Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012

Pleasant surprise.........Ευχάριστες εκπλήξεις !

Εκπλήξεις!

Καλημέρα φίλες μου στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!
Αυτή η εβδομάδα πέρασε ευχάριστα συνεχίζοντας τά μπάνια μου στήν θάλασσα,αλλά είχε καί ευχάριστες εκπλήξεις!!!


Σήμερα έλαβα αυτήν τήν κάρτα από τόν αδελφούλη μου πού είχε πάη διακοπές σέ αυτό τό πανέμορφο μέρος στό Port Douglas ,Queensland,στήν Αυστραλία πού διαμένη μόνιμα πολλά χρόνια.

                    Ακόμα μία ευχάριστη έκπληξη είχα από τόν άντρα μου,δώρο γιά τήν εορτή μου!




   Αυτή τήν φωτογραφική μηχανή,γιατί από τό κινητό μου έβγαζα όλες αυτές τίς φωτογραφίες!

                                                                          Flowers from my garden...

Decoupage....Καδράκι μέ χαρτοπετσέτα.....Frame with napkin...
    
                                                                         Decoupage creations.......

Decoupage  Πιάτο μέ χαρτοπετσέτα καί ρελιέφ.....Plate with napkin...
 
Decoupage...Πιάτο μέ χαρτ/τα ,κρακελέ,ρελιέφ.....Plate with napkin, krackle...
              
Decoupage.....Ποτήρι μέ χαρτ/τα,πάστα χιονιού,γκλίτερ..Glass with napkin, snow paste,gliter..

                                  Bρήκα αυτά τά κουκουνάρια ,θά τά αξιοποιήσω γιά τά χριστούγεννα!!!
  

Ψάχνοντας στά συρτάρια μου,βρήκα αυτά τά βιβλία μέ τίς αγαπημένες μου συγγραφείς!Τής Simon De Beauvoir,καί τής Edna O'Brien,λέω νά τά ξαναδιαβάσω πάλι μετά από πολλά χρόνια φίλες μου!


 Η φίλη Marcela μέ τό πολύ όμορφο γεμάτο μόδα blog ,Fashionadictas,μού χάρισε αυτό τό βραβείο!Τhank you so much my dear Marcela for this lovely award!!!





Tό χαρίζω σέ όλες εσάς φίλες μου!Σάς εύχομαι ένα όμορφο καί ξεκούραστο Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!




 




 

61 σχόλια:

  1. Καλορίζικη η φωτογραφικλη μηχανή να τη χαρείς και να βγάζεις μόνο όμρφες στιγμές,πνέμορφα τα Χριστουγεννιάτικα σου,παραμυθένια,συγχαρητήρια και για το βραβείο,η Σιμόν ντε Μποβουάρ μου αρέσει και μένα ,πολλά φιλιά και καλό Σ/ΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Que linda máquina e como é útil para n´s que estamos sempre a fotografar! Lindos trabalhos! beijos,ótimo fim de semana!chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ονειρεμένο μέρος πήγε ο αδερφός σου!!Αυστραλία μένει μόνιμα; Έχω γνωστούς εκεί και είναι τ'όνειρό μου κάποια στιγμή να πάω ταξίδι.. Καλορίζικη η φωτογραφική, τώρα θα βγάζεις ακόμα ωραιότερες!!
    Ακούω το τραγούδι του Lennon, πολύ καλή επιλογή! :) Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή μου φίλη Ντίμι , χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα και είσαι χαρούμενος και θετικός άνθρωπος
    πάντα έτσι να είσαι, πολύ όμορφη αυτή η ανάρτηση μου άρεσα όλα, και το καρτ ποστάλ του αδελφού σου
    και η φωτογαφική μηχανή (με γεια και να την χαρείς και μόνο όμορφες στιγμές να βγάζεις)
    τα λουλούδια σου ωραία, οι δημιουργίες σου επίσης ωραίες, τις λάτρεψα, τα κουκουνάρια είναι πάντα συνδεμένα με χριστούγεννα , θυμίζουν χριστούγεννα, μου αρέσει που ακόμη πας καθε πρωί στη θαλασσα στην αγαπημενη μας και ααπλαμβάνεις τα μπάνια σου, η τελευταία φωτο με october beach μου άρεσε
    το διαβασμα μου αρέσει και μένα πολύ , καλό διάβασμα σου εύχομαι
    συγχαρητηρια για το βραβείο

