο αφού τό έντυσα μέ ριζόχαρτο,κόλλησα μοτίβο μέ ριζόχαρτο,καί ζωγράφισα μέ relief.

My christmas decoupage...

Στά δύο μπουκαλάκια,αφού βάφτηκαν μέ ακρυλικό χρώμα,κόλλησα ριζόχαρτο,έβαλα λίγο πατίνα,χρυσή μπογιά,καί τρέσα!

My christmas decoupage...
 


 Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας αλλά καί γιά τά πολύ όμορφα σχόλιά σας!Σάς εύχομαι ένα καλό βράδυ,καί σάς αποχαιρετώ μέ μιά φωτογραφία,πού έβγαλα μέ τήν αγαπημένη μου θάλασσα!!Πολλά φιλάκια!!


From my camera.....








65 σχόλια:

  1. εύχομαο περαστικά!!!Α,η κόρη σου πάει πολύ μακριά....καλό της ταξίδι.Θα χαρούν πολύ οι συγγενείς σας με όλες τις ομορφιές που κατασκέυασες-)))Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dimi μου, τι χεράκια εκπληκτικά έχεις; Πόσο τυχεροί είναι οι γύρω σου που τους προσφέρεις τόση αγάπη απλόχερα; Μπράβο, τέλεια! Νόμίζω ωστόσο ότι το καπάκι από πηλό κάνει τη διαφορά! Με το καλό να πάει και να γυρίσει το κορίτσι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικούλια!! Είναι μια ίωση που την περνάμε πολλοί τελικά!! Τέλεια τα δωράκια που θα στείλεις, φαντάζομαι χαρά που θα κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά Dimi μου..
    Θα σχολιάσω πρώτα τη φωτογραφία της θάλασσας..είναι από αυτές που μου κόβουν την ανάσα κυριολεκτικά!!!
    Φανταστική!!..όπως φανταστικά είναι και όλα όσα φτιάχνεις..καλό ταξίδι στην κόρη σου...καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dimi mou perastika!!!!! And a happy trip to Australia to your daughter!!!
    Your Christmas creations never cease to amaze me! Stunning photo of the glittering sea!
    Polla filia, get well soon, my friend!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα όμορφα όπως πάντα Dimi μου.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικές οι δημιουργία σου για ακόμη μια φορά!


    Christina by Christina's eyes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα όλα Δήμητρα.Καλό ταξίδι στην κοπέλα σου...και καλό χειμώνα να'χουμε...μπαίνει επίσημα σε λίγες μέρες. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Dimi μου!
    Δεν σε χορταίνω....τόσο όμορφα όλα! Το μπουκάλι με το καπάκι από πηλό τέλειοοοοο!
    Για την τελευταία φωτογραφία τι να πω; Θα την ζήλευε και ο καλύτερος φωτογράφος.
    Περαστικά από την ιωσούλα και καλό ταξίδι στην κορούλα σου.
    Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hello, Dimi! I hope you are feeling better now. I hope the hot tea with lemon helps. I am amazed at your lovely creations. Are you going to Australia with your daughter? The last shot of the water looks beautiful, lovely capture. Take care and have a great day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες! Πανέμορφα όλα! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ντίμη με τα ωραία σου...:)
    Περαστικά σου γλυκιά μου καλλιτέχνιδα!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύχομαι στο κοριτσάκι σου καλό ταξίδι και να περάσει όμορφα!!!Σε σένα περαστικούλια!!!!Ακάθεκτη συνεχίζεις να δημιουργείς πανέμορφα δωράκια!!!!Ολα καταπληκτικά!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι τέλεια που είναι όλα!
    Καλό ταξίδι στην κόρη σου!
    Περαστικά σε σένα!
    Καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dimi...so many beautiful things you have made, so proud of you!
    CAN'T wait for X'mast.
    A cup of hot tea with some sweets..I won't refuse it.

