Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Ειμαι μιά καλονοικοκυρά!

Είμαι μιά καλονοικοκυρά!Καί τίς σπιτικές μου μαρμελάδες φτιάχνω,καί τίς τσακιστές μου ελιές,συνταγή τής Κικής(ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ),καί τά τουρσιά μου,αλλά καί τά προικία τής εγγονούλας μου,πλέκοντας δαντέλες μέ τό βελονάκι!Δέν κάνω μόνο ντεκουπάζ!Θά σάς δείξω κάποιες δαντέλες πού έχω φτιάξη αλλά καί άλλες πού δέν τελείωσαν ακόμη!Πιό πολύ πλέκω τόν χειμώνα μπροστά στήν τηλεόραση!


                                    Hλίανθος-Τό φυτό πού κοιτάζη τόν ήλιο!




Μπουκάλι μέ χαρτοπετσέτα.
Kοχύλια!




Στό μπουκάλι αυτό,έβαλα στόκο ακρυλικό,τού έκανα ανάγλυφα σχέδια ,καί τό έβαψα μέ ακρυλικό χρώμα.
Μπουκάλι μέ ακρυλικό στόκο καί χαρτ/τα.



Στό ποτήρι,έκανα κολλάζ  μέ ριζόχαρτο,καί κόλλησα χαρτοπετσέτα.Τό στόλισα μέ ρελιέφ χρυσού.
Ποτήρι μέ κολλάζ ριζ/του,καί χαρτοπετσέτα.



Στό μικρό ρεσώ,αφού κόλλησα τό μοτίβο,έκανα κρακελέ 2συστ.,καί στό κρακελέ έβαλα πατίνα.
Ρεσώ μέ κρακελέ 2συστ,.


Θαλασσόπετρα μέ χαρτί δικής μου εκτύπωσης.

Στήν επιφάνεια τής θαλασσόπετρας,κόλλησα χαρτί δικής μου εκτύπωσης,έκανα και λίγο ζωγραφική!

Φιλάκια πολλά φίλες μου,σάς εύχομαι ένα δροσερό Σ/Κ!
Καί ένα τραγούδι από τά αγαπημένα μου,πού μέ χαλαρώνουν!










44 σχόλια:

  1. Dimi είσαι αξιοθαύμαστη με αυτά που κάνεις και η αλήθεια είναι πως τα κάνεις τέλεια...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σού εύχομαι!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Ολα πανέμορφα Dimi μου ! Πότε τα προλαβαίνεις, ήθελα να ήξερα ! Αλλά και το βελονάκι σου καταπληκτικό !
    Μου άρεσε πολύ το ρεσώ !!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάν,πιό πολύ βραδυνές ώρες,όταν όλα ησυχάζουν!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι φιλενάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα όλα! Οι δαντέλες σου τέλειες και είναι φτιαγμένες με τόση αγάπη. Είναι κρίμα που στην εποχή μας οι περισσότερες σνομπάρουμε αυτά τα χειροποίητα στολίδια -αν και βλέπω πως τώρα τελευταία αρκετές άρχισαν να βγάζουν στην επιφάνεια τα πλεχτά της προίκας τους. Εγώ μόνο και μόνο επειδή η γιαγιά μου μου είχε φτιάξει πάρα πολλά πλεχτά αλλά μου έμαθε κι εμένα να πλέκω και συνέχισα να φτιάχνω, επέλεξα τα έπιπλα μου να είναι σε χωριάτικο στυλ φυσικό χρώμα ξύλου για να ταιριάζουν και να μην τα κρατάω κρυμμένα. Στα μοντέρνα έπιπλα όμως είναι η αλήθεια πως δεν ταιριάζουν... Εύχομαι η εγγονούλα σου να τα αγαπήσει και να τα χαρεί!
    Για το decoupage σου δεν έχω να πώ κάτι, είναι όλα μοναδικά!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχης δίκιο Μαρία,δέν τά προτιμούν πιά τά χειροποίτα!Προτιμούν τά έπιπλα χωρίς πετσετάκια!!Εγώ πλέκω πολλά χρόνια!Καί μέ βελλόνες πλεκτά!Σέ ευχαριστώ Μαράκι!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. πότε προλαβαίνεις αλήθεια φιλενάδα????το μπουκάλι και η θαλασσόπετρα είναι υπέροχα!~!!Μπράβο ακόμα μια φορά Δήμητρα!!
    φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω νυχτοκάματα φιλενάδα!!Χαίρομαι πού σού αρέσουν!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλά, για το βελονάκι δεν έχω λόγια!Άλλωστε έχω δηλώσει πολλές φορές ότι ζηλεύω όσες ξέρουν να πλλέκω,τις θεωρώ πολύ ψημιδευτές καλλιτέχνισσες!Όσο για τα υπόλοιπα, όχι μόνο ου αρέσουν τα ίδια τα έργα σου, αλλά και ο τρόπος που τα παρουσιάζεις!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ καλή μου Πινελιά!!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Καλό απόγευμα κι απο εδώ,ώπα τί είδα βελονακι? χμμμμμμ θα έχουμε πολλά να πούμε μάλλον εμείς το πλέξιμο μ αρέσει και μένα πολύ ,θα δείς και δικά μου μιά μέρα,φιλακια πολλά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω Νέλλη μου καί τίς δικές σου δημιουργίες!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Να είσαι πάντα δημιουργική,άλλη μια κοινή μας αγάπη, το βελονάκι.Το χειμωνα θα δεις κι εσύ δικά μου εργόχειρα, αφού ο καιρός και το κλείσιμο στο σπίτι είναι ευκαιρία για δημιουργία.όσο για το decoupage, το αγαπώ κι εγώ πολύ, και μου άρεσε ιδιαίτερα το ρεσω΄με το κρακελέ (είναι vintage, γι΄αυτό) και το ποτήρι, στο οποίο προηγήθηκε κολλάζ.Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!Χαίρομαι πού έχουμε πολλά κοινά μεταξύ μας!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Dear friend, very lovely creations! I love your decoupage.
    Kisses.
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much my friend Alessandra!!Have a nice weekend!!Many kisses to Italy!!