    λόγω αγαπημένου μου χρώματος λάτρεψα πολυ αυτήν Decoupage....Καδράκι μέ χαρτοπετσέτα.....Frame with napkin.. θα μπορούσα να το βάλω στο μπλογκ μου να κοσμά το ταπεινό μου σπιτάκι από αυτή την όμορφη σου δημιουργία;

    ευχαριστώ
    δελφινοφιλούθκια στην όμορφη και αγαπημένη Ελλάδα
    και καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για την άδεια να το πάρω..το λάτρεψα πολύ. το έβαλα ήδη , στο δεξί πλαίσιο κάτω απο το τσατ..όταν μπορείς πέρνα να το δεις

      Διαγραφή
  5. Τι πλούσια ανάρτηση, γεματη ομορφιές!!!
    Από τις δημιουργίες σου μέχρι τα όμορφα δωράκια σου!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hi Demi

    The translation is not working so I will visit again later

    Congrats on your award

    Your decoupage is wonderful as too are your flowers - all so pretty.

    Did you get a new camera?

    Have a great weekend my friend

    X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I so love the pink and purple flowers in your garden. Have a lovely weekend and enjoy swimming in the sea you lucky lady

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Dimi μου!! Χαρούμενη ανάρτηση με όμορφες εκπλήξεις και όπως πάντα με τις δημιουργίες σου.
    Όμορφη η φωτο από τον αδερφούλη σου.....από ότι διακρίνω από αυτό το πλωτό σημείο πρέπει να κάνουν καταδύσεις.
    Με γειά η καινούργια μηχανή!!! Να την χαρείς φωτογραφίζοντας κάθε τι όμορφο γύρω σου!
    Για το καδράκι τα πιάτα και το ποτήρι τι να πω! Είσαι άψογη!!
    Θα περιμένω να δω την αξιοποίηση των κουκουναριών. Πάντως η φωτογραφία τους είναι πανέμορφη!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να χαίρεσαι το βραβείο σου Δήμητρά μου!!!Μαγευτικά πάλι όσα δημιούργησες!!!και το μοτίβο με το αλεξανδρινό είναι φανταστικό!!!!το ποτήρι σου, όλα τέλεια!!!!ήδη φαντάζομαι τα κουκουνάρια με glitter και χρυσόσκονες!!!!Τι ωραίο χριστουγεννιάτικο mood που υπάρχει στον αέρα!!!
    Καλό σου σ/κ Δημητρούλα και καλές λήψεις με την φωτογραφική σου!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα
    Με γεια η φωτογραφική μηχανή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αααααααα!!!!! Είναι όλα πολύ πολύ όμορφα και η φωτογραφική μηχανή έχει να απαθανατίσει πολλά και ωραία!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dear Dimi, your decoupage is amazing, as usual. I love the glass, so beautiful. I love the frame, so romantic. I love the plates so Christmas time! I love your flowers!!!Congratulation on the award.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχομαι η μηχανη ,εκτος από όμορφες στιγμές, να απαθανατίζειπάντα και τέτοιες δημιουργίες!
    Πολύ ομορφα τα χριστουγενιατικα, ειδικά το χιονισμένο ποτηρι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Your translate button is not working for me. The first photo is beautiful as is the
    dish with the poinsettias. I hope I spelled that right. Did you design and make that
    dish?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιός σε πιάνει τώρα με την νέα σου μηχανή.
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες της σημερινής ανάρτησης.
    Καλό ΣΚ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εύχομαι τέτοιες εκπλήξεις κάθε μέρα !
    Υπέροχο το δώρο του συζύγου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τί όμορφα πράγματα είναι όλα αυτά???Μεγιά για την μηχανή όσο για τις δημιουργίες τι να πώ?ΤΕΛΕΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες όλες οι νέες σου δημιουργίες Dimi μου, με πανέμορφα μοτίβα! (πού τα ξετρυπώνεις βρε παιδί μου?).