    have a good day Darl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό ταξίδι στην κόρη σου! Καλά να περάσει! Αυτό που γράφεις from my camera στις φώτο πολύ μου άρεσε!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Dimi
    Nice πράγμα που δείχνει - νέα, ωραία κεφαλιά έχετε τοποθετήσει.
    Υπέροχη μουσική των Χριστουγέννων ......
    Σας ευχόμαστε μια μεγάλη μέρα :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημερα. Η τεχνικη που βαζεις απο κατω λευκο ριζοχαρτο με τα νερα του μου αρεσει παρα πολυ!!!Κανει την ενσωματωση απολυτα φυσικη. Οι φωτογραφιες σου ειναι παντα πολυ καλες και οι δημιουργιες σου ακομα καλυτερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα. Τι όμορφες αλλαγές είδα; Πολύ όμορφο το χριτουγεννιατικο μπλόγκοσπιτάκι σου φίλη μου. Από το φόντο , από την αρχική εικόνα πάνω, από τα πλαινά εικονάκια, όλα όλα πολύ όμορφα.Περαστικά από το κρυολόγημα.Ολες οι δημιουργίες μου άρεσαν. Καλό ταξίδι και καλή επιστροφή στην κορη σου. Ναι το γνωρίζω ότι η Αυστραλία έχει αντίθετη εποχή απο έμας. Ποσο παράξενο μου ακούγεται να γιορτάζουν τα χριστουγεννα και να είναι καλοκαίρι :) Η τελευταια φωτογραφία με τη θάλασσα μου άρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα, να ευχηθώ
    καλό ταξίδι στην κορούλα σου.
    ΄Ομορφες δημιουργίες, όπως πάντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Ντίμι μου και περαστικά σου με το κρυολόγημα......
    Τι έφτιαξες πάλι; Υπέροχα! Καλό ταξίδι στην μικρή!!!!!!Να πάω μαζί της; Χα χα χα!!!!!!!!Καλά που θα ήταν.........
    Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περαστικά στο κρυολόγημα σου ,καλό ταξιδι στο κορίτσι σου ,καταπληκτικές όπως πάντα οι δημιουργίες σου,και η φωτογραφία απο τη θαλασσα δεν έχω λόγια να την περιγραψω,καλημέρα dimi μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περαστικά σου εύχομαι και καλό ταξίδι στην κορούλα σου!Οι δημιουργίες σου φανταστικές και οι φωτογραφίες υπέροχες!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Περαστικά και σε σας!!!! Οι δημιουργίες σου όπως πάντα φανταστικές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το κρυολόγημα είναι γλυκό , αφού το έφεραν τα ζουζουνάκια σου ...
    Με το καλό το ταξίδι της κόρης . Τα χέρια όμως δεν σταματούν να θριαμβεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα φίλη μου! Περαστικά σου εύχομαι και καλό δρόμο να έχει η κορούλα σου και καλή επιστροφή! Να περάσει όμορφα!