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω...τις υπέροχες δαντέλες, τα αγαπημένα μου ηλιοτρόπια, τα λατρεμένα μου κοχύλια, το καράβι, τα λουλούδια?
    Όλα είναι μοναδικά υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα τα βουνά και τα λαγκάδια (κυριολεκτικά όμως) να βγάλω "πράσινες" φωτογραφίες, αλλά μάλλον έκλεισε το θέμα..γράφει (Collection closed)...λες να περιμένω την επόμενη πράσινη εβδομάδα?

      Διαγραφή
    2. Μαράκι βλέπω οτί ταιριάζουν τά γούστα μας!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό Σ.Κ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Dimi μου....μόνο καλονοικοκυρά?? Και λίγα λες μου φαίνεται!!!
    1000 μπράβο για το βελονάκι, μακάρι να ήξερα και εγώ!!
    Μ'αρέσεις γιατί μέσα σε όλα, είσαι και παραδοσιακή γιαγιά!!!!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα,σέ ευχαριστώ γιά τά καλά σου λόγια!!Μού αρέση νά ψάχνομαι,πού νάξερες μέ τί θέλω νά ασχοληθώ προσεχώς εκτός του ντεκουπάζ!!Φιλάκια,καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  11. Μπραβο Δημητρα!!!Ειμαι σιγουρη οτι η μικρη θα εκτιμησει τα εργα σου!Εγω παντως περιμενω να δω και αυτες τις συνταγες που λες.....Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Αναστασία!!Προσεχώς καί οι συνταγές!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Αναστασία,σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!1

      Διαγραφή
  13. Ξαδελφούλα
    ήρθα και θαύμασα,ΚΑΛΟΝΟΙΚΟΚΥΡΑ, και λίγα λές!!!
    Κι εγω θα δώσω μία ψήφο εμπιστοσύνης στο ρεσώ, καθότι του ρομαντικού και αυτό δείχνει τόσο εύθραυστο!!!
    Καλή συνέχεια και θα περιμένουμε και επίδειξη βελονάκιας (!!!) χειροτεχνίας.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη,μήν μέ λέτε μόνο ντεκουπαντζου!!Εχω καί άλλες χάρες νά αναδείξω!!Χα χα Χαρούλα μου!Δέν νομίζω νά παραδώσω άλλα μαθήματα οικοκυρικής!!Φτάνουν!!!!Φιλάκια ξαδέλφη!!Θά τά ξαναπούμε!!!

      Διαγραφή
  14. Ντιμη μου συγχαρητήρια για τα έργα σου γιατί όλα είναι υπέροχα!
    Ευχομαι πολλές δροσιές! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Εύη μου!Εύχομαι ένα καλό Σ/Κ!!Φιλία!!