    Με γειά την νέα σου μηχανή και να χαίρεσαι και το νέο σου βραβείο. Τί υπέροχο το μέρος που επισκέφθηκε ο αδελφός σου !!!! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακκο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εντυπωσιακή, όπως πάντα και αυτή σου η ανάρτηση!!Με πολύ όμορφες εικόνες και χρώματα!!!Φαντάζομαι τι έχουν να δουν τα μάτια μας με την νέα φωτογραφική μηχανή!!!Με γειά σου!!!Πολύ όμορφες και οι σημερινές χριστουγενειάτικες δημιουργίες σου!!Ξεχωριστές οι χαρτοπετσέτες σου , με ωραία μοτίβα και χρώματα!!!Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφες εκπλήξεις!!
    Το μέρος που πήγε διακοπές ο αδερφός σου είναι καταπληκτικό!!
    Με γεια και η φωτογραφική μηχανή!
    Οι δημιουργίες σου όλες υπέροχες!!!
    Γέμισαν τα μάτια μας ομορφιές πάλι...και θάλασσα!..Πάω στοίχημα ότι και τα κουκουνάρια θα γίνουν θαυμάσια..
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
    Φιλιά πολλά..καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Wonderful photos, wonderful decupage work, wonderful postcard and gorgeous camera!!!!!
    Filia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟ!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ,ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ,ΕΙΝΑΙΟΛΑΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ DECUPAGE ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Ντίμι μου!!!!!
    Με γειά την φωτογραφ. σου!!!!!!!!Ξέρεις ότι εγώ ακόμα ψάχνω....κλαψ-κλαψ.......Τα έργα σου όπως πάντα υπέροχα!!!!!!Η Αυστραλία είναι το όνειρό μου...ξέρεις πόσο θέλω να πάω...αχ!!!!!Μάλλον όνειρο θα μείνει.....Αντε , ο καιρός χαλάει από Δευτέρα...πάλι καλά που κάναμε και λίγα μπανάκια Οκτώβρη μήνα......
    Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!!!!!!Καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τυχερός ο αδερφούλης Δήμητρα! Κοιτούσα τη φωτογραφία με το στόμα ανοιχτό!
    Οι δημιουργίες σου είναι όπως πάντα υπέροχες και θέλω πολύ να δω πώς θα αξιοποιήσεις τα κουκουνάρια!
    Καλορίζικη η καινούρια φωτογραφική μηχανή και μπράβο στο σύζυγο για το πολύ εύστοχο δώρο!
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σας Dimi
    Μεγάλες φωτογραφίες / όμορφη προβολή decoupage.
    Συγχαρητήρια για τη νέα φωτογραφική μηχανή σας.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή Σάββατο :)
    Αγκαλιές Hanne Bete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με γεια η καινούρια φωτογραφική μηχανή! Πωπω, τι έχουν να δουν τα ματάκια μας !!
    Τι ωραία η φωτογραφία που σου έστειλε ο αδελφός σου! Πόσο θα ήθελα να πάω κι εγώ !! (στην ..επόμενη ζωή , αν και όταν υπάρξει!! χαχα!!!).
    Για τις δημιουργίες σου , δεν έχω λόγια!Είναι, όπως πάντα, εξαιρετικές!
    Πολύ "γεμάτη" ανάρτηση!!!
    Να'σαι καλά, Δήμητρα και καλό Σ/Κ να'χεις!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hello Dimi, Lovely post, I always enjoy your pretty creations. The post card is lovely, looks like a beautiful place to visit. Thanks for sharing, have a happy weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απ όλα αυτά θα σταθώ στην φωτογραφική μηχανή! Η δικιά μου χάλασε η οθόνη της και άντε να την φτιάξω! Κι ήτανε καινούργια! Ευτυχώς ο ΄΄αντρας μου μου έδωσε το παλιό του κινητό και κάνω την δουλειά μου
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. και εγώ θέλω καινούρια μηχανήηηηηηηηηηηη!!!!Τέειο το δώρο του-))εύχομαι καλές λήψεις!!!
    Ομορφιές πάλι εδώ....πολλές-))))
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kalymera Aderfi, eyxomai na sou arese i Carta pou sou esteila,
    Vgale Fotografies kai steile mas, Filakia xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα τι ομορφιές έκανες πάλι.Περιμένουμε να δούμε τι θα κάνεις και με τα κουκουνάρια. Με γεια τη φωτογραφική μηχανή...τυχερούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστώ για την συμμετοχή. Έτοιμες και οι ΔΥΟ ζωγραφιές. Ελπίζω να σου αρέσουν