    Οι δημιουργίες σου είναι όπως πάντα, μία και μία. Μου άρεσαν όλες πολύ, γεια στα χέρια σου! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι είσαι συ;;υπέροχα όπως πάντα!!!!καλο ταξίδι στην κορούλα σου!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ολα υπέροχα Dimi μου!
    Καλό ταξίδι να έχει η κορούλα και καλή επιστροφή!
    Περαστικά με το κρύωμα, ελπίζω να μην είναι τίποτα σοβαρό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Lovely...as always, Dimi!!!
    I have an award for you in my blog!!!
    Hope you like...
    Have a wonderful weekend! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα δε σταματάς ποτέ καλή μου Δήμητρα;
    Τελείωσες με το bazaar και συνεχίζεις ακάθεκτη λοιπόν!
    Λάτρεψα τον τρόπο με τον οποίο μεταμόρφωσες τα μικρά μπουκαλάκια που σου έδωσε η φίλη σου, έγιναν πραγματικά απίθανα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ωραιο μπλογκ dimi και η αναρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ εγγονούλα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Dimi καλησπέρα!!!Τι ωραίες δημιουργίες είναι αυτές?Μπράβοοοοο!!
    Καλό ταξίδι να εχει η κόρη σου,να περάσει καλα..
    Εσένα σου εύχομαι περαστικά.Καλό βράδυ φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μολις ηπια το τσαγακι μου!
    Καλο σου βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλώς σε βρήκα, όλα σου τα δημιουργήματα είναι πολύ ωραία, αλλά αυτό που μου έκανε περισσότερο κλικ είναι το ποτήρι ρεσώ. Καλή συνεχεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Your Christmas creations are so fairy!!!Very, very beautiful!I' ll have a cup of your tea..thank you!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Απίθανες και αυτές οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου! Κάθε σου ανάρτηση είναι χάρμα οφθαλμών! Με το καλό να πάει η κόρη σου στην Αυστραλία ! Περαστικά σε σένα! Καλό Σαββατοκύριακο με ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Dimi μου, εύχομαι περαστικά σου και ελπίζω να είσαι ήδη καλύτερα!
    Υπέροχο το τσαγάκι, νόμιζα αρχικά ότι το φλυτζάνι ήταν κι αυτό ντεκουπάζ...όλα πάντως τα έργα σου είναι πολύ όμορφα. Καταπληκτικό και το καπάκι στο μπουκάλι!! Το ποτήρι ρεσώ είναι πανέμορφο, το ίδιο και τα μπουκαλάκια σου. Κοίτα σύμπτωση, κι εγώ ένα τέτοιο έχω στην ανάρτησή μου. Το είχε φέρει ο Νίκος από τον Βόλο πριν από πολλά χρόνια!!! Είδα παραπάνω το σχόλιο της εγγονούλας σου...είναι φοβερή!!!!!
    Καλό ταξίδι στην κορούλα σου κι από μένα να της πείς!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. περαστικά!!!! καλή ανάρρωση!! λατρεύω το τσάι με λεμόνι! :) η φωτογραφία στη θάλασσα τέλεια!!! αλλά και οι δημιουργίες σου όπως πάντα!! καλό ταξίδι στην κορούλα σου, να περάσει πανέμορφα! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δημητρα εύχομαι γρήγορη ανάρρωση.....αλλά η ίωση δεν προσβάλλει την δημιουργικότητά σου ,το αντίθετο θα έλεγα την ενισχύει...Ομορφο το μοτίβο στο μπουκάλι με το άψογο κρακελέ!!!πετυχημένο τεχνικά και το πανέμορφο ποτηρι ρεσώ...και η υπόλοιπη υπερπαραγωγή άψογη και ιδιαίτερη.... καλό ταξίδι στην Φλώρα την τυχερούλα που θα γυρίσει μαυρισμένη....Καλό ξημέρωμα και πολλά πρωινά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Hope you feel better soon. I love your new profile and header photos. Have a great weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ντιμάκο μου, τώρα που κατέφθασα εγώ, εύχομαι να είσαι περδικάκι ! Άν κάτι έχει μείνει ακόμα, το φασκόμηλο κάνει θαύματα ! Με το καλό να επιστέψει και το κοριτσάκι σου από τα καλοκαιρινά Χριστούγεννα !
    Όσο για τις δημιουργίες σου, ζηλεύω και τρώω τα λυσσακά μου, που λένε, που δεν μπορώ να σας φτάσω πουθενά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Dimi μου, περαστικά σου.... κι' εγώ μια απ' τα ίδια είμαι!!!!
    Καλό ταξίδι στην κορούλα σου - πω πω, μακριά είν' η Αστραλία!!!! - καλά να περάσει και να μην ξεχάσει να πάρει μαγιό!!!! Μπρρρρρρ..... μόνο που το σκέφτομαι κρυώνω! Και καλό ταξίδι στους θησαυρούς που δημιούργησες... θα τους ενθουσιάσουν!!!!
    Φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολυ όμορφα πράγματα κατασκευαζεις!καλως σε βρήκα! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ηρθα να δω τι φτιάχνεις και να μου φτιάξεις το κέφι όπως κάνεις πάντα, περαστικά βρε Ντίμη μου, ευχομαι να γίνεις περδίκι γρήγορα. Και πάλι πανέμορφα Χριστουγεννιάτικα πραγματάκια φτιάχνουν τα χρυσά χεράκια σου αλλά αυτη η τελευταία εικόνα βρε Ντίμη μου πέσμου, πληρώνεται με τίποτα? Με τίποτα!!!
    Καλό ΣΚ φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Περαστικα σου Ντιμη μου!!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γεια σας Dimi
    Ακριβώς μέσα να σας ευχηθώ μια μεγάλη Σαββατοκύριακο - και καλό μήνα των Χριστουγέννων .....
    Λατρεύω το τρέξιμο μέχρι τα Χριστούγεννα.
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Περαστικά να ευχηθώ..........υπέροχα τα μπουκαλάκια όπως πάντα......ειδικά το ριζόχαρτο πολύ μου αρέσει!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο και καλές ειδήσεις από την Αυστραλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλό μήνα!!! Είναι όλα πανέμορφα!! Μπράβοοοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλό σου μήνα Δήμητρά μου!!Περαστικά σου!!!
    Μου αρέσει πολύ να βλέπω τις Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!!!!
    Είναι πολύ ιδιαίτερες και πανέμορφες!!! Τα μπουκαλάκια σου, οι γλαστρούλες, το ποτήρι-ρεσώ!!!
    Κι εγώ τα αγαπώ τα αλεξανδρινά πολύ!!!
    Να σαι καλά Δημητρά μου και καλή επιτυχία στο bazaar!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Περαστικά κι από εμένα, Δήμητρα. Να έχουμε έναν δημιουργικό Δεκέμβρη εύχομαι και με το καλό να έρθει εδώ η κόρη σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Such a lovely post Dimi. I wish I could watch you while you make your beautiful decoupage creations. I like your new header.
    Maybe your daughter could bring you back some Bushells tea:) I hope she has a wonderful trip.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Είναι όλα πανέμορφα
    Τα ποτήρια όμως τα λάτρεψα
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλό μήνα DIMI μου και περαστικά σου, εδω είμαι κ εγω ανακαινίζουμε το σπίτι κ αυτό με κράτησε λίγο μακρυά σας, πολύ όμορφα και πολύ χριστουγεννιάτικα αυτά που έφτιαξες μπράβο σου, πολλά φιλάκια σε σένα και στην οικογενειά σου καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γεια σας Dimi
    Χάρη fr το σχόλιό σας και σας ευχαριστώ για τη βοήθειά μου βρείτε Marie - Anne, έχω ψάξει και έψαξε αλλά δεν μπορούσε να τη βρει.
    Έχω την βρήκε .... τώρα ευχαριστίες 1000.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή Κυριακή το βράδυ :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Το ειπα και 8α το ξαναπω..ΛΑΤΡΕΥΩ τις ελιες!
    Μπορω να φαω ενα κιλο την ημερα!
    Καλο μηνα Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Περαστικά ευχομαι και καλο ταξίδι στο κοριτσάκι σου! Εχουμε κι εμεις συγγενεις στην Αυστραλία, κανουν Χριστούγεννα μεσα στο καλοκαιρι...
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου, τα μπουκαλια και το κηροπηγιο είναι μοναδικα πραγματικά!
    Καλό μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Περαστικά σου DIMI μου!!!Όλα είναι πολύ όμορφα πάλι, μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ωραιότατα τα χριστουγεννιάτικά σου Δημητρούλα μου. Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργήσεις και του χρόνου. Καλές γιορτές και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γεια σου Dimi!! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο μπλογκ μου και για το σχόλιο σου! Καλώς σε βρήκα κι εγώ λοιπόν!!Μου αρέσει πολύ η δουλειά σου!! Δεν ξέρω καθόλου από decoupage αλλά τα αποτελέσματα πάντα με εντυπωσιάζουν κι ελπίζω κάποτε να το δοκιμάσω.. Καλή συνέχεια σου εύχομαι με πολλές δημιουργίες! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. These are very cute !
    I'll be happy if you visit my blog too=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...