      Διαγραφή
  15. χρυσοχέρα μου!!! το μπουκάλι με το τσαχπίνικο κοχύλι στο πώμα είναι όλα τα λεφτά!!!!
    το βελονάκι super!!!
    φιλιά!!!!
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα,σέ ευχαριστώ!!Καλό Σ/Κ!!φΙΛΆΚΙΑ!!

      Διαγραφή
  16. DIMI μας έχεις καταπλήξει.....δεν είσαι μόνο καλονοικοκυρά, παραδοσιακή γιαγιά, ψαγμένη καλλιτέχνης, κορυφαία ντεκουπατζού,έμπειρη δεντελλοπλέκτρια αλλά και τι άλλα ταλέντα ακόμα θα μας αποκαλύψεις.....
    Επειδή εμείς οι Χρυσομέλισσες λατρεύουμε τις παραδοσιακές τεχνικές, εκτιμήσαμε αφάνταστα τις δαντέλλες σου !!!Είμαστε σίγουρες ότι θα επανεκτιμηθούν απο τα εγγόνια μας .....όσο για τις συνταγές σου για μαρμελάδες και τσακιστές ελιές κλπ, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με λεπτομέρειες, ενώ για το vintage ρεσώ σου που μας έκλεψε την καρδιά (θα θέλαμε λεπτομέρειες κατασκευής γιατι είμαστε αρχάριες στο ντεκουπάζ). Φανταστικά και τα μπουκάλια σου, που το καθένα είναι μοναδικά πρωτότυπο...!
    Εκείνο πάλι "το χαρτί δικής μου εκτύπωσης " μας γέμισε ερωτηματικά και θα θέλαμε να δώσεις σχετικές οδηγίες.... Καλές δημιουργίες σε φιλούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ!Τό χαρτί εκτύπωσης είναι από δικό μου εκτυπωτή!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα!! Βλέποντας τις δημιουργίες σου με βελονάκι με έπιασε η νοσταλγία για τα πλεκτά που έχω κρυμμένα στα συρτάρια...έπλεκα πάρα πολύ με βελόνες και βελονάκι παλιότερα. Όσο για ντεκουπάζ πάντα ήθελα να μάθω ....δοκίμασα μια φορά σε ένα γλαστράκι και το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό....Με τις πανέμορφες δημιουργίες σου μου δίνεις το κίνητρο να ξαναπροσπαθήσω. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε μπροστά μας ολόκληρο χειμώνα νά πλέκουμε κοριτσάκι!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. Πω πω ομορφιές!! Γέμισε το μάτι μου όμορφες εικόνες! Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δήμητρα, και η μαμά μου ασχολείται με εργόχειρα. Έχουμε γεμίσει πέρα από το σαλόνι και όλες τις ντουλάπες.. από μικρή που ήμουν την θυμάμαι να πλέκει και να πλέκει και να πλέκει. Εγώ αγάπησα με την σειρά μου την μελέτη, δεν έμαθα πολλά για τα εργόχειρα, αλλά θαυμάζω εσάς τις μεγαλύτερες που πιάνουν τα χέρια σας με κάτι τέτοια.

    Σε φιλώ

    ΥΓ Χα χα. Απ'ό,τι βλέπω το αναγνωστικό σου κοινό απαιτεί πλέον κι άλλα tutorial, οδηγίες βήμα-βήμα για το πώς να κλέψουμε την τέχνη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιώ μου,βλέπω νά σας έρχομαι είς τάς Αυστραλίας!!Οσο γιά τίς μεγαλύτερες,τί τό ήθελες?Είμαι πολύ μικρη ακόμη!!Φιλάκια κοριτσάκι!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. Οτι και να φτιάξεις είναι πανέμορφο!!!!!!κι εγώ πλέκω αλλά το χειμώνα!!!!είναι όλα πανέμορφα!!!!γεια στα χέρια σου!!!!!φιλιά καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζουμε σέ πολλά Δεσποινάκι βλέπω!!Σέ ευχαριστώ!!Καλές δημιουργίες καί σέ εσένα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Εμένα η γιαγιά μου έπλεκε πολύ καλά, εγώ έμαθα μόνη μου , θαύματα δεν κάνω μα τα καταφέρνω.Μπράβο, όλα ειναι υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί εγώ μόνη μου έμαθα,καί ακόμα μαθαίνω!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...