    http://okosmostisgnosis.blogspot.com/2012/10/blog-post_276.html

    http://oiagioi.blogspot.com/2012/10/blog-post_1340.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οι δημιουργίες σου όπως πάντα πανέμορφες!
    Ζηλεύω, θέλω κι εγώ μηχανή! Με γεια!
    Το καλοκαίρι μάζεψα κι εγώ κουκουνάρια για να φτιάξω κάτι χριστουγεννιάτικο, αλλά ό,τι και να φτιάξω δε θα συγκρίνεται με δική σου δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολυ ομορφες εκπλήξεις!

    Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαίρομαι πολύ που έχεις το χρόνο (και την όρεξη και κάνεις ακόμα μπανάκια)!Μας έδειχνες πάντα ωραίες δημιουργίες, τώρα με τη μηχανή ποιος σε πιάνειιιιιι!!!Εκεί που δουλεύω δίπλα έχει ένα δασάκι!Και κάθε φορά βλέπω τα κουκουνάρια, λέω άσε νωρίς είναι ακόμη!!!!Φιλάκια και καλές φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλορίζικο το νέο απόκτημα Ντίμι μου,για ν αποθανατίζεις καλλίτερα τις όμορφες δημιουργίες σου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ντίμι μου, με γεια η κάμερα και καλές λήψεις!!!!!
    Τα decoupage σου είναι πάρα πολύ όμορφα, όλα.... Μπράβο!
    Φιλιά και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Περιμενουμε με αγωνια φωτογραφιες με την νεα φωτογραφικη...!!!
    Υπεροχες για μια ακομη φορα δημιουργιες!! το ρελιεφ τι ειναι?
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Με γεια τη φωτογραφικη!!!Πολυ καλο δωρο. Περιμενουμε λοιπον να θαυμαζουμε ολο και περισσοτερα εργα σου.Φιλακια πολλα γειτονισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dimάκι, ήρθα κι εγώ !!! Αργώ αλλά τα καταφέρνω ! Με Γειά η καινούρια μηχανή ! Να χαίρεσαι και τον αδερφούλη σου που δεν σε ξεχνά, και πώς θα μπορούσε άλλωστε ;;; Οι δημιουργίες, όπως πάντα, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ! (αυτό το ρελιέφ, τί είναι ;;;)
    Φιλιά Πολλά Πολλά, ταλαντούχα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. η αδερφή της μητέρας μου μένει Αδελαΐδα....
    πάρα πολύ όμορφα όσα φτιάχνεις!!!το ποτήρι καταπληκτικό!!!!!!!!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Poly wraio dwro!!! ...kai panta yperoxo pragma na lavaineis kartes apo agapimenous anthrwpous...
    M'aresoun oi vivlioepiloges sou : )

    Filia polla xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι ωραία ανάρτηση είναι αυτή, πραγματικά και μόνο που κοιτάς τις εικόνες σου φτιάχνουν τη διάθεση!
    Οι δημιουργίες σου είναι τέλειες!!!!!!!!Με γεια και τη καινούργια φωτογραφική μηχανή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dimi όμορφο και πάρα πολύ χρήσιμο δώρο,θα το απολαύσεις να είσαι σίγουρη γι αυτό!!!Μπράβο στον αντρούλη σου!!'Ομορφη η ποικιλία του ντεκουπάζ..περιμένω τις φωτό με την νέα σου!!!!καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είναι υπεροχα όλα!Με γεια και η φωτογραφική μηχανή!Έχω και ενα βραβειάκι για εσένα στο μπλόγκ μου εδω
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2012/10/the-versatile-blogger-award.html
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Hi Dimi, I have other beautiful award for you in my blog!!!
    Hope you like...
    BEAUTIFUL work!!!!!!!!!!!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πανέμορφες δημιουργίες... Τα χρώματα σου φτιάχνουν τη διάθεση!!! Με γεια και την φωτογραφική μηχανή, εύχομαι καλές φωτογραφίσεις!!! Και καλό διάβασμα... Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Με γειά! Με κινητό έβγαζες τόσο όμορφες φωτό; Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Βρε συ, Δήμητρα, πώς τα καταφέρνεις; Πώς τα καταφέρνεις κι εγώ δεν μπορώ; Να μου πεις δεν προσπαθώ κι αρκετά, δεν έχω και την υπομονή σου.. χε χε. Το ένα πιο ωραίο από το άλλο!! Ήταν να μην κάνεις την αρχή τελικά. Φιλιά πολλά από την όμορφη Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλορίζικη φιλεναδα!!Ξερεις τι περιμενω ε?? Φωτογραφίες απο τα καταπληκτικα πραγματα που κάνεις!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τι φανταστικό μέρος είναι αυτό! Πέφτει λίγο μακρυά βέβαια!!
    Με γεια το δωράκι.. για ακόμα καλύτερες φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Me geia thn mhxanh ante na doume polles perissoteres fotografies!
    Oso gia to tragoudi tou John me ksereis kovw fleva!

    Sorry gia ta Greeklish, eimai douleia trexw k dn ftanw!
    filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. and its raining here in Alicante.....cold setting in over the weekend so the weatherman sayzs.

    Lovely decoupage pieces Dimi....are they all your makes?

    I loved Australia when I visited my family in Brisbane and New South Wales its a great country!


    keep well

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Kalispara Dimi, We have rain also here in England, but I know when you have had a long hot summer the rain is so refreshing. Dimi as always your decoupage pieces are so beautiful, you are very talented. Have a lovely day. Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ηρθα και δεν λέω να ξεκολλήσω!Τι αριστουργήματα είναι αυτά!Είναι όλα πανέμορφα, ειλικρινά!Τα χρώματα και οι συνδυασμοί, τα θέματα και η τεχνική!Μπράβο σου και πάλι!Καλορίζικη και η νέα σου μηχανή και μπράβο στον αντρούλη σου που σε υποστηρίζει έμπρακτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Επίσης συγχαρητήρια για το βραβείο σου, πάντα τέτοια!Να στολιστεί το σπιτάκι σου από άκρη σε άκρη
    εύχομαι!Ευχαριστούμε για το τραγούδι, πόσο πίσω ταξίδεψα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. όμορφες εκπλήξεις!!!! πανέμορφο μέρος και πολύ όμορφη μηχανή! με γεια!! να την χαρείς και να αποθανατίσεις πολλές πολλές όμορφες στιγμές γεμάτες ευτυχία! Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου εχθές! Εύχομαι υγεία!!! Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...